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欧州の音声復元装置市場 - 2023-2030


Europe Voice Restoration Devices Market - 2023-2030

市場概要 欧州の音声回復デバイス市場規模は、2022年にXX百万米ドルと評価され、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間(2023-2030年)にXX%の年平均成長率で成長すると予測されている。 音声復... もっと見る

 

 

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2023年2月14日 US$3,750
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サマリー

市場概要
欧州の音声回復デバイス市場規模は、2022年にXX百万米ドルと評価され、2030年にはXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間(2023-2030年)にXX%の年平均成長率で成長すると予測されている。
音声復元装置とは、怪我や病気によって話す能力を失った人が、言葉によるコミュニケーション能力を取り戻すために使用される装置や技術のことである。これらの装置には、コンピュータベースのシステム、電子音声合成装置、その他の支援技術が含まれる。また、損傷した声帯や音声生成システムの他の部分を修復・回復させる外科的・医学的治療も含まれる。
市場ダイナミクス
技術の進歩、人口の高齢化、慢性疾患の増加、政府の資金援助と償還政策、コミュニケーションの重要性に対する意識の高まりが、欧州の音声回復機器市場の成長を後押ししている。
欧州諸国におけるコミュニケーションの重要性に対する意識の高まりが市場成長を促進
欧州諸国におけるコミュニケーションの重要性に対する意識の高まりが市場を牽引している。欧州の団体や政府は、コミュニケーションの重要性、言語障害の影響、音声復元デバイスを使用するメリットについて一般市民を教育するため、教育や啓発キャンペーンに投資している。また、メディアはさまざまな健康問題に対する認識を高める上で重要です。メディアで言語障害や音声復元装置の使用が取り上げられるようになったことで、一般の人々の間でコミュニケーションの重要性に対する意識が高まっています。言語障害者の支援団体や擁護団体は、コミュニケーションの重要性や音声復元装置を使用することの利点についての認識を高めるために積極的に活動しています。
さらに、言語障害者に対する社会の態度が変化し、言語障害者にとってのコミュニケーションの重要性が認識されるようになったことも、ヨーロッパにおけるコミュニケーションの重要性に対する意識の高まりに寄与しています。さらに、技術の進歩により、より高度で洗練された音声復元装置が開発され、欧州の個人にとって、より利用しやすく手頃な価格となり、コミュニケーションの重要性に対する認識が高まっています。
音声復元装置に関連するリスク要因が市場の成長を妨げる
しかし、音声回復装置に関連するリスク要因として、感染、肺虚脱(気胸)、気管内チューブやステントの変位、発声・嚥下障害、麻酔の副作用を含むその他の一般的な副作用として、喉の痛み、震え、眠気、口の渇き、吐き気、嘔吐などがあります。これらの影響は通常短時間で終わるが、数日間続く可能性もある。こうした要因が市場の成長を制限している。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックは、欧州諸国の音声回復装置市場に大きな影響を与えている。2020年にJournal of Otolaryngology-Head & Neck Surgeryに掲載された論文によると、気管食道穿刺(TEP)を行った喉頭摘出患者は、発声回復のために人工声帯を使用するため、パンデミック中に頻繁に専門的なケアを継続する必要がある。TEP人工声帯使用に伴う合併症のリスクがある患者の安全を守り、さらなる医療システムの負担を軽減するために、患者をサポートする明確なプロセスを開発することが重要である。COVID-19パンデミック時の喉頭全摘術患者の管理について、いくつかの勧告が施設や学会から発表されている。
さらに、パンデミックの間、多くの人が音声矯正の問題についてオンライン/ビデオコンサルティングを受けています。COVID-19の状況は回復し、すべての患者が医療機関にアクセスできるようになり、欧州地域の音声矯正市場を牽引しています。これらの要因が市場成長を制限している。
セグメント分析
人工喉頭(電気喉頭)セグメントは予測期間中(2023-2030年)に最も速いCAGRで成長する見込み
人工喉頭(電気喉頭)セグメントが最も高い市場シェアを占める。電気喉頭は、使用者が声を出すために音を出すバッテリー駆動の機械である。この小型の電池式装置は、ユーザーが声を出したいときに、あごの下の首に直接装着する。使用者が装置のボタンを押すと、電気喉頭は皮膚を通して喉に伝わる振動を発生させる。それを口、舌、唇、歯を使って言葉にすることができる。電気喉頭が作り出す音は電子音だが、よく理解できる。言語療法士は、この装置をコミュニケーションの主な手段として、あるいは他の選択肢のバックアップとして使用するように指導することができる。
また、医学的な理由で人工声帯(TEP)を装着できない場合や、手術時に人工声帯を装着しなかったが、後日装着することになった場合などには、電気喉頭が利用者にとって最良の音声手段となることもある。
機械の中には、電子喉頭が出す音の高さやトーンを変えるボタンがついているものもある。これにより、利用者の声はより多彩に聞こえるようになる。さらに、言語療法士が状況に応じた最適なタイプをアドバイスし、利用者に電子喉頭の貸し出しを手配することもできる。
地理的分析
欧州の音声回復装置市場は英国が最大シェア
英国は音声回復装置市場を支配しており、予測期間中も同様の傾向を示すと予想される。技術の進歩、音声復元に対する意識の高まり、英国地域の積極的な主要プレーヤーが市場を牽引している。
Frontiers in 2020に掲載された記事によると、例えば英国では毎年約500~600件の喉頭摘出手術が行われている。しかし、発展途上国では、喉頭癌の多くがより進行した段階で診断され、喉頭全摘術が必要となる。
さらに、アトス・メディカルはヨーロッパ地域で音声回復装置を提供している。例えば、Provox Lifeは柔軟で完全なソリューションを提供しており、ユーザーが回復の道のりのどの段階にいても、個人に合わせた体制を体験することができる。
競争状況
音声回復装置市場は、地元企業と欧州企業による適度な競争が存在する。市場の成長に貢献している主要企業には、Atos Medical (Coloplast)、Inhealth Technologies、Freudenberg Medical、Smith's Medical (ICU Medical)、Sanova Holding AG、Orbisana Healthcare、William Demant Holdings、Johnson and Johnson、Orbisana Healthcare GmbH、Andreas Fahl Medizintechnik Vertrieb GmbHなどがある。主要プレーヤーは、製品の発売、買収、提携など、いくつかの成長戦略を採用しており、音声復元装置市場の成長に貢献している。
例えば
- 2021年7月、AtosはHeimomed Heinze GmbH & Co.KG(高品質の気管切開製品を製造する医療技術組織)を買収した。
アトスメディカル(コロプラスト)
概要
コロプラストは、非常に個人的でプライベートな病状を持つ人々の生活をより快適にする製品とサービスを製造している。同社は、製品を使用する人々と密接に協力し、彼らの特別なニーズに対応したソリューションを提供している。事業には、オストミー・ケア、コンチネンス・ケア、創傷・スキンケア、インターベンショナル・ユロジー、ボイス&レスピラトリー・ケアが含まれます。グローバルに事業を展開し、組織の従業員数は約14,000人。
製品ポートフォリオ
アトス・メディカルのレガシーブランド、プロボックスAtos MedicalのレガシーブランドであるProvoxは、喉頭摘出患者の会話用人工声帯、HME、接着剤、呼吸用喉頭摘出チューブ、ハンズフリースピーキングガジェット、アクセサリーを提供している。
この調査レポートは、欧州の音声回復装置市場を分析・予測し、40以上の市場データ表、45以上の図表、200ページ(概算)規模の市場調査報告書です。

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目次

1. Market Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The rising novel product launches
4.1.1.2. Technological advancements
4.1.2. Restraints:
4.1.2.1. High cost of these devices
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Device Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Device Type
7.2. Artificial Larynx (Electrolarynx)*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Tracheoesophageal Voice Prosthesis
7.4. Provox Voice Prosthesis
7.5. Blom-Singer Prosthesis
7.6. Nijdam Voice Prosthesis
7.7. Groningen Voice Prosthesis
8. By Device Lifespan
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Lifespan
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Device Lifespan
8.2. More than 12 Months*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. 6-12 Months
8.4. Less than 6 Months
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
9.2. Hospitals*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. ENT Clinics
9.4. Ambulatory Surgical Centres
10. By Country
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030, By Country
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Country
10.2. Europe
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
10.2.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Lifespan
10.2.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.2.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. Germany
10.2.6.2. U.K.
10.2.6.3. France
10.2.6.4. Italy
10.2.6.5. Spain
10.2.6.6. Rest of Europe
11. Competitive Landscape
11.1. Key Developments and Strategies
11.2. Company Share Analysis
11.3. Product Benchmarking
12. Company Profiles
12.1. Atos Medical (Coloplast)*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Inhealth Technologies
12.3. Freudenberg Medical
12.4. Smith’s Medical (ICU Medical)
12.5. Sanova Holding AG
12.6. Orbisana Healthcare
12.7. William Demant Holdings
12.8. Johnson and Johnson
12.9. Orbisana Healthcare GmbH
12.10. Andreas Fahl Medizintechnik Vertrieb GmbH
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Europe Voice Restoration Devices Market – DataM
13.1. Appendix
13.2. About Us and Services
13.3. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The Europe voice restoration devices market size was valued at US$ XX million in 2022 and is estimated to reach US$ XX million by 2030, growing at a CAGR of XX% during the forecast period (2023-2030).
Voice restoration devices are devices or technologies used to help individuals who have lost the ability to speak due to injury or disease regain their ability to communicate verbally. These devices can include computer-based systems, electronic speech synthesizers, and other assistive technologies. They may also include surgical or medical treatments that can help to repair or restore damaged vocal cords or other parts of the voice production system.
Market Dynamics
Technological advancements, the aging population, an increase in chronic diseases, government funding and reimbursement policies, and growing awareness about the importance of communication drive the Europe voice restoration devices market growth.
Growing awareness about the importance of communication in European countries the market growth
Growing awareness about the importance of communication in European countries drives the market. European organizations and governments have been investing in education and awareness campaigns to educate the public about the importance of communication, the impact of speech impairments, and the benefits of using voice restoration devices. Also, the media is important in raising awareness about various health issues. The increased coverage of speech impairments and the use of voice restoration devices in the media has helped raise awareness about the importance of communication among the general public. Support groups and advocacy organizations for individuals with speech impairments have been actively working to raise awareness about the importance of communication and the benefits of using voice restoration devices.
Furthermore, changing societal attitudes towards individuals with speech impairments and recognizing the importance of communication for these individuals have contributed to the growing awareness about the importance of communication in Europe. In addition, technological advancements have led to the development of more advanced and sophisticated voice restoration devices, making them more accessible and affordable for individuals in Europe and creating more awareness about the importance of communication.
The risk factors associated with voice restoration devices will hamper the growth of the market
However, risk factors associated with voice restoration devices infection, collapsed lung (pneumothorax), endotracheal tube or stent displacement, voice and swallowing difficulties, and other common side effects, including side effects of anesthesia, include sore throat, shivering, sleepiness, dry mouth, nausea and vomiting. These effects are usually short-lived but could continue for several days. These factors are limiting the market growth.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 pandemic considerably affects the voice restoration devices market in European countries. As per the article published in the Journal of Otolaryngology-Head & Neck Surgery in 2020, laryngectomy patients with a tracheoesophageal puncture (TEP) use a voice prosthesis for vocal restoration require frequent specialized ongoing care during a pandemic. It is important to develop clear processes to support patients at risk for complications associated with TEP voice prosthesis use to guard their safety and reduce potential additional health system burden. Several recommendations have been published by institutions and societies on managing total laryngectomy patients during the COVID-19 pandemic.
In addition, during the pandemic, many people take online/video consultancy for their voice correction issues. The COVID-19 situation is recovering, and all patients can access healthcare facilities, which drives the voice restoration market in the European region. These factors are limiting the market growth.
Segment Analysis
The artificial larynx (electrolarynx) segment is expected to grow at the fastest CAGR during the forecast period (2023-2030)
The artificial larynx (electrolarynx) segment accounts for the highest market share. An electrolarynx is a battery-operated machine that produces sound for the user to create a voice. This small, battery-operated device is placed directly on the neck, under the chin, when the user wants to speak. When the user pushes a button on the device, the electrolarynx produces a vibration transferred through the skin to the throat. It can be shaped into words with the mouth, tongue, lips, and teeth. The sound created by an electrolarynx is electronic, but it can be well understood. Speech therapists can guide the user on using the device as a primary means of communication or as a backup to one of the other options.
In addition, the electrolarynx might be the best speech method for the user in case the user cannot have a voice prosthesis (TEP) for medical reasons, the user did not have a voice prosthesis put in at the time of surgery but is waiting to have one put in later.
Some of the machines have buttons to vary the pitch or tone of the sound made by the electronic larynx. This makes users' voices sound more varied. In addition, the speech and language therapist will advise the best type for the situation and can arrange for a user to have an electrolarynx on loan.
Geographical Analysis
U.K. region holds the largest market share of the Europe voice restoration devices market
U.K. dominates the market for voice restoration devices and is expected to show a similar trend over the forecast period. Technological advancements, the rising awareness of voice restoration, and active key players in the U.K. region drive the market.
As per the article published in Frontiers in 2020, in the U.K, for instance, there are approximately 500–600 laryngectomies performed each year. In the developing world, however, many laryngeal cancers are diagnosed at more advanced stages and require total laryngectomy.
In addition, Atos Medical is offering voice restoration devices in the European region. For instance, Provox Life offers a flexible and complete solution that allows user to experience a personalized regime, no matter where thee user is on their recovery journey.
Competitive Landscape
The voice restoration devices market is a moderately competitive presence of local and Europe companies. Some of the key players which are contributing to the growth of the market are Atos Medical (Coloplast), Inhealth Technologies, Freudenberg Medical, Smith’s Medical (ICU Medical), Sanova Holding AG, Orbisana Healthcare, William Demant Holdings, Johnson and Johnson, Orbisana Healthcare GmbH, and Andreas Fahl Medizintechnik Vertrieb GmbH, among others. The major players are adopting several growth strategies, such as product launches, acquisitions, and collaborations, contributing to the growth of the voice restoration devices market.
For instance,
• In July 2021, Atos acquired Heimomed Heinze GmbH & Co. KG, a med-tech organization that manufactures high-quality tracheostomy products.
Atos Medical (Coloplast)
Overview:
Coloplast produces products and services that make life easier for people with very personal and private medical conditions. The company Works closely with the people who use its products and create solutions sensitive to their special needs. The business includes Ostomy Care, Continence Care, Wound & Skin Care, Interventional Urology and Voice & Respiratory Care. We operate globally, and the organization is about 14,000 employees.
Product Portfolio:
Atos Medical legacy brand Provox: Provox, a legacy brand of Atos Medical, provides voice prostheses for speaking to laryngectomee patients, HMEs, adhesives, laryngectomy tubes for breathing, hands-free speaking gadgets, and accessories.
The Europe voice restoration devices market report would provide access to approximately 40+ market data tables, 45+ figures, and in the range of 200 (approximate) pages.



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Table of Contents

1. Market Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Market Definition and Overview
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The rising novel product launches
4.1.1.2. Technological advancements
4.1.2. Restraints:
4.1.2.1. High cost of these devices
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturer’s Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Device Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Device Type
7.2. Artificial Larynx (Electrolarynx)*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
7.3. Tracheoesophageal Voice Prosthesis
7.4. Provox Voice Prosthesis
7.5. Blom-Singer Prosthesis
7.6. Nijdam Voice Prosthesis
7.7. Groningen Voice Prosthesis
8. By Device Lifespan
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Lifespan
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Device Lifespan
8.2. More than 12 Months*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
8.3. 6-12 Months
8.4. Less than 6 Months
9. By End User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
9.2. Hospitals*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
9.3. ENT Clinics
9.4. Ambulatory Surgical Centres
10. By Country
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2022-2030, By Country
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Country
10.2. Europe
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
10.2.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Lifespan
10.2.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.2.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. Germany
10.2.6.2. U.K.
10.2.6.3. France
10.2.6.4. Italy
10.2.6.5. Spain
10.2.6.6. Rest of Europe
11. Competitive Landscape
11.1. Key Developments and Strategies
11.2. Company Share Analysis
11.3. Product Benchmarking
12. Company Profiles
12.1. Atos Medical (Coloplast)*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Key Highlights
12.1.4. Financial Overview
12.2. Inhealth Technologies
12.3. Freudenberg Medical
12.4. Smith’s Medical (ICU Medical)
12.5. Sanova Holding AG
12.6. Orbisana Healthcare
12.7. William Demant Holdings
12.8. Johnson and Johnson
12.9. Orbisana Healthcare GmbH
12.10. Andreas Fahl Medizintechnik Vertrieb GmbH
LIST NOT EXHAUSTIVE
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