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インドのタイル接着剤市場 - 2022-2029


India Tile Adhesive Market - 2022-2029

市場概要 インドのタイル接着剤市場は、2021年にXX百万米ドルに達し、2029年にはXX百万米ドルに達し、予測期間中(2022-2029年)にYY%の年平均成長率で成長し、著しい成長を記録すると予測されている。 タイル... もっと見る

 

 

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2023年1月5日 US$3,175
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サマリー

市場概要
インドのタイル接着剤市場は、2021年にXX百万米ドルに達し、2029年にはXX百万米ドルに達し、予測期間中(2022-2029年)にYY%の年平均成長率で成長し、著しい成長を記録すると予測されている。
タイル接着剤は、特別に調製された乾燥粉末であり、水またはエポキシと混合すると、様々な表面にタイルを接着することができる接着ペーストを形成する。タイル用接着剤には様々な形態があり、それらを作るために使用される成分と製造工程に応じて、それらは組成と品質が異なります。セメントミックスの通常の収縮と乾燥は、それらが設定された後、タイルの下に空隙を残します。対応する事実は、繊細なスポットのひび割れなどの美的問題を生成し、タイル用接着剤の需要を後押しし、タイルとセメントの凝集性が低くなります。
市場ダイナミクス
インドの急速な都市化と近代化は、インド市場におけるタイル接着剤の需要を促進する極めて重要な要因である。しかし、表面材料上の不適切なタイル接着剤の使用の合併症は、主要な市場抑制となる可能性があります。
急速な都市化と近代化
インドの都市人口は2021年に4億7,500万人の高水準に達した。2021年には前年比2.2%増となった。インドの都市人口は2018年から2021年にかけて7.1%増加した。2018年から2021年の間に、インドの都市人口は2021年に4億7,500万人のピークに達し、2018年には4億4,300万人の最低点に達した。2021年、インドの都市化率は1.34%だった。2021年、インドの都市化率は前年比1.5%上昇した。この指標は2010年から2021年にかけて19.6%上昇した。2010年から2021年にかけて、インドの都市化率は2021年に最も高くなり、2010年に最も低くなった。
都市人口はGDPの75%を占め(現在は63%)、インドの68都市が100万人を超えると予想されている。インドでは、250のサブセクターが建築業界を構成し、つながっている。人口の40%以上(現在は33%)がインドの都市部に居住すると予測される2030年までに、2500万戸の中・低価格住宅が追加で必要となる。インドでは、NIPの下で1兆4,000億米ドルのインフラ投資予算が組まれており、その24%が再生可能エネルギー、19%が道路・高速道路、16%が都市インフラ、13%が鉄道に充てられる。2025年までに、インドの建設産業は140億ドルを生み出すと予測されている。
急速な都市化と近代化により建設部門が成長するにつれ、タイル用接着剤の需要も急速に増加する。したがって、それぞれの事実は、インドのタイル接着剤市場の主要な市場ドライバーである。
表面材料上の不適切なタイル接着剤の使用の合併症
タイル接着剤は繊細であり、適切な接着のために適切なアプリケーションを必要とします。例えば、接着剤や弾力性材料メーカーが推奨していたものよりも重いコテのノッチは、ちょうど厚すぎる接着剤の膜を残して、あまりにも多くの接着剤を堆積させることができる。この厚い層は、足や転がり荷重のトラフィックにさらされたときに移動する傾向があります。
同様に、そのインストールから数日以内に、接着剤は、湿気の問題から損傷を経験することができます。それは適切に接着剤を硬化させるために5日以上かかることがありますが、ほとんどの場合、水分の問題は、48時間以内に発生します。したがって、接着剤が再乳化し、湿気の状態のためににじみ出ることがあります。接着剤は、ごく少数の例外を除いて、利用可能な時間を持つように作成されています。接着剤は、空気に触れると本体を発育させ、水分の一部を失うことがあります。プロの施工業者は、温度、湿度、下地の吸水性といった特定の作業関連要因に従って、理想的なオープン期間を決定できなければなりません。
基材の表面に残留物が残っていると、接着力の低下、変色、接着剤の劣化などの問題を引き起こす可能性があります。基材表面に残留物が残っていると、接着剤の不具合につながる別の要因が発生します。
前述の要因の結果として、多くのインストーラはまだタイル接着剤の代わりにタイルをフィットさせるためにセメントを選ぶ。不適切なアプリケーションと表面への影響は、タイル用接着剤の需要を減少させ、施工業者が代替品を選ぶようになる可能性があるため、それぞれの事実は、インドのタイル用接着剤市場の重要な市場抑制として認識される可能性があります。
COVID-19影響分析
COVID-19の流行は、ほとんどすべての商業、経済、社会活動に影響を与えた。他のセクターと同様、経済危機はエンジニアリングおよび建設セクターにも影響を及ぼしている。コロナウイルスは伝染性があるため、業界の労働者の不安を考慮しつつ、病気の拡大を防ぐために建設作業は一時的に停止された。その結果、建設業界は損失を被るばかりで、インド経済に影響を及ぼしている。多くの建設会社が経験している金融危機のため、多くの従業員が解雇されている。
統計によると、21年度第1四半期のインドのGDPは23.9%縮小した。インドでは、建築産業がGDPの8%(恒常価格)を占めている。コロナウイルスがインドの建築部門に与えたコストは、毎日3万ルピーと見積もられている。さらに、パンデミックはインドの建築業界への投資を13〜30%減少させ、粗付加価値と雇用に影響を与える可能性が高い。建設・建築業界はインドタイル用接着剤の主要なエンドユーザーであるため、建設活動の減少と業界全体の没落は、それぞれの市場に悪影響を及ぼしている。
さらに、輸送システムも影響を受けており、供給、原材料、最終製品の流れに影響を及ぼしている。このこともインドタイル接着剤市場の成長を妨げている。とはいえ、人口の自然増加、商業化、女性の出生率、出生率、死亡率、医療施設、工業化、移民・移住率、教育、その他の社会的・文化的変数により、インドの都市人口は増加すると予想される。その結果、建設業界は将来的に回復すると予想され、インド・タイル接着剤市場の成長の起爆剤となる。
セグメント分析
インドのタイル接着剤市場は、化学、ポリマー、エンドユーザー、地域によって分類される。
アクリルポリマーは、湿気やほこりに対する優れた耐性と環境に優しい性質により、インドタイル接着剤市場のポリマーセグメントを支配している。
タイル用接着剤には、耐摩耗性や菌類・藻類に対する耐性を高めるためにアクリルポリマーが頻繁に使用されている。アクリルのおかげで、あらゆる建材が優れた品質で互いに接着する。接着剤マガジンによると、アクリル系接着剤の需要は、最も急速に拡大しているインド市場のカテゴリの一つです。
製造業者はまた、無溶剤で有機デンプン、水、植物油、大豆をベースとしたタイル用接着剤など、環境に優しい製品を作ることに関心を持っている。その結果、タイル用接着剤のアクリル市場セグメントは拡大している。メーカー各社は、顧客の性能や環境目標の達成を支援する新しいソリューションを発表している。例えば2021年、コベストロは最大37%のバイオ由来材料を含むアクリル樹脂、Decovery SP-8310を開発した。この樹脂は、低汚染性、耐紫外線性、耐水性、長持ちする屋外耐久性により、工業用途や建築用途に最適です。幅広い接着プロファイルにより、この製品はより幅広い基材や用途に適している。
競争環境
インドのタイル用接着剤市場は巨大で、Simcrete、Sika AG、Saint Gobain、Fosroc International Limited、BASF SE、Berger、3M、Henkel AG & Co KgaA、Pidilite Industries、Weberといった大手企業の存在により、競争が激化している。市場は断片化されており、市場プレーヤーは競争上の優位性と認知度を得るために、合併、買収、製品発表、貢献、提携などの市場戦術を採用している。
2021年2月22日、ラティクリートはガラスタイルとモザイクタイル用の水中用高級接着モルタル「ガラスタイル接着剤ライト」を発表した。同社は、改良された軽量処方、高い接着強度、大きなオープンタイム、たるまない性能により、現場での運搬や管理がより簡単になるとしている。
シーカAG
概要シーカAGは特殊化学品の製造・開発メーカーで、建築・自動車産業における接着、シーリング、緩衝、補強、防腐のための製品やシステムの開発・製造においてトップクラスの地位を占めている。シーカAGは300以上の工場を所有し、101カ国に子会社を持つ。2021年の従業員数は27,000人を超え、年間売上高は99億6,000万米ドル(93億スイスフラン)。
製品ポートフォリオ
- シーカ・ティロフィックスシーカ・ティロフィックス:ポリマー改質セメント系床・壁タイル用接着剤。本製品は、吸水性のある建材下地と、完全・部分的に多孔質のセラミックタイルやガラス固化タイルとの接着に適している。
重要な開発
- シーカAGは2022年1月24日、全く新しいNo-Slakeタイル接着剤を発表した。プロのタイル施工業者は、No-Slake技術とSikaTileのDustless Technologyを組み合わせることで、毎回の施工時間を大幅に短縮することができる。
レポートを購入する理由
- 化学、ポリマー、エンドユーザーに基づくインドのタイル接着剤市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発を分析することで、インドのタイル接着剤市場における商機を特定します。
- 多数のタイル接着剤市場レベルのデータポイントを4つのセグメントでまとめたExcelデータシート。
- 徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の結果、冷静にまとめられた市場分析からなるPDFレポート。
- すべての主要市場プレーヤーの主要製品で構成されたエクセルで利用可能な製品マッピング
インドのタイル接着剤市場レポートは、約39の表、30の図、ほぼ131ページを提供します。
製品オーディエンス2023
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. India Tile Adhesive Market - Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. India Tile Adhesive Market – Market Definition and Overview
3. India Tile Adhesive Market – Executive Summary
3.1. Market Snippet by Chemistry
3.2. Market Snippet by Polymer
3.3. Market Snippet by End-User
4. India Tile Adhesive Market-Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rapid urbanization and modernization in India
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The impact of improper adhesive use on the surface material
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. India Tile Adhesive Market – Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. India Tile Adhesive Market – COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. India Tile Adhesive Market – By Chemistry
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Chemistry
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Chemistry
7.2. Cementitious Tile Adhesive*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Dispersion Tile Adhesive
7.4. Reactive Tile Adhesive
8. India Tile Adhesive Market – By Polymer
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Polymer
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Polymer
8.2. Acrylic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Vinyl Acetate Ethylene
8.4. VAE-VeoVa
8.5. Epoxy
8.6. Styrene Butadiene
8.7. Polyurethane
8.8. Others
9. India Tile Adhesive Market – By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Residential*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Commercial
9.4. Others
10. India Tile Adhesive Market – Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. India Tile Adhesive Market- Company Profiles
11.1. 3M*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Simcrete
11.3. Sika AG
11.4. Saint Gobain
11.5. Fosroc International Limited
11.6. BASF SE
11.7. Berger
11.8. Henkel AG & Co KgaA
11.9. Pidilite Industries
11.10. Weber
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. India Tile Adhesive Market – Premium Insights
13. India Tile Adhesive Market – DataM
13.1. Appendix
13.2. About Us and Services
13.3. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
The India tile adhesive market reached US$ XX million in 2021 and is expected to record significant growth by reaching up to US$ XX million by 2029, growing at a CAGR of YY% during the forecast period (2022-2029).
Tile adhesives are specially prepared dry powder which, when mixed with water or epoxies, forms an adhesive paste capable of adhering tiles to various surfaces. Tile adhesives come in many different forms and depending on the components and manufacturing processes used to create them; they vary in composition and quality. Normal shrinkage and drying of cement mixes leave a void underneath the tiles after they are set up. The corresponding fact makes the tile and cement less cohesive, producing aesthetic problems such as cracking delicate spots and boosting the demand for tile adhesives.
Market Dynamics
Rapid urbanization and modernization in India are the pivotal factors driving the demand for tile adhesives in the India market. However, complications of improper tile adhesive use on the surface material could be a major market restraint.
Rapid urbanization and modernization
India's urban population reached a high of 475 million in 2021. In 2021, it saw an increase of 2.2% from the year before. India's urban population grew by 7.1% between 2018 and 2021. Between 2018 and 2021, India's urban population reached its peak of 475 million people in 2021 and its lowest point of 443 million in 2018. In 2021, India's urbanisation rate was 1.34%. In 2021, India's urbanization rate climbed 1.5% year over year. The indicator climbed by 19.6% from 2010 to 2021. Between 2010 and 2021, India's urbanization rate was at its highest in 2021 and lowest in 2010.
The urban population contributes 75% of GDP (63% now) and 68 Indian cities are expected to have more than 1 million. In India, 250 subsectors make up the building industry and are connected. There will be a demand for 25 million extra mid-range and inexpensive housing units by 2030 when more than 40% of the population (compared to 33% presently) is predicted to reside in urban India. India has a US$1.4 trillion infrastructure investment budget under the NIP, with 24% going toward renewable energy, 19% toward roads and highways, 16% toward urban infrastructure and 13% toward railroads. By 2025, India's construction industry is projected to generate $1.4 Tn.
As the construction sector grows due to rapid urbanization and modernization, the demand for tile adhesives will also rapidly rise in India. Therefore, the respective fact is a major market driver for the India tile adhesives market.
The complications of improper tile adhesive use on the surface material
Tile adhesives are sensitive and require a proper application for proper adhesion. For instance, a trowel notch that is heavier than what was recommended by the adhesive or resilient material manufacturer may deposit too much glue, leaving a film of adhesive that is just too thick. This thick layer tends to move when subjected to foot or rolling-load traffic.
Similarly, within days of its installation, adhesives can experience damage from moisture issues. Most of the time, a moisture issue will arise within 48 hours, although it can take more than five days to cure the glue properly. Thus, the adhesive may re-emulsify and ooze due to a moisture condition. Adhesives are created to have an available time, with very few exceptions. The glue can develop the body and lose part of its moisture when exposed to air. Professional installers must be able to determine the ideal open period according to specific job-related factors such as temperature, humidity and substrate absorbency.
Residues on the substrate's surface can bring on issues with de-bonding, discoloration and adhesive deterioration. Any residue left on the substrate's surface introduces another factor that could lead to an adhesive failure.
As a result of the aforementioned factors, many installers still opt for cement to fit tiles instead of tile adhesives. Since the improper application and its impact on the surface could decrease the demand for tile adhesives and make installers opt for substitutes, the respective fact could be recognized as a significant market restraint for the India tile adhesives market.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 epidemic affected almost all commercial, economic and social activities. Like other sectors, the economic crisis also affects the engineering and construction sectors. Because the coronavirus is contagious, construction work has temporarily been halted to prevent the disease's spread while also considering the worries of the industry's workers. Construction industries, as a result, are only experiencing losses, which affects the Indian economy. Due to the financial crisis, many construction companies are experiencing, many employees are being let go.
As per statistics, In Q1FY21, India's GDP shrank by 23.9%. In India, the building industry contributes 8% of the country's GDP (at constant prices). The cost of the Coronavirus on India's building sector is estimated to be Rs 30,000 crore daily. Further, the pandemic also caused a decrease in investment in the Indian building industry by 13 to 30%, which will likely impact gross value added and employment. As the construction and building industry is the primary end user of India tile adhesives, the decrease in construction activities and the overall downfall of the industry have negatively affected the respective market.
Further, the transportation system has also been affected, which has affected the flow of supplies, raw materials and final products. Which also hampered the growth of the India tile adhesives market. Nonetheless, due to the natural increase in population, commercialization, female fertility rates, birth rates, death rates, healthcare facilities, industrialization, emigration and immigration rates, education and other social and cultural variables, India's urban population is expected to grow. As a result, the construction industry is expected to recover in the future, thereby catalyzing the Inda tile adhesives market's growth.
Segment Analysis
The India tile adhesive market is classified based on chemistry, polymer, end-user and region.
The excellent resistance against moisture and dust, as well as the environmentally friendly nature of acrylic polymers, allow it to dominate the polymer segment of the India tile adhesives market
Tile adhesives frequently contain acrylic polymers to increase abrasion resistance and resistance to fungi and algae. All construction materials adhere to one another with excellent quality thanks to acrylic. According to Adhesives Magazine, the demand for acrylic adhesives is one of the India market categories that is expanding the fastest.
Manufacturers are also interested in creating green products, such as tile adhesives that are solvent-free and based on organic starch, water, vegetable oils and soy. As a result, the acrylic market segment for tile adhesives is expanding. Manufacturers are launching new solutions to assist their clients in achieving their performance and environmental objectives. For instance, in 2021, Covestro created Decovery SP-8310, an acrylic resin that contains up to 37% bio-based materials. The resin's low dirt pick-up, UV and water resistance and long-lasting outdoor durability make it perfect for industrial and architectural applications. Due to its broad adhesion profile, the product is suitable for a more comprehensive range of substrates and application locations.
Competitive Landscape
The India tile adhesive market is enormous and is becoming increasingly competitive due to the presence of significant players such as Simcrete, Sika AG, Saint Gobain, Fosroc International Limited, BASF SE, Berger, 3M, Henkel AG & Co KgaA, Pidilite Industries and Weber. The market is fragmented and market players employ market tactics such as mergers, acquisitions, product launches, contributions and collaborations to gain a competitive advantage and recognition.
On February 22, 2021, Laticrete unveiled Glass Tile Adhesive Lite, a premium adhesive mortar for glass and mosaic tile featuring submerged applications. The company claims that the product's improved lightweight formula, greater bond strength, huge open time and non-sag performance make it simpler to transport and manage on job sites.
Sika AG
Overview: Sika AG is a producer and developer of specialty chemicals that holds a top position in the development and manufacture of products and systems for bonding, sealing, dampening, strengthening and preserving in the building and automotive industries. Sika AG owns over 300 plants and has subsidiaries in 101 nations. In 2021, the company had more than 27,000 workers and generated yearly sales of US$9.96 billion (CHF 9.3 billion).
Product Portfolio:
• Sika Tilofix: Sika Tilofix is a polymer-modified, cementitious, floor and wall tile adhesive with regular setting and self-curing properties. The product is Suitable for attaching absorbent building material substrates to fully and partially porous ceramic and vitrified tiles.
Key Development:
• Sika AG unveiled their brand-new No-Slake tile adhesives on January 24, 2022. Professional tile installers can save numerous hours on every installation project by combining No-Slake technology with Dustless Technology from SikaTile.
Why Purchase the Report?
• To visualize the India tile adhesive market segmentation based on chemistry, polymer and end-user, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities in the India tile adhesive market by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous tile adhesive market-level data points with four segments.
• PDF report consisting of cogently put together market analysis after exhaustive qualitative interviews and in-depth market study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major market players
The India tile adhesive market report would provide approximately 39 tables, 30 figures and almost 131 pages.
Product Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. India Tile Adhesive Market - Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. India Tile Adhesive Market – Market Definition and Overview
3. India Tile Adhesive Market – Executive Summary
3.1. Market Snippet by Chemistry
3.2. Market Snippet by Polymer
3.3. Market Snippet by End-User
4. India Tile Adhesive Market-Market Dynamics
4.1. Market Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rapid urbanization and modernization in India
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. The impact of improper adhesive use on the surface material
4.1.2.2. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. India Tile Adhesive Market – Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. India Tile Adhesive Market – COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19 on the Market
6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During the Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. India Tile Adhesive Market – By Chemistry
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Chemistry
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Chemistry
7.2. Cementitious Tile Adhesive*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Dispersion Tile Adhesive
7.4. Reactive Tile Adhesive
8. India Tile Adhesive Market – By Polymer
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Polymer
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Polymer
8.2. Acrylic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Vinyl Acetate Ethylene
8.4. VAE-VeoVa
8.5. Epoxy
8.6. Styrene Butadiene
8.7. Polyurethane
8.8. Others
9. India Tile Adhesive Market – By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Residential*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Commercial
9.4. Others
10. India Tile Adhesive Market – Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. India Tile Adhesive Market- Company Profiles
11.1. 3M*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Key Highlights
11.1.4. Financial Overview
11.2. Simcrete
11.3. Sika AG
11.4. Saint Gobain
11.5. Fosroc International Limited
11.6. BASF SE
11.7. Berger
11.8. Henkel AG & Co KgaA
11.9. Pidilite Industries
11.10. Weber
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. India Tile Adhesive Market – Premium Insights
13. India Tile Adhesive Market – DataM
13.1. Appendix
13.2. About Us and Services
13.3. Contact Us

 

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