世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

GCCの高級フレグランス市場-2030年までの産業動向と予測


GCC Fine Fragrances Market - Industry Trends and Forecast to 2030

GCCの高級フレグランス市場は2023年から2030年にかけてCAGR 6.1%を記録すると予測される。この新しい市場レポートは、歴史的年2021年のデータを含み、計算の基準年は2022年、予測期間は2023年から2030年です。 ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Data Bridge Market Research
データブリッジマーケットリサーチ
2023年4月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
153 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

GCCの高級フレグランス市場は2023年から2030年にかけてCAGR 6.1%を記録すると予測される。この新しい市場レポートは、歴史的年2021年のデータを含み、計算の基準年は2022年、予測期間は2023年から2030年です。

市場細分化:
GCCの高級フレグランス市場:成分別(合成、天然)、形態別(液体、ガス)、用途別(スプレー香水、デオドラント、ホームケア、パーソナルケア、その他)、流通経路別(オンライン、オフライン)、最終用途別(男性、女性、ユニセックス)、国別(バーレーン、クウェート、オマーン、カタール、サウジアラビア、U.A.E.):産業動向と2030年までの予測
GCCファインフレグランス市場の成長に寄与する主な要因の一例

- 天然香料への需要の高まり
- 安価なボディースプレー、ボディーミスト、コロンボディスプレーの入手の容易さ

市場プレイヤー

GCCファインフレグランス市場で事業を展開する主要企業は以下の通りである:
- 高砂香料工業
- ガルフ香料
- TAC PERFUMES
- パルフェックス
- Firmenich SA
- ルラボ
- ゾフールアルリーフ
- アルリーフ香水
- CPLアロマ
- エイボン
- M.センティメント
- バス&ボディワークス






ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 15
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 15
1.2 MARKET DEFINITION 15
1.3 OVERVIEW 15
1.4 LIMITATIONS 16
1.5 MARKETS COVERED 16
2 MARKET SEGMENTATION 19
2.1 MARKETS COVERED 19
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 20
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 20
2.4 CURRENCY AND PRICING 20
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 21
2.6 INGREDIENT LIFELINE CURVE 24
2.7 MULTIVARIATE MODELING 25
2.8 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 26
2.9 DBMR MARKET POSITION GRID 28
2.10 MARKET END USE COVERAGE GRID 29
2.11 DBMR MARKET CHALLENGE MATRIX 30
2.12 IMPORT-EXPORT DATA 31
2.13 SECONDARY SOURCES 32
2.14 ASSUMPTIONS 33
3 EXECUTIVE SUMMARY 34
4 PREMIUM INSIGHTS 36
4.1 PORTER’S FIVE FORCES 37
4.1.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 37
4.1.2 THREAT OF SUBSTITUTE PRODUCTS 38
4.1.3 BARGAINING POWER OF BUYERS/CONSUMERS 38
4.1.4 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 38
4.1.5 INTENSITY OF COMPETITIVE RIVALRY 38
4.2 BRAND ANALYSIS 39
4.3 BRAND OUTLOOK 42
4.3.1 COMPARATIVE BRAND ANALYSIS 42
4.3.2 PRODUCT VS BRAND OVERVIEW 42
4.4 CONSUMER BUYING BEHAVIOUR 43
4.4.1 ECONOMIC FACTOR 43
4.4.2 FUNCTIONAL FACTOR 43
4.5 IMPACT OF ECONOMIC SLOWDOWN 44
4.5.1 IMPACT ON PRICE 44
4.5.2 IMPACT ON SUPPLY CHAIN 44
4.5.3 IMPACT ON SHIPMENT 44
4.5.4 IMPACT ON COMPANY'S STRATEGIC DECISIONS 45
4.6 IMPORT EXPORT SCENARIO 46
4.7 RAW MATERIAL SOURCING ANALYSIS 47
4.8 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 51
4.8.1 OVERVIEW 51
4.8.2 LOGISTIC COST SCENARIO 51
4.8.3 IMPORTANCE OF LOGISTICS SERVICE PROVIDERS 52
4.9 PRODUCT ADOPTION SCENARIO 53
4.9.1 OVERVIEW 53
4.9.2 PRODUCT AWARENESS 54
4.9.3 PRODUCT INTEREST 54
4.9.4 PRODUCT EVALUATION 54
4.9.5 PRODUCT TRIAL 54
4.9.6 PRODUCT ADOPTION 54
4.9.7 CONCLUSION 54
4.10 PRODUCTION CAPACITY OUTLOOK 55
4.11 REGULATION COVERAGE 56
4.11.1 REGULATORY FRAMEWORK 56
5 MARKET OVERVIEW 58
5.1 DRIVERS 60
5.1.1 INCREASING DEMAND FOR NATURAL FRAGRANCES 60
5.1.2 EASY AVAILABILITY OF INEXPENSIVE BODY SPLASHES, BODY MISTS, AND COLOGNE BODY SPRAYS 61
5.1.3 RISING SPENDING ON PRODUCT INNOVATION 61
5.2 RESTRAINTS 62
5.2.1 FLUCTUATING RAW MATERIAL PRICES 62
5.2.2 EXPENSIVENESS ASSOCIATED WITH NATURAL INGREDIENTS 62
5.3 OPPORTUNITIES 63
5.3.1 HEAVY INVESTMENTS IN R&D 63
5.3.2 RISING SPENDING ON DIGITALIZATION OF THE RETAIL INDUSTRY 64
5.4 CHALLENGES 64
5.4.1 COMPLIANCE WITH QUALITY AND REGULATORY STANDARDS 64
5.4.2 RISING CONCERNS REGARDING THE USE OF TOXIC CONTENTS 65
6 GCC FINE FRAGRANCES MARKET, BY INGREDIENT 66
6.1 OVERVIEW 67
6.2 NATURAL 68
6.2.1 FLOWER EXTRACT 68
6.2.2 FRUIT EXTRACT 68
6.2.3 PLANT EXTRACT 69
6.2.3.1 LEAVES 69
6.2.3.2 SPICES 69
6.2.3.3 BALSAMA 69
6.2.3.4 GRASSES 69
6.2.3.5 GUMS 69
6.2.4 ANIMAL SECRETIONS 69
6.3 SYNTHETIC 70
6.3.1 OILS 70
6.3.2 CHEMICALS 70
7 GCC FINE FRAGRANCES MARKET, BY FORM 71
7.1 OVERVIEW 72
7.2 LIQUID 73
7.3 GAS 73
8 GCC FINE FRAGRANCES MARKET, BY APPLICATION 74
8.1 OVERVIEW 75
8.2 SPRAY PERFUMES 76
8.2.1 EXTRAIT DE PARFUM 76
8.2.2 EAU DE PERFUME 76
8.2.3 EAU DE TOILETTE 76
8.2.4 EAU DE COLOGNE 76
8.2.5 EAU FRAICHE 76
8.3 DEODORANTS 77
8.3.1 SPRAYS 77
8.3.2 ROLL-ON 77
8.3.3 CREAMS 77
8.3.4 OTHERS 77
8.4 PERSONAL CARE 77
8.5 HOME CARE 77
8.6 OTHERS 77
9 GCC FINE FRAGRANCES MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 78
9.1 OVERVIEW 79
9.2 OFFLINE 80
9.2.1 SUPERMARKETS / HYPERMARKETS 80
9.2.2 SPECIALTY STORES 80
9.2.3 CONVENIENCE STORES 80
9.2.4 OTHERS 80
9.3 ONLINE 80
9.3.1 THIRD PARTY WEBSITES 81
9.3.2 COMPANY OWNED WEBSITES 81
10 GCC FINE FRAGRANCES MARKET, BY END USE 82
10.1 OVERVIEW 83
10.2 UNISEX 84
10.3 WOMEN 84
10.4 MEN 84
11 GCC FINE FRAGRANCES MARKET, BY COUNTRY 85
11.1 SAUDI ARABIA 90
11.2 UNITED ARAB EMIRATES 95
11.3 QATAR 100
11.4 KUWAIT 105
11.5 OMAN 110
11.6 BAHRAIN 115
12 COMPANY LANDSCAPE 119
12.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: GCC 119
13 SWOT ANALYSIS 120
14 COMPANY PROFILES 121
14.1 FIRMENICH SA 121
14.1.1 COMPANY SNAPSHOT 121
14.1.2 PRODUCT PORTFOLIO 122
14.1.3 SWOT 123
14.1.4 RECENT DEVELOPMENTS 123
14.2 ALREHAB PERFUMES 124
14.2.1 COMPANY SNAPSHOT 124
14.2.2 SWOT 124
14.2.3 PRODUCT PORTFOLIO 125
14.2.4 RECENT DEVELOPMENT 127
14.3 BATH & BODY WORKS, INC. 128
14.3.1 COMPANY SNAPSHOT 128
14.3.2 REVENUE ANALYSIS 128
14.3.3 SWOT 129
14.3.4 PRODUCT PORTFOLIO 129
14.3.5 RECENT DEVELOPMENTS 130
14.4 AVON 131
14.4.1 COMPANY SNAPSHOT 131
14.4.2 SWOT 131
14.4.3 PRODUCT PORTFOLIO 132
14.4.4 RECENT DEVELOPMENT 132
14.5 M. SENTIMENT 133
14.5.1 COMPANY SNAPSHOT 133
14.5.2 SWOT 133
14.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 134
14.5.4 RECENT DEVELOPMENT 134
14.6 CPL AROMAS 135
14.6.1 COMPANY SNAPSHOT 135
14.6.2 SWOT 135
14.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 136
14.6.4 RECENT DEVELOPMENT 136
14.7 GULF FLAVOURS & FRAGRANCES 137
14.7.1 COMPANY SNAPSHOT 137
14.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 137
14.7.3 SWOT 138
14.7.4 RECENT DEVELOPMENT 138
14.8 LE LABO 139
14.8.1 COMPANY SNAPSHOT 139
14.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 139
14.8.3 SWOT 140
14.8.4 RECENT DEVELOPMENT 140
14.9 PARFEX 141
14.9.1 COMPANY SNAPSHOT 141
14.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 141
14.9.3 SWOT 142
14.9.4 RECENT DEVELOPMENTS 142
14.10 TAC PERFUMES 143
14.10.1 COMPANY SNAPSHOT 143
14.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 143
14.10.3 SWOT 144
14.10.4 RECENT DEVELOPMENT 144
14.11 TAKASAGO INTERNATIONAL CORPORATION 145
14.11.1 COMPANY SNAPSHOT 145
14.11.2 REVENUE ANALYSIS 145
14.11.3 SWOT 146
14.11.4 PRODUCT PORTFOLIO 146
14.11.5 RECENT DEVELOPMENTS 147
14.12 ZOHOOR ALREEF 148
14.12.1 COMPANY SNAPSHOT 148
14.12.2 SWOT 148
14.12.3 PRODUCT PORTFOLIO 149
14.12.4 RECENT DEVELOPMENT 149
15 QUESTIONNAIRE 150
16 RELATED REPORTS 153

 

ページTOPに戻る


 

Summary

GCC fine fragrances market is projected to register a 6.1% CAGR from 2023 to 2030. The new market report contains data for the historic year 2021, the base year of calculation is 2022, and the forecast period is 2023 to 2030.

Market Segmentation:
GCC Fine Fragrances Market, By Ingredient (Synthetic and Natural), Form (Liquid and Gas), Application (Spray Perfumes, Deodorants, Home Care, Personal Care, and Others), Distribution Channel (Online and Offline), End Use (Men, Women, and Unisex), Country (Bahrain, Kuwait, Oman, Qatar, Saudi Arabia, and U.A.E.) - Industry Trends and Forecast to 2030
Some of the major factors contributing to the growth of the GCC fine fragrances market:

• Increasing demand for natural fragrances
• Easy availability of inexpensive body splashes, body mists, and cologne body sprays

Market Players:

The key players operating in the GCC fine fragrances market are:
• Takasago International Corporation
• Gulf Flavours & Fragrances
• TAC PERFUMES
• Parfex
• Firmenich SA
• Le Labo
• Zohoor Alreef
• ALREHAB PERFUMES
• CPL Aromas
• Avon
• M. SENTIMENT
• Bath & Body Works, Inc.






ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION 15
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 15
1.2 MARKET DEFINITION 15
1.3 OVERVIEW 15
1.4 LIMITATIONS 16
1.5 MARKETS COVERED 16
2 MARKET SEGMENTATION 19
2.1 MARKETS COVERED 19
2.2 GEOGRAPHICAL SCOPE 20
2.3 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 20
2.4 CURRENCY AND PRICING 20
2.5 DBMR TRIPOD DATA VALIDATION MODEL 21
2.6 INGREDIENT LIFELINE CURVE 24
2.7 MULTIVARIATE MODELING 25
2.8 PRIMARY INTERVIEWS WITH KEY OPINION LEADERS 26
2.9 DBMR MARKET POSITION GRID 28
2.10 MARKET END USE COVERAGE GRID 29
2.11 DBMR MARKET CHALLENGE MATRIX 30
2.12 IMPORT-EXPORT DATA 31
2.13 SECONDARY SOURCES 32
2.14 ASSUMPTIONS 33
3 EXECUTIVE SUMMARY 34
4 PREMIUM INSIGHTS 36
4.1 PORTER’S FIVE FORCES 37
4.1.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 37
4.1.2 THREAT OF SUBSTITUTE PRODUCTS 38
4.1.3 BARGAINING POWER OF BUYERS/CONSUMERS 38
4.1.4 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 38
4.1.5 INTENSITY OF COMPETITIVE RIVALRY 38
4.2 BRAND ANALYSIS 39
4.3 BRAND OUTLOOK 42
4.3.1 COMPARATIVE BRAND ANALYSIS 42
4.3.2 PRODUCT VS BRAND OVERVIEW 42
4.4 CONSUMER BUYING BEHAVIOUR 43
4.4.1 ECONOMIC FACTOR 43
4.4.2 FUNCTIONAL FACTOR 43
4.5 IMPACT OF ECONOMIC SLOWDOWN 44
4.5.1 IMPACT ON PRICE 44
4.5.2 IMPACT ON SUPPLY CHAIN 44
4.5.3 IMPACT ON SHIPMENT 44
4.5.4 IMPACT ON COMPANY'S STRATEGIC DECISIONS 45
4.6 IMPORT EXPORT SCENARIO 46
4.7 RAW MATERIAL SOURCING ANALYSIS 47
4.8 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 51
4.8.1 OVERVIEW 51
4.8.2 LOGISTIC COST SCENARIO 51
4.8.3 IMPORTANCE OF LOGISTICS SERVICE PROVIDERS 52
4.9 PRODUCT ADOPTION SCENARIO 53
4.9.1 OVERVIEW 53
4.9.2 PRODUCT AWARENESS 54
4.9.3 PRODUCT INTEREST 54
4.9.4 PRODUCT EVALUATION 54
4.9.5 PRODUCT TRIAL 54
4.9.6 PRODUCT ADOPTION 54
4.9.7 CONCLUSION 54
4.10 PRODUCTION CAPACITY OUTLOOK 55
4.11 REGULATION COVERAGE 56
4.11.1 REGULATORY FRAMEWORK 56
5 MARKET OVERVIEW 58
5.1 DRIVERS 60
5.1.1 INCREASING DEMAND FOR NATURAL FRAGRANCES 60
5.1.2 EASY AVAILABILITY OF INEXPENSIVE BODY SPLASHES, BODY MISTS, AND COLOGNE BODY SPRAYS 61
5.1.3 RISING SPENDING ON PRODUCT INNOVATION 61
5.2 RESTRAINTS 62
5.2.1 FLUCTUATING RAW MATERIAL PRICES 62
5.2.2 EXPENSIVENESS ASSOCIATED WITH NATURAL INGREDIENTS 62
5.3 OPPORTUNITIES 63
5.3.1 HEAVY INVESTMENTS IN R&D 63
5.3.2 RISING SPENDING ON DIGITALIZATION OF THE RETAIL INDUSTRY 64
5.4 CHALLENGES 64
5.4.1 COMPLIANCE WITH QUALITY AND REGULATORY STANDARDS 64
5.4.2 RISING CONCERNS REGARDING THE USE OF TOXIC CONTENTS 65
6 GCC FINE FRAGRANCES MARKET, BY INGREDIENT 66
6.1 OVERVIEW 67
6.2 NATURAL 68
6.2.1 FLOWER EXTRACT 68
6.2.2 FRUIT EXTRACT 68
6.2.3 PLANT EXTRACT 69
6.2.3.1 LEAVES 69
6.2.3.2 SPICES 69
6.2.3.3 BALSAMA 69
6.2.3.4 GRASSES 69
6.2.3.5 GUMS 69
6.2.4 ANIMAL SECRETIONS 69
6.3 SYNTHETIC 70
6.3.1 OILS 70
6.3.2 CHEMICALS 70
7 GCC FINE FRAGRANCES MARKET, BY FORM 71
7.1 OVERVIEW 72
7.2 LIQUID 73
7.3 GAS 73
8 GCC FINE FRAGRANCES MARKET, BY APPLICATION 74
8.1 OVERVIEW 75
8.2 SPRAY PERFUMES 76
8.2.1 EXTRAIT DE PARFUM 76
8.2.2 EAU DE PERFUME 76
8.2.3 EAU DE TOILETTE 76
8.2.4 EAU DE COLOGNE 76
8.2.5 EAU FRAICHE 76
8.3 DEODORANTS 77
8.3.1 SPRAYS 77
8.3.2 ROLL-ON 77
8.3.3 CREAMS 77
8.3.4 OTHERS 77
8.4 PERSONAL CARE 77
8.5 HOME CARE 77
8.6 OTHERS 77
9 GCC FINE FRAGRANCES MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 78
9.1 OVERVIEW 79
9.2 OFFLINE 80
9.2.1 SUPERMARKETS / HYPERMARKETS 80
9.2.2 SPECIALTY STORES 80
9.2.3 CONVENIENCE STORES 80
9.2.4 OTHERS 80
9.3 ONLINE 80
9.3.1 THIRD PARTY WEBSITES 81
9.3.2 COMPANY OWNED WEBSITES 81
10 GCC FINE FRAGRANCES MARKET, BY END USE 82
10.1 OVERVIEW 83
10.2 UNISEX 84
10.3 WOMEN 84
10.4 MEN 84
11 GCC FINE FRAGRANCES MARKET, BY COUNTRY 85
11.1 SAUDI ARABIA 90
11.2 UNITED ARAB EMIRATES 95
11.3 QATAR 100
11.4 KUWAIT 105
11.5 OMAN 110
11.6 BAHRAIN 115
12 COMPANY LANDSCAPE 119
12.1 COMPANY SHARE ANALYSIS: GCC 119
13 SWOT ANALYSIS 120
14 COMPANY PROFILES 121
14.1 FIRMENICH SA 121
14.1.1 COMPANY SNAPSHOT 121
14.1.2 PRODUCT PORTFOLIO 122
14.1.3 SWOT 123
14.1.4 RECENT DEVELOPMENTS 123
14.2 ALREHAB PERFUMES 124
14.2.1 COMPANY SNAPSHOT 124
14.2.2 SWOT 124
14.2.3 PRODUCT PORTFOLIO 125
14.2.4 RECENT DEVELOPMENT 127
14.3 BATH & BODY WORKS, INC. 128
14.3.1 COMPANY SNAPSHOT 128
14.3.2 REVENUE ANALYSIS 128
14.3.3 SWOT 129
14.3.4 PRODUCT PORTFOLIO 129
14.3.5 RECENT DEVELOPMENTS 130
14.4 AVON 131
14.4.1 COMPANY SNAPSHOT 131
14.4.2 SWOT 131
14.4.3 PRODUCT PORTFOLIO 132
14.4.4 RECENT DEVELOPMENT 132
14.5 M. SENTIMENT 133
14.5.1 COMPANY SNAPSHOT 133
14.5.2 SWOT 133
14.5.3 PRODUCT PORTFOLIO 134
14.5.4 RECENT DEVELOPMENT 134
14.6 CPL AROMAS 135
14.6.1 COMPANY SNAPSHOT 135
14.6.2 SWOT 135
14.6.3 PRODUCT PORTFOLIO 136
14.6.4 RECENT DEVELOPMENT 136
14.7 GULF FLAVOURS & FRAGRANCES 137
14.7.1 COMPANY SNAPSHOT 137
14.7.2 PRODUCT PORTFOLIO 137
14.7.3 SWOT 138
14.7.4 RECENT DEVELOPMENT 138
14.8 LE LABO 139
14.8.1 COMPANY SNAPSHOT 139
14.8.2 PRODUCT PORTFOLIO 139
14.8.3 SWOT 140
14.8.4 RECENT DEVELOPMENT 140
14.9 PARFEX 141
14.9.1 COMPANY SNAPSHOT 141
14.9.2 PRODUCT PORTFOLIO 141
14.9.3 SWOT 142
14.9.4 RECENT DEVELOPMENTS 142
14.10 TAC PERFUMES 143
14.10.1 COMPANY SNAPSHOT 143
14.10.2 PRODUCT PORTFOLIO 143
14.10.3 SWOT 144
14.10.4 RECENT DEVELOPMENT 144
14.11 TAKASAGO INTERNATIONAL CORPORATION 145
14.11.1 COMPANY SNAPSHOT 145
14.11.2 REVENUE ANALYSIS 145
14.11.3 SWOT 146
14.11.4 PRODUCT PORTFOLIO 146
14.11.5 RECENT DEVELOPMENTS 147
14.12 ZOHOOR ALREEF 148
14.12.1 COMPANY SNAPSHOT 148
14.12.2 SWOT 148
14.12.3 PRODUCT PORTFOLIO 149
14.12.4 RECENT DEVELOPMENT 149
15 QUESTIONNAIRE 150
16 RELATED REPORTS 153

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(ケミカル)の最新刊レポート


よくあるご質問


Data Bridge Market Research社はどのような調査会社ですか?


データブリッジマーケットリサーチ(Data Bridge Market Research)は500名以上の多様な分野のアナリストが所属するインドの調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る