CXアプリケーションのための人工知能Artificial Intelligence for CX Applications 人工知能(AI)は、さまざまな業界やユースケースにおいて、ほぼユビキタスな存在となっています。CX分野においても、AIの機能性は変わらず、CXプラットフォームやアプリケーションにAIが統合されたり、組み込... もっと見る
サマリー人工知能(AI)は、さまざまな業界やユースケースにおいて、ほぼユビキタスな存在となっています。CX分野においても、AIの機能性は変わらず、CXプラットフォームやアプリケーションにAIが統合されたり、組み込まれたりすることが増えています。 AI機能は、CXプラットフォームやアプリケーションに統合または組み込まれており、データサイエンスやコンピュータコーディングの経験がほとんどないCX、マーケティング、セールスの専門家でも、データを操作したり、アルゴリズムを調整したりして、いくつかの異なる機能を果たすことができる、低コードまたはノーコードのインターフェースを備えています。多くの企業は、AIを顧客対応機能やバックオフィスシステムに導入することで、インテリジェントな洞察力、予測、顧客の好み、次善の行動の提案、より高度な自動化のサポートなどのアプリケーションをサポートするメリットをすでに実感しています。 AIは、顧客データの取得、整理、活性化、データの処理、顧客とのインタラクションのさまざまな側面の取得に大きく依存しています。より多くのデータを取得して処理すれば、より複雑なアルゴリズムやアルゴリズムの組み合わせを展開することができ、その結果、より大きな価値とより大きな投資収益率(ROI)を得ることができます。 ダッシュリサーチ社のこのレポートでは、CXプラットフォーム、アプリケーション、プログラムへのAIの導入と使用を取り巻く市場のドライバーと障壁、AIの一般的な使用ケースのカテゴリー、CXを向上させるためのAIの使用を詳しく説明したいくつかの代表的なケーススタディに焦点を当てています。また、一般的に個人情報の適切な収集と使用に焦点を当てている、現在のAI規制についても詳しく説明しています。 主要な質問事項
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SummaryArtificial intelligence (AI) has become nearly ubiquitous across a wide range of industries and use cases, and within the CX discipline, AI functionality is no different; AI is increasingly being integrated or incorporated into CX platforms and applications. AI functionality is being integrated or incorporated into CX platforms and applications, with low- or no-code interfaces that allow CX, marketing, and sales professionals with little data science or computer coding experience to manipulate data and tune algorithms to serve several different functions. Many organizations have already seen the benefit of deploying AI across customer-facing functions and in back-office systems to support applications including the generation of intelligent insights, predictions, customer preferences, next-best-action recommendations, and the support of higher levels of automation. AI heavily relies on the capture, organization, and activation of customer data, processing the data and capturing various aspects of interactions with customers. As more data is captured and processed, more complex algorithms or combinations of algorithms can be deployed, resulting in greater value and a greater return on investment (ROI). This Dash Research report focuses on the market drivers and barriers surrounding the adoption and use of AI in CX platforms, applications, and programs, the general use case categories for AI, and several representative case studies detailing the use of AI to improve CX. The report also details current AI regulations, which generally focus on the proper collection and use of personal information. Key Questions Addressed:
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よくあるご質問Dash Network LLC社はどのような調査会社ですか?Dash Network(ダッシュネットワーク) は、 米国に拠点を置くCX専門の調査会社です。カスタム調査やコンサルティングサービスも行... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |