北米インテリジェント交通市場の展望、2029年North America Intelligent Transportation Market Outlook, 2029 コネクティビティが最重要視される時代において、北米は高度道路交通システム(ITS)によって交通イノベーションの最前線に立っている。最先端技術を駆使したこの包括的なネットワークは、北米大陸における人とモ... もっと見る
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サマリーコネクティビティが最重要視される時代において、北米は高度道路交通システム(ITS)によって交通イノベーションの最前線に立っている。最先端技術を駆使したこの包括的なネットワークは、北米大陸における人とモノの移動手段に革命をもたらしている。賑やかな都市から人里離れた高速道路まで、ITSはモビリティの風景を再構築し、交通の未来を垣間見せている。持続可能性、安全性、効率性を向上させるためにさまざまなコンポーネントを統合した複雑な構造が、インテリジェント交通システムの中核をなしている。このアーキテクチャには、インフラ、制御センター、車両間でリアルタイムのデータ共有を可能にする高度な通信技術が不可欠である。ITSは、道路や公共交通網の至る所にセンサーやカメラ、スマートデバイスを配置することで、膨大な量のデータを収集する。このデータは、環境要素、道路状況、交通パターンに関する洞察に満ちたレポートを提供するために使用される。ドライバーと乗客の安全を守りつつ交通の効率を高めることが、ITSの主な目標のひとつである。移動時間を最小化し、渋滞を緩和するために、適応型交通信号管理システムは、交通の流れに基づいて信号のタイミングを動的に変更する。センサーとカメラを備えた先進運転支援システム(ADAS)は、ドライバーに警告と支援を与えることで、衝突の可能性を減らし、その重大性を軽減することで車両の安全性を向上させる。より安全で効率的な輸送を可能にする自律走行車(AV)の進歩と統合は、高度道路交通システム(ITS)の柱である。ヒューマンエラーを最小限に抑え、全体的な交通安全を高める目的で、これらの自動車はセンサー、人工知能、コネクションを組み合わせて使用し、独立して道路を横断する。Bonafide Researchが発行した調査レポート「North America Intelligent Transportation System Market Outlook, 2029」によると、北米のインテリジェント交通システム市場は2023年に100億米ドル以上と評価された。都市人口が増加し続ける中、効果的な交通手段の必要性が高まっている。人口の多い都市では、ITSは交通の流れを管理し、渋滞を緩和し、モビリティを向上させる手段を提供する。北米の多くの都市では、交通渋滞が時間のロス、燃料の浪費、公害の増加につながる大きな問題となっている。交通量を減らし、移動時間を短縮するために、ITSはダイナミック・ルーティング、アダプティブ交通信号制御、渋滞価格設定などのソリューションを提供している。交通安全は政府や交通機関の優先事項である。先進運転支援システム(ADAS)、車車間(V2V)通信、衝突回避システムなどのITS技術は、道路上の事故を防ぎ、死亡事故を減らすのに役立つ。さらに、センサー、データ分析、人工知能、コネクティビティなどの技術の急速な進歩により、ITSの実現可能性とコスト効率が高まっている。こうした技術革新は、交通の課題に対する新たな機能やソリューションを提供することで、需要を牽引している。環境問題への意識の高まりに伴い、輸送による温室効果ガスの排出や大気汚染を削減することへの圧力が高まっている。ITSは交通の流れを最適化し、代替燃料や電気自動車の利用を促進し、持続可能な交通手段をサポートする。連邦、州、地方レベルの政府機関はITSの利点を認識し、その導入を支援するためのインフラ整備や研究イニシアティブに投資している。資金調達プログラムやインセンティブは、交通機関や民間セクターの利害関係者によるITS技術の採用を奨励する。市場促進要因-技術の進歩:テクノロジーの革新は、北米のITSの誕生と普及の大きな要因である。センサー、データ分析、人工知能、ネットワークの革新により、よりインテリジェントで効果的な交通システムの開発が可能になった。交通当局は、車両の動き、道路状況、交通の流れに関するリアルタイムのデータを収集・分析できるようになり、より的確な判断を下し、より効果的な交通管理計画を実施するのに役立っている。ITSの発展は、自律走行車技術、スマート・インフラストラクチャー、モビリティ・サービスの発展によってさらに後押しされ、交通の安全性、有効性、持続可能性を高める新たなアプローチを提供している。-人口増加と都市化:人口増加と都市化は、北米におけるインテリジェント交通システム需要の主な原動力である。都市部の人口が増加の一途をたどるなか、都市は交通渋滞、大気汚染、限られた交通インフラ容量に関する課題の増大に直面している。インテリジェント交通システムは、適応型交通信号制御、ダイナミック・ルート・ガイダンス、統合型公共交通システムなど、都市のモビリティをより効率的に管理するための戦略を提供する。ITS技術を活用することで、都市は交通の利便性を向上させ、渋滞を緩和し、住民の生活の質を全体的に高めることができる。市場の課題-データのプライバシーとセキュリティ北米のITSは、データ・セキュリティとプライバシーに関して大きな問題を抱えている。センサー、カメラ、コネクテッド・カーなど多くのソースから収集、保存、分析されるデータ量が増加しているため、機密情報はサイバー脅威、不正アクセス、データ漏洩から保護されなければならない。ITSに対する国民の信頼と信用を維持するためには、個人データのプライバシーと交通データの完全性と機密性を保護することが不可欠である。さらに、ITSエコシステムにおけるデータプライバシーとセキュリティに関するリスクと脆弱性を減らすために、強力なサイバーセキュリティ対策、暗号化プロトコル、アクセス制限、データガバナンスの枠組みを確立しなければならない。-ユーザーの受容と行動変容:ITSシステムの効果的な導入と利用は、利用者が新しい交通手段を受け入れ、それに応じて行動を調整しようとする意欲に依存するが、これは北米のITSにとって障害となる。プライバシー、安全性、信頼性の問題を解決し、新技術の利用を促進し、ITSの利点について一般大衆を教育するためには、多大なアウトリーチ、コミュニケーション、啓蒙活動を行う必要があるかもしれない。さらに、価格統制、報酬、インセンティブを通じて行動変容を促すことは、持続可能な交通手段や慣行の利用促進に役立つ。タイプ別では、高度交通管理システム(ATMS)、高度旅行者情報システム(ATIS)、高度交通料金システム(ATPS)、高度公共交通システム(APTS)、救急医療システム(EMS)、商用車運行(CVO)、自動ナンバープレート認識(ANPR)に区分される。北米では、先進交通管理システム(ATMS)の市場シェアが最も高い。北米は、政府や交通機関が交通インフラの近代化に多額の投資を行ってきたため、ATMS技術の導入において主導的な役割を果たしてきた。ATMSは、このような早期投資により、この分野における主要なソリューションとして認知されるようになった。北米には、高速道路、都市道路、公共交通機関など、広大で複雑な交通網がある。ATMSは、交通の流れを管理し、信号のタイミングを最適化し、多様な交通システムの運用を調整するための包括的なソリューションを提供しており、この地域の交通問題に対処するのに適している。交通渋滞は北米の多くの都市で大きな問題となっており、無駄な時間、燃料、排出量の増加につながっている。ATMSは、渋滞を緩和し交通の流れを改善するために、適応型交通信号制御、ダイナミック・ルート・ガイダンス、インシデント管理などのツールを提供し、渋滞関連の課題に対処するための好ましいソリューションとなっている。北米には、交通技術とイノベーションを専門とする大手企業や研究機関がある。これらの組織はATMS技術の進歩を推進し、地域の進化する交通ニーズや課題に対応する革新的なソリューションを開発しています。輸送手段では、道路、鉄道、航空、海洋に二分される。さらに、コンポーネントはハードウェア、ソフトウェア、サービスに区分される。この地域では、航空会社が大きなシェアを占めている。航空交通管理は、ITS技術の利用により、より効果的で安全なものとなっている。最新のテクノロジーは、より正確で効率的な航空機のルーティングを可能にし、交通量、遅延、事故リスクを低減する。こうした技術の例としては、データ分析、自動航空管制システム、レーダー・システムなどがある。北米の航空路システムは、特に主要空港や大都市圏周辺の交通量の多い空域において、容量制限に関する課題に直面している。ITS技術は、飛行軌道を調整し、航空機間の間隔を最適化し、空域全体の利用率を向上させることにより、空域容量をより効果的に管理するのに役立つ。航空業界は、排出ガスや騒音公害を含む環境フットプリントの削減にますます注力している。ITS技術は、飛行ルートの最適化、燃料消費の削減、航空交通運行による環境への影響の最小化によって、環境の持続可能性を向上させるイニシアチブを支援する。さらに、ソフトウェアの構成要素に基づくと、北米の交通網は、高速道路、都市道路、鉄道、空港、公共交通システムを網羅し、広範かつ複雑である。交通の流れを最適化し、運行を調整し、あらゆる交通機関のスムーズな統合を保証するためには、このような異種の交通システムを管理する複雑なソフトウェア・ソリューションが必要となる。人工知能、機械学習、モノのインターネット(IoT)、クラウド・コンピューティングなどの先進技術をITSに統合するには、これらの技術の可能性を最大限に活用するための高度なソフトウェア・ソリューションが必要です。ソフトウェア・プラットフォームは、インテリジェントなアルゴリズム、予測モデル、適応制御システムの開発を可能にし、交通オペレーションを最適化し、システムのパフォーマンスを向上させます。報告書に基づくと、主な対象国は米国、カナダ、メキシコ、その他の北米諸国である。The USA leads the market; investments in transportation research and development by the United States date back to the 1980s, as do programmes such as the Strategic Highway Research Programme (SHRP). The groundwork for the advancement of ITS technology and solutions was laid by this early investment. The U.S. has extensive transportation infrastructure, including highways, urban roadways, public transit systems, ports, and airports. This robust infrastructure provides fertile ground for the deployment of ITS technologies to address congestion, enhance safety, and improve mobility. Furthermore, the U.S. government has played a central role in promoting and supporting ITS initiatives. Agencies such as the Federal Highway Administration (FHWA), the Federal Transit Administration (FTA), and the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) provide funding, research support, and regulatory guidance to advance ITS deployment nationwide. The U.S. is home to many leading companies and research institutions at the forefront of ITS innovation. Companies like IBM, Siemens, and Qualcomm, along with research institutions like the Massachusetts Institute of Technology (MIT) and the University of California, Berkeley, drive advancements in ITS technologies and solutions. The key companies are collaborating with expert ITS companies for design and product development. They are also developing advanced products for hassle-free and better service. Furthermore, many small enterprises are also working with the government to provide better transportation services. At present, many small market companies are also great players withholding substantial intelligent transportation system market share. The dominance of the key players is also current owing to the provision of advanced and developed products. Key companies leading the market are Denso, Siemens Ag, EFKON GmbH, and Hitachi, among other prominent players.Recent DevelopmentsConsidered in this report-Historic year: 2018-Base year: 2023-Estimated year: 2024-Forecast year: 2029Aspects covered in this report-Intelligent Transportation market Outlook with its value and forecast along with its segments-Various drivers and challenges-On-going trends and developments-Top profiled companies-Strategic recommendationBy Type -Advanced Traffic Management Systems (ATMS)-Advanced Traveller Information Systems (ATIS)-Advanced Transportation Pricing Systems (ATPS)-Advanced Public Transportation Systems (APTS)-Emergency Medical Systems (EMS)-Commercial Vehicle Operation (CVO)-Automatic Number Plate Recognition (ANPR) By Mode of Transportation-Roadways (Traffic management, Road safety, Parking management, Freight management, Automotive Telematics, Others (Ticketing Management, Emergency Vehicle Notification, Environment Protection, etc.)-Railways (Rail-running Operation and Collision Avoidance, Passenger Information Management, Smart Ticketing, Security Surveillance, Emergency Notification, Others)-Airways (Security & Surveillance, Shuttle Bus Tracking, Traveller Information Management, Smart Ticketing, Aircraft Management, Emergency Notification, Others)-Marine (Freight Arrival & Transit, Real-time Weather Information Tracking, Container Movement Scheduling, Emergency Notification, Others)By Component-Hardware (Interface Boards, Sensors, Surveillance Cameras, Telecommunication Networks, Monitoring and Detection Systems, Others (Linked traffic controller & Variable message signboard))-Software (Visualization Software, Video Detection Management Software, Transit Management Software, Others)-Services (Business and Cloud Services and Support and Maintenance Services) The approach of the report:This report consists of a combined approach of primary and secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list the companies that are present in it. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources, primary research was conducted by conducting telephone interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this; we have started making primary calls to consumers by equally segmenting them in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us, we can start verifying the details obtained from secondary sources.Intended audienceThis report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations, and organizations related to the Intelligent Transportation industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing and presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.***Please Note: It will take 48 hours (2 Business days) for delivery of the report upon order confirmation.目次目次1.要旨 2.調査方法 2.1.二次調査 2.2.一次データ収集 2.3.市場形成と検証 2.4.レポート作成、品質チェック、納品 3.市場構造 3.1.市場への配慮 3.2.前提条件 3.3.制限事項 3.4.略語 3.5.出典 3.6.定義 4.経済・人口統計 5.インテリジェント交通システムの世界市場展望 5.1.市場規模(金額ベース 5.2.地域別市場シェア 5.3.市場規模および予測、タイプ別 5.4.市場規模・予測:輸送手段別 5.5.市場規模・予測:道路用途別 5.6.市場規模・予測:鉄道用途別 5.7.市場規模・予測:海上アプリケーション別 5.8.市場規模・予測:コンポーネント別 5.9.市場規模・予測:ハードウェアコンポーネント別 5.10.市場規模・予測:ソフトウェアコンポーネント別 5.11.市場規模・予測:サービスコンポーネント別 6.北米高度道路交通システム市場の展望 6.1.市場規模:金額別 6.2.国別市場シェア 6.3.市場規模および予測、タイプ別 6.4.市場規模・予測:輸送手段別 6.5.市場規模・予測:コンポーネント別 7.市場ダイナミクス 7.1.市場促進要因と機会 7.2.市場の阻害要因と課題 7.3.市場動向 7.3.1.XXXX 7.3.2.XXXX 7.3.3.XXXX 7.3.4.XXXX 7.3.5.XXXX 7.4.コビッド19効果 7.5.サプライチェーン分析 7.6.政策と規制の枠組み 7.7.業界専門家の見解 7.8.米国の高度道路交通システム市場の展望 7.8.1.市場規模(金額ベース 7.8.2.タイプ別市場規模と予測 7.8.3.輸送手段別市場規模・予測 7.8.4.コンポーネント別の市場規模・予測 7.9.カナダの高度道路交通システム市場の展望 7.9.1.金額別市場規模 7.9.2.タイプ別市場規模および予測 7.9.3.輸送手段別市場規模・予測 7.9.4.コンポーネント別の市場規模・予測 7.10.メキシコ高度道路交通システム市場の展望 7.10.1.金額別市場規模 7.10.2.タイプ別市場規模および予測 7.10.3.輸送手段別の市場規模と予測 7.10.4.コンポーネント別の市場規模・予測 8.競争環境 8.1.競合ダッシュボード 8.2.主要企業の事業戦略 8.3.主要プレーヤーの市場ポジショニングマトリックス 8.4.ポーターの5つの力 8.5.企業プロフィール 8.5.1.インターナショナル・ビジネス・マシーンズ・コーポレーション 8.5.1.1.会社概要 8.5.1.2.会社概要 8.5.1.3.財務ハイライト 8.5.1.4.地理的洞察 8.5.1.5.事業セグメントと業績 8.5.1.6.製品ポートフォリオ 8.5.1.7.主要役員 8.5.1.8.戦略的な動きと展開 8.5.2.シーメンスAG 8.5.3.キュービック・コーポレーション 8.5.4.コンデュエント社 8.5.5.トムトムNV 8.5.6.タレス 8.5.7.アルストムSA 8.5.8.カプシュ・トラフィックコムAG 8.5.9.テレダイン・テクノロジーズ・インコーポレーテッド 8.5.10.株式会社デンソー 8.5.11.株式会社日立製作所 8.5.12.シスコシステムズ 9.戦略的提言 10.付録 10.1.よくある質問 10.2.注意事項 10.3.関連レポート 11.免責事項 図表一覧 図1:インテリジェント交通システムの世界市場規模(10億ドル)、地域別、2023年・2029年 図2: 市場魅力度指数(2029年地域別) 図3:市場魅力度指数(セグメント別) 2029年 図4:インテリジェント交通システムの世界市場規模(金額ベース)(2018年、2023年、2029年)(単位:億米ドル 図5:インテリジェント交通システムの世界市場地域別シェア(2023年) 図6:北米の高度道路交通システム市場規模:金額(2018年、2023年、2029年)(単位:億米ドル) 図7:北米のインテリジェント交通システム市場 国別シェア(2023年) 図8:米国の高度道路交通システム市場規模:金額(2018年、2023年、2029年)(単位:億米ドル) 図9:カナダの高度道路交通システム市場規模:金額(2018年、2023年、2029年)(単位:億米ドル) 図10:メキシコの高度道路交通システム市場規模:金額(2018年、2023年、2029年)(単位:億米ドル) 図11: 上位5社の競争ダッシュボード(2023年 図12: 世界の高度道路交通システム市場のポーターの5つの力 表一覧 表1:インテリジェント交通システムの世界市場スナップショット(セグメント別)(2023年、2029年)(単位:億米ドル 表2:上位10カ国の経済スナップショット(2022年 表3:その他の主要国の経済スナップショット(2022年 表4:外国通貨から米ドルへの平均為替レート 表5:インテリジェント交通システムの世界市場規模および予測、タイプ別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表6:高度道路交通システムの世界市場規模・予測:交通手段別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表7:高度道路交通システムの世界市場規模・予測:道路用途別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表8:高度道路交通システムの世界市場規模・予測:鉄道用途別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表9:高度道路交通システムの世界市場規模・予測:海上アプリケーション別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表10:高度道路交通システムの世界市場規模・予測:コンポーネント別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表11:高度道路交通システムの世界市場規模・予測:ハードウェアコンポーネント別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表12:高度道路交通システムの世界市場規模・予測:ソフトウェアコンポーネント別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表13:インテリジェント交通システムの世界市場規模・予測:サービスコンポーネント別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表14:北米の高度道路交通システム市場規模・予測:タイプ別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表15:北米の高度道路交通システム市場規模・予測:交通手段別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表16:北米の高度道路交通システム市場規模・予測:コンポーネント別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表17:高度道路交通システム市場の影響要因(2023年 表18:米国の高度道路交通システム市場規模・予測:タイプ別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表19:米国の高度道路交通システム市場規模・予測:交通手段別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表20:米国の高度道路交通システム市場規模・予測:コンポーネント別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表21:カナダの高度道路交通システム市場規模・予測:タイプ別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表22:カナダの高度道路交通システム市場規模・予測:交通手段別(2018~2029F) (単位:億米ドル) 表23:カナダの高度道路交通システム市場規模・予測:コンポーネント別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表24:メキシコの高度道路交通システム市場規模・予測:タイプ別(2018~2029F)(単位:億米ドル) 表25:メキシコの高度道路交通システム市場規模・予測:交通手段別(2018~2029F) (単位:億米ドル) 表26:メキシコの高度道路交通システム市場メキシコの高度道路交通システム市場規模・予測:コンポーネント別(2018~2029F) (単位:億米ドル)
SummaryIn an era where connectivity is paramount, North America stands at the forefront of transportation innovation with its Intelligent Transportation System (ITS). This comprehensive network of cutting-edge technologies is revolutionising the way people and goods move across the continent. From bustling cities to remote highways, ITS is reshaping the landscape of mobility, offering a glimpse into the future of transportation. A complex structure that integrates different components to improve sustainability, safety, and efficiency is at the core of intelligent transportation systems. Advanced communication technologies that enable real-time data sharing between infrastructure, control centres, and vehicles are essential to this architecture. ITS gathers enormous volumes of data by placing sensors, cameras, and smart devices throughout roads and public transportation networks. This data is then used to provide insightful reports about environmental elements, road conditions, and traffic patterns. Enhancing the effectiveness of transportation while protecting the safety of drivers and passengers is one of ITS's main goals. In order to minimise travel times and reduce congestion, adaptive traffic signal management systems dynamically modify signal timing based on traffic flow. By giving drivers alerts and support, advanced driver assistance systems (ADAS) with sensors and cameras improve vehicle safety by reducing the likelihood of collisions and lessening their severity. The advancement and integration of autonomous vehicles (AVs), which provide the prospect of safer, more effective transportation, is a pillar of intelligent transportation systems (ITS). For the purpose of minimising human error and raising overall road safety, these cars use a combination of sensors, artificial intelligence, and connections to traverse roadways independently. The notion of freight and passenger transportation is being revolutionised by the widespread use of autonomous mobility made possible by ITS as AV technology advances. According to the research report "North America Intelligent Transportation System Market Outlook, 2029," published by Bonafide Research, the North America Intelligent Transportation System Market was valued at more than USD 10 Billion in 2023. The need for effective transit options grows as the urban population continues to climb. In highly populated cities, ITS provides instruments for managing traffic flow, easing congestion, and improving mobility. In many North American cities, traffic congestion is a major problem that results in lost time, wasted fuel, and higher pollution. To reduce traffic and shorten travel times, ITS offers solutions including dynamic routing, adaptive traffic signal control, and congestion pricing. Road safety is a priority for governments and transportation agencies. ITS technologies such as advanced driver assistance systems (ADAS), vehicle-to-vehicle (V2V) communication, and collision avoidance systems help prevent accidents and reduce fatalities on roadways. Furthermore, rapid advancements in technology, including sensors, data analytics, artificial intelligence, and connectivity, have made ITS more feasible and cost-effective. These innovations drive demand by offering new capabilities and solutions for transportation challenges. With growing awareness of environmental issues, there is increasing pressure to reduce greenhouse gas emissions and air pollution from transportation. ITS enables the optimisation of traffic flow, promotes the use of alternative fuels and electric vehicles, and supports sustainable transportation practices. Government agencies at the federal, state, and local levels recognise the benefits of ITS and invest in infrastructure improvements and research initiatives to support its implementation. Funding programmes and incentives encourage the adoption of ITS technologies by transportation agencies and private sector stakeholders. Market Drivers • Technological Advancements: Innovations in technology are a major factor in the creation and uptake of the North American ITS. Sensor, data analytics, artificial intelligence, and networking innovations have made it possible to develop transportation systems that are more intelligent and effective. Transportation authorities may now gather and analyse real-time data on vehicle movements, road conditions, and traffic flow, which helps them make better judgements and implement more effective traffic management plans. The development of ITS is further aided by developments in autonomous vehicle technology, smart infrastructure, and mobility services, which provide fresh approaches to enhancing transportation safety, effectiveness, and sustainability. • Population Growth and Urbanization: Population growth and urbanisation are major drivers of the demand for intelligent transportation systems in North America. As populations in urban areas continue to grow, cities face increasing challenges related to traffic congestion, air pollution, and limited transportation infrastructure capacity. Intelligent transportation systems offer strategies for managing urban mobility more efficiently, including adaptive traffic signal control, dynamic route guidance, and integrated public transit systems. By leveraging ITS technologies, cities can improve transportation accessibility, reduce congestion, and enhance the overall quality of life for residents. Market Challenges • Data Privacy and Security: The North American ITS has substantial issues with regard to data security and privacy. Sensitive information has to be protected from cyber threats, unauthorised access, and data breaches due to the growing volume of data being collected, stored, and analysed from many sources, including sensors, cameras, and connected cars. To keep the public's faith and confidence in the ITS, it is essential to protect the privacy of personal data and the integrity and confidentiality of transportation data. Additionally, to reduce risks and vulnerabilities related to data privacy and security in the ITS ecosystem, strong cybersecurity measures, encryption protocols, access restrictions, and data governance frameworks must be established. • User Acceptance and Behaviour Change: The effective installation and use of ITS systems depend on users' willingness to accept new transportation options and adjust their behaviour accordingly, which poses obstacles for the North American ITS. It may be necessary to conduct significant outreach, communication, and awareness efforts in order to resolve privacy, safety, and reliability issues, promote the use of new technologies, and educate the public about the advantages of ITS. Furthermore, encouraging behaviour change through price controls, rewards, and incentives can aid in promoting the use of sustainable transportation methods and practices. Based on the type, they are segmented into Advanced Traffic Management Systems (ATMS), Advanced Traveller Information Systems (ATIS), Advanced Transportation Pricing Systems (ATPS), Advanced Public Transportation Systems (APTS), Emergency Medical Systems (EMS), Commercial Vehicle Operation (CVO), and Automatic Number Plate Recognition (ANPR). In North America, Advanced Traffic Management Systems (ATMS) contribute the highest market share. North America has been a leader in the adoption of ATMS technology, having invested heavily in the modernization of transportation infrastructure by governments and transportation organisations. ATMS has become recognised as a leading solution in the area due to this early investment. North America has vast and complex transportation networks, including highways, urban roadways, and public transit systems. ATMS offers comprehensive solutions for managing traffic flow, optimising signal timing, and coordinating operations across diverse transportation systems, making it well-suited to address the region's transportation challenges. Traffic congestion is a major issue in many North American cities, leading to wasted time, fuel, and increased emissions. ATMS provides tools such as adaptive traffic signal control, dynamic route guidance, and incident management to alleviate congestion and improve traffic flow, making it a preferred solution for addressing congestion-related challenges. North America is home to leading companies and research institutions specialising in transportation technology and innovation. These organisations drive advancements in ATMS technologies, developing innovative solutions to address evolving transportation needs and challenges in the region. In terms of mode of transportation, they are bifurcated into roads, railways, airlines, and marine. Furthermore, the components are segmented into hardware, software, and services. In the region, the airlines contribute a significant market share. Air traffic management is made more effective and safe with the use of ITS technology. Modern technologies allow for more accurate and efficient aircraft routing, which lowers traffic, delays, and accident risk. Examples of these technologies include data analytics, automated air traffic control systems, and radar systems. The airway system in North America faces challenges related to capacity constraints, especially in busy airspace around major airports and metropolitan areas. ITS technologies help manage airspace capacity more effectively by coordinating flight trajectories, optimising spacing between aircraft, and improving overall airspace utilization. The aviation industry is increasingly focused on reducing its environmental footprint, including emissions and noise pollution. ITS technologies support initiatives to improve environmental sustainability by optimising flight routes, reducing fuel consumption, and minimising the environmental impact of air traffic operations. Furthermore, based on the components of the software, the transportation networks in North America are extensive and intricate, encompassing highways, urban roads, trains, airports, and public transport systems. In order to optimise traffic flow, coordinate operations, and guarantee smooth integration across all forms of transportation, managing such disparate transportation systems calls for complex software solutions. The integration of advanced technologies such as artificial intelligence, machine learning, the Internet of Things (IoT), and cloud computing into ITS requires sophisticated software solutions to harness the full potential of these technologies. Software platforms enable the development of intelligent algorithms, predictive models, and adaptive control systems to optimise transportation operations and improve system performance. Based on the report, the major countries covered in the report include the United States, Canada, Mexico, and the rest of North America. The USA leads the market; investments in transportation research and development by the United States date back to the 1980s, as do programmes such as the Strategic Highway Research Programme (SHRP). The groundwork for the advancement of ITS technology and solutions was laid by this early investment. The U.S. has extensive transportation infrastructure, including highways, urban roadways, public transit systems, ports, and airports. This robust infrastructure provides fertile ground for the deployment of ITS technologies to address congestion, enhance safety, and improve mobility. Furthermore, the U.S. government has played a central role in promoting and supporting ITS initiatives. Agencies such as the Federal Highway Administration (FHWA), the Federal Transit Administration (FTA), and the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) provide funding, research support, and regulatory guidance to advance ITS deployment nationwide. The U.S. is home to many leading companies and research institutions at the forefront of ITS innovation. Companies like IBM, Siemens, and Qualcomm, along with research institutions like the Massachusetts Institute of Technology (MIT) and the University of California, Berkeley, drive advancements in ITS technologies and solutions. The key companies are collaborating with expert ITS companies for design and product development. They are also developing advanced products for hassle-free and better service. Furthermore, many small enterprises are also working with the government to provide better transportation services. At present, many small market companies are also great players withholding substantial intelligent transportation system market share. The dominance of the key players is also current owing to the provision of advanced and developed products. Key companies leading the market are Denso, Siemens Ag, EFKON GmbH, and Hitachi, among other prominent players. Recent Developments Considered in this report • Historic year: 2018 • Base year: 2023 • Estimated year: 2024 • Forecast year: 2029 Aspects covered in this report • Intelligent Transportation market Outlook with its value and forecast along with its segments • Various drivers and challenges • On-going trends and developments • Top profiled companies • Strategic recommendation By Type • Advanced Traffic Management Systems (ATMS) • Advanced Traveller Information Systems (ATIS) • Advanced Transportation Pricing Systems (ATPS) • Advanced Public Transportation Systems (APTS) • Emergency Medical Systems (EMS) • Commercial Vehicle Operation (CVO) • Automatic Number Plate Recognition (ANPR) By Mode of Transportation • Roadways (Traffic management, Road safety, Parking management, Freight management, Automotive Telematics, Others (Ticketing Management, Emergency Vehicle Notification, Environment Protection, etc.) • Railways (Rail-running Operation and Collision Avoidance, Passenger Information Management, Smart Ticketing, Security Surveillance, Emergency Notification, Others) • Airways (Security & Surveillance, Shuttle Bus Tracking, Traveller Information Management, Smart Ticketing, Aircraft Management, Emergency Notification, Others) • Marine (Freight Arrival & Transit, Real-time Weather Information Tracking, Container Movement Scheduling, Emergency Notification, Others) By Component • Hardware (Interface Boards, Sensors, Surveillance Cameras, Telecommunication Networks, Monitoring and Detection Systems, Others (Linked traffic controller & Variable message signboard)) • Software (Visualization Software, Video Detection Management Software, Transit Management Software, Others) • Services (Business and Cloud Services and Support and Maintenance Services) The approach of the report: This report consists of a combined approach of primary and secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list the companies that are present in it. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources, primary research was conducted by conducting telephone interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this; we have started making primary calls to consumers by equally segmenting them in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us, we can start verifying the details obtained from secondary sources. Intended audience This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations, and organizations related to the Intelligent Transportation industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing and presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry. ***Please Note: It will take 48 hours (2 Business days) for delivery of the report upon order confirmation.Table of ContentsTable of Contents
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2024/12/18 10:27 154.74 円 162.88 円 199.42 円 |