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中国糖尿病用シューズ市場概要、2029年


China Diabetic Footwear Market Overview, 2029

ストレスの多いライフスタイルや食習慣の変化により、糖尿病や肥満が一般的になりつつある。糖尿病や関連疾患に対する消費者の意識の高まりは、糖尿病用フットウェアに大きなビジネスチャンスをもたらすと期待さ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
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サマリー

ストレスの多いライフスタイルや食習慣の変化により、糖尿病や肥満が一般的になりつつある。糖尿病や関連疾患に対する消費者の意識の高まりは、糖尿病用フットウェアに大きなビジネスチャンスをもたらすと期待されている。2型糖尿病の罹患率は中華人民共和国の約2%から成人人口の広範囲に及ぶため、複数の大手企業が中国に投資している。中国の糖尿病用シューズ市場は、技術的な改善を取り入れている。メーカー各社は最先端の素材、スマートテクノロジー、革新的なデザインを駆使して、足の健康を優先した糖尿病患者に優しい靴を製造しており、同時に圧力センサー、モニタリングシステム、温度調節などの要素も取り入れている。中国は糖尿病用シューズの世界的な製造拠点である。同国の高い製造能力により、糖尿病用シューズの大量生産が可能となり、自国市場だけでなく、糖尿病用シューズの世界的需要にも対応している。糖尿病は中国政府によって公衆衛生問題として取り組まれている。糖尿病用シューズの保険適用や補助金など、医療サービスへのアクセスを促進する法律を制定し、より多くの人々が手頃な価格で糖尿病用シューズにアクセスできるようにするなどのアプローチもある。健康と福祉を重視する傾向が強まるにつれ、中国の消費者は足の健康と糖尿病コントロールの関連性をより強く認識するようになっている。このような意識の高まりは、潜在的な足の問題に対する予防戦略として、糖尿病用シューズの購入を促している。

Bonafide Research社の調査レポート「中国の糖尿病用フットウェア市場の概要、2029年」によると、中国の糖尿病用フットウェア市場は2024年から2029年にかけて3億米ドル以上の成長が見込まれている。糖尿病用フットウェアは、現地で購入した材料を使用して中国で製造されることが多い。この戦略は地元企業に利益をもたらすだけでなく、中国の各地域固有の材料の入手可能性と適合性に基づくカスタマイズを可能にする。糖尿病フットケアの教育・啓蒙活動は、中国で人気を集めている。これらのプログラムは医療機関や糖尿病協会によって頻繁に実施されており、糖尿病の予防と特殊な靴の必要性について医療従事者と一般市民の両方を教育することを目的としている。中国のメーカーは、糖尿病用シューズの効能とデザインを向上させるため、研究開発に積極的に投資している。世界市場で競争力を維持しながら、糖尿病患者の変化するニーズを満たすために、素材の進歩、快適性向上機能、医療機能性に集中している。糖尿病用シューズの需要増加は、中国の高齢化によって促進されている。糖尿病に関連した足の問題のリスクを抱える高齢者人口の割合が増加しているため、この層特有の足の健康上の懸念に対応する専門的なフットウェア・ソリューションに対する需要が高まっている。中国の糖尿病用シューズメーカーは、自国市場向けと海外市場向けのシューズを頻繁に製造している。製造拠点としての地位の結果、様々な国際市場に糖尿病用シューズを供給することで、世界的な需要を満たすことができる。ユニークでトレンディな糖尿病靴のラインを作るために、中国の糖尿病靴メーカーはデザイナーやファッションハウスと協力することがある。これらのコラボレーションは、スタイルを犠牲にすることなく、足の健康に関心を持つ幅広い消費者にアピールするため、医療的有用性とスタイリッシュなスタイルの融合を追求している。

市場は製品タイプによって、靴、スリッパ、スニーカー、サンダル、その他(靴下)に区分される。中国の消費者は、糖尿病用シューズとして靴を好んで履いている。中国の文化では、靴は日常履きとして非常に重要であると考えられている。特に都市部では、囲われた靴を履く習慣が根付いている。靴が糖尿病患者に好まれるのは、サンダルやつま先の開いた靴よりも文化的規範に忠実だからである。中国の気候は地域によって異なる。特に寒い季節には、密閉された靴が暖かさと外気からの保護を提供する。これは、糖尿病用シューズにおける安全性とサポート性の重視と一致している。中国の消費者は足の健康の重要性を認識するようになっている。糖尿病患者は足の問題を予防するために特殊な靴の必要性を認識するようになっており、密閉型の靴はより良いフットケアを提供すると認識されている。足の疾患市場は、神経障害、潰瘍、奇形に大別される。足の変形は、中国で糖尿病用シューズの需要を増加させている。外反母趾、ハンマートゥ、シャルコー足の変形はすべて、足の異常な形やツボを引き起こす可能性がある。糖尿病用シューズは、このような変形にフィットするよう、奥行きが広く、幅が広く、シームレスな内装などの特徴を備えて開発されており、快適性を高め、問題のリスクを低減している。変形した足は摩擦や圧迫により、潰瘍やただれ、水ぶくれができやすくなる。糖尿病用シューズは、保護されたクッション性のある環境を提供することで、こうしたリスクを軽減し、問題につながる怪我の可能性を低くする。糖尿病用シューズは調節可能なものが多く、さまざまな足の異常に対応する機能を備えている。足に異常がある人でも、快適にフィットし、不快感を軽減する靴を見つけることができる。

市場は流通チャネル別に、専門店、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、オンライン・プラットフォーム、その他(薬局、ブランド・アウトレット)に区分される。専門店は中国における糖尿病用シューズの主要流通業者である。中国の専門店では、足の異常、浮腫、消費者の特殊なニーズに合った靴を提供するため、カスタマイズフィットが頻繁に行われている。彼らはまた、適切なフィットを保証するために変更や微調整を提案する。これらの店舗では通常、糖尿病用シューズのブランド、スタイル、サイズを幅広く取り扱っている。顧客は、自分の好みや医療ニーズに合わせて、多くの選択肢から選ぶことができる。糖尿病用シューズは、足に関連する問題に適切に対処するため、厳格な医療ガイドラインに従わなければならない。中国の専門店では、こうした基準に合致した製品を扱う可能性が高く、消費者の医療需要を満たすことができる。エンドユーザー別に見ると、市場は女性、男性、子供に分けられる。女性は、中国における糖尿病用シューズの主要なエンドユーザーであり、同市場を支配すると予想される。糖尿病は中国の女性の間で一般的になりつつある。糖尿病人口が拡大するにつれて、糖尿病患者特有の要求を満たすカスタマイズされたフットウェアの需要も増加している。糖尿病用シューズは、女性特有の足の形やサイズに対応するため、さまざまな幅やサイズのものが頻繁に販売されている。このカスタマイズは、足の異常や腫れがある人にとって特に重要な、より良いフィット感を提供する。多くの女性はアクティブなライフスタイルを送っているため、サポート力があり快適な靴が必要である。糖尿病用シューズは、実用性と快適性の両方を提供することで、これらの要件を満たしている。

本レポートで検討している分野
- 地域中国
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

このレポートでカバーされている側面
- 中国の糖尿病用フットウェア市場:その価値と予測、セグメントとともに
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

製品別
- シューズ
- スリッパ
- スニーカー
- サンダル
- その他(靴下)

症状別
- 神経障害
- 潰瘍
- 変形

流通チャネル別
- 専門店
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- オンラインプラットフォーム
- その他(薬局、ブランドアウトレット)

エンドユース別
- 女性
- 男性
- キッズ

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、糖尿病用フットウェア業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。






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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. China Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. China Diabetic Footwear Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product
6.3. Market Size and Forecast By Foot Condition
6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. China Diabetic Footwear Market Segmentations
7.1. China Diabetic Footwear Market, By Product
7.1.1. China Diabetic Footwear Market Size, By Shoes, 2018-2029
7.1.2. China Diabetic Footwear Market Size, By Slippers, 2018-2029
7.1.3. China Diabetic Footwear Market Size, By Sneakers, 2018-2029
7.1.4. China Diabetic Footwear Market Size, By Sandals, 2018-2029
7.1.5. China Diabetic Footwear Market Size, By Others (Socks), 2018-2029
7.2. China Diabetic Footwear Market, By Foot Condition
7.2.1. China Diabetic Footwear Market Size, By Neuropathy, 2018-2029
7.2.2. China Diabetic Footwear Market Size, By Ulcers, 2018-2029
7.2.3. China Diabetic Footwear Market Size, By Deformities, 2018-2029
7.3. China Diabetic Footwear Market, By Distribution Channel
7.3.1. China Diabetic Footwear Market Size, By Specialty Stores, 2018-2029
7.3.2. China Diabetic Footwear Market Size, By Hypermarket/ Supermarket, 2018-2029
7.3.3. China Diabetic Footwear Market Size, By Online Platform, 2018-2029
7.3.4. China Diabetic Footwear Market Size, By Others (Pharmacy store, Brand Outlets), 2018-2029
7.4. China Diabetic Footwear Market, By End User
7.4.1. China Diabetic Footwear Market Size, By Women, 2018-2029
7.4.2. China Diabetic Footwear Market Size, By Men, 2018-2029
7.4.3. China Diabetic Footwear Market Size, By Kids, 2018-2029
8. China Diabetic Footwear Market Opportunity Assessment
8.1. By Product, 2024 to 2029
8.2. By Foot Condition, 2024 to 2029
8.3. By Distribution Channel, 2024 to 2029
8.4. By End User, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: China Diabetic Footwear Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Foot Condition
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 5: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 6: Porter's Five Forces of China Diabetic Footwear Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for China Diabetic Footwear Market, 2023
Table 2: China Diabetic Footwear Market Size and Forecast By Product (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: China Diabetic Footwear Market Size and Forecast By Foot Condition (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: China Diabetic Footwear Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: China Diabetic Footwear Market Size of Shoes (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: China Diabetic Footwear Market Size of Slippers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: China Diabetic Footwear Market Size of Sneakers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: China Diabetic Footwear Market Size of Sandals (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: China Diabetic Footwear Market Size of Others (Socks) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: China Diabetic Footwear Market Size of Neuropathy (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: China Diabetic Footwear Market Size of Ulcers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: China Diabetic Footwear Market Size of Deformities (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: China Diabetic Footwear Market Size of Specialty Stores (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: China Diabetic Footwear Market Size of Hypermarket/ Supermarket (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: China Diabetic Footwear Market Size of Online Platform (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: China Diabetic Footwear Market Size of Others (Pharmacy store, Brand Outlets) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: China Diabetic Footwear Market Size of Women (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: China Diabetic Footwear Market Size of Men (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: China Diabetic Footwear Market Size of Kids (2018 to 2029) in USD Billion

 

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Summary

Diabetes and obesity are becoming more common as a result of a stressful lifestyle and changing food habits. Growing consumer awareness of diabetes and related conditions is expected to create major business opportunities for diabetic footwear. Several major corporations are investing in China due to the incidence of type 2 diabetes, which spans from roughly 2% in the People's Republic of China to a wide range of adult populations. The Chinese diabetic footwear market embraces technological improvements. Manufacturers use cutting-edge materials, smart technologies, and innovative designs to create diabetic-friendly shoes that prioritize foot health while also incorporating elements such as pressure sensors, monitoring systems, and temperature control, reflecting the country's commitment to innovation. China is a global manufacturing hub for diabetic footwear. The country's considerable manufacturing capabilities enable large-scale production of diabetic shoes, serving not only the native market but also global demand for diabetic footwear. Diabetes is being addressed as a public health issue by the Chinese government. Some approaches include laws that promote access to healthcare services, such as coverage or subsidies for diabetic footwear, making them more affordable and accessible to a larger audience. With a growing emphasis on health and well-being, Chinese consumers are becoming more aware of the relevance of foot health to diabetes control. This increased awareness encourages people to purchase diabetic footwear as a preventive strategy against potential foot issues.

According to the research report "China Diabetic Footwear Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the China Diabetic Footwear market is expected to add more than USD 300 Million from 2024 to 2029. Diabetic footwear is frequently made in China using materials purchased locally. This strategy not only benefits local companies, but it also allows for customization based on the availability and suitability of materials indigenous to different regions of China. Diabetes foot care education and awareness initiatives are gaining traction in China. These programs, which are frequently run by healthcare institutions and diabetic associations, aim to educate both healthcare professionals and the general public about diabetes prevention and the need for specialized footwear. Chinese producers are aggressively investing in R&D to improve the efficacy and design of diabetic footwear. They concentrate on material advancements, comfort-enhancing features, and medical functionality to fulfill the changing needs of diabetes patients while remaining competitive in the global market. The increased demand for diabetic footwear is fueled by China's aging population. With an increasing proportion of the older population at risk of diabetes-related foot issues, there is a growing demand for specialist footwear solutions that address the specific foot health concerns of this cohort. Diabetic footwear producers in China frequently make footwear for both the home and foreign markets. As a result of the country's status as a manufacturing hub, it is able to meet worldwide demand by delivering diabetic footwear to a variety of international markets. To create unique and trendy diabetic shoe lines, Chinese diabetic footwear companies may cooperate with designers or fashion houses. These collaborations seek to blend medical usefulness with stylish styles in order to appeal to a broader spectrum of consumers concerned about foot health without sacrificing style.

Based on product type market is segmented into shoes, slippers, sneakers, sandals, and others (socks). Chinese consumers majorly prefer shoes as diabetic footwear. Shoes are considered crucial for daily wear in Chinese culture. The custom of wearing enclosed footwear, particularly in cities, is firmly rooted. Shoes are preferred by diabetics because they conform more closely to cultural norms than sandals or open-toed footwear. China's climate varies from region to region. Enclosed shoes provide warmth and protection against the elements in many parts of the country, particularly during the colder seasons. This is consistent with the emphasis on safety and support in diabetic footwear. Chinese consumers are becoming more aware of the importance of foot health. Diabetic people are becoming more aware of the need for specialized footwear to prevent foot issues, and enclosed shoes are perceived to provide better overall foot care. In terms of foot condition market is majorly segmented into neuropathy, ulcers and deformities. Deformities foot condition is increasing demand for diabetic footwear in China. Bunions, hammertoes, and Charcot foot deformities can all result in abnormal foot forms or pressure points. Diabetic footwear is developed with features such as greater depth, broader widths, and seamless interiors to fit such deformities, increasing comfort and lowering the risk of problems. Due to friction or pressure, deformed feet are more susceptible to developing ulcers, sores, or blisters. Diabetic footwear reduces these risks by providing a protected and cushioned environment, lowering the possibility of injuries that could lead to problems. Diabetic shoes are frequently adjustable and have features that accommodate various foot abnormalities. Individuals with foot abnormalities can now discover footwear that fits comfortably and decreases discomfort, thanks to this personalization.

Based on distribution channel market is segmented into specialty stores, hypermarket/ supermarket, online platform and others (pharmacy store, brand outlets). Specialty stores are major distributers of diabetic footwear in China. Customized fits are frequently provided by specialty retailers in China, ensuring that the footwear suits any foot abnormalities, edema, or specialized needs of the consumer. They also suggest changes or tweaks to guarantee a suitable fit. These stores usually carry a wide range of diabetic footwear brands, styles, and sizes. Customers can select from a number of alternatives that appeal to their preferences and medical needs. Diabetic footwear must adhere to strict medical guidelines in order to properly handle foot-related issues. Specialty stores in China are more likely to carry products that match these standards, hence meeting consumer’s healthcare demands. Based on end users segment market is divided into women, men and kids. Women are key end users of diabetic footwear in China and is expected to dominate the market as well. Diabetes is becoming more common among Chinese women. As the diabetic population expands, so does the demand for customized footwear that meets their specific demands. Diabetic footwear is frequently available in a variety of widths and sizes to accommodate the unique foot shapes and sizes of women. This customization offers a better fit, which is especially important for people who have foot abnormalities or swelling. Many women have active lifestyles that necessitate supportive and comfortable footwear. Diabetic shoes meet these requirements by providing both practicality and comfort.

Considered in this report:
• Geography: China
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• China Diabetic Footwear market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Product:
• Shoes
• Slippers
• Sneakers
• Sandals
• Others (Socks)

By Food Condition:
• Neuropathy
• Ulcers
• Deformities

By Distribution Channel:
• Specialty Stores
• Hypermarket/ Supermarket
• Online Platform
• Others(Pharmacy Store, Brand Outlets)

By End Use:
• Women
• Men
• Kids

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Diabetic Footwear industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. China Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. China Diabetic Footwear Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Product
6.3. Market Size and Forecast By Foot Condition
6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. China Diabetic Footwear Market Segmentations
7.1. China Diabetic Footwear Market, By Product
7.1.1. China Diabetic Footwear Market Size, By Shoes, 2018-2029
7.1.2. China Diabetic Footwear Market Size, By Slippers, 2018-2029
7.1.3. China Diabetic Footwear Market Size, By Sneakers, 2018-2029
7.1.4. China Diabetic Footwear Market Size, By Sandals, 2018-2029
7.1.5. China Diabetic Footwear Market Size, By Others (Socks), 2018-2029
7.2. China Diabetic Footwear Market, By Foot Condition
7.2.1. China Diabetic Footwear Market Size, By Neuropathy, 2018-2029
7.2.2. China Diabetic Footwear Market Size, By Ulcers, 2018-2029
7.2.3. China Diabetic Footwear Market Size, By Deformities, 2018-2029
7.3. China Diabetic Footwear Market, By Distribution Channel
7.3.1. China Diabetic Footwear Market Size, By Specialty Stores, 2018-2029
7.3.2. China Diabetic Footwear Market Size, By Hypermarket/ Supermarket, 2018-2029
7.3.3. China Diabetic Footwear Market Size, By Online Platform, 2018-2029
7.3.4. China Diabetic Footwear Market Size, By Others (Pharmacy store, Brand Outlets), 2018-2029
7.4. China Diabetic Footwear Market, By End User
7.4.1. China Diabetic Footwear Market Size, By Women, 2018-2029
7.4.2. China Diabetic Footwear Market Size, By Men, 2018-2029
7.4.3. China Diabetic Footwear Market Size, By Kids, 2018-2029
8. China Diabetic Footwear Market Opportunity Assessment
8.1. By Product, 2024 to 2029
8.2. By Foot Condition, 2024 to 2029
8.3. By Distribution Channel, 2024 to 2029
8.4. By End User, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: China Diabetic Footwear Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Product
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Foot Condition
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 5: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 6: Porter's Five Forces of China Diabetic Footwear Market

List of Table
Table 1: Influencing Factors for China Diabetic Footwear Market, 2023
Table 2: China Diabetic Footwear Market Size and Forecast By Product (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: China Diabetic Footwear Market Size and Forecast By Foot Condition (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: China Diabetic Footwear Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: China Diabetic Footwear Market Size of Shoes (2018 to 2029) in USD Billion
Table 6: China Diabetic Footwear Market Size of Slippers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 7: China Diabetic Footwear Market Size of Sneakers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 8: China Diabetic Footwear Market Size of Sandals (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: China Diabetic Footwear Market Size of Others (Socks) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: China Diabetic Footwear Market Size of Neuropathy (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: China Diabetic Footwear Market Size of Ulcers (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: China Diabetic Footwear Market Size of Deformities (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: China Diabetic Footwear Market Size of Specialty Stores (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: China Diabetic Footwear Market Size of Hypermarket/ Supermarket (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: China Diabetic Footwear Market Size of Online Platform (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: China Diabetic Footwear Market Size of Others (Pharmacy store, Brand Outlets) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: China Diabetic Footwear Market Size of Women (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: China Diabetic Footwear Market Size of Men (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: China Diabetic Footwear Market Size of Kids (2018 to 2029) in USD Billion

 

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2024/10/04 10:27

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