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アルゼンチン中古車市場概観、2029年


Argentina Used Car Market Overview, 2029

世界中の他の多くの中古車市場と同様に、アルゼンチン市場もテクノロジーの向上によりダイナミックな変貌を遂げている。Mercado LibreやOLXのようなオンラインマーケットプレイスは、顧客と売り手の間の直接的な... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
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サマリー

世界中の他の多くの中古車市場と同様に、アルゼンチン市場もテクノロジーの向上によりダイナミックな変貌を遂げている。Mercado LibreやOLXのようなオンラインマーケットプレイスは、顧客と売り手の間の直接的なコミュニケーションを促進し、より多くの品揃えを提供し、時には従来のディーラーよりも低価格を実現するため、市場をリードしている。対面でのつながりとオンライン上の利便性のギャップを埋めるため、3Dツアーや拡張現実を活用して、没入感のあるオンラインカー体験を実現している。車両の整備履歴や所有履歴を安全に記録することで、中古車市場の風通しを良くし、信頼を醸成することができる。まだ発展途上ではあるが、自律走行車技術の発展は、いつか中古車市場に、過去に所有されていた自動運転車を持ち込むことで影響を与えるかもしれない。アルゼンチンには当初、主に欧米から中古車が輸入されていた。富裕層やエリート層がこれらの高級車を所有していた。1950年代には、IKAトリノやIKAランブラーのような自動車の国産化により、中産階級が中古車を入手しやすくなった。利便性と透明性の向上とともに、OLXやMercado Libreのようなオンライン自動車マーケットプレイスが登場し、中古車売買のプロセスは完全に変化した。データ主導の価格設定、自動査定ツール、バーチャルショールームなどの技術革新により、市場は進化している。アルゼンチンの中古車市場は、依然として同国の根強い経済問題の影響を受けているため、買い手も売り手も慎重かつ柔軟に対応する必要がある。

Bonafide Research社の調査レポート「アルゼンチンの中古車市場概観、2029年」によると、アルゼンチンの中古車市場は2024年から2029年にかけて年平均成長率7%以上の成長が見込まれる。アルゼンチンでは、若い世代が派手な新車から、より手頃な価格の機能的な車に移行しており、中古車がより魅力的な選択肢となっている。コンパクトで燃費の良い中古車は、都市部への転入者が増えるにつれて、混雑した道路を移動したり駐車場代を削減したりするのに便利になってきている。少人数の家族であれば、大きな車は必要ないかもしれない。そのため、中古車は頻繁に手頃な価格で購入できる良い選択肢となる。新車の輸入規制は供給を減らし、価格を引き上げる可能性があるため、中古車は多くの消費者にとってより魅力的な選択肢となるだろう。さらに、中古車購入に税制優遇を与える特定の政府プログラムも市場を刺激している。アルゼンチンには自動車生産の長い歴史があるため、有名メーカーの中古車が豊富に揃っている。アルゼンチンでは、自動車を所有することが文化として深く根付いており、多くの人が中古車を購入することでその目的を達成できる可能性を見出している。インフレと経済の不確実性により、アルゼンチンの中古車は他国よりも減価が早く、リセールバリューが低くなる。不適切な整備や走行距離計の改ざんの可能性から、中古車の品質や信頼性に疑問が生じ、信用が損なわれることもある。

自動車の種類によって、市場は従来型、ハイブリッド、電気自動車に分けられる。最近の代替燃料車や電気自動車に比べ、ガソリンやディーゼルを燃料とする内燃機関を動力源とすることが多い従来型自動車は、一般的に価格が手ごろである。価格が大きな要因である市場の消費者は、中古自動車市場で従来型自動車に傾くかもしれない。従来型自動車を支える確立されたインフラには、多数のガソリンスタンドやディーゼル給油所が含まれる。代替燃料のインフラがあまり整備されていない地域では、顧客は従来型自動車の方が実用的で便利だと感じるかもしれない。

ボディタイプ別に見ると、市場はハッチバック、セダン、SUV&MUV、その他に分けられる。燃料価格が高いアルゼンチンでは、セダンは一般的に燃費が良いという点で大型車よりかなり有利である。そのため、毎日の通勤や市街地走行に手頃な選択肢となっている。ブエノスアイレスのような大都市では、小型で機敏なセダンは、駐車や混雑した大都市圏の移動が容易なため、最適な選択肢となる。日頃から交通問題に対処しているアルゼンチンのドライバーは、この実用性に魅力を感じている。フォルクスワーゲン、ルノー、プジョー、フィアットなど、評判の高い企業のセダンは、長い間アルゼンチンで生産されてきた。その結果、消費者はリーズナブルで信頼できる中古セダンを豊富に入手できる。また、顧客はこれらの有名企業から信頼と信用を得ている。

燃料タイプ別に見ると、ガソリン、ディーゼル、その他に分けられる。ガソリンが圧倒的なシェアを占める一方、ディーゼルも重要性を増している。ガソリンエンジンと比較すると、ディーゼルエンジンは一般的に燃費が良いとされている。このため、経済的な自動車を探している人々は、特に燃料価格が主要な要因である地域では、ディーゼルエンジン車を魅力的に感じるかもしれない。ディーゼルエンジンは、トルクが大きいことが多いので、牽引などの仕事に理想的である。トレーラーを牽引したり、大きな荷物を運んだりできる車のニーズがあれば、ディーゼル市場は重要性を増すかもしれない。ディーゼルエンジンは丈夫で長持ちするという評判がある。中古車市場のバイヤーが長持ちするエンジンを搭載した自動車を評価すれば、ディーゼルエンジン搭載車が求められる可能性がある。

市場規模は、ミッドサイズ、コンパクト、SUVに分けられる。実際、アルゼンチンの中古車市場は、小さなサイズのカテゴリの人気のブームを見ている。コンパクトカーは、広さと操縦性の理想的な比率を提供する。少人数の家族や単身者でも楽に乗り込むことができ、交通量の多い市街地を通り抜けたり、駐車したりするのにもまだ扱いやすい。駐車スペースの少なさや都市部の交通渋滞に悩むアルゼンチン人なら、この点はかなり親近感を覚えるだろう。コンパクトカーは、より多くのアルゼンチン人が都市部に移住するにつれて、狭い場所や交通量の多い場所を移動するのに便利になってきている。また、サイズが小さいため、都市部の駐車場にも適している。

ベンダー・タイプに基づき、市場は組織型と非組織型に分けられる。組織化された大規模なディーラーに比べ、個人または小規模なディーラーのような非組織化された販売業者は、諸経費が安い可能性がある。これは、中古自動車コストの低下につながる可能性があり、厳しい予算の消費者を引き付ける。古いモデル、特殊車両、組織化されたディーラーでは簡単に見つからないような車両は、未組織市場で提供される可能性のある中古自動車のほんの一部に過ぎない。これは、特定のまたはユニークなモデルを探している顧客を引き付けるかもしれない。

流通チャネル別に見ると、市場はオフラインとオンラインに分けられる。オフライン・セグメントは人気のある選択肢の一つである。価格体系が決まっているオンライン・プラットフォームとの差別化を図るため、個々のベンダーは値切り交渉に応じ、コスト削減を提案する可能性がある。これによって、限られた予算内で最高の掘り出し物を探している顧客を引き込むことができる。売り手と直接コミュニケーションが取れる買い手は、車の歴史や使用方法について詳しく知ることができ、信頼と信用を深めるのに役立つだろう。オフライン市場は、インターネット・チャネルではなかなか見つからない希少車やヴィンテージカーを探している購入者にとって、実行可能な選択肢となるかもしれない。

本レポートの考察
- 地域アルゼンチン
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- アルゼンチン中古車市場の価値と予測、セグメント別一覧
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと動向
- 注目企業
- 戦略的提言

自動車タイプ別
- 従来型
- ハイブリッド
- 電気自動車

ボディタイプ別
- ハッチバック
- セダン
- SUV・MUV
- その他

燃料タイプ別
- ガソリン
- ディーゼル
- その他

サイズ別
- 中型
- コンパクト
- SUV

ベンダーのタイプ別
- メーカー別
- 未組織

流通チャネル別
- オフライン
- オンライン

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、中古車業界関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場重視の戦略を立てる際に有用である。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。






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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Argentina Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Argentina Used Car Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Vehicle Type
6.3. Market Size and Forecast By Body Type
6.4. Market Size and Forecast By Fuel Type
6.5. Market Size and Forecast By Size
6.6. Market Size and Forecast By Vendor Type
6.7. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Argentina Used Car Market Segmentations
7.1. Argentina Used Car Market, By Vehicle Type
7.1.1. Argentina Used Car Market Size, By Conventional, 2018-2029
7.1.2. Argentina Used Car Market Size, By Hybrid, 2018-2029
7.1.3. Argentina Used Car Market Size, By Electric, 2018-2029
7.2. Argentina Used Car Market, By Body Type
7.2.1. Argentina Used Car Market Size, By Hatchbacks, 2018-2029
7.2.2. Argentina Used Car Market Size, By Sedan, 2018-2029
7.2.3. Argentina Used Car Market Size, By SUV & MUV, 2018-2029
7.2.4. Argentina Used Car Market Size, By Others (Coupe & Convertible), 2018-2029
7.3. Argentina Used Car Market, By Fuel Type
7.3.1. Argentina Used Car Market Size, By Petrol, 2018-2029
7.3.2. Argentina Used Car Market Size, By Diesel, 2018-2029
7.3.3. Argentina Used Car Market Size, By Others (CNG, LPG, electric, etc.), 2018-2029
7.4. Argentina Used Car Market, By Size
7.4.1. Argentina Used Car Market Size, By Mid-Size, 2018-2029
7.4.2. Argentina Used Car Market Size, By Compact, 2018-2029
7.4.3. Argentina Used Car Market Size, By SUVs, 2018-2029
7.5. Argentina Used Car Market, By Vendor Type
7.5.1. Argentina Used Car Market Size, By Organised, 2018-2029
7.5.2. Argentina Used Car Market Size, By Unorganised, 2018-2029
7.6. Argentina Used Car Market, By Distribution Channel
7.6.1. Argentina Used Car Market Size, By Offline, 2018-2029
7.6.2. Argentina Used Car Market Size, By Online, 2018-2029
8. Argentina Used Car Market Opportunity Assessment
8.1. By Vehicle Type, 2024 to 2029
8.2. By Body Type, 2024 to 2029
8.3. By Fuel Type, 2024 to 2029
8.4. By Size, 2024 to 2029
8.5. By Vendor Type, 2024 to 2029
8.6. By Distribution Channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Argentina Used Car Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Vehicle Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Body Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Fuel Type
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Size
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Vendor Type
Figure 7: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 8: Porter's Five Forces of Argentina Used Car Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Used Car Market, 2023
Table 2: Argentina Used Car Market Size and Forecast By Vehicle Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Argentina Used Car Market Size and Forecast By Body Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Argentina Used Car Market Size and Forecast By Fuel Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Argentina Used Car Market Size and Forecast By Size (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Argentina Used Car Market Size and Forecast By Vendor Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 7: Argentina Used Car Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 8: Argentina Used Car Market Size of Conventional (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Argentina Used Car Market Size of Hybrid (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Argentina Used Car Market Size of Electric (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Argentina Used Car Market Size of Hatchbacks (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Argentina Used Car Market Size of Sedan (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: Argentina Used Car Market Size of SUV & MUV (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: Argentina Used Car Market Size of Others (Coupe & Convertible) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: Argentina Used Car Market Size of Petrol (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: Argentina Used Car Market Size of Diesel (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: Argentina Used Car Market Size of Others (CNG, LPG, electric, etc.) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: Argentina Used Car Market Size of Mid-Size (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: Argentina Used Car Market Size of Compact (2018 to 2029) in USD Billion
Table 20: Argentina Used Car Market Size of SUVs (2018 to 2029) in USD Billion
Table 21: Argentina Used Car Market Size of Organised (2018 to 2029) in USD Billion
Table 22: Argentina Used Car Market Size of Unorganised (2018 to 2029) in USD Billion
Table 23: Argentina Used Car Market Size of Offline (2018 to 2029) in USD Billion
Table 24: Argentina Used Car Market Size of Online (2018 to 2029) in USD Billion

 

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Summary

Like many other used car markets throughout the world, the Argentine market is undergoing a dynamic transformation as a result of technology improvements. Online marketplaces like Mercado Libre and OLX are market leaders because they facilitate direct communication between customers and sellers, offer a larger selection, and sometimes even lower pricing than traditional dealerships. In order to bridge the gap between in-person connection and online convenience, 3D tours and augmented reality are being utilized to create immersive online car experiences. Maintaining safe records of a vehicle's maintenance history and ownership history can improve openness and foster confidence in the used automobile market. Although they are still in their infancy, developments in autonomous vehicle technology may someday affect the used car market by bringing in previously owned self-driving vehicles. Primarily from Europe and the US, used cars were imported into Argentina in the beginning. The wealthy and elite were the owners of these luxurious cars. The middle class had more access to used cars in the 1950s thanks to the local production of vehicles like the IKA Torino and IKA Rambler. With increased convenience and transparency, the introduction of online vehicle marketplaces like as OLX and Mercado Libre has completely changed the used car buying and selling process. The market is evolving because to technological innovations including data-driven pricing, automated valuation tools, and virtual showrooms. The used automobile market in Argentina is still affected by the country's persistent economic problems, so both buyers and sellers need to be careful and flexible.

According to the research report "Argentina Used Car Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Argentina Used Car Market is expected to grow more than 7% CAGR from 2024 to 2029. In Argentina, the younger generation is moving away from flashy new cars and toward more affordable, functional vehicles, which makes secondhand cars a more appealing option. Compact and fuel-efficient used cars are becoming more and more useful for negotiating crowded streets and cutting down on parking expenses as more people move into cities. Smaller families may not need large cars; therefore used cars are good options that are frequently more affordable. Import restrictions on new cars have the potential to decrease supply and raise prices, which would make used cars a more appealing choice for many consumers. The market is additionally stimulated by certain government programs that provide tax benefits for buying secondhand automobiles. Argentina has a long history of producing automobiles, which has led to a wide selection of secondhand vehicles from well-known manufacturers. In Argentina, owning a car is deeply ingrained in culture, and many people find that they may achieve this goal by purchasing used cars. Inflation and economic uncertainty cause used automobiles in Argentina to depreciate more quickly than in other nations, which lowers their resale value. Trust difficulties might arise from questions about the quality and reliability of secondhand cars due to improper maintenance and possible odometer tampering.

Based on Vehicle Type market is divided into Conventional, Hybrid, and Electric. Compared to more recent alternative fuel or electric vehicles, conventional automobiles, which are frequently propelled by internal combustion engines that operate on gasoline or diesel, are typically more affordable. Consumers in markets where price is a major factor might lean toward conventional vehicles in the used automobile market. The well-established infrastructure that supports conventional automobiles includes a large number of gas and diesel filling stations. Customers may find conventional cars more practical and convenient in areas with less developed infrastructure for alternative fuels.

Based on Body Type market is divided into Hatchbacks, Sedan, SUV & MUV, Others. In Argentina, where fuel prices are high, sedans have a considerable advantage over larger vehicles in that they are typically more fuel-efficient. They are therefore an affordable option for daily commuting and city driving. Due to their small size and agility, sedans are a great choice in large cities like Buenos Aires as they make parking and navigating crowded metropolitan areas easier. Argentinean drivers, who deal with traffic problems on a regular basis, find this practicality appealing. Sedans from reputable companies like Volkswagen, Renault, Peugeot, and Fiat have long been produced in Argentina. As a result, consumers have access to an abundance of reasonably priced and dependable used sedans. Customers are also given faith and confidence by these well-known businesses.

Based on Fuel Type market is divided into Petrol, Diesel, Others. Petrol is dominating segment among all whereas diesel segment is also gaining importance. When compared to gasoline engines, diesel engines are typically recognized for having higher fuel efficiency. Because of this, people searching for economical automobiles may find diesel-powered vehicles appealing, particularly in regions where fuel prices are a major factor. Diesel engines are ideally suited for jobs like towing because they frequently have more torque. The diesel market may grow in significance if there is a need for cars that can tow trailers or move big loads. Diesel engines have a reputation for being strong and long-lasting. Diesel-powered cars could be sought after if buyers in the used car market value automobiles with long-lasting engines.

Based on Size market is divided into Mid-Size, Compact, SUVs. In fact, the used automobile market in Argentina is seeing a boom in the popularity of the tiny size category. Compact vehicles provide the ideal ratio of roominess to maneuverability. Small families or single people can fit inside them with ease, and they're still manageable to navigate through busy city streets and park. Argentinians who struggle with few parking spaces and urban traffic will find this to be quite relatable. Compact cars are becoming more useful for negotiating tight spaces and heavy traffic as more Argentinians relocate to urban areas. Their reduced size also makes them suitable for urban parking.

Based on Vendor Type market is divided into Organized, Unorganized. Compared to larger, organized dealerships, unorganized sellers like private individuals or smaller dealerships might have cheaper overhead costs. This may lead to used automobile costs dropping, attracting consumers on a tight budget. Older models, specialty vehicles, and vehicles that might not be as easily found in organized dealerships are just a few of the used automobiles that may be offered on the unorganized market. This may draw customers looking for particular or unique models.

Based on By Distribution Channel market is divided into Offline, Online. Offline segment is among the popular choice. Differentiating themselves from online platforms with predetermined pricing structures, individual vendors might be more open to haggling and offering reduced costs. This may draw in customers looking for the best bargain on a restricted budget. Buyers who have direct communication with the seller can learn specifics about the history and usage of the car, which may help to develop confidence and trust. The offline market may present a viable alternative for purchasers looking for rare or vintage cars that are not easily found through internet channels.

Considered in this report:
• Geography: Argentina
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• Argentina Used Car market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Vehicle Type:
• Conventional
• Hybrid
• Electric

By Body Type:
• Hatchbacks
• Sedan
• SUV & MUV
• Others

By Fuel Type:
• Petrol
• Diesel
• Others

By Size:
• Mid-Size
• Compact
• SUVs

By Vendor Type:
• Organised
• Unorganised

By Distribution Channel:
• Offline
• Online

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the used car industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Argentina Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Argentina Used Car Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Vehicle Type
6.3. Market Size and Forecast By Body Type
6.4. Market Size and Forecast By Fuel Type
6.5. Market Size and Forecast By Size
6.6. Market Size and Forecast By Vendor Type
6.7. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Argentina Used Car Market Segmentations
7.1. Argentina Used Car Market, By Vehicle Type
7.1.1. Argentina Used Car Market Size, By Conventional, 2018-2029
7.1.2. Argentina Used Car Market Size, By Hybrid, 2018-2029
7.1.3. Argentina Used Car Market Size, By Electric, 2018-2029
7.2. Argentina Used Car Market, By Body Type
7.2.1. Argentina Used Car Market Size, By Hatchbacks, 2018-2029
7.2.2. Argentina Used Car Market Size, By Sedan, 2018-2029
7.2.3. Argentina Used Car Market Size, By SUV & MUV, 2018-2029
7.2.4. Argentina Used Car Market Size, By Others (Coupe & Convertible), 2018-2029
7.3. Argentina Used Car Market, By Fuel Type
7.3.1. Argentina Used Car Market Size, By Petrol, 2018-2029
7.3.2. Argentina Used Car Market Size, By Diesel, 2018-2029
7.3.3. Argentina Used Car Market Size, By Others (CNG, LPG, electric, etc.), 2018-2029
7.4. Argentina Used Car Market, By Size
7.4.1. Argentina Used Car Market Size, By Mid-Size, 2018-2029
7.4.2. Argentina Used Car Market Size, By Compact, 2018-2029
7.4.3. Argentina Used Car Market Size, By SUVs, 2018-2029
7.5. Argentina Used Car Market, By Vendor Type
7.5.1. Argentina Used Car Market Size, By Organised, 2018-2029
7.5.2. Argentina Used Car Market Size, By Unorganised, 2018-2029
7.6. Argentina Used Car Market, By Distribution Channel
7.6.1. Argentina Used Car Market Size, By Offline, 2018-2029
7.6.2. Argentina Used Car Market Size, By Online, 2018-2029
8. Argentina Used Car Market Opportunity Assessment
8.1. By Vehicle Type, 2024 to 2029
8.2. By Body Type, 2024 to 2029
8.3. By Fuel Type, 2024 to 2029
8.4. By Size, 2024 to 2029
8.5. By Vendor Type, 2024 to 2029
8.6. By Distribution Channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Argentina Used Car Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Vehicle Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Body Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Fuel Type
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Size
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Vendor Type
Figure 7: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 8: Porter's Five Forces of Argentina Used Car Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Used Car Market, 2023
Table 2: Argentina Used Car Market Size and Forecast By Vehicle Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Argentina Used Car Market Size and Forecast By Body Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Argentina Used Car Market Size and Forecast By Fuel Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Argentina Used Car Market Size and Forecast By Size (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Argentina Used Car Market Size and Forecast By Vendor Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 7: Argentina Used Car Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 8: Argentina Used Car Market Size of Conventional (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Argentina Used Car Market Size of Hybrid (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Argentina Used Car Market Size of Electric (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Argentina Used Car Market Size of Hatchbacks (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Argentina Used Car Market Size of Sedan (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: Argentina Used Car Market Size of SUV & MUV (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: Argentina Used Car Market Size of Others (Coupe & Convertible) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: Argentina Used Car Market Size of Petrol (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: Argentina Used Car Market Size of Diesel (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: Argentina Used Car Market Size of Others (CNG, LPG, electric, etc.) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: Argentina Used Car Market Size of Mid-Size (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: Argentina Used Car Market Size of Compact (2018 to 2029) in USD Billion
Table 20: Argentina Used Car Market Size of SUVs (2018 to 2029) in USD Billion
Table 21: Argentina Used Car Market Size of Organised (2018 to 2029) in USD Billion
Table 22: Argentina Used Car Market Size of Unorganised (2018 to 2029) in USD Billion
Table 23: Argentina Used Car Market Size of Offline (2018 to 2029) in USD Billion
Table 24: Argentina Used Car Market Size of Online (2018 to 2029) in USD Billion

 

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