世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

コロンビア中古車市場概観、2029年


Colombia Used Car Market Overview, 2029

南米のコロンビアでは、米国製の中古自動車が一般的に地元の人々に好まれている。優れた性能、大きなトランク、室内空間、低燃費などの理由から、コロンビアでは数多くの自動車がよく知られている。コロンビアに... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年1月31日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
71 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

南米のコロンビアでは、米国製の中古自動車が一般的に地元の人々に好まれている。優れた性能、大きなトランク、室内空間、低燃費などの理由から、コロンビアでは数多くの自動車がよく知られている。コロンビアには、日本の中古車を購入するのに特に適した都市がいくつかある。ダイナミックな首都ボゴタはそのひとつで、賑やかな街並みと多彩なクルマのテイストでよく知られている。日本車中古車の魅力を支えるもう一つの重要な都市はサンティアゴ・デ・カリで、全国的な傾向に拍車をかけている。コロンビアのもうひとつの都市メデジンでも、日本車はかなり人気がある。魅力的な沿岸都市バランキージャの活気ある文化は、幅広い層の人々にとって日本の中古車の魅力に貢献している。賑やかな国境の街ククタと歴史的な宝石カルタヘナは、コロンビアの様々な地域で日本の中古車が一般的に受け入れられ、需要が高まっている。このような様々な都市環境の中で、日本車のインパクトは否定できない。日本車は、この国の大きな自動車文化を反映している。今後数年間、コロンビアの中古自動車産業は堅調に推移し、中間層の拡大と都市化の進展によって拡大する可能性があると予想される。今後のテクノロジーの発展とインターネット・プラットフォームの成長は、おそらく市場に影響を与え続け、買い手と売り手にさらなる容易さと透明性を与えるだろう。中産階級の増加と経済成長により、多くのコロンビア人にとって自動車購入がより手頃になった。当然、新旧の自動車に対する需要が高まる。人々が都市に移転するにつれて、信頼できる交通手段がますます重要になり、自動車、特に中古車を所有する人の数が増えている。コロンビアの中古車市場は、まだまだ成長の余地がある。今後数年間は、消費者の嗜好の変化、需要の高まり、デジタル化などの要因が、より大きな成長を促すだろう。

Bonafide Research社の調査レポート「コロンビアの中古車市場概要、2029年」によると、コロンビアの中古車市場は2029年までに市場規模が230億米ドル以上に達すると予測されている。コロンビア人の可処分所得の増加は、新車と中古車の両方の需要を押し上げている。都市部への転居に伴い自動車所有の重要性が増しており、中古車は経済的な選択肢となる。燃料費が高いため、燃費の良い中古車は新車よりも魅力的な選択肢である。SUVやピックアップカーは、その広さと利便性から人気が高まっており、中古車需要を押し上げている。コロンビアの道路網は、中古車購入を含む自動車保有を促進するために整備・拡大されている。消費者の消費と自動車所有、特に中古車所有は、堅調な経済に支えられている。中古車の潜在的な市場は、特に所得の低い購入者が利用しやすい融資によって拡大している。古い車のプールを増やすことで、廃車プログラムや新車販売に対する税制優遇などの政策が間接的に中古車市場を後押しする。コロンビアの中古車産業には需要と供給の両方の力が働いており、中産階級の台頭とデジタル化が大きな要因となっている。コロンビアの持続的な成長は、現在の問題にいかに対処し、新たな問題にいかに適応できるかにかかっている。

車両タイプ別に見ると、市場は従来型、ハイブリッド、電気自動車に分けられる。従来型セグメントが市場をリードしている。コロンビアの中古車市場では、ハイブリッド車の普及が進んでいる。コロンビアのドライバーは、燃料費の高騰をかなり懸念している。従来のガソリン車に比べ、電気モーターとガソリンエンジンを組み合わせたハイブリッド車は、燃費が格段に良い。その結果、特に一般ドライバーにとっては、ガソリン代が大幅に節約できる。コロンビア人の環境意識は高まっており、ハイブリッド車は汚染物質の排出が少ないため、より持続可能な選択肢であると考えられている。環境に配慮し、より環境に優しい運転体験のために高いお金を払う覚悟のある顧客は、ハイブリッド車に魅力を感じるだろう。電気自動車やハイブリッド車の使用を奨励するため、コロンビア政府は減税やその他の特典を提供している。これにより、電気自動車やハイブリッド車の購入しやすさが増し、旧車の消費者にも魅力的に映るのである。

ボディタイプ別に見ると、市場はハッチバック、セダン、SUV&MUV、その他に分けられる。コロンビアの中古車市場では、セダンセクターが間違いなくルネッサンスを迎えている。トラックやSUVは依然として需要があるが、多くの消費者は快適性、経済性、ハンドリングの良さからセダンを選んでいる。SUVやピックアップに比べ、中古のセダンは、特に経済の状況を考えると、より手頃な価格で車を所有する出発点となる。中古車市場には、さまざまなブランドや価格帯のセダンモデルがあり、幅広い需要や好みに応えている。エアバッグ、ABSブレーキ、トラクションコントロールなど、最先端の安全技術がドライビングを向上させ、オーナーに安心感を与える最新のセダン。

燃料タイプ別に見ると、ガソリン、ディーゼル、その他に分けられる。ガソリンが主要セグメントである。コロンビアの中古車市場では、ガソリン車セグメントが重要性を増している。ガソリン車は、電気自動車やハイブリッド車よりも、購入時の費用や継続的な維持費の面ではるかに安価であることが多い。そのため、特にコロンビアのような発展途上国では、より幅広い層の人々にとってより現実的な選択肢となっている。電気自動車には充電ステーションが必要だが、コロンビアの多くの地域ではまだ珍しい。多くの消費者にとって、EVの実用性と魅力は、このインフラ不足によって大きく阻害されている。

市場規模は中型、小型、SUVに分けられる。コロンビアの中古車市場では、ミッドサイズ・セグメントに人気が集まっている。高級セダンや大型SUVに比べ、中型車は価格面でスイートスポットとなっている。特に経済状況を考えると、よりリーズナブルな価格で快適性と機能性を提供することで、幅広い消費者にアピールしている。性能と燃費効率は通常、中型車ではバランスが取れている。コロンビアの燃料費が高騰していることを考えると、SUVに比べてエンジンが小さく、重量も軽いため、燃費が良い。少人数の家族やカップルで大きな荷物を運ぶ必要がある場合、中型車は乗客と荷物の両方に十分なスペースを提供することができます。

ベンダーの種類に基づいて、市場は組織化された、未組織に分かれています。コロンビアの中古車市場の大部分は、非正規市場と呼ばれることもある未組織セクターで構成されている。公式ディーラーやインターネット市場と非正規市場を比較すると、前者ははるかに低い価格設定を頻繁に提供する。手頃な価格であるため、コスト意識の高い消費者、特に融資を受けられない低所得者層や、公的な取引で高い金額を支払うことを避けたい消費者が集まる。非公式な手段による中古車の売買は、コロンビアでは古くからの習慣である。その関連性と継続的な存在は、闇市場が社会的に受け入れられ、親しまれていることに起因している。

流通チャネル別に見ると、市場はオフラインとオンラインに分けられる。特に遠隔地に住む人々や高齢者層はそうである。さらに、特定の消費者、特にオンライン・プラットフォームに馴染みのない消費者は、バーチャルな取引を信用することに躊躇し、代わりにオフライン市場で見られる対面でのやり取りを選ぶかもしれない。コロンビアには、値切り交渉や業者との直接交渉という長年の文化的伝統がある。顧客はオフライン市場で良い取引を「勝ち取った」ように感じることができ、インターネット上のボタンを押すだけよりも充実感を得ることができる。

本レポートの考察
- 地域コロンビア
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートでカバーされている側面
- コロンビアの中古車市場:セグメント別の市場価値と予測
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと動向
- 注目企業
- 戦略的提言

自動車タイプ別
- 従来型
- ハイブリッド
- 電気自動車

ボディタイプ別
- ハッチバック
- セダン
- SUV・MUV
- その他

燃料タイプ別
- ガソリン
- ディーゼル
- その他

サイズ別
- 中型
- コンパクト
- SUV

ベンダーのタイプ別
- メーカー別
- 未組織

流通チャネル別
- オフライン
- オンライン

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから得た詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、中古車業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが、市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。







ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Colombia Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Colombia Used Car Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Vehicle Type
6.3. Market Size and Forecast By Body Type
6.4. Market Size and Forecast By Fuel Type
6.5. Market Size and Forecast By Size
6.6. Market Size and Forecast By Vendor Type
6.7. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Colombia Used Car Market Segmentations
7.1. Colombia Used Car Market, By Vehicle Type
7.1.1. Colombia Used Car Market Size, By Conventional, 2018-2029
7.1.2. Colombia Used Car Market Size, By Hybrid, 2018-2029
7.1.3. Colombia Used Car Market Size, By Electric, 2018-2029
7.2. Colombia Used Car Market, By Body Type
7.2.1. Colombia Used Car Market Size, By Hatchbacks, 2018-2029
7.2.2. Colombia Used Car Market Size, By Sedan, 2018-2029
7.2.3. Colombia Used Car Market Size, By SUV & MUV, 2018-2029
7.2.4. Colombia Used Car Market Size, By Others (Coupe & Convertible), 2018-2029
7.3. Colombia Used Car Market, By Fuel Type
7.3.1. Colombia Used Car Market Size, By Petrol, 2018-2029
7.3.2. Colombia Used Car Market Size, By Diesel, 2018-2029
7.3.3. Colombia Used Car Market Size, By Others (CNG, LPG, electric, etc.), 2018-2029
7.4. Colombia Used Car Market, By Size
7.4.1. Colombia Used Car Market Size, By Mid-Size, 2018-2029
7.4.2. Colombia Used Car Market Size, By Compact, 2018-2029
7.4.3. Colombia Used Car Market Size, By SUVs, 2018-2029
7.5. Colombia Used Car Market, By Vendor Type
7.5.1. Colombia Used Car Market Size, By Organised, 2018-2029
7.5.2. Colombia Used Car Market Size, By Unorganised, 2018-2029
7.6. Colombia Used Car Market, By Distribution Channel
7.6.1. Colombia Used Car Market Size, By Offline, 2018-2029
7.6.2. Colombia Used Car Market Size, By Online, 2018-2029
8. Colombia Used Car Market Opportunity Assessment
8.1. By Vehicle Type, 2024 to 2029
8.2. By Body Type, 2024 to 2029
8.3. By Fuel Type, 2024 to 2029
8.4. By Size, 2024 to 2029
8.5. By Vendor Type, 2024 to 2029
8.6. By Distribution Channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Colombia Used Car Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Vehicle Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Body Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Fuel Type
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Size
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Vendor Type
Figure 7: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 8: Porter's Five Forces of Colombia Used Car Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Used Car Market, 2023
Table 2: Colombia Used Car Market Size and Forecast By Vehicle Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Colombia Used Car Market Size and Forecast By Body Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Colombia Used Car Market Size and Forecast By Fuel Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Colombia Used Car Market Size and Forecast By Size (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Colombia Used Car Market Size and Forecast By Vendor Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 7: Colombia Used Car Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 8: Colombia Used Car Market Size of Conventional (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Colombia Used Car Market Size of Hybrid (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Colombia Used Car Market Size of Electric (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Colombia Used Car Market Size of Hatchbacks (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Colombia Used Car Market Size of Sedan (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: Colombia Used Car Market Size of SUV & MUV (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: Colombia Used Car Market Size of Others (Coupe & Convertible) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: Colombia Used Car Market Size of Petrol (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: Colombia Used Car Market Size of Diesel (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: Colombia Used Car Market Size of Others (CNG, LPG, electric, etc.) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: Colombia Used Car Market Size of Mid-Size (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: Colombia Used Car Market Size of Compact (2018 to 2029) in USD Billion
Table 20: Colombia Used Car Market Size of SUVs (2018 to 2029) in USD Billion
Table 21: Colombia Used Car Market Size of Organised (2018 to 2029) in USD Billion
Table 22: Colombia Used Car Market Size of Unorganised (2018 to 2029) in USD Billion
Table 23: Colombia Used Car Market Size of Offline (2018 to 2029) in USD Billion
Table 24: Colombia Used Car Market Size of Online (2018 to 2029) in USD Billion

 

ページTOPに戻る


 

Summary

In the South American nation of Colombia, used automobiles made in the United States are typically preferred by locals. Numerous vehicles are well-known in Colombia because of their excellent performance, large trunks, roominess, and low fuel consumption. There are a few cities in Colombia that are particularly well-liked for purchasing Japanese used vehicles. Bogotá, the dynamic capital of the nation, is one of these cities; it is well-known for its busy streets and varied car tastes. Another important city that supports the appeal of used Japanese vehicles is Santiago de Cali, which adds to the national trend. These cars have also become rather popular in another Colombian city, Medellín, which is known for its creative flair. The lively culture of the charming coastal city of Barranquilla contributes to the allure of Japanese used vehicles for a wide range of people. The bustling border city of Cúcuta and the historic gem of Cartagena add to the general acceptance and demand for Japanese used vehicles in different parts of Colombia. There is no denying the impact of Japanese cars in the middle of these varied metropolitan settings; they are a reflection of the nation's larger automotive culture. In the upcoming years, it is anticipated that Colombia's used automobile industry would stay steady, with possible expansion spurred by an expanding middle class and rising urbanization. Future developments in technology and the growth of internet platforms will probably continue to influence the market and give buyers and sellers more ease and transparency. A growing middle class and growing economy have made it more affordable for many Colombians to purchase cars. Naturally, this increases demand for automobiles new and old. Reliable transportation becomes increasingly crucial as people relocate to cities, which increases the number of people who own cars especially secondhand cars. Colombia's used automobile market has a lot of room to grow. In the upcoming years, factors including shifting consumer preferences, rising demand, and digitalization are probably going to fuel greater growth.

According to the research report "Colombia Used Car Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Colombia Used Car Market is expected to reach market size more than USD 23 billion by 2029. Colombians' growing disposable income is driving up demand for both new and used automobiles. Owning a car becomes increasingly important as people relocate to cities, and used automobiles provide an economical choice. Fuel-efficient used cars are a more appealing option than new cars due to the high cost of fuel. The popularity of SUVs and pickups is rising due to their roominess and convenience, which is driving up demand for secondhand vehicles. Road networks in Colombia are being improved and expanded to promote car ownership, including the buying of secondhand vehicles. Spending by consumers and car ownership, especially secondhand cars, are supported by a robust economy. The potential market for secondhand cars is increased by easily accessible financing, particularly for purchasers with lower incomes. Through the creation of a larger pool of older cars, policies such as scrappage programs and tax benefits on new car sales can indirectly boost the used car market. Both supply and demand forces are at play in the Colombian used automobile industry, with the rise of the middle class and digitalization being major contributors. Its sustained, sustainable growth will depend on how well it handles current issues and adjusts to emerging ones.

Based on Vehicle Type market is divided into Conventional, Hybrid, and Electric. Conventional segment is leading the market. Hybrid cars are becoming more and more common in Colombia's used car market. Colombian drivers are quite concerned about the rising cost of fuel. Compared to conventional gasoline-powered cars, hybrid vehicles, which combine an electric motor and a gasoline engine, offer noticeably greater fuel economy. These results in significant gas pump savings, particularly for regular drivers. Colombians are becoming more environmentally conscious, and because hybrid vehicles emit fewer pollutants, they are thought to be a more sustainable choice. Customers that care about the environment and are prepared to pay more for a greener driving experience will find this appealing. To encourage the use of electric and hybrid vehicles, the Colombian government is providing tax cuts and other benefits. This increases their affordability and appeal to consumers of old cars.

Based on Body Type market is divided into Hatchbacks, Sedan, SUV & MUV, Others. In the used automobile market in Colombia, the sedan sector is undoubtedly seeing a renaissance. Even while trucks and SUVs are still in demand, many consumers choose sedans for their comfort, economy, and handling qualities. Compared to SUVs and pickups, used sedans provide a more affordable starting point into car ownership, particularly given the state of the economy. Sedan models from a variety of brands and price ranges are available on the used automobile market, meeting a wide range of demands and tastes. Airbags, ABS brakes, traction control, and other cutting-edge safety technologies improve driving and provide owners piece of mind in modern sedans.

Based on Fuel Type market is divided into Petrol, Diesel, Others. Petrol is the leading segment. In the used car market in Colombia, the gasoline segment is becoming more significant. Petrol cars are often far less expensive than electric and hybrid vehicles, both in terms of the original cost of purchase and continuing maintenance expenses. This makes them a more viable choice for a wider range of people, particularly in a developing nation like Colombia. Access to charging stations is necessary for electric vehicles, although these are still rather uncommon in many areas of Colombia. For many prospective consumers, the practicality and appeal of EVs are severely hampered by this lack of infrastructure.

Based on Size market is divided into Mid-Size, Compact, SUVs. In the used automobile market in Colombia, the mid-size segment is in fact experiencing a boom in popularity. Mid-size automobiles provide a sweet spot in terms of pricing when compared to luxury sedans and larger SUVs. Particularly given the state of the economy, they appeal to a broader spectrum of consumers by providing comfort and functionality at a more reasonable price. Performance and fuel efficiency are usually balanced in mid-size automobiles. Given the escalating cost of fuel in Colombia, their smaller engines and lesser weight in comparison to SUVs translate into better mpg. Small families or couples who occasionally need to transport larger objects can benefit from the substantial room that mid-size cars provide for both passengers and freight.

Based on Vendor Type market is divided into Organized, Unorganized. That a sizeable portion of the used automobile market in Colombia is made up of the unorganized sector sometimes referred to as the irregular market. Comparing official dealerships or internet marketplaces with the informal market, the former frequently provides far lower pricing. Because it is so affordable, it draws in cost-conscious consumers, particularly those in lower income categories who may not have access to financing or who would rather avoid paying more for official transactions. Purchasing and selling secondhand cars through unofficial means is a long-standing custom in Colombia. Its relevance and continuous presence are attributed to the societal acceptance of and familiarity with the black market.

Based on By Distribution Channel market is divided into Offline, Online. Not all Colombians have consistent access to the internet, particularly those who live in remote areas or belong to older populations. Furthermore, certain consumers—especially those who are not familiar with online platforms—might be hesitant to trust virtual transactions and instead choose the in-person interactions seen in offline markets. There is a long-standing cultural tradition in Colombia of haggling and direct negotiation with vendors. Customers can feel as like they've "won" a good deal in the offline market, which can be more fulfilling than just pressing an internet button.

Considered in this report:
• Geography: Colombia
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report:
• Colombia Used Car market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Vehicle Type:
• Conventional
• Hybrid
• Electric

By Body Type:
• Hatchbacks
• Sedan
• SUV & MUV
• Others

By Fuel Type:
• Petrol
• Diesel
• Others

By Size:
• Mid-Size
• Compact
• SUVs

By Vendor Type:
• Organised
• Unorganised

By Distribution Channel:
• Offline
• Online

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Used Car industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.







ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Colombia Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Colombia Used Car Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Vehicle Type
6.3. Market Size and Forecast By Body Type
6.4. Market Size and Forecast By Fuel Type
6.5. Market Size and Forecast By Size
6.6. Market Size and Forecast By Vendor Type
6.7. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7. Colombia Used Car Market Segmentations
7.1. Colombia Used Car Market, By Vehicle Type
7.1.1. Colombia Used Car Market Size, By Conventional, 2018-2029
7.1.2. Colombia Used Car Market Size, By Hybrid, 2018-2029
7.1.3. Colombia Used Car Market Size, By Electric, 2018-2029
7.2. Colombia Used Car Market, By Body Type
7.2.1. Colombia Used Car Market Size, By Hatchbacks, 2018-2029
7.2.2. Colombia Used Car Market Size, By Sedan, 2018-2029
7.2.3. Colombia Used Car Market Size, By SUV & MUV, 2018-2029
7.2.4. Colombia Used Car Market Size, By Others (Coupe & Convertible), 2018-2029
7.3. Colombia Used Car Market, By Fuel Type
7.3.1. Colombia Used Car Market Size, By Petrol, 2018-2029
7.3.2. Colombia Used Car Market Size, By Diesel, 2018-2029
7.3.3. Colombia Used Car Market Size, By Others (CNG, LPG, electric, etc.), 2018-2029
7.4. Colombia Used Car Market, By Size
7.4.1. Colombia Used Car Market Size, By Mid-Size, 2018-2029
7.4.2. Colombia Used Car Market Size, By Compact, 2018-2029
7.4.3. Colombia Used Car Market Size, By SUVs, 2018-2029
7.5. Colombia Used Car Market, By Vendor Type
7.5.1. Colombia Used Car Market Size, By Organised, 2018-2029
7.5.2. Colombia Used Car Market Size, By Unorganised, 2018-2029
7.6. Colombia Used Car Market, By Distribution Channel
7.6.1. Colombia Used Car Market Size, By Offline, 2018-2029
7.6.2. Colombia Used Car Market Size, By Online, 2018-2029
8. Colombia Used Car Market Opportunity Assessment
8.1. By Vehicle Type, 2024 to 2029
8.2. By Body Type, 2024 to 2029
8.3. By Fuel Type, 2024 to 2029
8.4. By Size, 2024 to 2029
8.5. By Vendor Type, 2024 to 2029
8.6. By Distribution Channel, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Colombia Used Car Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Vehicle Type
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Body Type
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Fuel Type
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Size
Figure 6: Market Attractiveness Index, By Vendor Type
Figure 7: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 8: Porter's Five Forces of Colombia Used Car Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Used Car Market, 2023
Table 2: Colombia Used Car Market Size and Forecast By Vehicle Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Colombia Used Car Market Size and Forecast By Body Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Colombia Used Car Market Size and Forecast By Fuel Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Colombia Used Car Market Size and Forecast By Size (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Colombia Used Car Market Size and Forecast By Vendor Type (2018, 2023 & 2029F)
Table 7: Colombia Used Car Market Size and Forecast By Distribution Channel (2018, 2023 & 2029F)
Table 8: Colombia Used Car Market Size of Conventional (2018 to 2029) in USD Billion
Table 9: Colombia Used Car Market Size of Hybrid (2018 to 2029) in USD Billion
Table 10: Colombia Used Car Market Size of Electric (2018 to 2029) in USD Billion
Table 11: Colombia Used Car Market Size of Hatchbacks (2018 to 2029) in USD Billion
Table 12: Colombia Used Car Market Size of Sedan (2018 to 2029) in USD Billion
Table 13: Colombia Used Car Market Size of SUV & MUV (2018 to 2029) in USD Billion
Table 14: Colombia Used Car Market Size of Others (Coupe & Convertible) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 15: Colombia Used Car Market Size of Petrol (2018 to 2029) in USD Billion
Table 16: Colombia Used Car Market Size of Diesel (2018 to 2029) in USD Billion
Table 17: Colombia Used Car Market Size of Others (CNG, LPG, electric, etc.) (2018 to 2029) in USD Billion
Table 18: Colombia Used Car Market Size of Mid-Size (2018 to 2029) in USD Billion
Table 19: Colombia Used Car Market Size of Compact (2018 to 2029) in USD Billion
Table 20: Colombia Used Car Market Size of SUVs (2018 to 2029) in USD Billion
Table 21: Colombia Used Car Market Size of Organised (2018 to 2029) in USD Billion
Table 22: Colombia Used Car Market Size of Unorganised (2018 to 2029) in USD Billion
Table 23: Colombia Used Car Market Size of Offline (2018 to 2029) in USD Billion
Table 24: Colombia Used Car Market Size of Online (2018 to 2029) in USD Billion

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る