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錫包装の世界市場規模調査、製品タイプ別(缶、蓋・キャップ、缶・箱、チューブ・ドラム)、エンドユーザー産業別(食品・飲料、パーソナルケア・化粧品、医薬品、化学品・工業、その他)、地域別予測 2022-2032


Global Tin Packaging Market Size Study, by Product Type (Cans, Lids and Caps, Tins and Boxes, Tubes and Drums), by End User Industry (Food and Beverage, Personal Care and Cosmetics, Pharmaceuticals, Chemicals and Industrial, Others), and Regional Forecasts 2022-2032

世界の錫包装市場は、2023年に約7億3,230万米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には2.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。錫包装は、耐久性、優れたバリア性、リサイクル性で有名であり、様々... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年10月14日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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285 英語

 

サマリー

世界の錫包装市場は、2023年に約7億3,230万米ドルと評価され、予測期間2024-2032年には2.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。錫包装は、耐久性、優れたバリア性、リサイクル性で有名であり、様々な製品の品質と安全性を保持するために好ましい選択となっている。食品、飲料から化学薬品、医薬品に至るまで、錫包装は多用途で持続可能なソリューションを提供している。同市場は、ブリキ製造の技術的進歩により、ブリキ包装の品質、一貫性、性能を大幅に向上させ、大幅な成長を遂げている。これらの進歩により、メーカーはより薄く、より強く、より複雑なデザインを作成できるようになり、それによって様々な産業でブリキ包装の魅力と機能性を高めている。
環境の持続可能性は、スズ包装市場の重要な促進要因である。錫のリサイクル可能性は、無限のリサイクルサイクルを通じて品質を維持する能力と相まって、持続可能なパッケージング・ソリューションに対する世界的な重点の高まりと一致している。業界はまた、従来の材料に代わる環境に優しいコーティングやライニングを開発することで、規制の圧力や消費者の需要に対応し、環境リスクや健康リスクを低減している。このような技術革新は、特に製品の安全性と賞味期限が最重要視される食品・飲料などの分野で、錫包装の採用を促進する上で大きな役割を果たしている。しかし、市場は、プラスチックやアルミニウムなど、多くの場合よりコスト効果の高い競合する包装材料からの挑戦に直面している。こうした課題にもかかわらず、錫包装は、強度、リサイクル性、消費者へのアピールという独自の組み合わせにより、依然として強力な候補であり続けている。
世界市場調査で考慮した主要地域には、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域が含まれる。アジア太平洋市場は、食品・飲料、医薬品、パーソナルケア産業の急速な拡大により、市場を支配すると予想される。同地域では都市化が進み、可処分所得が増加しているため、高級包装ソリューションに対する需要が高まっており、錫包装市場をさらに強化している。一方、北米の市場は、確立された製造業と厳格な環境規制を燃料として、予測期間中にかなりの速度で成長すると予想され、持続可能で高品質の包装ソリューションの必要性によって、錫包装の主要な市場であり続ける。さらに、これらの地域はリサイクルインフラが発達しており、スズ包装の持続可能性を支えている。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
Can-Pack S.A.
フーバー・パッケージング・グループ
新日鉄パッケージング
クラウン・ホールディングス
タタ ブリキ
ティッセンクルップ・ラッセルシュタインGmbH
トンイ工業
CPMCホールディングス
マシリー・グループ
GSHインダストリーズ
大和製罐
パシフィック・キャン・チャイナ・ホールディングス・リミテッド
ボールコーポレーション
アーダー・グループS.A.
シルガン・ホールディングス

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品タイプ別
- 缶
- 蓋とキャップ
- 缶と箱
- チューブ・ドラム
エンドユーザー産業別
- 食品・飲料
- パーソナルケアと化粧品
- 医薬品
- 化学・工業
- その他
地域別
北米
- 米国
- カナダ
欧州
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- ROE
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- ロサンゼルス
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
- RoLA
中東・アフリカ
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- RoMEA
調査対象年は以下の通り:
- 過去2022年
- 基準年 - 2023年
- 予測期間 - 2024年から2032年
主な内容
- 2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析

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目次

第1章.世界の錫包装市場の要旨
1.1.錫包装の世界市場規模・予測(2022年~2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.製品タイプ別
1.3.2.エンドユーザー産業別
1.4.主要動向
1.5.不況の影響
1.6.アナリストの推奨と結論

第2章.世界のブリキ包装市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート

第3章.錫包装の世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.ブリキ製造の技術的進歩
3.1.2.環境持続性への意識の高まり
3.1.3.高級包装ソリューションに対する需要の高まり
3.2.市場の課題
3.2.1.代替包装材料との競争
3.2.2.錫包装の高コスト
3.3.市場機会
3.3.1.アジア太平洋市場の成長
3.3.2.環境に優しいコーティングとライニングの革新

第4章.世界の錫包装市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論

第5章.ブリキ包装の世界市場規模・製品タイプ別予測 2022-2032
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.錫包装の世界市場製品タイプ別売上動向分析、2022年・2032年 (百万米ドル)
5.2.1.缶
5.2.2.蓋とキャップ
5.2.3.缶と箱
5.2.4.チューブとドラム

第6章.ブリキ包装の世界市場規模・予測:エンドユーザー産業別 2022-2032
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.錫包装の世界市場エンドユーザー産業別売上動向分析、2022年・2032年 (百万米ドル)
6.2.1.食品と飲料
6.2.2.パーソナルケアと化粧品
6.2.3.医薬品
6.2.4.化学・工業
6.2.5.その他

第7章.錫包装の世界市場規模・地域別予測 2022-2032
7.1.北米の錫包装市場
7.1.1.米国のブリキ包装市場
7.1.1.1.製品タイプの内訳サイズと予測、2022-2032年
7.1.1.2.エンドユーザー産業の内訳サイズと予測、2022-2032年
7.1.2.カナダのブリキ包装市場
7.2.ヨーロッパのブリキ包装市場
7.2.1.イギリスのブリキ包装市場
7.2.2.ドイツのブリキ包装市場
7.2.3.フランスのブリキ包装市場
7.2.4.スペインのブリキ包装市場
7.2.5.イタリアのブリキ包装市場
7.2.6.その他のヨーロッパのブリキ包装市場
7.3.アジア太平洋錫包装市場
7.3.1.中国のブリキ包装市場
7.3.2.インドの錫包装市場
7.3.3.日本のブリキ包装市場
7.3.4.オーストラリアのブリキ包装市場
7.3.5.韓国のブリキ包装市場
7.3.6.その他のアジア太平洋地域のブリキ包装市場
7.4.ラテンアメリカのブリキ包装市場
7.4.1.ブラジルのブリキ包装市場
7.4.2.メキシコのブリキ包装市場
7.4.3.その他のラテンアメリカのブリキ包装市場
7.5.中東・アフリカの錫包装市場
7.5.1.サウジアラビアのブリキ包装市場
7.5.2.南アフリカの錫包装市場
7.5.3.その他の中東・アフリカ錫包装市場

第8章.競合他社の動向
8.1.主要企業のSWOT分析
8.1.1.企業1
8.1.2.企業2
8.1.3.会社3
8.2.トップ市場戦略
8.3.企業プロフィール
8.3.1.キャンパックS.A.
8.3.2.フーバー・パッケージング・グループ
8.3.3.新日鉄パッケージング
8.3.4.クラウンホールディングス
8.3.5.タタ・ブリキ
8.3.6.ティッセンクルップ・ラッセルシュタインGmbH
8.3.7.トンイー工業
8.3.8.CPMCホールディングス
8.3.9.マシリー・グループ
8.3.10.GSHインダストリーズ社
8.3.11.大和製罐
8.3.12.太平洋製罐中国控股有限公司
8.3.13.ボールコーポレーション
8.3.14.アーダー・グループ S.A.
8.3.15.シルガン・ホールディングス

第9章.研究プロセス
9.1.研究プロセス
9.1.1.データマイニング
9.1.2.分析
9.1.3.市場推定
9.1.4.バリデーション
9.1.5.出版
9.2.研究属性

 

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Summary

Global Tin Packaging Market was valued at approximately USD 732.3 million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 2.9% over the forecast period 2024-2032. Tin packaging is renowned for its durability, excellent barrier properties, and recyclability, making it a preferred choice for preserving the quality and safety of various products. From food and beverages to chemicals and pharmaceuticals, tin packaging offers a versatile and sustainable solution. The market is witnessing substantial growth driven by technological advancements in tinplate production, which have significantly improved the quality, consistency, and performance of tin packaging. These advancements enable manufacturers to create thinner, stronger, and more complex designs, thereby enhancing the appeal and functionality of tin packaging across various industries.
Environmental sustainability is a critical driver of the tin packaging market. Tin’s recyclability, coupled with its ability to maintain quality through endless recycling cycles, aligns with the growing global emphasis on sustainable packaging solutions. The industry is also responding to regulatory pressures and consumer demand by developing eco-friendly coatings and linings that replace traditional materials, thereby reducing environmental and health risks. Such innovations are instrumental in driving the adoption of tin packaging, particularly in sectors such as food and beverages, where product safety and shelf life are paramount. However, the market faces challenges from competing packaging materials, such as plastics and aluminum, which are often more cost-effective. Despite these challenges, tin packaging remains a strong contender due to its unique combination of strength, recyclability, and consumer appeal.
The key regions considered for the global market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. the Asia-Pacific market is expected to dominate the market due to the rapid expansion of the food and beverage, pharmaceuticals, and personal care industries. The region's increasing urbanization and rising disposable incomes contribute to the growing demand for premium packaging solutions, further bolstering the tin packaging market. Whereas, the market in North America is anticipated to grow at a significant rate over the forecast period fueled by established manufacturing industries and stringent environmental regulations, continue to be key markets for tin packaging, driven by the need for sustainable and high-quality packaging solutions. Additionally, these regions benefit from well-developed recycling infrastructure, which supports the sustainability of tin packaging.
Major market players included in this report are:
Can-Pack S.A.
Huber Packaging Group GmbH
Nippon Steel Packaging
Crown Holdings, Inc.
Tata Tinplate
ThyssenKrupp Rasselstein GmbH
Ton Yi Industrial Corp.
CPMC Holdings Limited
Massilly Group
GSH Industries, Inc.
Daiwa Can Company
Pacific Can China Holdings Limited
Ball Corporation
Ardagh Group S.A.
Silgan Holdings Inc.

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type
• Cans
• Lids and Caps
• Tins and Boxes
• Tubes and Drums
By End User Industry
• Food and Beverage
• Personal Care and Cosmetics
• Pharmaceuticals
• Chemicals and Industrial
• Others
By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• ROE
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• RoAPAC
Latin America
• Brazil
• Mexico
• RoLA
Middle East & Africa
• Saudi Arabia
• South Africa
• RoMEA
Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. Global Tin Packaging Market Executive Summary
1.1. Global Tin Packaging Market Size & Forecast (2022- 2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Product Type
1.3.2. By End User Industry
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Tin Packaging Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Tin Packaging Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Technological advancements in tinplate production
3.1.2. Increasing environmental sustainability awareness
3.1.3. Rise in demand for premium packaging solutions
3.2. Market Challenges
3.2.1. Competition from alternative packaging materials
3.2.2. High cost of tin packaging
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Growth in the Asia-Pacific market
3.3.2. Innovations in eco-friendly coatings and linings

Chapter 4. Global Tin Packaging Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Tin Packaging Market Size & Forecasts by Product Type 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Tin Packaging Market: Product Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Million)
5.2.1. Cans
5.2.2. Lids and Caps
5.2.3. Tins and Boxes
5.2.4. Tubes and Drums

Chapter 6. Global Tin Packaging Market Size & Forecasts by End User Industry 2022-2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Tin Packaging Market: End User Industry Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Million)
6.2.1. Food and Beverage
6.2.2. Personal Care and Cosmetics
6.2.3. Pharmaceuticals
6.2.4. Chemicals and Industrial
6.2.5. Others

Chapter 7. Global Tin Packaging Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
7.1. North America Tin Packaging Market
7.1.1. U.S. Tin Packaging Market
7.1.1.1. Product Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.1.2. End User Industry breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.2. Canada Tin Packaging Market
7.2. Europe Tin Packaging Market
7.2.1. U.K. Tin Packaging Market
7.2.2. Germany Tin Packaging Market
7.2.3. France Tin Packaging Market
7.2.4. Spain Tin Packaging Market
7.2.5. Italy Tin Packaging Market
7.2.6. Rest of Europe Tin Packaging Market
7.3. Asia-Pacific Tin Packaging Market
7.3.1. China Tin Packaging Market
7.3.2. India Tin Packaging Market
7.3.3. Japan Tin Packaging Market
7.3.4. Australia Tin Packaging Market
7.3.5. South Korea Tin Packaging Market
7.3.6. Rest of Asia Pacific Tin Packaging Market
7.4. Latin America Tin Packaging Market
7.4.1. Brazil Tin Packaging Market
7.4.2. Mexico Tin Packaging Market
7.4.3. Rest of Latin America Tin Packaging Market
7.5. Middle East & Africa Tin Packaging Market
7.5.1. Saudi Arabia Tin Packaging Market
7.5.2. South Africa Tin Packaging Market
7.5.3. Rest of Middle East & Africa Tin Packaging Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Can-Pack S.A.
8.3.2. Huber Packaging Group GmbH
8.3.3. Nippon Steel Packaging
8.3.4. Crown Holdings, Inc.
8.3.5. Tata Tinplate
8.3.6. ThyssenKrupp Rasselstein GmbH
8.3.7. Ton Yi Industrial Corp.
8.3.8. CPMC Holdings Limited
8.3.9. Massilly Group
8.3.10. GSH Industries, Inc.
8.3.11. Daiwa Can Company
8.3.12. Pacific Can China Holdings Limited
8.3.13. Ball Corporation
8.3.14. Ardagh Group S.A.
8.3.15. Silgan Holdings Inc.

Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes

 

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