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自動車用バックミラーの世界市場規模調査:自動車タイプ別(乗用車、商用車)、製品配置別(外装、内装)、地域別予測:2022-2032年


Global Automotive Rear View Mirror Market Size Study, by Vehicle Type (Passenger Vehicle, Commercial Vehicle), by Product Placement (Exterior, Interior), and Regional Forecasts 2022-2032

自動車用バックミラーの世界市場は、2023年に約120億米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて5.93%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自動車用バックミラーは、車内に取り付けられた反... もっと見る

 

 

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Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年8月10日 US$4,950
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285 英語

 

サマリー

自動車用バックミラーの世界市場は、2023年に約120億米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて5.93%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自動車用バックミラーは、車内に取り付けられた反射面で、ドライバーは後方の状況を確認することができる。これは重要な安全機能であり、ドライバーの車線変更、駐車、衝突回避に役立ち、車の後方の交通状況や状況を視覚的に表現する。最近のバックミラーには、防眩技術、ブラインドスポットモニター、さらには視認性と安全性を高めるデジタルディスプレイなどの機能が組み込まれていることが多い。同市場は、自動車の状況を形成する主要なドライバーによって繁栄している。高級スポーツ用多目的車(SUV)に対する嗜好の高まりに伴い、先進的なバックミラー・ソリューションに対する需要が高まっている。さらに、先進運転支援システム(ADAS)の統合が進んでいることから、最新の自動車に不可欠な安全部品としてのバックミラーの重要性が強調されている。さらに、自動車エコシステムにおける安全への関心の高まりが、視認性と安全機能の強化の必要性を促し、市場の成長をさらに促進している。
予測期間中、市場は、特に発展途上国や成熟経済圏において、自動車生産に影響を与えるサプライチェーンの混乱などの課題に直面する。このような混乱により、スマートミラーやフルスクリーンモニターのような車両設計の進歩が必要となり、政府の封鎖措置の中で乗客とドライバーの保護を強化するためのマルチセンサーシステムも必要になる。
プレミアムSUVの人気の高まりは、市場の成長を著しく促進している。バックミラーの普及はSUVの普及の直接的な結果であり、特にSUVは車高が高いため、後退時に視界が妨げられることが多い。先進地域では、従来のミラーが徐々にカメラシステムに取って代わられ、ドライバーにより広く快適な視界を提供している。現在、自動車市場ではバックミラーと電子ミラーが主流で、多様な消費者ニーズに対応している。小型SUVやクロスオーバーの手頃な価格と所有コストの削減が、特に中国やインドなどの新興経済国での人気を牽引している。
重要な市場トレンドは、自動車用ミラーにさまざまな技術を統合することである。照明の不十分な道路での夜間運転は、後続車からの眩しい光によって不快で危険なものとなり、ドライバーの注意をそらしたり、目をくらませたりして事故につながる可能性がある。まぶしさを検知して明るさを自動調整するセンサーを搭載した自動車用インサイド・バック・ミラー(IRVM)や調光ミラーは、こうした事故の防止に役立つ。カメラやLED技術を調光ミラーに統合するなどの技術の進歩により、自動車の安全性と快適性はさらに向上している。
しかし、自動調光ミラーの信頼性の問題が普及の妨げとなっており、大きな課題となっている。自動車用自動調光ミラーのようなミラー技術は、効果的に機能するために設置されたセンサーに大きく依存している。これらのセンサーに故障や不具合が発生すると、ミラーが暗くなるまでの時間が予想以上に長くなる可能性がある。短絡や配線の緩みなどの問題も、自動調光ミラーの性能に影響を与える可能性があります。多くの車には着色ウィンドウが付属しており、消費者はアフターマーケットの着色フィルムを追加することが多いため、ウィンドウが暗くなり、調光ミラーの機能に影響を与える可能性がある。そのため、自動調光ミラーの信頼性への懸念は、予測期間中の自動車用バックミラー市場の成長にとって大きな課題となる。
さらに、走行距離から美観や高度な機能へと消費者の嗜好が変化していることも、自動調光ミラー、電動格納式サイドミラー、インジケーター付きミラーといった高度なミラーの需要増加に寄与しており、この地域の売上成長を牽引することになる。大量生産される乗用車とは別に、高級車もまた、車内バックミラーとサイドビューミラーの両方で、高度な自動調光ミラーの重要なアプリケーションセグメントである。高級車で使用されるシステムはより洗練され、高価であるため、市場の収益成長においてより大きなシェアを占めている。
自動車リアビューミラーの世界市場調査において考慮した主要地域には、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域が含まれる。北米は、自動車用バックミラー市場において、収益面で支配的な地域である。同地域の市場成長は、自動車の安全性が強く重視され、高度なミラー技術への需要が高まっていることなどが要因となっている。また、死角の大きいSUVやトラックの人気が高まっていることも市場を牽引している。さらに、車両の視認性に関する厳しい政府規制と先進運転支援システム(ADAS)の統合が、この市場の成長に寄与している。一方、アジア太平洋地域の市場は、自動車用インサイド・バック・ミラー(IRVM)市場の世界的な急成長に後押しされ、予測期間中に最も速い速度で成長すると予測され、業界の主要プレーヤーとしての地位を固めています。中国、インド、韓国、日本などの主要国は乗用車の普及率が高いため、この成長を牽引している。APACの乗用車セグメントは予測期間中、他地域を上回り、市場成長をさらに後押しすると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
Gentex Corp.
Holitech Technology Co.Ltd.
Konview Electronics Corp.Ltd.
ルマックス工業株式会社
マグナインターナショナル
メクララング社KG
村上開明堂
オムニビジョンテクノロジーズ
パナソニックホールディングス株式会社
栄理研工業株式会社パナソニックホールディングス
パナソニックホールディングスパナソニックホールディングス
パナソニックホールディングス
バーコ社
コンチネンタルAG
FLABEG Automotive Glass Group GmbH

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
車両タイプ別
- 乗用車
- 商用車
製品配置別:
- 外装
- 内装
地域別
- 北米
米国
カナダ
- ヨーロッパ
イギリス
o ドイツ
o フランス
o スペイン
o イタリア
o ROE
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o 韓国
o ロアパック
- ラテンアメリカ
o ブラジル
o メキシコ
o RoLA
- 中東・アフリカ
o サウジアラビア
o 南アフリカ
o RoMEA
調査対象年は以下の通り:
- 過去年 - 2022年
- 基準年 - 2023年
- 予測期間 - 2024年から2032年
主要なポイント
- 2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析

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目次

第1章.自動車用バックミラーの世界市場 エグゼクティブサマリー
1.1.自動車用バックミラーの世界市場規模・予測(2022-2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.自動車タイプ別
1.3.2.製品配置別
1.4.主要トレンド
1.5.不況の影響
1.6.アナリストの推奨と結論

第2章.自動車用バックミラーの世界市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート

第3章.自動車用バックミラーの世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.プレミアムSUVの人気の高まり
3.1.2.安全性への関心の高まり
3.2.市場の課題
3.2.1.サプライチェーンの混乱
3.2.2.自動調光ミラーの信頼性問題
3.3.市場機会
3.3.1.先進技術のミラーへの統合
3.3.2.技術の進歩

第4章.自動車用バックミラーの世界市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝利戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論

第5章 自動車用バックミラーの世界市場自動車用バックミラーの世界市場規模・予測:車種別2022-2032年
5.1.ダッシュボードセグメント
5.2.自動車用バックミラーの世界市場車両タイプ別売上動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
5.2.1.乗用車
5.2.2.商用車

第6章.自動車用バックミラーの世界市場規模・製品配置別予測 2022-2032
6.1.セグメント ダッシュボード
6.2.自動車用バックミラーの世界市場製品配置別売上動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
6.2.1.エクステリア
6.2.2.インテリア

第7章.自動車用バックミラーの世界市場規模・地域別予測 2022-2032
7.1.北米の自動車用バックミラー市場
7.1.1.米国の自動車用バックミラー市場
7.1.1.1.自動車タイプの内訳規模・予測、2022-2032年
7.1.1.2.製品配置の内訳サイズと予測、2022-2032年
7.1.2.カナダの自動車用バックミラー市場
7.1.2.1.車両タイプの内訳市場規模・予測、2022-2032年
7.1.2.2.製品配置の内訳サイズと予測、2022-2032年
7.2.欧州の自動車用バックミラー市場
7.2.1.イギリスの自動車用バックミラー市場
7.2.2.ドイツの自動車用リアビューミラー市場
7.2.3.フランス自動車用リアビューミラー市場
7.2.4.スペインの自動車用リアビューミラー市場
7.2.5.イタリアの自動車用リアビューミラー市場
7.2.6.その他のヨーロッパ自動車リアビューミラー市場
7.3.アジア太平洋地域の自動車用リアビューミラー市場
7.3.1.中国の自動車用リアビューミラー市場
7.3.2.インドの自動車用リアビューミラー市場
7.3.3.日本の自動車用リアビューミラー市場
7.3.4.オーストラリア自動車用リアビューミラー市場
7.3.5.韓国の自動車用リアビューミラー市場
7.3.6.その他のアジア太平洋地域の自動車用リアビューミラー市場
7.4.中南米の自動車用リアビューミラー市場
7.4.1.ブラジルの自動車用リアビューミラー市場
7.4.2.メキシコの自動車用リアビューミラー市場
7.4.3.その他のラテンアメリカの自動車用リアビューミラー市場
7.5.中東・アフリカの自動車用リアビューミラー市場
7.5.1.サウジアラビアの自動車用リアビューミラー市場
7.5.2.南アフリカの自動車用リアビューミラー市場
7.5.3.その他の中東・アフリカ地域の自動車用リアビューミラーの市場

第8章.競合他社の動向
8.1.主要企業のSWOT分析
8.1.1.企業1
8.1.2.企業2
8.1.3.会社3
8.2.トップ市場戦略
8.3.企業プロフィール
8.3.1.ジェンテックス
8.3.1.1.主要情報
8.3.1.2.概要
8.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
8.3.1.4.製品概要
8.3.1.5.市場戦略
8.3.2.Holitech Technology Co.Ltd.
8.3.3.Konview Electronics Corp.Ltd.
8.3.4.ルマックス工業
8.3.5.マグナ・インターナショナル
8.3.6.MEKRA Lang GmbH and Co.KG
8.3.7.村上製作所
8.3.8.オムニビジョンテクノロジーズ
8.3.9.パナソニックホールディングス
8.3.10.栄理研工業株式会社栄理研工業
8.3.11.パナソニックホールディングスLtd.
8.3.12.SMRドイツ社
8.3.13.バーコ社
8.3.14.コンチネンタルAG
8.3.15.フラベグ・オートモーティブ・グループ

第9章.研究プロセス
9.1.研究プロセス
9.1.1.データマイニング
9.1.2.分析
9.1.3.市場推定
9.1.4.バリデーション
9.1.5.出版
9.2.研究属性

 

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Summary

Global Automotive Rear View Mirror Market is valued at approximately USD 12 Billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.93% over the forecast period 2024-2032. An automotive rear-view mirror is a reflective surface mounted inside a vehicle that allows the driver to see what is behind them. It is a crucial safety feature, helping drivers change lanes, park, and avoid collisions by providing a visual representation of the traffic and conditions behind the car. Modern rear-view mirrors often incorporate features like anti-glare technology, blind-spot monitoring, and even digital displays for enhanced visibility and safety. The market thrives on key drivers shaping the automotive landscape. With the rising preference for premium sport utility vehicles (SUVs), there's a corresponding demand for advanced rear-view mirror solutions. Additionally, the growing integration of Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) underscores the importance of rear-view mirrors as integral safety components in modern vehicles. Moreover, increasing safety concerns within the automotive ecosystem drive the need for enhanced visibility and safety features, further fueling market growth.
During the forecast period, the market faces challenges such as supply chain disruptions impacting automobile production, particularly in developing and mature economies. These disruptions necessitate advancements in vehicle design like smart mirrors and full-screen monitors, alongside multi-sensor systems to enhance passenger and driver protection amidst government lockdown measures, affecting production volumes and demand, thereby influencing auto sales and the supply chain network of auto component suppliers and manufacturers across production sites.
The growing popularity of premium SUVs is notably driving market growth. The widespread adoption of rear-view mirrors is a direct result of SUVs' prevalence, particularly due to their height, which often obstructs visibility during reversing. In developed regions, traditional mirrors are gradually being replaced by camera systems, offering a wider and more comfortable view to drivers. Presently, rear-view and electronic mirrors dominate the automotive market, catering to diverse consumer needs. The affordability and reduced ownership costs of small SUVs and crossovers are driving their popularity, especially in emerging economies like China and India.
A significant market trend is the integration of different technologies in automotive mirrors. Night driving on poorly lit roads can be uncomfortable and hazardous due to the bright glare from vehicles behind, which can distract and blind the driver, potentially leading to accidents. Automotive inside rearview mirrors (IRVM) and dimming mirrors, equipped with sensors to detect glare and automatically adjust their brightness, help prevent such accidents. Advancements in technology, such as integrating cameras and LED technology with dimming mirrors, further enhance vehicle safety and comfort.
However, reliability issues with auto-dimming mirrors hinder adoption and pose a significant challenge. Mirror technologies, such as automotive auto-dimming mirrors, rely heavily on their installed sensors for effective functioning. If these sensors experience failures or malfunctions, the time taken for the mirrors to dim may be longer than expected. Issues like short circuits and loose wires can also affect the performance of auto-dimming mirrors. Many vehicles come with tinted windows, and consumers often add aftermarket tint films, which can make the windows dimmer and potentially impact the functioning of dimming mirrors. Therefore, reliability concerns with auto-dimming mirrors pose a significant challenge to the growth of the automotive rear-view mirror market during the forecast period.
Moreover, the changing consumer preference from mileage to aesthetics and advanced features is also contributing to the increasing demand for advanced mirrors such as auto-dimming, power fold side-view mirrors, and mirrors with indicators, which will drive revenue growth in the region. Apart from mass-produced passenger cars, luxury cars are also a significant application segment for advanced auto-dimming mirrors in both interior rear-view and side-view mirrors. The systems used in luxury cars are more sophisticated and expensive, contributing to a larger share of revenue growth in the market.
The key regions considered for the global Automotive Rear View Mirror Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is a dominating region in the Automotive Rear View Mirror Market in terms of revenue. The market growth in the region is being attributed to factors including strong emphasis on vehicle safety, leading to increased demand for advanced mirror technologies. The rising popularity of SUVs and trucks, with their larger blind spots, is also driving the market. Additionally, stringent government regulations regarding vehicle visibility and the integration of advanced driver assistance systems (ADAS) are contributing to the growth of this market. Whereas, the market in Asia Pacific is anticipated to grow at the fastest rate over the forecast period fueled by the rapid growth in the global automotive inside rearview mirror (IRVM) market, solidifying its position as a key player in the industry. Major countries like China, India, South Korea, and Japan are driving this growth due to their high adoption rates of passenger cars. The passenger car segment in APAC is expected to outpace other regions during the forecast period, further boosting market growth.

Major market players included in this report are:
Gentex Corp.
Holitech Technology Co. Ltd.
Konview Electronics Corp. Ltd.
Lumax Industries Ltd.
Magna International Inc.
MEKRA Lang GmbH and Co. KG
Murakami Corp.
OmniVision Technologies Inc.
Panasonic Holdings Corp.
Sakae Riken Kogyo Co. Ltd.
Shenzhen Germid Co. Ltd
SMR Deutschland GmbH
Burco Inc.
Continental AG
FLABEG Automotive Glass Group GmbH

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Vehicle Type:
• Passenger Vehicle
• Commercial Vehicle
By Product Placement:
• Exterior
• Interior
By Region:
• North America
o U.S.
o Canada
• Europe
o UK
o Germany
o France
o Spain
o Italy
o ROE
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o South Korea
o RoAPAC
• Latin America
o Brazil
o Mexico
o RoLA
• Middle East & Africa
o Saudi Arabia
o South Africa
o RoMEA
Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. Global Automotive Rear View Mirror Market Executive Summary
1.1. Global Automotive Rear View Mirror Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Vehicle Type
1.3.2. By Product Placement
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Automotive Rear View Mirror Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Automotive Rear View Mirror Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Growing Popularity of Premium SUVs
3.1.2. Increasing Safety Concerns
3.2. Market Challenges
3.2.1. Supply Chain Disruptions
3.2.2. Reliability Issues with Auto-Dimming Mirrors
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Integration of Advanced Technologies in Mirrors
3.3.2. Advancements in technology

Chapter 4. Global Automotive Rear View Mirror Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top Investment Opportunity
4.4. Top Winning Strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Automotive Rear View Mirror Market Size & Forecasts by Vehicle Type 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Automotive Rear View Mirror Market: Vehicle Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
5.2.1. Passenger Vehicle
5.2.2. Commercial Vehicle

Chapter 6. Global Automotive Rear View Mirror Market Size & Forecasts by Product Placement 2022-2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Automotive Rear View Mirror Market: Product Placement Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
6.2.1. Exterior
6.2.2. Interior

Chapter 7. Global Automotive Rear View Mirror Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
7.1. North America Automotive Rear View Mirror Market
7.1.1. U.S. Automotive Rear View Mirror Market
7.1.1.1. Vehicle Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.1.2. Product Placement breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.2. Canada Automotive Rear View Mirror Market
7.1.2.1. Vehicle Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.2.2. Product Placement breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.2. Europe Automotive Rear View Mirror Market
7.2.1. U.K. Automotive Rear View Mirror Market
7.2.2. Germany Automotive Rear View Mirror Market
7.2.3. France Automotive Rear View Mirror Market
7.2.4. Spain Automotive Rear View Mirror Market
7.2.5. Italy Automotive Rear View Mirror Market
7.2.6. Rest of Europe Automotive Rear View Mirror Market
7.3. Asia-Pacific Automotive Rear View Mirror Market
7.3.1. China Automotive Rear View Mirror Market
7.3.2. India Automotive Rear View Mirror Market
7.3.3. Japan Automotive Rear View Mirror Market
7.3.4. Australia Automotive Rear View Mirror Market
7.3.5. South Korea Automotive Rear View Mirror Market
7.3.6. Rest of Asia Pacific Automotive Rear View Mirror Market
7.4. Latin America Automotive Rear View Mirror Market
7.4.1. Brazil Automotive Rear View Mirror Market
7.4.2. Mexico Automotive Rear View Mirror Market
7.4.3. Rest of Latin America Automotive Rear View Mirror Market
7.5. Middle East & Africa Automotive Rear View Mirror Market
7.5.1. Saudi Arabia Automotive Rear View Mirror Market
7.5.2. South Africa Automotive Rear View Mirror Market
7.5.3. Rest of Middle East & Africa Automotive Rear View Mirror Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Gentex Corp.
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Market Strategies
8.3.2. Holitech Technology Co. Ltd.
8.3.3. Konview Electronics Corp. Ltd.
8.3.4. Lumax Industries Ltd
8.3.5. Magna International Inc.
8.3.6. MEKRA Lang GmbH and Co. KG
8.3.7. Murakami Corp.
8.3.8. OmniVision Technologies Inc.
8.3.9. Panasonic Holdings Corp.
8.3.10. Sakae Riken Kogyo Co. Ltd.
8.3.11. Shenzhen Germid Co. Ltd
8.3.12. SMR Deutschland GmbH
8.3.13. Burco Inc.
8.3.14. Continental AG
8.3.15. FLABEG Automotive Glass Group GmbH

Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes

 

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