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ビデの世界市場規模調査:タイプ別(セラミックビデット、オーバーザリムビデット、便座ビデット、ハンドヘルドビデット、ポータブルビデット、その他)、カテゴリー別(電子式、手動式)、エンドユース別(住宅用、商業用)、地域別予測:2022-2032年


Global Bidets Market Size study, by Type (Ceramic Bidets, Over the Rim Bidets, Toilet Seat Bidets, Handheld Bidets, Portable Bidets, Others), by Category (Electronic, Manual), by End Use (Residential, Commercial), and Regional Forecasts 2022-2032

ビデの世界市場は2023年に約300億3,000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて6.03%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ビデは、衛生を確保し、消費者に快適な体験を提供するバスルー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年7月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

ビデの世界市場は2023年に約300億3,000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて6.03%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ビデは、衛生を確保し、消費者に快適な体験を提供するバスルームに不可欠な備品である。住宅ニーズの高まりと衛生意識の高まりにより、業界の焦点は非電子式から電子式ビデへと大きくシフトしている。中間層の拡大と所得の増加が相まって、住宅の大幅なアップグレードや改修の需要が高まっており、世界のビデ市場にプラスの影響を与えている。カスタマイズされた防菌ビデは、特に富裕層の間で人気が高まっている。ホームインプルーブメント産業統計によると、米国における住宅改修・リフォーム支出は合計3,500億米ドルを超えた。2018年には米国で約1,300万件のプロジェクトが開始された。ビデのインフラ整備は、住宅やプロジェクトの大幅な増加によって後押しされている。KohlerやTOTOなどのメーカーは、細菌やバクテリアの感染を防ぐ抗菌コンポーネントを備えた革新的なトイレシステムを発表している。
ビデ市場は、都市化、可処分所得の増加、高級ホテルでの豪華なアクセサリーの使用によって牽引されている。個人の衛生状態を維持し、トイレットペーパーの使用を減らすことの重要性を認識するようになり、公害も減少することから、市場の拡大が見込まれている。掃除のしやすさから高齢者にビデが広く普及していることも、市場成長を促進する要因である。世界的に高齢者人口が増加しているため、メーカーは清潔さと個人衛生の維持をサポートするビデのような浴室備品を製造する意欲を高めている。さらに、関節炎やその他の健康問題の蔓延がビデの需要を押し上げると予想されている。さらに、日本のような国は、先進的なスマートビデットの主要生産国の1つであり、特に中国や米国のような地域で世界的に高い需要がある。シートヒーターと自動乾燥機能を備えた最新のスマート・ウォシュレットは、スマートホームで人気が高まっている。さらに、衛生と衛生に対する意識が大幅に高まっている。しかし、環境への懸念、消費者の衛生・快適レベルの上昇、商業・住宅建設プロジェクトの増加、ライフスタイルの変化、可処分所得の増加などは、ビデ市場に影響を与えそうな主な要因の一部である。
ビデの世界市場調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。2023年、北米は人口が多く、ビデを使用する世帯数が多いため、売上高で市場を支配しており、米国が主要参入国となっている。同地域は浴室設備の近代化に力を入れており、健康志向の高まりも相まってビデの採用を後押ししている。また、技術の進歩と高機能ビデの普及が市場の優位性をさらに支えている。さらに、北米の高い生活水準と住宅改修への投資意欲がビデの普及に貢献している。同地域には大手メーカーや小売業者が存在することも、世界のビデ市場における主要プレーヤーとしての地位を強化している。欧州は、より厳しい衛生規制により健全な市場シェアを占めている。アジア太平洋地域は、予測期間2024-2032年に最も速い成長率を記録すると予想されている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
リクシル
デュラビットAG
TOTO株式会社
コーラー株式会社
ロカ・サニタリオ社
ビデトイレストア
ドラモンド・バスルーム社
2Go Products, LLC
ラウフェンバスルームAG
ブロンデル

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
セラミック式ビデ
オーバー・ザ・リム・ビデット
便座型ビデ
ハンドヘルド型ビデ
携帯用ビデ
その他

カテゴリー別
電子式
マニュアル

最終用途別
住宅用
商業用

地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他のヨーロッパ

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他のラテンアメリカ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

調査対象年は以下の通り:
過去年 - 2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要サイドと供給サイドの分析

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目次

第1章.ビデの世界市場エグゼクティブサマリー
1.1.ビデの世界市場規模・予測(2022年~2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.タイプ別
1.3.2.カテゴリー別
1.3.3.最終用途別
1.4.主要動向
1.5.不況の影響
1.6.アナリストの推奨と結論

第2章.世界のビデ市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート

第3章.ビデの世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.増え続ける住宅需要
3.1.2.都市化と可処分所得の増加
3.1.3.衛生意識の高まり
3.2.市場の課題
3.2.1.高い設置費用とメンテナンス費用
3.2.2.地域によっては認知度が低い
3.3.市場機会
3.3.1.スマートビデットの技術革新
3.3.2.新興市場での拡大

第4章.ビデの世界市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論

第5章.ビデの世界市場規模・タイプ別予測 2022-2032
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.ビデの世界市場タイプ別売上動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
5.2.1.セラミック製ビデ
5.2.2.オーバー・ザ・リム・ビデット
5.2.3.便座型ビデ
5.2.4.ハンドビデ
5.2.5.携帯用ビデ
5.2.6.その他

第6章.ビデの世界市場規模・カテゴリー別予測 2022-2032
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.ビデの世界市場カテゴリー別売上動向分析、2022年および2032年 (億米ドル)
6.2.1.電子式
6.2.2.手動式

第7章.ビデの世界市場規模・予測:エンドユース別 2022-2032
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.ビデの世界市場最終用途別売上動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
7.2.1.住宅用
7.2.2.商業用

第8章.ビデの世界市場規模・地域別予測 2022-2032
8.1.北米のビデ市場
8.1.1.米国ビデ市場
8.1.1.1.タイプ別内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.1.2.カテゴリーの内訳の市場規模&予測、2022-2032年
8.1.1.3.最終用途の内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.2.カナダのビデ市場
8.1.2.1.タイプ別内訳の市場規模&予測、2022-2032年
8.1.2.2.カテゴリーの内訳の市場規模&予測、2022-2032年
8.1.2.3.最終用途の内訳サイズと予測、2022-2032年
8.2.欧州のビデ市場
8.2.1.イギリスのビデ市場
8.2.2.ドイツビデ市場
8.2.3.フランスビデ市場
8.2.4.スペインのビデ市場
8.2.5.イタリアのビデ市場
8.2.6.その他のヨーロッパ市場
8.3.アジア太平洋地域のビデ市場
8.3.1.中国ビデ市場
8.3.2.インドのビデ市場
8.3.3.日本ビデ市場
8.3.4.オーストラリアビデ市場
8.3.5.韓国ビデ市場
8.3.6.その他のアジア太平洋地域ビデ市場
8.4.ラテンアメリカのビデ市場
8.4.1.ブラジルのビデ市場
8.4.2.メキシコのビデ市場
8.4.3.その他のラテンアメリカのビデ市場
8.5.中東・アフリカのビデ市場
8.5.1.サウジアラビアのビデ市場
8.5.2.南アフリカのビデ市場
8.5.3.その他の中東・アフリカのビデ市場

第9章.競合他社の動向
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.株式会社リクシル
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.デュラビットAG
9.3.3.TOTO株式会社
9.3.4.コーラー
9.3.5.ロカ・サニタリオ社
9.3.6.ビデトイレストア
9.3.7.ドラモンド・バスルーム社
9.3.8.ツーゴープロダクツ有限会社
9.3.9.ラウフェン・バスルームAG
9.3.10.ブロンデル

第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

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Summary

The Global Bidets Market is valued at approximately USD 30.03 Billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.03% over the forecast period 2024-2032. Bidets are essential bathroom fixtures that ensure hygiene and offer consumers a comfortable experience. The rising need for housing and increased awareness of sanitation and hygiene have significantly shifted the industry's focus from non-electronic to electronic bidets. The expanding middle class, coupled with rising incomes, is driving the demand for significant home upgrades and refurbishments, positively impacting the global bidets market. Customized, germ-resistant bidets are becoming increasingly popular, especially among affluent consumers. Home improvement and remodelling expenditures in the United States totalled more than USD 350 billion, according to Home Improvement Industry Statistics. Approximately 13 million projects were initiated in the United States in 2018. The development of bidet infrastructure has been boosted by the significant rise of housing and projects. Manufacturers such as Kohler and TOTO have introduced innovative toilet systems with antimicrobial components to prevent the transmission of bacteria and germs.
The bidet market is driven by urbanization, increasing disposable income, and the use of opulent accessories in luxury hotels. The market is expected to expand as people become more aware of the importance of maintaining personal hygiene and reducing toilet paper use, which also lessens pollution. The widespread use of bidets by elderly people, who benefit from their ease of cleaning, is another factor driving market growth. The increasing older population globally motivates manufacturers to produce bathroom fixtures like bidets that support the maintenance of cleanliness and personal hygiene. Additionally, the prevalence of arthritis and other health issues is expected to drive up demand for bidets. Furthermore, countries such as Japan, one of the leading productions of advanced smart bidets, which are in high demand globally, particularly in regions such as China and the United States. Modern smart bidets, featuring heated seats and automatic dryers, are becoming increasingly popular in smart homes. Additionally, there has been a substantial increase in awareness of sanitation and hygiene. However, environmental concerns, rising levels of consumer hygiene and comfort, increasing numbers of commercial and residential construction projects, changing lifestyles, and rising disposable incomes are some of the major factors likely to affect the bidets market.
The key regions considered for the global bidets market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Middle East & Africa. In 2023, North America dominates the market in terms of revenue, with the United States being a major participant due to its large population and significant number of households using bidets. The region's strong focus on modernizing bathroom fixtures, coupled with rising health and wellness trends, boosts bidet adoption. Technological advancements and growing availability of sophisticated bidet models further support market dominance. Additionally, North America's high standard of living and willingness to invest in home improvements contribute to the widespread acceptance of bidets. The presence of major manufacturers and retailers in the region also strengthens its position as a key player in the global bidet market. Europe accounted for a healthy market share due to stricter hygiene regulations. The Asia Pacific region is expected to register fastest growth rate during the forecast period 2024-2032.

Major market players included in this report are:
Lixil Corporation
Duravit AG
Toto Ltd.
Kohler Co.
Roca Sanitario, S.A.
Bidet Toilets Store
Drummond Bathroom Ltd.
2Go Products, LLC
Laufen Bathrooms AG
Brondell

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Ceramic Bidets
Over the Rim Bidets
Toilet Seat Bidets
Handheld Bidets
Portable Bidets
Others

By Category:
Electronic
Manual

By End Use:
Residential
Commercial

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
Rest of Europe

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
Rest of Asia Pacific

Latin America
Brazil
Mexico
Rest of Latin America

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market.



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Table of Contents

Chapter 1. Global Bidets Market Executive Summary
1.1. Global Bidets Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Type
1.3.2. By Category
1.3.3. By End Use
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Bidets Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Bidets Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Ever-increasing housing demand
3.1.2. Rising urbanization and disposable income
3.1.3. Growing awareness of hygiene and sanitation
3.2. Market Challenges
3.2.1. High installation and maintenance costs
3.2.2. Limited awareness in certain regions
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Innovation in smart bidet technology
3.3.2. Expansion in emerging markets

Chapter 4. Global Bidets Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Bidets Market Size & Forecasts by Type 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Bidets Market: Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
5.2.1. Ceramic Bidets
5.2.2. Over the Rim Bidets
5.2.3. Toilet Seat Bidets
5.2.4. Handheld Bidets
5.2.5. Portable Bidets
5.2.6. Others

Chapter 6. Global Bidets Market Size & Forecasts by Category 2022-2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Bidets Market: Category Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
6.2.1. Electronic
6.2.2. Manual

Chapter 7. Global Bidets Market Size & Forecasts by End Use 2022-2032
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Bidets Market: End Use Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
7.2.1. Residential
7.2.2. Commercial

Chapter 8. Global Bidets Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
8.1. North America Bidets Market
8.1.1. U.S. Bidets Market
8.1.1.1. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.2. Category breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.3. End Use breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. Canada Bidets Market
8.1.2.1. Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2.2. Category breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2.3. End Use breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.2. Europe Bidets Market
8.2.1. UK Bidets Market
8.2.2. Germany Bidets Market
8.2.3. France Bidets Market
8.2.4. Spain Bidets Market
8.2.5. Italy Bidets Market
8.2.6. Rest of Europe Bidets Market
8.3. Asia-Pacific Bidets Market
8.3.1. China Bidets Market
8.3.2. India Bidets Market
8.3.3. Japan Bidets Market
8.3.4. Australia Bidets Market
8.3.5. South Korea Bidets Market
8.3.6. Rest of Asia Pacific Bidets Market
8.4. Latin America Bidets Market
8.4.1. Brazil Bidets Market
8.4.2. Mexico Bidets Market
8.4.3. Rest of Latin America Bidets Market
8.5. Middle East & Africa Bidets Market
8.5.1. Saudi Arabia Bidets Market
8.5.2. South Africa Bidets Market
8.5.3. Rest of Middle East & Africa Bidets Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Lixil Corporation
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Duravit AG
9.3.3. Toto Ltd.
9.3.4. Kohler Co.
9.3.5. Roca Sanitario, S.A.
9.3.6. Bidet Toilets Store
9.3.7. Drummond Bathroom Ltd.
9.3.8. 2Go Products, LLC
9.3.9. Laufen Bathrooms AG
9.3.10. Brondell

Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

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