世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ブランドジェネリックの世界市場規模調査:製品別(貿易名ジェネリック医薬品、付加価値ジェネリック医薬品)、医薬品タイプ別(アルキル化剤、抗うつ剤、抗てんかん剤、降圧剤、抗精神病薬、代謝拮抗剤、ホルモン剤、脂質低下剤)、投与経路別(経口、非経口、局所)、適応症別(急性・慢性疼痛、心血管疾患、皮膚疾患、消化器疾患、神経疾患、がん)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別予測 2022-2032


Global Branded Generics Market Size Study, by Product (Trade Named Generics, Value-Added), by Drug Type (Alkylating Agents, Anti-depressants, Anti-epileptics, Anti-hypertensive, Anti-psychotics, Antimetabolites, Hormones, Lipid Lowering Drugs), by Route of Administration (Oral, Parenteral, Topical), by Indication (Acute & Chronic Pain, Cardiovascular Diseases, Dermatological Diseases, Gastrointestinal Diseases, Neurological Diseases, Oncology), by Distribution Channel (Offline, Online) and Regional Forecasts 2022-2032

ブランドジェネリックの世界市場規模は2023年に約4,323億米ドルとなり、予測期間2024〜2032年には14.66%以上の健全な成長率が見込まれています。ブランドジェネリック医薬品は、先発医薬品と生物学的に同等な医薬... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年7月28日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

ブランドジェネリックの世界市場規模は2023年に約4,323億米ドルとなり、予測期間2024〜2032年には14.66%以上の健全な成長率が見込まれています。ブランドジェネリック医薬品は、先発医薬品と生物学的に同等な医薬品であり、特許満了後に他社が別のブランド名で販売するものです。これらの医薬品は、先発品と同じ有効医薬品成分(API)を使用して処方されるため、製造、安全性、有効性の基準について同様の規制要件を満たす必要があります。ブランドジェネリック市場の主な成長促進要因としては、利用しやすい治療選択肢に対する消費者の意識の高まり、医療費の増加、ブロックバスター医薬品の特許切れの多さなどが挙げられます。
さらに、複数の有効成分を配合したものや革新的な剤形など、付加価値の高いブランドジェネリック医薬品の採用が市場の成長を後押ししています。例えば、Benitek A(オルメサトランとアムロジピンの配合剤)、Nifedical(ニフェジピン)、Digitek(ジゴキシン)などは、治療効果を高めたり副作用を軽減したりするために設計された付加価値製品です。しかし、同市場は、医薬品承認や品質管理に関する厳しい規制要件や、メーカー間の激しい競争による価格低下などの課題に直面している。
投与経路は市場ダイナミクスにおいて重要な役割を果たしており、経口投与はその利便性と非侵襲性から最も一般的で好まれる方法である。非経口投与や局所投与も、特に迅速な緩和や局所投与が必要な薬剤にとっては重要である。適応症別では、消化器疾患や神経疾患に対するブランドジェネリックの利用が急増しており、これらの領域では費用対効果の高い治療に対する需要が高まっています。
ブランドジェネリックの世界市場調査における主要地域には、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域が含まれます。北米はブランドジェネリック市場において収益面で優位を占めている地域である。同地域の市場成長は、強固な医療インフラや1人当たりの医薬品支出額の高さなどの要因によるものである。また、医療費の増加と有利な価格政策が市場の需要を促進している。一方、アジア太平洋地域の市場は、研究開発活動の活発化、政府の支援策、ジェネリック医薬品需要の増加などを背景に、予測期間中に最も速い速度で成長すると予測されています。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
アボット・ラボラトリーズ
アジャンタ・ファーマ社
アルケム・ラボラトリーズ社
アムニール・ファーマシューティカルズLLC
アポテックス社
アスペン・ファーマケア・ホールディングス
アストラゼネカPLC
オーロビンド・ファーマ・リミテッド
ボシュ・ヘルス・カンパニーズ
ブリストル・マイヤーズ スクイブ・カンパニー
シプラ・リミテッド
ドクター・レディーズ・ラボラトリーズ・リミテッド
エンド・インターナショナルPLC
エリス・ライフサイエンス・リミテッド
フレゼニウス・カビAG
市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
- 商品名ジェネリック医薬品
- 付加価値品
薬剤タイプ別
- アルキル化剤
- 抗うつ薬
- 抗てんかん薬
- 降圧剤
- 抗精神病薬
- 代謝拮抗薬
- ホルモン剤
- 脂質低下薬
投与経路別
- 経口
- 非経口
- 局所
適応症別
- 急性・慢性疼痛
- 循環器疾患
- 皮膚科疾患
- 消化器疾患
- 神経疾患
- 腫瘍学
流通チャネル別
- オフライン
- オンライン
地域別
北米
- 米国
- カナダ
ヨーロッパ
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- ROE
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- ロサンゼルス
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
- RoLA
中東・アフリカ
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- RoMEA
調査対象年は以下の通り:
- 過去2022年
- 基準年 - 2023年
- 予測期間 - 2024年から2032年
主な内容
- 2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析


ページTOPに戻る


目次

第1章.世界のブランドジェネリック市場 エグゼクティブサマリー
1.1.ブランドジェネリックの世界市場規模・予測(2022-2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.製品別
1.3.2.薬剤タイプ別
1.3.3.投与経路別
1.3.4.適応症別
1.3.5.流通経路別
1.4.主要トレンド
1.5.不況の影響
1.6.アナリストの推奨と結論

第2章 世界のブランドジェネリック市場世界のブランドジェネリック市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート

第3章.ブランドジェネリックの世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.消費者意識の高まり
3.1.2.医療費の増加
3.1.3.特許切れの増加
3.2.市場の課題
3.2.1.厳しい規制要件
3.2.2.競争による価格侵食
3.3.市場機会
3.3.1.医薬品研究の進歩
3.3.2.生物学的に同等な製品の開発

第4章.世界のブランドジェネリック市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論

第5章 ブランドジェネリックブランドジェネリックの世界市場規模・製品別予測(2022-2032年)
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.ブランドジェネリックの世界市場製品別売上動向分析、2022年および2032年(億米ドル)
5.2.1.貿易名ジェネリック医薬品
5.2.2.付加価値

第6章 ブランドジェネリックブランドジェネリックの世界医薬品タイプ別市場規模・予測(2022年〜2032年)
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.ブランドジェネリックの世界市場医薬品タイプ別売上動向分析、2022年および2032年(億米ドル)
6.2.1.アルキル化剤
6.2.2.抗うつ薬
6.2.3.抗てんかん薬
6.2.4.降圧剤
6.2.5.抗精神病薬
6.2.6.代謝拮抗薬
6.2.7.ホルモン剤
6.2.8.脂質低下薬

第7章 ジェネリック医薬品市場ブランドジェネリックの世界市場規模・投与経路別予測(2022年〜2032年)
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.ブランドジェネリックの世界市場投与経路別売上高動向分析、2022年・2032年 (億米ドル)
7.2.1.経口剤
7.2.2.非経口剤
7.2.3.局所

第8章 ブランドジェネリック医薬品ブランドジェネリックの世界市場規模・適応症別予測(2022年~2032年)
8.1.セグメントダッシュボード
8.2.ブランドジェネリックの世界市場2022年および2032年の適応症別売上動向分析(億米ドル)
8.2.1.急性・慢性疼痛
8.2.2.心血管疾患
8.2.3.皮膚科疾患
8.2.4.消化器疾患
8.2.5.神経疾患
8.2.6.腫瘍学

第9章 ブランドジェネリックブランドジェネリックの世界市場規模・予測(流通チャネル別)(2022年〜2032年
9.1.セグメントダッシュボード
9.2.ブランドジェネリックの世界市場流通チャネル別売上高動向分析、2022年・2032年(億米ドル)
9.2.1.オフライン
9.2.2.オンライン

第10章 ブランドジェネリックブランドジェネリックの世界地域別市場規模・予測(2022-2032年)
10.1.北米ブランドジェネリック市場
10.1.1.米国のブランドジェネリック市場
10.1.1.1.製品の内訳サイズと予測、2022年〜2032年
10.1.1.2.薬剤タイプの内訳サイズと予測、2022-2032年
10.1.1.3.投与経路の内訳:市場規模&予測、2022-2032年
10.1.1.4.適応症の内訳:市場規模&予測、2022-2032年
10.1.1.5.流通チャネルの内訳:市場規模&予測、2022-2032年
10.1.2.カナダのブランドジェネリック市場
10.2.欧州ブランドジェネリック市場
10.2.1.イギリスのブランドジェネリック市場
10.2.2.ドイツのブランドジェネリック市場
10.2.3.フランスのブランドジェネリック市場
10.2.4.スペインのブランドジェネリック市場
10.2.5.イタリアのブランドジェネリック市場
10.2.6.その他のヨーロッパのブランドジェネリック市場

10.3.アジア太平洋地域のブランドジェネリック市場
10.3.1.中国のブランドジェネリック市場
10.3.2.インドのブランドジェネリック市場
10.3.3.日本のブランドジェネリック市場
10.3.4.オーストラリアのブランドジェネリック市場
10.3.5.韓国のブランドジェネリック市場
10.3.6.その他のアジア太平洋地域のブランドジェネリック市場

10.4.中南米のブランドジェネリック市場
10.4.1.ブラジルのブランドジェネリック市場
10.4.2.メキシコのブランドジェネリック市場
10.4.3.その他のラテンアメリカのブランドジェネリック市場

10.5.中東・アフリカのブランドジェネリック市場
10.5.1.サウジアラビアのブランドジェネリック市場
10.5.2.南アフリカのブランドジェネリック市場
10.5.3.その他の中東・アフリカ地域ブランドジェネリック市場

第11章 ブランドジェネリック市場競合他社の動向
11.1.主要企業のSWOT分析
11.1.1.企業1
11.1.2.企業2
11.1.3.会社3
11.2.トップ市場戦略
11.3.企業プロフィール
11.3.1.アボット・ラボラトリーズ
11.3.1.1.主要情報
11.3.1.2.概要
11.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
11.3.1.4.製品概要
11.3.1.5.市場戦略
11.3.2.アジャンタ・ファーマ社
11.3.3.アルケム・ラボラトリーズ社
11.3.4.アムニール・ファーマシューティカルズLLC
11.3.5.アポテックス
11.3.6.アスペン・ファーマケア・ホールディングス・リミテッド
11.3.7.アストラゼネカPLC
11.3.8.オーロビンド・ファーマ・リミテッド
11.3.9.ボシュ・ヘルス・カンパニーズ
11.3.10.ブリストル・マイヤーズ スクイブ・カンパニー
11.3.11.シプラ・リミテッド
11.3.12.ドクター・レディーズ・ラボラトリーズ社
11.3.13.エンド・インターナショナルPLC
11.3.14.エリス・ライフサイエンス・リミテッド
11.3.15.フレゼニウス・カビ

第12章.研究プロセス
12.1.研究プロセス
12.1.1.データマイニング
12.1.2.分析
12.1.3.市場推定
12.1.4.バリデーション
12.1.5.出版
12.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Branded Generics Market is valued at approximately USD 432.30 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 14.66% over the forecast period 2024-2032. Branded generics are medications bioequivalent to original innovator drugs and are marketed under a different brand name by another company post-patent expiration. These drugs, formulated using the same active pharmaceutical ingredients (APIs) as the innovator product, must meet similar regulatory requirements for manufacturing, safety, and efficacy standards. The primary growth drivers for the branded generics market include rising consumer awareness of accessible treatment options, increasing healthcare expenditure, and numerous patent expirations on blockbuster drugs.
Furthermore, the significant adoption of value-added branded generics, due to their additional benefits such as combined multiple active ingredients or innovative dosage forms, is driving market growth. For example, Benitek A (Olmesatran in combination with Amlodipine), Nifedical (nifedipine), and Digitek (digoxin) are some value-added products designed to enhance therapeutic effects or reduce side effects. However, the market faces challenges such as stringent regulatory requirements for drug approval and quality control, as well as price erosion due to intense competition among manufacturers.
The route of administration plays a crucial role in the market dynamics, with oral administration being the most common and preferred method due to its convenience and non-invasive nature. Parenteral and topical routes are also significant, particularly for drugs that require quick relief or localized delivery. The indication segment reveals a burgeoning utilization of branded generics for gastrointestinal and neurological diseases, with increasing demand for cost-effective therapies in these areas.
The key regions considered for the global Branded Generics Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is a dominating region in the Branded Generics Market in terms of revenue. The market growth in the region is being attributed to factors including robust healthcare infrastructure and high per capita spending on pharmaceuticals. Also, increasing healthcare expenditure and favorable pricing policies drive market demand. Whereas, the market in Asia Pacific is anticipated to grow at the fastest rate over the forecast period fueled by rising R&D activities, supportive government initiatives, and increasing demand for trade generics.
Major market players included in this report are:
Abbott Laboratories
Ajanta Pharma Ltd.
Alkem Laboratories Ltd.
Amneal Pharmaceuticals LLC
Apotex Inc.
Aspen Pharmacare Holdings Limited
AstraZeneca PLC
Aurobindo Pharma Limited
Bausch Health Companies Inc.
Bristol-Myers Squibb Company
Cipla Limited
Dr. Reddy’s Laboratories Ltd.
Endo International PLC
Eris Lifesciences Limited
Fresenius Kabi AG
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
• Trade Named Generics
• Value-Added
By Drug Type:
• Alkylating Agents
• Anti-depressants
• Anti-epileptics
• Anti-hypertensive
• Anti-psychotics
• Antimetabolites
• Hormones
• Lipid Lowering Drugs
By Route of Administration:
• Oral
• Parenteral
• Topical
By Indication:
• Acute & Chronic Pain
• Cardiovascular Diseases
• Dermatological Diseases
• Gastrointestinal Diseases
• Neurological Diseases
• Oncology
By Distribution Channel:
• Offline
• Online
By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• ROE
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• RoAPAC
Latin America
• Brazil
• Mexico
• RoLA
Middle East & Africa
• Saudi Arabia
• South Africa
• RoMEA
Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Global Branded Generics Market Executive Summary
1.1. Global Branded Generics Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Product
1.3.2. By Drug Type
1.3.3. By Route of Administration
1.3.4. By Indication
1.3.5. By Distribution Channel
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Branded Generics Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Branded Generics Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Increasing Consumer Awareness
3.1.2. Rising Healthcare Expenditure
3.1.3. Increasing Patent Expirations
3.2. Market Challenges
3.2.1. Stringent Regulatory Requirements
3.2.2. Price Erosion Due to Competition
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Advancements in Pharmaceutical Research
3.3.2. Development of Bioequivalent Products

Chapter 4. Global Branded Generics Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Branded Generics Market Size & Forecasts by Product (2022-2032)
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Branded Generics Market: Product Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
5.2.1. Trade Named Generics
5.2.2. Value-Added

Chapter 6. Global Branded Generics Market Size & Forecasts by Drug Type (2022-2032)
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Branded Generics Market: Drug Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
6.2.1. Alkylating Agents
6.2.2. Anti-depressants
6.2.3. Anti-epileptics
6.2.4. Anti-hypertensive
6.2.5. Anti-psychotics
6.2.6. Antimetabolites
6.2.7. Hormones
6.2.8. Lipid Lowering Drugs

Chapter 7. Global Branded Generics Market Size & Forecasts by Route of Administration (2022-2032)
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Branded Generics Market: Route of Administration Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
7.2.1. Oral
7.2.2. Parenteral
7.2.3. Topical

Chapter 8. Global Branded Generics Market Size & Forecasts by Indication (2022-2032)
8.1. Segment Dashboard
8.2. Global Branded Generics Market: Indication Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
8.2.1. Acute & Chronic Pain
8.2.2. Cardiovascular Diseases
8.2.3. Dermatological Diseases
8.2.4. Gastrointestinal Diseases
8.2.5. Neurological Diseases
8.2.6. Oncology

Chapter 9. Global Branded Generics Market Size & Forecasts by Distribution Channel (2022-2032)
9.1. Segment Dashboard
9.2. Global Branded Generics Market: Distribution Channel Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
9.2.1. Offline
9.2.2. Online

Chapter 10. Global Branded Generics Market Size & Forecasts by Region (2022-2032)
10.1. North America Branded Generics Market
10.1.1. U.S. Branded Generics Market
10.1.1.1. Product breakdown size & forecasts, 2022-2032
10.1.1.2. Drug Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
10.1.1.3. Route of Administration breakdown size & forecasts, 2022-2032
10.1.1.4. Indication breakdown size & forecasts, 2022-2032
10.1.1.5. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
10.1.2. Canada Branded Generics Market
10.2. Europe Branded Generics Market
10.2.1. U.K. Branded Generics Market
10.2.2. Germany Branded Generics Market
10.2.3. France Branded Generics Market
10.2.4. Spain Branded Generics Market
10.2.5. Italy Branded Generics Market
10.2.6. Rest of Europe Branded Generics Market

10.3. Asia-Pacific Branded Generics Market
10.3.1. China Branded Generics Market
10.3.2. India Branded Generics Market
10.3.3. Japan Branded Generics Market
10.3.4. Australia Branded Generics Market
10.3.5. South Korea Branded Generics Market
10.3.6. Rest of Asia-Pacific Branded Generics Market

10.4. Latin America Branded Generics Market
10.4.1. Brazil Branded Generics Market
10.4.2. Mexico Branded Generics Market
10.4.3. Rest of Latin America Branded Generics Market

10.5. Middle East & Africa Branded Generics Market
10.5.1. Saudi Arabia Branded Generics Market
10.5.2. South Africa Branded Generics Market
10.5.3. Rest of Middle East & Africa Branded Generics Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Key Company SWOT Analysis
11.1.1. Company 1
11.1.2. Company 2
11.1.3. Company 3
11.2. Top Market Strategies
11.3. Company Profiles
11.3.1. Abbott Laboratories
11.3.1.1. Key Information
11.3.1.2. Overview
11.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.3.1.4. Product Summary
11.3.1.5. Market Strategies
11.3.2. Ajanta Pharma Ltd.
11.3.3. Alkem Laboratories Ltd.
11.3.4. Amneal Pharmaceuticals LLC
11.3.5. Apotex Inc.
11.3.6. Aspen Pharmacare Holdings Limited
11.3.7. AstraZeneca PLC
11.3.8. Aurobindo Pharma Limited
11.3.9. Bausch Health Companies Inc.
11.3.10. Bristol-Myers Squibb Company
11.3.11. Cipla Limited
11.3.12. Dr. Reddy’s Laboratories Ltd.
11.3.13. Endo International PLC
11.3.14. Eris Lifesciences Limited
11.3.15. Fresenius Kabi AG

Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(バイオ薬物)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(oncology)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/09 10:27

143.78 円

159.73 円

191.51 円

ページTOPに戻る