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米国サステイナブルシューズ市場規模調査:タイプ別(アスレチック、非アスレチック)、エンドユーザー別(男性、女性、子供)、2022-2032年予測


US Sustainable Footwear Market Size study, by Type (Athletic, Non-athletic) by End-user (Men, Women, Children) Forecasts 2022-2032

米国のサステナブル・フットウェア市場は、2023年に約4億2,000万米ドルと評価され、予測期間2024~2032年には14.58%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。サステイナブルシューズは、環境への影響を最... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年7月1日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

米国のサステナブル・フットウェア市場は、2023年に約4億2,000万米ドルと評価され、予測期間2024~2032年には14.58%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。サステイナブルシューズは、環境への影響を最小限に抑え、倫理的な慣習を支持する目的で開発・製造される。こうしたフットウェアには通常、環境に優しい素材、倫理的な製造アプローチ、持続可能なビジネス慣行が含まれる。また、消費者直販(DTC)のサステナブル・フットウェア・ブランドが米国市場で人気を集めている。これらのブランドは、従来の小売チャネルを排除し、サプライチェーン全体を管理しながら、高品質で持続可能な製法の靴を競争力のある価格で提供することを可能にしている。その結果、この傾向は米国のサステナブル・フットウェア市場の成長を支えるものと予想される。

しかし、米国における環境持続性に対する消費者の意識と関心の高まりが、米国のサステナブルシューズ市場の成長を大きく支えている。より多くの消費者が自分の購買選択が環境に与える影響を意識するようになるにつれ、消費者の価値観に沿った製品に対する需要が高まっている。このような意識の高まりにより、消費者は再生プラスチックやオーガニックコットン、植物由来の代替品など、環境に優しい素材を使用したフットウェアを求めるようになっており、これが市場の成長を支えていると予想される。また、持続可能性と二酸化炭素排出量の削減を促進する政府の規制や政策が、より環境に優しいやり方を採用するよう企業に働きかけている。持続可能な製造プロセスに対する奨励金や、コンプライアンス違反に対する罰則も市場成長に影響を与えている。しかし、偽造品の出回りや製品コストの高さが、予測期間2024~2032年の市場成長を阻害すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りである:
Rothy's, Inc.
アムール・ヴェール社
LYMI, Inc.
4社
5社
6社目
7社目
8社目
9社目
10社

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
アスレチック
非競技用

エンドユーザー別
男性
女性
子供


調査対象年は以下の通り:
過去の年 - 2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な内容
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

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目次

第1章.米国サステイナブルシューズ市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.米国のサステイナブルシューズ市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.タイプ別
2.2.2.エンドユーザー別
2.3.主要動向
2.4.不況の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章.米国のサステイナブルシューズ市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.米国のサステイナブルシューズ市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 サステイナブルシューズ市場米国のサステイナブルシューズ市場:2022~2032年タイプ別市場規模・予測
5.1.アスレチック
5.2.非競技用
第6章.米国のサステイナブルフットウェア市場:エンドユーザー別規模・予測 2022-2032
6.1.男性
6.2.女性
6.3.子供
第7章.競争力のあるインテリジェンス
7.1.主要企業のSWOT分析
7.1.1.企業1
7.1.2.企業2
7.1.3.会社3
7.2.トップ市場戦略
7.3.企業プロフィール
7.3.1.ロティーズ
7.3.1.1.主要情報
7.3.1.2.概要
7.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
7.3.1.4.製品概要
7.3.1.5.市場戦略
7.3.2.アムール・ヴェール社
7.3.3.LYMI社
7.3.4.4社
7.3.5.5社目
7.3.6.6社
7.3.7.7社
7.3.8.8社
7.3.9.9社
7.3.10.10社
第8章.研究プロセス
8.1.研究プロセス
8.1.1.データマイニング
8.1.2.分析
8.1.3.市場推定
8.1.4.バリデーション
8.1.5.出版
8.2.研究属性

 

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Summary

US Sustainable Footwear Market is valued at approximately USD 420 million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 14.58% over the forecast period 2024-2032. Sustainable Footwear are developed and manufactured with the objective of minimizing environmental effects and supporting ethical practices. These footwear usually include eco-friendly materials, ethical manufacturing approaches, and sustainable business practices. Also, direct-to-consumer (DTC) sustainable footwear brands are gaining popularity in the US market. These brands eliminate traditional retail channels, allowing them to offer high-quality, sustainably-made shoes at competitive prices while maintaining control over the entire supply chain. As a result, this trend is anticipated to support the growth of US Sustainable Footwear Market.

However, growing consumer awareness and concern for environmental sustainability in the United States is significantly supporting the growth of the US Sustainable Footwear market. As more consumers become aware of the environmental impact of their purchasing choices, there is an increasing demand for products that align with their values. This heightened awareness is driving consumers to seek out footwear made from eco-friendly materials, such as recycled plastics, organic cotton, and plant-based alternatives, which is anticipated to support the market growth. Also, government regulations and policies promoting sustainability and reducing carbon emissions are encouraging companies to adopt greener practices. Incentives for sustainable manufacturing processes and penalties for non-compliance are also influencing market growth. However, the availability of counterfeit products and high product costs is anticipated to hinder market growth during forecast period 2024 -2032.

Major market player included in this report are:
Rothy’s, Inc.
Amour Vert, Inc
LYMI, Inc.
Company 4
Company 5
Company 6
Company 7
Company 8
Company 9
Company 10

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type
Athletic
Non-athletic

By End-user
Men
Women
Children


Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



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Table of Contents

Chapter 1. US Sustainable Footwear Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. US Sustainable Footwear Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Segmental Summary
2.2.1. By Type
2.2.2. By End-user
2.3. Key Trends
2.4. Recession Impact
2.5. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. US Sustainable Footwear Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. US Sustainable Footwear Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. US Sustainable Footwear Market Size & Forecasts by Type 2022-2032
5.1. Athletic
5.2. Non-athletic
Chapter 6. US Sustainable Footwear Market Size & Forecasts by End-user 2022-2032
6.1. Men
6.2. Women
6.3. Children
Chapter 7. Competitive Intelligence
7.1. Key Company SWOT Analysis
7.1.1. Company 1
7.1.2. Company 2
7.1.3. Company 3
7.2. Top Market Strategies
7.3. Company Profiles
7.3.1. Rothy’s, Inc.
7.3.1.1. Key Information
7.3.1.2. Overview
7.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
7.3.1.4. Product Summary
7.3.1.5. Market Strategies
7.3.2. Amour Vert, Inc
7.3.3. LYMI, Inc.
7.3.4. Company 4
7.3.5. Company 5
7.3.6. Company 6
7.3.7. Company 7
7.3.8. Company 8
7.3.9. Company 9
7.3.10. Company 10
Chapter 8. Research Process
8.1. Research Process
8.1.1. Data Mining
8.1.2. Analysis
8.1.3. Market Estimation
8.1.4. Validation
8.1.5. Publishing
8.2. Research Attributes

 

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