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米国教育コンサルティング・トレーニング市場規模調査、タイプ別(高等教育コンサルティング、K-12教育コンサルティング)、プラットフォーム別(オンライン、オフライン)、2022-2032年予測


US Educational Consulting and Training Market Size study, by Type (Higher Education Consulting, K-12 Education Consulting), by Platform (Online, Offline) Forecasts 2022-2032

米国の教育コンサルティングとトレーニング市場は、2023年に約170億米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて6.55%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。教育コンサルティングとトレーニン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

米国の教育コンサルティングとトレーニング市場は、2023年に約170億米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて6.55%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。教育コンサルティングとトレーニングには、学習指導、カリキュラム開発、能力開発、組織トレーニングなど、さまざまなサービスが含まれる。コンサルタントは、教育スキルの向上、成功する教育イニシアチブの構築、教育目標の戦略的計画の実行のために、様々なプログラムや専門的なアドバイスやテクニックを提供する。トレーニング・コンサルティングとトレーニング・サービスは、専門的なアドバイスとカスタマイズされたソリューションを提供することで、業務効率とトレーニング成果の向上を支援します。オンライントレーニングプラットフォームの普及により、デジタルトレーニングコンサルティングサービスに対するニーズが高まっています。これは、インターネットやスマートフォンの普及により、バーチャルな学習への参加や、カスタマイズされた学習教材への便利なアクセスに対するニーズが高まっていることが背景にあります。

教育機関や企業における個別学習や専門能力開発プログラムに対するニーズの高まりが、教育コンサルティングやトレーニング・サービスに対するニーズ拡大の原動力となっている。オンライン学習環境の急速な普及とインターネットの利用拡大が、生徒と教師の双方にとってのアクセシビリティと利便性を向上させていることも、この傾向をさらに後押ししている。規制環境が絶えず変化し、教育機関は厳格な要件を維持する必要があるため、コンプライアンス・コンサルティングおよびトレーニング・サービスの重要性もますます高まっている。教育機関が高品質でカスタマイズされた研修や教育プログラムを提供し続けるためには、こうした変化を乗り切るための教育コンサルティング・サービスが不可欠である。教育コンサルティングとトレーニングの市場は、このような様々な要因が重なって拡大しており、現代の教育には欠かせないものとなっている。しかし、予算上の制約や資金調達上の懸念から、教育機関がコンサルティングや研修サービスに資金を割くことができないため、市場の成長が妨げられる可能性もある。複雑な米国教育コンサルティング・トレーニング市場をナビゲートするには、これらの側面のバランスを取る必要がある。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
Broils Consulting Group LLC
コルトン・ストローザー・ストラテジーズLLC
エドメンタム社
エデュケーション・コンサルティング・サービス LLC
エデュケーション・エレメンツ社
エデュケーションカウンセルLLC
マクグローヒル
カプラン
ワイリー・エデュケーション・サービス
ホートン・ミフリン・ハーコート

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
高等教育コンサルティング
K-12教育コンサルティング

プラットフォーム別
オンライン
オフライン

調査対象年は以下の通り:
過去年 - 2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

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目次

第1章.米国教育コンサルティング・トレーニング市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.米国教育コンサルティング・トレーニング市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.タイプ別
2.2.2.プラットフォーム別
2.3.主要トレンド
2.4.景気後退の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章.米国の教育コンサルティングとトレーニング市場のダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.米国教育コンサルティング・トレーニング市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 教育コンサルティングとトレーニング米国の教育コンサルティング・トレーニング市場規模・タイプ別予測 2022-2032
5.1.高等教育コンサルティング
5.2.K-12教育コンサルティング
第6章.米国教育コンサルティング・トレーニング市場規模・予測(プラットフォーム別)2022-2032年
6.1.オンライン
6.2.オフライン
第7章.コンペティティブ・インテリジェンス
7.1.主要企業のSWOT分析
7.1.1.企業1
7.1.2.企業2
7.1.3.会社3
7.2.トップ市場戦略
7.3.企業プロフィール
7.3.1.ブロイルズ・コンサルティング・グループLLC
7.3.1.1.主要情報
7.3.1.2.概要
7.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
7.3.1.4.製品概要
7.3.1.5.市場戦略
7.3.2.コルトン・ストローザー・ストラテジーズLLC
7.3.3.エドメンタム社
7.3.4.エデュケーション・コンサルティング・サービスLLC
7.3.5.エデュケーション・エレメンツ社
7.3.6.エデュケーションカウンセルLLC
7.3.7.マグロウヒル
7.3.8.カプラン社
7.3.9.ワイリー社
7.3.10.ホートン・ミフリン・ハーコート
第8章.研究プロセス
8.1.研究プロセス
8.1.1.データマイニング
8.1.2.分析
8.1.3.市場推定
8.1.4.バリデーション
8.1.5.出版
8.2.研究属性

 

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Summary

US Educational Consulting and Training Market is valued at approximately USD 17.00 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.55% over the forecast period 2024-2032. Educational consulting and training enclose a variety of services that include academic guidance, curriculum development, skill development and organizational training. Consultants offer a variety of programs and specialized advice and techniques to improve teaching skills, create successful educational initiatives, and implement strategic plans for educational goals. Training consulting and training services help improve operational efficiency and training results by offering professional advice and customized solutions. The proliferation of online training platforms has reduced the growing need for digital training consulting services, fueled by the growing desire for virtual engagement and convenient access to customized learning materials facilitated by the accessibility of the Internet and smartphones.

The growing need for individualized learning and professional development programs in educational institutions and enterprises is the driving force behind the growing need for educational consulting and training services. The quick uptake of online learning environments and the expansion of internet usage, which improve accessibility and convenience for both students and teachers, further lend credence to this trend. Because of the constantly changing regulatory environment and the need for educational institutions to maintain strict requirements, compliance consulting and training services are also becoming more and more important. In order to ensure that institutions can continue to offer high-quality, customized training and education programs, educational consulting services are essential in assisting them in navigating these changes. The market for educational consulting and training is expanding due to this confluence of causes, making it a vital part of contemporary education. However, Growth in the market may be hampered by institutions' inability to devote funds for consulting and training services due to budgetary constraints and financing concerns. Navigating the complexity of the US market for Educational Consulting and Training services will require striking a balance between these aspects.

Major market player included in this report are:
Broils Consulting Group LLC
Colton Strawser Strategies, LLC
Edmentum Inc.
Education Consulting Services, LLC
Education Elements Inc.
EducationCounsel LLC
McGraw Hill
Kaplan, Inc.
Wiley Education Services Inc.
Houghton Mifflin Harcourt

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type
Higher Education Consulting
K-12 Education Consulting

By Platform
Online
Offline

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



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Table of Contents

Chapter 1. US Educational Consulting and Training Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. US Educational Consulting and Training Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Segmental Summary
2.2.1. By Type
2.2.2. By Platform
2.3. Key Trends
2.4. Recession Impact
2.5. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. US Educational Consulting and Training Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. US Educational Consulting and Training Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. US Educational Consulting and Training Market Size & Forecasts by Type 2022-2032
5.1. Higher Education Consulting
5.2. K-12 Education Consulting
Chapter 6. US Educational Consulting and Training Market Size & Forecasts by Platform 2022-2032
6.1. Online
6.2. Offline
Chapter 7. Competitive Intelligence
7.1. Key Company SWOT Analysis
7.1.1. Company 1
7.1.2. Company 2
7.1.3. Company 3
7.2. Top Market Strategies
7.3. Company Profiles
7.3.1. Broils Consulting Group LLC
7.3.1.1. Key Information
7.3.1.2. Overview
7.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
7.3.1.4. Product Summary
7.3.1.5. Market Strategies
7.3.2. Colton Strawser Strategies, LLC
7.3.3. Edmentum Inc.
7.3.4. Education Consulting Services, LLC
7.3.5. Education Elements Inc.
7.3.6. EducationCounsel LLC
7.3.7. McGraw Hill
7.3.8. Kaplan, Inc.
7.3.9. Wiley Inc.
7.3.10. Houghton Mifflin Harcourt
Chapter 8. Research Process
8.1. Research Process
8.1.1. Data Mining
8.1.2. Analysis
8.1.3. Market Estimation
8.1.4. Validation
8.1.5. Publishing
8.2. Research Attributes

 

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