世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ディーゼルマルチプルユニットの世界市場規模調査・予測:タイプ別(ディーゼル電気マルチプルユニット、ディーゼル油圧マルチプルユニット)、用途別(長距離トリップ、中距離トリップ、その他)、地域別分析、2023-2030年


Global Diesel Multiple Unit Market Size study & Forecast, by Type (Diesel-Electric Multiple Unit, Diesel-Hydraulic Multiple Unit), by Application (Long-Distance Trips, Mid-Distance Trips, Others) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のディーゼル・マルチプル・ユニット市場は、2022年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ディーゼル・マルチプル・ユニットは、複数の客車... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のディーゼル・マルチプル・ユニット市場は、2022年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ディーゼル・マルチプル・ユニットは、複数の客車で構成される自走式鉄道の一種で、独自のディーゼル・エンジンを搭載しているため、加速、減速、柔軟な運行が可能である。交通密度の高い郊外で、より迅速なサービスを提供するために開発された。ディーゼル・マルチプル・ユニット市場は、列車の乗客数の増加や急速な都市化などの要因により拡大している。2023~2030年の予測期間中、その重要性は徐々に高まっている。

都市人口の増加や郊外における移動ニーズの高まりにより、費用対効果が高く効率的な公共交通ソリューションに対する需要が高まっており、特定の通勤路線ではDMUが魅力的な選択肢となっている。Statistaによると、世界の鉄道利用者数は2023年から2027年の間に9,260万人(約9.58%)増加し、2027年には11億人を超えると予測されている。さらに、2020年のインド鉄道旅行市場の規模は約70億米ドルで、2027年には約90億米ドルに達すると予測されている。ディーゼル・マルチプル・ユニット市場を牽引するもう一つの重要な要因は、都市化の進展である。都市への人口集中が進み、効率的で信頼性の高い公共交通機関に対する需要が高まっている。DMUは、短・中距離の通勤ルートに費用対効果が高く柔軟な輸送ソリューションを提供することで、この需要に応える上で重要な役割を果たしている。また、2022年には世界の都市化率が57%に達する。北米は、人口の5分の4以上が都市部に居住しているため、都市化レベルが最も高く、際立っている。さらに、公共交通インフラに対する政府のイニシアチブの高まりと、効率的なディーゼルエンジンの技術的進歩の高まりは、予測期間中、市場に有利な成長機会を生み出すと予想される。しかし、ディーゼルエンジンに関する環境問題や設置コストの高さが、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害している。

ディーゼル・マルチプル・ユニットの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。欧州は、大手鉄道車両メーカーの存在と、同地域におけるOEM間の戦略的提携の増加により、2022年の市場を支配しました。さらに、アジア太平洋地域は、鉄道インフラの発展や鉄道利用者の増加などの要因により、予測期間中に大きく成長すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
Stadler Rail AG
アルストムSA
コンストゥルシオネス・イ・アクスシリアル・デ・フェロカリレス(Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A.
株式会社IHI
CRRC株式会社
トランスマシホールディングCJSC
ペサ・ビドゴシツS.A.
チュルキエ・ヴァゴン・サナイ A.Ş.
インテグラル・コーチ・ファクトリー
PTインダストリア・ケレタ・アピ

市場における最近の動き
 2022年2月、ノース・カウンティ・トランジット・ディストリクトはシーメンス・モビリティに、同社が保有するシーメンス・スプリンター・ディーゼル・マルチプルユニット車両の12年間の技術サポート・スペア供給契約を発注した。8,000万ドル相当のこの契約には、12年間の基本サービスと、行使された場合にタスクオーダーベースで実行される3年間のオプションが含まれている。シーメンス・モビリティは、契約条件のもと、技術的専門知識、資材管理、プロジェクト管理、エンジニアリング・サポートのためのフルタイムのオンサイト・スタッフを供給する。CorMapサービスは、コンピュータ化された保守機器資産管理システムであり、NCTDの鉄道車両(2階建て客車、充電機関車、スプリンターDMU車両を含む)の全車両に提供される予定である。CorMapは、車両の信頼性と可用性を高めると同時に、データの質を向上させることで、車両フリートがメンテナンスコストを最適化し、削減できるよう支援する。

世界のDMU市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - タイプ、用途、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
ディーゼル電気式マルチプルユニット
ディーゼル油圧式マルチプルユニット

用途別
長距離トリップ
中距離トリップ
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Diesel Multiple Unit Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Diesel Multiple Unit Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Diesel Multiple Unit Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Diesel Multiple Unit Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Diesel Multiple Unit Market Dynamics
3.1. Diesel Multiple Unit Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising number of passengers in the trains
3.1.1.2. Rapid Urbanization
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Environmental concerns regarding diesel engines
3.1.2.2. High Cost of installation
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising government initiatives for public transportation infrastructure
3.1.3.2. Rising technological advancement in efficient diesel engines
Chapter 4. Global Diesel Multiple Unit Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Diesel Multiple Unit Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Diesel Multiple Unit Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Diesel Multiple Unit Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Diesel Multiple Unit Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Diesel-Electric Multiple Unit
5.4.2. Diesel-Hydraulic Multiple Unit
Chapter 6. Global Diesel Multiple Unit Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Diesel Multiple Unit Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Diesel Multiple Unit Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Diesel Multiple Unit Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Long-Distance Trips
6.4.2. Mid-Distance Trips
6.4.3. Others
Chapter 7. Global Diesel Multiple Unit Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Diesel Multiple Unit Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Diesel Multiple Unit Market
7.4.1. U.S. Diesel Multiple Unit Market
7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Diesel Multiple Unit Market
7.5. Europe Diesel Multiple Unit Market Snapshot
7.5.1. U.K. Diesel Multiple Unit Market
7.5.2. Germany Diesel Multiple Unit Market
7.5.3. France Diesel Multiple Unit Market
7.5.4. Spain Diesel Multiple Unit Market
7.5.5. Italy Diesel Multiple Unit Market
7.5.6. Rest of Europe Diesel Multiple Unit Market
7.6. Asia-Pacific Diesel Multiple Unit Market Snapshot
7.6.1. China Diesel Multiple Unit Market
7.6.2. India Diesel Multiple Unit Market
7.6.3. Japan Diesel Multiple Unit Market
7.6.4. Australia Diesel Multiple Unit Market
7.6.5. South Korea Diesel Multiple Unit Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Diesel Multiple Unit Market
7.7. Latin America Diesel Multiple Unit Market Snapshot
7.7.1. Brazil Diesel Multiple Unit Market
7.7.2. Mexico Diesel Multiple Unit Market
7.8. Middle East & Africa Diesel Multiple Unit Market
7.8.1. Saudi Arabia Diesel Multiple Unit Market
7.8.2. South Africa Diesel Multiple Unit Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Diesel Multiple Unit Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Stadler Rail AG
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Alstom SA
8.3.3. Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A.
8.3.4. IHI Corporation
8.3.5. CRRC Corporation Limited
8.3.6. Transmashholding CJSC
8.3.7. Pesa Bydgoszcz S.A.
8.3.8. Türkiye Vagon Sanayi A.Ş.
8.3.9. Integral Coach Factory
8.3.10. PT Industri Kereta Api
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Diesel Multiple Unit Market is valued at approximately USD xx billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx% over the forecast period 2023-2030. A Diesel Multiple Unit is a type of self-propelled train consisting of multiple carriages with its own diesel engine which allows for better acceleration, deceleration, and flexibility in operation. They have been developed to give faster service for suburban areas where traffic density is high. The Diesel Multiple Unit market is expanding because of factors such as the rising number of passengers in the trains and rapid urbanization. Its importance has progressively increased during the forecast period 2023-2030.

The growth of urban populations and increased mobility needs in suburban areas have driven demand for cost-effective and efficient public transportation solutions, making DMUs an attractive choice for certain commuter routes. According to Statista, the global number of train users is expected to rise by 92.6 million around 9.58% between 2023 and 2027 and is projected to exceed 1.1 billion users by 2027. Furthermore, in 2020, the Indian rail travel market was worth approximately USD 7 billion and is projected to reach a value of around USD 9 billion by 2027. Another important factor that drives the Diesel Multiple Unit market is increasing urbanization. It often leads to a higher concentration of people in cities, resulting in increased demand for efficient and reliable public transportation options. DMUs plays a crucial role in meeting this demand by providing cost-effective and flexible transportation solutions for short- to medium-distance commuter routes. In addition, in 2022, the worldwide urbanization rate reached 57%. North America stands out with the most significant urbanization levels, as over four-fifth of its population resides within urban areas. Moreover, rising government initiatives for public transportation infrastructure and rising technological advancement in efficient diesel engines are anticipated to create lucrative growth opportunities for the market over the forecast period. However, environmental concerns regarding diesel engines and the high cost of installation stifle market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Diesel Multiple Unit Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Europe dominated the market in 2022 owing to the presence of leading rail vehicle manufacturers and increasing number of strategic partnerships among OEMs in the region. Furthermore, Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as growing railway infrastructure and an increasing number of passengers on trains in the region.

Major market player included in this report are:
Stadler Rail AG
Alstom SA
Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A.
IHI Corporation
CRRC Corporation Limited
Transmashholding CJSC
Pesa Bydgoszcz S.A.
Türkiye Vagon Sanayi A.Ş.
Integral Coach Factory
PT Industri Kereta Api

Recent Developments in the Market:
 In February 2022, North County Transit District awarded Siemens Mobility a 12-year Technical Support Spares Supply Agreement contract for their fleet of Siemens Sprinter Diesel Multiple Unit vehicles. The contract, worth USD 80 million, includes base services for a 12-year period, with a 3-year option to be performed on a task order basis if exercised. Siemens Mobility supply full-time on-site staff for technical expertise, materials management, project management, and engineering support under the conditions of the contract. CorMap services, a computerised Maintenance Equipment Asset Management System, is going to be provided to all vehicles in the NCTD rolling stock fleet, including bi-level coaches, charger locomotives, and sprinter DMU vehicles. CorMap helps rolling stock fleets optimising and lowering maintenance costs by improving data quality while increasing fleet reliability and availability.

Global Diesel Multiple Unit Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Type, Application, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

by Type
Diesel-Electric Multiple Unit
Diesel-Hydraulic Multiple Unit

by Application
Long-Distance Trips
Mid-Distance Trips
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Diesel Multiple Unit Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Diesel Multiple Unit Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Diesel Multiple Unit Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Diesel Multiple Unit Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Diesel Multiple Unit Market Dynamics
3.1. Diesel Multiple Unit Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising number of passengers in the trains
3.1.1.2. Rapid Urbanization
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Environmental concerns regarding diesel engines
3.1.2.2. High Cost of installation
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising government initiatives for public transportation infrastructure
3.1.3.2. Rising technological advancement in efficient diesel engines
Chapter 4. Global Diesel Multiple Unit Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Diesel Multiple Unit Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Diesel Multiple Unit Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Diesel Multiple Unit Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Diesel Multiple Unit Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Diesel-Electric Multiple Unit
5.4.2. Diesel-Hydraulic Multiple Unit
Chapter 6. Global Diesel Multiple Unit Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Diesel Multiple Unit Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Diesel Multiple Unit Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Diesel Multiple Unit Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Long-Distance Trips
6.4.2. Mid-Distance Trips
6.4.3. Others
Chapter 7. Global Diesel Multiple Unit Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Diesel Multiple Unit Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Diesel Multiple Unit Market
7.4.1. U.S. Diesel Multiple Unit Market
7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Diesel Multiple Unit Market
7.5. Europe Diesel Multiple Unit Market Snapshot
7.5.1. U.K. Diesel Multiple Unit Market
7.5.2. Germany Diesel Multiple Unit Market
7.5.3. France Diesel Multiple Unit Market
7.5.4. Spain Diesel Multiple Unit Market
7.5.5. Italy Diesel Multiple Unit Market
7.5.6. Rest of Europe Diesel Multiple Unit Market
7.6. Asia-Pacific Diesel Multiple Unit Market Snapshot
7.6.1. China Diesel Multiple Unit Market
7.6.2. India Diesel Multiple Unit Market
7.6.3. Japan Diesel Multiple Unit Market
7.6.4. Australia Diesel Multiple Unit Market
7.6.5. South Korea Diesel Multiple Unit Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Diesel Multiple Unit Market
7.7. Latin America Diesel Multiple Unit Market Snapshot
7.7.1. Brazil Diesel Multiple Unit Market
7.7.2. Mexico Diesel Multiple Unit Market
7.8. Middle East & Africa Diesel Multiple Unit Market
7.8.1. Saudi Arabia Diesel Multiple Unit Market
7.8.2. South Africa Diesel Multiple Unit Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Diesel Multiple Unit Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Stadler Rail AG
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Alstom SA
8.3.3. Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A.
8.3.4. IHI Corporation
8.3.5. CRRC Corporation Limited
8.3.6. Transmashholding CJSC
8.3.7. Pesa Bydgoszcz S.A.
8.3.8. Türkiye Vagon Sanayi A.Ş.
8.3.9. Integral Coach Factory
8.3.10. PT Industri Kereta Api
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る