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スマート広告サービスの世界市場規模調査&予測:サービスタイプ別(メール広告、動画広告、検索エンジン広告、モバイル広告、ソーシャルメディア広告、オンラインディスプレイ広告、その他)、プラットフォームタイプ別(モバイル、ラップトップ、デスクトップ&タブレット、その他)、価格モデル別(CPM(Cost Per Mille)、パフォーマンスベース広告、ハイブリッド)、企業規模別(大企業、中小企業)、エンドユーザー別(メディア&エンターテインメント、BFSI、教育、小売&消費財、IT&テレコム、ヘルスケア、その他)と地域分析 2023-2030


Global Smart Advertising Services Market Size study & Forecast, by Service Type (Email Advertising, Video Advertising, Search Engine Advertising, Mobile Advertising, Social Media Advertising, Online Display Advertising, Others), by Platform Type (Mobile, Laptops, Desktops & Tablets, Others), by Pricing Model (Cost Per Mille (CPM), Performance Based Advertising, Hybrid), by Enterprise Size (Large Enterprises, SMEs), by End-user (Media & Entertainment, BFSI, Education, Retail & Consumer Goods, IT & Telecom, Healthcare, Others) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のスマート広告サービス市場は、2022年に約4,315億3,000万米ドルとなり、予測期間2023年~2030年には20.50%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。スマート広告サービス市場とは、人工知能(AI)... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年5月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のスマート広告サービス市場は、2022年に約4,315億3,000万米ドルとなり、予測期間2023年~2030年には20.50%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。スマート広告サービス市場とは、人工知能(AI)、機械学習(ML)、その他の先進技術を活用し、よりターゲットを絞ったパーソナライズされた広告を消費者に提供するデジタル広告サービスの市場を指します。これらのサービスは、広告主がより効果的かつ効率的にターゲット層にリーチできるようにするとともに、消費者により適切で魅力的な広告を提供することを可能にします。世界のスマート広告サービス市場の主な推進要因は、デジタル広告の導入が進んでいることと、AIやML技術の進歩です。さらに、モバイルデバイスの普及とプログラマティック広告の需要の高まりは、予測期間2023-2030年にかけて、市場に有利な成長機会を生み出しています。

モバイル機器の普及に伴い、広告主は外出先から消費者にリーチする方法を模索しています。スマート広告サービスは、モバイルに特化した広告フォーマットとターゲティング機能を提供し、広告主がモバイルデバイス上の消費者にリーチすることを支援します。Statistaによると、世界のスマートフォンユーザー数は、2020年の35億人から2021年には38億人に達しています。同様に、ウェブ解析会社のStatcounterによると、2020年には、世界のウェブサイトトラフィックのうち、モバイルデバイスが50.81%を占め、デスクトップデバイスが45.06%を占めています。しかし、スマート広告サービスはコストが高いため、2023年から2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

スマート広告サービスの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカです。北米市場は、スマート広告サービスの高い導入率、同地域における複数の主要プレイヤーの存在、高いインターネット普及率により、世界のスマート広告サービス市場を支配すると予想されます。米国とカナダが北米市場の主要な貢献者です。アジア太平洋地域は、モバイル機器の普及、電子商取引の普及、インターネット普及率の上昇により、急成長が見込まれています。中国、インド、日本、韓国がアジア太平洋市場の主な貢献国です。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ユーチューブ
Meta
グーグルLLC
ヴェイナーメディア(VaynerMedia
オムニコム・グループ・インク
アイベックス・リミテッド
インターパブリック・グループ・オブ・カンパニーズ・インク
Twitter, Inc.
TikTok
Hulu LLC

市場の最近の動向
 ナショナル・フットボール・リーグ(NFL)は2022年12月、サンデーチケットの購読パッケージを翌シーズンからYouTube TVで提供することを発表しました。これは、NFLがストリーミングサービスと結んだ2番目のメディアライツ契約となった。この提携は、YouTubeにとって、競争の激しいストリーミング市場で存在感を高める大きなチャンスと見なされました。

世界のスマート広告サービス市場レポートスコープ
 過去データ - 2020年 - 2021年
 推計の基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023年~2030年
 レポート対象 - 収益予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
 対象となるセグメント - サービスタイプ、プラットフォームタイプ、価格モデル、企業規模、エンドユーザー、地域
 地域範囲 - 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - 購入時にレポートのカスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境とサービスタイプの詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

サービスタイプ別
メール広告
動画広告
検索エンジン広告
モバイル広告
ソーシャルメディア広告
オンラインディスプレイ広告
その他
プラットフォームタイプ別
モバイル
ノートPC、デスクトップPC、タブレット端末
その他
価格モデル別
コストパーミル(CPM)
パフォーマンスベース広告
ハイブリッド
企業規模別
大企業
中小企業
エンドユーザー別
メディア&エンターテインメント
BFSI
教育
小売・消費財
IT・通信
ヘルスケア
その他

地域別

北アメリカ
米国
カナダ

欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中近東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ共和国
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Smart Advertising Services Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Smart Advertising Services Market, by Service Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Smart Advertising Services Market, by Platform Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Smart Advertising Services Market, by Pricing Model, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Smart Advertising Services Market, by Enterprise Size, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.6. Smart Advertising Services Market, by End user, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.7.
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Smart Advertising Services Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Smart Advertising Services Market Dynamics
3.1. Smart Advertising Services Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing adoption of digital advertising
3.1.1.2. Advancements in AI and ML technologies
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Smart Advertising Services
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing popularity of mobile devices
3.1.3.2. Increasing demand for programmatic advertising
Chapter 4. Global Smart Advertising Services Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Smart Advertising Services Market, by Service Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Smart Advertising Services Market by Service Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Smart Advertising Services Market Estimates & Forecasts by Service Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Smart Advertising Services Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Email Advertising
5.4.2. Video Advertising
5.4.3. Search Engine Advertising
5.4.4. Mobile Advertising
5.4.5. Social Media Advertising
5.4.6. Online Display Advertising
5.4.7. Others
Chapter 6. Global Smart Advertising Services Market, by Platform Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Smart Advertising Services Market by Platform Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Smart Advertising Services Market Estimates & Forecasts by Platform Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Smart Advertising Services Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Mobile
6.4.2. Laptops, Desktops & Tablets
6.4.3. Others
Chapter 7. Global Smart Advertising Services Market, by Pricing Model
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Smart Advertising Services Market by Pricing Model, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Smart Advertising Services Market Estimates & Forecasts by Pricing Model 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Smart Advertising Services Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Cost Per Mille (CPM)
7.4.2. Performance Based Advertising
7.4.3. Hybrid
Chapter 8. Global Smart Advertising Services Market, by Enterprise Size
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Smart Advertising Services Market by Enterprise Size, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Smart Advertising Services Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Smart Advertising Services Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Large Enterprises
8.4.2. SMEs
Chapter 9. Global Smart Advertising Services Market, by End user
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Smart Advertising Services Market by End user, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Smart Advertising Services Market Estimates & Forecasts by End user2020-2030 (USD Billion)
9.4. Smart Advertising Services Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Media & Entertainment
9.4.2. BFSI
9.4.3. Education
9.4.4. Retail & Consumer Goods
9.4.5. IT & Telecom
9.4.6. Healthcare
9.4.7. Others
Chapter 10. Global Smart Advertising Services Market, Regional Analysis
10.1. Top Leading Countries
10.2. Top Emerging Countries
10.3. Smart Advertising Services Market, Regional Market Snapshot
10.4. North America Smart Advertising Services Market
10.4.1. U.S. Smart Advertising Services Market
10.4.1.1. Service Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.2. Platform Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.3. Pricing Model breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.4. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.5. End user breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.2. Canada Smart Advertising Services Market
10.5. Europe Smart Advertising Services Market Snapshot
10.5.1. U.K. Smart Advertising Services Market
10.5.2. Germany Smart Advertising Services Market
10.5.3. France Smart Advertising Services Market
10.5.4. Spain Smart Advertising Services Market
10.5.5. Italy Smart Advertising Services Market
10.5.6. Rest of Europe Smart Advertising Services Market
10.6. Asia-Pacific Smart Advertising Services Market Snapshot
10.6.1. China Smart Advertising Services Market
10.6.2. India Smart Advertising Services Market
10.6.3. Japan Smart Advertising Services Market
10.6.4. Australia Smart Advertising Services Market
10.6.5. South Korea Smart Advertising Services Market
10.6.6. Rest of Asia Pacific Smart Advertising Services Market
10.7. Latin America Smart Advertising Services Market Snapshot
10.7.1. Brazil Smart Advertising Services Market
10.7.2. Mexico Smart Advertising Services Market
10.8. Middle East & Africa Smart Advertising Services Market
10.8.1. Saudi Arabia Smart Advertising Services Market
10.8.2. South Africa Smart Advertising Services Market
10.8.3. Rest of Middle East & Africa Smart Advertising Services Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Key Company SWOT Analysis
11.1.1. Company 1
11.1.2. Company 2
11.1.3. Company 3
11.2. Top Market Strategies
11.3. Company Profiles
11.3.1. YouTube
11.3.1.1. Key Information
11.3.1.2. Overview
11.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.3.1.4. Product Summary
11.3.1.5. Recent Developments
11.3.2. Meta
11.3.3. Google LLC
11.3.4. VaynerMedia
11.3.5. Omnicom Group Inc.
11.3.6. ibex Limited
11.3.7. Interpublic Group of Companies, Inc.
11.3.8. Twitter, Inc.
11.3.9. TikTok
11.3.10. Hulu LLC
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Smart Advertising Services Market is valued at approximately USD 431.53 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 20.50% over the forecast period 2023-2030. Smart Advertising Services Market refers to the market for digital advertising services that utilize artificial intelligence (AI), machine learning (ML), and other advanced technologies to deliver more targeted and personalized ads to consumers. These services help advertisers to reach their target audience more effectively and efficiently, while also providing consumers with more relevant and engaging ads. The major driving factors for the Global Smart Advertising Services Market are the increasing adoption of digital advertising and advancements in AI and ML technologies. Moreover, the growing popularity of mobile devices and increasing demand for programmatic advertising is creating lucrative growth opportunities for the market over the forecast period 2023-2030.

With the increasing use of mobile devices, advertisers are looking for ways to reach consumers on the go. Smart advertising services provide mobile-specific ad formats and targeting capabilities that help advertisers to reach consumers on their mobile devices. According to Statista, the number of smartphone users worldwide reached 3.8 billion in 2021, up from 3.5 billion in 2020. Similarly, in 2020, mobile devices accounted for 50.81% of website traffic worldwide, compared to desktop devices which accounted for 45.06%, according to Statcounter a web analytics company. However, the high cost of Smart Advertising Services stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Smart Advertising Services Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. The North American market is expected to dominate the Global Smart Advertising Services Market due to the high adoption rate of smart advertising services, the presence of several key players in the region, and the high internet penetration rate. The US and Canada are the major contributors to the North American market. The Asia-Pacific market is expected to grow rapidly due to the increasing adoption of mobile devices, the growing popularity of e-commerce, and the rising internet penetration rate. China, India, Japan, and South Korea are the major contributors to the Asia-Pacific market.

Major market player included in this report are:
YouTube
Meta
Google LLC
VaynerMedia
Omnicom Group Inc.
ibex Limited
Interpublic Group of Companies, Inc.
Twitter, Inc.
TikTok
Hulu LLC

Recent Developments in the Market:
 The National Football League (NFL) announced in December 2022 that its Sunday Ticket subscription package would be made available on YouTube TV starting the following season. This marked the NFL's second media rights agreement with a streaming service. The partnership was seen as a significant opportunity for YouTube to expand its presence in the highly competitive streaming market.

Global Smart Advertising Services Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Service Type, Platform Type, Pricing Model, Enterprise Size, End user, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Service Type offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Service Type:
Email Advertising
Video Advertising
Search Engine Advertising
Mobile Advertising
Social Media Advertising
Online Display Advertising
Others
By Platform Type:
Mobile
Laptops, Desktops & Tablets
Others
By Pricing Model:
Cost Per Mille (CPM)
Performance Based Advertising
Hybrid
By Enterprise Size:
Large Enterprises
SMEs
By End user:
Media & Entertainment
BFSI
Education
Retail & Consumer Goods
IT & Telecom
Healthcare
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Smart Advertising Services Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Smart Advertising Services Market, by Service Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Smart Advertising Services Market, by Platform Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Smart Advertising Services Market, by Pricing Model, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Smart Advertising Services Market, by Enterprise Size, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.6. Smart Advertising Services Market, by End user, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.7.
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Smart Advertising Services Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Smart Advertising Services Market Dynamics
3.1. Smart Advertising Services Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing adoption of digital advertising
3.1.1.2. Advancements in AI and ML technologies
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Smart Advertising Services
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing popularity of mobile devices
3.1.3.2. Increasing demand for programmatic advertising
Chapter 4. Global Smart Advertising Services Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Smart Advertising Services Market, by Service Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Smart Advertising Services Market by Service Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Smart Advertising Services Market Estimates & Forecasts by Service Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Smart Advertising Services Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Email Advertising
5.4.2. Video Advertising
5.4.3. Search Engine Advertising
5.4.4. Mobile Advertising
5.4.5. Social Media Advertising
5.4.6. Online Display Advertising
5.4.7. Others
Chapter 6. Global Smart Advertising Services Market, by Platform Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Smart Advertising Services Market by Platform Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Smart Advertising Services Market Estimates & Forecasts by Platform Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Smart Advertising Services Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Mobile
6.4.2. Laptops, Desktops & Tablets
6.4.3. Others
Chapter 7. Global Smart Advertising Services Market, by Pricing Model
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Smart Advertising Services Market by Pricing Model, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Smart Advertising Services Market Estimates & Forecasts by Pricing Model 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Smart Advertising Services Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Cost Per Mille (CPM)
7.4.2. Performance Based Advertising
7.4.3. Hybrid
Chapter 8. Global Smart Advertising Services Market, by Enterprise Size
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Smart Advertising Services Market by Enterprise Size, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Smart Advertising Services Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Smart Advertising Services Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Large Enterprises
8.4.2. SMEs
Chapter 9. Global Smart Advertising Services Market, by End user
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Smart Advertising Services Market by End user, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Smart Advertising Services Market Estimates & Forecasts by End user2020-2030 (USD Billion)
9.4. Smart Advertising Services Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Media & Entertainment
9.4.2. BFSI
9.4.3. Education
9.4.4. Retail & Consumer Goods
9.4.5. IT & Telecom
9.4.6. Healthcare
9.4.7. Others
Chapter 10. Global Smart Advertising Services Market, Regional Analysis
10.1. Top Leading Countries
10.2. Top Emerging Countries
10.3. Smart Advertising Services Market, Regional Market Snapshot
10.4. North America Smart Advertising Services Market
10.4.1. U.S. Smart Advertising Services Market
10.4.1.1. Service Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.2. Platform Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.3. Pricing Model breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.4. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.5. End user breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.2. Canada Smart Advertising Services Market
10.5. Europe Smart Advertising Services Market Snapshot
10.5.1. U.K. Smart Advertising Services Market
10.5.2. Germany Smart Advertising Services Market
10.5.3. France Smart Advertising Services Market
10.5.4. Spain Smart Advertising Services Market
10.5.5. Italy Smart Advertising Services Market
10.5.6. Rest of Europe Smart Advertising Services Market
10.6. Asia-Pacific Smart Advertising Services Market Snapshot
10.6.1. China Smart Advertising Services Market
10.6.2. India Smart Advertising Services Market
10.6.3. Japan Smart Advertising Services Market
10.6.4. Australia Smart Advertising Services Market
10.6.5. South Korea Smart Advertising Services Market
10.6.6. Rest of Asia Pacific Smart Advertising Services Market
10.7. Latin America Smart Advertising Services Market Snapshot
10.7.1. Brazil Smart Advertising Services Market
10.7.2. Mexico Smart Advertising Services Market
10.8. Middle East & Africa Smart Advertising Services Market
10.8.1. Saudi Arabia Smart Advertising Services Market
10.8.2. South Africa Smart Advertising Services Market
10.8.3. Rest of Middle East & Africa Smart Advertising Services Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Key Company SWOT Analysis
11.1.1. Company 1
11.1.2. Company 2
11.1.3. Company 3
11.2. Top Market Strategies
11.3. Company Profiles
11.3.1. YouTube
11.3.1.1. Key Information
11.3.1.2. Overview
11.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.3.1.4. Product Summary
11.3.1.5. Recent Developments
11.3.2. Meta
11.3.3. Google LLC
11.3.4. VaynerMedia
11.3.5. Omnicom Group Inc.
11.3.6. ibex Limited
11.3.7. Interpublic Group of Companies, Inc.
11.3.8. Twitter, Inc.
11.3.9. TikTok
11.3.10. Hulu LLC
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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2024/11/21 10:26

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