抗体探索の世界市場規模調査&予測、手法別(ファージディスプレイ、ハイブリドーマ、その他)、抗体タイプ別(ヒト化抗体、ヒト抗体、キメラ抗体、マウス抗体)、エンドユーザー別(医薬品・バイオ産業、研究所、学術研究所)、地域分析、2023-2030年Global Antibody Discovery Market Size study & Forecast, by Method(Phage Display, Hybridoma and Others) by Antibody Type( Humanized Antibody, Human Antibody, Chimeric Antibody, Murine Antibody), by End User(Pharmaceutical and Biotechnology industry, Research laboratory, Academic laboratory) and Regional Analysis, 2023-2030 世界の抗体探索市場は、2022年に約69億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には9.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。抗体探索とは、人体内のタンパク質や病原体などの標的分子を特異的に認識... もっと見る
サマリー世界の抗体探索市場は、2022年に約69億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には9.7%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。抗体探索とは、人体内のタンパク質や病原体などの標的分子を特異的に認識し、結合することができる抗体を特定し、開発するプロセスである。抗体は、抗原と呼ばれる異物の存在に応答して免疫系が産生するY字型のタンパク質です。抗体探索の目的は、診断薬、治療薬、研究ツールなど、さまざまな目的に使用できる抗体を作り出すことです。これらの抗体は、がん細胞マーカー、ウイルスタンパク質、細胞表面の受容体など、特定のターゲットに選択的に結合するように設計することができます。抗体創製市場は、抗体創製のための研究開発投資の増加、感染症や慢性疾患の急増などの要因で拡大しています。世界保健機関(WHO)によると、2021年には低・中所得国が慢性疾患による死亡者の77%を占めると言われています。その結果、慢性疾患の有病率の上昇に伴い、高品質の抗体を製造する必要性が高まっています。さらに、The Journal of Biomedical and Environmental Science誌は、中国では2021年に3億3,000万人が心血管疾患に罹患すると推定しています。さらに、米国がん協会の報告によると、2020年、米国では約180万人のがん患者が新たに診断され、606,520人のがん死亡が報告されています。また、抗体創製への研究開発投資の増加や、多くの疾患に対するより良い、より安価で、より効果的な治療法に対する需要の高まりにより、市場は拡大しています。抗体は、特定の感染症をターゲットとして変化させることができ、副作用の少ない投与が可能であるため、疾患治療への有望なアプローチとなります。迅速な抗体探索の開発を促進するため、生物製剤と抗体薬物複合体の大手プロバイダーであるアブゼナは、2022年9月にケンブリッジで研究開発能力を増強すると発表しました。さらに、消費者の間で個別化医療に対する意識が高まり、研究開発センターへの資金が増加したことも、市場に有利な機会を生み出しています。しかし、抗体探索のコストが高いことが、2023年から2030年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなっています。 抗体探索の世界市場の調査において考慮される主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカです。北米は、同地域における疾患の蔓延、主要な市場プレイヤーの優位性、同地域における研究開発活動の増加により、2022年の市場を支配しています。アジア太平洋地域は、疾患の蔓延とターゲット人口の増加、探索活動のための共同研究数の増加、主要プレイヤーの地理的拡大、政府および非営利団体の市場参入などの要因により、予測期間中に大きく成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Fairjourney Biologics S.A. バイオシトゲン・ファーマシューティカルズ株式会社 Genscript Technology Corporation(ジェンスクリプト・テクノロジー・コーポレーション ダナハーコーポレーション クリエイティブ・バイオラボズ・インク ツイストバイオサイエンス株式会社 エボテックSE ザルトリウスAG チャールズリバーラボラトリーズインターナショナル株式会社 ユーロフィンズサイエンティフィックSE 市場における最近の動向 2023年1月、Hansoh Pharmaceutical Group Company LimitedとBiocytogen Pharmaceuticalsは、抗体に関するパートナーシップ、譲渡、独占ライセンス契約を発表しました。この契約に基づき、バイオジェン社はハンソーファーマ社に対し、抗体のグローバルな開発・製造のために、同社のヒト抗体分子を使用するライセンスを付与します。 世界の抗体創製市場レポートスコープ: 過去データ - 2020年 - 2021年 推計の基準年 - 2022年 予測期間 - 2023年~2030年 レポート対象 - 収益予測、企業ランキング、競争環境、成長要因、トレンド 対象となるセグメント - 方法、抗体タイプ、エンドユーザー、地域 地域範囲 - 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ カスタマイズ範囲 - 購入時にレポートのカスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境とメソッドの提供に関する詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: メソッド別 ファージディスプレイ ハイブリドーマ その他 抗体タイプ別 ヒト化抗体 ヒト抗体 キメラ抗体 ムライン抗体 エンドユーザー別 製薬・バイオテクノロジー業界 研究室 学術研究機関 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中近東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ共和国 その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Antibody Discovery Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Antibody Discovery Market, by Method, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Antibody Discovery Market, by Antibody Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Antibody Discovery Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Antibody Discovery Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Antibody Discovery Market Dynamics 3.1. Antibody Discovery Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increase in investment in R&D activities of antibody discovery 3.1.1.2. Surge in prevalence of infectious & chronic diseases 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Antibody Discovery 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increased awareness of personalized medicine among consumers 3.1.3.2. Rise in funding for research and development centres Chapter 4. Global Antibody Discovery Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Antibody Discovery Market, by Method 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Antibody Discovery Market by Method, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Antibody Discovery Market Estimates & Forecasts by Method 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Antibody Discovery Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Phage Display 5.4.2. Hybridoma 5.4.3. Others Chapter 6. Global Antibody Discovery Market, by Antibody Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Antibody Discovery Market by Antibody Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Antibody Discovery Market Estimates & Forecasts by Antibody Type 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Antibody Discovery Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Humanized Antibody 6.4.2. Human Antibody 6.4.3. Chimeric Antibody 6.4.4. Murine Antibody Chapter 7. Global Antibody Discovery Market, by End User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Antibody Discovery Market by End User, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Antibody Discovery Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Antibody Discovery Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Pharmaceutical and Biotechnology industry 7.4.2. Research laboratory 7.4.3. Academic laboratory Chapter 8. Global Antibody Discovery Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Antibody Discovery Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Antibody Discovery Market 8.4.1. U.S. Antibody Discovery Market 8.4.1.1. Method breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. Antibody Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Antibody Discovery Market 8.5. Europe Antibody Discovery Market Snapshot 8.5.1. U.K. Antibody Discovery Market 8.5.2. Germany Antibody Discovery Market 8.5.3. France Antibody Discovery Market 8.5.4. Spain Antibody Discovery Market 8.5.5. Italy Antibody Discovery Market 8.5.6. Rest of Europe Antibody Discovery Market 8.6. Asia-Pacific Antibody Discovery Market Snapshot 8.6.1. China Antibody Discovery Market 8.6.2. India Antibody Discovery Market 8.6.3. Japan Antibody Discovery Market 8.6.4. Australia Antibody Discovery Market 8.6.5. South Korea Antibody Discovery Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Antibody Discovery Market 8.7. Latin America Antibody Discovery Market Snapshot 8.7.1. Brazil Antibody Discovery Market 8.7.2. Mexico Antibody Discovery Market 8.8. Middle East & Africa Antibody Discovery Market 8.8.1. Saudi Arabia Antibody Discovery Market 8.8.2. South Africa Antibody Discovery Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Antibody Discovery Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Fairjourney Biologics S.A 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Biocytogen Pharmaceuticals Co Ltd 9.3.3. Genscript Technology Corporation 9.3.4. Danaher Corporation 9.3.5. Creative Biolabs Inc. 9.3.6. Twist Bioscience Corporation 9.3.7. Evotec SE 9.3.8. Sartorius AG 9.3.9. Charles River Laboratories International, Inc. 9.3.10. Eurofins Scientific SE Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Antibody Discovery Market is valued approximately USD 6.9 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.7% over the forecast period 2023-2030. Antibody discovery is the process of identifying and developing antibodies that can specifically recognize and bind to target molecules, such as proteins or pathogens, in the human body. Antibodies are Y-shaped proteins produced by the immune system in response to the presence of foreign substances, known as antigens. The goal of antibody discovery is to generate antibodies that can be used for various purposes, including diagnostics, therapeutics, and research tools. These antibodies can be designed to selectively bind to a specific target, such as a cancer cell marker, a viral protein, or a receptor on a cell surface. The Antibody Discovery market is expanding because of factors such as increase in investment in R&D activities of antibody discovery and surge in prevalence of infectious & chronic diseases. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Antibody Discovery Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Antibody Discovery Market, by Method, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Antibody Discovery Market, by Antibody Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.4. Antibody Discovery Market, by End User, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Antibody Discovery Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Antibody Discovery Market Dynamics 3.1. Antibody Discovery Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increase in investment in R&D activities of antibody discovery 3.1.1.2. Surge in prevalence of infectious & chronic diseases 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Antibody Discovery 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increased awareness of personalized medicine among consumers 3.1.3.2. Rise in funding for research and development centres Chapter 4. Global Antibody Discovery Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Antibody Discovery Market, by Method 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Antibody Discovery Market by Method, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Antibody Discovery Market Estimates & Forecasts by Method 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Antibody Discovery Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Phage Display 5.4.2. Hybridoma 5.4.3. Others Chapter 6. Global Antibody Discovery Market, by Antibody Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Antibody Discovery Market by Antibody Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Antibody Discovery Market Estimates & Forecasts by Antibody Type 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Antibody Discovery Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Humanized Antibody 6.4.2. Human Antibody 6.4.3. Chimeric Antibody 6.4.4. Murine Antibody Chapter 7. Global Antibody Discovery Market, by End User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Antibody Discovery Market by End User, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Antibody Discovery Market Estimates & Forecasts by End User 2020-2030 (USD Billion) 7.4. Antibody Discovery Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Pharmaceutical and Biotechnology industry 7.4.2. Research laboratory 7.4.3. Academic laboratory Chapter 8. Global Antibody Discovery Market, Regional Analysis 8.1. Top Leading Countries 8.2. Top Emerging Countries 8.3. Antibody Discovery Market, Regional Market Snapshot 8.4. North America Antibody Discovery Market 8.4.1. U.S. Antibody Discovery Market 8.4.1.1. Method breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.2. Antibody Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.1.3. End User breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 8.4.2. Canada Antibody Discovery Market 8.5. Europe Antibody Discovery Market Snapshot 8.5.1. U.K. Antibody Discovery Market 8.5.2. Germany Antibody Discovery Market 8.5.3. France Antibody Discovery Market 8.5.4. Spain Antibody Discovery Market 8.5.5. Italy Antibody Discovery Market 8.5.6. Rest of Europe Antibody Discovery Market 8.6. Asia-Pacific Antibody Discovery Market Snapshot 8.6.1. China Antibody Discovery Market 8.6.2. India Antibody Discovery Market 8.6.3. Japan Antibody Discovery Market 8.6.4. Australia Antibody Discovery Market 8.6.5. South Korea Antibody Discovery Market 8.6.6. Rest of Asia Pacific Antibody Discovery Market 8.7. Latin America Antibody Discovery Market Snapshot 8.7.1. Brazil Antibody Discovery Market 8.7.2. Mexico Antibody Discovery Market 8.8. Middle East & Africa Antibody Discovery Market 8.8.1. Saudi Arabia Antibody Discovery Market 8.8.2. South Africa Antibody Discovery Market 8.8.3. Rest of Middle East & Africa Antibody Discovery Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Key Company SWOT Analysis 9.1.1. Company 1 9.1.2. Company 2 9.1.3. Company 3 9.2. Top Market Strategies 9.3. Company Profiles 9.3.1. Fairjourney Biologics S.A 9.3.1.1. Key Information 9.3.1.2. Overview 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.3.1.4. Product Summary 9.3.1.5. Recent Developments 9.3.2. Biocytogen Pharmaceuticals Co Ltd 9.3.3. Genscript Technology Corporation 9.3.4. Danaher Corporation 9.3.5. Creative Biolabs Inc. 9.3.6. Twist Bioscience Corporation 9.3.7. Evotec SE 9.3.8. Sartorius AG 9.3.9. Charles River Laboratories International, Inc. 9.3.10. Eurofins Scientific SE Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
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