世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ノンアルコール麦芽飲料の世界市場規模調査&予測、タイプ別(フレーバー飲料、アンフレーバー飲料)、パッケージ別(ボトル、缶、液体漫画)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、コンビニ、専門店、オンライン販売チャネル)、地域分析、2022-2029年


Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Size study & Forecast, by Type (Flavored Beverages, Unflavored Beverages), by Packaging (Bottles, Cans, Liquid Cartoons), by Distribution Channel (Hypermarket/Supermarket, Convenience Store, Specialized Store, Online Sale Channel) and Regional Analysis, 2022-2029

世界のノンアルコールモルト飲料市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ノンアルコール麦芽飲料は、大麦の穀物(種子)を主成分... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年5月13日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のノンアルコールモルト飲料市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ノンアルコール麦芽飲料は、大麦の穀物(種子)を主成分とする発酵飲料と定義され、麦芽として知られる伝統的な方法で加工される前にわずかに発芽させられたものである。モルトエキスは、様々な飲料にテクスチャーとフレーバーを加えるために使用される濃縮シロップのようです。ノンアルコールモルト飲料は、大麦の栄養分を含む非アルコール飲料です。ノンアルコールモルト飲料をはじめとするノンアルコール飲料は、アルコール飲料に代わる健康的な飲料として人気を博しています。モルトには、ビタミンB群、ミネラル、タンパク質、食物繊維が多く含まれています。ノンアルコールモルト飲料の消費の増加と消費パターンの変化は、市場成長を促進する主な要因となっています。

ノンアルコール飲料の需要の増加は、世界のノンアルコールモルト飲料市場の成長に寄与しています。例えば、Statistaによると、2023年現在、世界の飲料部門の売上高は2,230億米ドルと推定され、2023年から2027年にかけて年間12.39%の成長率を示し、2027年には3,558億米ドルの市場規模になると予測されています。また、オンライン流通チャネルの台頭が進み、すぐに飲めるパッケージ飲料の需要が高まっていることも、予測期間中に市場に有利な成長機会をもたらすでしょう。しかし、製品に関連する高コストや特定地域での限定的な普及が、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなります。

非アルコール麦芽飲料の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、主要な市場プレイヤーの存在と、同地域における植物性飲料の需要拡大により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、パッケージ化されたレディ・トゥ・ドリンク飲料の需要増加や、同地域における大手企業の浸透などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです:

アサヒビール モルトビバレッジ株式会社
セレスブルワリー モルトビバレッジ
クアーズ・ブルーイング・カンパニー モルト・ビバレッジズ(Coors Brewing Company Malt Beverages
ギネス・ナイジェリア モルト・ビバレッジズ
サントリーインターナショナル株式会社
アンハイザー・ブッシュ社モルトビバレッジ
バイエルン酒造麦芽飲料
フェイローズ
Moussy
ネスレSA.

市場における最近の動向
 2019年8月、コカ・コーラはインドでノンアルコールモルトベース飲料のブランド「Barbican」を発売しました。同社のこの新しい発売は、インドのF&Bセグメントに健康的な選択肢を導入することを意図していました。




世界のノンアルコールモルト飲料の市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
レポート対象セグメント タイプ、パッケージ、流通チャネル、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

タイプ別
フレーバー飲料
非フレーバー飲料

パッケージ別
ボトル

リキッドカートゥーン

流通チャネル別
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
コンビニエンスストア
専門店
オンライン販売チャネル

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Packaging, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Dynamics
3.1. Non-alcoholic Malt Beverages Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing consumption of non-alcoholic malt beverages
3.1.1.2. Changing consumption pattern
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost associated with Non-alcoholic Malt Beverages
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing emergence of online distribution channels
3.1.3.2. Increasing demand for ready-to-drink packaged beverages
Chapter 4. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Flavored Beverages
6.4.2. Unflavored Beverages
Chapter 7. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Packaging
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market by Packaging, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Estimates & Forecasts by Packaging 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Bottle
7.4.2. Cans
7.4.3. Liquid Cartoons
Chapter 8. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Hypermarket/Supermarket
8.4.2. Convenience Store
8.4.3. Specialized Store
8.4.4. Online Sale Channel
Chapter 9. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, Regional Analysis
9.1. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.2.1. U.S. Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Packaging breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.3. Europe Non-alcoholic Malt Beverages Market Snapshot
9.3.1. U.K. Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.3.2. Germany Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.3.3. France Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.3.4. Spain Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.3.5. Italy Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.3.6. Rest of Europe Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.4. Asia-Pacific Non-alcoholic Malt Beverages Market Snapshot
9.4.1. China Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.4.2. India Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.4.3. Japan Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.4.4. Australia Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.4.5. South Korea Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.5. Latin America Non-alcoholic Malt Beverages Market Snapshot
9.5.1. Brazil Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.5.2. Mexico Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.5.3. Rest of Latin America Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.6. Rest of The World Non-alcoholic Malt Beverages Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Asahi Breweries Malt Beverages
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Ceres Brewery Malt Beverages
10.2.3. Coors Brewing Company Malt Beverages
10.2.4. Guinness Nigeria Malt Beverages
10.2.5. Suntory International Co.
10.2.6. Anheuser-Busch Malt Beverages
10.2.7. Bavaria Brewery Malt Beverages
10.2.8. Fayrouz
10.2.9. Moussy
10.2.10. Nestle SA.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Non-alcoholic Malt Beverages Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Non-alcoholic malt beverage is defined as a fermented drink in which the primary ingredient is the grain, or seed, of the barley plant, which was allowed to sprout slightly before being processed in a traditional method known as malting. Malt extract appears to be a concentrated syrup used to add texture and flavour to a variety of beverages. Non-alcoholic malt beverages are non-alcoholic beverages that contain barley nutritional content. Non-alcoholic malt drinks and other non-alcoholic beverages are becoming popular as a healthier alternative to alcoholic beverages. The malt contains a good amount of B vitamins, minerals, protein, and fibre. The increasing consumption of non-alcoholic malt beverages and changing consumption patterns are key factors driving the market growth.

The increasing demand for non-alcoholic drinks is contributing towards the growth of the Global Non-alcoholic Malt Beverages Market. For instance – according to Statista- as of 2023, revenue in the global Beverages segment is estimated at USD 223 billion, and the global revenue is expected to show an annual growth rate of 12.39% between 2023 and 2027, resulting in a projected market volume of USD 355.8 billion by 2027. Also, growing emergence of online distribution channels and increasing demand for ready-to-drink packaged beverages would create lucrative growth opportunities for the market over the projected period. However, high cost associated with the product as well as limited penetration in certain regions hinders the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Non-alcoholic Malt Beverages Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the presence of leading market players as well as growing demand for plant-based beverages in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising demand for packaged ready-to-drink beverages as well as increasing penetration of leading market players in the region.

Major market players included in this report are:

Asahi Breweries Malt Beverages
Ceres Brewery Malt Beverages
Coors Brewing Company Malt Beverages
Guinness Nigeria Malt Beverages
Suntory International Co.
Anheuser-Busch Malt Beverages
Bavaria Brewery Malt Beverages
Fayrouz
Moussy
Nestle SA.

Recent Developments in the Market:
 In August 2019, Coca-Cola launched its brand Barbican, a non-alcoholic malt-based beverages brand in India. This new launch from the company intended to introduce healthier options in the F&B segment in India.




Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Type, Packaging, Distribution Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type
Flavored Beverages
Unflavored Beverages

By Packaging
Bottles
Cans
Liquid Cartoons

By Distribution Channel
Hypermarket/Supermarket
Convenience Store
Specialized Store
Online Sale Channel

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Packaging, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Dynamics
3.1. Non-alcoholic Malt Beverages Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing consumption of non-alcoholic malt beverages
3.1.1.2. Changing consumption pattern
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost associated with Non-alcoholic Malt Beverages
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing emergence of online distribution channels
3.1.3.2. Increasing demand for ready-to-drink packaged beverages
Chapter 4. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Flavored Beverages
6.4.2. Unflavored Beverages
Chapter 7. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Packaging
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market by Packaging, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Estimates & Forecasts by Packaging 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Bottle
7.4.2. Cans
7.4.3. Liquid Cartoons
Chapter 8. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Hypermarket/Supermarket
8.4.2. Convenience Store
8.4.3. Specialized Store
8.4.4. Online Sale Channel
Chapter 9. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, Regional Analysis
9.1. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.2.1. U.S. Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Packaging breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.3. Europe Non-alcoholic Malt Beverages Market Snapshot
9.3.1. U.K. Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.3.2. Germany Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.3.3. France Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.3.4. Spain Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.3.5. Italy Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.3.6. Rest of Europe Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.4. Asia-Pacific Non-alcoholic Malt Beverages Market Snapshot
9.4.1. China Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.4.2. India Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.4.3. Japan Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.4.4. Australia Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.4.5. South Korea Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.5. Latin America Non-alcoholic Malt Beverages Market Snapshot
9.5.1. Brazil Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.5.2. Mexico Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.5.3. Rest of Latin America Non-alcoholic Malt Beverages Market
9.6. Rest of The World Non-alcoholic Malt Beverages Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Asahi Breweries Malt Beverages
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Ceres Brewery Malt Beverages
10.2.3. Coors Brewing Company Malt Beverages
10.2.4. Guinness Nigeria Malt Beverages
10.2.5. Suntory International Co.
10.2.6. Anheuser-Busch Malt Beverages
10.2.7. Bavaria Brewery Malt Beverages
10.2.8. Fayrouz
10.2.9. Moussy
10.2.10. Nestle SA.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(flavored)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/30 10:26

154.31 円

167.43 円

203.53 円

ページTOPに戻る