ノンアルコール麦芽飲料の世界市場規模調査&予測、タイプ別(フレーバー飲料、アンフレーバー飲料)、パッケージ別(ボトル、缶、液体漫画)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、コンビニ、専門店、オンライン販売チャネル)、地域分析、2022-2029年Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Size study & Forecast, by Type (Flavored Beverages, Unflavored Beverages), by Packaging (Bottles, Cans, Liquid Cartoons), by Distribution Channel (Hypermarket/Supermarket, Convenience Store, Specialized Store, Online Sale Channel) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のノンアルコールモルト飲料市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ノンアルコール麦芽飲料は、大麦の穀物(種子)を主成分... もっと見る
サマリー世界のノンアルコールモルト飲料市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ノンアルコール麦芽飲料は、大麦の穀物(種子)を主成分とする発酵飲料と定義され、麦芽として知られる伝統的な方法で加工される前にわずかに発芽させられたものである。モルトエキスは、様々な飲料にテクスチャーとフレーバーを加えるために使用される濃縮シロップのようです。ノンアルコールモルト飲料は、大麦の栄養分を含む非アルコール飲料です。ノンアルコールモルト飲料をはじめとするノンアルコール飲料は、アルコール飲料に代わる健康的な飲料として人気を博しています。モルトには、ビタミンB群、ミネラル、タンパク質、食物繊維が多く含まれています。ノンアルコールモルト飲料の消費の増加と消費パターンの変化は、市場成長を促進する主な要因となっています。ノンアルコール飲料の需要の増加は、世界のノンアルコールモルト飲料市場の成長に寄与しています。例えば、Statistaによると、2023年現在、世界の飲料部門の売上高は2,230億米ドルと推定され、2023年から2027年にかけて年間12.39%の成長率を示し、2027年には3,558億米ドルの市場規模になると予測されています。また、オンライン流通チャネルの台頭が進み、すぐに飲めるパッケージ飲料の需要が高まっていることも、予測期間中に市場に有利な成長機会をもたらすでしょう。しかし、製品に関連する高コストや特定地域での限定的な普及が、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなります。 非アルコール麦芽飲料の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、主要な市場プレイヤーの存在と、同地域における植物性飲料の需要拡大により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、パッケージ化されたレディ・トゥ・ドリンク飲料の需要増加や、同地域における大手企業の浸透などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです: アサヒビール モルトビバレッジ株式会社 セレスブルワリー モルトビバレッジ クアーズ・ブルーイング・カンパニー モルト・ビバレッジズ(Coors Brewing Company Malt Beverages ギネス・ナイジェリア モルト・ビバレッジズ サントリーインターナショナル株式会社 アンハイザー・ブッシュ社モルトビバレッジ バイエルン酒造麦芽飲料 フェイローズ Moussy ネスレSA. 市場における最近の動向 2019年8月、コカ・コーラはインドでノンアルコールモルトベース飲料のブランド「Barbican」を発売しました。同社のこの新しい発売は、インドのF&Bセグメントに健康的な選択肢を導入することを意図していました。 世界のノンアルコールモルト飲料の市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド レポート対象セグメント タイプ、パッケージ、流通チャネル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: タイプ別 フレーバー飲料 非フレーバー飲料 パッケージ別 ボトル 缶 リキッドカートゥーン 流通チャネル別 ハイパーマーケット・スーパーマーケット コンビニエンスストア 専門店 オンライン販売チャネル 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Packaging, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Dynamics 3.1. Non-alcoholic Malt Beverages Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consumption of non-alcoholic malt beverages 3.1.1.2. Changing consumption pattern 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost associated with Non-alcoholic Malt Beverages 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing emergence of online distribution channels 3.1.3.2. Increasing demand for ready-to-drink packaged beverages Chapter 4. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Flavored Beverages 6.4.2. Unflavored Beverages Chapter 7. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Packaging 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market by Packaging, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Estimates & Forecasts by Packaging 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Bottle 7.4.2. Cans 7.4.3. Liquid Cartoons Chapter 8. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Hypermarket/Supermarket 8.4.2. Convenience Store 8.4.3. Specialized Store 8.4.4. Online Sale Channel Chapter 9. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, Regional Analysis 9.1. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.2.1. U.S. Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Packaging breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.3. Europe Non-alcoholic Malt Beverages Market Snapshot 9.3.1. U.K. Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.3.2. Germany Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.3.3. France Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.3.4. Spain Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.3.5. Italy Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.3.6. Rest of Europe Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.4. Asia-Pacific Non-alcoholic Malt Beverages Market Snapshot 9.4.1. China Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.4.2. India Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.4.3. Japan Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.4.4. Australia Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.4.5. South Korea Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.5. Latin America Non-alcoholic Malt Beverages Market Snapshot 9.5.1. Brazil Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.5.2. Mexico Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.5.3. Rest of Latin America Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.6. Rest of The World Non-alcoholic Malt Beverages Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Asahi Breweries Malt Beverages 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Ceres Brewery Malt Beverages 10.2.3. Coors Brewing Company Malt Beverages 10.2.4. Guinness Nigeria Malt Beverages 10.2.5. Suntory International Co. 10.2.6. Anheuser-Busch Malt Beverages 10.2.7. Bavaria Brewery Malt Beverages 10.2.8. Fayrouz 10.2.9. Moussy 10.2.10. Nestle SA. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Non-alcoholic Malt Beverages Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Non-alcoholic malt beverage is defined as a fermented drink in which the primary ingredient is the grain, or seed, of the barley plant, which was allowed to sprout slightly before being processed in a traditional method known as malting. Malt extract appears to be a concentrated syrup used to add texture and flavour to a variety of beverages. Non-alcoholic malt beverages are non-alcoholic beverages that contain barley nutritional content. Non-alcoholic malt drinks and other non-alcoholic beverages are becoming popular as a healthier alternative to alcoholic beverages. The malt contains a good amount of B vitamins, minerals, protein, and fibre. The increasing consumption of non-alcoholic malt beverages and changing consumption patterns are key factors driving the market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Packaging, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Dynamics 3.1. Non-alcoholic Malt Beverages Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consumption of non-alcoholic malt beverages 3.1.1.2. Changing consumption pattern 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost associated with Non-alcoholic Malt Beverages 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing emergence of online distribution channels 3.1.3.2. Increasing demand for ready-to-drink packaged beverages Chapter 4. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Flavored Beverages 6.4.2. Unflavored Beverages Chapter 7. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Packaging 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market by Packaging, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Estimates & Forecasts by Packaging 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Bottle 7.4.2. Cans 7.4.3. Liquid Cartoons Chapter 8. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Hypermarket/Supermarket 8.4.2. Convenience Store 8.4.3. Specialized Store 8.4.4. Online Sale Channel Chapter 9. Global Non-alcoholic Malt Beverages Market, Regional Analysis 9.1. Non-alcoholic Malt Beverages Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.2.1. U.S. Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Packaging breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.3. Europe Non-alcoholic Malt Beverages Market Snapshot 9.3.1. U.K. Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.3.2. Germany Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.3.3. France Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.3.4. Spain Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.3.5. Italy Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.3.6. Rest of Europe Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.4. Asia-Pacific Non-alcoholic Malt Beverages Market Snapshot 9.4.1. China Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.4.2. India Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.4.3. Japan Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.4.4. Australia Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.4.5. South Korea Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.5. Latin America Non-alcoholic Malt Beverages Market Snapshot 9.5.1. Brazil Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.5.2. Mexico Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.5.3. Rest of Latin America Non-alcoholic Malt Beverages Market 9.6. Rest of The World Non-alcoholic Malt Beverages Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Asahi Breweries Malt Beverages 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Ceres Brewery Malt Beverages 10.2.3. Coors Brewing Company Malt Beverages 10.2.4. Guinness Nigeria Malt Beverages 10.2.5. Suntory International Co. 10.2.6. Anheuser-Busch Malt Beverages 10.2.7. Bavaria Brewery Malt Beverages 10.2.8. Fayrouz 10.2.9. Moussy 10.2.10. Nestle SA. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(flavored)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/10/30 10:26 154.31 円 167.43 円 203.53 円 |