ヒルスタートアシストシステムの世界市場規模調査&予測:車両タイプ別(乗用車、小型商用車、大型商用車)、車両推進方式別(ICE車、電気・ハイブリッド車)、車両クラス別(高級車、経済車)、地域分析、2022-2029年Global Hill-Start Assist System Market Size study & Forecast, by Vehicle Type (Passenger Cars, Light Commercial Vehicles, Heavy Commercial Vehicles), by Vehicle Propulsion (ICE Vehicles, Electric and Hybrid Vehicles), by Vehicle Class (Luxury, Economy) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のヒルスタートアシストシステム市場は、2021年に約27億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には7.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ヒルスタート・アシスト・システムまたはヒルホー... もっと見る
サマリー世界のヒルスタートアシストシステム市場は、2021年に約27億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には7.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ヒルスタート・アシスト・システムまたはヒルホールド・コントロールは、ドライバーが静止状態から車両の運転を開始する際に、坂道路面や地形で車両が後退するのを防ぐ運転支援システムである。ヒルスタートアシストシステムは、一般的に2つのセンサーに基づいています。そのうち、加速度センサーに設置された1つは坂道の傾斜を測定し、もう1つはブレーキシステムを作動または解除するように働きます。加速度センサーに設置されたセンサーが傾斜や斜面を検知すると、ヒルアシストシステムは自動的に作動します。さらに、ドライバーがブレーキを解除してアクセルを踏み込むと、ヒルスタートアシストシステムがブレーキ圧を数秒余分に保持し、車両の後退を防ぎます。運転支援システムの導入が進んでいること、電気自動車の需要が高まっていることが、市場の成長を促す主な要因となっています。先進運転支援システムの採用が増加していることは、世界のヒルスタート・アシスト・システム市場の成長に寄与しています。例えば - Statistaによると - 2020年、世界の先進運転支援システム(ADAS)産業は272億9000万米ドルの収益を上げ、予測によると、世界のADAS市場は2028年までに585億9000万米ドルまで成長すると予測されています。また、自動車の安全性を向上させるための政府当局の積極的な取り組みや、電動モビリティの開発・購入に対する政府支援の増加は、予測期間中、市場に有利な成長見通しを生み出すでしょう。しかし、ヒルスタート・アシスト・システムのコストが高いため、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長が阻害されます。 ヒルスタートアシストの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、ブランド製品の優位性と、同地域における自律走行車の導入の増加により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、厳しい自動車安全規制の増加や自動車製造業界への投資の増加などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ボルグワーナーInc. ロバート・ボッシュ社 コンチネンタルAG 株式会社村田製作所 ZF Friedrichshafen AG クノールブレーメスAG BWIグループ 富士通株式会社 HELLA GmbH & Co.KGaA 株式会社アイシン 市場の最近の動向 2022年10月、BYDはパリモーターショーで新型電気自動車を発売すると発表した。3つの新しい電気自動車は、BYD ATTO 3、BYD TANG、BYD HANです。これらの新型SUVは欧州の顧客向けに設計され、前方衝突警告、トラクションコントロール、ヒルディセントコントロール、レーンキープアシストなどの安全機能を搭載しています。 世界のヒルスタート・アシスト・システム市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント 車両タイプ、車両推進力、車両クラス、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 車両タイプ別 乗用車 小型商用車 大型商用車 車両推進力別 ICE車 電気自動車・ハイブリッド車 車両クラス別 ラグジュアリー エコノミー 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Hill-Start Assist System Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Hill-Start Assist System Market, by Vehicle Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Hill-Start Assist System Market, by Vehicle Propulsion, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Hill-Start Assist System Market, by Vehicle Class, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Hill-Start Assist System Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Hill-Start Assist System Market Dynamics 3.1. Hill-Start Assist System Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing adoption of driver assistance systems 3.1.1.2. Growing demand for electric vehicles 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Hill-Start Assist System 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Favourable initiatives from government authorities to improve vehicle safety 3.1.3.2. Rise in government support for development and purchase of electric mobility Chapter 4. Global Hill-Start Assist System Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Hill-Start Assist System Market, by Vehicle Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Hill-Start Assist System Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Hill-Start Assist System Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Hill-Start Assist System Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Passenger Cars 6.4.2. Light Commercial Vehicles 6.4.3. Heavy Commercial Vehicles Chapter 7. Global Hill-Start Assist System Market, by Vehicle Propulsion 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Hill-Start Assist System Market by Vehicle Propulsion, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Hill-Start Assist System Market Estimates & Forecasts by Vehicle Propulsion 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Hill-Start Assist System Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. ICE Vehicles 7.4.2. Electric and Hybrid Vehicles Chapter 8. Global Hill-Start Assist System Market, by Vehicle Class 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Hill-Start Assist System Market by Vehicle Class, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Hill-Start Assist System Market Estimates & Forecasts by Vehicle Class 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Hill-Start Assist System Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Luxury 8.4.2. Economy Chapter 9. Global Hill-Start Assist System Market, Regional Analysis 9.1. Hill-Start Assist System Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Hill-Start Assist System Market 9.2.1. U.S. Hill-Start Assist System Market 9.2.1.1. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Vehicle Propulsion breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Vehicle Class breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Hill-Start Assist System Market 9.3. Europe Hill-Start Assist System Market Snapshot 9.3.1. U.K. Hill-Start Assist System Market 9.3.2. Germany Hill-Start Assist System Market 9.3.3. France Hill-Start Assist System Market 9.3.4. Spain Hill-Start Assist System Market 9.3.5. Italy Hill-Start Assist System Market 9.3.6. Rest of Europe Hill-Start Assist System Market 9.4. Asia-Pacific Hill-Start Assist System Market Snapshot 9.4.1. China Hill-Start Assist System Market 9.4.2. India Hill-Start Assist System Market 9.4.3. Japan Hill-Start Assist System Market 9.4.4. Australia Hill-Start Assist System Market 9.4.5. South Korea Hill-Start Assist System Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Hill-Start Assist System Market 9.5. Latin America Hill-Start Assist System Market Snapshot 9.5.1. Brazil Hill-Start Assist System Market 9.5.2. Mexico Hill-Start Assist System Market 9.5.3. Rest of Latin America Hill-Start Assist System Market 9.6. Rest of The World Hill-Start Assist System Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. BorgWarner Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Robert Bosch GmbH 10.2.3. Continental AG 10.2.4. Murata Manufacturing Co., Ltd. 10.2.5. ZF Friedrichshafen AG 10.2.6. Knorr-Bremse AG 10.2.7. BWI Group 10.2.8. Fujitsu Limited 10.2.9. HELLA GmbH & Co. KGaA 10.2.10. Aisin Corporation Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Hill-Start Assist System Market is valued approximately USD 2.7 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.2% over the forecast period 2022-2029. Hill-Start Assist System or hill-hold control is a driver assistance system that prevents the vehicle from rolling back on a hill surface or terrain as the driver starts driving the vehicle from a stationary position. The Hill-Start Assist System is generally based on two sensors. Out of which one placed in the accelerometer measures the incline of the slope, while the other works to engage or disengage the braking system. The hill assist system automatically activated if the sensor placed on the accelerometer detects inclined or slopy surface. Moreover, when the driver releases the brake and put press the accelerator to move, the hill-start assist system holds the brake pressure for a few extra seconds to prevent the vehicle from going backside. The increasing adoption of driver assistance systems and growing demand for electric vehicles are key factors driving the market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Hill-Start Assist System Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Hill-Start Assist System Market, by Vehicle Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Hill-Start Assist System Market, by Vehicle Propulsion, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Hill-Start Assist System Market, by Vehicle Class, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Hill-Start Assist System Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Hill-Start Assist System Market Dynamics 3.1. Hill-Start Assist System Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing adoption of driver assistance systems 3.1.1.2. Growing demand for electric vehicles 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Hill-Start Assist System 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Favourable initiatives from government authorities to improve vehicle safety 3.1.3.2. Rise in government support for development and purchase of electric mobility Chapter 4. Global Hill-Start Assist System Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Hill-Start Assist System Market, by Vehicle Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Hill-Start Assist System Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Hill-Start Assist System Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Hill-Start Assist System Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Passenger Cars 6.4.2. Light Commercial Vehicles 6.4.3. Heavy Commercial Vehicles Chapter 7. Global Hill-Start Assist System Market, by Vehicle Propulsion 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Hill-Start Assist System Market by Vehicle Propulsion, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Hill-Start Assist System Market Estimates & Forecasts by Vehicle Propulsion 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Hill-Start Assist System Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. ICE Vehicles 7.4.2. Electric and Hybrid Vehicles Chapter 8. Global Hill-Start Assist System Market, by Vehicle Class 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Hill-Start Assist System Market by Vehicle Class, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Hill-Start Assist System Market Estimates & Forecasts by Vehicle Class 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Hill-Start Assist System Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Luxury 8.4.2. Economy Chapter 9. Global Hill-Start Assist System Market, Regional Analysis 9.1. Hill-Start Assist System Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Hill-Start Assist System Market 9.2.1. U.S. Hill-Start Assist System Market 9.2.1.1. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Vehicle Propulsion breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Vehicle Class breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Hill-Start Assist System Market 9.3. Europe Hill-Start Assist System Market Snapshot 9.3.1. U.K. Hill-Start Assist System Market 9.3.2. Germany Hill-Start Assist System Market 9.3.3. France Hill-Start Assist System Market 9.3.4. Spain Hill-Start Assist System Market 9.3.5. Italy Hill-Start Assist System Market 9.3.6. Rest of Europe Hill-Start Assist System Market 9.4. Asia-Pacific Hill-Start Assist System Market Snapshot 9.4.1. China Hill-Start Assist System Market 9.4.2. India Hill-Start Assist System Market 9.4.3. Japan Hill-Start Assist System Market 9.4.4. Australia Hill-Start Assist System Market 9.4.5. South Korea Hill-Start Assist System Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Hill-Start Assist System Market 9.5. Latin America Hill-Start Assist System Market Snapshot 9.5.1. Brazil Hill-Start Assist System Market 9.5.2. Mexico Hill-Start Assist System Market 9.5.3. Rest of Latin America Hill-Start Assist System Market 9.6. Rest of The World Hill-Start Assist System Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. BorgWarner Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Robert Bosch GmbH 10.2.3. Continental AG 10.2.4. Murata Manufacturing Co., Ltd. 10.2.5. ZF Friedrichshafen AG 10.2.6. Knorr-Bremse AG 10.2.7. BWI Group 10.2.8. Fujitsu Limited 10.2.9. HELLA GmbH & Co. KGaA 10.2.10. Aisin Corporation Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
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