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車載決済サービスの世界市場規模調査、決済手段別(NFC、QRコード/RFID、アプリ/電子財布、クレジットカード/デビットカード)、用途別(駐車場、ガソリンスタンド/充電ステーション、ショッピング、食品/コーヒー、料金徴収、その他)、地域別予測 2022-2028


Global In-vehicle Payment Services Market Size study, by Mode of Payment (NFC, QR Code/RFID, App/e-wallet, Credit/Debit card) by Application (Parking, Gas/charging stations, Shopping, Food/Coffee, Toll Collection, Others) and Regional Forecasts 2022-2028

車載決済サービスの世界市場は、2021年に約40.8億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には15.53%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。車載決済サービスにより、ドライバーは車から離れることなく... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年6月13日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

車載決済サービスの世界市場は、2021年に約40.8億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には15.53%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。車載決済サービスにより、ドライバーは車から離れることなく、食べ物、コーヒー、ガソリン、食料品、駐車場、通行料金の注文や支払いを行うことができます。予測期間中、モノのインターネット(IoT)技術の進歩や、自動車メーカー各社が自社の車種に新しい高度なインフォテインメント・ソリューションを組み込むための強力な取り組みが、市場拡大の原動力になると予想されます。COVID-19の流行後、非接触型決済手段の利用が増加していることや、スマートカーのさらなる進化は、市場の成長にとって好材料となります。自動車メーカーは、音声による操作など、交通安全を損なうことなく運転中に買い物ができるような内蔵技術の開発に力を注いでいる。音声で操作できるダッシュボードがドライバーの注意をそらす可能性があることを考えると、ドライバーは運転中に買い物をする場合、常に交通安全を優先しなければなりません。MasterCard、Visa、PayPalは、世界中の自動車メーカーと協力し、自動車における新しい決済プロセスや技術を生み出し、統合する決済ソリューションプロバイダーの一人です。同様に、Visaは2019年1月にSiriusXMとの提携を発表し、車両ベースの決済プラットフォームを立ち上げました。フォルクスワーゲンAG、本田技研工業(Honda Motor Co.Ltd.、Ford Motor Co.などが、車載決済ソリューションとプラットフォームを構築しています。予測期間中、車載決済サービスの市場は、運転支援システムの利用が増加しているため、上昇すると予想されます。運転支援システムは、手間のかからない駐車や、余分な機器やカードを使わずにコントロールパネルから直接買い物をするなど、さまざまな方法でドライバーを支援する。しかし、サイバー脅威のリスクは、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

車載決済サービスの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は最大の市場シェアを占めています。この地域は、コネクテッドカーの割合が最も高い。さらに、Apple Inc.やGoogle Inc.など、北米に位置する技術系企業は、開発力と自動車企業との競争力を武器に自動車市場に参入しています。2022年から2028年にかけては、アジア太平洋地域市場が最も速い速度で成長すると予想されています。この拡大は、人口増加と可処分所得水準の上昇に後押しされると予測されます。予測期間中、最先端技術の採用や、決済方法や処理方法のさらなる改善も、成長を促進する上で重要な役割を果たすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
BMW AG
ダイムラーAG
フォード・モーター(Ford Motor Co.
ゼネラルモーターズ
本田技研工業(株)本田技研工業株式会社
現代自動車(株
ジャガー・ランドローバー・オートモーティブPLC
フォルクスワーゲンAG
ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェンAG
グーグル
本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
決済手段別
NFC
QRコード/RFID
アプリ/e-wallet
クレジット/デビットカード
アプリケーション別
駐車場
ガソリンスタンド・充電スタンド
ショッピング
フード/コーヒー
料金徴収
その他
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界の車載決済サービス市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. In-vehicle Payment Services Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. In-vehicle Payment Services Market, by Mode of Payment, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. In-vehicle Payment Services Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global In-vehicle Payment Services Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global In-vehicle Payment Services Market Dynamics
3.1. In-vehicle Payment Services Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Surging demand for Contactless payment methods
3.1.1.2. Growing adoption of Driver Support Systems
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Increasing threat of cyberattacks
3.1.2.2. Disruption in global supply chain.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Advancements in Internet of Things Technology
3.1.3.2. Increasing penetration of Connected Cars
Chapter 4. Global In-vehicle Payment Services Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global In-vehicle Payment Services Market, by Mode of Payment
6.1. Market Snapshot
6.2. Global In-vehicle Payment Services Market by Mode of Payment, Performance - Potential Analysis
6.3. Global In-vehicle Payment Services Market Estimates & Forecasts by Mode of Payment 2018-2028 (USD Billion)
6.4. In-vehicle Payment Services Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. NFC
6.4.2. QR Code/RFID
6.4.3. App/e-wallet
6.4.4. Credit/Debit card
Chapter 7. Global In-vehicle Payment Services Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global In-vehicle Payment Services Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global In-vehicle Payment Services Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Billion)
7.4. In-vehicle Payment Services Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Parking
7.4.2. Gas/charging stations
7.4.3. Shopping
7.4.4. Food/Coffee
7.4.5. Toll Collection
7.4.6. Others
Chapter 8. Global In-vehicle Payment Services Market, Regional Analysis
8.1. In-vehicle Payment Services Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America In-vehicle Payment Services Market
8.2.1. U.S. In-vehicle Payment Services Market
8.2.1.1. Mode of Payment breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada In-vehicle Payment Services Market
8.3. Europe In-vehicle Payment Services Market Snapshot
8.3.1. U.K. In-vehicle Payment Services Market
8.3.2. Germany In-vehicle Payment Services Market
8.3.3. France In-vehicle Payment Services Market
8.3.4. Spain In-vehicle Payment Services Market
8.3.5. Italy In-vehicle Payment Services Market
8.3.6. Rest of Europe In-vehicle Payment Services Market
8.4. Asia-Pacific In-vehicle Payment Services Market Snapshot
8.4.1. China In-vehicle Payment Services Market
8.4.2. India In-vehicle Payment Services Market
8.4.3. Japan In-vehicle Payment Services Market
8.4.4. Australia In-vehicle Payment Services Market
8.4.5. South Korea In-vehicle Payment Services Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific In-vehicle Payment Services Market
8.5. Latin America In-vehicle Payment Services Market Snapshot
8.5.1. Brazil In-vehicle Payment Services Market
8.5.2. Mexico In-vehicle Payment Services Market
8.6. Rest of The World In-vehicle Payment Services Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. BMW AG
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments

9.2.2. Daimler AG
9.2.3. Ford Motor Co.
9.2.4. General Motors Co.
9.2.5. Honda Motor Co. Ltd.
9.2.6. Hyundai Motor Co.
9.2.7. Jaguar Land Rover Automotive PLC
9.2.8. Volkswagen AG
9.2.9. ZF Friedrichshafen AG
9.2.10. Google
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global In-vehicle Payment Services Market is valued approximately USD 4.08 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 15.53 % over the forecast period 2022-2028. In-vehicle payment services enable drivers to order and pay for food, coffee, gasoline, groceries, parking spaces, and tolls without ever leaving their vehicle. Over the projected period, advances in Internet of Things (IoT) technology and strong efforts by various automakers to integrate new, advanced infotainment solutions into their vehicle models are expected to fuel market expansion. The rising use of contactless payment methods in the aftermath of the COVID-19 pandemic, as well as further advancements in smart vehicles, augur well for the market's growth. Automobile makers are concentrating their efforts on developing built-in technology, such as voice-based controls, that might allow drivers to shop while on the road without jeopardizing road safety. Given the potential for a voice-activated dashboard to divert the driver's attention, drivers must always prioritise road safety when shopping while driving. MasterCard, Visa, and PayPal are among the payment solution providers collaborating with automakers around the world to create and integrate new payment processes and techniques in vehicles. Similarly, Visa announced a partnership with SiriusXM in January 2019 to launch a vehicle-based payments platform. Volkswagen AG, Honda Motor Co. Ltd., and Ford Motor Co. are among the companies that have created in-vehicle payment solutions and platforms. Over the forecast period, the market for in-vehicle payment services is expected to rise due to the increasing usage of driver assistance systems. Driver assistance systems assist drivers in a variety of ways, including hassle-free parking and making purchases directly from the control panel without the use of any extra devices or cards. However, risks of cyber threats impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global In-vehicle Payment Services Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America accounted for largest market share. The region has the highest percentage of connected vehicles. Furthermore, technological businesses situated in North America, such as Apple Inc. and Google Inc., have entered the automobile market with their ability to develop and compete with automotive companies. From 2022 to 2028, the Asia Pacific regional market is expected to grow at the fastest rate. The expansion is projected to be aided by a growing population and rising levels of disposable income. Over the projection period, adoption of the most advanced technology and further improvements in the way payments are made and processed will also play a key role in driving growth.

Major market player included in this report are:
BMW AG
Daimler AG
Ford Motor Co.
General Motors Co.
Honda Motor Co. Ltd.
Hyundai Motor Co.
Jaguar Land Rover Automotive PLC
Volkswagen AG
ZF Friedrichshafen AG
Google
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Mode of Payment:
NFC
QR Code/RFID
App/e-wallet
Credit/Debit card
By Application:
Parking
Gas/charging stations
Shopping
Food/Coffee
Toll Collection
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global In-vehicle Payment Services Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. In-vehicle Payment Services Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. In-vehicle Payment Services Market, by Mode of Payment, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. In-vehicle Payment Services Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global In-vehicle Payment Services Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global In-vehicle Payment Services Market Dynamics
3.1. In-vehicle Payment Services Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Surging demand for Contactless payment methods
3.1.1.2. Growing adoption of Driver Support Systems
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Increasing threat of cyberattacks
3.1.2.2. Disruption in global supply chain.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Advancements in Internet of Things Technology
3.1.3.2. Increasing penetration of Connected Cars
Chapter 4. Global In-vehicle Payment Services Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global In-vehicle Payment Services Market, by Mode of Payment
6.1. Market Snapshot
6.2. Global In-vehicle Payment Services Market by Mode of Payment, Performance - Potential Analysis
6.3. Global In-vehicle Payment Services Market Estimates & Forecasts by Mode of Payment 2018-2028 (USD Billion)
6.4. In-vehicle Payment Services Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. NFC
6.4.2. QR Code/RFID
6.4.3. App/e-wallet
6.4.4. Credit/Debit card
Chapter 7. Global In-vehicle Payment Services Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global In-vehicle Payment Services Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global In-vehicle Payment Services Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Billion)
7.4. In-vehicle Payment Services Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Parking
7.4.2. Gas/charging stations
7.4.3. Shopping
7.4.4. Food/Coffee
7.4.5. Toll Collection
7.4.6. Others
Chapter 8. Global In-vehicle Payment Services Market, Regional Analysis
8.1. In-vehicle Payment Services Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America In-vehicle Payment Services Market
8.2.1. U.S. In-vehicle Payment Services Market
8.2.1.1. Mode of Payment breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada In-vehicle Payment Services Market
8.3. Europe In-vehicle Payment Services Market Snapshot
8.3.1. U.K. In-vehicle Payment Services Market
8.3.2. Germany In-vehicle Payment Services Market
8.3.3. France In-vehicle Payment Services Market
8.3.4. Spain In-vehicle Payment Services Market
8.3.5. Italy In-vehicle Payment Services Market
8.3.6. Rest of Europe In-vehicle Payment Services Market
8.4. Asia-Pacific In-vehicle Payment Services Market Snapshot
8.4.1. China In-vehicle Payment Services Market
8.4.2. India In-vehicle Payment Services Market
8.4.3. Japan In-vehicle Payment Services Market
8.4.4. Australia In-vehicle Payment Services Market
8.4.5. South Korea In-vehicle Payment Services Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific In-vehicle Payment Services Market
8.5. Latin America In-vehicle Payment Services Market Snapshot
8.5.1. Brazil In-vehicle Payment Services Market
8.5.2. Mexico In-vehicle Payment Services Market
8.6. Rest of The World In-vehicle Payment Services Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. BMW AG
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments

9.2.2. Daimler AG
9.2.3. Ford Motor Co.
9.2.4. General Motors Co.
9.2.5. Honda Motor Co. Ltd.
9.2.6. Hyundai Motor Co.
9.2.7. Jaguar Land Rover Automotive PLC
9.2.8. Volkswagen AG
9.2.9. ZF Friedrichshafen AG
9.2.10. Google
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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