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スマートエレベーターの世界市場規模調査、コンポーネント別(制御システム、保守システム、通信システム)、サービス別(新設、保守、改修)、用途別(住宅、商業、施設、産業)、地域予測 2022-2028


Global Smart Elevator Market Size study, By Component (Control System, Maintenance System, Communication System), By Service (New Installation, Maintenance, Renovation), By Application (Residential, Commercial, Institutional, Industrial), and Regional Forecasts 2022-2028

スマートエレベーターの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。 スマートエレベーターは、タッチスクリーン、目的地発信... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年5月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

スマートエレベーターの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。

スマートエレベーターは、タッチスクリーン、目的地発信、生体認証、アクセス制御システムなどの新しいデジタルセキュリティシステム制御を提供することにより、フロア間の移動の単純な行為を変更するように設計されています。高層ビルの建設増加、ビル内のエネルギー消費削減ニーズの高まり、スマートシティによるスマートエレベーターの設置促進、高齢化社会の進展とビルの近代化などが、世界市場成長の主な要因となっています。例えば、Statistaによると、米国では2018年、民間部門の建設支出が1兆2302億USD、公共部門が3101億USDとなりました。また、2020年には民間部門で1140.91億USD、公共部門で355.54億USDに達しています。それにより、建設活動への支出の増加は、スマートエレベーターの需要を促進し、全世界の市場成長を支える可能性があります。しかし、スマートエレベーターの設置や既存のエレベーターへのスマートエレベーターコンポーネントの組み込みに必要な初期費用が高いため、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、建設業界におけるグリーンテクノロジーへの傾斜の高まりや、エレベーターの予知保全のためのデータ分析が、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。

スマートエレベーターの世界市場を調査した主な地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域としました。アジア太平洋地域は、急速な都市化、スマート技術を用いた建物の建設増加、インドや中国などの新興国の成長により、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、欧州は2022-2028年の予測期間中に最も高いCAGRを示すと予想されています。新技術の登場や建設業界の大幅な成長などの要因が、欧州地域のスマートエレベーター市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
オーチス・エレベーター・コーポレーション
株式会社コーネ
シンドラーグループ
ティッセンクルップAG
株式会社日立製作所
ヒュンダイエレベーター株式会社
三菱電機株式会社
東芝エレベータ株式会社
ハネウェルインターナショナル株式会社
フジテック(株)

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
コンポーネント別
制御システム
メンテナンス体制
通信システム
サービス別
新規導入
メンテナンス
リノベーション
アプリケーション別
レジデンシャル
コマーシャル
インスティテューショナル
インダストリアル
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるスマートエレベーターの世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ




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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Global Smart Elevator Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Global Smart Elevator Market, by Component, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Global Smart Elevator Market, by Service, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Global Smart Elevator Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Smart Elevator Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Smart Elevator Market Dynamics
3.1. Smart Elevator Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing need for reducing energy consumption in buildings
3.1.1.2. Rising smart cities initiatives that surge the installation of smart elevators
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High initial cost required for the installation of smart elevators
3.1.2.2. Integration of smart elevator components in existing elevators
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Inclination toward green technologies in construction industry
3.1.3.2. Data analytics for predictive maintenance of elevators
Chapter 4. Global Smart Elevator Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Smart Elevator Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Smart Elevator Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Smart Elevator Market Estimates & Forecasts by Component 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Smart Elevator Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Control System
6.4.2. Maintenance System
6.4.3. Communication System
Chapter 7. Global Smart Elevator Market, by Service
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Smart Elevator Market by Service, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Smart Elevator Market Estimates & Forecasts by Service 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Smart Elevator Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. New Installation
7.4.2. Maintenance
7.4.3. Renovation
Chapter 8. Global Smart Elevator Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Smart Elevator Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Smart Elevator Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Smart Elevator Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Residential
8.4.2. Commercial
8.4.3. Institutional
8.4.4. Industrial
Chapter 9. Global Smart Elevator Market, Regional Analysis
9.1. Smart Elevator Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Smart Elevator Market
9.2.1. U.S. Smart Elevator Market
9.2.1.1. Component estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Service estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Application estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Smart Elevator Market
9.3. Europe Smart Elevator Market Snapshot
9.3.1. U.K. Smart Elevator Market
9.3.2. Germany Smart Elevator Market
9.3.3. France Smart Elevator Market
9.3.4. Spain Smart Elevator Market
9.3.5. Italy Smart Elevator Market
9.3.6. Rest of Europe Smart Elevator Market
9.4. Asia-Pacific Smart Elevator Market Snapshot
9.4.1. China Smart Elevator Market
9.4.2. India Smart Elevator Market
9.4.3. Japan Smart Elevator Market
9.4.4. Australia Smart Elevator Market
9.4.5. South Korea Smart Elevator Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Smart Elevator Market
9.5. Latin America Smart Elevator Market Snapshot
9.5.1. Brazil Smart Elevator Market
9.5.2. Mexico Smart Elevator Market
9.6. Rest of The World Smart Elevator Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Otis Elevator Corporation
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Kone Corporation
10.2.3. Schindler Group
10.2.4. Thyssenkrupp AG
10.2.5. Hitachi Ltd
10.2.6. Hyundai Elevators Co., LTD
10.2.7. Mitsubishi Electric Corporation
10.2.8. Toshiba Elevators and Building Systems Corporation
10.2.9. Honeywell International Inc.
10.2.10. Fujitec Co., Ltd.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Smart Elevator Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028.

Smart elevators are designed to change the simple act of traveling between floors by offering novel digital security systems controls, such as touch screen, destination dispatching, biometrics, and access control systems. The increasing construction of high-rise buildings equipped, rising need for reducing energy consumption in buildings, smart cities to boost installation of smart elevators, growing aging population coupled with modernization of building are the chief factors that are attributing to the global market growth. For instance, according to Statista, in the US, construction expenditure in the private sector was stood at USD 1,023.02 billion and public sector with USD 310.17 billion in 2018. Also, the amount reached USD 1140.91 billion in the private sector and USD 355.54 billion in public sectors in 2020. Thereby, rising spending on construction activity is likely to fuel the demand for the smart elevator, which may support the market growth across the globe. However, the high initial cost required for the installation of smart elevators and integration of smart elevator components in existing elevators impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, rising inclination toward green technologies in the construction industry and data analytics for predictive maintenance of elevators are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period.

The key regions considered for the global Smart Elevator Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. The Asia Pacific is the leading region across the world in terms of market share owing to the rapid urbanization, rising construction of building with smart technologies, and growth of emerging nations like India and China. Whereas, Europe is also anticipated to exhibit the highest CAGR over the forecast period 2022-2028. Factors such as the emergence of the novel technologies, as well as substantial growth of the construction industry, would create lucrative growth prospects for the Smart Elevator Market across the European region.

Major market players included in this report are:
Otis Elevator Corporation
Kone Corporation
Schindler Group
Thyssenkrupp AG
Hitachi Ltd
Hyundai Elevators Co., LTD
Mitsubishi Electric Corporation
Toshiba Elevators and Building Systems Corporation
Honeywell International Inc.
Fujitec Co., Ltd.

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Component
Control System
Maintenance System
Communication System
By Service
New Installation
Maintenance
Renovation
By Application
Residential
Commercial
Institutional
Industrial
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Smart Elevator Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors




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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Global Smart Elevator Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Global Smart Elevator Market, by Component, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Global Smart Elevator Market, by Service, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Global Smart Elevator Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Smart Elevator Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Smart Elevator Market Dynamics
3.1. Smart Elevator Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing need for reducing energy consumption in buildings
3.1.1.2. Rising smart cities initiatives that surge the installation of smart elevators
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High initial cost required for the installation of smart elevators
3.1.2.2. Integration of smart elevator components in existing elevators
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Inclination toward green technologies in construction industry
3.1.3.2. Data analytics for predictive maintenance of elevators
Chapter 4. Global Smart Elevator Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Smart Elevator Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Smart Elevator Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Smart Elevator Market Estimates & Forecasts by Component 2018-2028 (USD Billion)
6.4. Smart Elevator Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Control System
6.4.2. Maintenance System
6.4.3. Communication System
Chapter 7. Global Smart Elevator Market, by Service
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Smart Elevator Market by Service, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Smart Elevator Market Estimates & Forecasts by Service 2018-2028 (USD Billion)
7.4. Smart Elevator Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. New Installation
7.4.2. Maintenance
7.4.3. Renovation
Chapter 8. Global Smart Elevator Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Smart Elevator Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Smart Elevator Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Billion)
8.4. Smart Elevator Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Residential
8.4.2. Commercial
8.4.3. Institutional
8.4.4. Industrial
Chapter 9. Global Smart Elevator Market, Regional Analysis
9.1. Smart Elevator Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Smart Elevator Market
9.2.1. U.S. Smart Elevator Market
9.2.1.1. Component estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Service estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. Application estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Smart Elevator Market
9.3. Europe Smart Elevator Market Snapshot
9.3.1. U.K. Smart Elevator Market
9.3.2. Germany Smart Elevator Market
9.3.3. France Smart Elevator Market
9.3.4. Spain Smart Elevator Market
9.3.5. Italy Smart Elevator Market
9.3.6. Rest of Europe Smart Elevator Market
9.4. Asia-Pacific Smart Elevator Market Snapshot
9.4.1. China Smart Elevator Market
9.4.2. India Smart Elevator Market
9.4.3. Japan Smart Elevator Market
9.4.4. Australia Smart Elevator Market
9.4.5. South Korea Smart Elevator Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Smart Elevator Market
9.5. Latin America Smart Elevator Market Snapshot
9.5.1. Brazil Smart Elevator Market
9.5.2. Mexico Smart Elevator Market
9.6. Rest of The World Smart Elevator Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Otis Elevator Corporation
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Kone Corporation
10.2.3. Schindler Group
10.2.4. Thyssenkrupp AG
10.2.5. Hitachi Ltd
10.2.6. Hyundai Elevators Co., LTD
10.2.7. Mitsubishi Electric Corporation
10.2.8. Toshiba Elevators and Building Systems Corporation
10.2.9. Honeywell International Inc.
10.2.10. Fujitec Co., Ltd.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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