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ウェルネスサービスの世界市場規模調査、サービス別(健康リスク評価、体重管理サービス、栄養サービス、健康診断、フィットネスサービス、禁煙、ストレス管理サービス、その他)、地域別予測 2022-2028


Global Wellness Services Market Size study, by Service (Health risk assessment, Weight management services, Nutrition services, Health screenings, Fitness services, Smoking cessation, Stress management services, Others) and Regional Forecasts 2022-2028

世界のウェルネスサービス市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ウェルネスとは、健康に直接貢献する選択をすることを意識し、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のウェルネスサービス市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ウェルネスとは、健康に直接貢献する選択をすることを意識し、責任を持つ重要なプロセスである。ウェルネスとは、身体、心、精神のバランスの取れた融合である。ウェルネスとは、自分の体を大切にし、大切にすることです。ウェルネス・サービスの目的は、個人が健康を維持・増進できるようにすることで、サービス利用者と医療サービスとの関係を変えることである。人口と一人当たりの所得の増加、地理的プレゼンスを拡大するための合併、買収、コラボレーションが、予測期間中、ウェルネス・サービスの採用につながった。インスタンスの場合フィットネスとウェルネスの世界的リーダーであるゴールドジムは、より健康的な生活と生産性の向上を目指す人々のために、発表されたばかりのスマートウェアラブルバンドでマイクロソフトと協業しました。ジョンソン・エンド・ジョンソンは最近、ヤンセンおよびUSAID(米国国際開発庁)と協力し、抗生物質耐性菌という健康上の脅威と闘うことになりました。また、健康やウェルネスサービスに対する意識の高まりや慢性疾患の急増に伴い、ウェルネスサービスの導入と需要が予測期間中の市場成長を高めると考えられます。しかし、熟練した訓練された人材の不足、非効率で有害な製品が、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

ウェルネスサービスの世界市場を調査した主な地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、ウェルネスサービスとアンチエイジング治療、若年層、中間層の増加という人口動態に起因する市場シェアで世界をリードする地域です。一方、アジア太平洋地域は、2022-2028年の予測期間中に最も高い成長率を示すと予想されています。人口増加や健康に対する意識の高まり、企業部門の成長などの要因が、アジア太平洋地域のウェルネスサービス市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ウェルライト(当社)
コンプサイコ社(米国)
ライフワークス株式会社(カナダ)
ユナイテッドヘルスグループ(オプタム)(当社)
アンセム社(米国)
ワークプレイスオプション(当社)
サーナー株式会社(米国)
センテン株式会社(米国)
Telus(カナダ)
クリーブランドクリニック(米国)

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
サービス別
健康リスクアセスメント
ウェイトマネジメントサービス
ニュートリションサービス
健康診断のご案内
フィットネスサービス
禁煙外来(Smoking Cessation
ストレスマネジメントサービス
その他
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のウェルネスサービス市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Wellness Services Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Wellness Services Market, by Service, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Wellness Services Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Wellness Services Market Dynamics
3.1. Wellness Services Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increase in population and per capita income
3.1.1.2. Merger, acquisition and collaboration to expand their geographic territory
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Paucity of skilled and trained personnel
3.1.2.2. Ineffective and harmful products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rise in awareness about health and wellness services
3.1.3.2. Surge in incidence of chronic diseases
Chapter 4. Global Wellness Services Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Wellness Services Market, by Service
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Wellness Services Market by Service, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Wellness Services Market Estimates & Forecasts by Service, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Wellness Services Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Health Risk Assessment
6.4.2. Weight Management Services
6.4.3. Nutrition Services
6.4.4. Health Screenings
6.4.5. Fitness Services
6.4.6. Smoking Cessation
6.4.7. Stress Management Services
6.4.8. Others
Chapter 7. Global Wellness Services Market, Regional Analysis
7.1. Wellness Services Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Wellness Services Market
7.2.1. U.S. Wellness Services Market
7.2.1.1. Service breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
7.2.2. Canada Wellness Services Market
7.3. Europe Wellness Services Market Snapshot
7.3.1. U.K. Wellness Services Market
7.3.2. Germany Wellness Services Market
7.3.3. France Wellness Services Market
7.3.4. Spain Wellness Services Market
7.3.5. Italy Wellness Services Market
7.3.6. Rest of Europe Wellness Services Market
7.4. Asia-Pacific Wellness Services Market Snapshot
7.4.1. China Wellness Services Market
7.4.2. India Wellness Services Market
7.4.3. Japan Wellness Services Market
7.4.4. Australia Wellness Services Market
7.4.5. South Korea Wellness Services Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Wellness Services Market
7.5. Latin America Wellness Services Market Snapshot
7.5.1. Brazil Wellness Services Market
7.5.2. Mexico Wellness Services Market
7.6. Rest of The World Wellness Services Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. Wellright (us)
8.2.1.1. Key information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (subject to data availability)
8.2.1.4. Product summary
8.2.1.5. Recent developments
8.2.2. Compsych corporation (us)
8.2.3. Lifeworks, inc. (canada)
8.2.4. Unitedhealth group (optum) (us)
8.2.5. Anthem, inc. (us)
8.2.6. Workplace options (us)
8.2.7. Cerner corporation (us)
8.2.8. Centene corporation (us)
8.2.9. Telus (canada)
8.2.10. Cleveland clinic (us)
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Wellness Services Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Wellness is a vital process of becoming aware of and taking responsibility for making choices that directly contribute to health. It is a balanced amalgamation of one’s body, mind and spirit. Wellness means valuing and taking good care of one’s body. The objective of Wellness Services is to change the association between service users and health services by allowing individuals to preserve and improve their health. The increase in population and per capita income and merger, acquisition and collaboration to expand their geographic presence has led to the adoption of Wellness Services across the forecast period. For Instance: Gold’s Gym, the world leader in fitness and wellness, collaborated with Microsoft on its just-unveiled smart wearable band for people who want to live healthier and be more productive. Johnson & Johnson recently collaborated with Janssen and USAID (United States Agency for International Development) to fight against the health threat of antibiotic-resistant bacteria. Also, with the rise in awareness about health and Wellness Services and surge in the incidence of chronic diseases, the adoption & demand for Wellness Services is likely to increase the market growth during the forecast period. However, paucity of skilled and trained personnel and ineffective and harmful products impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global Wellness Services Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the demographics-driven Wellness Services and anti-ageing treatments, younger people and escalating middle-classes. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as growing population and awareness among people for health and wellness. growth in the corporate sector would create lucrative growth prospects for the Wellness Services Market across Asia-Pacific region.

Major market players included in this report are:
Wellright (us)
Compsych corporation (us)
Lifeworks, inc. (canada)
Unitedhealth group (optum) (us)
Anthem, inc. (us)
Workplace options (us)
Cerner corporation (us)
Centene corporation (us)
Telus (canada)
Cleveland clinic (us)

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Service:
Health Risk Assessment
Weight Management Services
Nutrition Services
Health Screenings
Fitness Services
Smoking Cessation
Stress Management Services
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Wellness Services Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Wellness Services Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Wellness Services Market, by Service, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Wellness Services Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Wellness Services Market Dynamics
3.1. Wellness Services Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increase in population and per capita income
3.1.1.2. Merger, acquisition and collaboration to expand their geographic territory
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Paucity of skilled and trained personnel
3.1.2.2. Ineffective and harmful products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rise in awareness about health and wellness services
3.1.3.2. Surge in incidence of chronic diseases
Chapter 4. Global Wellness Services Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Wellness Services Market, by Service
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Wellness Services Market by Service, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Wellness Services Market Estimates & Forecasts by Service, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Wellness Services Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Health Risk Assessment
6.4.2. Weight Management Services
6.4.3. Nutrition Services
6.4.4. Health Screenings
6.4.5. Fitness Services
6.4.6. Smoking Cessation
6.4.7. Stress Management Services
6.4.8. Others
Chapter 7. Global Wellness Services Market, Regional Analysis
7.1. Wellness Services Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Wellness Services Market
7.2.1. U.S. Wellness Services Market
7.2.1.1. Service breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
7.2.2. Canada Wellness Services Market
7.3. Europe Wellness Services Market Snapshot
7.3.1. U.K. Wellness Services Market
7.3.2. Germany Wellness Services Market
7.3.3. France Wellness Services Market
7.3.4. Spain Wellness Services Market
7.3.5. Italy Wellness Services Market
7.3.6. Rest of Europe Wellness Services Market
7.4. Asia-Pacific Wellness Services Market Snapshot
7.4.1. China Wellness Services Market
7.4.2. India Wellness Services Market
7.4.3. Japan Wellness Services Market
7.4.4. Australia Wellness Services Market
7.4.5. South Korea Wellness Services Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Wellness Services Market
7.5. Latin America Wellness Services Market Snapshot
7.5.1. Brazil Wellness Services Market
7.5.2. Mexico Wellness Services Market
7.6. Rest of The World Wellness Services Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. Wellright (us)
8.2.1.1. Key information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (subject to data availability)
8.2.1.4. Product summary
8.2.1.5. Recent developments
8.2.2. Compsych corporation (us)
8.2.3. Lifeworks, inc. (canada)
8.2.4. Unitedhealth group (optum) (us)
8.2.5. Anthem, inc. (us)
8.2.6. Workplace options (us)
8.2.7. Cerner corporation (us)
8.2.8. Centene corporation (us)
8.2.9. Telus (canada)
8.2.10. Cleveland clinic (us)
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

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