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スマートホーム向けセキュリティ製品市場の世界市場規模調査、製品別(防犯カメラ、モニター、ストレージデバイス、その他)、アクセス制御別(顔認証、指紋認証、虹彩認証、その他)、地域別予測 2022-2028


Global Security Products Market for Smart Homes Market Size study, by Product (Security Cameras, Monitors, Storage Devices, Others), by Access Control (Facial Recognition, Fingerprint Recognition, Iris Recognition, Others) and Regional Forecasts 2022-2028

スマートホーム向けセキュリティ製品市場の世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には24.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。スマートホーム向けセキュリティ製品市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

スマートホーム向けセキュリティ製品市場の世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には24.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。スマートホーム向けセキュリティ製品市場は、エンドユーザーのワークステーションにインストールされるソフトウェアアプリケーションで、エクスプロイト、トロイの木馬、ポートスキャン、ウイルスなどのインターネットやネットワークの脅威からユーザーを保護するよう設計されています。買収によるソリューションの拡大やセンサーのコスト低減に注力するプレーヤーが、予測期間中、スマートホーム向けセキュリティ製品市場の採用につながったのです。インスタンスの場合ニューヨーク州エネルギー研究開発局(NYSERDA)によると、スマートテクノロジーとリアルタイムのエネルギー管理システムを有効にすることで、エネルギーの無駄遣いを減らすエコシステムを構築し、コストを平均15%削減し、収益を向上させることができます。カナダの Telus Corp.は、ADT Inc.の現地法人を買収し、セキュリティ事業を拡大しました。また、安全に対する懸念の高まりや「スマートシティ」構想の世界的な普及に伴い、スマートホーム向けセキュリティ製品市場の導入と需要は、予測期間中に市場成長を拡大させる可能性があります。しかし、高い設置コストとシステムの複雑さが、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

スマートホーム向けセキュリティ製品市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、ホームセキュリティシステムの早期導入、米国やカナダなどの経済的・技術的先進国の存在により、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、2022-2028年の予測期間中に最も高い成長率を示すと予測されています。デジタル化の進展やセキュリティインフラの運用コストの最適化などの要因が、アジア太平洋地域のスマートホーム向けセキュリティ製品市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ユナイテッド・テクノロジーズ・コーポレーション
ADTセキュリティサービス
AT&T Inc.
コムキャスト株式会社
Vivint, Inc.
タイコ・セキュリティ・プロダクツ
Control4株式会社
ハネウェルインターナショナル株式会社
株式会社スマートホーム
アイコントロールネットワークス(株)

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
セキュリティカメラ
モニター
ストレージデバイス
その他
アクセスコントロールで
顔認証(Facial Recognition
指紋認証
アイリスレコグニション
その他
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるスマートホーム向けセキュリティ製品市場の世界的なターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Security Products for Smart Homes Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Security Products for Smart Homes Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Security Products for Smart Homes Market, by Access Control, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Security Products for Smart Homes Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Security Products for Smart Homes Market Dynamics
3.1. Security Products for Smart Homes Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Players focus on expanding the solution through acquisitions
3.1.1.2. Decreasing Costs of Sensors
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Installation Costs
3.1.2.2. System complexity
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing safety concerns
3.1.3.2. Worldwide proliferation of “Smart Cities” initiative
Chapter 4. Global Security Products for Smart Homes Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Security Products for Smart Homes Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Security Products for Smart Homes Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Security Products for Smart Homes Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Security Products for Smart Homes Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Security Cameras
6.4.2. Monitors
6.4.3. Storage Devices
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Security Products for Smart Homes Market, by Access Control
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Security Products for Smart Homes Market by Access Control, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Security Products for Smart Homes Market Estimates & Forecasts by Access Control, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Security Products for Smart Homes Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Facial Recognition
7.4.2. Fingerprint Recognition
7.4.3. Iris Recognition
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Security Products for Smart Homes Market, Regional Analysis
8.1. Security Products for Smart Homes Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Security Products for Smart Homes Market
8.2.1. U.S. Security Products for Smart Homes Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Access Control breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Security Products for Smart Homes Market
8.3. Europe Security Products for Smart Homes Market Snapshot
8.3.1. U.K. Security Products for Smart Homes Market
8.3.2. Germany Security Products for Smart Homes Market
8.3.3. France Security Products for Smart Homes Market
8.3.4. Spain Security Products for Smart Homes Market
8.3.5. Italy Security Products for Smart Homes Market
8.3.6. Rest of Europe Security Products for Smart Homes Market
8.4. Asia-Pacific Security Products for Smart Homes Market Snapshot
8.4.1. China Security Products for Smart Homes Market
8.4.2. India Security Products for Smart Homes Market
8.4.3. Japan Security Products for Smart Homes Market
8.4.4. Australia Security Products for Smart Homes Market
8.4.5. South Korea Security Products for Smart Homes Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Security Products for Smart Homes Market
8.5. Latin America Security Products for Smart Homes Market Snapshot
8.5.1. Brazil Security Products for Smart Homes Market
8.5.2. Mexico Security Products for Smart Homes Market
8.6. Rest of The World Security Products for Smart Homes Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. United Technologies Corporation
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. ADT Security Services
9.2.3. AT&T Inc.
9.2.4. Comcast Corporation
9.2.5. Vivint, Inc
9.2.6. Tyco Security Products
9.2.7. Control4 Corporation
9.2.8. Honeywell International Inc.
9.2.9. Smart home Inc.
9.2.10. iControl Networks, Inc.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Security Products Market for Smart Homes Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 24.1 % over the forecast period 2022-2028. Security Products Market for Smart Homes is a Software application installed on end-user workstations designed to protect users from Internet and network threats like exploits, Trojans, port scans, or viruses. The players’ focus on expanding the solution through acquisitions and decreasing costs of sensors has led to the adoption of the Security Products Market for Smart Homes across the forecast period. For Instance: According to the New York State Energy Research and Development Authority (NYSERDA), enabling smart technologies and real-time energy management systems can decrease costs by an average of 15% and improve the bottom line by creating an ecosystem that reduces energy waste. Telus Corp. a Canadian firm has expanded its security business by buying the local operations of ADT Inc. Also, with the growing safety concerns and worldwide proliferation of “smart cities” initiative, the adoption & demand for the Security Products Market for Smart Homes is likely to increase the market growth during the forecast period. However, high installation costs and system complexity impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global Security Products Market for Smart Homes market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the early adoption of home security systems in this region, presence of economically and technically developed countries, such as the US and Canada. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as increasing digitization and optimization of operational costs for security infrastructure would create lucrative growth prospects for the Security Products Market for Smart Homes market across Asia-Pacific region.

Major market players included in this report are:
United Technologies Corporation
ADT Security Services
AT&T Inc.
Comcast Corporation
Vivint, Inc
Tyco Security Products
Control4 Corporation
Honeywell International Inc.
Smart home Inc.
iControl Networks, Inc.

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Security Cameras
Monitors
Storage Devices
Others
By Access Control:
Facial Recognition
Fingerprint Recognition
Iris Recognition
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Security Products Market for Smart Homes Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Security Products for Smart Homes Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Security Products for Smart Homes Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Security Products for Smart Homes Market, by Access Control, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Security Products for Smart Homes Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Security Products for Smart Homes Market Dynamics
3.1. Security Products for Smart Homes Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Players focus on expanding the solution through acquisitions
3.1.1.2. Decreasing Costs of Sensors
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Installation Costs
3.1.2.2. System complexity
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing safety concerns
3.1.3.2. Worldwide proliferation of “Smart Cities” initiative
Chapter 4. Global Security Products for Smart Homes Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Security Products for Smart Homes Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Security Products for Smart Homes Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Security Products for Smart Homes Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Security Products for Smart Homes Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Security Cameras
6.4.2. Monitors
6.4.3. Storage Devices
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Security Products for Smart Homes Market, by Access Control
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Security Products for Smart Homes Market by Access Control, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Security Products for Smart Homes Market Estimates & Forecasts by Access Control, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Security Products for Smart Homes Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Facial Recognition
7.4.2. Fingerprint Recognition
7.4.3. Iris Recognition
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Security Products for Smart Homes Market, Regional Analysis
8.1. Security Products for Smart Homes Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Security Products for Smart Homes Market
8.2.1. U.S. Security Products for Smart Homes Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Access Control breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Security Products for Smart Homes Market
8.3. Europe Security Products for Smart Homes Market Snapshot
8.3.1. U.K. Security Products for Smart Homes Market
8.3.2. Germany Security Products for Smart Homes Market
8.3.3. France Security Products for Smart Homes Market
8.3.4. Spain Security Products for Smart Homes Market
8.3.5. Italy Security Products for Smart Homes Market
8.3.6. Rest of Europe Security Products for Smart Homes Market
8.4. Asia-Pacific Security Products for Smart Homes Market Snapshot
8.4.1. China Security Products for Smart Homes Market
8.4.2. India Security Products for Smart Homes Market
8.4.3. Japan Security Products for Smart Homes Market
8.4.4. Australia Security Products for Smart Homes Market
8.4.5. South Korea Security Products for Smart Homes Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Security Products for Smart Homes Market
8.5. Latin America Security Products for Smart Homes Market Snapshot
8.5.1. Brazil Security Products for Smart Homes Market
8.5.2. Mexico Security Products for Smart Homes Market
8.6. Rest of The World Security Products for Smart Homes Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. United Technologies Corporation
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. ADT Security Services
9.2.3. AT&T Inc.
9.2.4. Comcast Corporation
9.2.5. Vivint, Inc
9.2.6. Tyco Security Products
9.2.7. Control4 Corporation
9.2.8. Honeywell International Inc.
9.2.9. Smart home Inc.
9.2.10. iControl Networks, Inc.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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