世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

先端材料・化学品


Advanced Materials & Chemicals

世界の次世代負極材市場は、2022年に26億5,060万ドルと評価され、2032年には年平均成長率16.29%で成長し115億5,460万ドルに達すると予測されている。世界の次世代負極材市場の成長は、より高速な充電特性と出力... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
BIS Research
ビーアイエスリサーチ
2023年9月26日 US$5,500
1-3ユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
233 英語

 

サマリー

世界の次世代負極材市場は、2022年に26億5,060万ドルと評価され、2032年には年平均成長率16.29%で成長し115億5,460万ドルに達すると予測されている。世界の次世代負極材市場の成長は、より高速な充電特性と出力密度の向上を備えた次世代負極材への需要の高まりが牽引すると予想される。

次世代負極材市場の紹介

コンシューマーエレクトロニクスと運輸の両分野は過去10年間で大きく成長したが、これらの分野は製品製造に採用される非効率的な電源によって依然として制約を受けている。ほとんどのノートパソコンや携帯電話では、バッテリーがほぼ半分のスペースを占めている。したがって、バッテリーのエネルギー密度を50%向上させれば、製品の効率を高めると同時に、カメラのアップグレード、サウンドの向上、通信の改善といった追加機能を搭載するスペースを確保することができる。しかし、バッテリー技術の進歩はあまり見られず、現在もリチウムイオン・バッテリーがエネルギー貯蔵の主流である。さらに、今後数年のうちに、リチウムイオン電池技術は現在の材料とセル設計ではエネルギー限界に達すると予想されており、それによって、より高いエネルギー密度を持つ次世代の負極材料の需要が発生する。

市場紹介

世界の次世代負極材市場は成長段階にあり、次世代負極材を提供する企業の数は急速に増加している。電池技術における最新の技術進歩、電気自動車やエネルギー貯蔵分野の増加が、世界中で次世代負極材市場の採用を後押ししている。さらに、高度なエネルギー貯蔵技術への支出の増加は、次世代負極材産業の拡大を後押しする主な要因の一つである。二酸化炭素排出量を最小限に抑え、製造コストも競争力があるため、再生可能エネルギー源からのエネルギーは世界中で投資が急増している。さらに、次世代負極材は、従来の電池技術よりも優れた効果を発揮することが、その主な利点のひとつである。さらに、予測期間中、主に輸送、エネルギー貯蔵、電気・電子部門から次世代負極材に対する大きな需要があるため、次世代負極材業界では、既存の次世代負極材プロバイダーと新興の次世代負極材プロバイダーの間で市場競争が大幅に拡大すると予想される。

産業への影響

世界の次世代負極材市場は、電池競争力強化のための研究開発プロジェクトの頻度増加、急速充電や高密度電池へのニーズの高まり、環境やカーボンニュートラル目標への関心の高まりなど、いくつかの要因によって牽引されている。

次世代負極材料は、容量と安定性の向上、ライフサイクルの改善、高エネルギー密度などの利点により、ますます需要が高まっている。さらに、次世代負極コンポーネントは、高容量正極物質と効率的に機能するように設計することができる。このような一貫性により、より大きな合体容積とエネルギー消費の少ない、最適化された高性能バッテリーを実現することができる。次世代負極材料は、環境スチュワードシップ・ガイドラインに準拠した長期的なソリューションを提供し、次世代の環境保護に貢献します。さらに、次世代負極材料のエネルギー密度を高めることで、バッテリーをより軽量化できる可能性があり、これはバッテリーの有効性と耐久性を高めるため、電気自動車にとって極めて重要です。さらに、最先端かつ持続可能な製品を顧客に提供することで、企業は研究開発投資を増やしながら、大規模な国際的顧客基盤を確立している。世界の次世代負極材市場の成長は、充電・放電能力の高速化と、さまざまな主要市場での採用によって大きく左右される。現在の市場シナリオでは、シリコン負極の数量増加と劣化、高品質グラフェンの大規模生産の不足のいずれかが、市場成長の足かせとなっている。予測期間(2023~2032年)には、この市場環境がより良好になり、市場拡大を促進する一助となると予想される。

市場細分化:

セグメンテーション1:エンドユーザー別
- 運輸
o 乗用車用電気自動車
o 商用電気自動車
o その他
- 電気・電子
- エネルギー貯蔵
- その他

次世代負極材の世界市場(エンドユーザー別)を支配する輸送セグメント

エンドユーザーに基づく輸送セグメントが2022年の次世代負極材市場をリードし、世界的な電気自動車の販売台数の増加により最大セグメントとなった。電気自動車の需要は近年、特に米国、中国、日本などの国々で劇的に増加している。国際エネルギー機関(IEA)によると、2022年までに1,000万台以上の電気自動車が販売されている。電気自動車の人気の高まりは、次世代電池用負極材料の需要を押し上げている。輸送セクター向け次世代負極材の生産者および供給者は、予測期間中(2023~2032年)、この恩恵を受けると予想される。

セグメンテーション2:タイプ別
- シリコン/酸化シリコンブレンド
- リチウムチタン酸化物
- シリコン-炭素複合材料
- シリコン-グラフェン複合体
- リチウム金属
- その他

次世代負極材の世界市場をリードするシリコン/酸化シリコンブレンドセグメント(タイプ別)

次世代負極材料には、シリコン/シリコン酸化物ブレンド、シリコン-炭素複合材料、シリオクン-グラフェン複合材料、リチウムチタン酸化物、リチウム金属、その他が含まれる。その明確な特性により、これらの材料は予測期間2023-2032年に既存の負極材料業界に混乱を引き起こすと予測されている。今後数年間は、シリコン/酸化シリコンブレンド負極材の消費が大幅に増加する可能性がある。今後10年間で、これらの次世代負極材は、従来の純黒鉛負極材や炭素負極材から世界負極材市場の大きなシェアを奪うと予想される。

セグメンテーション3:地域別
- 北米米国、カナダ、メキシコ
- ヨーロッパドイツ、スペイン、ポーランド、ハンガリー、レスト・オブ・ヨーロッパ
- 英国
- 中国
- アジア太平洋および日本日本、韓国、インド、アジア太平洋地域および日本以外の地域
- 世界の残り:中東・アフリカおよび南米

世界の次世代負極材市場は、中国、アジア太平洋および日本、欧州、北米の地域市場が大きく貢献し、今後数年間で大きな成長が見込まれている。収益の面では、中国が次世代負極材の世界市場を支配しているが、これは大手企業の存在、電池生産の拡大、この分野での研究開発費の増加、インフラ整備の支援によるものである。リチウムイオンバッテリー技術の早期採用や、EV保有台数の多さも市場成長を後押しする要因となっている。さらに、中国の急速な経済成長と、次世代負極材コンポーネントのサプライチェーンに沿った主要業界プレイヤーの存在が、市場の成長に大きな影響を与えている。

次世代負極材の世界市場における最新動向

- 2022年5月、Sila Nanotechnologies Inc.はワシントン州モーゼスレイクに60万平方フィートの施設を購入したことを明らかにした。Silaは、この施設を自動車産業向けに要求される高水準・大量生産でリチウムイオン負極材を製造するために使用する予定である。
- 2023年7月、パナソニックエナジー株式会社は、電気自動車(EV)用リチウムイオン電池の効率を向上させるため、Nexeon Ltd.と自動車電池用シリコン負極材の取得契約を締結したと発表した。
- 2023年2月、NanoRial Technologies Ltd.とNEO Battery Materials Ltd.は、相互独占的パートナーシップ契約を締結した。NEOとNanoRialは、NanoRialの高性能カーボンナノチューブ(CNT)材料を耐久性のあるナノコーティング材料として使用することで、NEOのシリコン負極材NBMSiDEの耐久性と有効性を向上させるために協力する。
- 2022年8月、シリコン電池負極物質の研究を増やすため、ネクセオンは9,000万ドルを調達し、資金調達総額を1億7,000万ドルに拡大した。同社は、その後の投資ラウンドで得た資金で、リチウムイオン電池用のシリコン系負極物質を大量に製造できるようになると予想される。
- 2022年9月、江西省甘豊リチウム有限公司と宜春市政府は、リチウムイオン電池の製造施設およびその他の関連する製造ネットワーク構想の確立のため、協力的な戦略的枠組み契約を締結した。リリースによると、同社は宜春経済技術開発区に生産能力7,000トンのリチウム金属プロジェクトと、年間生産能力30GWhの新型リチウムイオン生産施設を設立する予定。

需要 - 推進要因、課題、機会

市場の推進要因:急速充電と高密度電池へのニーズの高まり

リチウムイオン電池の進化は、ノートパソコン、携帯電話、その他多くの電子機器など、さまざまな機器の電源として機能することで、デジタル電子革命の先駆けとなった。環境問題への関心の高まりによるEV需要の増加は、電池のエネルギー貯蔵能力に重点を置いている。EV需要の拡大は、リチウムイオン電池と次世代負極材市場に直接的な影響を与えている。EVと家電製品の成長の主な阻害要因は、EVバッテリーの充電が従来の石油自動車に燃料を供給するよりもはるかに時間がかかるため、充電が困難なことである。一般的に使用されている負極材である黒鉛は、放電電位がかなり低い。これがリチウムイオン電池の急速充電を阻害している。さらに、研究者たちは、電池の耐久性を損なうことなく急速充電を可能にするために、シリコン、スズ、ゲルマニウムといった電池負極元素のさまざまな組み合わせを開発している。このように、より高密度で急速充電が可能な電池への需要の高まりが、世界の次世代負極材市場の成長を牽引していると言える。

市場の課題高品質グラフェンの大量生産の欠如

ナノ構造グラフェンの進化の結果、数多くの最終用途の電気化学的性能が向上した。自己修復材料の添加剤となり得るのがグラフェンである。サムスン先端技術研究所の科学者によると、グラフェンをコーティングしたバッテリーは充電容量が5倍になるという。バッテリーへの利用を通じて、グラフェンの電子特性はエネルギー貯蔵アプリケーションに革命的な発展をもたらす可能性を秘めている。しかし、グラフェンの大量生産のスケールアップは困難であるため、その有利な特性にもかかわらず、グラフェンの幅広い適応性には限界がある。大量生産は、熱伝導性、機械的柔軟性、透明性、電気伝導性など、グラフェンの特性に大きな影響を及ぼす。その結果、グラフェンの品質を維持することが困難になる。

市場機会:再生可能エネルギー源への投資の増加

再生可能エネルギーに対する世界的な受け入れと投資が増加している。リチウムイオン電池は、二酸化炭素排出量を最小限に抑え、パリ協定の目標を達成するために、政府と企業の両方が化石燃料から再生可能エネルギー源へと移行しようとしている移行において、重要な役割を果たすと予想される。企業はさらに、再生可能エネルギーをオフグリッドで達成するための主要なエネルギー貯蔵システムとして、リチウムイオン電池を採用する可能性を研究している。さらに、リチウムイオン電池は、エネルギー密度、比エネルギー、出力密度の点で他の市販電池を凌駕している。さらに、リチウムイオン電池が再生可能エネルギー源のエネルギー貯蔵デバイスとして使用されるようになったのは、その高出力放電能力、改善された往復効率、低い自己放電率、大幅に長い動作寿命が背景にある。

本レポートは組織にどのような価値をもたらすのか?

製品/イノベーション戦略:製品セグメントは、読者が次世代負極材市場に関与するさまざまなタイプを理解するのに役立ちます。さらに、エンドユーザー(輸送、電気・電子、エネルギー貯蔵、その他)に基づく世界の次世代負極材市場の詳細な理解を読者に提供する。次世代負極材市場は、持続可能性への懸念とその高効率特性を背景に、エンドユーザー産業で牽引力を増している。次世代負極材料は、温室効果ガス(GHG)排出の抑制にも使用されている。さらに、今後数年間は、パートナーシップやコラボレーションが市場ポジションの強化に重要な役割を果たすと予想され、各社は技術力の強化に注力し、次世代負極材業界で圧倒的な市場シェアを獲得している。

成長/マーケティング戦略:世界の次世代負極材市場は急速なペースで成長している。同市場は、既存および新興の市場プレーヤーに莫大な機会を提供している。このセグメントで取り上げる戦略には、M&A、製品投入、提携・協力、事業拡大、投資などがある。企業が市場での地位を維持・強化するために好む戦略には、主にパートナーシップ、協定、協力関係が含まれる。

競争戦略:本調査で分析・プロファイリングした世界の次世代負極材市場の主要企業には、次世代負極材を開発、維持、販売する次世代負極材プロバイダーが含まれる。さらに、世界の次世代負極材市場で事業を展開するプレイヤーの詳細な競合ベンチマーキングは、読者がプレイヤー同士のスタック方法を理解するのに役立つように行われ、明確な市場風景を提示しています。さらに、パートナーシップ、協定、協力などの包括的な競争戦略は、読者が市場の未開拓の収益ポケットを理解するのに役立ちます。

調査方法

データ予測とモデリングの要因

- 本レポートの対象範囲は次世代負極材に焦点を当てている。
- 市場規模は、負極材生産量と、負極材生産量全体に占める次世代負極材市場のシェアに基づいて算出した。
- この分類に基づき、平均販売価格(ASP)を加重平均法により算出した。ASPの計算は、調査中に考慮したデータポイント数に基づいている。
- 市場分析で考慮した基本通貨は米ドルである。米ドル以外の通貨は、その年の平均換算レートを考慮し、すべての統計計算で米ドルに換算している。
- 通貨換算レートは Oanda ウェブサイトの過去の為替レートから取得した。
- 本調査研究では、2020 年 1 月から 2023 年 3 月までのほぼすべての最近の動向を考慮した。
- 本調査は次世代負極材のタイプに限定しており、その他のタイプは含まれていない。
- 本レポートで提供する情報は、綿密な一次インタビュー、調査、二次分析の結果である。
- 関連情報が入手できない場合は、代理指標と外挿を採用した。
- 将来的な景気後退は、市場の推計と予測には考慮されていない。
- 現在使用されている技術は、大きな技術的ブレークスルーがない限り、予測期間中存続すると予想される。

市場の推定と予測

次世代負極材の世界市場規模は、二次調査と一次調査を組み合わせて算出した。定量的な情報を導き出すために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせに従っている。ボトムアップアプローチのステップは以下の通りである:

- 各国の電池、電池セル、負極材の生産量を個別に算出。
- さらに、過去のデータと将来のシナリオに基づいて、各国の次世代負極材を予測期間まで推定した。
- 各国について、次世代負極材の普及率は異なる二次情報源に基づいて計算されており、同じ情報は次世代負極材市場のエコシステム全体にわたって一次情報源から検証されている。
- 負極材生産における次世代負極材の普及率が推定されると、各レベルの普及率は以下のようなパラメータに基づいて推定される:
o 各国の電気自動車開発などの主要エンドユーザー
o 各国の規制シナリオ
o 当該国における次世代負極材メーカーの存在
o 各国の経済状況
- 次世代負極材の推定数は、様々なタイプの負極材に対する需要に基づいて導き出された。
- 様々な二次情報源と一次回答者から、次世代負極材の普及率を製品と用途ごとに推計している。
- さらに、過去のエンドユーザー動向、一次インタビュー、将来シナリオに基づいて、予測期間までの地域シェアを推定した。
- 各国について、次世代負極材の普及率は異なる二次情報源に基づいて算出され、同じ情報は次世代負極材市場のエコシステム全体にわたって一次情報源から検証されている。
- 各製品と用途における次世代負極材の普及率に基づいて、各国の次世代負極材の推定総数を算出した。各国の同データを算出した後、数値を合計して地域レベルの需要を算出し、地域レベルの需要を合計して2022年から2032年までの世界需要を算出した。
- 各国の普及レベルなどのすべての要因は、調査期間中、さまざまな一次資料から検証されたものである。

一次調査

一次情報源には、原料サプライヤー、次世代負極材メーカー、電池メーカーなど、次世代負極材エコシステムの業界専門家が含まれている。最高経営責任者(CEO)、副社長、マーケティング責任者、技術・イノベーション責任者などの回答者にインタビューを行い、本調査の質的・量的側面を入手・検証した。

一次資料から得られた主なデータは以下の通りである:

- すべての数値とグラフの検証と三角測量
- レポートのセグメンテーションと主要な定性的調査結果の検証
- 競合状況の把握
- 市場プレーヤーによる特定の製品の現在および提案生産額
- 市場タイプ別の各種市場数の検証
- 地域分析における個別市場の割合

主な一次情報源は以下の通り:

- ゴディ・インディア社
- モルガン・アドバンスト・マテリアルズ
- ファラデー・バッテリー・チャレンジ
- GODIエネルギー
- 電池用鉱物・材料
- シグニ・エナジー社
- エレクトロニクス技術用材料センター
- バテックス・エナジー
- ノーリー・カーボン・グラファイト・コンサルタンツLLC
- e-TRNLエネルギー
- オラ・エレクトリック
- ファストマーケッツ
- アンゴ・ザラ・コメルシオ・エ・インダストリアLda.

二次調査

この調査では、広範な二次調査、ディレクトリ、企業のウェブサイト、年次報告書を使用する。また、Hoovers、Bloomberg、Businessweek、Factiva、One-Sourceなどのデータベースを活用し、世界市場の広範かつ技術的、市場志向的、商業的な調査に役立つ効果的な情報を収集している。データソースに加え、www.weforum.org、www.trademap.org などの他のデータソースやウェブサイトの助けを借りて調査を実施している。

セカンダリーリサーチは、業界のバリューチェーン、収益モデル、市場の貨幣連鎖、主要プレイヤーの総体、現在および潜在的な使用事例と用途に関する重要な情報を得るために実施した。

二次調査から得られた主なデータは以下の通りである:

- セグメンテーションの内訳、分割、シェア率
- 市場価値のデータ
- 市場トッププレーヤーの主要業界動向
- 市場の様々な側面、主要トレンド、技術革新の新たな領域に関する定性的洞察
- 数学的・統計的計算のための定量的データ

主な二次情報源には以下のようなものがある:

- 国際エネルギー機関(IEA)
- 国際再生可能エネルギー機関(IRENA)
- エネルギー貯蔵協会(ESA)
- ドイツエネルギー・水産業協会(BDEW)
- 米国エネルギー協会(USEA)
- エネルギー資源研究所(TERI)
- 英国再生可能エネルギー協会(RenewableUK
- インド国立太陽エネルギー連盟(NSEFI)
- 国際太陽エネルギー協会(ISES)
- クリーンエネルギー規制機関(CER)
- 欧州自動車・産業用電池製造業者協会(EUROBAT)
- OurEnergyPolicy財団
- 中国自動車工業会(CAAM)
- 国際電池材料協会(IBA)
- 日本電池工業会(BAJ)

主な市場プレーヤーと競争の概要

プロフィールに掲載されている企業は、一次専門家から収集したインプットと、企業のカバレッジ、製品ポートフォリオ、市場浸透度の分析に基づいて選定されています。

本レポートに掲載されている上位企業のうち、次世代負極材の世界市場で事業を展開している民間企業は2022年の市場シェアの約73%を占め、同市場で事業を展開している上場企業は市場シェアの約27%を獲得している。

この市場で著名な企業は以下の通りである:

民間企業

- アルタイルナノ
- レイドンジャール・テクノロジーズBV
- ネクセオン
- pHマターLLC
- シラ・ナノテクノロジーズ
- キューバーグ
- 上海杉杉科技有限公司
- アンピルス・テクノロジーズ
- カリフォルニア・リチウム電池
- エノビックス
- ポスコケミカル

上場企業

- アルベマール・コーポレーション
- タルガグループ
- 天奇リチウム株式会社
- 江西甘豊リチウム有限公司

ページTOPに戻る


目次

1 市場
1.1 業界の展望
1.1.1 トレンド現状と将来
1.1.1.1 電気自動車向け次世代負極材市場の拡大
1.1.1.2 シリコンリサイクルに注力することでリチウムイオン電池への応用が進む
1.1.1.3 様々な最終用途における固体リチウム金属電池の需要拡大
1.1.2 サプライチェーン分析
1.1.3 次世代負極材世界市場のエコシステム
1.1.3.1 コンソーシアムと協会
1.1.3.2 規制/認証機関
1.1.3.3 政府プログラム
1.1.3.4 研究機関や大学によるプログラム
1.1.4 負極材料と正極材料の比較分析
1.1.5 投資シナリオ
1.2 ビジネス・ダイナミクス
1.2.1 ビジネス・ドライバー
1.2.1.1 急速充電と高密度電池へのニーズの高まり
1.2.1.2 低コスト、持続可能、豊富な性質によるシリコン材料の需要拡大
1.2.1.3 電池構成強化のための研究開発プロジェクトの頻度増加
1.2.1.4 先進エネルギー貯蔵技術への投資の増加
1.2.2 事業上の制約
1.2.2.1 次世代負極材料の高コスト
1.2.2.2 高品質グラフェンの大量生産の欠如
1.2.2.3 シリコン負極の体積増加と劣化
1.2.3 事業戦略
1.2.3.1 製品・市場開発
1.2.4 企業戦略
1.2.4.1 M&A、パートナーシップ、提携、合弁事業
1.2.5 ビジネスチャンス
1.2.5.1 再生可能エネルギー源への投資の増加
1.2.5.2 環境への関心の高まりとカーボンニュートラル目標
1.2.5.3 シリコンアノードの安定性を保証する弾力性のあるバインダーの創出
1.2.5.4 リチウム金属電池用の新しい電解質の設計
1.3 スタートアップの状況
1.3.1 エコシステムにおける主要新興企業
2 応用分野
2.1 次世代負極材の世界市場(用途と仕様)
2.1.1 次世代負極材の世界市場(エンドユーザー別)
2.1.1.1 輸送機関
2.1.1.1.1 乗用車用電気自動車
2.1.1.1.2 商用電気自動車
2.1.1.1.3 その他
2.1.1.2 エネルギー貯蔵
2.1.1.3 電気・電子
2.1.1.4 その他
2.2 次世代負極材の世界市場需要分析(エンドユーザー別)、数量・金額データ
3 製品
3.1 次世代負極材の世界市場(製品・仕様)
3.1.1 次世代負極材の世界市場(タイプ別)
3.1.1.1 シリコン/シリコン酸化物(Si/SiOx)ブレンド
3.1.1.2 酸化チタンリチウム
3.1.1.3 ケイ素-炭素複合材料
3.1.1.4 ケイ素-グラフェン複合体
3.1.1.5 リチウム金属
3.1.1.6 その他
3.2 次世代負極材のタイプ間比較分析
3.3 次世代負極材の世界市場の需要分析(タイプ別)、数量・金額データ
3.4 製品のベンチマーク成長率-市場シェアマトリックス(タイプ別)、2022年
3.5 特許分析
3.5.1 特許分析(ステータス別)
3.5.2 特許分析(組織別)
3.6 価格分析
3.6.1 次世代負極材市場の平均価格分析
4 地域
4.1 北米
4.1.1 市場
4.1.1.1 北米の主要生産者/供給者
4.1.1.2 ビジネスの促進要因
4.1.1.3 ビジネス上の課題
4.1.2 アプリケーション
4.1.2.1 北米の次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.1.3 製品
4.1.3.1 北米次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.1.4 北米(国別)
4.1.4.1 米国
4.1.4.1.1 市場
4.1.4.1.1.1 バイヤーの属性
4.1.4.1.1.2 米国の主要生産者/サプライヤー
4.1.4.1.1.3 規制の状況
4.1.4.1.1.4 ビジネス・ドライバー
4.1.4.1.1.5 ビジネス上の課題
4.1.4.1.2 アプリケーション
4.1.4.1.2.1 米国の次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.1.4.1.3 製品
4.1.4.1.3.1 米国次世代負極材市場(タイプ別)、数量・金額データ
4.1.4.2 カナダ
4.1.4.2.1 市場
4.1.4.2.1.1 バイヤーの属性
4.1.4.2.1.2 カナダの主要メーカー/サプライヤー
4.1.4.2.1.3 規制の状況
4.1.4.2.1.4 ビジネス・ドライバー
4.1.4.2.1.5 ビジネス上の課題
4.1.4.2.2 応用分野
4.1.4.2.2.1 カナダの次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.1.4.2.3 製品
4.1.4.2.3.1 カナダの次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.1.4.3 メキシコ
4.1.4.3.1 市場
4.1.4.3.1.1 バイヤーの属性
4.1.4.3.1.2 メキシコの主要メーカー/サプライヤー
4.1.4.3.1.3 規制の状況
4.1.4.3.1.4 ビジネス・ドライバー
4.1.4.3.1.5 ビジネス上の課題
4.1.4.3.2 応用分野
4.1.4.3.2.1 メキシコ次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.1.4.3.3 製品
4.1.4.3.3.1 メキシコ次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.2 欧州
4.2.1 市場
4.2.1.1 欧州の主要メーカー/サプライヤー
4.2.1.2 ビジネスドライバー
4.2.1.3 ビジネス上の課題
4.2.2 用途
4.2.2.1 欧州の次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.2.3 製品
4.2.3.1 欧州の次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.2.4 欧州(国別)
4.2.4.1 ドイツ
4.2.4.1.1 市場
4.2.4.1.1.1 バイヤーの属性
4.2.4.1.1.2 ドイツの主要メーカー/サプライヤー
4.2.4.1.1.3 規制の状況
4.2.4.1.1.4 ビジネス・ドライバー
4.2.4.1.1.5 ビジネス上の課題
4.2.4.1.2 アプリケーション
4.2.4.1.2.1 ドイツ次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.2.4.1.3 製品
4.2.4.1.3.1 ドイツの次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.2.4.2 スペイン
4.2.4.2.1 市場
4.2.4.2.1.1 バイヤーの属性
4.2.4.2.1.2 スペインの主要メーカー/サプライヤー
4.2.4.2.1.3 規制の状況
4.2.4.2.1.4 ビジネス・ドライバー
4.2.4.2.1.5 ビジネス上の課題
4.2.4.2.2 アプリケーション
4.2.4.2.2.1 スペインの次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.2.4.2.3 製品
4.2.4.2.3.1 スペインの次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.2.4.3 ポーランド
4.2.4.3.1 市場
4.2.4.3.1.1 バイヤーの属性
4.2.4.3.1.2 ポーランドの主要メーカー/サプライヤー
4.2.4.3.1.3 規制の状況
4.2.4.3.1.4 ビジネス・ドライバー
4.2.4.3.1.5 ビジネス上の課題
4.2.4.3.2 用途
4.2.4.3.2.1 ポーランド次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.2.4.3.3 製品
4.2.4.3.3.1 ポーランドの次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.2.4.4 ハンガリー
4.2.4.4.1 市場
4.2.4.4.1.1 バイヤーの属性
4.2.4.4.1.2 ハンガリーの主要メーカー/サプライヤー
4.2.4.4.1.3 規制の状況
4.2.4.4.1.4 ビジネス・ドライバー
4.2.4.4.1.5 ビジネス上の課題
4.2.4.4.2 アプリケーション
4.2.4.4.2.1 ハンガリー次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.2.4.4.3 製品
4.2.4.4.3.1 ハンガリー次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.2.4.5 欧州地域(RoE)
4.2.4.5.1 市場
4.2.4.5.1.1 バイヤーの属性
4.2.4.5.1.2 欧州安息の主要メーカー/サプライヤー
4.2.4.5.1.3 ビジネスドライバー
4.2.4.5.1.4 ビジネス上の課題
4.2.4.5.2 アプリケーション
4.2.4.5.2.1 欧州の次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.2.4.5.3 製品
4.2.4.5.3.1 欧州の次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.3 イギリス
4.3.1 市場
4.3.1.1 バイヤーの属性
4.3.1.2 英国の主要メーカー/サプライヤー
4.3.1.3 規制の状況
4.3.1.4 ビジネス・ドライバー
4.3.1.5 ビジネス上の課題
4.3.2 用途
4.3.2.1 英国の次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.3.3 製品
4.3.3.1 イギリスの次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.4 中国
4.4.1 市場
4.4.1.1 バイヤーの属性
4.4.1.2 中国の主要メーカー/サプライヤー
4.4.1.3 規制の状況
4.4.1.4 ビジネス・ドライバー
4.4.1.5 ビジネス上の課題
4.4.2 アプリケーション
4.4.2.1 中国の次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.4.3 製品
4.4.3.1 中国の次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.5 アジア太平洋地域と日本
4.5.1 市場
4.5.1.1 アジア太平洋地域と日本の主要メーカー/サプライヤー
4.5.1.2 ビジネス促進要因
4.5.1.3 ビジネス上の課題
4.5.2 アプリケーション
4.5.2.1 アジア太平洋地域と日本の次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.5.3 製品
4.5.3.1 アジア太平洋地域と日本の次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.5.4 アジア太平洋地域と日本(国別)
4.5.4.1 日本
4.5.4.1.1 市場
4.5.4.1.1.1 バイヤーの属性
4.5.4.1.1.2 日本の主要メーカー/サプライヤー
4.5.4.1.1.3 規制の状況
4.5.4.1.1.4 ビジネスドライバー
4.5.4.1.1.5 ビジネス上の課題
4.5.4.1.2 アプリケーション
4.5.4.1.2.1 日本の次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.5.4.1.3 製品
4.5.4.1.3.1 日本の次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.5.4.2 韓国
4.5.4.2.1 市場
4.5.4.2.1.1 バイヤーの属性
4.5.4.2.1.2 韓国の主要メーカー/サプライヤー
4.5.4.2.1.3 規制の状況
4.5.4.2.1.4 ビジネス・ドライバー
4.5.4.2.1.5 ビジネス上の課題
4.5.4.2.2 アプリケーション
4.5.4.2.2.1 韓国の次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.5.4.2.3 製品
4.5.4.2.3.1 韓国の次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.5.4.3 インド
4.5.4.3.1 市場
4.5.4.3.1.1 バイヤーの属性
4.5.4.3.1.2 インドの主要メーカー/サプライヤー
4.5.4.3.1.3 規制の状況
4.5.4.3.1.4 ビジネスドライバー
4.5.4.3.1.5 ビジネス上の課題
4.5.4.3.2 アプリケーション
4.5.4.3.2.1 インド次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.5.4.3.3 製品
4.5.4.3.3.1 インド次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.5.4.4 アジア太平洋地域と日本
4.5.4.4.1 市場
4.5.4.4.1.1 バイヤーの属性
4.5.4.4.1.2 アジア太平洋地域および日本の主要メーカー/サプライヤー
4.5.4.4.1.3 ビジネス・ドライバー
4.5.4.4.1.4 ビジネス上の課題
4.5.4.4.2 アプリケーション
4.5.4.4.2.1 アジア太平洋地域と日本の次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.5.4.4.3 製品
4.5.4.4.3.1 アジア太平洋地域と日本の次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.6 世界の休息地
4.6.1 市場
4.6.1.1 世界の主要メーカー/サプライヤー
4.6.1.2 ビジネス促進要因
4.6.1.3 ビジネス上の課題
4.6.2 アプリケーション
4.6.2.1 世界の次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.6.3 製品
4.6.3.1 世界の次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.6.4 世界の休息市場(地域別)
4.6.4.1 南米
4.6.4.1.1 市場
4.6.4.1.1.1 バイヤーの属性
4.6.4.1.1.2 南米の主要メーカー/サプライヤー
4.6.4.1.1.3 規制の状況
4.6.4.1.1.4 ビジネス・ドライバー
4.6.4.1.1.5 ビジネス上の課題
4.6.4.1.2 アプリケーション
4.6.4.1.2.1 南米の次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.6.4.1.3 製品
4.6.4.1.3.1 南米の次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
4.6.4.2 中東・アフリカ
4.6.4.2.1 市場
4.6.4.2.1.1 バイヤーの属性
4.6.4.2.1.2 中東・アフリカの主要メーカー/サプライヤー
4.6.4.2.1.3 規制の状況
4.6.4.2.1.4 ビジネス・ドライバー
4.6.4.2.1.5 ビジネス上の課題
4.6.4.2.2 アプリケーション
4.6.4.2.2.1 中東・アフリカの次世代負極材市場(エンドユーザー別):数量・金額データ
4.6.4.2.3 製品
4.6.4.2.3.1 中東・アフリカの次世代負極材市場(タイプ別):数量・金額データ
5 市場-競合ベンチマーキングと企業プロファイル
5.1 競合ベンチマーキング
5.1.1 競合のポジションマトリックス
5.1.2 主要企業の製品マトリックス(タイプ別)
5.1.3 主要企業の市場シェア分析(2022年
5.2 企業プロフィール
5.2.1 アルタイルナノ
5.2.1.1 会社概要
5.2.1.1.1 次世代負極材の世界市場におけるアルテアナノの役割
5.2.1.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.1.2 アナリストの見解
5.2.2 レイドンジャール・テクノロジーズBV
5.2.2.1 会社概要
5.2.2.1.1 次世代負極材の世界市場におけるLeydnJar Technologies BVの役割
5.2.2.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.2.2 事業戦略
5.2.2.2.1 製品開発
5.2.2.2.2 市場開発
5.2.2.3 企業戦略
5.2.2.3.1 パートナーシップ、提携、合弁事業
5.2.2.4 アナリストの見解
5.2.3 ネクシオン・リミテッド
5.2.3.1 会社概要
5.2.3.1.1 次世代負極材の世界市場におけるネクセオンの役割
5.2.3.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.3.2 事業戦略
5.2.3.2.1 市場開発
5.2.3.3 企業戦略
5.2.3.3.1 パートナーシップ、提携、合弁事業
5.2.3.4 アナリストの見解
5.2.4 pHマターLLC
5.2.4.1 会社概要
5.2.4.1.1 次世代負極材の世界市場におけるpH Matter LLCの役割
5.2.4.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.4.2 事業戦略
5.2.4.2.1 製品開発
5.2.4.3 企業戦略
5.2.4.3.1 パートナーシップ、提携、合弁事業
5.2.4.4 アナリストの見解
5.2.5 シラ・ナノテクノロジーズ社
5.2.5.1 会社概要
5.2.5.1.1 次世代負極材の世界市場におけるSila Nanotechnologies Inc.の役割
5.2.5.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.5.2 事業戦略
5.2.5.2.1 市場開発
5.2.5.3 企業戦略
5.2.5.3.1 パートナーシップ、提携、合弁事業
5.2.5.4 アナリストの見解
5.2.6 キューバーグ
5.2.6.1 会社概要
5.2.6.1.1 次世代負極材の世界市場におけるキュウベルクの役割
5.2.6.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.6.2 事業戦略
5.2.6.2.1 市場開発
5.2.6.3 アナリストの見解
5.2.7 上海杉杉科技有限公司
5.2.7.1 会社概要
5.2.7.1.1 次世代負極材の世界市場における上海杉杉科技の役割
5.2.7.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.7.2 事業戦略
5.2.7.2.1 市場開発
5.2.7.3 アナリストの見解
5.2.8 アンピラス・テクノロジーズ
5.2.8.1 会社概要
5.2.8.1.1 次世代負極材の世界市場におけるアンピラス・テクノロジーズの役割
5.2.8.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.8.1.3 生産拠点
5.2.8.2 事業戦略
5.2.8.2.1 市場開発
5.2.8.3 企業戦略
5.2.8.3.1 パートナーシップ、提携、合弁事業
5.2.8.4 研究開発分析
5.2.8.5 アナリストの見解
5.2.9 カリフォルニア・リチウム電池
5.2.9.1 会社概要
5.2.9.1.1 次世代負極材の世界市場におけるカリフォルニアリチウム電池の役割
5.2.9.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.9.1.3 生産拠点
5.2.9.2 アナリストの見解
5.2.10 エノビックス
5.2.10.1 会社概要
5.2.10.1.1 次世代負極材の世界市場におけるエノビックスの役割
5.2.10.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.10.2 事業戦略
5.2.10.2.1 市場開発
5.2.10.3 アナリストの見解
5.2.11 アルベマール・コーポレーション
5.2.11.1 会社概要
5.2.11.1.1 次世代負極材の世界市場におけるアルベマール社の役割
5.2.11.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.11.2 事業戦略
5.2.11.2.1 市場開発
5.2.11.3 企業戦略
5.2.11.3.1 パートナーシップ、提携、合弁事業
5.2.11.4 研究開発分析
5.2.11.5 アナリストの見解
5.2.12 タルガ・グループ
5.2.12.1 会社概要
5.2.12.1.1 次世代負極材の世界市場におけるTalga Groupの役割
5.2.12.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.12.2 事業戦略
5.2.12.2.1 市場開発
5.2.12.3 企業戦略
5.2.12.3.1 パートナーシップ、提携、合弁事業
5.2.12.4 アナリストの見解
5.2.13 天奇リチウム株式会社
5.2.13.1 会社概要
5.2.13.1.1 次世代負極材の世界市場における天奇リチウムの役割
5.2.13.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.13.1.3 生産拠点
5.2.13.2 アナリストの見解
5.2.14 江西甘豊リチウム有限公司
5.2.14.1 会社概要
5.2.14.1.1 次世代負極材の世界市場における江西甘峰リチウムの役割
5.2.14.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.14.1.3 生産拠点
5.2.14.2 事業戦略
5.2.14.2.1 市場開発
5.2.14.3 企業戦略
5.2.14.3.1 パートナーシップ、提携、合弁事業
5.2.14.4 研究開発分析
5.2.14.5 アナリストの見解
5.2.15 ポスコ・ケミカル
5.2.15.1 会社概要
5.2.15.1.1 次世代負極材の世界市場におけるポスコケミカルの役割
5.2.15.1.2 製品ポートフォリオ
5.2.15.1.3 生産拠点
5.2.15.2 事業戦略
5.2.15.2.1 市場開発
5.2.15.3 企業戦略
5.2.15.3.1 パートナーシップ、提携、合弁事業
5.2.15.4 アナリストの見解
6 調査方法
6.1 一次データソース
6.2 BISデータソース
6.3 前提条件と限界
図表一覧
図1:次世代負極材の世界市場(百万ドル、2022年、2023年、2032年
図2:次世代負極材の世界市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022年、2032年
図3:次世代負極材料の世界市場(タイプ別)、100万ドル、2022年および2032年
図4:次世代負極材の世界市場(地域別)、100万ドル、2022年および2032年
図5:次世代負極材の世界市場カバレッジ
図6:電気自動車の世界販売台数(百万台)、2020年、2025年、2030年
図7:フェロシリコンとシリコンの生産データ(千トン)、2018年~2022年
図8:シリコンのリチウムイオン電池負極材へのリサイクルプロセス
図9:世界の次世代負極材市場のサプライチェーン分析
図10:負極材料と正極材料
図11:負極材と正極材の比較分析
図12:次世代負極材市場のビジネスダイナミクス
図13:シリコンの生産・埋蔵量データ(千トン、2021年および2022年
図 14: 電池貯蔵能力(国別)、2020 年と 2026 年
図15:直径サイズによって変化するシリコン粒子の安定性
図 16:ネットゼロ経路におけるクリーンエネルギー投資(兆ドル)、2016~2020 年、2030 年、2050 年
図17:シリコン系アノード用ポリマーバインダーの進歩
図18:リチウムイオン電池の電解質成分
図19:次世代負極材料市場(用途別)
図20:世界の電気自動車販売台数(タイプ別)、2020-2022年
図21:小規模システムによる電池設置のオーストラリア州データ(2020年~2022年8月
図22:再生可能エネルギーの年間平均純増設容量(ギガワット(GW))、2011年~2022年
図23:次世代負極材料市場(タイプ別)
図24:GCAが提供する利点
図25:次世代負極材の世界市場における年度別特許出願件数(2020年1月~2023年7月
図 26:次世代負極材料の世界市場における特許付与年別合計、2020年1月~2023年7月
図27:次世代負極材料の世界市場、特許分析(ステータス別)、2020年1月~2023年7月
図28:次世代負極材料の世界市場、特許分析(組織別)、2020年1月~2023年7月
図29:調査方法
図 30:トップダウンアプローチとボトムアップアプローチ
図31:次世代負極材の世界市場:影響因子
図32:仮定と限界
表一覧
表1:固体電池の主な主要投資家
表2:次世代負極材市場のステークホルダー
表3:規制/認証機関のリスト
表4:次世代負極材市場の政府プログラム一覧
表5:研究機関・大学によるプログラム一覧
表6:企業による主な投資
表7:主要指標の比較表
表8:主要製品と市場開発
表9:主なM&A、提携、共同研究、合弁事業
表10:次世代負極材の世界市場(エンドユーザー別)、キロトン、2022-2032年
表11:次世代負極材の世界市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表12:次世代負極材市場のタイプによる技術的差異
表13:次世代負極材市場のタイプによる商習慣の違い
表14:次世代負極材の世界市場(タイプ別)、キロトン、2022-2032年
表15:次世代負極材の世界市場(タイプ別)、百万ドル、2022-2032年
表16:次世代負極材料の世界価格分析、$/Kg、2022-2032年
表17:平均価格分析、次世代負極材市場(地域別)、$/Kg、2022-2032年
表18:次世代負極材の世界市場(地域別)、キロトン、2022-2032年
表19:次世代負極材の世界市場(地域別)、100万ドル、2022-2032年
表20:北米の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表21:北米の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表22:北米の次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表23:北米の次世代負極材市場(タイプ別)、百万ドル、2022-2032年
表24:米国の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表25:米国の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表26:米国の次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表27:米国の次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表28:カナダの次世代負極材市場(エンドユーザー別),トン, 2022-2032
表29:カナダの次世代負極材市場カナダの次世代負極材市場(エンドユーザー別),百万ドル, 2022-2032
表30:カナダの次世代負極材市場(タイプ別), トン, 2022-2032
表31:カナダの次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表32:メキシコの次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表33:メキシコ次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表34:メキシコの次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表35:メキシコ次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表36:欧州アメリカの次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表37:欧州の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表38:欧州の次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表39:欧州次世代負極材市場欧州の次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表40:ドイツの次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表41:ドイツの次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表42:ドイツの次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表43:ドイツの次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表44:スペインの次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表45:スペインの次世代負極材市場(エンドユーザー別)、100万ドル、2022-2032年
表46:スペインの次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表47:スペインの次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表48:ポーランドの次世代負極材市場(エンドユーザー別):単位:トン、2022-2032年
表49 ポーランド次世代負極材市場ポーランドの次世代負極材市場(エンドユーザー別)、100万ドル、2022-2032年
表50:ポーランドの次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表51 ポーランド次世代負極材市場ポーランドの次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表 52:ハンガリー次世代負極材市場(エンドユーザー別):トン:2022-2032年
表53:ハンガリー次世代負極材市場(エンドユーザー別)、100万ドル、2022-2032年
表54:ハンガリー次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表55:ハンガリー次世代負極材市場ハンガリー次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表56:欧州以外の地域の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表 57:欧州の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表 58:欧州の次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022年~2032年
表 59:欧州の次世代負極材市場(タイプ別)、百万ドル、2022-2032年
表60:イギリスの次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表61:イギリスの次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表62:イギリスの次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表63:イギリスの次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表64:中国の次世代負極材市場(エンドユーザー別):キロトン、2022-2032年
表65:中国の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表 66:中国の次世代負極材市場(タイプ別)、キロトン、2022-2032年
表67:中国の次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表 68:アジア太平洋地域と日本の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表69:アジア太平洋地域と日本の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表70:アジア太平洋地域と日本の次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表 71:アジア太平洋地域と日本の次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表72:日本の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表73:日本の次世代負極材市場日本の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表74:日本の次世代負極材市場日本の次世代負極材市場(タイプ別)、単位:トン、2022-2032年
表75:日本の次世代負極材市場(タイプ別日本の次世代負極材市場(タイプ別)、百万ドル、2022-2032年
表76:韓国の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022年〜2032年
表77:韓国の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表78:韓国の次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表79:韓国の次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表80:インドの次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表81:インドの次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表82:インドの次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表83:インドの次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表84:アジア太平洋地域と日本の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表 85:アジア太平洋地域と日本の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022年~2032年
表86:アジア太平洋地域と日本の次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表87:アジア太平洋地域と日本の次世代負極材市場(タイプ別)、百万ドル、2022年~2032年
表88:世界の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表89:世界の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022-2032年
表90:世界の次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表91:世界の次世代負極材市場(タイプ別)、百万ドル、2022-2032年
表92:南米の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022-2032年
表93:南米の次世代負極材市場(エンドユーザー別)、百万ドル、2022年~2032年
表94:南米の次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022-2032年
表95 南米の次世代負極材市場南米の次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表96:中東・アフリカの次世代負極材市場(エンドユーザー別)、トン、2022年〜2032年
表 97:中東・アフリカの次世代負極材市場(エンドユーザー別)、100万ドル、2022年~2032年
表98:中東・アフリカの次世代負極材市場(タイプ別)、トン、2022年~2032年
表99:中東・アフリカの次世代負極材市場(タイプ別)、100万ドル、2022-2032年
表100:主要企業の製品マトリックス(タイプ別)
表101:主要企業の市場シェア(2022年

ページTOPに戻る


プレスリリース

世界の次世代負極材市場は2032年に115億5,460万ドルに達すると推定されることが、BISリサーチのプレミアム市場インテリジェンス調査で明らかになった。この調査レポートはまた、市場が予測期間2023-2032年に16.29%のCAGRを記録することを明らかにしている。

レポートの特長

- 世界の次世代負極材市場で事業を展開する主要企業15社を幅広くカバー
- 製品ポートフォリオ、最近の開発、地域的広がりに基づく市場分析
- 次世代負極材のタイプ間比較分析
- 負極材と正極材の比較分析
- 投資シナリオ
- 世界の次世代負極材市場における新興スタートアップ企業
- 2020年から2023年までの特許分析
- 年度別、組織別の特許分析
- 次世代負極材市場の世界平均価格と地域平均価格

アナリストの視点

BIS Research社プリンシパルアナリストのDhrubajyoti Narayan氏によると、「世界の次世代負極材市場は、発電や電気自動車向けの再生可能エネルギー源の需要が急速に伸びていることから、予測期間中の今後数年間で数倍に成長する可能性が高い。高度な充放電技術を備えたバッテリーへの需要が高まる中、次世代負極材は、輸送、電気・電子、エネルギー貯蔵などの最終用途において、これまで以上に重要なものとなっている。次世代負極材プロバイダーは、エンドユーザー業界全体で変化する需要パターンに沿った、より効率的で安定した材料の開発に注力している。市場の競合/競争という点では、世界の次世代負極材市場は現在、統合された側面が強い。しかし、既存の負極材プロバイダーは、技術的に高度で高効率な材料に取り組んでいる新興の次世代負極材プロバイダーとの厳しい競争に直面すると予想される。"

市場で活動する主要企業

本調査で分析・プロファイリングした世界の次世代負極材市場の主要企業には、次世代負極材を開発・維持・販売する次世代負極材プロバイダーが含まれる。さらに、世界の次世代負極材市場で事業を展開するプレイヤーの詳細な競合ベンチマーキングは、読者がプレイヤー同士のスタック方法を理解するのに役立ち、明確な市場風景を提示しています。さらに、パートナーシップ、協定、協力などの包括的な競争戦略は、読者が市場の未開拓の収益ポケットを理解するのに役立ちます。

本レポートに掲載されている主要企業には、Altairnano、LeydnJar Technologies BV、Nexeon Ltd.、pH Matter LLC、Sila Nanotechnologies Inc.、Cuberg、Shanghai Shanshan Technology Co., Ltd.、AMPIRUS TECHNOLOGIES、California Lithium Battery、Enovix、Albemarle Corporation、Talga Group、Tianqi Lithium Corporation、Jiangxi Ganfeng Lithium Co.

本レポートの主な質問

- 世界の次世代負極材市場における主要トレンド、主要ドライバー、課題、プレーヤーにとっての機会は何か?
- 次世代負極材市場におけるサプライチェーンはどのように機能しているのか?
- 次世代負極材の世界市場で企業が出願した重要な特許とは?
- 次世代負極材の世界市場の需要に応える著名なプレーヤーは誰か、また主要な提供品は何か?
- 負極材と正極材の違いは?負極材と正極材の性能と用途の違いは?
- 次世代負極材市場のタイプごとの違いは?それぞれの技術的な違いは?
- 世界の次世代負極材市場で消費をリードしている地域と国はどこか、2023-2032年に高い需要成長が見込まれる地域と国はどこか?
- 2022年に様々な次世代負極材が高い需要を経験した主な応用分野はどこか、また2023-2032年の予測期間中にメーカーがターゲットとすべき応用分野はどこか?
- 2032年に次世代負極材が市場の大半を占める既存負極材の市場シェアに与える影響はどの程度か?
- 2023-2032年の次世代負極材市場で最大の需要成長が見込まれる製品セグメントは?
- 2023-2032年の期間中、様々な地域や国の応用分野にわたる次世代負極材の消費パターンは?

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global next-generation anode materials market was valued at $2,650.6 million in 2022, and it is expected to grow at a CAGR of 16.29% and reach $11,554.6 million by 2032. The growth in the global next-generation anode materials market is expected to be driven by growing demand for next-generation anode materials with faster charging properties and enhanced power density.

Introduction of Next-Generation Anode Materials Market

Both consumer electronics and the transportation sectors have had substantial growth over the past 10 years, yet these sectors are still constrained by the inefficient power sources employed in product manufacturing. In most laptops and phones, batteries occupy almost half of the space. Thus, a 50% increase in battery energy density can increase product efficiency while making room for additional features such as upgraded cameras, better sound, and improved communication. However, there has not been much progress in battery technology, and lithium-ion batteries remain the dominant energy storage paradigm today. Additionally, it is anticipated that within the next few years, lithium-ion battery technology is expected to reach an energy limit with the current materials and cell designs, thereby generating a demand for the next generation of anode materials, which have a higher energy density.

Market Introduction

The global next-generation anode materials market is in a growth phase, wherein the number of companies offering next-generation anode materials is increasing rapidly. Latest technological advancements in battery technologies and the growing number of electric vehicles, as well as energy storage sectors, are boosting the adoption of next-generation anode materials market across the globe. Moreover, increased expenditures in advanced energy storage technologies are one of the primary factors fuelling the expansion of the next-generation anode materials industry. As a result of its minimal carbon footprint and competitive manufacturing expenditures, energy from renewable sources has seen an upsurge in investments worldwide. Furthermore, next-generation anode materials' capacity to outperform more traditional battery technologies in terms of effectiveness is one of its primary benefits. Additionally, with significant demand for next-generation anode materials during the forecast period, primarily from the transportation, energy storage, and electrical and electronics sectors, the market competition is expected to grow considerably among established and emerging next-generation anode materials providers in the next-generation anode materials industry.

Industrial Impact

The global next-generation anode materials market is driven by several factors, such as the increasing frequency of R&D projects to enhance battery competition, the increasing need for fast charging and high-density batteries, and growing concerns for the environment and carbon neutrality targets.

Next-generation anode materials are increasingly growing in demand, owing to benefits such as enhanced capacity and stability, improved life cycle, and high energy density. Additionally, next-generation anode components can be designed to function efficiently with high-capacity cathode substances. This coherence can result in optimized and high-performing batteries with greater combined volume and lower consumption of energy. Next-generation anode materials offer long-term solutions that comply with environmental stewardship guidelines and aid in protecting the environment for upcoming generations. Additionally, increased density of energy within next-generation anode materials may assist in making batteries more lightweight, which is crucial for electric vehicles as it increases their effectiveness and endurance. Furthermore, by providing customers with cutting-edge and sustainable products, the companies are establishing a large international customer base while increasing R&D investments. The growth of the global next-generation anode materials market largely depends on faster charging and discharging abilities and their adoption across various major markets. In the current market scenario, the market growth is held back either due to the increased volume and degradation of silicon anodes and lack of large-scale production of high-quality graphene. Over the projected period (2023-2032), it is anticipated that this market environment will become more favorable and assist in promoting market expansion.

Market Segmentation:

Segmentation 1: By End User
• Transportation
o Passenger Electric Vehicles
o Commercial Electric Vehicles
o Others
• Electrical and Electronics
• Energy Storage
• Others

Transportation Segment to Dominate the Global Next-Generation Anode Materials Market (by End User)

The transportation segment based on end user led the next-generation anode materials market in 2022 and was the largest segment due to rising sales of electric vehicles globally. The demand for electric cars has increased dramatically in recent years, notably in countries such as the U.S., China, and Japan. According to the International Energy Agency (IEA), more than 10 million electric vehicles have been sold by 2022. The growing popularity of electric vehicles is driving up demand for next-generation anode materials for batteries. The producers and suppliers of next-generation anode materials for the transportation sector are anticipated to benefit from this during the projected period (2023-2032).

Segmentation 2: By Type
• Silicon/Silicon Oxide Blend
• Lithium Titanium Oxide
• Silicon-Carbon Composite
• Silicon-Graphene Composite
• Lithium Metal
• Others

Silicon/Silicon Oxide Blend Segment to Lead the Global Next-Generation Anode Materials Market (by Type)

Next-generation anode materials include silicon/silicon oxide blend, silicon-carbon composite, Siliocn-graphene composite, lithium titanium oxide, lithium metal, and others. Due to their distinct properties, these materials are projected to cause a disruption in the existing anode material industry during the forecast period 2023-2032. In the coming years, there could be a significant increase in the consumption of silicon/silicon oxide blend anode material. Over the next 10 years, these next-generation anode materials are expected to cannibalize a large share of the worldwide anode materials market from conventional pure graphite and carbon anode materials.

Segmentation 3: by Region
• North America: U.S., Canada, and Mexico
• Europe: Germany, Spain, Poland, Hungary, and Rest-of-Europe
• U.K.
• China
• Asia-Pacific and Japan: Japan, South Korea, India, and Rest-of-Asia-Pacific and Japan
• Rest-of-the-World: Middle East and Africa and South America

The global next-generation anode materials market is expected to witness significant growth in the coming years, with major contributions from China, Asia-Pacific and Japan, Europe, and North America regional markets. In terms of revenue generation, China dominates the global market for next-generation anode materials due to the presence of major businesses, expanded battery production, increased R&D expenditure in this sector, and supporting infrastructure. The early adoption of lithium-ion battery technology, as well as the presence of a substantial EV fleet, is another factor driving market growth. Furthermore, China's rapidly rising economy and the presence of key industry players along the supply chain of next-generation anode material components are having a significant impact on the market's growth.

Recent Developments in the Global Next-Generation Anode Materials Market

• In May 2022, Sila Nanotechnologies Inc. disclosed the purchase of a 600,000-square-foot facility in Moses Lake, Washington. Sila intends to employ the facility to manufacture lithium-ion anode materials at the high standard and volume required for serving the automotive industry.
• In July 2023, to improve the efficiency of lithium-ion batteries for electric vehicles (EVs), Panasonic Energy Co., Ltd. stated that it had signed a contract with Nexeon Ltd. for the acquisition of silicon anode material for automobile batteries.
• In February 2023, NanoRial Technologies Ltd. and NEO Battery Materials Ltd. entered a mutually exclusive partnership contract. By using NanoRial’s high-performance carbon nanotubes (CNT) materials as a durable nano coating material, NEO and NanoRial are collaborating to improve the durability and efficacy of NEO's silicon anode materials, NBMSiDE.
• In August 2022, to increase the research of silicon battery anode substances, Nexeon raised $90 million, extending its total financing to $170 million. It is expected that the company will be able to manufacture large quantities of its silicon-based anode materials for lithium-ion batteries with the funding it received from subsequent rounds of investment.
• In September 2022, a collaborative strategic framework contract was executed by Jiangxi Ganfeng Lithium Co., Ltd. and the municipal government of Yichun City in order to establish a manufacturing facility for lithium-ion batteries and other related manufacturing network initiatives. According to the release, the company intends to set up a lithium metal project with a planned production capacity of 7,000 tons in the Yichun Economic & Technological Development Zone, as well as a new-type lithium-ion production facility with a yearly output capacity of 30 GWh.

Demand – Drivers, Challenges, and Opportunities

Market Drivers: Increasing Need for Fast Charging and High-Density Batteries

The evolution of lithium-ion batteries has ushered in a digital electronic revolution by serving as a powerhouse for a variety of devices such as laptops, mobile phones, and numerous other electronic gadgets. The increased demand for EVs as a result of escalating environmental concerns places a premium on battery energy storage capacity. The growing demand for EVs has a direct impact on the lithium-ion battery and next-generation anode materials markets. Major impediments to the growth of EVs and consumer appliances are charging difficulties, as recharging EV batteries takes much longer than fueling conventional petroleum vehicles. Graphite, a commonly used anode material, has a considerably low discharge potential. This inhibits the lithium-ion battery's ability to charge quickly. Furthermore, researchers are Sdeveloping various combinations of battery anode elements such as silicon, tin, and germanium to enable the batteries' quick charging capability without compromising their durability. Thus, it can be said that the growing demand for higher-density and fast-charging batteries is driving the growth of the global next-generation anode materials market.

Market Challenges: Lack of Large-Scale Production of High-Quality Graphene

The electrochemical performance of numerous end-use applications has improved as a result of the evolution of nanostructured graphene. A potential additive for self-healing materials is graphene. According to scientists at the Samsung Advanced Institute of Technology, batteries with graphene coatings have a five-fold increase in charging capacity. Through its use in batteries, graphene's electronic properties have the potential to usher in a revolutionary development in energy storage applications. The difficulty in scaling up mass graphene production, however, limits the wide adaptability of graphene despite its advantageous properties. Large-scale production has a significant impact on graphene's characteristics, including its thermal conductivity, mechanical flexibility, transparency, and electrical conductivity. As a result, maintaining the quality of graphene becomes challenging.

Market Opportunities: Increasing Investment in Renewable Energy Sources

Global acceptance and investment in renewable energy are increasing. Lithium-ion batteries are anticipated to play a significant role in the transition that both governments and businesses are attempting to navigate away from fossil fuels and toward renewable energy sources in order to minimize carbon emissions and meet the targets of the Paris Agreement. The firms are additionally researching the potential for adopting lithium-ion batteries as the primary energy storage system for renewable energy accomplished off-grid. Furthermore, lithium-ion batteries outperform other commercially available batteries in terms of energy density, specific energy, and power density. Furthermore, lithium-ion batteries' rising use as energy storage devices for renewable energy sources is fueled by their high-power discharge capability, improved round-trip efficiency, low self-discharge rate, and substantially longer work life.

How can this report add value to an organization?

Product/Innovation Strategy: The product segment helps the reader to understand the different types involved in the next-generation anode materials market. Moreover, the study provides the reader with a detailed understanding of the global next-generation anode materials market based on the end user (transportation, electrical and electronics, energy storage, and others). Next-generation anode materials market is gaining traction in end-user industries on the back of sustainability concerns and their higher efficiency properties. Next-generation anode materials are also being used for controlling green house gas (GHG) emissions. Moreover, partnerships and collaborations are expected to play a crucial role in strengthening market position over the coming years, with the companies focusing on bolstering their technological capabilities and gaining a dominant market share in the next-generation anode materials industry.

Growth/Marketing Strategy: The global next-generation anode materials market has been growing at a rapid pace. The market offers enormous opportunities for existing and emerging market players. Some of the strategies covered in this segment are mergers and acquisitions, product launches, partnerships and collaborations, business expansions, and investments. The strategies preferred by companies to maintain and strengthen their market position primarily include partnerships, agreements, and collaborations.

Competitive Strategy: The key players in the global next-generation anode materials market analyzed and profiled in the study include next-generation anode materials providers that develop, maintain, and market next-generation anode materials. Moreover, a detailed competitive benchmarking of the players operating in the global next-generation anode materials market has been done to help the reader understand the ways in which players stack against each other, presenting a clear market landscape. Additionally, comprehensive competitive strategies such as partnerships, agreements, and collaborations will aid the reader in understanding the untapped revenue pockets in the market.

Research Methodology

Factors for Data Prediction and Modeling

• The scope of this report has been focused on next-generation anode materials.
• The market volume has been calculated based on the anode materials production and share of the next-generation anode materials market in overall anode material production.
• Based on the classification, the average selling price (ASP) has been calculated by the weighted average method. ASP calculations are completely based on the number of data points considered while conducting the research.
• The base currency considered for the market analysis is the US$. Currencies other than the US$ have been converted to the US$ for all statistical calculations, considering the average conversion rate for that particular year.
• The currency conversion rate has been taken from the historical exchange rate of the Oanda website.
• Nearly all the recent developments from January 2020 to March 2023 have been considered in this research study.
• The study of the market is limited to next-generation anode materials type and does not include other types.
• The information rendered in the report is a result of in-depth primary interviews, surveys, and secondary analysis.
• Where relevant information was not available, proxy indicators and extrapolation were employed.
• Any economic downturn in the future has not been taken into consideration for the market estimation and forecast.
• Technologies currently used are expected to persist through the forecast with no major technological breakthroughs.

Market Estimation and Forecast

The market size for the global next-generation anode materials market has been calculated through a mix of secondary research and primary inputs. A combination of top-down and bottom-up approaches has been followed to derive the quantitative information. The steps involved in the bottom-up approach are as follows:

• Overall battery, battery cell, and anode materials production for each country have been calculated separately.
• Further, based on past data and future scenarios, each country’s next-generation anode materials have been estimated till the forecast timeframe.
• For each country, the next-generation anode materials penetration is calculated based on different secondary sources, and the same information has been validated from primary sources across the ecosystem of the next-generation anode materials market.
• Once the next-generation anode materials penetration has been estimated in the anode materials production, the penetration for each level is estimated based on the parameters such as:
o Major end-users, such as electric vehicle developments in the country
o A regulatory scenario of each country
o The presence of next-generation anode materials manufacturers in the country
o The economic condition of the country
• The estimated numbers of next-generation anode materials have been derived based on the demand for different types of anode materials.
• From different secondary sources and primary respondents, the penetration of next-generation anode materials is estimated for each product and application.
• Further, based on past end-user trends, primary interviews, and future scenarios, region shares have been estimated till the forecast timeframe.
• For each country, the next-generation anode materials penetration was calculated based on different secondary sources, and the same information has been validated from primary sources across the ecosystem of the next-generation anode materials market.
• Based on the penetration of next-generation anode materials under each product and application, the total estimated number of next-generation anode materials was derived for each country. After calculating the same data for each country, the numbers are summed up to get regional-level demand, and regional-level demand is summed up to get global demand from 2022 to 2032.
• All the factors, such as penetration levels in each country, are validated from different primaries throughout the duration of the study.

Primary Research

The primary sources involve industry experts from the next-generation anode materials ecosystem, including the raw material supplier, next-generation anode materials manufacturers, and battery manufacturers, among others. Respondents such as CEOs, vice presidents, marketing directors, and technology and innovation directors have been interviewed to obtain and verify both qualitative and quantitative aspects of this research study.

The key data points taken from primary sources include:

• validation and triangulation of all the numbers and graphs
• validation of reports segmentation and key qualitative findings
• understanding the competitive landscape
• current and proposed production values of a particular product by market players
• validation of the numbers of various markets for market type
• percentage split of individual markets for regional analysis

Some of the key primary sources include:

• Godi India Pvt. Ltd.
• Morgan Advanced Materials
• Faraday Battery Challenge
• GODI energy
• Battery Mineral & Materials
• Cygni Energy Pvt. Ltd.
• Centre for Materials for Electronics Technology
• Batx Energies
• Norley Carbon & Graphite Consultants, LLC
• e-TRNL Energy
• Ola electric
• Fastmarkets
• Ango Zara Comercio E Industria Lda.

Secondary Research

This research study involves the usage of extensive secondary research, directories, company websites, and annual reports. It also makes use of databases, such as Hoovers, Bloomberg, Businessweek, Factiva, and One-Source, to collect useful and effective information for an extensive, technical, market-oriented, and commercial study of the global market. In addition to the data sources, the study has been undertaken with the help of other data sources and websites, such as www.weforum.org and www.trademap.org.

Secondary research was done to obtain crucial information about the industry’s value chain, revenue models, the market’s monetary chain, the total pool of key players, and current and potential use cases and applications.

The key data points taken from secondary research include:

• Segmentation breakups, split-ups, and percentage shares
• Data for market value
• Key industry trends of the top players of the market
• Qualitative insights into various aspects of the market, key trends, and emerging areas of innovation
• Quantitative data for mathematical and statistical calculations

Some of the key secondary sources include:

• International Energy Agency (IEA)
• International Renewable Energy Agency (IRENA)
• Energy Storage Association (ESA)
• German Association of Energy and Water Industries (BDEW)
• United States Energy Association (USEA)
• The Energy and Resources Institute (TERI)
• RenewableUK
• National Solar Energy Federation of India (NSEFI)
• International Solar Energy Society (ISES)
• Clean Energy Regulator (CER)
• Association of European Automotive and Industrial Battery Manufacturers (EUROBAT)
• OurEnergyPolicy Foundation
• China Association of Automobile Manufacturers (CAAM)
• International Battery Materials Association (IBA)
• Battery Association of Japan (BAJ)

Key Market Players and Competition Synopsis

The companies that are profiled have been selected based on inputs gathered from primary experts and analyzing company coverage, product portfolio, and market penetration.

Among the top players profiled in the report, the private companies operating in the global next-generation anode materials market accounted for around 73% of the market share in 2022, while the public companies operating in the market captured around 27% of the market share.

Some of the prominent names in this market are:

Private Companies

• Altairnano
• LeydnJar Technologies BV
• Nexeon Ltd.
• pH Matter LLC
• Sila Nanotechnologies Inc.
• Cuberg
• Shanghai Shanshan Technology Co., Ltd.
• AMPIRUS TECHNOLOGIES
• California Lithium Battery
• Enovix
• POSCO CHEMICAL

Public Companies

• Albemarle Corporation
• Talga Group.
• Tianqi Lithium Corporation
• Jiangxi Ganfeng Lithium Co., Ltd.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Markets
1.1 Industry Outlook
1.1.1 Trends: Current and Future
1.1.1.1 Expanding Market of Next-Generation Anode Materials for Electric Vehicles
1.1.1.2 Focus on Silicon Recycling Promotes Applications in Lithium-Ion Batteries
1.1.1.3 Growing Demand for Solid-State Lithium-Metal Batteries in Various End-Use Applications
1.1.2 Supply Chain Analysis
1.1.3 Ecosystem of Global Next-Generation Anode Materials Market
1.1.3.1 Consortiums and Associations
1.1.3.2 Regulatory/Certification Bodies
1.1.3.3 Government Programs
1.1.3.4 Programs by Research Institutions and Universities
1.1.4 Comparison Analysis between Anode and Cathode Materials
1.1.5 Investment Scenario
1.2 Business Dynamics
1.2.1 Business Drivers
1.2.1.1 Increasing Need for Fast Charging and High-Density Batteries
1.2.1.2 Growing Demand of Silicon Material Due to Low Cost, Sustainable, and Abundant Nature
1.2.1.3 Increased Frequency of R&D Projects to Enhance Battery Composition
1.2.1.4 Increasing Investment in Advanced Energy Storage Technologies
1.2.2 Business Restraints
1.2.2.1 High Cost of Next-Generation Anode Materials
1.2.2.2 Lack of Large-Scale Production of High-Quality Graphene
1.2.2.3 Increased Volume and Degradation of Silicon Anodes
1.2.3 Business Strategies
1.2.3.1 Product and Market Development
1.2.4 Corporate Strategies
1.2.4.1 Mergers and Acquisitions, Partnerships, Collaborations, and Joint Ventures
1.2.5 Business Opportunities
1.2.5.1 Increasing Investment in Renewable Energy Sources
1.2.5.2 Growing Concern for the Environment and Carbon Neutrality Targets
1.2.5.3 Creating Resilient Binders for Assuring the Stability of Silicon Anodes
1.2.5.4 Designing New Electrolytes for Lithium Metal Batteries
1.3 Start-Up Landscape
1.3.1 Key Start-Ups in the Ecosystem
2 Application
2.1 Global Next-Generation Anode Materials Market (Applications and Specifications)
2.1.1 Global Next-Generation Anode Materials Market (by End User)
2.1.1.1 Transportation
2.1.1.1.1 Passenger Electric Vehicles
2.1.1.1.2 Commercial Electric Vehicles
2.1.1.1.3 Others
2.1.1.2 Energy Storage
2.1.1.3 Electrical and Electronics
2.1.1.4 Others
2.2 Demand Analysis of Global Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
3 Products
3.1 Global Next-Generation Anode Materials Market (Products and Specifications)
3.1.1 Global Next-Generation Anode Materials Market (by Type)
3.1.1.1 Silicon/Silicon Oxide (Si/SiOx) Blend
3.1.1.2 Lithium Titanium Oxide
3.1.1.3 Silicon-Carbon Composite
3.1.1.4 Siliocn-Graphene Composite
3.1.1.5 Lithium Metal
3.1.1.6 Others
3.2 Comparative Analysis Between Types of Next-Generation Anode Materials
3.3 Demand Analysis of Global Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
3.4 Product Benchmarking: Growth Rate – Market Share Matrix (by Type), 2022
3.5 Patent Analysis
3.5.1 Patent Analysis (by Status)
3.5.2 Patent Analysis (by Organization)
3.6 Pricing Analysis
3.6.1 Average Pricing Analysis, Next-Generation Anode Materials Market
4 Regions
4.1 North America
4.1.1 Market
4.1.1.1 Key Producers/Suppliers in North America
4.1.1.2 Business Drivers
4.1.1.3 Business Challenges
4.1.2 Application
4.1.2.1 North America Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.1.3 Product
4.1.3.1 North America Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.1.4 North America (by Country)
4.1.4.1 U.S.
4.1.4.1.1 Market
4.1.4.1.1.1 Buyer Attributes
4.1.4.1.1.2 Key Producers/Suppliers in the U.S.
4.1.4.1.1.3 Regulatory Landscape
4.1.4.1.1.4 Business Drivers
4.1.4.1.1.5 Business Challenges
4.1.4.1.2 Application
4.1.4.1.2.1 U.S. Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.1.4.1.3 Product
4.1.4.1.3.1 U.S. Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.1.4.2 Canada
4.1.4.2.1 Market
4.1.4.2.1.1 Buyer Attributes
4.1.4.2.1.2 Key Producers/Suppliers in Canada
4.1.4.2.1.3 Regulatory Landscape
4.1.4.2.1.4 Business Drivers
4.1.4.2.1.5 Business Challenges
4.1.4.2.2 Application
4.1.4.2.2.1 Canada Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.1.4.2.3 Product
4.1.4.2.3.1 Canada Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.1.4.3 Mexico
4.1.4.3.1 Market
4.1.4.3.1.1 Buyer Attributes
4.1.4.3.1.2 Key Producers/Suppliers in Mexico
4.1.4.3.1.3 Regulatory Landscape
4.1.4.3.1.4 Business Drivers
4.1.4.3.1.5 Business Challenges
4.1.4.3.2 Application
4.1.4.3.2.1 Mexico Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.1.4.3.3 Product
4.1.4.3.3.1 Mexico Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.2 Europe
4.2.1 Market
4.2.1.1 Key Manufacturers/Suppliers in Europe
4.2.1.2 Business Drivers
4.2.1.3 Business Challenges
4.2.2 Application
4.2.2.1 Europe Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.2.3 Product
4.2.3.1 Europe Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.2.4 Europe (by Country)
4.2.4.1 Germany
4.2.4.1.1 Market
4.2.4.1.1.1 Buyer Attributes
4.2.4.1.1.2 Key Manufacturers/Suppliers in Germany
4.2.4.1.1.3 Regulatory Landscape
4.2.4.1.1.4 Business Drivers
4.2.4.1.1.5 Business Challenges
4.2.4.1.2 Application
4.2.4.1.2.1 Germany Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.2.4.1.3 Product
4.2.4.1.3.1 Germany Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.2.4.2 Spain
4.2.4.2.1 Market
4.2.4.2.1.1 Buyer Attributes
4.2.4.2.1.2 Key Manufacturers/Suppliers in Spain
4.2.4.2.1.3 Regulatory Landscape
4.2.4.2.1.4 Business Drivers
4.2.4.2.1.5 Business Challenges
4.2.4.2.2 Application
4.2.4.2.2.1 Spain Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.2.4.2.3 Product
4.2.4.2.3.1 Spain Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.2.4.3 Poland
4.2.4.3.1 Market
4.2.4.3.1.1 Buyer Attributes
4.2.4.3.1.2 Key Manufacturers/Suppliers in Poland:
4.2.4.3.1.3 Regulatory Landscape
4.2.4.3.1.4 Business Drivers
4.2.4.3.1.5 Business Challenges
4.2.4.3.2 Application
4.2.4.3.2.1 Poland Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.2.4.3.3 Product
4.2.4.3.3.1 Poland Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.2.4.4 Hungary
4.2.4.4.1 Market
4.2.4.4.1.1 Buyer Attributes
4.2.4.4.1.2 Key Manufacturers/Suppliers in Hungary:
4.2.4.4.1.3 Regulatory Landscape
4.2.4.4.1.4 Business Drivers
4.2.4.4.1.5 Business Challenges
4.2.4.4.2 Application
4.2.4.4.2.1 Hungary Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.2.4.4.3 Product
4.2.4.4.3.1 Hungary Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.2.4.5 Rest-of-Europe (RoE)
4.2.4.5.1 Market
4.2.4.5.1.1 Buyer Attributes
4.2.4.5.1.2 Key Manufacturers/Suppliers in Rest-of-Europe:
4.2.4.5.1.3 Business Drivers
4.2.4.5.1.4 Business Challenges
4.2.4.5.2 Application
4.2.4.5.2.1 Rest-of-Europe Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.2.4.5.3 Product
4.2.4.5.3.1 Rest-of-Europe Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.3 U.K.
4.3.1 Market
4.3.1.1 Buyer Attributes
4.3.1.2 Key Manufacturers/Suppliers in the U.K.
4.3.1.3 Regulatory Landscape
4.3.1.4 Business Drivers
4.3.1.5 Business Challenges
4.3.2 Application
4.3.2.1 U.K. Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.3.3 Product
4.3.3.1 U.K. Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.4 China
4.4.1 Market
4.4.1.1 Buyer Attributes
4.4.1.2 Key Manufacturers/Suppliers in China
4.4.1.3 Regulatory Landscape
4.4.1.4 Business Drivers
4.4.1.5 Business Challenges
4.4.2 Application
4.4.2.1 China Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.4.3 Product
4.4.3.1 China Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.5 Asia-Pacific and Japan
4.5.1 Market
4.5.1.1 Key Manufacturers/Suppliers in Asia-Pacific and Japan
4.5.1.2 Business Drivers
4.5.1.3 Business Challenges
4.5.2 Application
4.5.2.1 Asia-Pacific and Japan Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.5.3 Product
4.5.3.1 Asia-Pacific and Japan Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.5.4 Asia-Pacific and Japan (by Country)
4.5.4.1 Japan
4.5.4.1.1 Market
4.5.4.1.1.1 Buyer Attributes
4.5.4.1.1.2 Key Manufacturers/ Suppliers in Japan
4.5.4.1.1.3 Regulatory Landscape
4.5.4.1.1.4 Business Drivers
4.5.4.1.1.5 Business Challenges
4.5.4.1.2 Application
4.5.4.1.2.1 Japan Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.5.4.1.3 Product
4.5.4.1.3.1 Japan Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.5.4.2 South Korea
4.5.4.2.1 Market
4.5.4.2.1.1 Buyer Attributes
4.5.4.2.1.2 Key Manufacturers/ Suppliers in South Korea
4.5.4.2.1.3 Regulatory Landscape
4.5.4.2.1.4 Business Drivers
4.5.4.2.1.5 Business Challenges
4.5.4.2.2 Application
4.5.4.2.2.1 South Korea Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.5.4.2.3 Product
4.5.4.2.3.1 South Korea Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.5.4.3 India
4.5.4.3.1 Market
4.5.4.3.1.1 Buyer Attributes
4.5.4.3.1.2 Key Manufacturers/ Suppliers in India
4.5.4.3.1.3 Regulatory Landscape
4.5.4.3.1.4 Business Drivers
4.5.4.3.1.5 Business Challenges
4.5.4.3.2 Application
4.5.4.3.2.1 India Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.5.4.3.3 Product
4.5.4.3.3.1 India Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.5.4.4 Rest-of-Asia-Pacific and Japan
4.5.4.4.1 Market
4.5.4.4.1.1 Buyer Attributes
4.5.4.4.1.2 Key Manufacturers/ Suppliers in the Rest-of-Asia-Pacific and Japan
4.5.4.4.1.3 Business Drivers
4.5.4.4.1.4 Business Challenges
4.5.4.4.2 Application
4.5.4.4.2.1 Rest-of-Asia-Pacific and Japan Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.5.4.4.3 Product
4.5.4.4.3.1 Rest-of-Asia Pacific and Japan Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.6 Rest-of-the-World
4.6.1 Market
4.6.1.1 Key Manufacturers/ Suppliers in the Rest-of-the-World
4.6.1.2 Business Drivers
4.6.1.3 Business Challenges
4.6.2 Application
4.6.2.1 Rest-of-the-World Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.6.3 Product
4.6.3.1 Rest-of-the-World Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.6.4 Rest-of-the-World (by Region)
4.6.4.1 South America
4.6.4.1.1 Market
4.6.4.1.1.1 Buyer Attributes
4.6.4.1.1.2 Key Manufacturers/ Suppliers in South America
4.6.4.1.1.3 Regulatory Landscape
4.6.4.1.1.4 Business Drivers
4.6.4.1.1.5 Business Challenges
4.6.4.1.2 Application
4.6.4.1.2.1 South America Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.6.4.1.3 Product
4.6.4.1.3.1 South America Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
4.6.4.2 Middle East and Africa
4.6.4.2.1 Market
4.6.4.2.1.1 Buyer Attributes
4.6.4.2.1.2 Key Manufacturers/ Suppliers in the Middle East and Africa
4.6.4.2.1.3 Regulatory Landscape
4.6.4.2.1.4 Business Drivers
4.6.4.2.1.5 Business Challenges
4.6.4.2.2 Application
4.6.4.2.2.1 Middle East and Africa Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Volume and Value Data
4.6.4.2.3 Product
4.6.4.2.3.1 Middle East and Africa Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Volume and Value Data
5 Markets – Competitive Benchmarking & Company Profiles
5.1 Competitive Benchmarking
5.1.1 Competitive Position Matrix
5.1.2 Product Matrix of Key Companies (by Type)
5.1.3 Market Share Analysis of Key Companies, 2022
5.2 Company Profiles
5.2.1 Altairnano
5.2.1.1 Company Overview
5.2.1.1.1 Role of Altairnano in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.1.1.2 Product Portfolio
5.2.1.2 Analyst View
5.2.2 LeydnJar Technologies BV
5.2.2.1 Company Overview
5.2.2.1.1 Role of LeydnJar Technologies BV in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.2.1.2 Product Portfolio
5.2.2.2 Business Strategies
5.2.2.2.1 Product Development
5.2.2.2.2 Market Development
5.2.2.3 Corporate Strategies
5.2.2.3.1 Partnerships, Collaborations, and Joint Ventures
5.2.2.4 Analyst View
5.2.3 Nexeon Ltd.
5.2.3.1 Company Overview
5.2.3.1.1 Role of Nexeon Ltd. in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.3.1.2 Product Portfolio
5.2.3.2 Business Strategies
5.2.3.2.1 Market Development
5.2.3.3 Corporate Strategies
5.2.3.3.1 Partnerships, Collaborations, and Joint Ventures
5.2.3.4 Analyst View
5.2.4 pH Matter LLC
5.2.4.1 Company Overview
5.2.4.1.1 Role of pH Matter LLC in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.4.1.2 Product Portfolio
5.2.4.2 Business Strategies
5.2.4.2.1 Product Development
5.2.4.3 Corporate Strategies
5.2.4.3.1 Partnerships, Collaborations, and Joint Ventures
5.2.4.4 Analyst View
5.2.5 Sila Nanotechnologies Inc.
5.2.5.1 Company Overview
5.2.5.1.1 Role of Sila Nanotechnologies Inc. in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.5.1.2 Product Portfolio
5.2.5.2 Business Strategies
5.2.5.2.1 Market Development
5.2.5.3 Corporate Strategies
5.2.5.3.1 Partnerships, Collaborations, and Joint Ventures
5.2.5.4 Analyst View
5.2.6 Cuberg
5.2.6.1 Company Overview
5.2.6.1.1 Role of Cuberg in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.6.1.2 Product Portfolio
5.2.6.2 Business Strategies
5.2.6.2.1 Market Development
5.2.6.3 Analyst View
5.2.7 Shanghai Shanshan Technology Co., Ltd.
5.2.7.1 Company Overview
5.2.7.1.1 Role of Shanghai Shanshan Technology Co., Ltd. in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.7.1.2 Product Portfolio
5.2.7.2 Business Strategies
5.2.7.2.1 Market Development
5.2.7.3 Analyst View
5.2.8 AMPIRUS TECHNOLOGIES
5.2.8.1 Company Overview
5.2.8.1.1 Role of AMPIRUS TECHNOLOGIES in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.8.1.2 Product Portfolio
5.2.8.1.3 Production Sites
5.2.8.2 Business Strategies
5.2.8.2.1 Market Development
5.2.8.3 Corporate Strategies
5.2.8.3.1 Partnerships, Collaborations, and Joint Ventures
5.2.8.4 R&D Analysis
5.2.8.5 Analyst View
5.2.9 California Lithium Battery
5.2.9.1 Company Overview
5.2.9.1.1 Role of California Lithium Battery in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.9.1.2 Product Portfolio
5.2.9.1.3 Production Sites
5.2.9.2 Analyst View
5.2.10 Enovix
5.2.10.1 Company Overview
5.2.10.1.1 Role of Enovix in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.10.1.2 Product Portfolio
5.2.10.2 Business Strategies
5.2.10.2.1 Market Development
5.2.10.3 Analyst View
5.2.11 Albemarle Corporation
5.2.11.1 Company Overview
5.2.11.1.1 Role of Albemarle Corporation in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.11.1.2 Product Portfolio
5.2.11.2 Business Strategies
5.2.11.2.1 Market Development
5.2.11.3 Corporate Strategies
5.2.11.3.1 Partnerships, Collaborations, and Joint Ventures
5.2.11.4 R&D Analysis
5.2.11.5 Analyst View
5.2.12 Talga Group.
5.2.12.1 Company Overview
5.2.12.1.1 Role of Talga Group. in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.12.1.2 Product Portfolio
5.2.12.2 Business Strategies
5.2.12.2.1 Market Development
5.2.12.3 Corporate Strategies
5.2.12.3.1 Partnerships, Collaborations, and Joint Ventures
5.2.12.4 Analyst View
5.2.13 Tianqi Lithium Corporation
5.2.13.1 Company Overview
5.2.13.1.1 Role of Tianqi Lithium Corporation in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.13.1.2 Product Portfolio
5.2.13.1.3 Production Sites
5.2.13.2 Analyst View
5.2.14 Jiangxi Ganfeng Lithium Co., Ltd.
5.2.14.1 Company Overview
5.2.14.1.1 Role of Jiangxi Ganfeng Lithium Co., Ltd. in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.14.1.2 Product Portfolio
5.2.14.1.3 Production Sites
5.2.14.2 Business Strategies
5.2.14.2.1 Market Development
5.2.14.3 Corporate Strategies
5.2.14.3.1 Partnerships, Collaborations, and Joint Ventures
5.2.14.4 R&D Analysis
5.2.14.5 Analyst View
5.2.15 POSCO CHEMICAL
5.2.15.1 Company Overview
5.2.15.1.1 Role of POSCO CHEMICAL in the Global Next-Generation Anode Materials Market
5.2.15.1.2 Product Portfolio
5.2.15.1.3 Production Sites
5.2.15.2 Business Strategies
5.2.15.2.1 Market Development
5.2.15.3 Corporate Strategies
5.2.15.3.1 Partnerships, Collaborations, and Joint Ventures
5.2.15.4 Analyst View
6 Research Methodology
6.1 Primary Data Sources
6.2 BIS Data Sources
6.3 Assumptions and Limitations
List of Figures
Figure 1: Global Next-Generation Anode Materials Market, $Million, 2022, 2023, and 2032
Figure 2: Global Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022 and 2032
Figure 3: Global Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022 and 2032
Figure 4: Global Next-Generation Anode Materials Market (by Region), $Million, 2022 and 2032
Figure 5: Global Next-Generation Anode Materials Market Coverage
Figure 6: Global Electric Vehicle Sales, Million Units, 2020, 2025, and 2030
Figure 7: Production Data of Ferrosilicon and Silicon, Thousand Metric Tons, 2018-2022
Figure 8: Recycling Process of Silicon into Anode Material for Lithium-Ion Batteries
Figure 9: Supply Chain Analysis of the Global Next-Generation Anode Materials Market
Figure 10: Anode and Cathode Materials
Figure 11: Comparison Analysis between Anode and Cathode Materials
Figure 12: Business Dynamics for Next-Generation Anode Materials Market
Figure 13: Production and Reserves Data of Silicon, Thousand Metric Tons, 2021 and 2022
Figure 14: Battery Storage Capabilities (by Country), 2020 and 2026
Figure 15: Stability of Silicon Particles Varying with Diameter Size
Figure 16: Clean Energy Investment in the Net Zero Pathway, $Trillion, 2016-2020, 2030, and 2050
Figure 17: Advancements in Polymer Binders for Silicon based Anodes
Figure 18: Components of Electrolytes in Lithium-ion Batteries
Figure 19: Next-Generation Anode Materials Market (by Application)
Figure 20: Global Electric Vehicle Sales (by Type), 2020-2022
Figure 21: Australian State Data for Battery Installations with Small-Scale Systems, 2020-August 2022
Figure 22: Average Annual Net Renewable Capacity Additions, Gigawatt (GW), 2011-2022
Figure 23: Next-Generation Anode Materials Market (by Type)
Figure 24: Advantages Offered by GCA
Figure 25: Total Year-Wise Patents Filed for Global Next-Generation Anode Materials Market, January 2020-July 2023
Figure 26: Total Year-Wise Patents Granted for Global Next-Generation Anode Materials Market, January 2020-July 2023
Figure 27: Global Next-Generation Anode Materials Market, Patent Analysis (by Status), January 2020-July 2023
Figure 28: Global Next-Generation Anode Materials Market, Patent Analysis (by Organization), January 2020-July 2023
Figure 29: Research Methodology
Figure 30: Top-Down and Bottom-Up Approach
Figure 31: Global Next-Generation Anode Materials Market: Influencing Factors
Figure 32: Assumptions and Limitations
List of Tables
Table 1: Major Key Investor of Solid-State Batteries
Table 2: Stakeholders of the Next-Generation Anode Materials Market
Table 3: List of Regulatory/Certification Bodies
Table 4: List of Government Programs for the Next-Generation Anode Materials Market
Table 5: List of Programs by Research Institutions and Universities
Table 6: Key Investments by Companies
Table 7: Comparison Table of Key Metrics
Table 8: Key Product and Market Development
Table 9: Key Mergers and Acquisitions, Partnerships, Collaborations, and Joint Ventures
Table 10: Global Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Kilo Tons, 2022-2032
Table 11: Global Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 12: Technical Difference between Different Types of Next-Generation Anode Materials Market
Table 13: Commercial Difference between Different Types of Next-Generation Anode Materials Market
Table 14: Global Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Kilo Tons, 2022-2032
Table 15: Global Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 16: Global Pricing Analysis, Next-Generation Anode Materials Market, $/Kg, 2022-2032
Table 17: Average Pricing Analysis, Next-Generation Anode Materials Market (by Region), $/Kg, 2022-2032
Table 18: Global Next-Generation Anode Materials Market (by Region), Kilo Tons, 2022-2032
Table 19: Global Next-Generation Anode Materials Market (by Region), $Million, 2022-2032
Table 20: North America Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 21: North America Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 22: North America Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 23: North America Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 24: U.S. Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 25: U.S. Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 26: U.S. Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 27: U.S. Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 28: Canada Next-Generation Anode Materials Market (by End User),Tons, 2022-2032
Table 29: Canada Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 30: Canada Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 31: Canada Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 32: Mexico Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 33: Mexico Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 34: Mexico Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 35: Mexico Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 36: Europe America Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 37: Europe Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 38: Europe Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 39: Europe Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 40: Germany Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 41: Germany Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 42: Germany Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 43: Germany Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 44: Spain Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 45: Spain Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 46: Spain Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 47: Spain Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 48: Poland Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 49: Poland Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 50: Poland Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 51: Poland Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 52: Hungary Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 53: Hungary Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 54: Hungary Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 55: Hungary Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 56: Rest-of-Europe Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 57: Rest-of-Europe Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 58: Rest-of-Europe Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 59: Rest-of-Europe Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 60: U.K. Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 61: U.K. Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 62: U.K. Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 63: U.K. Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 64: China Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Kilo Tons, 2022-2032
Table 65: China Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 66: China Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Kilo Tons, 2022-2032
Table 67: China Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 68: Asia-Pacific and Japan Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 69: Asia-Pacific and Japan Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 70: Asia-Pacific and Japan Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 71: Asia-Pacific and Japan Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 72: Japan Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 73: Japan Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 74: Japan Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 75: Japan Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 76: South Korea Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 77: South Korea Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 78: South Korea Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 79: South Korea Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 80: India Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 81: India Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 82: India Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 83: India Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 84: Rest-of-Asia-Pacific and Japan Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 85: Rest-of-Asia-Pacific and Japan Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 86: Rest-of-Asia-Pacific and Japan Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 87: Rest-of-Asia-Pacific and Japan Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 88: Rest-of-the-World Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 89: Rest-of-the-World Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 90: Rest-of-the-World Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 91: Rest-of-the-World Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 92: South America Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 93: South America Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 94: South America Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 95: South America Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 96: Middle East and Africa Next-Generation Anode Materials Market (by End User), Tons, 2022-2032
Table 97: Middle East and Africa Next-Generation Anode Materials Market (by End User), $Million, 2022-2032
Table 98: Middle East and Africa Next-Generation Anode Materials Market (by Type), Tons, 2022-2032
Table 99: Middle East and Africa Next-Generation Anode Materials Market (by Type), $Million, 2022-2032
Table 100: Product Matrix of Key Companies (by Type)
Table 101: Market Shares of Key Companies, 2022

ページTOPに戻る


Press Release

The global next-generation anode materials market is estimated to reach $11,554.6 million in 2032, reveals the premium market intelligence study by BIS Research. The study also highlights that the market is set to witness a CAGR of 16.29% during the forecast period 2023-2032.

USP of the Report

• Extensive coverage of 15 key players operating in the global next-generation anode materials market
• Market analysis based on product portfolio, recent developments, and regional spread
• Comparative analysis between types of next-generation anode materials
• Comparative analysis between anode and cathode materials
• Investment Scenario
• Emerging start-up companies in the global next-generation anode materials market
• Patent analysis from 2020 to 2023
• Patent analysis by year and by organization
• Global average pricing and regional average pricing of the next-generation anode materials market

Analyst Perspective

According to Dhrubajyoti Narayan, Principal Analyst, BIS Research, “The global next-generation anode materials market is likely to grow multi-fold in the coming years during the forecast period, owing to the rapidly growing demand for renewable energy sources for power generation and electric vehicles. With the growing demand for batteries with advanced charging/discharging technologies, the next-generation anode materials have become more crucial than ever for end-use applications, including transportation, electrical and electronics, energy storage, and others. The next-generation anode materials providers are focused on developing more efficient and stable materials that are in line with the changing demand patterns across the end-user industry. In terms of market rivalry/competition, the global next-generation anode materials market is more on the consolidated side at present. However, the established anode material providers are expected to face stiff competition from emerging next-generation anode materials providers which are working on technologically advanced and highly efficient materials.”

Key Companies Operating in The Market

The key players in the global next-generation anode materials market analyzed and profiled in the study include next-generation anode materials providers that develop, maintain, and market next-generation anode materials. Moreover, a detailed competitive benchmarking of the players operating in the global next-generation anode materials market has been done to help the reader understand the ways in which players stack against each other, presenting a clear market landscape. Additionally, comprehensive competitive strategies such as partnerships, agreements, and collaborations will aid the reader in understanding the untapped revenue pockets in the market.

The key players profiled in the report include Altairnano, LeydnJar Technologies BV, Nexeon Ltd., pH Matter LLC, Sila Nanotechnologies Inc., Cuberg, Shanghai Shanshan Technology Co., Ltd., AMPIRUS TECHNOLOGIES, California Lithium Battery, Enovix, Albemarle Corporation, Talga Group., Tianqi Lithium Corporation, Jiangxi Ganfeng Lithium Co., Ltd., and POSCO CHEMICAL.

Key Questions Answered in the Report

• What are the major trends, key drivers, challenges, and opportunities for players in the global next generation anode materials market?
• How does the supply chain function in the next-generation anode materials market?
• What are the significant patents filed by the companies in the global next-generation anode materials market?
• Who are the prominent players catering to the demand for the global next-generation anode materials market, and what are the key offerings?
• What are the differences between anode and cathode materials? How do the performance and application vary amongst anode and cathode materials?
• What are the differences between different types of next-generation anode materials market? What are the technical differences between them?
• Which regions and countries are leading in terms of consumption of the global next-generation anode materials market, and which of them are expected to witness high demand growth during 2023-2032?
• Which are the key application areas from which different next-generation anode materials experienced high demand in 2022, and which application areas should be targeted by the manufacturers during the forecast period, 2023-2032?
• How major an impact will the next-generation anode materials have in 2032 on the market share of the existing anode materials that occupy the majority of the market?
• Which product segment is expected to witness the maximum demand growth in the next-generation anode materials market during 2023-2032?
• What are the consumption patterns of next-generation anode materials across the application areas in different regions and countries during the period 2023-2032?

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート


よくあるご質問


BIS Research社はどのような調査会社ですか?


多数のアナリストチームと大規模な業界専門家のネットワークを擁するBISリサーチは、市場に影響を与える革新的な技術に関して、高度なマーケットインテリジェンスを提供しています。特に、新興テクノロジーに関す... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/04 10:27

162.47 円

175.74 円

209.86 円

ページTOPに戻る