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世界の行動インターネット市場


Global Internet of Behavior Market

レポートの範囲 本レポートでは、IoB市場をアプリケーション、エンドユーザー産業、企業規模、地域別に分類しています。世界のIoB市場を概観し、市場動向を分析しています。2022年を基準年として、2023年から2... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
BCC Research
BCCリサーチ
2023年11月22日 US$5,500
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109 英語

 

サマリー

レポートの範囲

本レポートでは、IoB市場をアプリケーション、エンドユーザー産業、企業規模、地域別に分類しています。世界のIoB市場を概観し、市場動向を分析しています。2022年を基準年として、2023年から2028年までの予測期間の推定市場データを掲載しています。

この期間の収益予測は次のように区分されています。
- アプリケーション用途:広告キャンペーン、デジタルマーケティング、コンテンツ配信、ブランドプロモーション
- エンドユーザー産業:エンドユーザー業界:BFSI、ヘルスケア、通信・IT、メディア・エンターテインメント、観光・旅行、小売・Eコマース。
- 企業規模中小企業(SMEs)および大企業。
- 地域:北米は米国、カナダ、メキシコに、欧州は英国、フランス、ドイツ、その他欧州に、アジア太平洋(APAC)は中国、日本、インド、その他アジア太平洋に、その他地域は中東、アフリカ、南米に区分される。

本レポートは、いくつかの表と図表を用い、シンプルで理解しやすい形式で作成されています。本レポートでは、IoBの世界市場および地域市場を詳細に調査し、特定の地域における業界の成長のばらつきの理由についても言及しています。本レポートでは、IoB技術の各コンポーネントを調査し、現在の市場規模を割り出し、将来の市場を予測しています。また、メーカーの視点と最終消費者の視点から市場を分析している。IoB技術の利用から生じるいくつかの技術的な問題についても議論し、解決策を提示している。

なお、本レポートにはIoBアプリケーションで使用されるハードウェアデバイスのコストは含まれていません。

レポート内容

- 31のデータ表と21の追加表
- 行動のインターネット(IoB)の世界市場の概要
- 2022年と2023年のデータ、2024年の予測、2028年までの複合年間成長率(CAGR)の予測による市場規模の推定と市場動向の分析
- 業界を牽引する要因、現在のトレンド、市場機会と阻害要因、将来の市場を形成する技術進歩の評価
- 現在および将来の市場ポテンシャルについての考察と、アプリケーション別、企業規模別、エンドユーザー産業別、地域別の市場の内訳
- AI、機械学習、IoT、ARなどの技術の評価と、それらがどのように市場を牽引するか、IoBの実用化の可能性についての議論
- ESGの動向分析
- 特許、M&A、ベンチャー資金調達に関する考察
- CognitiveScale、Riverbed Technology LLC、NICE Ltd.、Mastercard Inc.、Sweet Analytics Ltd.など、業界内の主要プレーヤーの会社概要。

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目次

Table of Contents
Chapter 1 Introduction
Study Goals and Objectives
Reasons for Doing This Study
Scope of Report
Methodology
Information Sources
Geographic Breakdown
Segmentation Breakdown
Chapter 2 Summary and Highlights
Market Outlook
Market Highlights
Chapter 3 Market Overview
Overview
Key Aspects of the Internet of Behavior Technologies
Data Collection from Devices and Sensors
Data Processing and Analysis
Data Integration and Behavioral Insights
Personalization
History of the Internet of Behavior
Macroeconomic Factors Impacting the Market
Economic Growth and Post-Pandemic Impact on the Market
Porter’s Five Forces Analysis
Regulatory Implications
Chapter 4 Market Dynamics
Overview
Market Drivers
Rising Number of the Internet of Things Devices
Companies Utilizing Data to Develop User Behavior Models for Analytical Purposes
Increasing Use of the Internet of Behavior Solutions by E-Commerce Companies to Generate Accurate User Behavior Models
Market Challenges
Regulatory Compliance, Data Ownership and Control
Data Privacy and Cybersecurity Issues
Market Opportunities
Increasing Demand for Personalized Marketing and Advertising
Internet of Behavior Promoting Greater Collaboration between Departments for Better and Faster Decision Making
Chapter 5 Emerging Technologies and Developments
Overview
Key Emerging Trends and Technologies in the Internet of Behavior
Big Data Analytics
Artificial Intelligence and Machine Learning
Edge Computing
Internet of Things
Digital Twin
Developments in Internet of Behavior
Chapter 6 Market Breakdown by Application
Overview
Advertising Campaign
Digital Marketing
Content Delivery
Brand Promotion
Others
Chapter 7 Market Breakdown by End-User Industry
Overview
BFSI
Healthcare
Telecom and IT
Media and Entertainment
Tourism and Travel
Retail and E-commerce
Others
Education
Utility
Food and Beverage
Government
Chapter 8 Market Breakdown by Enterprise Size
Introduction
Small and Medium Enterprises
Large Enterprises
Chapter 9 Market Breakdown by Region
Overview
North American Market Outlook
European Market Outlook
Asia-Pacific Market Outlook
Rest of the World Market Outlook
South America
Middle East and Africa
Chapter 10 Sustainability: An ESG Perspective
Overview
Key ESG Issues in the Internet of Behavior Market
Carbon Footprint
Privacy and Data Security
Ethical Use of Data
ESG Performance in the Internet of Behavior Market
Case Study
Environmental Impact
Equitable and Social Impact
Ethical and Governance Impact
Concluding Remarks from BCC Research
Chapter 11 Competitive Intelligence
Overview
Vendor Landscape
Recent Developments
Chapter 12 Company Profiles
ALTERYX INC.
AMAZON.COM INC.
ASSETFLOOW
AWARE INC.
CAPILLARY TECHNOLOGIES INDIA LTD.
COGNITIVESCALE
COVEO SOLUTIONS INC.
IBM CORP.
MASTERCARD INC.
MICROSOFT CORP.
NICE LTD.
OPENTEXT CORP.
POPULI INC.
RIVERBED TECHNOLOGY LLC.
ROVE
SALESFORCE INC.
SWEET ANALYTICS LTD.
TRACEABLE INC.
Chapter 13 Appendix: Acronyms

 

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Summary

Report Scope:

This report segments the IoB market based on application, end-user industry, enterprise size and geography. The report provides an overview of the global IoB market and analyzes market trends. Using 2022 as the base year, the report provides estimated market data for the forecast period 2023 through 2028.

Revenue forecasts for this period are segmented into -
- Application: Advertising campaign, digital marketing, content delivery and brand promotion.
- End-user industry: BFSI, healthcare, telecom and IT, media and entertainment, tourism and travel, and retail and e-commerce.
- Enterprise size: Small and medium enterprises (SMEs) and large enterprises.
- Region: North America is segmented into the U.S., Canada and Mexico; Europe is segmented into the U.K., France, Germany and Rest of Europe; Asia-Pacific (APAC) is segmented into China, Japan, India and Rest of Asia-Pacific; Rest of World is segmented into Middle East, Africa and South America.

This report has been prepared in a simple, easy-to-understand format, with several tables and charts/figures. The report’s scope includes a detailed study of global and regional markets for the IoB, with reasons given for variations in the industry’s growth in certain regions. The report examines each IoB technology component, determines its current market size and estimates its future market. The report also analyzes the market from the manufacturers’ viewpoint and the final consumer’s. Several technical issues arising from the utilization of IoB technologies are discussed and solutions are indicated.

Please note that the report does not include the costs of hardware devices used by IoB applications.

Report Includes:

- 31 data tables and 21 additional tables
- An overview of the global market for the Internet of Behaviors (IoB)
- Estimates of the market size and analyses of market trends, with data from 2022 and 2023, estimates for 2024, and projections of compound annual growth rates (CAGRs) through 2028
- Assessments of factors driving the industry, current trends, market opportunities and restraints, and technological advances that will shape the future marketplace
- Discussions of the current and future market potential and breakdowns of the market by application, enterprise size, end-user industry and region
- Evaluations of technologies such as AI, machine learning, IoT and AR, and discussions on how they drive the market, and the possible practical applications of the IoB
- Analysis of ESG developments
- Discussions of patents, mergers and acquisitions (M&A) and venture funding
- Company profiles of major players within the industry, including CognitiveScale, Riverbed Technology LLC, NICE Ltd., Mastercard Inc., and Sweet Analytics Ltd.



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Table of Contents

Table of Contents
Chapter 1 Introduction
Study Goals and Objectives
Reasons for Doing This Study
Scope of Report
Methodology
Information Sources
Geographic Breakdown
Segmentation Breakdown
Chapter 2 Summary and Highlights
Market Outlook
Market Highlights
Chapter 3 Market Overview
Overview
Key Aspects of the Internet of Behavior Technologies
Data Collection from Devices and Sensors
Data Processing and Analysis
Data Integration and Behavioral Insights
Personalization
History of the Internet of Behavior
Macroeconomic Factors Impacting the Market
Economic Growth and Post-Pandemic Impact on the Market
Porter’s Five Forces Analysis
Regulatory Implications
Chapter 4 Market Dynamics
Overview
Market Drivers
Rising Number of the Internet of Things Devices
Companies Utilizing Data to Develop User Behavior Models for Analytical Purposes
Increasing Use of the Internet of Behavior Solutions by E-Commerce Companies to Generate Accurate User Behavior Models
Market Challenges
Regulatory Compliance, Data Ownership and Control
Data Privacy and Cybersecurity Issues
Market Opportunities
Increasing Demand for Personalized Marketing and Advertising
Internet of Behavior Promoting Greater Collaboration between Departments for Better and Faster Decision Making
Chapter 5 Emerging Technologies and Developments
Overview
Key Emerging Trends and Technologies in the Internet of Behavior
Big Data Analytics
Artificial Intelligence and Machine Learning
Edge Computing
Internet of Things
Digital Twin
Developments in Internet of Behavior
Chapter 6 Market Breakdown by Application
Overview
Advertising Campaign
Digital Marketing
Content Delivery
Brand Promotion
Others
Chapter 7 Market Breakdown by End-User Industry
Overview
BFSI
Healthcare
Telecom and IT
Media and Entertainment
Tourism and Travel
Retail and E-commerce
Others
Education
Utility
Food and Beverage
Government
Chapter 8 Market Breakdown by Enterprise Size
Introduction
Small and Medium Enterprises
Large Enterprises
Chapter 9 Market Breakdown by Region
Overview
North American Market Outlook
European Market Outlook
Asia-Pacific Market Outlook
Rest of the World Market Outlook
South America
Middle East and Africa
Chapter 10 Sustainability: An ESG Perspective
Overview
Key ESG Issues in the Internet of Behavior Market
Carbon Footprint
Privacy and Data Security
Ethical Use of Data
ESG Performance in the Internet of Behavior Market
Case Study
Environmental Impact
Equitable and Social Impact
Ethical and Governance Impact
Concluding Remarks from BCC Research
Chapter 11 Competitive Intelligence
Overview
Vendor Landscape
Recent Developments
Chapter 12 Company Profiles
ALTERYX INC.
AMAZON.COM INC.
ASSETFLOOW
AWARE INC.
CAPILLARY TECHNOLOGIES INDIA LTD.
COGNITIVESCALE
COVEO SOLUTIONS INC.
IBM CORP.
MASTERCARD INC.
MICROSOFT CORP.
NICE LTD.
OPENTEXT CORP.
POPULI INC.
RIVERBED TECHNOLOGY LLC.
ROVE
SALESFORCE INC.
SWEET ANALYTICS LTD.
TRACEABLE INC.
Chapter 13 Appendix: Acronyms

 

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