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ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場 - 製品カテゴリー別、流通チャネル別、地域別、国別の分析(2022年版)。COVID-19の影響を受けた市場インサイトと予測(2022-2027年版)


Global Natural and Organic Cosmetics Market – Analysis By Product Category, Distribution Channel, By Region, By Country (2022 Edition): Market Insights and Forecast with Impact of COVID-19 (2022-2027)

エグゼクティブサマリー 2021年の世界のナチュラル・オーガニック化粧品市場は299億2千万米ドルと評価されました。世界のナチュラル・オーガニック化粧品市場は、世界中の消費者の可処分所得の大幅な増加を理... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Azoth Analytics
アーゾスアナリティクス
2022年3月31日 US$2,200
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サマリー

エグゼクティブサマリー

2021年の世界のナチュラル・オーガニック化粧品市場は299億2千万米ドルと評価されました。世界のナチュラル・オーガニック化粧品市場は、世界中の消費者の可処分所得の大幅な増加を理由に、歴史的期間中に健全な成長を目撃しました。多忙なスケジュール、日常生活の変化、食習慣、睡眠サイクルのシフト、自分の身体や健康についての懸念は、日常的に開発されています。化粧品に使用される化学物質は、人の皮膚や他の体の部分に影響を与える可能性があるため、ナチュラルコスメやオーガニックコスメのトレンドが高まり、今では広く世界の変化として捉えられています。

ミレニアル世代は、この年齢層の消費者数と購買行動の両方から、健康的でクリーンな製品を求めるこのトレンドをリードしています。さらに、流通経路の拡大によりオンラインでの消費者アクセスが増加したことや、現代の小売業者が高級パーソナルケア製品を棚に並べる傾向にあることも、世界のナチュラル&オーガニック化粧品市場を牽引しています。

世界の化粧品業界は、COVID-19の出現により深刻な影響を受けています。このパンデミックは消費者の嗜好に変化をもたらし、より多くの人々がクリーンで機能的なスキンケア製品を求めるようになり、予測期間を通じて市場の成長を促進すると予測されます。コロナウイルスの流行により、石鹸やスキンケア製品など、個人の衛生・清掃用品の売上が増加しました。Weledaなどスキンケア製品の比率が高いブランドの製品は、薬局、スーパーマーケット、薬局、オンラインチャネルで販売され、好調に推移しました。

ナチュラル&オーガニックコスメのトレンドは、これまで以上に高い需要があり、世界的な変化として広く認識されています。ミレニアル世代は、この年齢層の消費者の数の多さと購買行動の両面から、健康的でクリーンな製品を求めるこのトレンドをリードしています。健康な肌への関心の高まりから、人口の大半が他の製品に比べスキンケアにお金をかけるため、2021年の世界のナチュラル&オーガニックコスメティック市場ではスキンケア部門が大きなシェアを占めています。

また、オーガニック(およびナチュラル)ビューティー製品については、国際的に認められた基準が確立されており、消費者が本物のオーガニックを証明するブランドや製品を選択するのに役立っています。



報告書の範囲

- このレポートでは、ナチュラル&オーガニックコスメの市場を金額(USD Million)別に分析しています。

- 本レポートでは、2017年~2021年の過去期間と2022年~2027年の予測期間におけるナチュラル・オーガニックコスメ市場の分析結果を紹介しています。

- このレポートでは、ナチュラル・オーガニック化粧品市場を製品タイプ別(スキンケア、ヘアケア、メイクアップ、その他)に分析しています。

- ナチュラル・オーガニックコスメの市場を流通チャネル別(オフラインストア、オンラインストア)に分析したレポートです。

- ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場を地域別(米州、欧州、アジア太平洋、MEA)に分析しました。

- ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場を国別に分析(米国、カナダ、ブラジル、英国、ドイツ、フランス、イタリア、中国、インド、日本)しています。

- 本レポートの主要な洞察は、SWOTおよびポーターのファイブフォース分析のフレームワークを通じて提示されています。また、市場の魅力は地域別、製品タイプ別、流通チャネル別に提示されています。)

- また、業界の主な機会、トレンド、ドライバー、課題についても分析されています。

- 競合他社の動向、戦略、M&A、新製品開発などを追跡しています。レポートで分析されている企業は、ロレアル、Weleda、Estée Lauder Companies Inc.、ロクテイン、Tata Harper、Brut Bees、Korres Group、Arbonne、Natura & Co.、Steelcase、Steelcase、Seelcase、Science、Science、Science、Science & Co.です。

主な対象読者

- 化粧品会社

- コンサルティング・アドバイザリーファーム

- 政府・政策担当者

- 規制当局


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目次

1.報告書の範囲と方法

1.1 報告書の対象範囲

1.2 調査方法

1.3 エグゼクティブサマリー

2.戦略的提言

3.ナチュラル&オーガニックコスメティック市場製品概要

4.ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場。分析

4.1 市場規模(金額別)、2017年~2027年

4.2 COVID-19の天然・オーガニック化粧品市場への影響

4.3 世界のナチュラル&オーガニックコスメティック市場

5.ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場セグメント別分析

5.1 ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場区分:製品カテゴリー別(金額)

5.2 ナチュラル&オーガニックコスメ市場の競争シナリオ:製品カテゴリー別(2021年・2027年)

5.3 スキンケア別-市場規模・予測(2017年~2027年)

5.4 ヘアケア別-市場規模・予測(2017年〜2027年)

5.5 メイクアップ別-市場規模・予測(2017-2027年)

5.6 その他別-市場規模・予測(2017-2027年)

6.ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場。セグメント別分析

6.1 ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場セグメント化(流通チャネル別)(金額

6.2 ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場の競争シナリオ:流通チャネル別(2021年・2027年)

6.3 オフライン別-市場規模・予測(2017年~2027年)

6.4 オンライン別市場規模および予測(2017-2027年)

7.ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場。地域別分析

7.1 ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場の競争シナリオ。地域別(2021年・2027年)

8.南北アメリカのナチュラル&オーガニックコスメ市場分析(2017年~2027年)

8.1 米国のナチュラル&オーガニックコスメ市場(金額別)。規模・予測(2017年〜2027年)

8.2 アメリカのナチュラル&オーガニックコスメ市場主要企業

8.3 アメリカのナチュラル&オーガニックコスメティック市場セグメント別分析

8.4 製品カテゴリー別(スキンケア、ヘアケア、メイクアップ、その他)市場細分化

8.5 流通チャネル別市場細分化(オフライン、オンライン)

8.6 米国のナチュラル&オーガニックコスメ市場。国別分析

8.7 米国のナチュラル・オーガニック化粧品市場の市場機会図-国別、金額別(2027年)

8.8 アメリカ天然・オーガニック化粧品市場の競合シナリオ-国別(2021年・2027年)

8.9 アメリカのナチュラル&オーガニックコスメティック市場規模・予測(2017-2027)

8.10 米国 天然・オーガニック化粧品市場 製品カテゴリー別、流通チャネル別セグメント(2017年~2027年)

8.11 カナダのナチュラル&オーガニックコスメ市場。規模および予測(2017-2027)

8.12 カナダのナチュラル・オーガニックコスメ市場の製品カテゴリー別、流通チャネル別セグメント(2017年~2027年)

8.13 ブラジルのナチュラル&オーガニックコスメ市場。市場規模・予測(2017-2027)

8.14 ブラジルのナチュラル・オーガニックコスメ市場の製品カテゴリー別セグメント化、流通チャネル(2017年~2027年)

9.ヨーロッパのナチュラル&オーガニックコスメ市場分析(2017年〜2027年)

9.1 欧州ナチュラル&オーガニックコスメ市場(金額別)。規模・予測(2017年〜2027年)

9.2 欧州のナチュラル&オーガニックコスメ市場主要企業

9.3 欧州のナチュラル&オーガニックコスメ市場。セグメント別分析

9.4 製品カテゴリー別市場細分化(スキンケア、ヘアケア、メイクアップ、その他)

9.5 流通チャネル別市場細分化(オフライン、オンライン)

9.6 欧州のナチュラル&オーガニックコスメ市場。国別分析

9.7 欧州ナチュラル&オーガニックコスメ市場の市場機会図-国別、金額別(2027年)

9.8 欧州天然・オーガニック化粧品市場の競合シナリオ-国別(2021年・2027年)

9.9 イギリスのナチュラル&オーガニックコスメ市場規模・予測(2017-2027)

9.10 イギリスのナチュラル・オーガニックコスメ市場 製品カテゴリー別、流通チャネル別セグメント(2017年~2027年)

9.11 ドイツのナチュラル&オーガニックコスメ市場。規模・予測(2017年〜2027年)

9.12 ドイツのナチュラル・オーガニックコスメ市場の製品カテゴリー別、流通チャネル別セグメント(2017年~2027年)

9.13 フランスのナチュラル&オーガニックコスメ市場市場規模・予測(2017-2027)

9.14 フランスのナチュラル・オーガニックコスメ市場の製品カテゴリー別、流通チャネル別セグメント(2017年〜2027年)

9.15 イタリア 自然派・オーガニック化粧品市場規模および予測(2017-2027年)

9.16 イタリア 自然派・オーガニック化粧品市場 製品カテゴリー別・流通チャネル別セグメント(2017年〜2027年)

10.APACのナチュラル&オーガニックコスメティック市場分析(2017年〜2027年)

10.1 APACナチュラル&オーガニックコスメの金額別市場。規模・予測(2017年〜2027年)

10.2 APACナチュラル&オーガニックコスメ市場。有力企業

10.3 APACナチュラル&オーガニックコスメティック市場:セグメント別分析

10.4 製品カテゴリー別(スキンケア、ヘアケア、メイクアップ、その他)市場細分化

10.5 流通チャネル別(オフライン、オンライン)市場細分化

10.6 APACのナチュラル&オーガニックコスメ市場。国別分析

10.7 欧州ナチュラル&オーガニックコスメ市場の市場機会図-国別、金額別(2027年)

10.8 欧州天然・オーガニック化粧品市場の競合シナリオ-国別(2021年・2027年)

10.9 中国のナチュラル&オーガニックコスメティック市場規模・予測(2017-2027)

10.10 中国天然・オーガニック化粧品市場 製品カテゴリー別、流通チャネル別セグメント(2017年〜2027年)

10.11 日本のナチュラル&オーガニックコスメ市場。規模・予測(2017-2027)

10.12 日本ナチュラル・オーガニックコスメ市場 製品カテゴリー別・流通チャネル別セグメント(2017年〜2027年)

10.13 インドのナチュラル・オーガニックコスメ市場。規模および予測(2017-2027年)

10.14 インドのナチュラル・オーガニックコスメ市場の製品カテゴリー別、流通チャネル別セグメント(2017年~2027年)

11.ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場ダイナミックス

11.1 世界のナチュラル・オーガニックコスメ市場の促進要因

11.2 世界のナチュラル・オーガニックコスメ市場の抑制要因

11.3 世界のナチュラル&オーガニックコスメの市場動向

12.市場の魅力と戦略的分析

12.1 ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場魅力度チャート~製品カテゴリー別(2027年版)

12.2 ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場魅力度チャート-流通チャネル別(2027年)

12.3 ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場魅力度チャート-地域別(2027年)

13.競合他社の状況

13.1 世界主要企業のマーケットシェア

13.2 SWOT分析-ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場

13.3 ポーターファイブフォース分析-ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場

14.企業プロフィール(事業内容、財務分析、事業戦略)

14.1 ロレアル

14.2 ウェルダ

14.3 ロクテーヌ

14.4 エスティ ローダー カンパニーズ インク..,

14.5 ナチュラアンドカンパニー

14.6 タタ・ハーパー

14.7 コレスグループ

14.8 ブルートゥース・ビーズ

14.9 アルボンヌ

14.10 ベアエッセンシャル


図表一覧

図1:ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場規模、金額別、2017-2027年(百万USドル)

図2:高級化粧品の世界市場規模(百万米ドル)、2016-2020年

図3:女性労働力人口(全労働力人口に占める割合)、2016年~2019年

図4:世界のインターネット普及率、2021年(単位:%)

図5:世界のインターネット利用者数(地域別)、2021年3月 (単位:%)

図6:ナチュラル&オーガニックコスメの世界市場-カット別、2021年・2027年

図7:ナチュラル・オーガニックコスメの世界市場-スキンケア別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図8:ナチュラル・オーガニックコスメの世界市場-ヘアケア別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図9:ナチュラル・オーガニックコスメの世界市場-メイクアップ別、金額(百万米ドル)、2017年-2027年

図10:ナチュラル・オーガニックコスメの世界市場-その他別、金額(百万米ドル)、2017年-2027年

図11:ナチュラル・オーガニックコスメの世界市場-流通チャネル別、市場シェア、2021年・2027年

図12:ナチュラル・オーガニックコスメの世界市場-オフライン別、金額(百万米ドル)、2017年-2027年

図13:ナチュラル・オーガニックコスメの世界市場-オンライン別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図14:ナチュラル・オーガニックコスメの世界市場-地域別市場シェア、2021年・2027年

図15:南北アメリカのナチュラル&オーガニックコスメ市場規模、金額別、2017-2027年(USD Million)

図16:北米の都市人口(総人口に占める割合)、2016年〜2020年

図17:北米のインターネット普及率(%)、国別 2019年

図18:アメリカのナチュラル&オーガニックコスメ市場-製品カテゴリー別、金額(百万米ドル)、2017年-2027年

図19:アメリカのナチュラル&オーガニックコスメ市場-流通チャネル別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図20:アメリカ天然・オーガニック化粧品市場の市場機会図-国別、金額別(2027年)

図 21: アメリカ天然・オーガニック化粧品市場-国別市場シェア、2021 年および 2027 年

図22:米国のナチュラル・オーガニックコスメの市場規模、金額別、2017-2027年(百万米ドル)

図23:米国 インターネットを利用する個人(総人口に占める割合) 2016-19

図24: 米国の一人当たりGDP(米ドル)、2016-2020年

図25:米国ナチュラル&オーガニックコスメ市場-製品カテゴリー別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図26.米国天然・オーガニック化粧品市場-流通チャネル別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図27.カナダのナチュラル&オーガニックコスメ市場規模、金額別、2017-2027年 (百万米ドル)

図28.カナダ 女性労働力人口比率(%)、2015-2019年

図29:カナダの一人当たりGDP(千米ドル)、2016-2020年

図30:カナダのナチュラル&オーガニックコスメ市場-製品カテゴリー別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図31.カナダのナチュラル・オーガニック化粧品市場-流通チャネル別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図32:ブラジルのナチュラル・オーガニック化粧品市場規模、金額別、2017-2027年 (百万米ドル)

図33.ブラジル インターネットを利用する個人(全人口に占める割合) 2016-19

図34:ブラジルの女性労働力人口(全労働力人口に占める割合)、2015年~2019年

図35.ブラジル天然・オーガニック化粧品市場-製品カテゴリー別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図36.ブラジル天然・オーガニック化粧品市場-流通チャネル別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図37.ヨーロッパのナチュラル&オーガニックコスメの市場規模、金額別、2017-2027 (USD Million)

図38.欧州の自然派化粧品市場規模(10億ユーロ)、2015-20年

図39:インターネット利用率の欧州上位10カ国(単位:百万人)、2019年

図40:欧州天然・オーガニック化粧品市場-製品カテゴリー別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図41.欧州天然・オーガニック化粧品市場-流通チャネル別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図42:欧州天然・オーガニック化粧品市場の市場機会図-国別、金額別(2027年)

図43:欧州天然・オーガニック化粧品市場-国別市場シェア、2021年・2027年

図44:イギリスのナチュラル&オーガニックコスメ市場規模、金額別、2017-2027年 (百万米ドル)

図45:イギリス、1人当たりGDP(米ドル)、2015年-2020年

図46:イギリス、労働力人口、女性(全労働力人口に占める割合)、2015-2019年

図47:イギリスの化粧品用天然成分の輸入量、(単位:千トン)、2019年

図48.イギリスのナチュラル・オーガニックコスメ市場-製品カテゴリー別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図49.イギリスのナチュラル・オーガニック化粧品市場-流通チャネル別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図 50: ドイツのナチュラル・オーガニックコスメの市場規模、金額別、2017-2027 (USD Million)

図51:ドイツ、一人当たりGDP(米ドル)、2015-2020年

図52:総労働力、ドイツ、単位:億、2016-2020年

図53:ドイツにおける化粧品用天然成分の輸入量、(単位:千トン)、2019年

図54:ドイツ天然・オーガニック化粧品市場-製品カテゴリー別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図55.ドイツ天然・オーガニック化粧品市場-流通チャネル別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図56.フランスのナチュラル&オーガニックコスメ市場規模、金額別、2017-2027年 (百万米ドル)

図57.フランスの人口(単位:百万人)、2016-20年

図58:フランス、労働力人口、女性(全労働力人口に占める割合)、2015-2019年

図59:フランスにおける化粧品用天然成分の輸入量(単位:千トン)、2019年

図60:フランスのナチュラル&オーガニックコスメ市場-製品カテゴリー別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図61:フランス天然・オーガニック化粧品市場-流通チャネル別、金額(百万ドル)、2017-2027年

図62:イタリアのナチュラル&オーガニックコスメ市場規模、金額別、2017-2027年 (百万米ドル)

図63:イタリア、1人当たりGDP(米ドル)、2015-2020年

図64:イタリア、労働力人口、女性(全労働力人口に占める割合)、2015-2019年

図65:イタリアにおける化粧品用天然成分の輸入量(単位:千トン)、2019年

図66.イタリアのナチュラル&オーガニックコスメ市場-製品カテゴリー別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図67.イタリアのナチュラル&オーガニック化粧品市場-流通チャネル別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図68.アジア太平洋地域の天然・オーガニック化粧品市場規模、金額別、2017-2027年 (百万米ドル)

図69:東アジア・太平洋地域の一人当たりGDP(米ドル)、2016年~2020年

図 70: 東アジア・太平洋地域の労働力人口、女性(全労働力人口に占める割合)、2015-19 年

図71:アジア太平洋地域のナチュラル&オーガニックコスメ市場-製品カテゴリー別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図72.アジア太平洋地域の天然・オーガニック化粧品市場-流通チャネル別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図73:APACナチュラル&オーガニックコスメ市場の市場機会図-国別、金額別(2027年)

図74:APACナチュラル&オーガニックコスメ市場-国別市場シェア、2021年&2027年

図75:中国のナチュラル・オーガニックコスメの市場規模、金額別、2017-2027年 (百万米ドル)

図 76:中国における化粧品の小売販売額(単位:百万米ドル)、2016-20年

図77:中国の労働人口( 単位:百万人) 2016-2020

図78:中国天然・オーガニック化粧品市場-製品カテゴリー別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図79:中国天然・オーガニック化粧品市場-流通チャネル別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図80.日本のナチュラル・オーガニックコスメの市場規模、金額別、2017-2027 (USD Million)

図81:天然・オーガニック化粧品市場の日本出荷額(兆円)、2016-20年

図82:日本の一人当たりGDP(米ドル)、2016年~2020年

図83:日本のナチュラル・オーガニック化粧品市場-製品カテゴリー別金額(百万米ドル)、2017-2027年

図84.日本のナチュラル・オーガニック化粧品市場-流通チャネル別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図85.インドの天然・オーガニック化粧品市場規模、金額別、2017-2027年 (百万米ドル)

図86:インドにおけるスキンケアおよび化粧品への裁量的支出(総人口比)、2016-2020年

図87: インドのインターネット普及率(人口比)、2016-2020年

図88:インド天然・オーガニック化粧品市場-製品カテゴリー別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図89:インド天然・オーガニック化粧品市場-流通チャネル別、金額(百万米ドル)、2017-2027年

図90:世界のナチュラル・オーガニック化粧品市場の魅力度図-製品カテゴリー別(2027年)

図91:ナチュラル・オーガニックコスメの世界市場魅力図-流通チャネル別(2027年)

図92:ナチュラル・オーガニックコスメの世界市場魅力度チャート-地域別(2027年)

図93:化粧品会社世界市場シェア(売上高別)(%) 2020年

図94.オーガニックコスメの世界市場シェア, 収入別, (%) 2020年

図95:化粧品会社の世界市場シェア, 収入別, (%) 2020年

図96.世界の化粧品会社の市場シェア、収益別、(%)2020年

図97:ロレアル、売上高、2016-2020年(USD Million)

図98:ロレアル、純利益、2016-2020年 (百万米ドル)

図99:ロレアル、部門別売上高(%), FY2020

図 100: L'Oréal, 事業セグメント別売上高(%), FY2020

図 101: L'Oréal, 地域別売上高(%), FY2020

図 102: Weleda、売上高、2016-2020 年 (USD Million)

図103:Weleda、純利益、2016-2020年(USD Million)

図104: Weleda、事業セグメント別売上高(%), FY2020

図105: Weleda、地域別売上高(%), FY2020

図106: ロクシタン、売上高、2017-2021年 (百万米ドル)

図107:ロクシタン、営業利益、2017-2021 (百万米ドル)

図108:ロクシタン、事業セグメント別売上高(%)、2021年度

図109:ロクシタン、売上高、地域別セグメント (%), FY2021

図110:エスティ ローダー カンパニーズ インク、売上高、2016-2020年(USD Million)

図111:エスティ ローダー カンパニーズ インク、純利益、2016-2020 年 (USD Million)

図 112: エスティ ローダー カンパニーズ インク、製品カテゴリー別売上高 (%), FY2020

図113:Estée Lauder Companies Inc.、地域別売上高(%), FY2020

図 114: ナチュラ・アンド・カンパニー、売上高、2016-2020 年 (USD Million)

図115: ナチュラ・アンド・カンパニー、純利益、2016-2020 (百万米ドル)

図116:Natura & Co.、事業セグメント別売上高(%)、2020年度

図117:Natura & Co.、事業セグメント別売上高 (%)、2019年度

 

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Summary

Executive Summary

The Global Natural and Organic Cosmetics Market was valued at USD 29.92 Billion in the year 2021. Global Natural and Organic Cosmetics Market witnessed healthy growth during the historical period, on account of a significant increase in disposable income of consumers across the globe. Hectic schedule, changes in routine, eating habits, and sleep cycle shifts, concerns about one's body and well-being are developing on a daily basis. Chemicals used in cosmetics can affect a person's skin or other body parts and hence the trend of Natural and Natural and Organic Cosmetics is growing and is now widely seen as a global change.

Millennials are leading this trend toward healthy and clean products, driven both by the number of consumers in this age group and their buying behaviour. Moreover, the expansion of distribution channels increased online consumer reach, and modern retailers' trend toward presenting luxury personal care goods on shelves are all driving the worldwide natural and organic cosmetics market.

The worldwide Cosmetics industry has been affected severely by the advent of the COVID-19 pandemic. The pandemic has resulted in a shift in consumer preferences, with more people looking for clean- labelled and functional skincare products, which is projected to fuel the market's growth throughout the forecast period also. Sales of personal hygiene and cleaning items like soaps and skincare products grew as a result of the coronavirus epidemic. Brands with a high proportion of skincare products, such as Weleda, performed positively as their products were sold in chemists, supermarkets, pharmacies and via online channels.

The trend of Natural and Natural and Organic Cosmetics is in higher demand than ever and is now widely seen as a global change. Millennials are leading this trend toward healthy and clean products, driven both by the sheer number of consumers in this age group and their buying behaviour. The skincare segment holds a major share in the global Natural and Organic Cosmetics Market in 2021, as the majority of the population spends on skincare as compared to other products due to growing concern about healthy skin.

Also, there are well established internationally recognised standards for organic (and natural) beauty products, that help guide consumers to brands and products with genuine organic credentials.



Scope of the Report

• The report analyses the Natural and Organic Cosmetics Market by Value (USD Million).

• The report presents the analysis of the Natural and Organic Cosmetics Market for the historical period of 2017-2021 and the forecast period of 2022-2027.

• The report analyses the Natural and Organic Cosmetics Market by Product Type (Skincare, Haircare, Makeup, Others).

• The report analyses the Natural and Organic Cosmetics Market by Distribution Channel (Offline Stores, Online Stores)

• The Global Natural and Organic Cosmetics Market have been analysed by Region (Americas, Europe, Asia Pacific, MEA).

• The Global Natural and Organic Cosmetics Market have been analysed by Country (United States, Canada, Brazil, UK, Germany, France, Italy, China, India, Japan).

• The key insights of the report have been presented through the frameworks of SWOT and Porter’s Five Forces Analysis. Also, the attractiveness of the market has been presented by region, Product Type, Distribution Channel)

• Also, the major opportunities, trends, drivers and challenges of the industry have been analysed in the report.

• The report tracks competitive developments, strategies, mergers and acquisitions and new product development. The companies analysed in the report include L'Oréal, Weleda, Estée Lauder Companies Inc., L’occtaine, Tata Harper, Brut Bees, Korres Group, Arbonne, Natura & Co.

Key Target Audience

• Cosmetic Companies

• Consulting and Advisory Firms

• Government and Policy Makers

• Regulatory Authorities



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Table of Contents

1. Report Scope and Methodology

1.1 Scope of the Report

1.2 Research Methodology

1.3 Executive Summary

2. Strategic Recommendations

3. Natural and Organic Cosmetics Market: Product Overview

4. Global Natural and Organic Cosmetics Market: An Analysis

4.1 Market Size, By Value, 2017-2027

4.2 Impact of COVID-19 on Natural and Organic Cosmetics Market

4.3 Global Natural and Organic Cosmetics Market

5. Global Natural and Organic Cosmetics Market: Segment Analysis

5.1 Global Natural and Organic Cosmetics Market Segmentation, By Product Category (Value)

5.2 Competitive Scenario of Natural and Organic Cosmetics Market: By Product Category (2021 & 2027)

5.3 By Skincare– Market Size and Forecast (2017-2027)

5.4 By Haircare– Market Size and Forecast (2017-2027)

5.5 By Makeup– Market Size and Forecast (2017-2027)

5.6 By Others– Market Size and Forecast (2017-2027)

6. Global Natural and Organic Cosmetics Market: Segment Analysis

6.1 Global Natural and Organic Cosmetics Market Segmentation, By Distribution Channel (Value)

6.2 Competitive Scenario of Global Natural and Organic Cosmetics Market: By Distribution Channel (2021 & 2027)

6.3 By Offline– Market Size and Forecast (2017-2027)

6.4 By Online– Market Size and Forecast (2017-2027)

7. Global Natural and Organic Cosmetics Market: Regional Analysis

7.1 Competitive Scenario of Global Natural and Organic Cosmetics Market: By Region (2021 & 2027)

8. Americas Natural and Organic Cosmetics Market: An Analysis (2017-2027)

8.1 Americas Natural and Organic Cosmetics Market by value: Size and Forecast (2017-2027)

8.2 Americas Natural and Organic Cosmetics Market: Prominent Companies

8.3 Americas Natural and Organic Cosmetics Market: Segmental Analysis

8.4 Market Segmentation By Product Category (Skincare, Haircare, Makeup, Others)

8.5 Market Segmentation By Distribution Channel (Offline, Online)

8.6 Americas Natural and Organic Cosmetics Market: Country Analysis

8.7 Market Opportunity Chart of Americas Natural and Organic Cosmetics Market - By Country, By Value (Year-2027)

8.8 Competitive Scenario of Americas Natural and Organic Cosmetics Market– By Country (2021 & 2027)

8.9 United States Natural and Organic Cosmetics Market: Size and Forecast (2017-2027)

8.10 United States Natural and Organic Cosmetics Market Segmentation By Product Category, Distribution Channel (2017-2027)

8.11 Canada Natural and Organic Cosmetics Market: Size and Forecast (2017-2027)

8.12 Canada Natural and Organic Cosmetics Market Segmentation By Product Category, Distribution Channel (2017-2027)

8.13 Brazil Natural and Organic Cosmetics Market: Size and Forecast (2017-2027)

8.14 Brazil Natural and Organic Cosmetics Market Segmentation By Product Category, Distribution Channel (2017-2027)

9. Europe Natural and Organic Cosmetics Market: An Analysis (2017-2027)

9.1 Europe Natural and Organic Cosmetics Market by value: Size and Forecast (2017-2027)

9.2 Europe Natural and Organic Cosmetics Market: Prominent Companies

9.3 Europe Natural and Organic Cosmetics Market: Segmental Analysis

9.4 Market Segmentation By Product Category (Skincare, Haircare, Makeup, Others)

9.5 Market Segmentation By Distribution Channel (Offline, Online)

9.6 Europe Natural and Organic Cosmetics Market: Country Analysis

9.7 Market Opportunity Chart of Europe Natural and Organic Cosmetics Market - By Country, By Value (Year-2027)

9.8 Competitive Scenario of Europe Natural and Organic Cosmetics Market– By Country (2021 & 2027)

9.9 United Kingdom Natural and Organic Cosmetics Market: Size and Forecast (2017-2027)

9.10 United Kingdom Natural and Organic Cosmetics Market Segmentation By Product Category, By Distribution Channel (2017-2027)

9.11 Germany Natural and Organic Cosmetics Market: Size and Forecast (2017-2027)

9.12 Germany Natural and Organic Cosmetics Market Segmentation By Product Category, By Distribution Channel (2017-2027)

9.13 France Natural and Organic Cosmetics Market: Size and Forecast (2017-2027)

9.14 France Natural and Organic Cosmetics Market Segmentation By Product Category, By Distribution Channel (2017-2027)

9.15 Italy Natural and Organic Cosmetics Market: Size and Forecast (2017-2027)

9.16 Italy Natural and Organic Cosmetics Market Segmentation By Product Category, By Distribution Channel (2017-2027)

10. APAC Natural and Organic Cosmetics Market: An Analysis (2017-2027)

10.1 APAC Natural and Organic Cosmetics Market by value: Size and Forecast (2017-2027)

10.2 APAC Natural and Organic Cosmetics Market: Prominent Companies

10.3 APAC Natural and Organic Cosmetics Market: Segmental Analysis

10.4 Market Segmentation By Product Category (Skincare, Haircare, Makeup, Others)

10.5 Market Segmentation By Distribution Channel (Offline, Online)

10.6 APAC Natural and Organic Cosmetics Market: Country Analysis

10.7 Market Opportunity Chart of Europe Natural and Organic Cosmetics Market - By Country, By Value (Year-2027)

10.8 Competitive Scenario of Europe Natural and Organic Cosmetics Market– By Country (2021 & 2027)

10.9 China Natural and Organic Cosmetics Market: Size and Forecast (2017-2027)

10.10 China Natural and Organic Cosmetics Market Segmentation By Product Category, By Distribution Channel (2017-2027)

10.11 Japan Natural and Organic Cosmetics Market: Size and Forecast (2017-2027)

10.12 Japan Natural and Organic Cosmetics Market Segmentation By Product Category, By Distribution Channel (2017-2027)

10.13 India Natural and Organic Cosmetics Market: Size and Forecast (2017-2027)

10.14 India Natural and Organic Cosmetics Market Segmentation By Product Category, By Distribution Channel (2017-2027)

11. Global Natural and Organic Cosmetics Market Dynamics

11.1 Global Natural and Organic Cosmetics Market Drivers

11.2 Global Natural and Organic Cosmetics Market Restraints

11.3 Global Natural and Organic Cosmetics Market Trends

12. Market Attractiveness and Strategic Analysis

12.1 Market Attractiveness Chart of Global Natural and Organic Cosmetics Market - By Product Category (Year 2027)

12.2 Market Attractiveness Chart of Global Natural and Organic Cosmetics Market - By Distribution Channel (Year 2027)

12.3 Market Attractiveness Chart of Global Natural and Organic Cosmetics Market – By Region (Year 2027)

13. Competitive Landscape

13.1 Market Share of global leading companies

13.2 SWOT Analysis– Global Natural and Organic Cosmetics Market

13.3 Porter Five Force Analysis- Global Natural and Organic Cosmetics Market

14. Company Profiles (Business Description, Financial Analysis, Business Strategy)

14.1 L'Oréal,

14.2 Weleda

14.3 L’occtaine

14.4 Estée Lauder Companies Inc.,

14.5 Natura & Co.

14.6 Tata Harper

14.7 Korres Group

14.8 Brut’s Bees

14.9 Arbonne

14.10 Bare Escentuals


List of Figures

Figure 1: Global Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 2: Global Luxury Cosmetic Market Value (USD Million), 2016-2020

Figure 3: Female Labor force Participation (% of the total labor force), 2016-2019

Figure 4: Global Internet Penetration, 2021 (In %)

Figure 5: Global Number of Internet Users, By Region, March 2021 (in %)

Figure 6: Global Natural and Organic Cosmetics Market- By Cut, 2021 & 2027

Figure 7: Global Natural and Organic Cosmetics Market- By Skincare, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 8: Global Natural and Organic Cosmetics Market- By Haircare, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 9: Global Natural and Organic Cosmetics Market- By Makeup, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 10: Global Natural and Organic Cosmetics Market- By Others, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 11: Global Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, Market Share, 2021 & 2027

Figure 12: Global Natural and Organic Cosmetics Market- By Offline, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 13: Global Natural and Organic Cosmetics Market- By Online, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 14: Global Natural and Organic Cosmetics Market- By Region Market Share, 2021 & 2027

Figure 15: Americas Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 16: North America Urban Population (% of total population), 2016-2020

Figure 17: North America Internet Penetration (% of total), By countries 2019

Figure 18: Americas Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 19: Americas Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 20: Market Opportunity Chart of Americas Natural and Organic Cosmetics Market- By Country, By Value (Year-2027)

Figure 21: America Natural and Organic Cosmetics Market- By Country Market Share, 2021 & 2027

Figure 22: United States Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 23: United States Individuals using the internet (% of the total population) 2016-19

Figure 24: U.S. GDP Per Capita (USD), 2016-2020

Figure 25: United States Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 26: United States Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 27: Canada Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 28: Canada Female labor force participation rate (%), 2015-2019

Figure 29: Canada GDP per Capita (USD thousands), 2016-2020

Figure 30: Canada Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 31: Canada Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 32: Brazil Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 33: Brazil Individuals using the internet (% of the total population) 2016-19

Figure 34: Female Labor Force Participation in Brazil, (% of the total labor force), 2015-2019

Figure 35: Brazil Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 36: Brazil Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 37: Europe Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 38: Europe Natural Cosmetic Market Value (Billion Euros), 2015-20

Figure 39: Europe top 10 countries in Internet usage (in millions), 2019

Figure 40: Europe Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 41: Europe Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 42: Market Opportunity Chart of Europe Natural and Organic Cosmetics Market- By Country, By Value (Year-2027)

Figure 43: Europe Natural and Organic Cosmetics Market- By Country Market Share, 2021 & 2027

Figure 44: United Kingdom Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 45: United Kingdom, GDP Per Capita (USD), 2015-2020

Figure 46: United Kingdom, Labor force, female (% of total labor force), 2015-2019

Figure 47: Imports of Natural Ingredients for cosmetics in UK, (in ‘000 tonnes), 2019

Figure 48: United Kingdom Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 49: United Kingdom Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 50: Germany Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 51: Germany, GDP Per Capita (USD), 2015-2020

Figure 52: Total Labor force, Germany, in billion, 2016-2020

Figure 53: Imports of Natural Ingredients for cosmetics in Germany, (in ‘000 tonnes), 2019

Figure 54: Germany Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 55: Germany Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 56: France Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 57: Population in France, (in million), 2016-20

Figure 58: France, Labor force, female (% of total labor force), 2015-2019

Figure 59: Imports of Natural Ingredients for cosmetics in France, (in ‘000 tonnes), 2019

Figure 60: France Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 61: France Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 62: Italy Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 63: Italy, GDP Per Capita (USD), 2015-2020

Figure 64: Italy, Labor force, female (% of total labor force), 2015-2019

Figure 65: Imports of Natural Ingredients for cosmetics in Italy, (in ‘000 tonnes), 2019

Figure 66: Italy Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 67: Italy Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 68: Asia Pacific Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 69: East Asia & Pacific GDP Per Capita (USD), 2016-2020

Figure 70: East Asia & Pacific Labor force, female (% of total labor force), 2015-19

Figure 71: Asia-Pacific Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 72: Asia-Pacific Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 73: Market Opportunity Chart of APAC Natural and Organic Cosmetics Market- By Country, By Value (Year-2027)

Figure 74: APAC Natural and Organic Cosmetics Market- By Country Market Share, 2021 & 2027

Figure 75: China Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 76: Retail Sales Value of Cosmetics in China, (in USD Million), 2016-20

Figure 77: China Working Population ( In millions) 2016-2020

Figure 78: China Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 79: China Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 80: Japan Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 81: Japan Shipment Value of Natural and Organic Cosmetics Market (Trillion Yen), 2016-20

Figure 82: Japan GDP Per Capita (USD), 2016-2020

Figure 83: Japan Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 84: Japan Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 85: India Natural and Organic Cosmetics Market Size, By Value, 2017-2027 (USD Million)

Figure 86: Discretionary spending on skin care and cosmetic products in India, (total % of population), 2016-2020

Figure 87: India’s Internet Penetration (% of population), 2016-2020

Figure 88: India Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 89: India Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel, By Value (USD Million), 2017-2027

Figure 90: Market Attractiveness Chart of Global Natural and Organic Cosmetics Market- By Product Category (Year-2027)

Figure 91: Market Attractiveness Chart of Global Natural and Organic Cosmetics Market- By Distribution Channel (Year-2027)

Figure 92: Market Attractiveness Chart of Global Natural and Organic Cosmetics Market- By Region (Year-2027)

Figure 93: Global Cosmetics Company market share, By Revenue, (%) 2020

Figure 94: Global Organic Cosmetics Company market share, By Revenue, (%) 2020

Figure 95: Global Cosmetics Company market share, By Revenue, (%) 2020

Figure 96: Global Cosmetics Company market share, By Revenue, (%) 2020

Figure 97: L’Oréal, Sales Revenues, 2016-2020 (USD Million)

Figure 98: L’Oréal, Net Profit, 2016-2020 (USD Million)

Figure 99: L’Oréal, Revenues, By Division(%), FY2020

Figure 100: L’Oréal, Revenues, By Business Segment (%), FY2020

Figure 101: L’Oréal, Revenues, By Geographical Segment (%), FY2020

Figure 102: Weleda, Sales Revenues, 2016-2020 (USD Million)

Figure 103: Weleda, Net Income, 2016-2020 (USD Million)

Figure 104: Weleda, Revenues, By Business Segment (%), FY2020

Figure 105: Weleda, Revenues, By Geographical Segment (%), FY2020

Figure 106: L’Occitane, Sales Revenues, 2017-2021 (USD Million)

Figure 107: L’Occitane, Operating Profit, 2017-2021 (USD Million)

Figure 108: L’Occitane, Revenues, By Business Segment (%), FY2021

Figure 109: L’Occitane, Revenues, By Geographical Segment (%), FY2021

Figure 110: Estée Lauder Companies Inc., Revenues, 2016-2020 (USD Million)

Figure 111: Estée Lauder Companies Inc., Net Earnings, 2016-2020 (USD Million)

Figure 112: Estée Lauder Companies Inc., Revenues, By Product Category (%), FY2020

Figure 113: Estée Lauder Companies Inc., Revenues, By Geographical Segment (%), FY2020

Figure 114: Natura & Co., Sales Revenues, 2016-2020 (USD Million)

Figure 115: Natura & Co., Net Profit, 2016-2020 (USD Million)

Figure 116: Natura & Co., Revenues, By Business Segment (%), FY2020

Figure 117: Natura & Co., Revenues, By Business Segment (%), FY2019

 

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