累進レンズ市場 - グローバルな展望と予測 2022-2027Progressive Lenses Market - Global Outlook & Forecast 2022-2027 累進レンズの世界市場は、2021年から2027年にかけて年平均成長率4.37%で成長すると予測されています。 マーケットインサイト - この市場は、近視、遠視、乱視、老眼などの屈折異常を含む複数の視機能障害... もっと見る
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サマリー累進レンズの世界市場は、2021年から2027年にかけて年平均成長率4.37%で成長すると予測されています。マーケットインサイト - この市場は、近視、遠視、乱視、老眼などの屈折異常を含む複数の視機能障害の回復に重要な役割を担っています。ビジョンケアの臨床面では、一時的な視力矯正や完全な視力矯正だけでなく、眼病の予防も含まれます。世界の累進レンズ市場におけるアイケア製品の需要は、先進国および発展途上国における視覚機能障害の普及率の上昇に伴い、継続的に増加しています。 - 累進レンズは、遠くのものや近くのものを見るために矯正レンズを必要とする人のために特別に作られた多焦点レンズです。これらのレンズは、遠近両用ラインなしで複数の距離をはっきりと見ることを可能にします。累進レンズの必要性は年齢とともに高まります。35歳や40歳になると、多くの人が近くの物や遠くの物に目の焦点を合わせることが難しくなります。この状態は屈折異常と呼ばれ、この焦点の問題を補うために、遠方は単焦点メガネ、近場は老眼鏡をかける人もいます。メガネには様々な種類があります。レンズ全体に1つの度数や強度がある単焦点レンズや、レンズ全体に複数の度数がある二重焦点レンズや三重焦点レンズなどがあります。しかし、多焦点レンズは、処方面積が異なる設計になっています。 - 加齢に伴い、近くの物や遠くの物を見る能力が低下することがあります。累進レンズ市場は、1枚のレンズで異なる視覚ニーズに対応します。通常、レンズの上部には「遠方」の視野が、下部には「近方」の視野が組み込まれます。累進レンズは、これらの領域を分ける線を分離するのではなく、必要に応じてレンズの中央部が中間視力矯正として機能するようにブレンドされています。従来の二重焦点レンズや三重焦点レンズとは対照的に、累進レンズでは、異なる視野を分ける目に見えるラインはありません。遠近両用レンズと比較して、累進レンズは首や姿勢を保護することができます。 - 累進レンズ市場の受け入れは、主にアメリカ、日本、イギリス、ドイツ、フランスなどの先進国に集中しています。しかし、インドや中国のようなアジアの発展途上国では、屈折異常や視覚障害を持つ人口の増加や、光学小売店の積極的なマーケティングキャンペーンにより、累進レンズの需要が増加しています。 市場トレンドと機会 コンピュータビジョン症候群(CVS)の有病率の増加 - Vision Councilによると、アメリカ人男性の少なくとも60%、アメリカ人女性の65%がCVSの症状を訴えており、成人の80%が1日に2時間以上デジタル機器を使用し、成人の65%以上が少なくとも2つの機器を同時に使用しています。成人の約80%が就寝前にデジタル機器を使用し、少なくとも70%の成人が、自分の子供が少なくとも2時間スクリーンタイムを過ごしていると報告しています。2つ以上のデバイスの同時使用は、1つのデバイスを同時に使用する場合に比べてCVSのリスクを高め、有病率はそれぞれ75%と53%であると報告されています。ここ数年、デジタルコンテンツへのアクセスや消費に費やす平均時間数が大幅に増加しており、その結果、眼障害が増加していることが、世界の累進レンズ市場の成長を牽引しています。 デジタル累進レンズの出現と技術的進歩 - デジタルレンズは、多くの累進レンズ装用者にとって理想的であり、特にレンズの表面に最新のアルゴリズムが使用されています。これらの先進的な累進設計は、累進レンズがリリースされるたびに少しずつ改良されるため、標準的な累進レンズに比べて多くの利点があります。累進レンズ市場では、メーカーが新しい累進レンズ技術のためにさまざまなコンセプトを開発しています。角膜の形状に関する生体データを収集し、角膜をさらに最適化するための技術的な装置を必要とするメーカーもあれば、高度に専門化された製品ではなく、より幅広い製品を提供するメーカーもあります。 好ましい流通チャネルとしてのEコマースの台頭 - 流通チャネルとしての電子商取引の台頭は、累進レンズ市場におけるビジョンケア製品の世界的な需要拡大に寄与しています。インターネットは消費者情報のサプライヤーとして、また価格を参照するためのプラットフォームとして、より幅広い役割を担っています。累進レンズのようなビジョンケア製品については、チャネル統合が進み、垂直統合が進んでいます。ベンダーは、ユーザーが累進レンズをオンラインで注文できるような自動注文システムを開発しており、これは診療に関わるすべての人にプラスの影響を与えるでしょう。 3Dプリンターによる累進レンズの革命 - 3Dプリントは現在、アイウェアの設計と製造の方法を変えつつあります。多くの眼鏡メーカーや個人でさえも、主に競合他社と製品を差別化し、世界の累進レンズ市場で眼鏡設計にさらなる革新をもたらすために、このレイヤーバイレイヤー技術を採用しはじめました。しかし、3Dプリント技術は、眼鏡メーカーに新たな可能性をももたらします。3Dプリントされたレンズは、異なる光学特性を持つ複数のゾーンを持つことができます。Additive Manufacturingを使用する結果、従来のレンズ製造技術よりもはるかに速く3Dモデルを設計するだけでよいのです。 屈折異常の有病率の上昇と老年人口の増加 - 世界では、約2億8,500万人が視力障害を抱えており、視力障害の80%以上は、早期診断と治療により予防することが可能です。世界人口の高齢化に伴い、質の高いビジョンケアのニーズが拡大・進化しており、いくつかの視力障害に対応する多様な累進レンズが入手可能になったことで、累進レンズ市場が活性化しています。老年人口は、世界のいくつかの地域で急速に増加しています。急速に増加する高齢者人口は、眼疾患を含む慢性疾患の増加に関連しています。 セグメンテーション分析 材料別インサイト 累進レンズは、ポリカーボネート、プラスチック、ガラス、その他多くの材料から構成されています。レンズ素材によっては、より良い快適性と視覚的透明性を提供し、多くのレンズ設計が可能なものもあります。ポリカーボネートセグメントは、47.48%のシェアを持ち、業界を支配しています。累進レンズにポリカーボネート素材を使用する主な理由は、事実上破壊されないため、目の安全性を高めることができるからです。ポリカーボネートは、従来のプラスチックの10倍の強度を持つことが知られています。 ポリカーボネートセグメントは、予測期間中に38億1000万米ドルの最も高い成長率を記録すると予想されます。その他の分野は、予測期間中に5.33%という最速のCAGRを記録するものと思われます。 材料別セグメント - ポリカーボネート - プラスチック - その他 アプリケーション別インサイト 近視、老眼、遠視、乱視は、世界の累進レンズ市場における用途別の主要セグメントである。近視セグメントは2021年に34.78%を占め、市場規模は104億米ドルとなった。光が網膜の前で焦点を結ぶことで起こる近視は、遠くの物体がぼやけて見える最も一般的な眼科疾患の1つである。欧州では成人人口の約38%、米国では43%、アジアでは82%が近視に苦しんでいると報告されています。近視分野は、予測期間2021-2027年にCAGR4.78%を記録すると予測されています。 用途別セグメント - 近視 - 老眼 - 遠視 - 乱視 年齢層別インサイト 年齢層別では、世界の累進レンズ市場は60歳以上、30歳以上60歳未満、30歳未満に区分されます。年齢層別では、60歳以上が56.45%のシェアを占め、世界市場を支配しています。同産業におけるターゲット人口の増加は、近視人口の急増、老年人口の増加、レンズへの嗜好性などに起因しています。60歳以上のセグメントは、予測期間中に48億4,000万米ドルという最も高い成長率を記録すると思われます。 年齢層別セグメント - 60歳以上 - 30歳以上60歳未満 - 30歳未満 流通チャネル別インサイト 世界の累進レンズ市場は、流通チャネルに基づいて、光学小売店、眼科クリニック、病院、オンラインストアに区分されます。光学小売店セグメントは2021年に40.39%の主要シェアを占め、予測期間中も市場の優位性を保つと予測される。光学小売店は、顧客にとって伝統的な流通経路の方法と考えられており、主に購入前に製品を評価する老齢層によって好まれています。これとは対照的に、現在の世代はオンライン・プラットフォームへと移行し始めています。オンラインストアセグメントは、2021-2027年の間にCAGR 5.52%を記録すると予測される。 流通チャネル別セグメント - 光学小売店 - アイケアクリニック - 病院 - オンラインストア 地理的状況 ヨーロッパは、約30.70%の市場シェアを持ち、世界の累進レンズ市場を支配しています。欧州地域では、レンズ矯正や治療を必要とする老眼患者が大幅に増加しており、予測期間中に成長すると推測されています。 また、欧州の眼科医の認知度は、米国などの市場と比較して低い状況です。新製品や進歩に関する認知度の向上が、この地域での累進レンズの採用を増加させるでしょう。 APAC地域は、世界の累進レンズ市場を支配しており、CAGR 5.97%で成長すると予測されています。この地域は、高齢化社会の急速な成長を目の当たりにしています。65歳以上の人口は、2016年の5億4700万人から2050年には約13億人と、2倍以上に増加すると言われています。このような人口動態の変化は、累進レンズの高い需要を伴うことになります。 北米は、世界の累進レンズ市場の第3位にランクされています。北米には、市場に参入している全ての主要ベンダーが存在します。いくつかのベンダーは、その存在を維持し、収益性を高めるために、この地域に直営の小売店を維持しています。例えば、世界の累進レンズ市場の主要ベンダーの一つであるEssilorLuxotticaは、北米でLensCraftersとPearle Visionという名前で小売店を運営しています。 地域別セグメント - APAC o 中国 o 日本 o インド o 韓国 o オーストラリア - 北アメリカ o 米国 o カナダ - ヨーロッパ o ドイツ フランス 英国 o イタリア o スペイン - ラテンアメリカ o ブラジル o メキシコ o アルゼンチン - 中近東・アフリカ o トルコ o サウジアラビア o 南アフリカ 競争環境 世界の累進レンズ市場は、国際的、地域的、ローカルなプレーヤーが様々な製品を提供しており、寡占市場となっています。累進レンズ市場の主要プレイヤーは、ZEISS、EssilorLuxottica、HOYA、Shamirです。各国の市場には多くのローカルプレーヤーが存在し、地域およびグローバルプレーヤーに大きな脅威を与えているため、ティアI/IIベンダー間の競争は激しいです。 近年、世界の眼鏡市場は、主要かつ著名なベンダーによる多くの戦略的イニシアティブを目撃し、市場競争力を激化させています。エシロールとルクソッティカの戦略的合併は、エシロール・ルクソッティカを設立し、合併後の市場シェアを競合他社より大幅に拡大させました。ベンダーは、製品の多様性、価格、品質、技術的リーダーシップと革新性、累進レンズの有効性に基づいて競争しています。 主要ベンダ - ZEISS - エシロール・ルクソティカ - HOYA - シャミール その他の有力ベンダー - BBGR - フィールマン - インドオプティカルSLU - 江蘇宏信光学 - ライカアイケア - ニコンオプティカル - オプティマムRXグループ - オプティスイス - オプトビジョン - プライムレンズ - ローデンストック - ラプ&ハブラッハグラス - セイコーオプティカルプロダクツ - 上海コナン・オプティクス - シグネット・アーマーライト - 東海光学 - ビジョンイーズ - ヤシュオプティクス&レンズ - ヤンマーオプティクス 回答した主な質問 1.世界の累進レンズの市場規模は? 2.累進レンズの世界市場の成長率は? 3.累進レンズ市場の成長に影響を与える要因は何ですか? 4.世界の累進レンズ市場のキープレイヤーは? 5.プログレッシブレンズの世界市場シェアが最も高い地域はどこですか? 目次1 RESEARCH METHODOLOGY2 RESEARCH OBJECTIVES 3 RESEARCH PROCESS 4 SCOPE & COVERAGE 4.1 MARKET DEFINITION 4.1.1 INCLUSIONS 4.1.2 EXCLUSIONS 4.1.3 MARKET ESTIMATION CAVEATS 4.2 BASE YEAR 4.3 SCOPE OF THE STUDY 4.3.1 MARKET BY MATERIAL SEGMENTATION 4.3.2 MARKET BY APPLICATION SEGMENTATION 4.3.3 MARKET BY AGE GROUP SEGMENTATION 4.3.4 MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 4.3.5 MARKET SEGMENTATION BY GEOGRAPHY 5 REPORT ASSUMPTIONS & CAVEATS 5.1 KEY CAVEATS 5.2 CURRENCY CONVERSION 5.3 MARKET DERIVATION 6 MARKET AT A GLANCE 7 PREMIUM INSIGHTS 8 INTRODUCTION 8.1 OVERVIEW 9 MARKET OPPORTUNITIES & TRENDS 9.1 EVOLUTION OF 3D-PRINTED PROGRESSIVE LENSES 9.2 ADVANCES IN PROGRESSIVE LENS TECHNOLOGIES 9.3 FOCUS ON OMNICHANNEL DISTRIBUTION APPROACH 10 MARKET GROWTH ENABLERS 10.1 HIGH PREVALENCE OF REFRACTIVE ERRORS 10.2 RISE IN EXPOSURE TO DIGITAL CONTENT & CVS 10.3 PUBLIC AND PRIVATE INITIATIVES TO INCREASE VISION CARE AWARENESS 11 MARKET RESTRAINTS 11.1 LIMITATIONS OF PROGRESSIVE LENSES 11.2 RISE IN LASIK PROCEDURES FOR VISION CORRECTION 11.3 EMERGENCE OF SMART CONTACT LENSES 12 MARKET LANDSCAPE 12.1 MARKET OVERVIEW 12.2 MARKET SIZE & FORECAST 12.2.1 GEOGRAPHY INSIGHTS 12.2.2 MATERIAL SEGMENTATION INSIGHTS 12.2.3 APPLICATIONS SEGMENTATION INSIGHTS 12.2.4 AGE GROUP SEGMENTATION INSIGHTS 12.2.5 DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION INSIGHTS 12.3 FIVE FORCES ANALYSIS 12.3.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 12.3.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 12.3.3 BARGAINING POWER OF BUYERS 12.3.4 THREAT OF SUBSTITUTES 12.3.5 COMPETITIVE RIVALRY 13 MATERIAL 13.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 13.2 MARKET OVERVIEW 13.3 POLYCARBONATE 13.3.1 MARKET OVERVIEW 13.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 13.3.3 POLYCARBONATE SEGMENT BY GEOGRAPHY 13.4 PLASTIC 13.4.1 MARKET OVERVIEW 13.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 13.4.3 PLASTIC SEGMENT BY GEOGRAPHY 13.5 OTHERS 13.5.1 MARKET OVERVIEW 13.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 13.5.3 OTHERS SEGMENT BY GEOGRAPHY 14 APPLICATION 14.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 14.2 MARKET OVERVIEW 14.3 MYOPIA 14.3.1 MARKET OVERVIEW 14.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.3.3 MYOPIA SEGMENT BY GEOGRAPHY 14.4 PRESBYOPIA 14.4.1 MARKET OVERVIEW 14.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.4.3 PRESBYOPIA SEGMENT BY GEOGRAPHY 14.5 HYPEROPIA 14.5.1 MARKET OVERVIEW 14.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.5.3 HYPEROPIA SEGMENT BY GEOGRAPHY 14.6 ASTIGMATISM 14.6.1 MARKET OVERVIEW 14.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.6.3 ASTIGMATISM SEGMENT BY GEOGRAPHY 15 AGE GROUP 15.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 15.2 MARKET OVERVIEW 15.3 60 & ABOVE 15.3.1 MARKET OVERVIEW 15.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 15.3.3 60 & ABOVE SEGMENT BY GEOGRAPHY 15.4 30 TO 60 15.4.1 MARKET OVERVIEW 15.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 15.4.3 30 TO 60 SEGMENT BY GEOGRAPHY 15.5 BELOW 30 15.5.1 MARKET OVERVIEW 15.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 15.5.3 BELOW 30 SEGMENT BY GEOGRAPHY 16 DISTRIBUTION CHANNEL 16.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 16.2 MARKET OVERVIEW 16.3 OPTICAL RETAIL STORES 16.3.1 MARKET OVERVIEW 16.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 16.3.3 OPTICAL RETAIL STORES SEGMENT BY GEOGRAPHY 16.4 EYECARE CLINICS 16.4.1 MARKET OVERVIEW 16.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 16.4.3 EYECARE CLINICS SEGMENT BY GEOGRAPHY 16.5 HOSPITALS 16.5.1 MARKET OVERVIEW 16.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 16.5.3 HOSPITALS SEGMENT BY GEOGRAPHY 16.6 ONLINE STORES 16.6.1 MARKET OVERVIEW 16.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 16.6.3 ONLINE STORES SEGMENT BY GEOGRAPHY 17 GEOGRAPHY 17.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 17.2 GEOGRAPHIC OVERVIEW 18 EUROPE 18.1 MARKET OVERVIEW 18.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.2.1 EUROPE BY MATERIAL SEGMENTATION 18.2.2 EUROPE BY APPLICATION SEGMENTATION 18.2.3 EUROPE BY AGE GROUP SEGMENTATION 18.2.4 EUROPE BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 18.3 KEY COUNTRIES 18.3.1 GERMANY: MARKET SIZE & FORECAST 18.3.2 UK: MARKET SIZE & FORECAST 18.3.3 FRANCE: MARKET SIZE & FORECAST 18.3.4 SPAIN: MARKET SIZE & FORECAST 18.3.5 ITALY: MARKET SIZE & FORECAST 19 APAC 19.1 MARKET OVERVIEW 19.2 MARKET SIZE & FORECAST 19.2.1 APAC BY MATERIAL SEGMENTATION 19.2.2 APAC BY APPLICATION SEGMENTATION 19.2.3 APAC BY AGE GROUP SEGMENTATION 19.2.4 APAC BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 19.3 KEY COUNTRIES 19.3.1 CHINA: MARKET SIZE & FORECAST 19.3.2 INDIA: MARKET SIZE & FORECAST 19.3.3 JAPAN: MARKET SIZE & FORECAST 19.3.4 SOUTH KOREA: MARKET SIZE & FORECAST 19.3.5 AUSTRALIA: MARKET SIZE & FORECAST 20 NORTH AMERICA 20.1 MARKET OVERVIEW 20.2 MARKET SIZE & FORECAST 20.2.1 NORTH AMERICA BY MATERIAL SEGMENTATION 20.2.2 NORTH AMERICA BY APPLICATIONS SEGMENTATION 20.2.3 NORTH AMERICA BY AGE GROUP SEGMENTATION 20.2.4 NORTH AMERICA BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 20.3 KEY COUNTRIES 20.3.1 US: MARKET SIZE & FORECAST 20.3.2 CANADA: MARKET SIZE & FORECAST 21 LATIN AMERICA 21.1 MARKET OVERVIEW 21.2 MARKET SIZE & FORECAST 21.2.1 LATIN AMERICA BY MATERIAL SEGMENTATION 21.2.2 LATIN AMERICA BY APPLICATIONS SEGMENTATION 21.2.3 LATIN AMERICA BY AGE GROUP SEGMENTATION 21.2.4 LATIN AMERICA BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 21.3 KEY COUNTRIES 21.3.1 BRAZIL: MARKET SIZE & FORECAST 21.3.2 MEXICO: MARKET SIZE & FORECAST 21.3.3 ARGENTINA: MARKET SIZE & FORECAST 22 MIDDLE EAST & AFRICA 22.1 MARKET OVERVIEW 22.2 MARKET SIZE & FORECAST 22.2.1 MIDDLE EAST & AFRICA BY MATERIAL SEGMENTATION 22.2.2 MIDDLE EAST & AFRICA BY APPLICATION SEGMENTATION 22.2.3 MIDDLE EAST & AFRICA BY AGE GROUP SEGMENTATION 22.2.4 MIDDLE EAST & AFRICA BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 22.3 KEY COUNTRIES 22.3.1 TURKEY: MARKET SIZE & FORECAST 22.3.2 SOUTH AFRICA: MARKET SIZE & FORECAST 22.3.3 SAUDI ARABIA: MARKET SIZE & FORECAST 23 COMPETITIVE LANDSCAPE 23.1 COMPETITION OVERVIEW 23.2 MARKET SHARE ANALYSIS 23.2.1 ZEISS 23.2.2 ESSILORLUXOTTICA 23.2.3 HOYA 23.2.4 SHAMIR 24 KEY COMPANY PROFILES 24.1 ZEISS 24.1.1 BUSINESS OVERVIEW 24.1.2 PRODUCT OFFERINGS 24.1.3 KEY STRATEGIES 24.1.4 KEY STRENGTHS 24.1.5 KEY OPPORTUNITIES 24.2 ESSILORLUXOTTICA 24.2.1 BUSINESS OVERVIEW 24.2.2 PRODUCT OFFERINGS 24.2.3 KEY STRATEGIES 24.2.4 KEY STRENGTHS 24.2.5 KEY OPPORTUNITIES 24.3 HOYA 24.3.1 BUSINESS OVERVIEW 24.3.2 PRODUCT OFFERINGS 24.3.3 KEY STRATEGIES 24.3.4 KEY STRENGTHS 24.3.5 KEY OPPORTUNITIES 24.4 SHAMIR 24.4.1 BUSINESS OVERVIEW 24.4.2 PRODUCT OFFERINGS 24.4.3 KEY STRATEGIES 24.4.4 KEY STRENGTHS 24.4.5 KEY OPPORTUNITIES 25 OTHER PROMINENT VENDORS 25.1 BBGR 25.1.1 BUSINESS OVERVIEW 25.1.2 PRODUCT OFFERINGS 25.2 FIELMANN 25.2.1 BUSINESS OVERVIEW 25.2.2 PRODUCT OFFERINGS 25.3 INDO OPTICAL SLU 25.3.1 BUSINESS OVERVIEW 25.3.2 PRODUCT OFFERINGS 25.4 JIANGSU HONGCHEN OPTICAL 25.4.1 BUSINESS OVERVIEW 25.4.2 PRODUCT OFFERINGS 25.5 LEICA EYECARE 25.5.1 BUSINESS OVERVIEW 25.5.2 PRODUCT OFFERINGS 25.6 NIKON OPTICAL 25.6.1 BUSINESS OVERVIEW 25.6.2 PRODUCT OFFERINGS 25.7 OPTIMUM RX GROUP 25.7.1 BUSINESS OVERVIEW 25.7.2 PRODUCT OFFERINGS 25.8 OPTISWISS 25.8.1 BUSINESS OVERVIEW 25.8.2 PRODUCT OFFERINGS 25.9 OPTOVISION 25.9.1 BUSINESS OVERVIEW 25.9.2 PRODUCT OFFERINGS 25.10 PRIME LENSES 25.10.1 BUSINESS OVERVIEW 25.10.2 PRODUCT OFFERINGS 25.11 RODENSTOCK 25.11.1 BUSINESS OVERVIEW 25.11.2 PRODUCT OFFERINGS 25.12 RUPP & HUBRACH GLASSES 25.12.1 BUSINESS OVERVIEW 25.12.2 PRODUCT OFFERINGS 25.13 SEIKO OPTICAL PRODUCTS 25.13.1 PRODUCT OFFERINGS 25.14 SHANGHAI CONANT OPTICS 25.14.1 BUSINESS OVERVIEW 25.14.2 PRODUCT OFFERINGS 25.15 SIGNET ARMORLITE 25.15.1 BUSINESS OVERVIEW 25.15.2 PRODUCT OFFERINGS 25.16 TOKAI OPTICAL 25.16.1 BUSINESS OVERVIEW 25.16.2 PRODUCT OFFERINGS 25.17 VISION EASE 25.17.1 BUSINESS OVERVIEW 25.17.2 PRODUCT OFFERINGS 25.18 YASH OPTICS AND LENS 25.18.1 BUSINESS OVERVIEW 25.18.2 PRODUCT OFFERINGS 25.19 YOUNGER OPTICS 25.19.1 BUSINESS OVERVIEW 25.19.2 PRODUCT OFFERINGS 26 REPORT SUMMARY 26.1 KEY TAKEAWAYS 26.2 STRATEGIC RECOMMENDATIONS 27 QUANTITATIVE SUMMARY 27.1 MARKET BY MATERIAL 27.1.1 EUROPE BY MATERIAL SEGMENTATION 27.1.2 APAC BY MATERIAL SEGMENTATION 27.1.3 NORTH AMERICA BY MATERIAL SEGMENTATION 27.1.4 LATIN AMERICA BY MATERIAL SEGMENTATION 27.1.5 MIDDLE EAST & AFRICA BY MATERIAL SEGMENTATION 27.2 MARKET BY APPLICATION 27.2.1 EUROPE BY APPLICATION SEGMENTATION 27.2.2 APAC BY APPLICATION SEGMENTATION 27.2.3 NORTH AMERICA BY APPLICATION SEGMENTATION 27.2.4 LATIN AMERICA BY APPLICATION SEGMENTATION 27.2.5 MIDDLE EAST & AFRICA BY APPLICATION SEGMENTATION 27.3 MARKET BY AGE GROUP 27.3.1 EUROPE BY AGE GROUP SEGMENTATION 27.3.2 APAC BY AGE GROUP SEGMENTATION 27.3.3 NORTH AMERICA BY AGE GROUP SEGMENTATION 27.3.4 LATIN AMERICA BY AGE GROUP SEGMENTATION 27.3.5 LATIN AMERICA BY AGE GROUP SEGMENTATION 27.4 MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 27.4.1 EUROPE BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 27.4.2 APAC BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 27.4.3 NORTH AMERICA BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 27.4.4 LATIN AMERICA BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 27.4.5 MIDDLE EAST & AFRICA BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 27.5 MARKET BY GEOGRAPHY 27.5.1 POLYCARBONATE SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.2 PLASTIC SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.3 OTHERS SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.4 MYOPIA SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.5 PRESBYOPIA SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.6 HYPEROPIA SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.7 ASTIGMATISM SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.8 60 & ABOVE SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.9 30 TO 60 SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.10 BELOW 30 SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.11 OPTICAL RETAIL STORES SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.12 EYE CARE CLINICS SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.13 HOSPITALS SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.14 ONLINE STORES SEGMENT BY GEOGRAPHY 28 APPENDIX 28.1 ABBREVIATIONS
SummaryThe global progressive lenses market is expected to grow at a CAGR of 4.37% during 2021-2027. Table of Contents1 RESEARCH METHODOLOGY2 RESEARCH OBJECTIVES 3 RESEARCH PROCESS 4 SCOPE & COVERAGE 4.1 MARKET DEFINITION 4.1.1 INCLUSIONS 4.1.2 EXCLUSIONS 4.1.3 MARKET ESTIMATION CAVEATS 4.2 BASE YEAR 4.3 SCOPE OF THE STUDY 4.3.1 MARKET BY MATERIAL SEGMENTATION 4.3.2 MARKET BY APPLICATION SEGMENTATION 4.3.3 MARKET BY AGE GROUP SEGMENTATION 4.3.4 MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 4.3.5 MARKET SEGMENTATION BY GEOGRAPHY 5 REPORT ASSUMPTIONS & CAVEATS 5.1 KEY CAVEATS 5.2 CURRENCY CONVERSION 5.3 MARKET DERIVATION 6 MARKET AT A GLANCE 7 PREMIUM INSIGHTS 8 INTRODUCTION 8.1 OVERVIEW 9 MARKET OPPORTUNITIES & TRENDS 9.1 EVOLUTION OF 3D-PRINTED PROGRESSIVE LENSES 9.2 ADVANCES IN PROGRESSIVE LENS TECHNOLOGIES 9.3 FOCUS ON OMNICHANNEL DISTRIBUTION APPROACH 10 MARKET GROWTH ENABLERS 10.1 HIGH PREVALENCE OF REFRACTIVE ERRORS 10.2 RISE IN EXPOSURE TO DIGITAL CONTENT & CVS 10.3 PUBLIC AND PRIVATE INITIATIVES TO INCREASE VISION CARE AWARENESS 11 MARKET RESTRAINTS 11.1 LIMITATIONS OF PROGRESSIVE LENSES 11.2 RISE IN LASIK PROCEDURES FOR VISION CORRECTION 11.3 EMERGENCE OF SMART CONTACT LENSES 12 MARKET LANDSCAPE 12.1 MARKET OVERVIEW 12.2 MARKET SIZE & FORECAST 12.2.1 GEOGRAPHY INSIGHTS 12.2.2 MATERIAL SEGMENTATION INSIGHTS 12.2.3 APPLICATIONS SEGMENTATION INSIGHTS 12.2.4 AGE GROUP SEGMENTATION INSIGHTS 12.2.5 DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION INSIGHTS 12.3 FIVE FORCES ANALYSIS 12.3.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 12.3.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 12.3.3 BARGAINING POWER OF BUYERS 12.3.4 THREAT OF SUBSTITUTES 12.3.5 COMPETITIVE RIVALRY 13 MATERIAL 13.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 13.2 MARKET OVERVIEW 13.3 POLYCARBONATE 13.3.1 MARKET OVERVIEW 13.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 13.3.3 POLYCARBONATE SEGMENT BY GEOGRAPHY 13.4 PLASTIC 13.4.1 MARKET OVERVIEW 13.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 13.4.3 PLASTIC SEGMENT BY GEOGRAPHY 13.5 OTHERS 13.5.1 MARKET OVERVIEW 13.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 13.5.3 OTHERS SEGMENT BY GEOGRAPHY 14 APPLICATION 14.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 14.2 MARKET OVERVIEW 14.3 MYOPIA 14.3.1 MARKET OVERVIEW 14.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.3.3 MYOPIA SEGMENT BY GEOGRAPHY 14.4 PRESBYOPIA 14.4.1 MARKET OVERVIEW 14.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.4.3 PRESBYOPIA SEGMENT BY GEOGRAPHY 14.5 HYPEROPIA 14.5.1 MARKET OVERVIEW 14.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.5.3 HYPEROPIA SEGMENT BY GEOGRAPHY 14.6 ASTIGMATISM 14.6.1 MARKET OVERVIEW 14.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 14.6.3 ASTIGMATISM SEGMENT BY GEOGRAPHY 15 AGE GROUP 15.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 15.2 MARKET OVERVIEW 15.3 60 & ABOVE 15.3.1 MARKET OVERVIEW 15.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 15.3.3 60 & ABOVE SEGMENT BY GEOGRAPHY 15.4 30 TO 60 15.4.1 MARKET OVERVIEW 15.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 15.4.3 30 TO 60 SEGMENT BY GEOGRAPHY 15.5 BELOW 30 15.5.1 MARKET OVERVIEW 15.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 15.5.3 BELOW 30 SEGMENT BY GEOGRAPHY 16 DISTRIBUTION CHANNEL 16.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 16.2 MARKET OVERVIEW 16.3 OPTICAL RETAIL STORES 16.3.1 MARKET OVERVIEW 16.3.2 MARKET SIZE & FORECAST 16.3.3 OPTICAL RETAIL STORES SEGMENT BY GEOGRAPHY 16.4 EYECARE CLINICS 16.4.1 MARKET OVERVIEW 16.4.2 MARKET SIZE & FORECAST 16.4.3 EYECARE CLINICS SEGMENT BY GEOGRAPHY 16.5 HOSPITALS 16.5.1 MARKET OVERVIEW 16.5.2 MARKET SIZE & FORECAST 16.5.3 HOSPITALS SEGMENT BY GEOGRAPHY 16.6 ONLINE STORES 16.6.1 MARKET OVERVIEW 16.6.2 MARKET SIZE & FORECAST 16.6.3 ONLINE STORES SEGMENT BY GEOGRAPHY 17 GEOGRAPHY 17.1 MARKET SNAPSHOT & GROWTH ENGINE 17.2 GEOGRAPHIC OVERVIEW 18 EUROPE 18.1 MARKET OVERVIEW 18.2 MARKET SIZE & FORECAST 18.2.1 EUROPE BY MATERIAL SEGMENTATION 18.2.2 EUROPE BY APPLICATION SEGMENTATION 18.2.3 EUROPE BY AGE GROUP SEGMENTATION 18.2.4 EUROPE BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 18.3 KEY COUNTRIES 18.3.1 GERMANY: MARKET SIZE & FORECAST 18.3.2 UK: MARKET SIZE & FORECAST 18.3.3 FRANCE: MARKET SIZE & FORECAST 18.3.4 SPAIN: MARKET SIZE & FORECAST 18.3.5 ITALY: MARKET SIZE & FORECAST 19 APAC 19.1 MARKET OVERVIEW 19.2 MARKET SIZE & FORECAST 19.2.1 APAC BY MATERIAL SEGMENTATION 19.2.2 APAC BY APPLICATION SEGMENTATION 19.2.3 APAC BY AGE GROUP SEGMENTATION 19.2.4 APAC BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 19.3 KEY COUNTRIES 19.3.1 CHINA: MARKET SIZE & FORECAST 19.3.2 INDIA: MARKET SIZE & FORECAST 19.3.3 JAPAN: MARKET SIZE & FORECAST 19.3.4 SOUTH KOREA: MARKET SIZE & FORECAST 19.3.5 AUSTRALIA: MARKET SIZE & FORECAST 20 NORTH AMERICA 20.1 MARKET OVERVIEW 20.2 MARKET SIZE & FORECAST 20.2.1 NORTH AMERICA BY MATERIAL SEGMENTATION 20.2.2 NORTH AMERICA BY APPLICATIONS SEGMENTATION 20.2.3 NORTH AMERICA BY AGE GROUP SEGMENTATION 20.2.4 NORTH AMERICA BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 20.3 KEY COUNTRIES 20.3.1 US: MARKET SIZE & FORECAST 20.3.2 CANADA: MARKET SIZE & FORECAST 21 LATIN AMERICA 21.1 MARKET OVERVIEW 21.2 MARKET SIZE & FORECAST 21.2.1 LATIN AMERICA BY MATERIAL SEGMENTATION 21.2.2 LATIN AMERICA BY APPLICATIONS SEGMENTATION 21.2.3 LATIN AMERICA BY AGE GROUP SEGMENTATION 21.2.4 LATIN AMERICA BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 21.3 KEY COUNTRIES 21.3.1 BRAZIL: MARKET SIZE & FORECAST 21.3.2 MEXICO: MARKET SIZE & FORECAST 21.3.3 ARGENTINA: MARKET SIZE & FORECAST 22 MIDDLE EAST & AFRICA 22.1 MARKET OVERVIEW 22.2 MARKET SIZE & FORECAST 22.2.1 MIDDLE EAST & AFRICA BY MATERIAL SEGMENTATION 22.2.2 MIDDLE EAST & AFRICA BY APPLICATION SEGMENTATION 22.2.3 MIDDLE EAST & AFRICA BY AGE GROUP SEGMENTATION 22.2.4 MIDDLE EAST & AFRICA BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 22.3 KEY COUNTRIES 22.3.1 TURKEY: MARKET SIZE & FORECAST 22.3.2 SOUTH AFRICA: MARKET SIZE & FORECAST 22.3.3 SAUDI ARABIA: MARKET SIZE & FORECAST 23 COMPETITIVE LANDSCAPE 23.1 COMPETITION OVERVIEW 23.2 MARKET SHARE ANALYSIS 23.2.1 ZEISS 23.2.2 ESSILORLUXOTTICA 23.2.3 HOYA 23.2.4 SHAMIR 24 KEY COMPANY PROFILES 24.1 ZEISS 24.1.1 BUSINESS OVERVIEW 24.1.2 PRODUCT OFFERINGS 24.1.3 KEY STRATEGIES 24.1.4 KEY STRENGTHS 24.1.5 KEY OPPORTUNITIES 24.2 ESSILORLUXOTTICA 24.2.1 BUSINESS OVERVIEW 24.2.2 PRODUCT OFFERINGS 24.2.3 KEY STRATEGIES 24.2.4 KEY STRENGTHS 24.2.5 KEY OPPORTUNITIES 24.3 HOYA 24.3.1 BUSINESS OVERVIEW 24.3.2 PRODUCT OFFERINGS 24.3.3 KEY STRATEGIES 24.3.4 KEY STRENGTHS 24.3.5 KEY OPPORTUNITIES 24.4 SHAMIR 24.4.1 BUSINESS OVERVIEW 24.4.2 PRODUCT OFFERINGS 24.4.3 KEY STRATEGIES 24.4.4 KEY STRENGTHS 24.4.5 KEY OPPORTUNITIES 25 OTHER PROMINENT VENDORS 25.1 BBGR 25.1.1 BUSINESS OVERVIEW 25.1.2 PRODUCT OFFERINGS 25.2 FIELMANN 25.2.1 BUSINESS OVERVIEW 25.2.2 PRODUCT OFFERINGS 25.3 INDO OPTICAL SLU 25.3.1 BUSINESS OVERVIEW 25.3.2 PRODUCT OFFERINGS 25.4 JIANGSU HONGCHEN OPTICAL 25.4.1 BUSINESS OVERVIEW 25.4.2 PRODUCT OFFERINGS 25.5 LEICA EYECARE 25.5.1 BUSINESS OVERVIEW 25.5.2 PRODUCT OFFERINGS 25.6 NIKON OPTICAL 25.6.1 BUSINESS OVERVIEW 25.6.2 PRODUCT OFFERINGS 25.7 OPTIMUM RX GROUP 25.7.1 BUSINESS OVERVIEW 25.7.2 PRODUCT OFFERINGS 25.8 OPTISWISS 25.8.1 BUSINESS OVERVIEW 25.8.2 PRODUCT OFFERINGS 25.9 OPTOVISION 25.9.1 BUSINESS OVERVIEW 25.9.2 PRODUCT OFFERINGS 25.10 PRIME LENSES 25.10.1 BUSINESS OVERVIEW 25.10.2 PRODUCT OFFERINGS 25.11 RODENSTOCK 25.11.1 BUSINESS OVERVIEW 25.11.2 PRODUCT OFFERINGS 25.12 RUPP & HUBRACH GLASSES 25.12.1 BUSINESS OVERVIEW 25.12.2 PRODUCT OFFERINGS 25.13 SEIKO OPTICAL PRODUCTS 25.13.1 PRODUCT OFFERINGS 25.14 SHANGHAI CONANT OPTICS 25.14.1 BUSINESS OVERVIEW 25.14.2 PRODUCT OFFERINGS 25.15 SIGNET ARMORLITE 25.15.1 BUSINESS OVERVIEW 25.15.2 PRODUCT OFFERINGS 25.16 TOKAI OPTICAL 25.16.1 BUSINESS OVERVIEW 25.16.2 PRODUCT OFFERINGS 25.17 VISION EASE 25.17.1 BUSINESS OVERVIEW 25.17.2 PRODUCT OFFERINGS 25.18 YASH OPTICS AND LENS 25.18.1 BUSINESS OVERVIEW 25.18.2 PRODUCT OFFERINGS 25.19 YOUNGER OPTICS 25.19.1 BUSINESS OVERVIEW 25.19.2 PRODUCT OFFERINGS 26 REPORT SUMMARY 26.1 KEY TAKEAWAYS 26.2 STRATEGIC RECOMMENDATIONS 27 QUANTITATIVE SUMMARY 27.1 MARKET BY MATERIAL 27.1.1 EUROPE BY MATERIAL SEGMENTATION 27.1.2 APAC BY MATERIAL SEGMENTATION 27.1.3 NORTH AMERICA BY MATERIAL SEGMENTATION 27.1.4 LATIN AMERICA BY MATERIAL SEGMENTATION 27.1.5 MIDDLE EAST & AFRICA BY MATERIAL SEGMENTATION 27.2 MARKET BY APPLICATION 27.2.1 EUROPE BY APPLICATION SEGMENTATION 27.2.2 APAC BY APPLICATION SEGMENTATION 27.2.3 NORTH AMERICA BY APPLICATION SEGMENTATION 27.2.4 LATIN AMERICA BY APPLICATION SEGMENTATION 27.2.5 MIDDLE EAST & AFRICA BY APPLICATION SEGMENTATION 27.3 MARKET BY AGE GROUP 27.3.1 EUROPE BY AGE GROUP SEGMENTATION 27.3.2 APAC BY AGE GROUP SEGMENTATION 27.3.3 NORTH AMERICA BY AGE GROUP SEGMENTATION 27.3.4 LATIN AMERICA BY AGE GROUP SEGMENTATION 27.3.5 LATIN AMERICA BY AGE GROUP SEGMENTATION 27.4 MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 27.4.1 EUROPE BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 27.4.2 APAC BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 27.4.3 NORTH AMERICA BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 27.4.4 LATIN AMERICA BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 27.4.5 MIDDLE EAST & AFRICA BY DISTRIBUTION CHANNEL SEGMENTATION 27.5 MARKET BY GEOGRAPHY 27.5.1 POLYCARBONATE SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.2 PLASTIC SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.3 OTHERS SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.4 MYOPIA SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.5 PRESBYOPIA SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.6 HYPEROPIA SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.7 ASTIGMATISM SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.8 60 & ABOVE SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.9 30 TO 60 SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.10 BELOW 30 SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.11 OPTICAL RETAIL STORES SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.12 EYE CARE CLINICS SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.13 HOSPITALS SEGMENT BY GEOGRAPHY 27.5.14 ONLINE STORES SEGMENT BY GEOGRAPHY 28 APPENDIX 28.1 ABBREVIATIONS
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よくあるご質問Arizton Advisory & Intelligence社はどのような調査会社ですか?Arizton Advisory & Intelligenceは世界の広範な市場を調査しています。 主な調査カテゴリ ◇ 消費財&小売 ◇ 自動車&モビリティ ◇ スマートテクノロ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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