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クラウドベースPBX産業調査レポート 2024年


Cloud-based PBX Industry Research Report 2024

概要 APOリサーチによると、世界のクラウドベースPBX市場は、2023年に100万米ドルと評価され、2024-2030年の予測期間中にxx%の年平均成長率で、2030年には100万米ドルに達すると予測されている。 クラウド... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 図表数 言語
APO Research
エーピーオーリサーチ
2024年8月29日 US$2,950
シングルユーザライセンス
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122 125 英語

 

サマリー

概要

APOリサーチによると、世界のクラウドベースPBX市場は、2023年に100万米ドルと評価され、2024-2030年の予測期間中にxx%の年平均成長率で、2030年には100万米ドルに達すると予測されている。

クラウドベースPBXの北米市場は、2025年から2030年の予測期間中に年平均成長率%で、2024年の百万米ドルから2030年には百万米ドルに達すると予測されている。

アジア太平洋地域のクラウドベースPBX市場は、2024年の100万ドルから2030年には100万ドルに達すると予測され、2025年から2030年の予測期間中の年平均成長率は%である。

クラウドベースPBXのヨーロッパ市場は、2024年の100万ドルから2025年~2030年の予測期間に年平均成長率%で増加し、2030年には100万ドルに達すると予測される。

クラウドベースPBXの主要グローバル企業には、Microsoft、Cisco、Mitel Networks、RingCentral、Verizon、MegaPath、Nextiva、3CX、Estech Systemsなどがある。2023年には、世界の上位3社が売上高の約 %を占めている。

レポートの範囲
本レポートは、クラウドベースPBXの世界市場を定量分析および定性分析の両面から包括的に紹介し、読者がビジネス/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析し、クラウドベースPBXに関する十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行えるようにすることを目的としています。

クラウドベースPBXの市場規模、推計、予測は、2023年を基準年として考え、2019年から2030年までの期間の履歴データと予測データを収益(百万ドル)で提供しています。本レポートでは、世界のクラウドベースPBX市場を包括的にセグメント化しています。製品タイプ別、用途別、プレイヤー別の地域別市場規模も掲載しています。市場をより深く理解するために、競争環境、主要競合企業のプロフィール、それぞれの市場ランクを掲載しています。また、技術動向や新製品開発についても論じています。

主要企業と市場シェアの洞察
本セクションでは、読者は競合する主要企業について理解を深めることができる。本レポートでは、革新的な動向や開発、製品ポートフォリオの強化、M&A、提携、新製品の革新、地理的拡大など、参入企業が存在感を維持するために行っている主要な成長戦略を調査している。事業戦略の他に、本調査には現在の開発状況や主要財務情報も含まれている。読者はまた、2019年から2024年までのメーカー別の世界的な収益、価格、販売に関するデータにアクセスすることができます。この包括的なレポートは、顧客が最新情報を入手し、ビジネスにおいて効果的な意思決定を行うのに役立つことは間違いない。調査レポートでレビューされた著名なプレーヤーには以下のようなものがある:

マイクロソフト
シスコ
ミテルネットワークス
リングセントラル
ベライゾン
メガパス
Nextiva
3CX
エステックシステムズ
8x8
サンゴマ
パナソニック
ネットフォートリス
TPXコミュニケーションズ

クラウドベースPBXのタイプ別セグメント
無制限クラウドPBX
従量制クラウドPBX

クラウドベースPBX用途別セグメント
中小企業
大企業

クラウドベースPBX地域別セグメント
北米
米国
カナダ
欧州
ドイツ
フランス
英国
イタリア
ロシア
北欧諸国
その他のヨーロッパ諸国
アジア太平洋
中国
日本
韓国
東南アジア
インド
オーストラリア
その他のアジア
ラテンアメリカ
メキシコ
ブラジル
その他のラテンアメリカ
中東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
その他のMEA

主な推進要因と障壁
本レポートでは、読者が一般的な発展を理解するのに役立つよう、影響力の大きいレンダリング要因とドライバーを調査している。さらに、本レポートには、プレイヤーの行く手を阻む阻害要因や課題も含まれています。これは、ユーザーが気を配り、ビジネスに関連する情報に基づいた意思決定を行うのに役立ちます。専門家はまた、今後のビジネス展望に焦点を置いています。

このレポートを購入する理由
1.本レポートは、読者が潜在的な利益を高めるために、業界内の競争と競争環境の戦略を理解するのに役立ちます。また、世界のクラウドベースPBX市場の競争環境に焦点を当て、主要企業の市場シェア、業界ランキング、競合エコシステム、市場実績、新製品開発、経営状況、事業拡大、買収などを詳細に紹介しており、読者が主要な競合企業を特定し、市場の競争パターンを深く理解するのに役立ちます。
2.本レポートは、関係者がクラウドベースPBXの世界的な産業状況と動向を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供します。
3.本レポートは、利害関係者が競合他社をよりよく理解し、ビジネスにおける地位を強化するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。競争環境のセクションには、市場シェアと順位(数量と金額)、競合のエコシステム、新製品開発、拡大、買収などが含まれます。
4.本レポートは、斬新な技術統合、機能、市場の最新動向を常に更新しています。
5.本レポートは、関係者が世界的にどの地域をターゲットとすべきかについての洞察を得るのに役立ちます。
6.本レポートは、関係者がクラウドベースPBXの採用に関するエンドユーザーの認識について洞察するのに役立ちます。
7.本レポートは、関係者が市場の主要プレイヤーを特定し、その価値ある貢献を理解するのに役立ちます。

各章の概要
第1章:調査目的、調査方法、データソース、データの相互検証;
第2章: レポートのスコープ、各市場セグメント(製品タイプ、用途など)の市場規模、将来の発展可能性などのエグゼクティブサマリーを紹介。市場の現状と短期・中期・長期的な発展可能性についてハイレベルな見解を提供します。
第3章:様々な市場セグメントの製品タイプの分析を提供し、各市場セグメントの市場規模や発展可能性などを網羅し、読者が様々な市場セグメントにおけるブルーオーシャン市場を見つけるのに役立つ。
第4章:様々な市場セグメントのアプリケーションの分析を提供し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性をカバーし、読者が異なる川下市場のブルーオーシャン市場を見つけるのを助ける。
第5章:世界市場規模、地域市場規模のエグゼクティブサマリーを紹介し、このセクションではまた、市場力学、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界の企業が直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介します。
第6章 クラウドベースPBX企業の競争環境、収益市場シェア、最新開発計画、合併・買収情報などの詳細分析
第7章、第8章、第9章、第10章、第11章:北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東、アフリカの国別セグメント。各地域と主要国の市場規模と発展可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、今後の発展見通し、市場スペース、生産能力などを紹介しています。
第12章:主要企業のプロフィールを提供し、収益、粗利益率、製品紹介、最近の開発など、市場における主要企業の基本状況を詳しく紹介する。
第13章:レポートの要点と結論。


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目次

1 序文
1.1 報告書のスコープ
1.2 調査の目的
1.3 調査方法
1.4 調査プロセス
1.5 データソース
1.5.1 二次情報源
1.5.2 一次情報源

2 市場概要
2.1 製品の定義
2.2 タイプ別クラウドベースPBX
2.2.1 タイプ別市場価値比較(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
2.2.2 無制限クラウドPBX
2.2.3 従量制クラウドPBX
2.3 アプリケーション別クラウド型PBX
2.3.1 アプリケーション別市場価値比較(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
2.3.2 中小企業
2.3.3 大企業
2.4 前提条件と限界

3 クラウドベースPBXのタイプ別内訳データ
3.1 世界のクラウドベースPBXのタイプ別歴史的市場規模(2019-2024)
3.2 世界のクラウドベースPBXタイプ別市場規模予測(2025-2030年)

4 クラウドベースPBXの用途別内訳データ
4.1 世界のクラウドベースPBX歴史的市場規模:用途別(2019-2024)
4.2 世界のクラウドベースPBX予測市場規模:用途別(2019~2024年)

5 世界の成長動向
5.1 世界のクラウドベースPBX市場の展望(2019-2030年)
5.2 世界のクラウド型PBXの地域別成長動向
5.2.1 クラウドベースPBXの世界地域別市場規模:2019年VS2023年VS2030年
5.2.2 クラウドベースPBXの地域別歴史的市場規模(2019年~2024年)
5.2.3 クラウドベースPBXの地域別市場規模予測(2025年~2030年)
5.3 クラウドベースPBXの市場ダイナミクス
5.3.1 クラウドベースPBXの業界動向
5.3.2 クラウドベースPBX市場の促進要因
5.3.3 クラウドベースPBX市場の課題
5.3.4 クラウドベースPBX市場の阻害要因

6 プレーヤー別の市場競争状況
6.1 世界のクラウドベースPBX上位プレイヤー(売上高ベース
6.1.1 世界のクラウドベースPBXの売上高上位プレイヤー(2019-2024年)
6.1.2 世界のクラウドベースPBXのプレーヤー別収益市場シェア(2019-2024)
6.2 世界のクラウドベースPBX産業プレイヤーランキング、2022年VS 2023年VS 2024年
6.3 クラウドベースPBXの世界の主要プレイヤー 本社およびサービス提供地域
6.4 クラウドベースPBXの世界のプレイヤー、製品タイプ&用途
6.5 クラウドベースPBXの世界参入企業・参入時期
6.6 世界のクラウドベースPBX市場CR5とHHI
6.7 世界のプレーヤーのM&A

7 北米
7.1 北米のクラウドベースPBX市場規模(2019年~2030年)
7.2 北米のクラウドベースPBXの国別市場成長率:2019年VS2023年VS2030年
7.3 北米のクラウドベースPBXの国別市場規模(2019年~2024年)
7.4 北米のクラウドベースPBXの国別市場規模 (2025-2030)
7.5 米国
7.6 カナダ

8 ヨーロッパ
8.1 欧州のクラウドベースPBX市場規模(2019年~2030年)
8.2 欧州のクラウドベースPBXの国別市場成長率:2019年VS2023年VS2030年
8.3 欧州のクラウドベースPBXの国別市場規模(2019年~2024年)
8.4 欧州のクラウドベースPBXの国別市場規模(2025年~2030年)
8.5 ドイツ
8.6 フランス
8.7 イギリス
8.8 イタリア
8.9 ロシア
8.10 北欧諸国

9 アジア太平洋地域
9.1 アジア太平洋地域のクラウドベースPBX市場規模(2019年~2030年)
9.2 アジア太平洋地域のクラウドベースPBXの国別市場成長率:2019年VS2023年VS2030年
9.3 アジア太平洋地域のクラウドベースPBXの国別市場規模(2019年~2024年)
9.4 アジア太平洋地域のクラウドベースPBXの国別市場規模(2025年~2030年)
9.5 中国
9.6 日本
9.7 韓国
9.8 東南アジア
9.9 インド
9.10 オーストラリア

10 ラテンアメリカ
10.1 ラテンアメリカのクラウドベースPBX市場規模(2019年~2030年)
10.2 ラテンアメリカのクラウドベースPBXの国別市場成長率:2019年VS2023年VS2030年
10.3 ラテンアメリカのクラウドベースPBXの国別市場規模(2019年〜2024年)
10.4 ラテンアメリカのクラウドベースPBXの国別市場規模 (2025-2030)
10.5 メキシコ
10.6 ブラジル

11 中東・アフリカ
11.1 中東・アフリカ クラウドベースPBX市場規模(2019年~2030年)
11.2 中東・アフリカ クラウドベースPBXの国別市場成長率:2019年VS2023年VS2030年
11.3 中東・アフリカ クラウドベースPBXの国別市場規模(2019年~2024年)
11.4 中東・アフリカ クラウドベースPBXの国別市場規模 (2025-2030)
11.5 トルコ
11.6 サウジアラビア
11.7 アラブ首長国連邦

12 プレーヤーのプロファイル
12.1 マイクロソフト
12.1.1 マイクロソフトの会社情報
12.1.2 マイクロソフトの事業概要
12.1.3 マイクロソフト クラウドベースPBX事業における収益(2019-2024)
12.1.4 マイクロソフトのクラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.1.5 マイクロソフトの最近の動向
12.2 シスコ
12.2.1 シスコの企業情報
12.2.2 シスコの事業概要
12.2.3 シスコ クラウドベースPBX事業における収益(2019-2024年)
12.2.4 シスコのクラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.2.5 シスコの最近の動向
12.3 ミテルネットワークス
12.3.1 ミテルネットワークス企業情報
12.3.2 ミテルネットワークス事業概要
12.3.3 ミテルネットワークスのクラウドベースPBX事業における収益(2019年~2024年)
12.3.4 ミテルネットワークスのクラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.3.5 ミテルネットワークスの最近の動向
12.4 リングセントラル
12.4.1 RingCentralの企業情報
12.4.2 RingCentralの事業概要
12.4.3 RingCentral クラウドベースPBX事業における収益(2019年~2024年)
12.4.4 RingCentralのクラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.4.5 RingCentralの最近の動向
12.5 ベライゾン
12.5.1 ベライゾン企業情報
12.5.2 ベライゾン事業概要
12.5.3 Verizon クラウドベースPBX事業における収益(2019年~2024年)
12.5.4 ベライゾンのクラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.5.5 Verizonの最近の動向
12.6 メガパス
12.6.1 MegaPathの企業情報
12.6.2 メガパス事業概要
12.6.3 MegaPath クラウドベースPBX事業における収益(2019年~2024年)
12.6.4 メガパスのクラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.6.5 メガパスの最近の動向
12.7 ネクスティバ
12.7.1 Nextivaの企業情報
12.7.2 Nextiva事業概要
12.7.3 Nextiva クラウドベースPBX事業における収益(2019年~2024年)
12.7.4 NextivaのクラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.7.5 Nextivaの最近の動向
12.8 3CX
12.8.1 3CXの会社情報
12.8.2 3CXの事業概要
12.8.3 3CXのクラウドベースPBX事業における収益(2019年~2024年)
12.8.4 3CXのクラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.8.5 3CXの最近の動向
12.9 エステック・システムズ
12.9.1 エステック・システムズ 会社情報
12.9.2 エステック・システムズ 事業概要
12.9.3 Estech Systems クラウドベースPBX事業における収益(2019年~2024年)
12.9.4 エステック・システムズのクラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.9.5 エステック・システムズの最近の動向
12.10 8x8
12.10.1 8x8の会社情報
12.10.2 8x8の事業概要
12.10.3 8x8 クラウドベースPBX事業における収益(2019年~2024年)
12.10.4 8x8 クラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.10.5 8x8 の最近の動向
12.11 サンゴマ
12.11.1 Sangoma 会社情報
12.11.2 Sangomaの事業概要
12.11.3 Sangoma クラウドベースPBX事業における収益(2019年~2024年)
12.11.4 SangomaのクラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.11.5 サンゴマの最近の動向
12.12 パナソニック
12.12.1 パナソニック 企業情報
12.12.2 パナソニックの事業概要
12.12.3 パナソニック クラウド型PBX事業における収益(2019-2024)
12.12.4 パナソニックのクラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.12.5 パナソニックの最近の動向
12.13 ネットフォトリス
12.13.1 ネットフォートリスの会社情報
12.13.2 ネットフォートリスの事業概要
12.13.3 ネットフォートリス クラウドベースPBX事業における収益(2019-2024)
12.13.4 ネットフォートリスのクラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.13.5 ネットフォートリスの最近の動向
12.14 TPXコミュニケーションズ
12.14.1 TPX Communicationsの会社情報
12.14.2 TPXコミュニケーションズ事業概要
12.14.3 TPXコミュニケーションズ クラウドベースPBX事業における収益(2019年~2024年)
12.14.4 TPXコミュニケーションズのクラウドベースPBX製品ポートフォリオ
12.14.5 TPXコミュニケーションズの最近の動向

13 レポートの結論
14 免責事項

 

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Summary

Summary

According to APO Research, The global Cloud-based PBX market was valued at US$ million in 2023 and is anticipated to reach US$ million by 2030, witnessing a CAGR of xx% during the forecast period 2024-2030.

North American market for Cloud-based PBX is estimated to increase from $ million in 2024 to reach $ million by 2030, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2030.

Asia-Pacific market for Cloud-based PBX is estimated to increase from $ million in 2024 to reach $ million by 2030, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2030.

Europe market for Cloud-based PBX is estimated to increase from $ million in 2024 to reach $ million by 2030, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2030.

The major global companies of Cloud-based PBX include Microsoft, Cisco, Mitel Networks, RingCentral, Verizon, MegaPath, Nextiva, 3CX and Estech Systems, etc. In 2023, the world's top three vendors accounted for approximately % of the revenue.

Report Scope
This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Cloud-based PBX, with both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Cloud-based PBX.

The Cloud-based PBX market size, estimations, and forecasts are provided in terms of revenue ($ millions), considering 2023 as the base year, with history and forecast data for the period from 2019 to 2030. This report segments the global Cloud-based PBX market comprehensively. Regional market sizes, concerning products by Type, by Application, and by players, are also provided. For a more in-depth understanding of the market, the report provides profiles of the competitive landscape, key competitors, and their respective market ranks. The report also discusses technological trends and new product developments.

Key Companies & Market Share Insights
In this section, the readers will gain an understanding of the key players competing. This report has studied the key growth strategies, such as innovative trends and developments, intensification of product portfolio, mergers and acquisitions, collaborations, new product innovation, and geographical expansion, undertaken by these participants to maintain their presence. Apart from business strategies, the study includes current developments and key financials. The readers will also get access to the data related to global revenue, price, and sales by manufacturers for the period 2019-2024. This all-inclusive report will certainly serve the clients to stay updated and make effective decisions in their businesses. Some of the prominent players reviewed in the research report include:

Microsoft
Cisco
Mitel Networks
RingCentral
Verizon
MegaPath
Nextiva
3CX
Estech Systems
8x8
Sangoma
Panasonic
NetFortris
TPX Communications

Cloud-based PBX segment by Type
Unlimited Cloud PBX
Metered Cloud PBX

Cloud-based PBX Segment by Application
SMEs
Large Enterprises

Cloud-based PBX Segment by Region
North America
United States
Canada
Europe
Germany
France
UK
Italy
Russia
Nordic Countries
Rest of Europe
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
Southeast Asia
India
Australia
Rest of Asia
Latin America
Mexico
Brazil
Rest of Latin America
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE
Rest of MEA

Key Drivers & Barriers
High-impact rendering factors and drivers have been studied in this report to aid the readers to understand the general development. Moreover, the report includes restraints and challenges that may act as stumbling blocks on the way of the players. This will assist the users to be attentive and make informed decisions related to business. Specialists have also laid their focus on the upcoming business prospects.

Reasons to Buy This Report
1. This report will help the readers to understand the competition within the industries and strategies for the competitive environment to enhance the potential profit. The report also focuses on the competitive landscape of the global Cloud-based PBX market, and introduces in detail the market share, industry ranking, competitor ecosystem, market performance, new product development, operation situation, expansion, and acquisition. etc. of the main players, which helps the readers to identify the main competitors and deeply understand the competition pattern of the market.
2. This report will help stakeholders to understand the global industry status and trends of Cloud-based PBX and provides them with information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities.
3. This report will help stakeholders to understand competitors better and gain more insights to strengthen their position in their businesses. The competitive landscape section includes the market share and rank (in volume and value), competitor ecosystem, new product development, expansion, and acquisition.
4. This report stays updated with novel technology integration, features, and the latest developments in the market
5. This report helps stakeholders to gain insights into which regions to target globally
6. This report helps stakeholders to gain insights into the end-user perception concerning the adoption of Cloud-based PBX.
7. This report helps stakeholders to identify some of the key players in the market and understand their valuable contribution.

Chapter Outline
Chapter 1: Research objectives, research methods, data sources, data cross-validation;
Chapter 2: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (product type, application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.
Chapter 3: Provides the analysis of various market segments product types, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 4: Provides the analysis of various market segments application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 5: Introduces executive summary of global market size, regional market size, this section also introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by companies in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 6: Detailed analysis of Cloud-based PBX companies’ competitive landscape, revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 7, 8, 9, 10, 11: North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East and Africa segment by country. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space, and capacity of each country in the world.
Chapter 12: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including revenue, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 13: The main points and conclusions of the report.



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Table of Contents

1 Preface
1.1 Scope of Report
1.2 Reasons for Doing This Study
1.3 Research Methodology
1.4 Research Process
1.5 Data Source
1.5.1 Secondary Sources
1.5.2 Primary Sources

2 Market Overview
2.1 Product Definition
2.2 Cloud-based PBX by Type
2.2.1 Market Value Comparison by Type (2019 VS 2023 VS 2030)
2.2.2 Unlimited Cloud PBX
2.2.3 Metered Cloud PBX
2.3 Cloud-based PBX by Application
2.3.1 Market Value Comparison by Application (2019 VS 2023 VS 2030)
2.3.2 SMEs
2.3.3 Large Enterprises
2.4 Assumptions and Limitations

3 Cloud-based PBX Breakdown Data by Type
3.1 Global Cloud-based PBX Historic Market Size by Type (2019-2024)
3.2 Global Cloud-based PBX Forecasted Market Size by Type (2025-2030)

4 Cloud-based PBX Breakdown Data by Application
4.1 Global Cloud-based PBX Historic Market Size by Application (2019-2024)
4.2 Global Cloud-based PBX Forecasted Market Size by Application (2019-2024)

5 Global Growth Trends
5.1 Global Cloud-based PBX Market Perspective (2019-2030)
5.2 Global Cloud-based PBX Growth Trends by Region
5.2.1 Global Cloud-based PBX Market Size by Region: 2019 VS 2023 VS 2030
5.2.2 Cloud-based PBX Historic Market Size by Region (2019-2024)
5.2.3 Cloud-based PBX Forecasted Market Size by Region (2025-2030)
5.3 Cloud-based PBX Market Dynamics
5.3.1 Cloud-based PBX Industry Trends
5.3.2 Cloud-based PBX Market Drivers
5.3.3 Cloud-based PBX Market Challenges
5.3.4 Cloud-based PBX Market Restraints

6 Market Competitive Landscape by Players
6.1 Global Top Cloud-based PBX Players by Revenue
6.1.1 Global Top Cloud-based PBX Players by Revenue (2019-2024)
6.1.2 Global Cloud-based PBX Revenue Market Share by Players (2019-2024)
6.2 Global Cloud-based PBX Industry Players Ranking, 2022 VS 2023 VS 2024
6.3 Global Key Players of Cloud-based PBX Head office and Area Served
6.4 Global Cloud-based PBX Players, Product Type & Application
6.5 Global Cloud-based PBX Players, Date of Enter into This Industry
6.6 Global Cloud-based PBX Market CR5 and HHI
6.7 Global Players Mergers & Acquisition

7 North America
7.1 North America Cloud-based PBX Market Size (2019-2030)
7.2 North America Cloud-based PBX Market Growth Rate by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
7.3 North America Cloud-based PBX Market Size by Country (2019-2024)
7.4 North America Cloud-based PBX Market Size by Country (2025-2030)
7.5 United States
7.6 Canada

8 Europe
8.1 Europe Cloud-based PBX Market Size (2019-2030)
8.2 Europe Cloud-based PBX Market Growth Rate by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
8.3 Europe Cloud-based PBX Market Size by Country (2019-2024)
8.4 Europe Cloud-based PBX Market Size by Country (2025-2030)
8.5 Germany
8.6 France
8.7 U.K.
8.8 Italy
8.9 Russia
8.10 Nordic Countries

9 Asia-Pacific
9.1 Asia-Pacific Cloud-based PBX Market Size (2019-2030)
9.2 Asia-Pacific Cloud-based PBX Market Growth Rate by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
9.3 Asia-Pacific Cloud-based PBX Market Size by Country (2019-2024)
9.4 Asia-Pacific Cloud-based PBX Market Size by Country (2025-2030)
9.5 China
9.6 Japan
9.7 South Korea
9.8 Southeast Asia
9.9 India
9.10 Australia

10 Latin America
10.1 Latin America Cloud-based PBX Market Size (2019-2030)
10.2 Latin America Cloud-based PBX Market Growth Rate by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
10.3 Latin America Cloud-based PBX Market Size by Country (2019-2024)
10.4 Latin America Cloud-based PBX Market Size by Country (2025-2030)
10.5 Mexico
10.6 Brazil

11 Middle East & Africa
11.1 Middle East & Africa Cloud-based PBX Market Size (2019-2030)
11.2 Middle East & Africa Cloud-based PBX Market Growth Rate by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
11.3 Middle East & Africa Cloud-based PBX Market Size by Country (2019-2024)
11.4 Middle East & Africa Cloud-based PBX Market Size by Country (2025-2030)
11.5 Turkey
11.6 Saudi Arabia
11.7 UAE

12 Players Profiled
12.1 Microsoft
12.1.1 Microsoft Company Information
12.1.2 Microsoft Business Overview
12.1.3 Microsoft Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.1.4 Microsoft Cloud-based PBX Product Portfolio
12.1.5 Microsoft Recent Developments
12.2 Cisco
12.2.1 Cisco Company Information
12.2.2 Cisco Business Overview
12.2.3 Cisco Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.2.4 Cisco Cloud-based PBX Product Portfolio
12.2.5 Cisco Recent Developments
12.3 Mitel Networks
12.3.1 Mitel Networks Company Information
12.3.2 Mitel Networks Business Overview
12.3.3 Mitel Networks Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.3.4 Mitel Networks Cloud-based PBX Product Portfolio
12.3.5 Mitel Networks Recent Developments
12.4 RingCentral
12.4.1 RingCentral Company Information
12.4.2 RingCentral Business Overview
12.4.3 RingCentral Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.4.4 RingCentral Cloud-based PBX Product Portfolio
12.4.5 RingCentral Recent Developments
12.5 Verizon
12.5.1 Verizon Company Information
12.5.2 Verizon Business Overview
12.5.3 Verizon Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.5.4 Verizon Cloud-based PBX Product Portfolio
12.5.5 Verizon Recent Developments
12.6 MegaPath
12.6.1 MegaPath Company Information
12.6.2 MegaPath Business Overview
12.6.3 MegaPath Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.6.4 MegaPath Cloud-based PBX Product Portfolio
12.6.5 MegaPath Recent Developments
12.7 Nextiva
12.7.1 Nextiva Company Information
12.7.2 Nextiva Business Overview
12.7.3 Nextiva Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.7.4 Nextiva Cloud-based PBX Product Portfolio
12.7.5 Nextiva Recent Developments
12.8 3CX
12.8.1 3CX Company Information
12.8.2 3CX Business Overview
12.8.3 3CX Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.8.4 3CX Cloud-based PBX Product Portfolio
12.8.5 3CX Recent Developments
12.9 Estech Systems
12.9.1 Estech Systems Company Information
12.9.2 Estech Systems Business Overview
12.9.3 Estech Systems Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.9.4 Estech Systems Cloud-based PBX Product Portfolio
12.9.5 Estech Systems Recent Developments
12.10 8x8
12.10.1 8x8 Company Information
12.10.2 8x8 Business Overview
12.10.3 8x8 Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.10.4 8x8 Cloud-based PBX Product Portfolio
12.10.5 8x8 Recent Developments
12.11 Sangoma
12.11.1 Sangoma Company Information
12.11.2 Sangoma Business Overview
12.11.3 Sangoma Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.11.4 Sangoma Cloud-based PBX Product Portfolio
12.11.5 Sangoma Recent Developments
12.12 Panasonic
12.12.1 Panasonic Company Information
12.12.2 Panasonic Business Overview
12.12.3 Panasonic Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.12.4 Panasonic Cloud-based PBX Product Portfolio
12.12.5 Panasonic Recent Developments
12.13 NetFortris
12.13.1 NetFortris Company Information
12.13.2 NetFortris Business Overview
12.13.3 NetFortris Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.13.4 NetFortris Cloud-based PBX Product Portfolio
12.13.5 NetFortris Recent Developments
12.14 TPX Communications
12.14.1 TPX Communications Company Information
12.14.2 TPX Communications Business Overview
12.14.3 TPX Communications Revenue in Cloud-based PBX Business (2019-2024)
12.14.4 TPX Communications Cloud-based PBX Product Portfolio
12.14.5 TPX Communications Recent Developments

13 Report Conclusion
14 Disclaimer

 

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2024/10/04 10:27

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