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バーチャルスクールの世界市場分析と2024-2030年予測


Global Virtual Schools Market Analysis and Forecast 2024-2030

オンライン・スクール(バーチャル・スクール、eスクール、サイバー・スクール)は、すべて、または主にオンラインで、あるいはインターネットを通じて生徒を教えます。オンライン・スクールは、物理的な学校が提... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 図表数 言語
APO Research
エーピーオーリサーチ
2024年4月24日 US$4,950
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サマリー

オンライン・スクール(バーチャル・スクール、eスクール、サイバー・スクール)は、すべて、または主にオンラインで、あるいはインターネットを通じて生徒を教えます。オンライン・スクールは、物理的な学校が提供する多くの利点(学習教材、オンライン演習、自分のペースで進められるコース、ライブ・オンライン・クラス、テスト、ウェブ・フォーラムなど)を模倣することができるが、インターネットを通じてこれらを提供する。生徒と教師による物理的な交流は必要ないか、補助的なものに過ぎない。また、オンライン・スクールでは、次の教育レベルに進むために、編入可能な単位を取得したり、認定試験を受けたりすることもできる。

APOリサーチによると、世界のバーチャルスクール市場は2024年の100万米ドルから2030年には100万米ドルに成長し、予測期間中の年間平均成長率(CAGR)は%になると予測されている。

世界のバーチャルスクール主要企業には、K12 Inc、Connections Academy、Florida Virtual School (FLVS)などが含まれる。世界の上位3社のシェアは50%を超えている。
米国が約90%のシェアで最大市場であり、カナダと中国が約5%のシェアで続く。
製品別では、営利目的のEMOが最大のセグメントであり、約90%のシェアを占めている。また、用途別では、中学校が最も多く、次いで小学校、高校、成人教育となっている。





レポート内容
本レポートでは、バーチャルスクールの世界市場の概要、市場規模を紹介します。2019年~2023年の過去の市場収益データ、2024年の予測、2030年までのCAGR予測による世界市場動向の分析。

本レポートでは、バーチャルスクールの主要生産者を調査し、主要地域・国の収益も掲載しています。バーチャルスクールの今後の市場ポテンシャルや、この市場を様々なセグメントやサブセグメントに予測するための主要地域や国に焦点を当てます。米国、カナダ、メキシコ、ブラジル、中国、日本、韓国、東南アジア、インド、ドイツ、英国、イタリア、中東、アフリカ、その他の国々の国別データと市場価値分析。

本レポートでは、2019年から2024年までのデータで、主要メーカーのバーチャルスクールの収益、市場シェア、業界ランキングに焦点を当てています。世界のバーチャルスクール市場における主要なステークホルダーを特定し、その競争環境と市場ポジショニングを最近の動向とセグメント別の収益に基づいて分析します。本レポートは、利害関係者が競争状況を理解し、より多くの洞察を得て、より良い方法で事業と市場戦略を位置づけるのに役立ちます。

本レポートでは、2019年から2030年までのタイプ別、用途別のセグメントデータ、収益、成長率を分析しています。バーチャルスクールの収益、予測成長動向、生産技術、用途、エンドユーザー産業の市場規模を評価・予測します。

K12 Inc社、Connections Academy社、Pansophic Learning社、Florida Virtual School (FLVS)社、Charter Schools USA社、Lincoln Learning Solutions社、Inspire Charter Schools社、Abbotsford Virtual School社、Alaska Virtual School社など、世界の主要企業の詳細な企業プロフィール。

企業別バーチャルスクール部門
K12 Inc
コネクションズ・アカデミー
パンソフィック・ラーニング
フロリダ・バーチャル・スクール(FLVS)
チャータースクールUSA
リンカーン・ラーニング・ソリューションズ
インスパイア・チャーター・スクール
アボッツフォード・バーチャル・スクール
アラスカ・バーチャル・スクール
ベースホール・リンウッド・バーチャル・スクール
アクラム・グランジ
イリノイ・バーチャル・スクール(IVS)
バーチャル・ハイスクール(VHS)
オーロラ・カレッジ
ウェイ・エデュケーション・スクールズ・トラスト
N高等学校
北京昌平黌

バーチャルスクールのタイプ別セグメント
営利EMO
非営利EMO

バーチャルスクールの用途別セグメント
小学校
中学校
高等学校
成人教育

バーチャルスクールの地域別セグメント
北米
米国
カナダ
欧州
ドイツ
フランス
英国
イタリア
ロシア
アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
オーストラリア
中国 台湾
インドネシア
タイ
マレーシア
ラテンアメリカ
メキシコ
ブラジル
アルゼンチン
中東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦

調査目的
1.成長率(CAGR)、市場シェア、歴史、予測を含む、世界の現状と将来予測を分析・調査する。
2.主要プレイヤー、収益、市場シェア、および最近の動向を紹介する。
3.地域別、タイプ別、メーカー別、用途別にデータを分割する。
4.世界と主要地域の市場の可能性と優位性、機会と課題、阻害要因とリスクを分析する。
5.世界と地域における重要なトレンド、促進要因、影響要因を特定する。
6.市場における事業拡大、契約、新製品発売、買収などの競争上の動きを分析する。

本レポートを購入する理由
1.本レポートは、読者が潜在的な利益を高めるために、業界内の競争と競争環境の戦略を理解するのに役立ちます。また、世界のバーチャルスクール市場の競争環境に焦点を当て、主要企業の市場シェア、業界ランキング、競合エコシステム、市場実績、新製品開発、経営状況、事業拡大、買収などを詳細に紹介し、読者が主要な競合企業を特定し、市場の競争パターンを深く理解するのに役立ちます。
2.本レポートは、関係者がバーチャルスクールの世界的な産業状況と動向を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供します。
3.本レポートは、利害関係者が競合他社をよりよく理解し、ビジネスにおける地位を強化するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。競争環境のセクションには、市場シェアと順位(市場規模)、競合のエコシステム、新製品開発、拡大、買収などが含まれます。
4.本レポートは、斬新な技術統合、機能、市場の最新動向を常に更新しています。
5.本レポートは、ステークホルダーが世界的にどの地域をターゲットとすべきかを洞察するのに役立ちます。
6.本レポートは、関係者がバーチャルスクールの導入に関するエンドユーザーの認識について洞察するのに役立ちます。
7.本レポートは、関係者が市場の主要プレイヤーを特定し、その価値ある貢献を理解するのに役立ちます。

各章の概要
第1章: レポートのスコープ、各市場セグメント(製品タイプ、アプリケーションなど)の市場規模、今後の発展可能性などのエグゼクティブサマリーを紹介。市場の現状と、短期・中期・長期的な展開の可能性についてハイレベルな見解を提供します。
第2章:市場ダイナミクス、市場の最新動向、市場の促進要因と制限要因、業界メーカーが直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介します。
第3章:世界および地域レベルでのバーチャルスクールの収益各地域とその主要国の市場規模と発展の可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、今後の発展見通し、市場スペース、生産能力などを紹介しています。
第4章:バーチャルスクール企業の競争環境、収益、市場シェア、業界ランキング、最新の開発計画、合併・買収情報などを詳細に分析。
第5章:様々な市場セグメントを種類別に分析し、各市場セグメントの収益、発展の可能性を網羅し、読者が様々な市場セグメントにおけるブルーオーシャン市場を見つけるのに役立つ。
第6章:読者が異なる川下市場におけるブルーオーシャン市場を見つけるのを助けるために、各市場セグメントの収益、発展の可能性をカバーする、アプリケーション別の様々な市場セグメントの分析を提供します。
第7章:主要企業のプロフィールを提供し、製品の説明と仕様、仮想学校の収益、粗利益率、最近の開発など、市場の主要企業の基本的な状況を詳細に紹介する。
第8章 北米(米国・カナダ):タイプ別、用途別、国別、セグメント別収益。
第9章:ヨーロッパ:タイプ別、アプリケーション別、国別、セグメント別の収益。
第10章:中国 タイプ別、用途別、セグメント別収益。
第11章:アジア(中国を除く)タイプ、用途別、地域別、セグメント別収益。
第12章:中東、アフリカ、中南米タイプ、用途別、国別、セグメント別収益。
第13章:本レポートの主な結論考察
第13章:報告書の主な結論に至る考察


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目次

1 市場概要
1.1 製品の定義
1.2 タイプ別バーチャルスクール市場
1.2.1 世界のバーチャルスクールのタイプ別市場規模(2019年VS2023年VS2030年
1.2.2 営利EMO
1.2.3 非営利EMO
1.3 用途別バーチャルスクール市場
1.3.1 世界のバーチャルスクール市場規模:用途別、2019年VS2023年VS2030年
1.3.2 小学校
1.3.3 中学校
1.3.4 高校
1.3.5 成人教育
1.4 前提条件と限界
1.5 研究目標と目的

2 バーチャルスクールの市場動向
2.1 バーチャルスクール業界の動向
2.2 バーチャルスクール業界の促進要因
2.3 バーチャルスクール業界の機会と課題
2.4 バーチャルスクール業界の阻害要因

3 世界の成長展望
3.1 世界のバーチャルスクール市場の展望(2019年~2030年)
3.2 世界のバーチャルスクールの地域別成長動向
3.2.1 世界のバーチャルスクールの地域別市場規模:2019年VS2023年VS2030年
3.2.2 世界のバーチャルスクール市場規模:地域別(2019年~2024年)
3.2.3 世界のバーチャルスクール市場規模:地域別(2025年~2030年)
4 プレーヤー別の競争状況
4.1 世界のバーチャルスクールのプレイヤー別収益
4.1.1 世界のバーチャルスクールのプレイヤー別収益(2019-2024)
4.1.2 世界のバーチャルスクールのプレイヤー別収益市場シェア(2019-2024)
4.1.3 2023年における世界のバーチャルスクール事業者収入シェア上位10社および上位5社
4.2 世界のバーチャルスクール主要プレイヤーランキング、2022年VS 2023年VS 2024年
4.3 世界のバーチャルスクール主要プレイヤーの本社とサービス提供地域
4.4 世界のバーチャルスクール事業者、製品タイプと用途
4.5 世界のバーチャルスクールプレイヤーの商品化時期
4.6 市場競合分析
4.6.1 世界のバーチャルスクール市場CR5とHHI
4.6.2 2023年における世界のバーチャルスクール市場上位5社と10社の売上高シェア
4.6.3 2023年のバーチャルスクールのティア1、ティア2、ティア3

5 タイプ別バーチャルスクール市場規模
5.1 世界のバーチャルスクールのタイプ別収益(2019年VS 2023年VS 2030年)
5.2 世界のバーチャルスクールのタイプ別収益(2019年~2030年)
5.3 世界のバーチャルスクールのタイプ別収益市場シェア(2019年~2030年)

6 用途別バーチャルスクール市場規模
6.1 世界のアプリケーション別バーチャルスクール収益(2019年VS2023年VS2030年)
6.2 世界のバーチャルスクールのアプリケーション別収益(2019-2030)
6.3 世界のバーチャルスクールのアプリケーション別収益市場シェア(2019-2030)

7 企業プロファイル
7.1 K12 Inc
7.1.1 K12 Inc 企業情報
7.1.2 K12 Incの事業概要
7.1.3 K12 Inc バーチャルスクールの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.1.4 K12 Incのバーチャルスクール製品ポートフォリオ
7.1.5 K12 Incの最近の動向
7.2 コネクションズ・アカデミー
7.2.1 コネクションズ・アカデミー企業情報
7.2.2 コネクションズ・アカデミー事業概要
7.2.3 コネクションズ・アカデミー・バーチャル・スクールの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.2.4 コネクションズ・アカデミーのバーチャルスクール製品ポートフォリオ
7.2.5 コネクションズ・アカデミーの最近の動向
7.3 パンソフィック・ラーニング
7.3.1 Pansophic Learningの会社情報
7.3.2 Pansophic Learningの事業概要
7.3.3 Pansophic Learningバーチャルスクールの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.3.4 Pansophic Learningのバーチャルスクール製品ポートフォリオ
7.3.5 Pansophic Learningの最近の動向
7.4 フロリダ・バーチャル・スクール(FLVS)
7.4.1 フロリダ・バーチャル・スクール(FLVS)の企業情報
7.4.2 フロリダ・バーチャル・スクール(FLVS)の事業概要
7.4.3 フロリダ・バーチャル・スクール(FLVS)のバーチャル・スクールの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.4.4 フロリダ・バーチャル・スクール(FLVS)のバーチャル・スクール製品ポートフォリオ
7.4.5 フロリダ・バーチャル・スクール(FLVS)の最近の動向
7.5 米国チャータースクール
7.5.1 チャータースクールUSAの企業情報
7.5.2 チャータースクールUSAの事業概要
7.5.3 チャータースクールUSAのバーチャルスクール収入と売上総利益率(2019-2024)
7.5.4 チャータースクールUSAのバーチャルスクール製品ポートフォリオ
7.5.5 Charter Schools USAの最近の動向
7.6 リンカーン・ラーニング・ソリューションズ
7.6.1 リンカーン・ラーニング・ソリューションズの企業情報
7.6.2 リンカーン・ラーニング・ソリューションズの事業概要
7.6.3 リンカーン・ラーニング・ソリューションズのバーチャルスクールの収益と売上総利益(2019-2024)
7.6.4 リンカーン・ラーニング・ソリューションズのバーチャルスクール製品ポートフォリオ
7.6.5 リンカーン・ラーニング・ソリューションズの最近の動向
7.7 インスパイア・チャーター・スクール
7.7.1 Inspire Charter Schoolsの企業情報
7.7.2 Inspire Charter Schoolsの事業概要
7.7.3 Inspire Charter Schools のバーチャルスクールの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.7.4 Inspire Charter Schoolsのバーチャルスクール製品ポートフォリオ
7.7.5 Inspire Charter Schoolsの最近の動向
7.8 アボッツフォード・バーチャル・スクール
7.8.1 アボッツフォード・バーチャル・スクールの企業情報
7.8.2 アボッツフォード・バーチャル・スクールの事業概要
7.8.3 アボッツフォード・バーチャル・スクールのバーチャル・スクールの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.8.4 アボッツフォード・バーチャル・スクールの製品ポートフォリオ
7.8.5 アボッツフォード・バーチャル・スクールの最近の動向
7.9 アラスカ・バーチャル・スクール
7.9.1 アラスカ・バーチャル・スクールの企業情報
7.9.2 アラスカ・バーチャル・スクールの事業概要
7.9.3 アラスカ・バーチャル・スクールの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.9.4 アラスカバーチャルスクールのバーチャルスクール製品ポートフォリオ
7.9.5 アラスカ・バーチャル・スクールの最近の動向
7.10 ベースホール・リンウッド・バーチャル・スクール
7.10.1 ベースホー・リンウッド・バーチャル・スクールの企業情報
7.10.2 Basehor-Linwood Virtual Schoolの事業概要
7.10.3 ベースホー・リンウッド・バーチャル・スクール・バーチャル・スクールの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.10.4 Basehor-Linwoodバーチャルスクールの製品ポートフォリオ
7.10.5 Basehor-Linwood Virtual Schoolの最近の動向
7.11 アックラム・グランジ
7.11.1 Acklam Grangeの企業情報
7.11.2 Acklam Grangeの事業概要
7.11.3 Acklam Grange バーチャルスクールの収益と売上総利益率(2019-2024)
7.11.4 Acklam Grangeのバーチャルスクール製品ポートフォリオ
7.11.5 Acklam Grangeの最近の動向
7.12 イリノイ・バーチャル・スクール(IVS)
7.12.1 イリノイ・バーチャル・スクール(IVS)の企業情報
7.12.2 イリノイ・バーチャル・スクール(IVS)の事業概要
7.12.3 イリノイ・バーチャル・スクール(IVS)のバーチャル・スクールの収益とグロス・マージン(2019-2024)
7.12.4 イリノイ・バーチャル・スクール(IVS)のバーチャル・スクール製品ポートフォリオ
7.12.5 イリノイ・バーチャル・スクール(IVS)の最近の動向
7.13 バーチャル・ハイスクール(VHS)
7.13.1 バーチャルハイスクール(VHS)の会社情報
7.13.2 バーチャルハイスクール(VHS)の事業概要
7.13.3 バーチャル・ハイスクール(VHS) バーチャル・スクールの売上高と売上総利益率 (2019-2024)
7.13.4 バーチャルハイスクール(VHS)の製品ポートフォリオ
7.13.5 バーチャル・ハイスクール(VHS)の最近の動向
7.14 オーロラ・カレッジ
7.14.1 オーロラ・カレッジの会社情報
7.14.2 オーロラ・カレッジの事業概要
7.14.3 オーロラ・カレッジのバーチャル・スクールの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.14.4 オーロラ・カレッジのバーチャルスクール製品ポートフォリオ
7.14.5 オーロラ・カレッジの最近の動向
7.15 ウェイ・エデュケーション・スクールズ・トラスト
7.15.1 ウェイ・エデュケーション・スクールズ・トラストの企業情報
7.15.2 ウェイ・エデュケーション・スクールズ・トラストの事業概要
7.15.3 ウェイ・エデュケーション・スクール・トラストのバーチャルスクールの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.15.4 ウェイ・エデュケーション・スクール・トラストのバーチャルスクール製品ポートフォリオ
7.15.5 ウェイ・エデュケーション・スクール・トラストの最近の動向
7.16 N高等学校
7.16.1 N高等学校の会社情報
7.16.2 N高等学校の事業概要
7.16.3 エヌ・ハイスクール・バーチャル・スクールの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.16.4 エヌ・ハイスクール・バーチャル・スクール製品ポートフォリオ
7.16.5 N高の最近の動向
7.17 北京昌平黌
7.17.1 北京昌平黌の企業情報
7.17.2 北京昌平黌の事業概要
7.17.3 北京昌平黌バーチャルスクールの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.17.4 北京昌平黌バーチャルスクール製品ポートフォリオ
7.17.5 北京昌平黌の最近の動向
8 北米
8.1 北米バーチャルスクールの収益(2019-2030)
8.2 北米のバーチャルスクールのタイプ別収益(2019-2030)
8.2.1 北米バーチャルスクールのタイプ別収入(2019-2024)
8.2.2 北米バーチャルスクールのタイプ別収益(2025-2030)
8.3 北米バーチャルスクールのタイプ別収入シェア(2019-2030)
8.4 北米バーチャルスクールの用途別収益(2019-2030)
8.4.1 北米バーチャルスクールのアプリケーション別収益(2019-2024)
8.4.2 北米バーチャルスクール アプリケーション別収益(2025-2030)
8.5 北米 アプリケーション別バーチャルスクール収益シェア(2019-2030)
8.6 北米国別バーチャルスクール収入
8.6.1 北米の国別バーチャルスクール収益(2019年VS2023年VS2030年)
8.6.2 北米の国別バーチャルスクール収益(2019-2024)
8.6.3 北米の国別バーチャルスクール収益(2025年〜2030年)
8.6.4 米国
8.6.5 カナダ

9 欧州
9.1 欧州 バーチャルスクールの収益(2019-2030)
9.2 欧州のバーチャルスクールのタイプ別収益(2019-2030)
9.2.1 欧州のバーチャルスクールのタイプ別収益(2019-2024)
9.2.2 欧州 バーチャルスクールのタイプ別収益(2025-2030)
9.3 欧州 バーチャルスクール タイプ別収入シェア(2019-2030)
9.4 欧州のバーチャルスクールの用途別収益(2019-2030)
9.4.1 欧州のバーチャルスクールのアプリケーション別収益(2019-2024)
9.4.2 欧州バーチャルスクール アプリケーション別収益(2025-2030)
9.5 欧州 アプリケーション別バーチャルスクール収益シェア(2019-2030)
9.6 欧州 国別バーチャルスクール収益
9.6.1 欧州 国別バーチャルスクール収益(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
9.6.2 欧州 国別バーチャルスクール収益(2019-2024)
9.6.3 欧州 国別バーチャルスクール収益(2025-2030)
9.6.4 ドイツ
9.6.5 フランス
9.6.6 イギリス
9.6.7 イタリア
9.6.8 ロシア

10 中国
10.1 中国のバーチャルスクールの収益(2019-2030年)
10.2 中国のバーチャルスクールのタイプ別収入(2019-2030)
10.2.1 中国のバーチャルスクールのタイプ別収益(2019-2024)
10.2.2 中国のバーチャルスクールのタイプ別収益(2025-2030年)
10.3 中国のバーチャルスクールのタイプ別収入シェア(2019-2030)
10.4 中国のバーチャルスクールの用途別収入(2019-2030)
10.4.1 中国のバーチャルスクールの用途別収益(2019-2024)
10.4.2 中国のバーチャルスクールのアプリケーション別収益(2025-2030年)
10.5 中国のバーチャルスクール アプリケーション別収入シェア(2019-2030)

11 アジア(中国を除く)
11.1 アジアのバーチャルスクール収入(2019-2030)
11.2 アジア タイプ別バーチャルスクール収益(2019-2030)
11.2.1 アジアのバーチャルスクールのタイプ別収益(2019-2024)
11.2.2 アジアのバーチャルスクールのタイプ別収益(2025-2030年)
11.3 アジアのバーチャルスクールのタイプ別収入シェア(2019-2030)
11.4 アジアのバーチャルスクールの用途別収益(2019-2030)
11.4.1 アジアのバーチャルスクールの用途別収益(2019-2024)
11.4.2 アジアのバーチャルスクール アプリケーション別収益(2025-2030)
11.5 アジアのバーチャルスクール アプリケーション別収入シェア(2019-2030)
11.6 アジア国別バーチャルスクール収益
11.6.1 アジアの国別バーチャルスクール収益(2019年VS2023年VS2030年)
11.6.2 アジアの国別バーチャルスクール収益(2019-2024)
11.6.3 アジアの国別バーチャルスクール収益(2025-2030)
11.6.4 日本
11.6.5 韓国
11.6.6 インド
11.6.7 オーストラリア
11.6.8 中国 台湾
11.6.9 東南アジア

12 中東、アフリカ、ラテンアメリカ
12.1 MEALAバーチャルスクールの収益(2019-2030年)
12.2 MEALAバーチャルスクールのタイプ別収入(2019-2030)
12.2.1 MEALAバーチャルスクールのタイプ別収入(2019-2024)
12.2.2 MEALAバーチャルスクールのタイプ別収入(2025-2030年)
12.3 MEALAバーチャルスクールのタイプ別収入シェア(2019-2030)
12.4 MEALAバーチャルスクール アプリケーション別収入(2019-2030)
12.4.1 MEALAバーチャルスクールのアプリケーション別収益(2019-2024)
12.4.2 MEALAバーチャルスクール アプリケーション別収入(2025-2030年)
12.5 MEALAバーチャルスクール アプリケーション別収入シェア(2019-2030)
12.6 MEALAバーチャルスクール 国別収入
12.6.1 MEALA国別バーチャルスクール収入(2019年VS2023年VS2030年)
12.6.2 MEALAバーチャルスクールの国別収益(2019年-2024年)
12.6.3 MEALAバーチャルスクールの国別収益(2025年-2030年)
12.6.4 メキシコ
12.6.5 ブラジル
12.6.6 イスラエル
12.6.7 アルゼンチン
12.6.8 コロンビア
12.6.9 トルコ
12.6.10 サウジアラビア
12.6.11 アラブ首長国連邦

13 結論
14 付録
14.1 調査の理由
14.2 調査方法
14.3 調査プロセス
14.4 本報告書の執筆者リスト
14.5 データソース
14.5.1 二次情報源
14.5.2 一次情報源
14.6 免責事項

 

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Summary

An online school (virtual school or e-school or cyber-school) teaches students entirely or primarily online or through the internet. An online school can mimic many of the benefits provided by a physical school (learning materials, online exercises, self-paced courses, live online classes, tests, web forums, etc) but delivers these through the internet. Physical interaction by students and teachers is unnecessary, or only supplementary. Online schools may also enable individuals to earn transferable credits or to take recognised examinations, to advance to the next level of education.

According to APO Research, The global Virtual Schools market is projected to grow from US$ million in 2024 to US$ million by 2030, at a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of % during the forecast period.

Global Virtual Schools key players include K12 Inc, Connections Academy, Florida Virtual School (FLVS), etc. Global top three manufacturers hold a share over 50%.
United States is the largest market, with a share about 90%, followed by Canada and China, both have a share about 5 percent.
In terms of product, For-profit EMO is the largest segment, with a share about 90%. And in terms of application, the largest application is Middle Schools, followed by Elementary Schools, High Schools, Adult Education.





Report Includes
This report presents an overview of global market for Virtual Schools, market size. Analyses of the global market trends, with historic market revenue data for 2019 - 2023, estimates for 2024, and projections of CAGR through 2030.

This report researches the key producers of Virtual Schools, also provides the revenue of main regions and countries. Of the upcoming market potential for Virtual Schools, and key regions or countries of focus to forecast this market into various segments and sub-segments. Country specific data and market value analysis for the U.S., Canada, Mexico, Brazil, China, Japan, South Korea, Southeast Asia, India, Germany, the U.K., Italy, Middle East, Africa, and Other Countries.

This report focuses on the Virtual Schools revenue, market share and industry ranking of main manufacturers, data from 2019 to 2024. Identification of the major stakeholders in the global Virtual Schools market, and analysis of their competitive landscape and market positioning based on recent developments and segmental revenues. This report will help stakeholders to understand the competitive landscape and gain more insights and position their businesses and market strategies in a better way.

This report analyzes the segments data by Type and by Application, revenue, and growth rate, from 2019 to 2030. Evaluation and forecast the market size for Virtual Schools revenue, projected growth trends, production technology, application and end-user industry.

Descriptive company profiles of the major global players, including K12 Inc, Connections Academy, Pansophic Learning, Florida Virtual School (FLVS), Charter Schools USA, Lincoln Learning Solutions, Inspire Charter Schools, Abbotsford Virtual School and Alaska Virtual School, etc.

Virtual Schools segment by Company
K12 Inc
Connections Academy
Pansophic Learning
Florida Virtual School (FLVS)
Charter Schools USA
Lincoln Learning Solutions
Inspire Charter Schools
Abbotsford Virtual School
Alaska Virtual School
Basehor-Linwood Virtual School
Acklam Grange
Illinois Virtual School (IVS)
Virtual High School(VHS)
Aurora College
Wey Education Schools Trust
N High School
Beijing Changping School

Virtual Schools segment by Type
For-profit EMO
Non-profit EMO

Virtual Schools segment by Application
Elementary Schools
Middle Schools
High Schools
Adult Education

Virtual Schools segment by Region
North America
U.S.
Canada
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Australia
China Taiwan
Indonesia
Thailand
Malaysia
Latin America
Mexico
Brazil
Argentina
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE

Study Objectives
1. To analyze and research the global status and future forecast, involving growth rate (CAGR), market share, historical and forecast.
2. To present the key players, revenue, market share, and Recent Developments.
3. To split the breakdown data by regions, type, manufacturers, and Application.
4. To analyze the global and key regions market potential and advantage, opportunity and challenge, restraints, and risks.
5. To identify significant trends, drivers, influence factors in global and regions.
6. To analyze competitive developments such as expansions, agreements, new product launches, and acquisitions in the market.

Reasons to Buy This Report
1. This report will help the readers to understand the competition within the industries and strategies for the competitive environment to enhance the potential profit. The report also focuses on the competitive landscape of the global Virtual Schools market, and introduces in detail the market share, industry ranking, competitor ecosystem, market performance, new product development, operation situation, expansion, and acquisition. etc. of the main players, which helps the readers to identify the main competitors and deeply understand the competition pattern of the market.
2. This report will help stakeholders to understand the global industry status and trends of Virtual Schools and provides them with information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities.
3. This report will help stakeholders to understand competitors better and gain more insights to strengthen their position in their businesses. The competitive landscape section includes the market share and rank (in market size), competitor ecosystem, new product development, expansion, and acquisition.
4. This report stays updated with novel technology integration, features, and the latest developments in the market.
5. This report helps stakeholders to gain insights into which regions to target globally.
6. This report helps stakeholders to gain insights into the end-user perception concerning the adoption of Virtual Schools.
7. This report helps stakeholders to identify some of the key players in the market and understand their valuable contribution.

Chapter Outline
Chapter 1: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (product type, application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.
Chapter 2: Introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 3: Revenue of Virtual Schools in global and regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space, and capacity of each country in the world.
Chapter 4: Detailed analysis of Virtual Schools company competitive landscape, revenue, market share and industry ranking, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 5: Provides the analysis of various market segments by type, covering the revenue, and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 6: Provides the analysis of various market segments by application, covering the revenue, and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 7: Provides profiles of key companies, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product descriptions and specifications, Virtual Schools revenue, gross margin, and recent development, etc.
Chapter 8: North America (US & Canada) by type, by application and by country, revenue for each segment.
Chapter 9: Europe by type, by application and by country, revenue for each segment.
Chapter 10: China type, by application, revenue for each segment.
Chapter 11: Asia (excluding China) type, by application and by region, revenue for each segment.
Chapter 12: Middle East, Africa, and Latin America type, by application and by country, revenue for each segment.
Chapter 13: The main concluding insights of the report.
Chapter 13: The main concluding insights of the report.



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Table of Contents

1 Market Overview
1.1 Product Definition
1.2 Virtual Schools Market by Type
1.2.1 Global Virtual Schools Market Size by Type, 2019 VS 2023 VS 2030
1.2.2 For-profit EMO
1.2.3 Non-profit EMO
1.3 Virtual Schools Market by Application
1.3.1 Global Virtual Schools Market Size by Application, 2019 VS 2023 VS 2030
1.3.2 Elementary Schools
1.3.3 Middle Schools
1.3.4 High Schools
1.3.5 Adult Education
1.4 Assumptions and Limitations
1.5 Study Goals and Objectives

2 Virtual Schools Market Dynamics
2.1 Virtual Schools Industry Trends
2.2 Virtual Schools Industry Drivers
2.3 Virtual Schools Industry Opportunities and Challenges
2.4 Virtual Schools Industry Restraints

3 Global Growth Perspective
3.1 Global Virtual Schools Market Perspective (2019-2030)
3.2 Global Virtual Schools Growth Trends by Region
3.2.1 Global Virtual Schools Market Size by Region: 2019 VS 2023 VS 2030
3.2.2 Global Virtual Schools Market Size by Region (2019-2024)
3.2.3 Global Virtual Schools Market Size by Region (2025-2030)
4 Competitive Landscape by Players
4.1 Global Virtual Schools Revenue by Players
4.1.1 Global Virtual Schools Revenue by Players (2019-2024)
4.1.2 Global Virtual Schools Revenue Market Share by Players (2019-2024)
4.1.3 Global Virtual Schools Players Revenue Share Top 10 and Top 5 in 2023
4.2 Global Virtual Schools Key Players Ranking, 2022 VS 2023 VS 2024
4.3 Global Virtual Schools Key Players Headquarters & Area Served
4.4 Global Virtual Schools Players, Product Type & Application
4.5 Global Virtual Schools Players Commercialization Time
4.6 Market Competitive Analysis
4.6.1 Global Virtual Schools Market CR5 and HHI
4.6.2 Global Top 5 and 10 Virtual Schools Players Market Share by Revenue in 2023
4.6.3 2023 Virtual Schools Tier 1, Tier 2, and Tier 3

5 Virtual Schools Market Size by Type
5.1 Global Virtual Schools Revenue by Type (2019 VS 2023 VS 2030)
5.2 Global Virtual Schools Revenue by Type (2019-2030)
5.3 Global Virtual Schools Revenue Market Share by Type (2019-2030)

6 Virtual Schools Market Size by Application
6.1 Global Virtual Schools Revenue by Application (2019 VS 2023 VS 2030)
6.2 Global Virtual Schools Revenue by Application (2019-2030)
6.3 Global Virtual Schools Revenue Market Share by Application (2019-2030)

7 Company Profiles
7.1 K12 Inc
7.1.1 K12 Inc Comapny Information
7.1.2 K12 Inc Business Overview
7.1.3 K12 Inc Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.1.4 K12 Inc Virtual Schools Product Portfolio
7.1.5 K12 Inc Recent Developments
7.2 Connections Academy
7.2.1 Connections Academy Comapny Information
7.2.2 Connections Academy Business Overview
7.2.3 Connections Academy Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.2.4 Connections Academy Virtual Schools Product Portfolio
7.2.5 Connections Academy Recent Developments
7.3 Pansophic Learning
7.3.1 Pansophic Learning Comapny Information
7.3.2 Pansophic Learning Business Overview
7.3.3 Pansophic Learning Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.3.4 Pansophic Learning Virtual Schools Product Portfolio
7.3.5 Pansophic Learning Recent Developments
7.4 Florida Virtual School (FLVS)
7.4.1 Florida Virtual School (FLVS) Comapny Information
7.4.2 Florida Virtual School (FLVS) Business Overview
7.4.3 Florida Virtual School (FLVS) Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.4.4 Florida Virtual School (FLVS) Virtual Schools Product Portfolio
7.4.5 Florida Virtual School (FLVS) Recent Developments
7.5 Charter Schools USA
7.5.1 Charter Schools USA Comapny Information
7.5.2 Charter Schools USA Business Overview
7.5.3 Charter Schools USA Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.5.4 Charter Schools USA Virtual Schools Product Portfolio
7.5.5 Charter Schools USA Recent Developments
7.6 Lincoln Learning Solutions
7.6.1 Lincoln Learning Solutions Comapny Information
7.6.2 Lincoln Learning Solutions Business Overview
7.6.3 Lincoln Learning Solutions Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.6.4 Lincoln Learning Solutions Virtual Schools Product Portfolio
7.6.5 Lincoln Learning Solutions Recent Developments
7.7 Inspire Charter Schools
7.7.1 Inspire Charter Schools Comapny Information
7.7.2 Inspire Charter Schools Business Overview
7.7.3 Inspire Charter Schools Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.7.4 Inspire Charter Schools Virtual Schools Product Portfolio
7.7.5 Inspire Charter Schools Recent Developments
7.8 Abbotsford Virtual School
7.8.1 Abbotsford Virtual School Comapny Information
7.8.2 Abbotsford Virtual School Business Overview
7.8.3 Abbotsford Virtual School Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.8.4 Abbotsford Virtual School Virtual Schools Product Portfolio
7.8.5 Abbotsford Virtual School Recent Developments
7.9 Alaska Virtual School
7.9.1 Alaska Virtual School Comapny Information
7.9.2 Alaska Virtual School Business Overview
7.9.3 Alaska Virtual School Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.9.4 Alaska Virtual School Virtual Schools Product Portfolio
7.9.5 Alaska Virtual School Recent Developments
7.10 Basehor-Linwood Virtual School
7.10.1 Basehor-Linwood Virtual School Comapny Information
7.10.2 Basehor-Linwood Virtual School Business Overview
7.10.3 Basehor-Linwood Virtual School Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.10.4 Basehor-Linwood Virtual School Virtual Schools Product Portfolio
7.10.5 Basehor-Linwood Virtual School Recent Developments
7.11 Acklam Grange
7.11.1 Acklam Grange Comapny Information
7.11.2 Acklam Grange Business Overview
7.11.3 Acklam Grange Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.11.4 Acklam Grange Virtual Schools Product Portfolio
7.11.5 Acklam Grange Recent Developments
7.12 Illinois Virtual School (IVS)
7.12.1 Illinois Virtual School (IVS) Comapny Information
7.12.2 Illinois Virtual School (IVS) Business Overview
7.12.3 Illinois Virtual School (IVS) Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.12.4 Illinois Virtual School (IVS) Virtual Schools Product Portfolio
7.12.5 Illinois Virtual School (IVS) Recent Developments
7.13 Virtual High School(VHS)
7.13.1 Virtual High School(VHS) Comapny Information
7.13.2 Virtual High School(VHS) Business Overview
7.13.3 Virtual High School(VHS) Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.13.4 Virtual High School(VHS) Virtual Schools Product Portfolio
7.13.5 Virtual High School(VHS) Recent Developments
7.14 Aurora College
7.14.1 Aurora College Comapny Information
7.14.2 Aurora College Business Overview
7.14.3 Aurora College Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.14.4 Aurora College Virtual Schools Product Portfolio
7.14.5 Aurora College Recent Developments
7.15 Wey Education Schools Trust
7.15.1 Wey Education Schools Trust Comapny Information
7.15.2 Wey Education Schools Trust Business Overview
7.15.3 Wey Education Schools Trust Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.15.4 Wey Education Schools Trust Virtual Schools Product Portfolio
7.15.5 Wey Education Schools Trust Recent Developments
7.16 N High School
7.16.1 N High School Comapny Information
7.16.2 N High School Business Overview
7.16.3 N High School Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.16.4 N High School Virtual Schools Product Portfolio
7.16.5 N High School Recent Developments
7.17 Beijing Changping School
7.17.1 Beijing Changping School Comapny Information
7.17.2 Beijing Changping School Business Overview
7.17.3 Beijing Changping School Virtual Schools Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.17.4 Beijing Changping School Virtual Schools Product Portfolio
7.17.5 Beijing Changping School Recent Developments
8 North America
8.1 North America Virtual Schools Revenue (2019-2030)
8.2 North America Virtual Schools Revenue by Type (2019-2030)
8.2.1 North America Virtual Schools Revenue by Type (2019-2024)
8.2.2 North America Virtual Schools Revenue by Type (2025-2030)
8.3 North America Virtual Schools Revenue Share by Type (2019-2030)
8.4 North America Virtual Schools Revenue by Application (2019-2030)
8.4.1 North America Virtual Schools Revenue by Application (2019-2024)
8.4.2 North America Virtual Schools Revenue by Application (2025-2030)
8.5 North America Virtual Schools Revenue Share by Application (2019-2030)
8.6 North America Virtual Schools Revenue by Country
8.6.1 North America Virtual Schools Revenue by Country (2019 VS 2023 VS 2030)
8.6.2 North America Virtual Schools Revenue by Country (2019-2024)
8.6.3 North America Virtual Schools Revenue by Country (2025-2030)
8.6.4 U.S.
8.6.5 Canada

9 Europe
9.1 Europe Virtual Schools Revenue (2019-2030)
9.2 Europe Virtual Schools Revenue by Type (2019-2030)
9.2.1 Europe Virtual Schools Revenue by Type (2019-2024)
9.2.2 Europe Virtual Schools Revenue by Type (2025-2030)
9.3 Europe Virtual Schools Revenue Share by Type (2019-2030)
9.4 Europe Virtual Schools Revenue by Application (2019-2030)
9.4.1 Europe Virtual Schools Revenue by Application (2019-2024)
9.4.2 Europe Virtual Schools Revenue by Application (2025-2030)
9.5 Europe Virtual Schools Revenue Share by Application (2019-2030)
9.6 Europe Virtual Schools Revenue by Country
9.6.1 Europe Virtual Schools Revenue by Country (2019 VS 2023 VS 2030)
9.6.2 Europe Virtual Schools Revenue by Country (2019-2024)
9.6.3 Europe Virtual Schools Revenue by Country (2025-2030)
9.6.4 Germany
9.6.5 France
9.6.6 U.K.
9.6.7 Italy
9.6.8 Russia

10 China
10.1 China Virtual Schools Revenue (2019-2030)
10.2 China Virtual Schools Revenue by Type (2019-2030)
10.2.1 China Virtual Schools Revenue by Type (2019-2024)
10.2.2 China Virtual Schools Revenue by Type (2025-2030)
10.3 China Virtual Schools Revenue Share by Type (2019-2030)
10.4 China Virtual Schools Revenue by Application (2019-2030)
10.4.1 China Virtual Schools Revenue by Application (2019-2024)
10.4.2 China Virtual Schools Revenue by Application (2025-2030)
10.5 China Virtual Schools Revenue Share by Application (2019-2030)

11 Asia (Excluding China)
11.1 Asia Virtual Schools Revenue (2019-2030)
11.2 Asia Virtual Schools Revenue by Type (2019-2030)
11.2.1 Asia Virtual Schools Revenue by Type (2019-2024)
11.2.2 Asia Virtual Schools Revenue by Type (2025-2030)
11.3 Asia Virtual Schools Revenue Share by Type (2019-2030)
11.4 Asia Virtual Schools Revenue by Application (2019-2030)
11.4.1 Asia Virtual Schools Revenue by Application (2019-2024)
11.4.2 Asia Virtual Schools Revenue by Application (2025-2030)
11.5 Asia Virtual Schools Revenue Share by Application (2019-2030)
11.6 Asia Virtual Schools Revenue by Country
11.6.1 Asia Virtual Schools Revenue by Country (2019 VS 2023 VS 2030)
11.6.2 Asia Virtual Schools Revenue by Country (2019-2024)
11.6.3 Asia Virtual Schools Revenue by Country (2025-2030)
11.6.4 Japan
11.6.5 South Korea
11.6.6 India
11.6.7 Australia
11.6.8 China Taiwan
11.6.9 Southeast Asia

12 Middle East, Africa, Latin America
12.1 MEALA Virtual Schools Revenue (2019-2030)
12.2 MEALA Virtual Schools Revenue by Type (2019-2030)
12.2.1 MEALA Virtual Schools Revenue by Type (2019-2024)
12.2.2 MEALA Virtual Schools Revenue by Type (2025-2030)
12.3 MEALA Virtual Schools Revenue Share by Type (2019-2030)
12.4 MEALA Virtual Schools Revenue by Application (2019-2030)
12.4.1 MEALA Virtual Schools Revenue by Application (2019-2024)
12.4.2 MEALA Virtual Schools Revenue by Application (2025-2030)
12.5 MEALA Virtual Schools Revenue Share by Application (2019-2030)
12.6 MEALA Virtual Schools Revenue by Country
12.6.1 MEALA Virtual Schools Revenue by Country (2019 VS 2023 VS 2030)
12.6.2 MEALA Virtual Schools Revenue by Country (2019-2024)
12.6.3 MEALA Virtual Schools Revenue by Country (2025-2030)
12.6.4 Mexico
12.6.5 Brazil
12.6.6 Israel
12.6.7 Argentina
12.6.8 Colombia
12.6.9 Turkey
12.6.10 Saudi Arabia
12.6.11 UAE

13 Concluding Insights
14 Appendix
14.1 Reasons for Doing This Study
14.2 Research Methodology
14.3 Research Process
14.4 Authors List of This Report
14.5 Data Source
14.5.1 Secondary Sources
14.5.2 Primary Sources
14.6 Disclaimer

 

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