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プログラマティック・ディスプレイの世界市場分析と予測 2024-2030


Global Programmatic Display Market Analysis and Forecast 2024-2030

プログラマティック広告とは、リアルタイム入札を利用したデスクトップディスプレイ、動画、FBX、モバイル広告の売買の自動化である。プログラマティックとは、デマンドサイド・ソフトウェア(DSP)のインターフ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 図表数 言語
APO Research
エーピーオーリサーチ
2024年4月24日 US$4,950
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サマリー

プログラマティック広告とは、リアルタイム入札を利用したデスクトップディスプレイ、動画、FBX、モバイル広告の売買の自動化である。プログラマティックとは、デマンドサイド・ソフトウェア(DSP)のインターフェースとアルゴリズムによって、オンライン・キャンペーンがどのように予約、フライト、分析、最適化されるかを説明するものである。
プログラマティック広告は、広告主とパブリッシャーをつなぐ取引所を通じて広告在庫を売買する自動化された方法として誕生した。エクスチェンジは検索から始まったが、今日ではディスプレイ、ソーシャル、モバイルからテレビ、ラジオ、屋外まで、すべてのチャネルをカバーしている。

APOリサーチによると、世界のプログラマティックディスプレイ市場は、2024年の100万米ドルから2030年には100万米ドルに成長し、予測期間中の年間平均成長率(CAGR)は%になると予測されている。

世界のプログラマティック・ディスプレイの主要プレーヤーには、Facebook、Google(Doubleclick)、Amazon、Alibaba、Tencentなどが含まれます。世界の上位5社のシェアは約55%。
北米が最大市場で、約55%のシェアを占め、次いで欧州とアジア太平洋地域が40%以上のシェアを占めている。
製品別では、リアルタイム入札(RTB)が最大のセグメントで、シェアは50%を超えている。また、アプリケーション別では、Eコマース広告が最も多く、次いで旅行広告となっている。





レポート内容
本レポートでは、プログラマティックディスプレイの世界市場の概要、市場規模を紹介します。2019年~2023年の過去の市場収益データ、2024年の予測、2030年までのCAGR予測による世界市場動向の分析。

本レポートでは、プログラマティックディスプレイの主要生産者を調査し、主要地域・国の収益も掲載しています。プログラマティックディスプレイの今後の市場ポテンシャルと、この市場を様々なセグメントやサブセグメントに予測するための主要地域や国に焦点を当てます。米国、カナダ、メキシコ、ブラジル、中国、日本、韓国、東南アジア、インド、ドイツ、英国、イタリア、中東、アフリカ、その他の国々の国別データと市場価値分析。

本レポートでは、2019年から2024年までのデータについて、プログラマティックディスプレイの収益、市場シェア、主要メーカーの業界ランキングに焦点を当てています。世界のプログラマティックディスプレイ市場における主要な利害関係者を特定し、その競争環境と市場ポジショニングを最近の動向とセグメント別の収益に基づいて分析します。本レポートは、利害関係者が競争状況を理解し、より多くの洞察を得て、より良い方法で事業と市場戦略を位置づけるのに役立ちます。

本レポートでは、2019年から2030年までのタイプ別、用途別セグメントデータ、収益、成長率を分析しています。プログラマティックディスプレイの収益、予測成長動向、生産技術、用途、エンドユーザー産業の市場規模を評価・予測します。

Facebook、Google(Doubleclick)、Amazon、Alibaba、Adobe Systems Incorporated、Tencent、Baidu、ByteDance、Verizon Communicationsなど、世界の主要プレイヤーの詳細な企業プロフィール。

企業別プログラマティック・ディスプレイ部門
フェイスブック
グーグル(ダブルクリック)
アマゾン
アリババ
アドビシステムズ
テンセント
バイドゥ
バイトダンス
ベライゾン・コミュニケーションズ
イーベイ
エクスペディア
メディアマス
トレードデスク
Xandr
楽天

プログラマティック・ディスプレイのタイプ別セグメント
リアルタイム入札(RTB)
プログラマティック・ダイレクト
プライベートエクスチェンジバイイング(PMP)

プログラマティック・ディスプレイの用途別セグメント
Eコマース広告
旅行広告
ゲーム広告
その他

地域別プログラマティックディスプレイセグメント
北米
米国
カナダ
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
ロシア
アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
オーストラリア
中国 台湾
インドネシア
タイ
マレーシア
ラテンアメリカ
メキシコ
ブラジル
アルゼンチン
中東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦

調査目的
1.成長率(CAGR)、市場シェア、歴史、予測を含む世界の現状と将来予測を分析・調査する。
2.主要プレイヤー、収益、市場シェア、および最近の動向を紹介する。
3.地域別、タイプ別、メーカー別、用途別にデータを分割する。
4.世界と主要地域の市場の可能性と優位性、機会と課題、阻害要因とリスクを分析する。
5.世界と地域における重要なトレンド、促進要因、影響要因を特定する。
6.市場における事業拡大、契約、新製品発売、買収などの競争上の動きを分析する。

本レポートを購入する理由
1.本レポートは、読者が潜在的な利益を高めるために、業界内の競争と競争環境の戦略を理解するのに役立ちます。また、世界のプログラマティックディスプレイ市場の競争環境に焦点を当て、主要企業の市場シェア、業界ランキング、競合エコシステム、市場実績、新製品開発、経営状況、事業拡大、買収などを詳細に紹介し、読者が主要な競合企業を特定し、市場の競争パターンを深く理解するのに役立ちます。
2.本レポートは、関係者がプログラマティックディスプレイの世界的な産業状況と動向を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供します。
3.本レポートは、利害関係者が競合他社をよりよく理解し、ビジネスにおける地位を強化するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。競争環境のセクションには、市場シェアと順位(市場規模)、競合のエコシステム、新製品開発、拡大、買収などが含まれます。
4.本レポートは、斬新な技術統合、機能、市場の最新動向を常に更新しています。
5.本レポートは、ステークホルダーが世界的にどの地域をターゲットとすべきかを洞察するのに役立ちます。
6.本レポートは、関係者がプログラマティックディスプレイの採用に関するエンドユーザーの認識を洞察するのに役立ちます。
7.本レポートは、関係者が市場の主要プレイヤーを特定し、その価値ある貢献を理解するのに役立ちます。

各章の概要
第1章: レポートの対象範囲、各市場セグメント(製品タイプ、用途など)の市場規模、今後の発展可能性などを含むエグゼクティブサマリーを紹介。市場の現状と、短期・中期・長期的にどのような進化を遂げるかについて、ハイレベルな見解を提供します。
第2章: 市場ダイナミクス、市場の最新動向、市場の促進要因と制限要因、業界メーカーが直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介します。
第3章 世界および地域レベルのプログラマティックディスプレイの収益各地域と主要国の市場規模と発展の可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、今後の発展展望、市場空間、生産能力などを紹介している。
第4章:プログラマティックディスプレイ企業の競争環境、売上高、市場シェア、業界ランキング、最新開発計画、合併・買収情報などを詳細に分析。
第5章:各種市場セグメントを種類別に分析し、各市場セグメントの収益、発展の可能性を網羅し、読者が各市場セグメントのブルーオーシャン市場を見つけるのに役立つ。
第6章:読者が異なる川下市場におけるブルーオーシャン市場を見つけるのを助けるために、各市場セグメントの収益、発展の可能性をカバーする、アプリケーション別の様々な市場セグメントの分析を提供します。
第7章:主要企業のプロフィールを提供し、製品の説明と仕様、プログラマティックディスプレイの収益、粗利益率、最近の開発など、市場の主要企業の基本的な状況を詳しく紹介する。
第8章 北米(米国・カナダ):タイプ別、用途別、国別、セグメント別収益。
第9章:欧州:タイプ別、用途別、国別、セグメント別収益。
第10章:中国 タイプ別、用途別、セグメント別収益。
第11章:アジア(中国を除く)タイプ、用途別、地域別、セグメント別収益。
第12章:中東、アフリカ、中南米タイプ、用途別、国別、セグメント別収益。
第13章:本レポートの主な結論考察
第13章:報告書の主な結論に至る考察。


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目次

1 市場概要
1.1 製品の定義
1.2 プログラマティックディスプレイのタイプ別市場
1.2.1 プログラマティック・ディスプレイの世界市場規模(タイプ別)、2019年 VS 2023年 VS 2030年
1.2.2 リアルタイム入札(RTB)
1.2.3 プログラマティック・ダイレクト
1.2.4 プライベートエクスチェンジバイイング(PMP)
1.3 プログラマティック・ディスプレイの用途別市場
1.3.1 プログラマティック・ディスプレイの世界市場規模(用途別)、2019年 VS 2023年 VS 2030年
1.3.2 Eコマース広告
1.3.3 旅行広告
1.3.4 ゲーム広告
1.3.5 その他
1.4 前提条件と限界
1.5 研究目標と目的

2 プログラマティック・ディスプレイ市場のダイナミクス
2.1 プログラマティック・ディスプレイ産業の動向
2.2 プログラマティック・ディスプレイ産業の促進要因
2.3 プログラマティック・ディスプレイ産業の機会と課題
2.4 プログラマティック・ディスプレイ産業の阻害要因

3 世界の成長展望
3.1 世界のプログラマティック・ディスプレイ市場の展望(2019-2030年)
3.2 世界のプログラマティック・ディスプレイの地域別成長動向
3.2.1 プログラマティック・ディスプレイの世界地域別市場規模:2019年VS2023年VS2030年
3.2.2 世界のプログラマティック・ディスプレイの地域別市場規模(2019-2024)
3.2.3 プログラマティック・ディスプレイの世界市場規模:地域別(2025年-2030年)
4 プレーヤー別の競争環境
4.1 世界のプログラマティック・ディスプレイのプレイヤー別収益
4.1.1 世界のプログラマティック・ディスプレイのプレイヤー別収益(2019-2024)
4.1.2 世界のプログラマティック・ディスプレイのプレイヤー別収益市場シェア(2019-2024)
4.1.3 2023年における世界のプログラマティック・ディスプレイ・プレイヤーの収入シェア上位10位および上位5位
4.2 世界のプログラマティック・ディスプレイ主要プレイヤーランキング、2022年VS 2023年VS 2024年
4.3 世界のプログラマティック・ディスプレイ主要プレイヤーの本社とサービス提供地域
4.4 世界のプログラマティック・ディスプレイ・プレイヤー、製品タイプ&用途
4.5 世界のプログラマティック・ディスプレイ・プレイヤーの商品化時期
4.6 市場の競合分析
4.6.1 世界のプログラマティックディスプレイ市場CR5とHHI
4.6.2 2023年 プログラマティック・ディスプレイの世界上位5社と10社の売上高シェア
4.6.3 2023年プログラマティック・ディスプレイのティア1、ティア2、ティア3

5 プログラマティック・ディスプレイのタイプ別市場規模
5.1 世界のプログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
5.2 世界のプログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2019年~2030年)
5.3 世界のプログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益市場シェア(2019年~2030年)

6 プログラマティック・ディスプレイの用途別市場規模
6.1 世界のプログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
6.2 世界のプログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2019-2030)
6.3 世界のプログラマティック・ディスプレイの用途別収益市場シェア(2019-2030)

7 企業プロフィール
7.1 フェイスブック
7.1.1 Facebookの企業情報
7.1.2 Facebookの事業概要
7.1.3 Facebookのプログラマティック・ディスプレイの収益とグロス・マージン(2019-2024)
7.1.4 Facebookのプログラマティック・ディスプレイ製品ポートフォリオ
7.1.5 Facebookの最近の動向
7.2 グーグル(ダブルクリック)
7.2.1 グーグル(ダブルクリック)の企業情報
7.2.2 グーグル(ダブルクリック)の事業概要
7.2.3 グーグル(ダブルクリック)のプログラマティック・ディスプレイの収益と売上総利益率(2019-2024)
7.2.4 Google(ダブルクリック)のプログラマティックディスプレイ製品ポートフォリオ
7.2.5 グーグル(ダブルクリック)の最近の動向
7.3 アマゾン
7.3.1 アマゾン企業情報
7.3.2 アマゾンの事業概要
7.3.3 Amazon プログラマティック・ディスプレイの売上高とグロス・マージン(2019-2024)
7.3.4 アマゾンのプログラマティック・ディスプレイ製品ポートフォリオ
7.3.5 アマゾンの最近の動向
7.4 アリババ
7.4.1 アリババ企業情報
7.4.2 アリババの事業概要
7.4.3 アリババ・プログラマティック・ディスプレイの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.4.4 アリババのプログラマティック・ディスプレイ製品ポートフォリオ
7.4.5 アリババの最近の動向
7.5 アドビ システムズ インコーポレイテッド
7.5.1 アドビ システムズ社の企業情報
7.5.2 アドビ システムズ社の事業概要
7.5.3 アドビ システムズ インコーポレイテッドのプログラマティックディスプレイの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.5.4 アドビ システムズ社のプログラマティックディスプレイ製品ポートフォリオ
7.5.5 アドビシステムズ社の最近の動向
7.6 テンセント
7.6.1 テンセント企業情報
7.6.2 テンセントの事業概要
7.6.3 テンセントのプログラマティック・ディスプレイの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.6.4 テンセントのプログラマティックディスプレイ製品ポートフォリオ
7.6.5 テンセントの最近の動向
7.7 百度
7.7.1 百度企業情報
7.7.2 百度の事業概要
7.7.3 百度プログラマティック・ディスプレイの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.7.4 百度のプログラマティック・ディスプレイ製品ポートフォリオ
7.7.5 百度の最近の動向
7.8 バイトダンス
7.8.1 バイトダンス企業情報
7.8.2 バイトダンス事業概要
7.8.3 ByteDance プログラマティックディスプレイの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.8.4 ByteDanceのプログラマティックディスプレイ製品ポートフォリオ
7.8.5 ByteDanceの最近の動向
7.9 ベライゾン・コミュニケーションズ
7.9.1 ベライゾン・コミュニケーションズの会社情報
7.9.2 ベライゾン・コミュニケーションズの事業概要
7.9.3 ベライゾン・コミュニケーションズのプログラマティック・ディスプレイの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.9.4 ベライゾン・コミュニケーションズのプログラマティック・ディスプレイ製品ポートフォリオ
7.9.5 ベライゾン・コミュニケーションズの最近の動向
7.10 イーベイ
7.10.1 eBay企業情報
7.10.2 eBayの事業概要
7.10.3 eBay プログラマティック・ディスプレイの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.10.4 eBayのプログラマティック・ディスプレイ製品ポートフォリオ
7.10.5 eBayの最近の動向
7.11 エクスペディア
7.11.1 エクスペディア企業情報
7.11.2 エクスペディアの事業概要
7.11.3 エクスペディアのプログラマティック・ディスプレイの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.11.4 エクスペディアのプログラマティック・ディスプレイ製品ポートフォリオ
7.11.5 エクスペディアの最近の動向
7.12 メディアマス
7.12.1 メディアマス社情報
7.12.2 メディアマス社の事業概要
7.12.3 メディアマス社のプログラマティック・ディスプレイの収益とグロス・マージン(2019-2024)
7.12.4 メディアマス社のプログラマティック・ディスプレイ製品ポートフォリオ
7.12.5 メディアマス社の最近の動向
7.13 トレードデスク
7.13.1 トレードデスクの会社情報
7.13.2 トレードデスク事業概要
7.13.3 トレードデスクのプログラマティック・ディスプレイの売上高と売上総利益率(2019年~2024年)
7.13.4 トレードデスクのプログラマティックディスプレイ製品ポートフォリオ
7.13.5 トレードデスクの最近の動向
7.14 Xandr
7.14.1 Xandr社情報
7.14.2 Xandrの事業概要
7.14.3 Xandrのプログラマティックディスプレイの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.14.4 Xandrのプログラマティックディスプレイ製品ポートフォリオ
7.14.5 Xandrの最近の動向
7.15 楽天
7.15.1 楽天の企業情報
7.15.2 楽天の事業概要
7.15.3 楽天プログラマティック・ディスプレイの売上高と売上総利益率(2019-2024)
7.15.4 楽天のプログラマティックディスプレイ製品ポートフォリオ
7.15.5 楽天の最近の動向
8 北米
8.1 北米 プログラマティックディスプレイの収益(2019-2030)
8.2 北米 プログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2019-2030)
8.2.1 北米 プログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2019-2024)
8.2.2 北米プログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2025-2030)
8.3 北米 プログラマティックディスプレイのタイプ別売上シェア(2019-2030)
8.4 北米プログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2019-2030)
8.4.1 北米のプログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2019-2024)
8.4.2 北米プログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2025-2030)
8.5 北米のプログラマティック・ディスプレイの用途別収益シェア(2019-2030)
8.6 北米のプログラマティック・ディスプレイの国別収益
8.6.1 北米のプログラマティック・ディスプレイの国別収益(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
8.6.2 北米のプログラマティック・ディスプレイの国別収益(2019-2024)
8.6.3 北米のプログラマティック・ディスプレイの国別収益(2025年~2030年)
8.6.4 米国
8.6.5 カナダ

9 欧州
9.1 欧州 プログラマティックディスプレイの収益(2019-2030)
9.2 欧州のプログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2019-2030)
9.2.1 欧州 プログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2019-2024)
9.2.2 欧州 プログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2025-2030)
9.3 欧州 プログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益シェア(2019-2030)
9.4 欧州のプログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2019-2030)
9.4.1 欧州プログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2019-2024)
9.4.2 欧州のプログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2025-2030)
9.5 欧州 プログラマティック・ディスプレイ アプリケーション別収益シェア(2019-2030)
9.6 欧州のプログラマティック・ディスプレイの国別収益
9.6.1 欧州のプログラマティック・ディスプレイの国別収益(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
9.6.2 欧州のプログラマティック・ディスプレイの国別収益(2019-2024)
9.6.3 欧州のプログラマティック・ディスプレイの国別収益(2025-2030)
9.6.4 ドイツ
9.6.5 フランス
9.6.6 イギリス
9.6.7 イタリア
9.6.8 ロシア

10 中国
10.1 中国のプログラマティック・ディスプレイの収益(2019-2030年)
10.2 中国のプログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2019-2030)
10.2.1 中国のプログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2019-2024)
10.2.2 中国のプログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2025-2030)
10.3 中国のプログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益シェア(2019-2030)
10.4 中国のプログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2019-2030)
10.4.1 中国のプログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2019-2024)
10.4.2 中国のプログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2025-2030)
10.5 中国のプログラマティック・ディスプレイの用途別収益シェア(2019-2030)

11 アジア(中国を除く)
11.1 アジアのプログラマティック・ディスプレイの収益(2019-2030)
11.2 アジアのプログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2019-2030)
11.2.1 アジアのプログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2019-2024)
11.2.2 アジアのプログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2025-2030)
11.3 アジアのプログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益シェア(2019-2030)
11.4 アジアのプログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2019-2030)
11.4.1 アジアのプログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2019-2024)
11.4.2 アジアのプログラマティック・ディスプレイの用途別収益(2025-2030)
11.5 アジアのプログラマティック・ディスプレイの用途別収益シェア(2019-2030)
11.6 アジアのプログラマティック・ディスプレイの国別収益
11.6.1 アジアのプログラマティック・ディスプレイの国別収益(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
11.6.2 アジアのプログラマティック・ディスプレイの国別収益(2019-2024)
11.6.3 アジアのプログラマティック・ディスプレイの国別収益(2025-2030)
11.6.4 日本
11.6.5 韓国
11.6.6 インド
11.6.7 オーストラリア
11.6.8 中国 台湾
11.6.9 東南アジア

12 中東、アフリカ、ラテンアメリカ
12.1 MEALA プログラマティックディスプレイの収益(2019-2030)
12.2 MEALA プログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2019-2030)
12.2.1 MEALA プログラマティック・ディスプレイのタイプ別収入(2019-2024)
12.2.2 MEALAプログラマティック・ディスプレイのタイプ別収益(2025-2030)
12.3 MEALAプログラマティック・ディスプレイのタイプ別売上シェア(2019-2030)
12.4 MEALAプログラマティック・ディスプレイの用途別売上収益(2019-2030)
12.4.1 MEALA プログラマティック・ディスプレイのアプリケーション別収益(2019-2024)
12.4.2 MEALA プログラマティック・ディスプレイのアプリケーション別収益(2025-2030)
12.5 MEALA プログラマティック・ディスプレイのアプリケーション別売上シェア(2019-2030)
12.6 MEALA プログラマティック・ディスプレイの国別歳入
12.6.1 MEALAプログラマティック・ディスプレイの国別売上収益(2019年 VS 2023年 VS 2030年)
12.6.2 MEALA プログラマティック・ディスプレイの国別売上収益(2019-2024)
12.6.3 MEALA プログラマティック・ディスプレイの国別売上収益(2025年-2030年)
12.6.4 メキシコ
12.6.5 ブラジル
12.6.6 イスラエル
12.6.7 アルゼンチン
12.6.8 コロンビア
12.6.9 トルコ
12.6.10 サウジアラビア
12.6.11 アラブ首長国連邦

13 結論
14 付録
14.1 調査の理由
14.2 調査方法
14.3 調査プロセス
14.4 本報告書の執筆者リスト
14.5 データソース
14.5.1 二次情報源
14.5.2 一次情報源
14.6 免責事項

 

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Summary

Programmatic Advertising is the automation of the buying and selling of desktop display, video, FBX, and mobile ads using real-time-bidding. Programmatic describes how online campaigns are booked, flighted, analyzed, and optimized via demand-side software (DSP) interfaces and algorithms.
Programmatic advertising sprang to life as an automated way to buy and sell ad inventory through exchanges that connect advertisers to publishers. The exchanges started with search, but today they cover all channels, from display, social, and mobile to television, radio, and outdoor.

According to APO Research, The global Programmatic Display market is projected to grow from US$ million in 2024 to US$ million by 2030, at a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of % during the forecast period.

Global Programmatic Display key players include Facebook, Google (Doubleclick), Amazon, Alibaba, Tencent, etc. Global top five manufacturers hold a share about 55%.
North America is the largest market, with a share about 55%, followed by Europe and Asia-Pacific, both have a share over 40 percent.
In terms of product, Real Time Bidding (RTB) is the largest segment, with a share over 50%. And in terms of application, the largest application is E-commerce Ads, followed by Travel Ads.





Report Includes
This report presents an overview of global market for Programmatic Display, market size. Analyses of the global market trends, with historic market revenue data for 2019 - 2023, estimates for 2024, and projections of CAGR through 2030.

This report researches the key producers of Programmatic Display, also provides the revenue of main regions and countries. Of the upcoming market potential for Programmatic Display, and key regions or countries of focus to forecast this market into various segments and sub-segments. Country specific data and market value analysis for the U.S., Canada, Mexico, Brazil, China, Japan, South Korea, Southeast Asia, India, Germany, the U.K., Italy, Middle East, Africa, and Other Countries.

This report focuses on the Programmatic Display revenue, market share and industry ranking of main manufacturers, data from 2019 to 2024. Identification of the major stakeholders in the global Programmatic Display market, and analysis of their competitive landscape and market positioning based on recent developments and segmental revenues. This report will help stakeholders to understand the competitive landscape and gain more insights and position their businesses and market strategies in a better way.

This report analyzes the segments data by Type and by Application, revenue, and growth rate, from 2019 to 2030. Evaluation and forecast the market size for Programmatic Display revenue, projected growth trends, production technology, application and end-user industry.

Descriptive company profiles of the major global players, including Facebook, Google (Doubleclick), Amazon, Alibaba, Adobe Systems Incorporated, Tencent, Baidu, ByteDance and Verizon Communications, etc.

Programmatic Display segment by Company
Facebook
Google (Doubleclick)
Amazon
Alibaba
Adobe Systems Incorporated
Tencent
Baidu
ByteDance
Verizon Communications
eBay
Expedia
MediaMath
The Trade Desk
Xandr
Rakuten

Programmatic Display segment by Type
Real Time Bidding (RTB)
Programmatic Direct
Private Exchange Buying (PMP)

Programmatic Display segment by Application
E-commerce Ads
Travel Ads
Game Ads
Others

Programmatic Display segment by Region
North America
U.S.
Canada
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Australia
China Taiwan
Indonesia
Thailand
Malaysia
Latin America
Mexico
Brazil
Argentina
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE

Study Objectives
1. To analyze and research the global status and future forecast, involving growth rate (CAGR), market share, historical and forecast.
2. To present the key players, revenue, market share, and Recent Developments.
3. To split the breakdown data by regions, type, manufacturers, and Application.
4. To analyze the global and key regions market potential and advantage, opportunity and challenge, restraints, and risks.
5. To identify significant trends, drivers, influence factors in global and regions.
6. To analyze competitive developments such as expansions, agreements, new product launches, and acquisitions in the market.

Reasons to Buy This Report
1. This report will help the readers to understand the competition within the industries and strategies for the competitive environment to enhance the potential profit. The report also focuses on the competitive landscape of the global Programmatic Display market, and introduces in detail the market share, industry ranking, competitor ecosystem, market performance, new product development, operation situation, expansion, and acquisition. etc. of the main players, which helps the readers to identify the main competitors and deeply understand the competition pattern of the market.
2. This report will help stakeholders to understand the global industry status and trends of Programmatic Display and provides them with information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities.
3. This report will help stakeholders to understand competitors better and gain more insights to strengthen their position in their businesses. The competitive landscape section includes the market share and rank (in market size), competitor ecosystem, new product development, expansion, and acquisition.
4. This report stays updated with novel technology integration, features, and the latest developments in the market.
5. This report helps stakeholders to gain insights into which regions to target globally.
6. This report helps stakeholders to gain insights into the end-user perception concerning the adoption of Programmatic Display.
7. This report helps stakeholders to identify some of the key players in the market and understand their valuable contribution.

Chapter Outline
Chapter 1: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (product type, application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.
Chapter 2: Introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 3: Revenue of Programmatic Display in global and regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space, and capacity of each country in the world.
Chapter 4: Detailed analysis of Programmatic Display company competitive landscape, revenue, market share and industry ranking, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 5: Provides the analysis of various market segments by type, covering the revenue, and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 6: Provides the analysis of various market segments by application, covering the revenue, and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 7: Provides profiles of key companies, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product descriptions and specifications, Programmatic Display revenue, gross margin, and recent development, etc.
Chapter 8: North America (US & Canada) by type, by application and by country, revenue for each segment.
Chapter 9: Europe by type, by application and by country, revenue for each segment.
Chapter 10: China type, by application, revenue for each segment.
Chapter 11: Asia (excluding China) type, by application and by region, revenue for each segment.
Chapter 12: Middle East, Africa, and Latin America type, by application and by country, revenue for each segment.
Chapter 13: The main concluding insights of the report.
Chapter 13: The main concluding insights of the report.



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Table of Contents

1 Market Overview
1.1 Product Definition
1.2 Programmatic Display Market by Type
1.2.1 Global Programmatic Display Market Size by Type, 2019 VS 2023 VS 2030
1.2.2 Real Time Bidding (RTB)
1.2.3 Programmatic Direct
1.2.4 Private Exchange Buying (PMP)
1.3 Programmatic Display Market by Application
1.3.1 Global Programmatic Display Market Size by Application, 2019 VS 2023 VS 2030
1.3.2 E-commerce Ads
1.3.3 Travel Ads
1.3.4 Game Ads
1.3.5 Others
1.4 Assumptions and Limitations
1.5 Study Goals and Objectives

2 Programmatic Display Market Dynamics
2.1 Programmatic Display Industry Trends
2.2 Programmatic Display Industry Drivers
2.3 Programmatic Display Industry Opportunities and Challenges
2.4 Programmatic Display Industry Restraints

3 Global Growth Perspective
3.1 Global Programmatic Display Market Perspective (2019-2030)
3.2 Global Programmatic Display Growth Trends by Region
3.2.1 Global Programmatic Display Market Size by Region: 2019 VS 2023 VS 2030
3.2.2 Global Programmatic Display Market Size by Region (2019-2024)
3.2.3 Global Programmatic Display Market Size by Region (2025-2030)
4 Competitive Landscape by Players
4.1 Global Programmatic Display Revenue by Players
4.1.1 Global Programmatic Display Revenue by Players (2019-2024)
4.1.2 Global Programmatic Display Revenue Market Share by Players (2019-2024)
4.1.3 Global Programmatic Display Players Revenue Share Top 10 and Top 5 in 2023
4.2 Global Programmatic Display Key Players Ranking, 2022 VS 2023 VS 2024
4.3 Global Programmatic Display Key Players Headquarters & Area Served
4.4 Global Programmatic Display Players, Product Type & Application
4.5 Global Programmatic Display Players Commercialization Time
4.6 Market Competitive Analysis
4.6.1 Global Programmatic Display Market CR5 and HHI
4.6.2 Global Top 5 and 10 Programmatic Display Players Market Share by Revenue in 2023
4.6.3 2023 Programmatic Display Tier 1, Tier 2, and Tier 3

5 Programmatic Display Market Size by Type
5.1 Global Programmatic Display Revenue by Type (2019 VS 2023 VS 2030)
5.2 Global Programmatic Display Revenue by Type (2019-2030)
5.3 Global Programmatic Display Revenue Market Share by Type (2019-2030)

6 Programmatic Display Market Size by Application
6.1 Global Programmatic Display Revenue by Application (2019 VS 2023 VS 2030)
6.2 Global Programmatic Display Revenue by Application (2019-2030)
6.3 Global Programmatic Display Revenue Market Share by Application (2019-2030)

7 Company Profiles
7.1 Facebook
7.1.1 Facebook Comapny Information
7.1.2 Facebook Business Overview
7.1.3 Facebook Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.1.4 Facebook Programmatic Display Product Portfolio
7.1.5 Facebook Recent Developments
7.2 Google (Doubleclick)
7.2.1 Google (Doubleclick) Comapny Information
7.2.2 Google (Doubleclick) Business Overview
7.2.3 Google (Doubleclick) Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.2.4 Google (Doubleclick) Programmatic Display Product Portfolio
7.2.5 Google (Doubleclick) Recent Developments
7.3 Amazon
7.3.1 Amazon Comapny Information
7.3.2 Amazon Business Overview
7.3.3 Amazon Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.3.4 Amazon Programmatic Display Product Portfolio
7.3.5 Amazon Recent Developments
7.4 Alibaba
7.4.1 Alibaba Comapny Information
7.4.2 Alibaba Business Overview
7.4.3 Alibaba Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.4.4 Alibaba Programmatic Display Product Portfolio
7.4.5 Alibaba Recent Developments
7.5 Adobe Systems Incorporated
7.5.1 Adobe Systems Incorporated Comapny Information
7.5.2 Adobe Systems Incorporated Business Overview
7.5.3 Adobe Systems Incorporated Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.5.4 Adobe Systems Incorporated Programmatic Display Product Portfolio
7.5.5 Adobe Systems Incorporated Recent Developments
7.6 Tencent
7.6.1 Tencent Comapny Information
7.6.2 Tencent Business Overview
7.6.3 Tencent Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.6.4 Tencent Programmatic Display Product Portfolio
7.6.5 Tencent Recent Developments
7.7 Baidu
7.7.1 Baidu Comapny Information
7.7.2 Baidu Business Overview
7.7.3 Baidu Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.7.4 Baidu Programmatic Display Product Portfolio
7.7.5 Baidu Recent Developments
7.8 ByteDance
7.8.1 ByteDance Comapny Information
7.8.2 ByteDance Business Overview
7.8.3 ByteDance Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.8.4 ByteDance Programmatic Display Product Portfolio
7.8.5 ByteDance Recent Developments
7.9 Verizon Communications
7.9.1 Verizon Communications Comapny Information
7.9.2 Verizon Communications Business Overview
7.9.3 Verizon Communications Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.9.4 Verizon Communications Programmatic Display Product Portfolio
7.9.5 Verizon Communications Recent Developments
7.10 eBay
7.10.1 eBay Comapny Information
7.10.2 eBay Business Overview
7.10.3 eBay Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.10.4 eBay Programmatic Display Product Portfolio
7.10.5 eBay Recent Developments
7.11 Expedia
7.11.1 Expedia Comapny Information
7.11.2 Expedia Business Overview
7.11.3 Expedia Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.11.4 Expedia Programmatic Display Product Portfolio
7.11.5 Expedia Recent Developments
7.12 MediaMath
7.12.1 MediaMath Comapny Information
7.12.2 MediaMath Business Overview
7.12.3 MediaMath Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.12.4 MediaMath Programmatic Display Product Portfolio
7.12.5 MediaMath Recent Developments
7.13 The Trade Desk
7.13.1 The Trade Desk Comapny Information
7.13.2 The Trade Desk Business Overview
7.13.3 The Trade Desk Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.13.4 The Trade Desk Programmatic Display Product Portfolio
7.13.5 The Trade Desk Recent Developments
7.14 Xandr
7.14.1 Xandr Comapny Information
7.14.2 Xandr Business Overview
7.14.3 Xandr Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.14.4 Xandr Programmatic Display Product Portfolio
7.14.5 Xandr Recent Developments
7.15 Rakuten
7.15.1 Rakuten Comapny Information
7.15.2 Rakuten Business Overview
7.15.3 Rakuten Programmatic Display Revenue and Gross Margin (2019-2024)
7.15.4 Rakuten Programmatic Display Product Portfolio
7.15.5 Rakuten Recent Developments
8 North America
8.1 North America Programmatic Display Revenue (2019-2030)
8.2 North America Programmatic Display Revenue by Type (2019-2030)
8.2.1 North America Programmatic Display Revenue by Type (2019-2024)
8.2.2 North America Programmatic Display Revenue by Type (2025-2030)
8.3 North America Programmatic Display Revenue Share by Type (2019-2030)
8.4 North America Programmatic Display Revenue by Application (2019-2030)
8.4.1 North America Programmatic Display Revenue by Application (2019-2024)
8.4.2 North America Programmatic Display Revenue by Application (2025-2030)
8.5 North America Programmatic Display Revenue Share by Application (2019-2030)
8.6 North America Programmatic Display Revenue by Country
8.6.1 North America Programmatic Display Revenue by Country (2019 VS 2023 VS 2030)
8.6.2 North America Programmatic Display Revenue by Country (2019-2024)
8.6.3 North America Programmatic Display Revenue by Country (2025-2030)
8.6.4 U.S.
8.6.5 Canada

9 Europe
9.1 Europe Programmatic Display Revenue (2019-2030)
9.2 Europe Programmatic Display Revenue by Type (2019-2030)
9.2.1 Europe Programmatic Display Revenue by Type (2019-2024)
9.2.2 Europe Programmatic Display Revenue by Type (2025-2030)
9.3 Europe Programmatic Display Revenue Share by Type (2019-2030)
9.4 Europe Programmatic Display Revenue by Application (2019-2030)
9.4.1 Europe Programmatic Display Revenue by Application (2019-2024)
9.4.2 Europe Programmatic Display Revenue by Application (2025-2030)
9.5 Europe Programmatic Display Revenue Share by Application (2019-2030)
9.6 Europe Programmatic Display Revenue by Country
9.6.1 Europe Programmatic Display Revenue by Country (2019 VS 2023 VS 2030)
9.6.2 Europe Programmatic Display Revenue by Country (2019-2024)
9.6.3 Europe Programmatic Display Revenue by Country (2025-2030)
9.6.4 Germany
9.6.5 France
9.6.6 U.K.
9.6.7 Italy
9.6.8 Russia

10 China
10.1 China Programmatic Display Revenue (2019-2030)
10.2 China Programmatic Display Revenue by Type (2019-2030)
10.2.1 China Programmatic Display Revenue by Type (2019-2024)
10.2.2 China Programmatic Display Revenue by Type (2025-2030)
10.3 China Programmatic Display Revenue Share by Type (2019-2030)
10.4 China Programmatic Display Revenue by Application (2019-2030)
10.4.1 China Programmatic Display Revenue by Application (2019-2024)
10.4.2 China Programmatic Display Revenue by Application (2025-2030)
10.5 China Programmatic Display Revenue Share by Application (2019-2030)

11 Asia (Excluding China)
11.1 Asia Programmatic Display Revenue (2019-2030)
11.2 Asia Programmatic Display Revenue by Type (2019-2030)
11.2.1 Asia Programmatic Display Revenue by Type (2019-2024)
11.2.2 Asia Programmatic Display Revenue by Type (2025-2030)
11.3 Asia Programmatic Display Revenue Share by Type (2019-2030)
11.4 Asia Programmatic Display Revenue by Application (2019-2030)
11.4.1 Asia Programmatic Display Revenue by Application (2019-2024)
11.4.2 Asia Programmatic Display Revenue by Application (2025-2030)
11.5 Asia Programmatic Display Revenue Share by Application (2019-2030)
11.6 Asia Programmatic Display Revenue by Country
11.6.1 Asia Programmatic Display Revenue by Country (2019 VS 2023 VS 2030)
11.6.2 Asia Programmatic Display Revenue by Country (2019-2024)
11.6.3 Asia Programmatic Display Revenue by Country (2025-2030)
11.6.4 Japan
11.6.5 South Korea
11.6.6 India
11.6.7 Australia
11.6.8 China Taiwan
11.6.9 Southeast Asia

12 Middle East, Africa, Latin America
12.1 MEALA Programmatic Display Revenue (2019-2030)
12.2 MEALA Programmatic Display Revenue by Type (2019-2030)
12.2.1 MEALA Programmatic Display Revenue by Type (2019-2024)
12.2.2 MEALA Programmatic Display Revenue by Type (2025-2030)
12.3 MEALA Programmatic Display Revenue Share by Type (2019-2030)
12.4 MEALA Programmatic Display Revenue by Application (2019-2030)
12.4.1 MEALA Programmatic Display Revenue by Application (2019-2024)
12.4.2 MEALA Programmatic Display Revenue by Application (2025-2030)
12.5 MEALA Programmatic Display Revenue Share by Application (2019-2030)
12.6 MEALA Programmatic Display Revenue by Country
12.6.1 MEALA Programmatic Display Revenue by Country (2019 VS 2023 VS 2030)
12.6.2 MEALA Programmatic Display Revenue by Country (2019-2024)
12.6.3 MEALA Programmatic Display Revenue by Country (2025-2030)
12.6.4 Mexico
12.6.5 Brazil
12.6.6 Israel
12.6.7 Argentina
12.6.8 Colombia
12.6.9 Turkey
12.6.10 Saudi Arabia
12.6.11 UAE

13 Concluding Insights
14 Appendix
14.1 Reasons for Doing This Study
14.2 Research Methodology
14.3 Research Process
14.4 Authors List of This Report
14.5 Data Source
14.5.1 Secondary Sources
14.5.2 Primary Sources
14.6 Disclaimer

 

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