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収益化プラットフォーム (Analysys Masonの年間サービス)


Monetisation Platforms

 Analysys Masonの年間サービス 収益化プラットフォーム 調査プログラムは、通信サービス事業者(CSP)が市場の課題に対応するための新たな収益管理ソフトウェアを決定するのに役立ちます。ベンダーが競... もっと見る

 

 

出版社 価格 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
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サマリー

 Analysys Masonの年間サービス収益化プラットフォーム調査プログラムは、通信サービス事業者(CSP)が市場の課題に対応するための新たな収益管理ソフトウェアを決定するのに役立ちます。ベンダーが競合状況、投資対象、製品やサービスの位置付けを理解するための支援に重点を置いています。

当社の市場シェアと予測は業界で最も包括的であり、市場動向、ベンダーの提供製品、技術の進歩に関する当社の分析は、他のどの調査よりも深いものです。

主要テーマ

  • デジタルトランスフォーメーションデジタルサービスプロバイダー(DSP)を目指すCSPにとって、レガシーなフレームワークからリアルタイムでクラウドベースのソフトウェア駆動型アーキテクチャ環境への移行は非常に重要です。
  • クラウドネイティブアーキテクチャ。クラウドネイティブ・マネタイゼーション・プラットフォームは、CSPに効率性と俊敏性の向上を約束し、複雑なアーキテクチャを簡素化するのに役立つ。
  • SaaSのデリバリーモデル。通信事業者の環境ではまだ主流ではないが、SaaSベースのマネタイゼーション・システム・モデルは、拡張性、所有コストの削減、柔軟なアーキテクチャなど、多くの利点をCSPに提供する。
  • パートナーのエコシステムCSPにとって、サードパーティサービスプロバイダーがシームレスにサービスを提供できるようにすることで、活発なエコシステムを構築することは、特に企業(B2B)のビジネスチャンスに対応するために重要なことです。
  • IoTです。IoTの機会と収益の増加に伴い、CSPはこれらの新しいサービスをサポートするために必要な基礎的なシステムに焦点を当てています。

 



 

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Summary

Analysys Mason's Monetisation Platforms research programme helps communication service providers (CSPs) to determine which new revenue management software can help them to respond to challenges in the market. We focus on helping vendors to understand the competitive landscape, target investments and how to position products and services.

Our market shares and forecasts are the most comprehensive in the industry, and our analyses of market trends, vendor offerings and technological advances are deeper than any other research available.

Key themes

  • Digital transformation: the transition from a legacy framework to a real-time, cloud-based software-driven architecture environment is critical to CSPs' ambitions to become digital service providers (DSPs)
  • Cloud-native architecture: cloud-native monetisation platforms promise CSPs efficiency and agility gains and help in simplifying complex architecture
  • SaaS delivery models: although not yet mainstream in telco environments, SaaS-based models for monetisation systems offer CSPs many advantages, such as scalability, reduced cost of ownership and flexible architecture
  • Partner ecosystems: developing a thriving ecosystem by enabling third-party service providers to seamlessly onboard and offer services is crucial for CSPs especially for addressing enterprise (B2B) opportunities
  • IoT: as IoT opportunities and revenue increase, CSPs are focusing on the underlying systems that are necessary to support these new services

 



 

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Analysys Mason (アナリシスメイソン)は、英国に本社をおく通信市場全般を対象とする調査会社で、ネットワーク技術や通信用ソフトウェアなど、幅広い通信市場に関する調査レポートの出版やカスタム... もっと見る


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2024/11/15 10:26

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