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顧客エンゲージメント (Analysys Masonの年間サービス)


Customer Engagement

 Analysys Masonの年間サービス 顧客エンゲージメント 調査プログラムは、通信サービス事業者(CSP)がマーケティング、セールス、カスタマーサービスの各ユースケースにおいて一貫性のある、コンテクス... もっと見る

 

 

出版社 価格 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
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サマリー

 Analysys Masonの年間サービス顧客エンゲージメント調査プログラムは、通信サービス事業者(CSP)がマーケティング、セールス、カスタマーサービスの各ユースケースにおいて一貫性のある、コンテクスチュアルでパーソナライズされたエンゲージメントを実現するためのソフトウェア市場の動向を把握するためのものです。当社の調査は、ビジネス価値をもたらすエンゲージメント機能へのCSPの投資を支援するために合理化されています。ベンダーに対しては、CSPの顧客のニーズ、市場の競争状況、投資対象、自社の製品やサービスの位置付けを理解するための支援に重点を置いています。

このプログラムでは、市場で実証されているテクノロジーについて、重要な定性・定量分析、およびアドバイザリーリサーチを提供することで価値を提供しています。私たちの仕事は、顧客体験を担当する意思決定者を支援し、短期的には緊急の顧客ニーズや要求を特定し、優先順位をつけ、長期的には投資リスクを最小化することです。

主要テーマ

  • デジタルエクスペリエンスを提供する。CSPの顧客エンゲージメント部門が、顧客にデジタル体験を提供するための戦略です。
  • オムニチャネル体験を可能にする。CSPが、顧客ライフサイクルを通じて、コンテクスチュアルで一貫した体験を提供できるよう支援するソフトウェア戦略です。
  • お客さまにコントロールを提供する。自動応答装置など、お客様のセルフサービスを可能にする技術的な進歩について説明する。

 



 

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Summary

Analysys Mason's Customer Engagement research programme helps communication service providers (CSPs) understand developments in the software market that help them deliver consistent, contextual and personalised engagements across marketing, sales and customer service use cases. Our research is streamlined to support CSP investments in their engagement capabilities that deliver business value. For vendors, we are focused on helping them understand the needs of their CSP customers, the competitive market landscape, target investments and how to position their products and services.

The programme offers value by providing critical qualitative and quantitative analysis, as well as advisory research, about technologies that are proving themselves in the market. Our work supports decision makers who are responsible for customer experience, identifying and prioritising urgent customer needs and demands in the short term, as well as minimising investment risks in the long term.

Key themes

  • Delivering a digital experience: strategies for CSPs' customer engagement departments that help them to deliver a digital experience to customers.
  • Enabling an omni-channel experience: software strategies to help CSPs deliver a contextual and consistent experience across the customer lifecycle.
  • Provide control to the customer: discuss technological advances, such as automated attendants, that enable customers to self-serve.

 



 

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Analysys Mason (アナリシスメイソン)は、英国に本社をおく通信市場全般を対象とする調査会社で、ネットワーク技術や通信用ソフトウェアなど、幅広い通信市場に関する調査レポートの出版やカスタム... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


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当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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2024/12/20 10:28

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