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バーチャル アシスタント:CSP 顧客エンゲージメントのゲームチェンジャー


Virtual assistants: a game-changer for CSP customer engagement

顧客の習慣が変化し、AlexaやGoogle Assistantのユビキタス化が進んだことで、会話型AIプラットフォームの受け入れと人気が高まっています。   COVID-19パンデミックのおかげでデジタル... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2021年4月6日 US$1,499
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サマリー

顧客の習慣が変化し、AlexaやGoogle Assistantのユビキタス化が進んだことで、会話型AIプラットフォームの受け入れと人気が高まっています。
 
COVID-19パンデミックのおかげでデジタルチャネルの採用と普及が急増しており、仮想アシスタント(VA)が顧客エンゲージメントの分野で人気を集めています。
 
レポートに含まれる内容
  • 通信サービスプロバイダー(CSP)がこれらのソリューションの採用を加速すべき理由について
  • VAの分野ではエンドツーエンドの製品が不足しているため、ベンダーにとっての機会となっていることについて
  • CSPがVAを導入する準備をする際に考慮すべき重要事項の概要について

 



 

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Summary

この調査レポートでは、バーチャルアシスタントについて詳細に調査・分析しています。
掲載内容
  • 通信サービスプロバイダー(CSP)
  • VAの分野
  • CSPがVAを導入する準備をする際に考慮すべき重要事項の概要について
 
Report Summary
"The widespread adoption of virtual assistants can help CSPs to improve engagement and competitiveness, while reducing costs."
 
Changing customer habits and the growing ubiquity of Alexa and Google Assistant has led to an increase in the acceptance and popularity of conversational AI platforms. The adoption and diffusion of digital channels is surging thanks to COVID-19 pandemic, and virtual assistants (VAs) are gaining traction in the customer engagement space.
 
This report provides:
  • an overview of what is driving interest in VAs and why communications service providers (CSPs) should accelerate their adoption of these solutions
  • a brief discussion on how the lack of end-to-end offerings in the VA space provides an opportunity for vendors
  • an overview of the key considerations for CSPs as they get ready to deploy VAs.


 

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