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白物家電コーティング市場:コーティングタイプ別(プラスチックまたはポリマーベースコーティング、パウダーベースコーティング)、白物家電タイプ別(洗濯機と乾燥機、冷蔵庫と冷凍庫、食器洗い機、電子レンジ、エアコン、その他):2023-2032年の世界の機会分析と産業予測


White Goods Coatings Market By Coating Type (Plastic or Polymer based Coating, Powder based Coating), By White Goods Type (Washers and Dryers, Refrigerators and Freezers, Dishwashers, Microwave Ovens, Air Conditioners, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

白物家電用コーティングの世界市場規模は、2022年に56億ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は6.2%を記録し、2032年には102億ドルに達すると推定される。 エアコン、洗濯機、食器洗い機、冷蔵... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
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サマリー

白物家電用コーティングの世界市場規模は、2022年に56億ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は6.2%を記録し、2032年には102億ドルに達すると推定される。
エアコン、洗濯機、食器洗い機、冷蔵庫、冷凍庫は、"白物家電 "と呼ばれる大型家庭用機器の一例である。以前は白一色であったが、現在では様々な色があり、"白物家電 "と呼ばれている。白物家電コーティングとは、これらの家電製品に使用されるコーティングのことである。
白物家電業界のメーカーは、高度でスマートな家電製品に対する需要の急増に伴い、家電製品をアップグレードするための研究開発活動に多額の投資を行っている。さらに、モノのインターネットの出現とスマートフォンによるスマートデバイスや家電製品の互換性が、世界市場の成長に寄与すると予想されている。例えば、エアコン、冷蔵庫、給湯器などはインターネットに対応し、スマートフォンで制御できるようになっている。スマートな特徴と機能性は顧客の間で大きな支持を得ており、生活水準に大きな付加価値を与えることができる。

LGの最もインテリジェントな洗濯機は、Tシャツとズボンの混ざった洗濯物を検知することができ、LGの新しいユーザーフレンドリーなezDispense機能は、洗濯サイクル中の最適なタイミングで、洗濯物のサイズごとにカスタマイズされた正確な量の液体洗剤と柔軟剤を自動的に追加することで、洗剤の量を推測する手間を省き、洗濯結果を向上させる。このように、家電製品に対する需要の増加は、これらの白物家電に使用されるコーティング剤の成長をさらに促進するだろう。さらに、家電業界は大きな変革期を迎えている。国内では効率的な多機能家電がトレンドであり、国際的には白物家電メーカーに新たな展望が生まれている。これらはすべて、白物家電市場の大きな成長要因である。
しかし、ポリマー・コーティングの難点は、硬化過程で溶剤が揮発することと、使用中に傷がつくことである。さらに、ポリマー・コーティングは耐摩耗性がないため、布やタオルで一度でも汚れを落とすと、すでに効果が薄れてしまう。さらに、コーティングは石鹸や界面活性剤に対して不安定である。その結果、良好な効果は一過性のものとなってしまう。これらすべての要因が、白物家電業界におけるポリマーコーティングの使用を妨げる傾向にある。

プラスチック・コーティングは、冷蔵庫、洗濯機、食器洗い機などの白物家電によく使われている。白物家電の表面には、アクリロニトリル・ブタジエン・スチレン(ABS)、ポリカーボネート(PC)、ポリスチレン(PS)など、さまざまな基材がある。プラスチック・コーティングの主な用途は、コントロールパネル、ボタン、ソロパネル、スクリーン、スイッチ、その他の配線要素などである。冷蔵庫の技術革新への投資拡大と所得水準の上昇は、製品価格の低下と高い仕様の入手可能性と相まって、冷蔵庫の需要を押し上げる主要な傾向となっている。このため、冷蔵庫のプラスチック・コーティングの使用が増加すると予想される。白物家電メーカーには厳しい生産要件や規制がある。そのため、メーカーは白物家電の生産規制に適合するコーティング剤を製造しなければならない。さらに、主要メーカーは、白物家電メーカーのあらゆる規制に適合する、革新的で持続可能な水性塗料の提供に注力している。ポリマー・ベース・コーティングのメーカーは、革新的で持続可能な水性ポリマー・コーティングを提供しており、所定のVOCレベルに適合する傾向にある。この要素は、予測期間中、市場に潜在的な成長機会を提供すると予想される。
白物家電用塗料の世界市場予測では、塗料の種類、白物家電の種類、地域別に区分している。本レポートでは、プラスチック/ポリマーベースコーティングやパウダーベースコーティングなど、様々なコーティングタイプの詳細をハイライトしている。さらに、本調査の対象となる白物家電には、洗濯機・乾燥機、冷蔵庫・冷凍庫、食器洗い機、電子レンジ、エアコンなどが含まれる。さらに、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAなど、さまざまな地域における白物家電コーティングの現在の市場動向を分析し、今後の成長機会を示唆している。
白物家電用コーティング市場に参入している主要企業には、Axalta Coating Systems LLC、Dymax Corporation、The Sherwin-Williams Company、Akzonobel N.V.、IFS Coatings、GMMDL、Tecno Supply、VitraCoat、WEILBURGER Coatings GmbH、PPG Wörwag Coatings GmbH and Co.KG。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までの白物家電用コーティング市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、白物家電用コーティング市場の有力な機会を特定します。
主な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
白物家電用コーティング剤市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
白物家電用コーティング剤の地域別市場動向、世界市場動向、白物家電用コーティング剤の市場シェア、主要企業、市場セグメント、用途分野、市場成長戦略などの分析を収録しています。

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製造能力
主要市場セグメント
コーティングタイプ別
プラスチックまたはポリマーベースのコーティング
パウダーベースのコーティング
白物家電タイプ別
洗濯機および乾燥機
冷蔵庫・冷凍庫
食器洗い機
電子レンジ
エアコン
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
スペイン
トルコ
ポーランド
ロシア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
インド
日本
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
サウジアラビア
南アフリカ
その他の地域
主要市場プレイヤー
アクサルタ・コーティング・システムズ LLC.
ダイマックス・コーポレーション
アクゾノーベル N.V.
IFSコーティングス
テクノサプライ
ヴィトラコート
WEILBURGER Coatings GmbH
PPG Wörwag Coatings GmbH and Co.KG
シャーウィン・ウィリアムズ・カンパニー
GMMDL

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威が高い
3.3.3.中程度の代替品の脅威
3.3.4.ライバルの激しさは中程度
3.3.5.買い手の交渉力は中程度
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.白物家電の技術進歩
3.4.1.2.家電製品の高機能コーティング
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.ポリマーコーティングの使用に伴う欠点
3.4.3.機会
3.4.3.1.コンフォーマル白物家電コーティングの需要増加
3.5.バリューチェーン分析
3.6.価格分析
3.7.規制ガイドライン
3.8.主要規制分析
3.9.特許状況
第4章 白物家電用コーティング剤市場(コーティングタイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.プラスチックまたはポリマーベースのコーティング
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.粉体塗料
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 白物家電用コーティング剤市場:白物家電タイプ別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.洗濯機と乾燥機
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.冷蔵庫・冷凍庫
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別市場規模および予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.食器洗い機
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別市場規模および予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.電子レンジ
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別市場規模と予測
5.5.3.国別市場シェア分析
5.6.エアコン
5.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.6.2.地域別市場規模および予測
5.6.3.国別市場シェア分析
5.7.その他
5.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.7.2.地域別の市場規模と予測
5.7.3.国別市場シェア分析
第6章 白物家電用コーティング剤市場:地域別
6.1.概要
6.1.1.市場規模および予測 地域別
6.2.北米
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.市場規模および予測(コーティングタイプ別
6.2.3.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.2.4.市場規模・予測:国別
6.2.4.1.米国
6.2.4.1.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.2.4.1.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.2.4.2.カナダ
6.2.4.2.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.2.4.2.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.2.4.3.メキシコ
6.2.4.3.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.2.4.3.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.3.欧州
6.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.3.2.市場規模および予測(コーティングタイプ別
6.3.3.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.3.4.市場規模・予測:国別
6.3.4.1.ドイツ
6.3.4.1.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.3.4.1.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.3.4.2.イギリス
6.3.4.2.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.3.4.2.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.3.4.3.フランス
6.3.4.3.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.3.4.3.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.3.4.4.イタリア
6.3.4.4.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.3.4.4.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.3.4.5.スペイン
6.3.4.5.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.3.4.5.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.3.4.6.トルコ
6.3.4.6.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.3.4.6.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.3.4.7.ポーランド
6.3.4.7.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.3.4.7.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.3.4.8.ロシア
6.3.4.8.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.3.4.8.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.3.4.9.その他のヨーロッパ
6.3.4.9.1.市場規模および予測:コーティングタイプ別
6.3.4.9.2.市場規模および予測:白物家電タイプ別
6.4.アジア太平洋地域
6.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.4.2.市場規模および予測(コーティングタイプ別
6.4.3.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.4.4.市場規模・予測:国別
6.4.4.1.中国
6.4.4.1.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.4.4.1.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.4.4.2.インド
6.4.4.2.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.4.4.2.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.4.4.3.日本
6.4.4.3.1.市場規模および予測:コーティングタイプ別
6.4.4.3.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.4.4.4.韓国
6.4.4.4.1.市場規模および予測:コーティングタイプ別
6.4.4.4.2.市場規模および予測:白物家電タイプ別
6.4.4.5.オーストラリア
6.4.4.5.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.4.4.5.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.4.4.6.その他のアジア太平洋地域
6.4.4.6.1.市場規模および予測:コーティングタイプ別
6.4.4.6.2.市場規模および予測:白物家電タイプ別
6.5.ラメア
6.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.5.2.市場規模および予測(コーティングタイプ別
6.5.3.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.5.4.市場規模・予測:国別
6.5.4.1.ブラジル
6.5.4.1.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.5.4.1.2.市場規模および予測:白物家電タイプ別
6.5.4.2.サウジアラビア
6.5.4.2.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.5.4.2.2.市場規模・予測:白物家電タイプ別
6.5.4.3.南アフリカ
6.5.4.3.1.市場規模・予測:コーティングタイプ別
6.5.4.3.2.市場規模および予測:白物家電タイプ別
6.5.4.4.その他の地域
6.5.4.4.1.市場規模および予測:コーティングタイプ別
6.5.4.4.2.市場規模および予測:白物家電タイプ別
第7章 競争環境
7.1.はじめに
7.2.上位の勝利戦略
7.3.トップ10選手の製品マッピング
7.4.競合ダッシュボード
7.5.競合ヒートマップ
7.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第8章 企業プロフィール
8.1.ヴァイルブルガー・コーティングス社
8.1.1.会社概要
8.1.2.主要役員
8.1.3.スナップショット
8.1.4.事業セグメント
8.1.5.製品ポートフォリオ
8.2.IFSコーティング
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.スナップショット
8.2.4.事業セグメント
8.2.5.製品ポートフォリオ
8.3.アクサルタ・コーティング・システムズ LLC.
8.3.1.会社概要
8.3.2.主要役員
8.3.3.スナップショット
8.3.4.事業セグメント
8.3.5.製品ポートフォリオ
8.3.6.業績
8.4.PPG ヴェルヴァーグ・コーティングス GmbH and Co.KG
8.4.1.会社概要
8.4.2.主要役員
8.4.3.スナップショット
8.4.4.事業セグメント
8.4.5.製品ポートフォリオ
8.5.テクノサプライ
8.5.1.会社概要
8.5.2.主要役員
8.5.3.スナップショット
8.5.4.事業セグメント
8.5.5.製品ポートフォリオ
8.6.ダイマックスコーポレーション
8.6.1.会社概要
8.6.2.主要役員
8.6.3.スナップショット
8.6.4.事業セグメント
8.6.5.製品ポートフォリオ
8.7.シャーウィン・ウィリアムズ社
8.7.1.会社概要
8.7.2.主要役員
8.7.3.スナップショット
8.7.4.事業セグメント
8.7.5.製品ポートフォリオ
8.7.6.業績
8.8.アクゾノーベルN.V.
8.8.1.会社概要
8.8.2.主要役員
8.8.3.スナップショット
8.8.4.事業セグメント
8.8.5.製品ポートフォリオ
8.8.6.業績
8.9.ビトラコート
8.9.1.会社概要
8.9.2.主要役員
8.9.3.スナップショット
8.9.4.事業セグメント
8.9.5.製品ポートフォリオ
8.10.GMMDL
8.10.1.会社概要
8.10.2.主要役員
8.10.3.スナップショット
8.10.4.事業セグメント
8.10.5.製品ポートフォリオ

 

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Summary

The global white goods coatings market size was valued at $5.6 billion in 2022 and is estimated to reach $10.2 billion by 2032, registering a CAGR of 6.2% from 2023 to 2032.
Air conditioners, washing machines, dishwashers, refrigerators, and freezers are examples of large home equipment known as "white goods." Although they were formerly available in white color, they are now available in a variety of colors and are still referred to as "white goods." White goods coatings are the coatings used on these appliances.
Manufacturers in the white goods industry are heavily investing in R&D activities to upgrade their home appliances owing to surge in demand for highly advanced and smart appliances. Furthermore, the advent of Internet of Things and smartphone compatibility with smart devices and appliances are expected to contribute toward the growth of the global market. For instance, air conditioning, refrigerators, water heaters are now available with internet compatibility, which can be controlled by smartphones. Smart features and functionality are gaining major traction among the customers, and it can add great value to their standard of living.

LG’s most intelligent washer is able to detect a mixed load of t-shirts and pants and LG’s new user-friendly ezDispense feature takes the guesswork out of detergent dosage by automatically adding the exact amount of liquid detergent and fabric softener customized for each load size at optimal times during the wash cycle for improved results. Thus, increase in demand for home appliances will further propel the growth of coatings used on these white goods. Furthermore, the household appliance industry is undergoing major transformation. Domestically, the trend is toward efficient multifunctional appliances, while internationally, new prospects for white goods manufacturers are emerging. All these factors are major white goods market growth factors.
However, the difficulty with polymer coatings is that solvent volatilization during the curing process as well as damage during service, which will result in many flaws and decrease in impermeability. Moreover, polymer coatings are not abrasion resistant, as a result, once cleaned with a cloth or towel, the effect is already diminished. Furthermore, the coatings are unstable to soaps or surfactants. As a result, the favorable effect is transient. All these factors tend to hamper the use of polymer coatings in white goods industry.

Plastic coatings are commonly used on white goods such as refrigerators, washing machines, and dishwashers. White goods surfaces can be of different substrates such as acrylonitrile butadiene styrene (ABS), polycarbonate (PC), and polystyrene (PS). The major application of plastic coatings includes control panels, buttons, solo-panels, screens, switches, and other wiring elements. Growing investments in innovation of refrigerators units and rising income levels coupled with decline in product prices with high specifications availability are the key trends boosting the demand for refrigerators. This, is turn, is expected to increase the use of plastic coating on refrigerators. White goods manufacturers tend to have strict production requirements and regulations. Thus, manufacturers must produce coatings that comply with the white goods production regulations. Furthermore, key players have focused on offering innovative and sustainable water-based coatings, which comply with all the regulations of white goods manufacturers. Manufacturers of polymer-based coatings are offering innovative and sustainable water-based polymer coatings that tend to comply the prescribed VOC level. This factor is expected to offer potential growth opportunities for the market during the forecast period.
The global white goods coatings market forecast covers segmentation based on coating type, white goods type, and region. The report highlights details about various coating types, including plastic/polymer-based coating and powder-based coating. Furthermore, white goods covered in the study include washers & dryers, refrigerators & freezers, dishwashers, microwave ovens, air conditioners, and others. Moreover, it analyzes the current market trends of white goods coatings across different regions such as North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA and suggests the future growth opportunities.
The key players operating in the white goods coatings market include Axalta Coating Systems LLC, Dymax Corporation, The Sherwin-Williams Company, Akzonobel N.V., IFS Coatings, GMMDL, Tecno Supply, VitraCoat, WEILBURGER Coatings GmbH, and PPG Wörwag Coatings GmbH and Co. KG.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the white goods coatings market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing white goods coatings market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the white goods coatings market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global white goods coatings market trends, white goods market share, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Manufacturing Capacity
Key Market Segments
By Coating Type
● Plastic or Polymer based Coating
● Powder based Coating
By White Goods Type
● Washers and Dryers
● Refrigerators and Freezers
● Dishwashers
● Microwave Ovens
● Air Conditioners
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ UK
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Turkey
○ Poland
○ Russia
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ India
○ Japan
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Saudi Arabia
○ South Africa
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Axalta Coating Systems LLC.
○ Dymax Corporation
○ Akzonobel N.V.
○ IFS Coatings
○ Tecno Supply
○ VitraCoat
○ WEILBURGER Coatings GmbH
○ PPG Wörwag Coatings GmbH and Co. KG
○ The Sherwin-Williams Company
○ GMMDL



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. High threat of new entrants
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Moderate bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Technological advancements in white goods
3.4.1.2. Advanced functional coatings for appliances
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Disadvantages associated with use of polymer coatings
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Rise in demand for conformal white goods coating
3.5. Value Chain Analysis
3.6. Pricing Analysis
3.7. Regulatory Guidelines
3.8. Key Regulation Analysis
3.9. Patent Landscape
CHAPTER 4: WHITE GOODS COATINGS MARKET, BY COATING TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Plastic or Polymer based Coating
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Powder based Coating
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: WHITE GOODS COATINGS MARKET, BY WHITE GOODS TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Washers and Dryers
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Refrigerators and Freezers
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Dishwashers
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Microwave Ovens
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
5.6. Air Conditioners
5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2. Market size and forecast, by region
5.6.3. Market share analysis by country
5.7. Others
5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.7.2. Market size and forecast, by region
5.7.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: WHITE GOODS COATINGS MARKET, BY REGION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast By Region
6.2. North America
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by Coating Type
6.2.3. Market size and forecast, by White Goods Type
6.2.4. Market size and forecast, by country
6.2.4.1. U.S.
6.2.4.1.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.2.4.1.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.2.4.2. Canada
6.2.4.2.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.2.4.2.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.2.4.3. Mexico
6.2.4.3.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.2.4.3.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.3. Europe
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by Coating Type
6.3.3. Market size and forecast, by White Goods Type
6.3.4. Market size and forecast, by country
6.3.4.1. Germany
6.3.4.1.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.3.4.1.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.3.4.2. UK
6.3.4.2.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.3.4.2.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.3.4.3. France
6.3.4.3.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.3.4.3.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.3.4.4. Italy
6.3.4.4.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.3.4.4.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.3.4.5. Spain
6.3.4.5.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.3.4.5.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.3.4.6. Turkey
6.3.4.6.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.3.4.6.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.3.4.7. Poland
6.3.4.7.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.3.4.7.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.3.4.8. Russia
6.3.4.8.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.3.4.8.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.3.4.9. Rest of Europe
6.3.4.9.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.3.4.9.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.4. Asia-Pacific
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by Coating Type
6.4.3. Market size and forecast, by White Goods Type
6.4.4. Market size and forecast, by country
6.4.4.1. China
6.4.4.1.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.4.4.1.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.4.4.2. India
6.4.4.2.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.4.4.2.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.4.4.3. Japan
6.4.4.3.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.4.4.3.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.4.4.4. South Korea
6.4.4.4.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.4.4.4.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.4.4.5. Australia
6.4.4.5.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.4.4.5.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.4.4.6. Rest of Asia-Pacific
6.4.4.6.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.4.4.6.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.5. LAMEA
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by Coating Type
6.5.3. Market size and forecast, by White Goods Type
6.5.4. Market size and forecast, by country
6.5.4.1. Brazil
6.5.4.1.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.5.4.1.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.5.4.2. Saudi Arabia
6.5.4.2.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.5.4.2.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.5.4.3. South Africa
6.5.4.3.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.5.4.3.2. Market size and forecast, by White Goods Type
6.5.4.4. Rest of LAMEA
6.5.4.4.1. Market size and forecast, by Coating Type
6.5.4.4.2. Market size and forecast, by White Goods Type
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top winning strategies
7.3. Product mapping of top 10 player
7.4. Competitive dashboard
7.5. Competitive heatmap
7.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. WEILBURGER Coatings GmbH
8.1.1. Company overview
8.1.2. Key executives
8.1.3. Company snapshot
8.1.4. Operating business segments
8.1.5. Product portfolio
8.2. IFS Coatings
8.2.1. Company overview
8.2.2. Key executives
8.2.3. Company snapshot
8.2.4. Operating business segments
8.2.5. Product portfolio
8.3. Axalta Coating Systems LLC.
8.3.1. Company overview
8.3.2. Key executives
8.3.3. Company snapshot
8.3.4. Operating business segments
8.3.5. Product portfolio
8.3.6. Business performance
8.4. PPG Wörwag Coatings GmbH and Co. KG
8.4.1. Company overview
8.4.2. Key executives
8.4.3. Company snapshot
8.4.4. Operating business segments
8.4.5. Product portfolio
8.5. Tecno Supply
8.5.1. Company overview
8.5.2. Key executives
8.5.3. Company snapshot
8.5.4. Operating business segments
8.5.5. Product portfolio
8.6. Dymax Corporation
8.6.1. Company overview
8.6.2. Key executives
8.6.3. Company snapshot
8.6.4. Operating business segments
8.6.5. Product portfolio
8.7. The Sherwin-Williams Company
8.7.1. Company overview
8.7.2. Key executives
8.7.3. Company snapshot
8.7.4. Operating business segments
8.7.5. Product portfolio
8.7.6. Business performance
8.8. Akzonobel N.V.
8.8.1. Company overview
8.8.2. Key executives
8.8.3. Company snapshot
8.8.4. Operating business segments
8.8.5. Product portfolio
8.8.6. Business performance
8.9. VitraCoat
8.9.1. Company overview
8.9.2. Key executives
8.9.3. Company snapshot
8.9.4. Operating business segments
8.9.5. Product portfolio
8.10. GMMDL
8.10.1. Company overview
8.10.2. Key executives
8.10.3. Company snapshot
8.10.4. Operating business segments
8.10.5. Product portfolio

 

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