通信ネットワークインフラ市場:コンポーネント別(製品、サービス)、技術別(4G/LTE、5G、3G、2G)、エンドユーザー別(企業、通信事業者):2023年~2032年の世界機会分析と産業予測
Telecom Network Infrastructure Market By Component (Product, Service), By Technology (4G/LTE, 5G, 3G, 2G), By End User (Enterprises, Telecom Operators): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032
通信ネットワークインフラ市場の2022年の市場規模は969億ドルで、2032年には1,738億ドルに達すると推定され、2023年から2032年までの年平均成長率は6.3%である。
通信ネットワークが機能するために必要な仮想コ... もっと見る
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サマリー 通信ネットワークインフラ市場の2022年の市場規模は969億ドルで、2032年には1,738億ドルに達すると推定され、2023年から2032年までの年平均成長率は6.3%である。
通信ネットワークが機能するために必要な仮想コンポーネントは、通信ネットワークインフラと呼ばれる。このインフラは、音声、データ、マルチメディア・コンテンツの長距離伝送を可能にすることで、世界中の消費者と機器をつないでいる。
電気通信業界では競争が急速に激化しており、この業界の成長と収益性に影響を及ぼしている。ユーザー1人当たりの平均収入の減少も市場に悪影響を及ぼし、通信事業者は通信サービス市場の成長を達成するという困難な課題に直面している。この分野は、電気通信サービス、ネットワーク、プロバイダーの多様化により、世界の社会経済発展に欠かせない重要なサービスの1つとして浮上している。電気通信サービス、ネットワーク、プロバイダーが複数存在することから、この分野は世界の社会経済発展に不可欠な急性サービスタイプの1つとして浮上している。スマートフォンの急速な普及もまた、世界の電気通信産業の成長に大きく貢献し、電気通信会社のビジネスに現れているダイナミックな要因である。
通信ネットワーク・インフラ・ソリューションの需要全体は、携帯電話のカバレッジ向上に対するニーズの高まりによって牽引されると予想される。基地局は設置が簡単で、信頼性の高い接続を提供するため、5Gブロードバンド・サービスを導入する政府によって、人々は基地局を採用するよう後押しされている。大都市圏における高速インターネットの出現は、さまざまなサービスを後押しすると期待されている。
通信ネットワーク・インフラ市場の視点によれば、都市化の急速なデジタル化が通信ネットワーク・インフラの発展に影響を与えている。通信ネットワークインフラ市場は、コンポーネント、技術、エンドユーザー、地域に区分される。コンポーネント別では、市場は製品とサービスに分類される。技術別では、市場は2G、3G、4G/LTE、5Gに二分される。エンドユーザー別では、市場は通信事業者と企業に分けられる。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAの各市場とその主要国が分析されている。
地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、ドイツ、フランス、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、その他アジア太平洋)、LAMEA(ラテンアメリカ、中東、アフリカ)の通信ネットワークインフラ市場動向が分析されている。
本レポートに掲載されている世界の主要通信ネットワークインフラ市場プレイヤーの競合分析とプロファイルには、Qualcomm Incorporated、Samsung Electronics Co Ltd.、Cisco System, Inc.、Nokia Corporation、Huawei Technologies Co., Ltd.、CommScope Holding Company, Inc.、Juniper Networks Inc.、富士通、ZTE Corporation、Sprint Corporationなどが含まれます。ワイドバンドギャップ半導体市場の主要企業が採用する主な戦略は、製品の発売である。
ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までの通信ネットワークインフラ市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、通信ネットワークインフラ市場の有力な機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
通信ネットワークインフラ市場の細分化に関する詳細な分析により、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界の通信ネットワークインフラ市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。
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製品ベンチマーク / 製品仕様と用途
規制ガイドライン
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなどを含む、エクセル形式)
主要市場セグメント
コンポーネント別
製品
サービス
技術別
4G/LTE
● 5G
● 3G
● 2G
エンドユーザー別
企業
通信事業者
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
その他のアジア太平洋地域
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
その他のヨーロッパ
LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主要市場プレイヤー
サムスン電子
シスコシステム
コムスコープ・ホールディング・カンパニー(CommScope Holding Company, Inc.
ジュニパーネットワークス
ZTE Corporation
ノキア株式会社
クアルコム・インコーポレイテッド
華為技術股份有限公司 ○ 富士通株式会社
富士通
スプリント・コーポレーション
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目次 第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの高い交渉力
3.3.2.新規参入の脅威は中程度
3.3.3.中程度から高い代替品の脅威
3.3.4.ライバルの激しさは中程度から高い
3.3.5.買い手の高い交渉力
3.4.市場力学
3.4.1.促進要因
3.4.1.1.ネットワーク保守需要の高まり
3.4.1.2.5Gネットワークインフラの採用
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.政府のネットワーク放射規制
3.4.3.機会
3.4.3.1.モノのインターネット(IoT)の出現
第4章:通信ネットワークインフラ市場、コンポーネント別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.製品
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.サービス
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 通信ネットワークインフラ市場:技術別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.4G/LTE
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.5G
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.3G
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.2G
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別の市場規模と予測
5.5.3.国別市場シェア分析
第6章 通信ネットワークインフラ市場:エンドユーザー別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.企業
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.通信事業者
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
第7章 通信ネットワークインフラ市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(コンポーネント別
7.2.3.市場規模・予測:技術別
7.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:技術別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:技術別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:技術別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.アジア太平洋地域
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(コンポーネント別
7.3.3.市場規模・予測:技術別
7.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.中国
7.3.5.1.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:技術別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.2.日本
7.3.5.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:技術別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.3.インド
7.3.5.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:技術別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.4.韓国
7.3.5.4.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:技術別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.5.その他のアジア太平洋地域
7.3.5.5.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:技術別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.欧州
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測(コンポーネント別
7.4.3.市場規模・予測:技術別
7.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.英国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:技術別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.2.ドイツ
7.4.5.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:技術別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.3.フランス
7.4.5.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:技術別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.4.その他のヨーロッパ
7.4.5.4.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:技術別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(コンポーネント別
7.5.3.市場規模・予測:技術別
7.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模および予測、コンポーネント別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:技術別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:技術別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:技術別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.クアルコム・インコーポレイテッド
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.2.サムスン電子
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.スプリント
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.シスコシステム
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.ノキア株式会社
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.6.ファーウェイ・テクノロジー株式会社
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.コムスコープ・ホールディング・カンパニー
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.7.7.主な戦略的動きと展開
9.8.ジュニパーネットワークス
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.富士通
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.10.ZTE株式会社
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績
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Summary The telecom network infrastructure market was valued at $ 96.9 Billion in 2022 and is estimated to reach $173.8 Billion by 2032, exhibiting a CAGR of 6.3% from 2023 to 2032. The virtual components necessary for a telecommunications network to function are referred to as telecom network infrastructure. This infrastructure connects consumers and devices worldwide by enabling the long-distance transmission of voice, data, and multimedia content.
Telecom has seen a rapid rise in competition which has affected growth and profitability of this vertical. Decrease in average revenue per user has also affected the market in a negative way where the telecom operators face the challenging task of achieving growth in the telecom services market. The sector has emerged as one of the acute service types essential for global socio-economic development with the plurality of telecom services, networks, and providers. With the plurality of telecom services, networks, and providers, the sector has emerged as one of the acute service types essential for global socio-economic development. Rapid adoption of smartphone devices is another dynamic factor that has majorly contributed toward the growth of the global telecom industry and has manifested in businesses of telecom companies.
The entire demand for telecom network infrastructure solutions is expected to be driven by the growing need for better cellular coverage. People are being pushed to embrace base stations by governments implementing 5G broadband services since they are easy to set up and provide a reliable connection. It is expected that the emergence of high-speed internet in metropolitan areas would boost a variety of services. According to the telecom network infrastructure market viewpoint, urbanization's fast digitalization has influenced the telecom network infrastructure's development. The telecom network infrastructure market is segmented into component, technology, end user, and region. By component, the market is classified into product and service. By technology, the market is bifurcated into 2G, 3G, 4G/LTE, and 5G. By end user, the market is divided into telecom operators and enterprises. Region wise, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA along with their prominent countries.
Region wise, the telecom network infrastructure market trends are analyzed across North America (the U.S., Canada, and Mexico), Europe (the UK, Germany, France, and rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, South Korea, and rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Latin America, the Middle East, and Africa). Competitive analysis and profiles of the major global telecom network infrastructure market players that have been provided in the report include Qualcomm Incorporated, Samsung Electronics Co Ltd., Cisco System, Inc., Nokia Corporation, Huawei Technologies Co., Ltd., CommScope Holding Company, Inc., Juniper Networks Inc., Fujitsu, ZTE Corporation, and Sprint Corporation. The key strategies adopted by the major players of the wide bandgap semiconductor market are product launch.
Key Benefits For Stakeholders ●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the telecom network infrastructure market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing telecom network infrastructure market opportunities. ●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities. ●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network. ●In-depth analysis of the telecom network infrastructure market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities. ●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market. ●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players. ●The report includes the analysis of the regional as well as global telecom network infrastructure market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.
Additional benefits you will get with this purchase are: ● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price) ● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update. ● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License. ● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries) ● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once) ● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report) ● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older. ● 24-hour priority response* ● Free Industry updates and white papers.
Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more) ● Product Benchmarking / Product specification and applications ● Regulatory Guidelines ● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format) Key Market Segments By Component ● Product ● Service By Technology ● 4G/LTE ● 5G ● 3G ● 2G By End User ● Enterprises ● Telecom Operators By Region ● North America ○ U.S. ○ Canada ○ Mexico ● Asia-Pacific ○ China ○ Japan ○ India ○ South Korea ○ Rest of Asia-Pacific ● Europe ○ UK ○ Germany ○ France ○ Rest of Europe ● LAMEA ○ Latin America ○ Middle East ○ Africa ● Key Market Players ○ Samsung Electronics Co Ltd. ○ Cisco System, Inc. ○ CommScope Holding Company, Inc. ○ Juniper Networks Inc. ○ ZTE Corporation ○ Nokia Corporation ○ Qualcomm Incorporated. ○ Huawei Technologies Co., Ltd. ○ Fujitsu ○ Sprint Corporation
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Table of Contents CHAPTER 1: INTRODUCTION 1.1. Report description 1.2. Key market segments 1.3. Key benefits to the stakeholders 1.4. Research methodology 1.4.1. Primary research 1.4.2. Secondary research 1.4.3. Analyst tools and models CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY 2.1. CXO Perspective CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW 3.1. Market definition and scope 3.2. Key findings 3.2.1. Top impacting factors 3.2.2. Top investment pockets 3.3. Porter’s five forces analysis 3.3.1. High bargaining power of suppliers 3.3.2. Moderate threat of new entrants 3.3.3. Moderate to high threat of substitutes 3.3.4. Moderate to high intensity of rivalry 3.3.5. High bargaining power of buyers 3.4. Market dynamics 3.4.1. Drivers 3.4.1.1. Rising demand for network maintenance 3.4.1.2. Adoption of 5G network infrastructure 3.4.2. Restraints 3.4.2.1. Government network radiation rules 3.4.3. Opportunities 3.4.3.1. Emergence of Internet of Things (IoT) CHAPTER 4: TELECOM NETWORK INFRASTRUCTURE MARKET, BY COMPONENT 4.1. Overview 4.1.1. Market size and forecast 4.2. Product 4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.2.2. Market size and forecast, by region 4.2.3. Market share analysis by country 4.3. Service 4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.3.2. Market size and forecast, by region 4.3.3. Market share analysis by country CHAPTER 5: TELECOM NETWORK INFRASTRUCTURE MARKET, BY TECHNOLOGY 5.1. Overview 5.1.1. Market size and forecast 5.2. 4G/LTE 5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.2.2. Market size and forecast, by region 5.2.3. Market share analysis by country 5.3. 5G 5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.3.2. Market size and forecast, by region 5.3.3. Market share analysis by country 5.4. 3G 5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.4.2. Market size and forecast, by region 5.4.3. Market share analysis by country 5.5. 2G 5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.5.2. Market size and forecast, by region 5.5.3. Market share analysis by country CHAPTER 6: TELECOM NETWORK INFRASTRUCTURE MARKET, BY END USER 6.1. Overview 6.1.1. Market size and forecast 6.2. Enterprises 6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.2. Market size and forecast, by region 6.2.3. Market share analysis by country 6.3. Telecom Operators 6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.2. Market size and forecast, by region 6.3.3. Market share analysis by country CHAPTER 7: TELECOM NETWORK INFRASTRUCTURE MARKET, BY REGION 7.1. Overview 7.1.1. Market size and forecast By Region 7.2. North America 7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.2.2. Market size and forecast, by Component 7.2.3. Market size and forecast, by Technology 7.2.4. Market size and forecast, by End User 7.2.5. Market size and forecast, by country 7.2.5.1. U.S. 7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Component 7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Technology 7.2.5.1.3. Market size and forecast, by End User 7.2.5.2. Canada 7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Component 7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Technology 7.2.5.2.3. Market size and forecast, by End User 7.2.5.3. Mexico 7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Component 7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Technology 7.2.5.3.3. Market size and forecast, by End User 7.3. Asia-Pacific 7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.3.2. Market size and forecast, by Component 7.3.3. Market size and forecast, by Technology 7.3.4. Market size and forecast, by End User 7.3.5. Market size and forecast, by country 7.3.5.1. China 7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Component 7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Technology 7.3.5.1.3. Market size and forecast, by End User 7.3.5.2. Japan 7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Component 7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Technology 7.3.5.2.3. Market size and forecast, by End User 7.3.5.3. India 7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Component 7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Technology 7.3.5.3.3. Market size and forecast, by End User 7.3.5.4. South Korea 7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Component 7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Technology 7.3.5.4.3. Market size and forecast, by End User 7.3.5.5. Rest of Asia-Pacific 7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Component 7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Technology 7.3.5.5.3. Market size and forecast, by End User 7.4. Europe 7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.4.2. Market size and forecast, by Component 7.4.3. Market size and forecast, by Technology 7.4.4. Market size and forecast, by End User 7.4.5. Market size and forecast, by country 7.4.5.1. UK 7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Component 7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Technology 7.4.5.1.3. Market size and forecast, by End User 7.4.5.2. Germany 7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Component 7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Technology 7.4.5.2.3. Market size and forecast, by End User 7.4.5.3. France 7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Component 7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Technology 7.4.5.3.3. Market size and forecast, by End User 7.4.5.4. Rest of Europe 7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Component 7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Technology 7.4.5.4.3. Market size and forecast, by End User 7.5. LAMEA 7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 7.5.2. Market size and forecast, by Component 7.5.3. Market size and forecast, by Technology 7.5.4. Market size and forecast, by End User 7.5.5. Market size and forecast, by country 7.5.5.1. Latin America 7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Component 7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Technology 7.5.5.1.3. Market size and forecast, by End User 7.5.5.2. Middle East 7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Component 7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Technology 7.5.5.2.3. Market size and forecast, by End User 7.5.5.3. Africa 7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Component 7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Technology 7.5.5.3.3. Market size and forecast, by End User CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. Introduction 8.2. Top winning strategies 8.3. Product mapping of top 10 player 8.4. Competitive dashboard 8.5. Competitive heatmap 8.6. Top player positioning, 2022 CHAPTER 9: COMPANY PROFILES 9.1. Qualcomm Incorporated. 9.1.1. Company overview 9.1.2. Key executives 9.1.3. Company snapshot 9.1.4. Operating business segments 9.1.5. Product portfolio 9.1.6. Business performance 9.2. Samsung Electronics Co Ltd. 9.2.1. Company overview 9.2.2. Key executives 9.2.3. Company snapshot 9.2.4. Operating business segments 9.2.5. Product portfolio 9.2.6. Business performance 9.2.7. Key strategic moves and developments 9.3. Sprint Corporation 9.3.1. Company overview 9.3.2. Key executives 9.3.3. Company snapshot 9.3.4. Operating business segments 9.3.5. Product portfolio 9.3.6. Business performance 9.3.7. Key strategic moves and developments 9.4. Cisco System, Inc. 9.4.1. Company overview 9.4.2. Key executives 9.4.3. Company snapshot 9.4.4. Operating business segments 9.4.5. Product portfolio 9.4.6. Business performance 9.4.7. Key strategic moves and developments 9.5. Nokia Corporation 9.5.1. Company overview 9.5.2. Key executives 9.5.3. Company snapshot 9.5.4. Operating business segments 9.5.5. Product portfolio 9.5.6. Business performance 9.6. Huawei Technologies Co., Ltd. 9.6.1. Company overview 9.6.2. Key executives 9.6.3. Company snapshot 9.6.4. Operating business segments 9.6.5. Product portfolio 9.6.6. Business performance 9.6.7. Key strategic moves and developments 9.7. CommScope Holding Company, Inc. 9.7.1. Company overview 9.7.2. Key executives 9.7.3. Company snapshot 9.7.4. Operating business segments 9.7.5. Product portfolio 9.7.6. Business performance 9.7.7. Key strategic moves and developments 9.8. Juniper Networks Inc. 9.8.1. Company overview 9.8.2. Key executives 9.8.3. Company snapshot 9.8.4. Operating business segments 9.8.5. Product portfolio 9.8.6. Business performance 9.8.7. Key strategic moves and developments 9.9. Fujitsu 9.9.1. Company overview 9.9.2. Key executives 9.9.3. Company snapshot 9.9.4. Operating business segments 9.9.5. Product portfolio 9.9.6. Business performance 9.10. ZTE Corporation 9.10.1. Company overview 9.10.2. Key executives 9.10.3. Company snapshot 9.10.4. Operating business segments 9.10.5. Product portfolio 9.10.6. Business performance
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