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テレコム受注管理市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析


Telecom Order Management Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030

通信オーダー管理市場の動向と予測 世界の通信オーダー管理市場の将来は、顧客オーダー管理、サービスオーダー管理、サービス在庫管理市場にビジネスチャンスがあり、有望視されている。世界の通信オーダー管理... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
Lucintel
ルシンテル
2023年9月1日 US$4,850
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サマリー

通信オーダー管理市場の動向と予測
世界の通信オーダー管理市場の将来は、顧客オーダー管理、サービスオーダー管理、サービス在庫管理市場にビジネスチャンスがあり、有望視されている。世界の通信オーダー管理市場は、2024年から2030年までの年平均成長率が10.0%で、2030年までに推定88億ドルに達すると予測される。この市場の主な原動力は、接続機器と加入者数の増加、個別化された顧客注文とサービスを開発するための高度注文管理ツールに対する需要の増加、地方全域にわたるネットワーク設置需要の高まりである。

150ページを超える本レポートは、ビジネス上の意思決定に役立つよう作成されています。サンプル図表を以下に示します。世界の通信オーダー管理市場レポートのスコープ、利点、調査対象企業、その他の詳細については、レポートパンフレットをダウンロードしてください。

通信オーダー管理の世界市場:セグメント別
この調査レポートは、世界の通信受注管理市場をコンポーネント別、展開モデル別、製品タイプ別、地域別に予測しています。

通信オーダー管理市場:コンポーネント別【2018年から2030年までの出荷額分析
- ソフトウェア
- サービス

テレコム受注管理市場:展開モデル別【2018~2030年の出荷額分析
- オンプレミス
- クラウド

テレコム受注管理市場:製品タイプ別【2018年~2030年の出荷額分析
- 顧客オーダー管理
- サービスオーダー管理
- サービス在庫管理

通信オーダー管理市場:地域別【2018年~2030年の出荷額分析
- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- その他の地域

テレコム・オーダー・マネジメント企業一覧
同市場の企業は、提供する製品の品質に基づいて競争している。この市場の主要企業は、製造施設の拡大、研究開発投資、インフラ整備、バリューチェーン全体にわたる統合機会の活用に注力している。こうした戦略により、通信オーダー管理企業は需要の増加に対応し、競争力を確保し、革新的な製品と技術を開発し、生産コストを削減し、顧客基盤を拡大している。本レポートで紹介する通信オーダー管理企業には、以下の企業が含まれる。
- IBM株式会社
- オラクル
- コグニザント
- エリクソン
- 富士通株式会社
- ペガシステムズ
- インフォシス
- ウィプロ・リミテッド
- コマーチSA
- セリオン


テレコム・オーダー・マネジメント市場インサイト

Lucintelは、クラウドが予測期間中に最も高い成長を遂げると予測している。

この市場において、顧客注文管理は引き続き最大のセグメントである。
APACは予測期間中に最も高い成長が見込まれる。

世界の通信オーダー管理市場の特徴
市場規模の推定:通信オーダー管理市場規模を金額(Bドル)で推計
動向と予測分析:各種セグメント別、地域別の市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)。
セグメンテーション分析:通信受注管理市場規模をコンポーネント別、展開モデル別、製品タイプ別、地域別など様々なセグメント別に金額($B)で推計。
地域別分析:通信受注管理市場の北米、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、その他の地域別内訳
成長機会:通信受注管理市場のコンポーネント別、展開モデル別、製品タイプ別、地域別の成長機会分析。
戦略分析:M&A、新製品開発、通信受注管理市場の競争環境など。
ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争激化の分析。

よくある質問
Q.1 通信販売受注管理市場の規模は?
回答世界の通信オーダー管理市場は、2030年までに推定88億ドルに達すると予想されています。
Q.2 通信オーダー管理市場の成長予測は?
答: 通信販売オーダーマネジメントの世界市場は、2030年までに推定88億ドルに達すると予測されています:世界の通信オーダー管理市場は、2024年から2030年にかけて年平均成長率10.0%で成長すると予測されています。
Q.3 通信オーダー管理市場の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
回答この市場の主な促進要因は、接続機器数と加入者数の増加、顧客の注文やサービスを個別化するための高度な注文管理ツールに対する需要の増加、地方におけるネットワーク設置需要の増加である。
Q4.通信オーダー管理市場の主要セグメントは?
回答通信オーダー管理市場の将来は、顧客オーダー管理、サービスオーダー管理、サービス在庫管理市場にビジネスチャンスがあり、有望と思われます。
Q5.通信オーダー管理市場の主要企業は?
回答通信オーダー管理市場の主要企業は以下の通りです:- IBM Corporation - Oracle Corporation - Cognizant - Ericsson - Fujitsu Limited - Pegasystems - Infosys Limited - Wipro Limited - Comarch SA - Cerillion
Q6.今後、受注管理市場で最も大きくなる分野は?
回答Lucintelの予測では、クラウドが予測期間中に最も大きな成長を遂げる見込みです。
Q7.通信オーダー管理市場において、今後5年間で最大の市場規模になると予想される地域は?
回答APAC が予測期間中に最も高い成長を遂げると予想される。
Q.8 カスタマイズは可能ですか?
回答:はい:はい、Lucintel は追加費用なしで 10% のカスタマイズを提供します。

本レポートは以下の11の主要な質問に回答しています:
Q.1.通信オーダー管理市場において、コンポーネント別(ソリューションとサービス)、展開モデル別(オンプレミスとクラウド)、製品タイプ別(顧客オーダー管理、サービスオーダー管理、サービス在庫管理)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)に、最も有望で高成長が期待できるビジネスチャンスは何か?
Q.2.今後成長が加速するセグメントとその理由は?
Q.3.今後成長が加速すると思われる地域とその理由は?
Q.4.市場ダイナミクスに影響を与える主な要因は何か?市場における主な課題とビジネスリスクは?
Q.5.この市場におけるビジネスリスクと競争上の脅威は?
Q.6.この市場における新たなトレンドとその理由は?
Q.7.市場における顧客の需要の変化にはどのようなものがありますか?
Q.8.市場の新しい動きにはどのようなものがありますか?これらの開発をリードしている企業はどこですか?
Q.9.市場の主要プレーヤーは?主要プレーヤーは事業成長のためにどのような戦略的取り組みを進めていますか?
Q.10.この市場における競合製品にはどのようなものがあり、材料や製品の代替によって市場シェアを失う脅威はどの程度ありますか?
Q.11.過去5年間にどのようなM&Aが行われ、業界にどのような影響を与えましたか?


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目次

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Global Telecom Order Management Market : Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030
3.1. Macroeconomic Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.2. Global Telecom Order Management Market Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)

3.3: Global Telecom Order Management Market by Component
3.3.1: Software
3.3.2: Service




3.4: Global Telecom Order Management Market by Deployment Model
3.4.1: On-Premise
3.4.2: Cloud




3.5: Global Telecom Order Management Market by Product Type
3.5.1: Customer Order Management
3.5.2: Service Order Management
3.5.3: Service Inventory Management













4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030
4.1: Global Telecom Order Management Market by Region
4.2: North American Telecom Order Management Market
4.2.1: North American Telecom Order Management Market by Deployment Model: On-Premise and Cloud
4.2.2: North American Telecom Order Management Market by Product Type: Customer Order Management, Service Order Management, and Service Inventory Management




4.3: European Telecom Order Management Market
4.3.1: European Telecom Order Management Market by Deployment Model: On-Premise and Cloud
4.3.2: European Telecom Order Management Market by Product Type: Customer Order Management, Service Order Management, and Service Inventory Management





4.4: APAC Telecom Order Management Market
4.4.1: APAC Telecom Order Management Market by Deployment Model: On-Premise and Cloud
4.4.2: APAC Telecom Order Management Market by Product Type: Customer Order Management, Service Order Management, and Service Inventory Management




4.5: ROW Telecom Order Management Market
4.5.1: ROW Telecom Order Management Market by Deployment Model: On-Premise and Cloud
4.5.2: ROW Telecom Order Management Market by Product Type: Customer Order Management, Service Order Management, and Service Inventory Management



5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Telecom Order Management Market by Component
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Telecom Order Management Market by Deployment Model
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Telecom Order Management Market by Product Type
6.1.4: Growth Opportunities for the Global Telecom Order Management Market by Region


6.2: Emerging Trends in the Global Telecom Order Management Market

6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Telecom Order Management Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Telecom Order Management Market
6.3.4: Certification and Licensing


7. Company Profiles of Leading Players
7.1: IBM Corporation
7.2: Oracle Corporation
7.3: Cognizant
7.4: Ericsson
7.5: Fujitsu Limited
7.6: Pegasystems
7.7: Infosys Limited
7.8: Wipro Limited
7.9: Comarch SA
7.10: Cerillion

 

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Summary

Telecom Order Management Market Trends and Forecast
The future of the global telecom order management market looks promising with opportunities in the customer order management, service order management, and service inventory management markets. The global telecom order management market is expected to reach an estimated $8.8 billion by 2030 with a CAGR of 10.0% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are growing number of connectivity devices and subscribers, increasing demand for advanced order managment tools to develop personalized customer order and services, and rising demand for network installations across the rural areas.

A more than 150-page report is developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below. To learn the scope, benefits, companies researched and other details of the global telecom order management market report, please download the report brochure.

Telecom Order Management Market by Segment
The study includes a forecast for the global telecom order management market by component, deployment model, product type, and region

Telecom Order Management Market by Component [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Software
• Service

Telecom Order Management Market by Deployment Model [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• On-Premise
• Cloud

Telecom Order Management Market by Product Type [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Customer Order Management
• Service Order Management
• Service Inventory Management

Telecom Order Management Market by Region [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• North America
• Europe
• Asia Pacific
• The Rest of the World

List of Telecom Order Management Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies telecom order management companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the telecom order management companies profiled in this report include-
• IBM Corporation
• Oracle Corporation
• Cognizant
• Ericsson
• Fujitsu Limited
• Pegasystems
• Infosys Limited
• Wipro Limited
• Comarch SA
• Cerillion


Telecom Order Management Market Insights

Lucintel forecasts that cloud is expected to witness highest growth over the forecast period.

Within this market, customer order management will remain the largest segment.
APAC is expected to witness highest growth over the forecast period.

Features of the Global Telecom Order Management Market
Market Size Estimates: Telecom order management market size estimation in terms of value ($B).
Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.
Segmentation Analysis: Telecom order management Market size by various segments, such as by component, deployment model, product type, and region in terms of value ($B).
Regional Analysis: Telecom order management Market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.
Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different components, deployment models, product types, and regions for the telecom order management market.
Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the telecom order management market.
Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.

FAQ
Q.1 What is the telecom order management market size?
Answer: The global telecom order management market is expected to reach an estimated $8.8 billion by 2030.
Q.2 What is the growth forecast for telecom order management market?
Answer: The global telecom order management Market is expected to grow with a CAGR of 10.0% from 2024 to 2030
Q.3 What are the major drivers influencing the growth of the telecom order management market?
Answer: The major drivers for this market are growing number of connectivity devices and subscribers, increasing demand for advanced order managment tools to develop personalized customer order and services, and rising demand for network installations across the rural areas.
Q4. What are the major segments for telecom order management market?
Answer: The future of the telecom order management market looks promising with opportunities in the customer order management, service order management, and service inventory management markets.
Q5. Who are the key telecom order management market companies?
Answer: Some of the key telecom order management market companies are as follows: • IBM Corporation • Oracle Corporation • Cognizant • Ericsson • Fujitsu Limited • Pegasystems • Infosys Limited • Wipro Limited • Comarch SA • Cerillion
Q6. Which telecom order management market segment will be the largest in future?
Answer: Lucintel forecasts that cloud is expected to witness highest growth over the forecast period.
Q7. In telecom order management market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: APAC is expected to witness highest growth over the forecast period.
Q.8 Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% Customization Without any Additional Cost.

This report answers following 11 key questions:
Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the telecom order management market by component (solutions and services), deployment model (on-premise and cloud), product type (customer order management, service order management, and service inventory management), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
Q.11. What M&A activity has occurred in the last 5 years and what has its impact been on the industry?



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Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Global Telecom Order Management Market : Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030
3.1. Macroeconomic Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.2. Global Telecom Order Management Market Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)

3.3: Global Telecom Order Management Market by Component
3.3.1: Software
3.3.2: Service




3.4: Global Telecom Order Management Market by Deployment Model
3.4.1: On-Premise
3.4.2: Cloud




3.5: Global Telecom Order Management Market by Product Type
3.5.1: Customer Order Management
3.5.2: Service Order Management
3.5.3: Service Inventory Management













4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030
4.1: Global Telecom Order Management Market by Region
4.2: North American Telecom Order Management Market
4.2.1: North American Telecom Order Management Market by Deployment Model: On-Premise and Cloud
4.2.2: North American Telecom Order Management Market by Product Type: Customer Order Management, Service Order Management, and Service Inventory Management




4.3: European Telecom Order Management Market
4.3.1: European Telecom Order Management Market by Deployment Model: On-Premise and Cloud
4.3.2: European Telecom Order Management Market by Product Type: Customer Order Management, Service Order Management, and Service Inventory Management





4.4: APAC Telecom Order Management Market
4.4.1: APAC Telecom Order Management Market by Deployment Model: On-Premise and Cloud
4.4.2: APAC Telecom Order Management Market by Product Type: Customer Order Management, Service Order Management, and Service Inventory Management




4.5: ROW Telecom Order Management Market
4.5.1: ROW Telecom Order Management Market by Deployment Model: On-Premise and Cloud
4.5.2: ROW Telecom Order Management Market by Product Type: Customer Order Management, Service Order Management, and Service Inventory Management



5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Telecom Order Management Market by Component
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Telecom Order Management Market by Deployment Model
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Telecom Order Management Market by Product Type
6.1.4: Growth Opportunities for the Global Telecom Order Management Market by Region


6.2: Emerging Trends in the Global Telecom Order Management Market

6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Telecom Order Management Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Telecom Order Management Market
6.3.4: Certification and Licensing


7. Company Profiles of Leading Players
7.1: IBM Corporation
7.2: Oracle Corporation
7.3: Cognizant
7.4: Ericsson
7.5: Fujitsu Limited
7.6: Pegasystems
7.7: Infosys Limited
7.8: Wipro Limited
7.9: Comarch SA
7.10: Cerillion

 

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Lucintelは世界の多様な市場について調査を行っています。特に化学品、材料、自動車関連の調査レポートを数多く出版しています。  もっと見る


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2024/07/05 10:26

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