世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

レトルト包装市場:タイプ別(パウチ、トレイ、カートン、その他)、素材別(板紙、アルミ箔、ポリプロピレン、その他)、エンドユーザー別(食品、飲料、その他):世界の機会分析と産業予測、2023-2032年


Retort Packaging Market By Type (Pouches, Trays, Cartons, Others), By Material (Paperboard, Aluminum foil, Polypropylene, Others), By End User (Food, Beverages, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

世界のレトルトパッケージング市場規模は、2020年に145億8310万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は5.6%を記録し、2032年には285億2200万ドルに達すると予測されている。レトルト包装は食品保... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
265 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界のレトルトパッケージング市場規模は、2020年に145億8310万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は5.6%を記録し、2032年には285億2200万ドルに達すると予測されている。レトルト包装は食品保存に使われるヒートシールの一種である。缶詰に関連するが、液体や粉末の保存など他の用途も多い。このプロセスでは、加熱した蓋で容器を密閉し、気密シールを作る。これにより、保存中や輸送中に細菌や汚染物質が容器に入り込むことがなくなる。

多忙によるライフスタイルの変化によって、加工食品への依存度が高まっている。これはレトルト包装市場の成長をさらに促進すると予想される。加えて、食品・飲料セクターの急成長と、外出先での食品・飲料に対する消費者の嗜好の高まりも、レトルト包装市場を牽引すると予想される要因である。さらに、急速なグローバル化は、レトルト包装市場の成長を促進する加工食品の世界貿易の上昇につながっている。

小分けまたはシングルサイズのスナックやコンビニエンスフードの需要の増加は、レトルトパッケージング市場の成長を促進する。包装業界は、エネルギーや環境面で何倍もの利点があるフレキシブル包装へと移行している。レトルトパウチ内で生または調理された包装食品の需要は、世界的に速いペースで伸びている。例えば、ウォルマートは2023年に6,058億ドルの売上高を記録し、包装食品売上の世界的リーダーであった。その背景には、多忙なスケジュールによる消費者のライフスタイルの変化や、調理に時間をかけたくない消費者の増加がある。これらの要因により、加工食品の需要が増加し、その結果、予測期間中にレトルト包装市場の需要増加と成長が見込まれる。

レトルト包装市場は、包装タイプ、素材、エンドユーザー産業、地域によって区分される。包装タイプ別では、市場はパウチ、トレイ、カートン、その他に分類される。素材別では、板紙、アルミ箔、ポリプロピレン、その他に分けられる。エンドユーザー別では、食品、飲料、その他に分けられる。
地域別では、市場は北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。世界市場で事業を展開する主要企業は、市場への働きかけを強化し、市場での厳しい競争を維持するために、製品の発売や製品開発などの主要戦略を採用している。

競争分析
レトルトパッケージング市場レポートに掲載されている主要企業には、Amcor PLC、Berry Global Group, Inc.、Constantia Flexibles Group、Huhtamaki Flexible Packaging Ltd.、Mondi Group、ProAmpac、Sonoco Products Company、Sealed Air Corporation、Tredegar Corporation、Winpak Limitedなどがあります。
ステークホルダーにとっての主なメリット
レトルトパッケージング市場の2020年から2032年までの市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、レトルトパッケージング市場の市場機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
レトルトパッケージング市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
レトルトパッケージングの地域別市場動向、世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略などの分析を掲載しています。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
四半期ごとの最新情報および*(コーポレートライセンスのみ、表示価格でのご提供となります)
ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5社追加で無料アップデート
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
ファイブおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスの無料データ・パック。(エクセル版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

このレポートで可能なカスタマイズ(追加費用とスケジュールがあります。)
インストールベース分析
製品ライフサイクル
技術トレンド分析
市場参入戦略
製品/セグメント別プレーヤーシェア分析
主要プレーヤーの新製品開発/製品マトリックス
顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
国や地域の追加分析-市場規模と予測
平均販売価格分析/価格帯分析
ブランドシェア分析
クリスクロスセグメント分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
輸入輸出分析/データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなど、エクセル形式を含む)
顧客/消費者/原材料サプライヤーのリスト-バリューチェーン分析
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
一人当たりの消費動向
製品消費分析
償還シナリオ
SWOT分析
市場規模および予測
主要市場セグメント
タイプ別
トレー
カートン
その他
パウチ
素材別
板紙
アルミ箔
ポリプロピレン
その他
エンドユーザー別
食品
飲料
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イタリア
イギリス
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
プロアンパック
ソノコ・プロダクツ・カンパニー
シールドエアー・コーポレーション
ウィンパック・リミテッド
トレデガー・コーポレーション
アムコールPLC
コンスタンチア・フレキシブル・グループ
ベリー・グローバル・グループ
フタマキ・フレキシブル・パッケージング・リミテッド ○ モンディ・グループ
モンディ・グループ

ページTOPに戻る


目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.代替品の脅威が低い
3.3.2.ライバルの激しさが低い
3.3.3.サプライヤーの交渉力が低い
3.3.4.新規参入の脅威が低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.レトルトパウチの莫大な需要
3.4.1.2.加工食品とコンビニエンス食品の需要の伸び
3.4.1.3.包装材料と包装技術の革新
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.不透明な原料価格
3.4.3.機会
3.4.3.1.成長する電子商取引部門
第4章:レトルト包装市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.パウチ
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.トレー
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.カートン
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.その他
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.地域別の市場規模と予測
4.5.3.国別市場シェア分析
第5章 レトルト包装市場:素材別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.板紙
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.アルミ箔
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.ポリプロピレン
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.その他
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別の市場規模と予測
5.5.3.国別市場シェア分析
第6章 レトルト包装市場:エンドユーザー別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.食品
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.飲料
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.その他
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
第7章 レトルト包装市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:素材別
7.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:素材別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:素材別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:素材別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:素材別
7.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測、タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:素材別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.2.フランス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:素材別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.3.イタリア
7.3.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:素材別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.4.イギリス
7.3.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:素材別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.5.その他のヨーロッパ
7.3.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:素材別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.アジア太平洋
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:素材別
7.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:素材別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測、タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:素材別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:素材別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模および予測:素材別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.5.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.5.1.市場規模・予測、タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:素材別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:素材別
7.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模・予測、タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:素材別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:素材別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:素材別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング(2020年
第9章 企業プロフィール
9.1.アムコールPLC
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.モンディグループ
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.シールドエアー・コーポレーション
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.ソノコ・プロダクツ・カンパニー
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.フタマキフレキシブルパッケージング
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.ウインパック・リミテッド
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.7.トレデガー・コーポレーション
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.8.プロアンパック
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.主な戦略的動きと展開
9.9.コンスタンチア・フレキシブル・グループ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.10.ベリーグローバルグループ
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global retort packaging market size was at valued at $14,583.1 million in 2020, and is projected to reach $28,522.0 million by 2032, registering a CAGR of 5.6% from 2023 to 2032. Retort packaging is a type of heat sealing that is used for food preservation. It is associated with canning but has many other applications as well, including storing liquids and powders. The process involves sealing the container with a heated lid to create an airtight seal. This ensures that no bacteria or contaminants will be able to enter the container during storage or transport.

Changing lifestyles due to busy schedules is resulting in increasing dependence on processed food. This further is expected to fuel the growth of the retort packaging market. In addition, rapid growth in the food and beverage sector and increasing consumer preference toward on-the-go food & beverages is another factor that is expected to drive the retort packaging market. In addition, rapid globalization has led to a rise in global trade for processed food which will fuel the growth of the retort packaging market.

The increase in demand for snacks and convenience food in small or single-size portions fuels the growth of the retort packaging market. The packaging industry is moving toward flexible packaging, owing to its multi-fold energy and environmental advantages. The demand for packaged food that is either raw or cooked inside a retort pouch is growing at a fast pace globally. For instance, Walmart was the global leader in packaged food sales with a record sale of $605.8 billion in 2023. The reasons are consumers changing lifestyles due to hectic schedules and the increasing number of consumers who do not prefer spending much time on cooking. These factors are expected to increase the demand for processed food, which can consequently result in rising demand and growth of the retort packaging market during the forecast period.

The retort packaging market is segmented on the basis of packaging type, material, end-user industry, and region. By packaging type, the market is categorized into pouches, trays, cartons, and others. On the basis of material type, it is divided into paperboard, aluminum foil, polypropylene, and others. On the basis of end user, it is divided into food, beverages, and others.
Region-wise, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA. The major players that operate in the global market have adopted key strategies such as product launches and product development to strengthen their market outreach and sustain the stiff competition in the market.

Competition Analysis
Key companies profiled in the retort packaging market report include Amcor PLC, Berry Global Group, Inc., Constantia Flexibles Group, Huhtamaki Flexible Packaging Ltd., Mondi Group, ProAmpac, Sonoco Products Company, Sealed Air Corporation, Tredegar Corporation, Winpak Limited.
Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the retort packaging market analysis from 2020 to 2032 to identify the prevailing retort packaging market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the retort packaging market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global retort packaging market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Installed Base analysis
● Product Life Cycles
● Technology Trend Analysis
● Go To Market Strategy
● Market share analysis of players by products/segments
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Average Selling Price Analysis / Price Point Analysis
● Brands Share Analysis
● Criss-cross segment analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Import Export Analysis/Data
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● List of customers/consumers/raw material suppliers- value chain analysis
● Market share analysis of players at global/region/country level
● Per Capita Consumption Trends
● Product Consumption Analysis
● Reimbursement Scenario
● SWOT Analysis
● Volume Market Size and Forecast
Key Market Segments
By Type
● Trays
● Cartons
● Others
● Pouches
By Material
● Paperboard
● Aluminum foil
● Polypropylene
● Others
By End User
● Food
● Beverages
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ Italy
○ UK
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ ProAmpac.
○ Sonoco Products Company
○ Sealed Air Corporation.
○ Winpak Limited
○ Tredegar Corporation.
○ Amcor PLC
○ Constantia Flexibles Group
○ Berry Global Group, Inc.
○ Huhtamaki Flexible Packaging Ltd.
○ Mondi Group



ページTOPに戻る


Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low threat of substitutes
3.3.2. Low intensity of rivalry
3.3.3. Low bargaining power of suppliers
3.3.4. Low threat of new entrants
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Huge demand for retort pouches
3.4.1.2. Growth in demand for processed and convenience foods
3.4.1.3. Innovations in packaging materials and technology
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Uncertain Prices of raw materials
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Growing E-Commerce Sectors
CHAPTER 4: RETORT PACKAGING MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Pouches
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Trays
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Cartons
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Others
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: RETORT PACKAGING MARKET, BY MATERIAL
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Paperboard
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Aluminum foil
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Polypropylene
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Others
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: RETORT PACKAGING MARKET, BY END USER
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Food
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Beverages
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Others
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: RETORT PACKAGING MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Material
7.2.4. Market size and forecast, by End User
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Material
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Material
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Material
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Material
7.3.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.3. Italy
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.4. UK
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by End User
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Material
7.4.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by End User
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Material
7.5.4. Market size and forecast, by End User
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Material
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Material
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Material
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2020
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Amcor PLC
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Mondi Group
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.2.7. Key strategic moves and developments
9.3. Sealed Air Corporation.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. Sonoco Products Company
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. Huhtamaki Flexible Packaging Ltd.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.5.7. Key strategic moves and developments
9.6. Winpak Limited
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.7. Tredegar Corporation.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.8. ProAmpac.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Key strategic moves and developments
9.9. Constantia Flexibles Group
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. Berry Global Group, Inc.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Allied Market Research社の建築・製造分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?


アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る