Advertising Technologies in Video Services【分析レポート:アプリケーション】動画サービスの広告技術 米国調査会社ABIリサーチの調査レポート 「【分析レポート:アプリケーション】動画サービスの広告技術」 は、動画の拡大する中での広告技術市場を査定している。価値の向上とデータ利用の可能性の拡大は、成... もっと見る
* File Format (PDF)
Summary米国調査会社ABIリサーチの調査レポート「【分析レポート:アプリケーション】動画サービスの広告技術」は、動画の拡大する中での広告技術市場を査定している。価値の向上とデータ利用の可能性の拡大は、成長と統合の時代を経て、機器とサービスの進化とも相まって、広告技術市場の新しいビジネスチャンスを生み出している。IPへの移行とモバイル動画の隆盛は、トラッキングや統計によってデータ活用を促進している。高度な広告は、ストリーミングサービスを付加した従来の事業者と、より普遍的で統合クロスプラットフォームアプローチ(モバイル、ネットワークテレビ、ケーブルテレビ、有料テレビサービス、PC)による次のステップへのOTT(オーバーザトップ)サービスの両方の役割を確立している。 This report evaluates the ad tech market, with an emphasis on video. Following periods of growth and consolidation the increasing value and availability of data, coupled with an evolving landscape of devices and services, is engendering new opportunities for the ad tech space. The transition to IP and rise of mobile video in particular has enabled enhanced tracking/metrics and making data more actionable. Advanced advertising has established a role for both traditional operators, which have added streaming services, and OTT services with next steps pushing towards creating a more cohesive and unified cross-platform approach (mobile, connected TV / CTV, pay TV services, and PC). New standards (and versions of existing standards) and groups are seeking to further unify the advertising industry, but many believe these initiatives will take time to gain significant traction if at all. More effort is being devoted to cross-platform tracking and ad campaign management – this is particularly valuable as CTV viewing is growing at a faster rate than mobile with some expecting these platforms to reach parity in the coming years. Ad tech and data analytics will continue to serve pivotal roles in assigning attribution, reducing churn, and creating new revenue opportunities. Looking further out on the horizon new technologies like 5G, XR, and location based information (hyper-local in particular) will start to play a role, although most companies today have yet to assign significant resources to these market opportunities. Privacy issues remain a critical factor for some of these technologies with some companies opting to embrace a wait and see approach. Despite these hurdles slowing some advancement the ad tech market continues to grow and evolve.
Table of Contents
Companies Mentioned
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(放送・ビデオ)の最新刊レポート
ABI Research社の調査レポート(単冊購入可能)分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(動画サービス)の最新刊レポート
よくあるご質問ABI Research社はどのような調査会社ですか?ABIリサーチは、米国ニューヨークに本社をおき、幅広い視点で通信関連分野についての調査レポートを出版しています。通信、移動体・無線、IoTとM2M、位置情報、自動車技術、セキュリティ等に関して、産業・... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |