詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 クラウドベースのコンタクトセンター市場:ソリューション別(自動電話分配、エージェントパフォーマンス最適化)、用途別(ワークフォース最適化、データ統合・記録)、業種別(BFSI、IT・通信、メディア・エンターテイメント、小売、消費財、物流・運輸、ヘルスケア、その他)、地域別、2030年までの世界予測Cloud-Based Contact Center Market based on by Solution (Automatic Call Distribution, and Agent Performance Optimization), by Application (Workforce Optimization, and Data Integration & Recording), by Vertical (BFSI, IT & Telecom, Media and Entertainment, Retail, Consumer, Logistics and Transport, Healthcare, and Others), Regional Outlook Global Forecast up to 2030出版社:IHR Insights
ご購入・見積もりのご依頼、その他お問合せはデータリソースまでお気軽にどうぞ |