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米国の消費者直接遺伝子検査市場-検査タイプ別(先祖・関係性検査、予測検査、ニュートリゲノミック検査、キャリア検査、スキンケア検査、その他)、技術別(一塩基多型(SNP)チップ、ターゲット分析、全ゲノムシークエンシング(WGS)、その他)、サンプル別(唾液、尿、血液、その他)、流通チャネル別(オンラインvsオフライン)、地域別、競争、予測、機会、2028年


United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market- By Test Type (Ancestry & Relationship Testing, Predictive Testing, Nutrigenomic Testing, Carrier Testing, Skincare Testing, and Others), By Technology (Single Nucleotide Polymorphism (SNP) Chips, Targeted Analysis, Whole Genome Sequencing (WGS), Others), By Sample (Saliva, Urine, Blood, Others), By Distribution Channel (Online v/s Offline) By Region, Competition, Forecast and Opportunities, 2028

米国の消費者直接遺伝子検査市場は、予測期間2024-2028年に大きな成長が見込まれる。予測期間中、先進国と発展途上国の両方において、消費者直接遺伝子検査へのアクセスのしやすさに対する一般市民の意識が高まり... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年7月1日 US$3,500
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75 英語

 

サマリー

米国の消費者直接遺伝子検査市場は、予測期間2024-2028年に大きな成長が見込まれる。予測期間中、先進国と発展途上国の両方において、消費者直接遺伝子検査へのアクセスのしやすさに対する一般市民の意識が高まり、市場拡大に拍車がかかるだろう。市場をリードする企業は、一流の消費者直接遺伝子検査ソリューションの開発に注力している。これらの検査は、正確で信頼できる遺伝子検査結果を保証する。世界のDTC(Direct-to-Consumer)遺伝子検査市場はこれによって牽引されている。さらに、23andMeのような企業は、オフラインおよびオンラインの小売薬局を通じて、消費者直接遺伝子検査を宣伝するための特別なマーケティング努力を行っている。さらに、企業は魅力的な割引や販促キャンペーンで商品を宣伝している。
遺伝学的検査とは、遺伝子、染色体、またはタンパク質の変化を調べ、遺伝性疾患の存在を確認または反証したり、その人の傾向を推定したりする医療行為を指す。消費者直接遺伝子検査により、顧客は、第三者である医療従事者がほとんど又は全く関与することなく、遺伝子検査を受けることができる。オンライン広告や印刷広告は、潜在的な顧客に消費者直接遺伝子検査キットを提供するために使用される。DTC遺伝子検査は2000年代初頭に利用可能となり、消費者は医師の助けなしに遺伝子データを収集できるようになった。検査はオフラインでも、販売店を通じてオンラインでも購入できる。
個別化された消費者直接遺伝子検査サービスに対する需要の高まりが市場拡大を後押し
消費者直接遺伝子検査市場の統計は、薬理遺伝学分野の人気上昇から利益を得るだろう。遺伝子ベースのパーソナライゼーションのよく知られた用途の1つは薬理遺伝学の分野で、遺伝子変異が企業の成長をサポートする薬物療法の選択を決定する。さらに、個別化検査の評価と管理は、消費者の理解を通じて行われる。サービス提供者は、検査の分析的・臨床的妥当性に関する記述的データを提供し、業界の需要を高めている。さらに、こうしたカスタマイズされた検査のコストは、従来の遺伝子検査よりも低い。さらに、カスタマイズされた消費者直接遺伝子検査からの所見は、使いやすく非侵襲的な技術を用いて迅速に得ることができる。前述の要因は、消費者直接遺伝子検査市場全体のシェアを拡大すると予想される。
消費者直接(DTC)遺伝子検査に関する社会的認知の高まりが市場拡大を促進
消費者直接遺伝子検査の急成長は、慢性疾患の頻度上昇や専門治療分野向けのカスタマイズ検査キットの登場によって助長されている。このようなサービスが受け入れられ、変更されることで、このようなキットの需要が高まっている。さらに、同地域では政府による啓発プログラムが個人の意識を高め、予測期間を通じて市場の成長を促進すると期待されている。さらに、これらのキットがオンラインプラットフォームで入手可能であることが、予測期間2024-2028年の間、DTC(Direct-to-Consumer)遺伝子検査市場の成長をサポートすると予想される。
DTCキットの高コストが米国の直接消費者向け(DTC)遺伝子検査市場の成長を妨げている
DTC遺伝子検査サービスのコストが高いことが、米国のDTC遺伝子検査市場の成長を制限している。さまざまなメーカーが、ハイエンドの消費者直接検査を発売するために、製品の進歩・革新と次世代技術の統合に注力しており、製品価格の高騰とともに製造施設への高額投資につながっている。例えば、検査の複雑さと疾患の重篤度によって、消費者直接遺伝子検査のコストは100米ドルから3,000米ドルまで様々である。従って、米国の中所得地域や先進地域における遺伝学的サービスの需要は、市場の成長を制限すると予想される。
市場区分
米国の消費者直接遺伝子検査市場は、検査タイプ、技術、サンプルに基づいて区分される。製品&サービスに基づいて、市場は先祖&関係性検査、予測検査、ニュートリゲノミック検査、キャリア検査、スキンケア検査、その他に分けられる。技術に基づくと、市場はさらに一塩基多型(SNP)チップ、標的分析、全ゲノムシーケンス(WGS)、その他に分けられる。サンプルベースでは、市場はさらに唾液、尿、血液、その他に分けられる。販売チャネルに基づいて、市場はオンラインとオフラインに分けられる。
市場プレイヤー
Ancestry.com, LLC、Helix OpCo LLC、MyHeritage Ltd.、Living DNA、Direct Laboratory Services, LLCが、米国の消費者直接遺伝子検査市場で事業を展開する主要企業である。
レポートの範囲
本レポートでは、米国の消費者直接遺伝子検査市場を、業界動向に加えて以下のカテゴリーに分類しています:
- 米国の消費者直接遺伝子検査市場:検査タイプ別
o 家系・血縁検査
o 予測検査
o ニュートリゲノミクス検査
o キャリア検査
o スキンケア検査
o その他
- 米国の消費者直接遺伝子検査市場、技術別
o 一塩基多型(SNP)チップ
o ターゲット分析
o 全ゲノムシークエンシング(WGS)
o その他
- 米国の消費者直接遺伝子検査市場:サンプル別
o 唾液
o 尿
o 血液
その他
- 米国の消費者直接遺伝子検査市場:流通経路別
o オンライン
o オフライン
- 米国の消費者直接遺伝子検査市場:地域別
o 北東部
o 中西部
西
o 南部
競合状況
企業プロフィール:米国の消費者直接遺伝子検査市場に存在する主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Product Overview
1.1. Market Definition
1.2. Scope of the Market
1.2.1. Markets Covered
1.2.2. Years Considered for Study
1.2.3. Key Market Segmentations
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions/Countries
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, and Trends
4. Voice of Customers
5. United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value & Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Test Type (Ancestry & Relationship Testing, Predictive Testing, Nutrigenomic Testing, Carrier Testing, Skincare Testing, Others)
5.2.2. By Technology (Single Nucleotide Polymorphism (SNP) chips, Targeted Analysis, Whole Genome Sequencing (WGS), Others)
5.2.3. By Sample (Saliva, Urine, Blood, Others)
5.2.4. By Distribution Channel (Online v/s Offline)
5.2.5. By Region
5.2.6. By Company (2022)
5.3. Market Map
6. North-East United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Test Type
6.2.2. By Technology
6.2.3. By Sample
6.2.4. By Distribution Channel
7. Mid-West United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Test Type
7.2.2. By Technology
7.2.3. By Sample
7.2.4. By Distribution Channel
8. West United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Test Type
8.2.2. By Technology
8.2.3. By Sample
8.2.4. By Distribution Channel
9. South United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Test Type
9.2.2. By Technology
9.2.3. By Sample
9.2.4. By Distribution Channel
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. United States Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Ancestry.com, LLC
14.2. Helix OpCo LLC
14.3. MyHeritage Ltd.
14.4. Living DNA
14.5. Direct Laboratory Services, LLC
15. Strategic Recommendations

 

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Summary

United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market is expected to grow at a significant rate during the forecast period 2024-2028. During the forecast period, rising public awareness of the accessibility of direct-to-consumer genetic tests in both developed and developing countries will fuel market expansion. Leading market players have concentrated on creating top-notch direct-to-consumer genetic testing solutions. These tests guarantee accurate and reliable genetic test results. The global Direct-To-Consumer (DTC) Genetic Testing Market is driven by this. Moreover, businesses such as 23andMe have made special marketing efforts to advertise their direct-to-consumer genetic tests through offline and online retail pharmacies. Moreover, businesses advertise their goods with appealing discounts and promotional offers.
Genetic testing refers to medical procedures that examine alterations in genes, chromosomes, or proteins in an effort to either confirm or disprove the existence of a genetic disorder or to estimate a person's propensity to do so. Through direct-to-consumer genetic testing, customers may be able to receive genetic tests with little or no participation from a third-party healthcare professional. Online or printed advertisements are used to offer direct-to-consumer genetic testing kits to potential customers. DTC genetic testing became available in the early 2000s, enabling consumers to collect genetic data without a doctor's assistance. The exams can be purchased offline or online through distribution outlets.
Rising Demand for Personalized Direct-To-Consumer Genetic Testing Services Fuel Market Expansion
The statistics of the direct-to-consumer genetic testing market will profit from the pharmacogenetics field's rising popularity. One well-known use of gene-based personalization is in the field of pharmacogenetics, in which genetic variations determine the selection of a drug therapy that supports the growth of a company. Furthermore, the evaluation and control of individualized tests is done through consumer comprehension. The service provider gives descriptive data on the test's analytic and clinical validity, which raises industry demand. Additionally, the cost of these customized testing is lower than that of conventional genetic examinations. Moreover, findings from customized direct-to-consumer genetic tests can be promptly acquired using easy-to-use, non-invasive techniques. The aforementioned factors are anticipated to increase the direct-to-consumer genetic testing market share overall.
Rising Public Awareness Regarding Direct-To-Consumer (DTC) Genetic Testing is Driving Market Expansion
The rapid growth of direct-to-consumer genetic testing is being aided by the rise in the frequency of chronic diseases as well as the advent of customized testing kits for specialized therapeutic fields. The acceptance and modification of such services have boosted the demand for such kits. Moreover, government awareness programs in the region are expected to boost awareness among individuals, which in turn drives the growth of the market throughout the forecast period. Furthermore, the availability of these kits on online platforms is expected to support the growth of the Direct-To-Consumer (DTC) Genetic Testing market during the forecast period 2024-2028.
The high cost of DTC Kits is Hampering the Growth of the US Direct-To-Consumer (DTC) Genetic Testing Market
The high cost of DTC genetic testing services is limiting the growth of the US Direct-To-Consumer Genetic testing market. Various manufacturers are focusing on product advancement & innovation and the integration of next-generation technologies to launch high-end direct-to-consumer tests, leading to high investment in manufacturing facilities along with high product prices. For instance, based on the complexity of the test and the severity of the disease, the cost of direct-to-consumer genetic tests varies from USD 100 to USD 3,000. Hence, the demand for genetic services across middle-income and developed regions in the United States is anticipated to limit the growth of the market.
Market Segmentation
The United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market is segmented based on test type, technology, and sample. Based on product & services, the market is divided into ancestry & relationship testing, predictive testing, nutrigenomic testing, carrier testing, skincare testing, and others. Based on technology, the market is further divided into Single Nucleotide Polymorphism (SNP) chips, targeted analysis, Whole Genome Sequencing (WGS), and Others. On the basis of the sample, the market is further split into saliva, urine, blood, and others. Based on the distribution channel, the market is divided into online and offline.
Market players
Ancestry.com, LLC, Helix OpCo LLC, MyHeritage Ltd., Living DNA, and Direct Laboratory Services, LLC are the major players operating in the United States Direct-to-Consumer Genetic Testing Market.
Report Scope:
In this report, the United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market, By Test Type:
o Ancestry & Relationship Testing
o Predictive Testing
o Nutrigenomic Testing
o Carrier Testing
o Skincare Testing
o Others
• United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market, By Technology:
o Single Nucleotide Polymorphism (SNP) Chips
o Targeted Analysis
o Whole Genome Sequencing (WGS)
o Others
• United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market, By Sample
o Saliva
o Urine
o Blood
o Others
• United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market, By Distribution Channel
o Online
o Offline
• United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market, By Region
o North-East
o Mid-West
o West
o South
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
1.1. Market Definition
1.2. Scope of the Market
1.2.1. Markets Covered
1.2.2. Years Considered for Study
1.2.3. Key Market Segmentations
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions/Countries
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, and Trends
4. Voice of Customers
5. United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value & Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Test Type (Ancestry & Relationship Testing, Predictive Testing, Nutrigenomic Testing, Carrier Testing, Skincare Testing, Others)
5.2.2. By Technology (Single Nucleotide Polymorphism (SNP) chips, Targeted Analysis, Whole Genome Sequencing (WGS), Others)
5.2.3. By Sample (Saliva, Urine, Blood, Others)
5.2.4. By Distribution Channel (Online v/s Offline)
5.2.5. By Region
5.2.6. By Company (2022)
5.3. Market Map
6. North-East United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Test Type
6.2.2. By Technology
6.2.3. By Sample
6.2.4. By Distribution Channel
7. Mid-West United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Test Type
7.2.2. By Technology
7.2.3. By Sample
7.2.4. By Distribution Channel
8. West United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Test Type
8.2.2. By Technology
8.2.3. By Sample
8.2.4. By Distribution Channel
9. South United States Direct-To-Consumer Genetic Testing Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Test Type
9.2.2. By Technology
9.2.3. By Sample
9.2.4. By Distribution Channel
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. United States Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Ancestry.com, LLC
14.2. Helix OpCo LLC
14.3. MyHeritage Ltd.
14.4. Living DNA
14.5. Direct Laboratory Services, LLC
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