世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

イギリスのノンアルコール飲料市場:製品タイプ別(炭酸飲料{炭酸ソフトドリンク、機能性・エネルギー・スポーツドリンク、その他(アイスティー・レモン、ソーダなど)対非炭酸飲料(ボトルウォーター、果汁飲料、フレーバー飲料、その他(乳飲料、リプトンアイスティーなど))、包装形態(ボトル、缶、その他(テトラパック、パウチなど))別), パッケージサイズ別 (250ml以下, 250ml-1L, 1L以上), 流通チャネル別 (百貨店, スーパーマーケット/ハイパーマーケット, コンビニエンスストア, オンライン, その他{直販・薬局/薬剤師など}), 地域別, 競争予測と機会, 2017-2027年


United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market, By Product Type (Carbonated {Carbonated Soft drinks, Functional/Energy & Sports Drinks and Others [Iced Tea-Lemon, Soda, etc.]}) Vs. Non-Carbonated {Bottled Water, Fruit Juices & Flavored Drinks and Others [Dairy-based Drinks, Lipton Iced Tea, etc.]}), By Packaging Type (Bottle, Cans, Others {Tetra-packs & Pouches, etc.}), By Pack Size (Below 250ml, 250ml-1L, Above 1L), By Distribution Channel (Department Store, Supermarket/ Hypermarket, Convenience Store, Online and Others {Direct Selling, Pharmacies/ Chemist, etc.}), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2017-2027

イギリスのノンアルコール飲料市場は、複数の食事や軽食のお供としての飲料の需要増加を背景に、2023年から2027年の予測期間中に印象的なCAGRで繁栄する可能性があります。フルーツジュースや炭酸飲料などの需要... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年7月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
76 英語

 

サマリー

イギリスのノンアルコール飲料市場は、複数の食事や軽食のお供としての飲料の需要増加を背景に、2023年から2027年の予測期間中に印象的なCAGRで繁栄する可能性があります。フルーツジュースや炭酸飲料などの需要の高まりも、今後5年間のイギリスのノンアルコール飲料市場の成長を後押しします。アルコール飲料からノンアルコール飲料への消費者嗜好の変化も、今後5年間の英国のノンアルコール飲料市場の成長を後押しします。人口の可処分所得の増加と複数の流通チャネルを通じたノンアルコール飲料の手頃な価格も、今後5年間の英国のノンアルコール飲料市場の成長をさらに後押ししています。
ノンアルコール飲料のボトルを運ぶ快適さ、コーヒーやお茶のような飲料のタンブラーを運ぶ成人人口のために追加するファッションステートメントと一緒に、2027Fまでの予測年間でUnited Kingdomeノンアルコール飲料市場の成長を立証しています。
イギリスのノンアルコール飲料市場は、製品タイプ、パッケージタイプ、パックサイズ、流通チャネル、競合環境、地域分布で区分されます。製品タイプに基づき、市場は炭酸飲料と非炭酸飲料に区別されます。炭酸飲料には、炭酸清涼飲料、機能性/エネルギー&スポーツ飲料、その他(アイスティー・レモン、ソーダなど)が含まれます。炭酸飲料は、今後5年間は、炭酸飲料の人気上昇に伴い、市場で最大の売上シェアを占め、同分野を支配すると予想されます。炭酸飲料は人口の間で最も人気があり、今後5年間の英国ノンアルコール飲料市場の成長とともに、同分野の成長を支えています。非炭酸飲料には、ボトルウォーター、フルーツジュース、フレーバードリンク、乳製品を使った飲料、Liptonのアイスティーなどが含まれます。非炭酸飲料の中でも、ボトル入り飲料水は、水道水ではなくボトル入り飲料水の消費に傾く健康志向により、市場で最大の売上シェアを占め、サブセグメントを支配すると予想されます。
Danone Waters UK & Ireland Limited, Heineken UK Limited, Coca-Cola Europacific Partners PLC., Pepsico Inc., Nestle UK, Attitude Drinks Inc., Livewire Ltd., DyDo Drinco UK, などは、英国のノンアルコール飲料市場の成長を担う企業の主要市場プレーヤーの一部のリストです。
本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2017年~2020年
基準年:2021年
予測年:2022E
予測期間:2023F-2027F
本調査の目的
- 2017年から2021年までのイギリスのノンアルコール飲料市場の市場規模の推移を分析すること。
- イギリスのノンアルコール飲料市場の2022年から2027年までの市場規模および2027年までの成長率を予測・推計すること。
- イギリスのノンアルコール飲料市場を製品タイプ、パッケージタイプ、パックサイズ、流通経路、地域、企業に基づいて分類・予測する。
- イギリスのノンアルコール飲料市場における支配的な地域やセグメントを特定する。
- イギリスのノンアルコール飲料市場の促進要因と課題を特定する。
- イギリスのノンアルコール飲料市場における事業拡大、新製品発売、M&Aなどの競合開発を調査する。
- イギリスのノンアルコール飲料市場で事業展開している主要企業のプロファイルを特定し、分析する。
- イギリスのノンアルコール飲料市場で市場参入企業が採用する主要な持続可能な戦略を特定すること。
TechSci Researchはこの調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。まず、TechSci Researchは全国のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査の調査を実施しました。インタビューしながら、回答者には、競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、全国のメーカー、流通チャネル、すべての主要プレイヤーの存在を分析しました。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザセグメントに関するデータを記録し、将来の予測を行うトップダウンアプローチを用いて、イギリスのノンアルコール飲料の市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品や用途の履歴データの分析を通じて外部で検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- ノンアルコール飲料メーカー
- 市場調査会社およびコンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- ノンアルコール飲料に関連する組織、フォーラム、アライアンス
本調査は、製品メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するほか、投資の戦略立案や市場機会を活用する上で有用なものです。
レポートの範囲
本レポートでは、イギリスのノンアルコール飲料市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- イギリスのノンアルコール飲料市場:製品タイプ別
炭酸飲料
炭酸飲料
機能性/エナジー&スポーツドリンク
その他 (アイスティー・レモン、ソーダ)
o 非炭酸飲料
ボトルウォーター
果汁飲料・フレーバー飲料
その他(乳性飲料、リプトンアイスティー)
- イギリスのノンアルコール飲料市場:包装タイプ別
o ボトル
o 缶
o その他(テトラパック、パウチ)
- イギリスのノンアルコール飲料市場:パックサイズ別
o 250ml以下
o 250ml〜1L
o 1L以上
- イギリスのノンアルコール飲料市場:流通チャネル別
o 百貨店
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o コンビニエンスストア
o オンライン
o その他(直販、薬局・薬店)
- イギリスのノンアルコール飲料市場(地域別
o イギリス
o スコットランド
o ウェールズ
o 北アイルランド
競合他社の状況
企業プロフィール。イギリスのノンアルコール飲料市場における主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業特有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加市場プレイヤーの詳細分析およびプロファイリング(最大5社)。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of Covid-19 on United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Affecting Purchase Decision
5.3. Frequency of Purchase
5.4. Source of Information
6. United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Carbonated Vs. Non-Carbonated)
6.2.2. By Packaging Type (Bottle, Cans, Others (Tetra-packs & Pouches, etc.))
6.2.3. By Pack Size (Below 250ml, 250ml-1L, Above 1L)
6.2.4. By Distribution Channel (Department Store, Supermarket/Hypermarket, Convenience Store, Online and Others (Direct Selling, Pharmacies/Chemist, etc.))
6.2.5. By Region (England, Scotland, Wales, Northern Ireland)
6.2.6. By Company (2021)
6.3. Market Map (By Product Type, By Packaging Type, By Pack Size, By Distribution Channel, By Region)
7. United Kingdom Carbonated Non-Alcoholic Beverages Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Category (Carbonated Soft drinks, Functional/Energy & Sports Drinks and Others {Iced Tea-Lemon, Soda, etc.})
7.2.2. By Packaging Type
7.2.3. By Pack Size
7.2.4. By Distribution channel
7.3. Pricing Analysis
8. United Kingdom Non-Carbonated Non-Alcoholic Beverages Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Category (Bottled Water, Fruit Juices & Flavored Drinks and Others {Dairy-based Drinks, Lipton Iced Tea, etc.})
8.2.2. By Packaging Type
8.2.3. By Pack Size
8.2.4. By Distribution channel
8.3. Pricing Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends & Developments
11. Policy & Regulatory Landscape
12. United Kingdom Economic Profile
13. Competitive Landscape
13.1. Company Profiles
13.1.1. Danone Waters UK & Ireland Limited
13.1.2. Heineken UK Limited
13.1.3. Coca-Cola Europacific Partners PLC
13.1.4. Pepsico Inc.
13.1.5. Nestle UK
13.1.6. Attitude Drinks Inc.
13.1.7. Livewire Ltd
13.1.8. DyDo Drinco UK
14. Strategic Recommendations
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

United Kingdom non-alcoholic beverages market may flourish with an impressive CAGR during the forecast period of 2023-2027, on the backbone of growing demands for beverages for multiple meals and snacks as accompaniments. Rising demand for the fruit juices, carbonated drinks, etc. also drives the growth of the United Kingdom non-alcoholic beverages market in the upcoming five years. Changing consumer preferences from alcoholic drinks to the non-alcoholic beverages also supports the growth of the United Kingdom non-alcoholic beverages market in the next five years. Rising disposable income among the population and the affordability of the non-alcoholic beverages through multiple distribution channels further aid the growth of the United Kingdom non-alcoholic beverages market in the future five years.
Comfort of carrying bottles of the non-alcoholic beverages, along with fashion statements that add up for the adult population carrying a tumbler of coffee and tea like beverages also substantiates the growth of the United Kingdome non-alcoholic beverages market in the forecast years through 2027F.
The United Kingdom non-alcoholic beverages market is segmented by product type, packaging type, pack size, distribution channel, competitional landscape, and regional distribution. Based on product type, the market is differentiated between carbonated and non-carbonated beverages. Carbonated drinks include carbonated soft drinks, functional/energy & sports drinks and others like iced tea-lemon, soda, etc. Carbonated drinks are anticipated to hold the largest revenue shares of the market and dominate the market segment in the upcoming five years on the account of growing popularity of the carbonated drinks. Carbonated soft drinks have highest popularity among the population that supports the growth of the segment along with the growth of the United Kingdom non-alcoholic beverages market in the next five years. Non-carbonated drinks include bottled water, fruit juices & flavored drinks and others like dairy-based drinks, Lipton iced tea, etc. Among the non-carbonated drinks, bottled water is anticipated to hold largest revenue shares of the market and dominate the sub-segment due to inclination of the health conscious population inclined toward consumption of bottled water instead of tap water.
Danone Waters UK & Ireland Limited, Heineken UK Limited, Coca-Cola Europacific Partners PLC., Pepsico Inc., Nestle UK, Attitude Drinks Inc., Livewire Ltd., DyDo Drinco UK, among others is a partial list of major market players of the companies responsible for the growth of United Kingdom non-alcoholic beverages market.
Years considered for this report:
Historical Years: 2017-2020
Base Year: 2021
Estimated Year: 2022E
Forecast Period: 2023F–2027F
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the United Kingdom non-alcoholic beverages market from 2017 to 2021.
• To estimate and forecast the market size of United Kingdom non-alcoholic beverages market from 2022 to 2027 and growth rate until 2027.
• To classify and forecast the United Kingdom non-alcoholic beverages market based on product type, packaging type, pack size, distribution channel, region, and company.
• To identify the dominant region or segment in the United Kingdom non-alcoholic beverages market.
• To identify drivers and challenges for the United Kingdom non-alcoholic beverages market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the United Kingdom non-alcoholic beverages market.
• To identify and analyze the profiles of leading players operating in the United Kingdom non-alcoholic beverages market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in United Kingdom non-alcoholic beverages market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the country. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers who could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of the United Kingdom non-alcoholic beverages market using a top-down approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these products and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Non-alcoholic beverages manufacturers
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums, and alliances related to non-alcoholic beverages
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as product manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, United Kingdom non-alcoholic beverages market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market, By Product Type:
o Carbonated
 Carbonated Soft Drinks
 Functional/Energy & Sports Drinks
 Others (Iced Tea-Lemon, Soda)
o Non-Carbonated
 Bottled Water
 Fruit Juices & Flavored Drinks
 Others (Dairy-Based Drinks, Lipton Iced Tea)
• United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market, By Packaging Type:
o Bottle
o Cans
o Others (Tetra-packs & Pouches)
• United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market, By Pack Size:
o Below 250ml
o 250ml-1L
o Above 1L
• United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market, By Distribution Channel:
o Department Store
o Supermarket/Hypermarket
o Convenience Store
o Online
o Others(Direct Selling, Pharmacies/Chemist)
• United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market, By Region:
o England
o Scotland
o Wales
o Northern Ireland
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United Kingdom non-alcoholic beverages market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of Covid-19 on United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Affecting Purchase Decision
5.3. Frequency of Purchase
5.4. Source of Information
6. United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Carbonated Vs. Non-Carbonated)
6.2.2. By Packaging Type (Bottle, Cans, Others (Tetra-packs & Pouches, etc.))
6.2.3. By Pack Size (Below 250ml, 250ml-1L, Above 1L)
6.2.4. By Distribution Channel (Department Store, Supermarket/Hypermarket, Convenience Store, Online and Others (Direct Selling, Pharmacies/Chemist, etc.))
6.2.5. By Region (England, Scotland, Wales, Northern Ireland)
6.2.6. By Company (2021)
6.3. Market Map (By Product Type, By Packaging Type, By Pack Size, By Distribution Channel, By Region)
7. United Kingdom Carbonated Non-Alcoholic Beverages Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Category (Carbonated Soft drinks, Functional/Energy & Sports Drinks and Others {Iced Tea-Lemon, Soda, etc.})
7.2.2. By Packaging Type
7.2.3. By Pack Size
7.2.4. By Distribution channel
7.3. Pricing Analysis
8. United Kingdom Non-Carbonated Non-Alcoholic Beverages Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Category (Bottled Water, Fruit Juices & Flavored Drinks and Others {Dairy-based Drinks, Lipton Iced Tea, etc.})
8.2.2. By Packaging Type
8.2.3. By Pack Size
8.2.4. By Distribution channel
8.3. Pricing Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends & Developments
11. Policy & Regulatory Landscape
12. United Kingdom Economic Profile
13. Competitive Landscape
13.1. Company Profiles
13.1.1. Danone Waters UK & Ireland Limited
13.1.2. Heineken UK Limited
13.1.3. Coca-Cola Europacific Partners PLC
13.1.4. Pepsico Inc.
13.1.5. Nestle UK
13.1.6. Attitude Drinks Inc.
13.1.7. Livewire Ltd
13.1.8. DyDo Drinco UK
14. Strategic Recommendations
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

TechSci Research 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る