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イギリス フレグランス市場:製品タイプ別(デオドラント対香水)、消費者グループ別(男性、女性、ユニセックス)、価格別(高級・大衆)、流通チャネル別(ハイパーマーケット・スーパー、デパート、コンビニ、オンライン、その他)、地域別、競合予測&機会、2017年~2027年


United Kingdom Fragrance Market, By Product Type (Deodorants Vs. Perfumes), By Consumer Group (Male, Female, Unisex), By Price (Luxury & Mass), By Distribution Channel (Hypermarkets/ Supermarkets, Departmental Stores, Convenience Stores, Online, and Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2017- 2027

イギリスのフレグランス市場は、2023年から2027年にかけて安定した成長を遂げると予想されています。衛生用品への消費者の嗜好の変化とフィットネスの意識の高まりが、市場の成長を促進する主な要因です。生活水... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年7月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
72 英語

 

サマリー

イギリスのフレグランス市場は、2023年から2027年にかけて安定した成長を遂げると予想されています。衛生用品への消費者の嗜好の変化とフィットネスの意識の高まりが、市場の成長を促進する主な要因です。生活水準の向上と消費能力の向上が、イギリス全土のフレグランス市場の成長を促進しています。香水は、化粧品やパーソナルケアのための昇格の好みに起因する製品を定期的に使用されています。いくつかのメーカーが継続的に化学合成香料材料を含まない天然成分を含む製品の技術革新に焦点を当て、市場を駆動するために推定されています。
英国のフレグランス市場は、製品タイプ、消費者グループ、価格、流通チャネル、地域分布、競争環境に区分される。製品タイプに基づき、市場はデオドラントと香水に二分されます。香水セグメントは、予測期間である2023-2027年に市場で最大のシェアを占めると予想されます。
消費者グループに基づくと、市場は男性、女性、ユニセックスに分けられます。女性セグメントは、2023年から2027年の予測期間において、市場で最大のシェアを占めると予想されます。女性の消費者は、身だしなみを整えるために持続可能な香りを好む傾向があります。
Estee Lauder Cosmetic Limited, Jo Malone Limited, Christian Dior UK Limited, L'ORÉAL (UK) Limited, Louis Vuitton UK Ltd, J. Choo Limited, Al Haramain Perfumes, Paco Rabanne, などが英国香水市場で活動する主要プレイヤーである。
本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2017年~2020年
基準年:2021年
推定年:2022E
予測期間:2023F-2027F
調査の目的
- 2017年から2021年までのイギリスフレグランス市場の市場規模における歴史的成長を分析すること。
- 2022年から2027年までのイギリスフレグランス市場規模および2027年までの成長率を予測・推計すること。
- イギリスのフレグランス市場を製品タイプ、消費者グループ、価格、流通経路、地域、企業に基づいて分類・予測する。
- イギリスのフレグランス市場における支配的な地域やセグメントを特定する。
- イギリスのフレグランス市場の促進要因と課題を特定する。
- イギリスのフレグランス市場における拡張、新製品発表、M&Aなどの競争力のある開発を検証する。
- イギリスのフレグランス市場で事業を展開する主要企業のプロファイルを特定および分析する。
- イギリスのフレグランス市場で市場参入企業が採用している持続可能な主要戦略を特定すること。
TechSci Researchはこの調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。まず、TechSci Researchは全国の製造業者のリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査アンケートを実施した。インタビューしながら、回答者には、競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、全国のメーカー、流通チャネル、すべての主要プレイヤーの存在を分析しました。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来的な予測を行うトップダウンアプローチを用いて、イギリスのフレグランスの市場規模を算出しました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品やアプリケーションの履歴データの分析を通じて外部で検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- フレグランスメーカー
- 市場調査会社およびコンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- フレグランスに関連する組織、フォーラム、アライアンス
本調査は、製品メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するほか、投資の戦略立案や市場機会の活用を可能にする上で有用である。
レポートの範囲
本レポートでは、イギリスのフレグランス市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- イギリスのフレグランス市場:製品タイプ別
o 消臭剤
o 香水
- イギリスのフレグランス市場:消費者グループ別
o 男性
o 女性
o ユニセックス
- イギリスのフレグランス市場:価格別
o ラグジュアリー
o マス
- イギリスのフレグランス市場:流通経路別
o ハイパーマーケット・スーパーマーケット
o 百貨店
o コンビニエンスストア
o オンライン
o その他
- 英国フレグランス市場(地域別
o イギリス
o スコットランド
o ウェールズ
o 北アイルランド
競合他社の状況
企業プロフィール。イギリスの香水市場における主要企業の詳細な分析。
カスタマイズが可能です。
TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
o 追加の市場プレイヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of Covid-19 on United Kingdom Fragrance Market
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Influencing Purchase Decision
5.3. Challenges Faced by Customers
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United Kingdom Fragrance Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Deodorants Vs. Perfumes)
6.2.2. By Consumer Group (Male, Female, Unisex)
6.2.3. By Price (Luxury & Mass)
6.2.4. By Distribution Channel (Hypermarkets/ Supermarkets, Departmental Stores, Convenience Stores, Online, and Others)
6.2.5. By Region (England, Scotland, Wales, Northern Ireland)
6.2.6. By Company (2021)
6.3. Market Map (By Product Type, By Consumer Group, By Price, By Distribution Channel, By Region)
7. United Kingdom Deodorants Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Consumer Group
7.2.2. By Price
7.2.3. By Distribution Channel
8. United Kingdom Perfumes Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Consumer Group
8.2.2. By Price
8.2.3. By Distribution Channel
9. Pricing Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. United Kingdom Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. CHANEL
14.1.2. Estée Lauder Cosmetics Limited
14.1.3. Jo Malone Limited
14.1.4. Christian Dior UK Limited
14.1.5. L'ORÉAL (UK) Limited
14.1.6. Louis Vuitton UK Ltd.
14.1.7. J. Choo Limited
14.1.8. Paco Rabanne
15. Strategic Recommendations

 

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Summary

United Kingdom fragrance market is expected to witness steady growth in 2023-2027. The shifting consumer preferences towards the hygiene products and the growing awareness of fitness are primary factors driving the growth of the market. Improvements in standard of living and increase in spending capacity are propelling the growth of fragrance market across United Kingdom. Perfumes are regular use products due to the elevating preference for cosmetics and personal care. Several manufacturers are continuously focusing on product innovations including natural ingredients that do not contain chemical synthetic fragrance material are estimated to drive the market.
United Kingdom fragrance market is segmented into product type, consumer group, price, distribution channel, regional distribution, and competitive landscape. Based on product type, the market is bifurcated into deodorants and perfumes. Perfumes segment is expected to account the largest share in the market in forecast years, 2023-2027.
Based on consumer group, the market is divided into male, female, and unisex. Female segment is expected to account the largest share in the market in forecast years, 2023-2027. Women populations are more inclined towards sustainable fragrances for their personal grooming purposes.
Estee Lauder Cosmetic Limited, Jo Malone Limited, Christian Dior UK Limited, L'ORÉAL (UK) Limited, Louis Vuitton UK Ltd, J. Choo Limited, Al Haramain Perfumes, Paco Rabanne, are the significant market players operating in United Kingdom fragrance market.
Years considered for this report:
Historical Years: 2017-2020
Base Year: 2021
Estimated Year: 2022E
Forecast Period: 2023F–2027F
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the United Kingdom fragrance market from 2017to 2021.
• To estimate and forecast the market size of United Kingdom fragrance market from 2022 to 2027 and growth rate until 2027.
• To classify and forecast the United Kingdom fragrances market based on product type, consumer group, price, distribution channel, region, and company.
• To identify the dominant region or segment in the United Kingdom fragrances market.
• To identify drivers and challenges for the United Kingdom fragrances market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the United Kingdom fragrances market.
• To identify and analyze the profiles of leading players operating in the United Kingdom fragrances market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in United Kingdom fragrances market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the country. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers who could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of the United Kingdom fragrances market using a top-down approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these products and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Fragrances manufacturers
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums, and alliances related to fragrances
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as product manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, United Kingdom fragrance market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United Kingdom Fragrance Market, By Product Type:
o Deodorants
o Perfumes
• United Kingdom Fragrance Market, By Consumer Group:
o Male
o Female
o Unisex
• United Kingdom Fragrance Market, By Price:
o Luxury
o Mass
• United Kingdom Fragrance Market, By Distribution Channel:
o Hypermarkets/ Supermarkets
o Departmental Stores
o Convenience Stores
o Online
o Others
• United Kingdom Fragrance Market, By Region:
o England
o Scotland
o Wales
o Northern Ireland
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United Kingdom fragrance market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
o Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of Covid-19 on United Kingdom Fragrance Market
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Influencing Purchase Decision
5.3. Challenges Faced by Customers
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United Kingdom Fragrance Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Deodorants Vs. Perfumes)
6.2.2. By Consumer Group (Male, Female, Unisex)
6.2.3. By Price (Luxury & Mass)
6.2.4. By Distribution Channel (Hypermarkets/ Supermarkets, Departmental Stores, Convenience Stores, Online, and Others)
6.2.5. By Region (England, Scotland, Wales, Northern Ireland)
6.2.6. By Company (2021)
6.3. Market Map (By Product Type, By Consumer Group, By Price, By Distribution Channel, By Region)
7. United Kingdom Deodorants Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Consumer Group
7.2.2. By Price
7.2.3. By Distribution Channel
8. United Kingdom Perfumes Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Consumer Group
8.2.2. By Price
8.2.3. By Distribution Channel
9. Pricing Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. United Kingdom Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. CHANEL
14.1.2. Estée Lauder Cosmetics Limited
14.1.3. Jo Malone Limited
14.1.4. Christian Dior UK Limited
14.1.5. L'ORÉAL (UK) Limited
14.1.6. Louis Vuitton UK Ltd.
14.1.7. J. Choo Limited
14.1.8. Paco Rabanne
15. Strategic Recommendations

 

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