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マレーシア浄水器市場:タイプ別(カウンタートップ、アンダーシンク、蛇口取り付け型、その他{タンクレス、スマート浄水器など})、技術別(RO、UF、UV、メディア、その他{ナノろ過など})、販売チャネル別(小売、販売店、ダイレクト、Eコマース、その他{配管工、請負業者など})、地域別、競合予測&機会、2027年F


Malaysia Water Purifier Market, By Type (Counter Top, Under Sink, Faucet Mount & Others {Tankless, Smart Purifier, etc.}), By Technology (RO, UF, UV, Media & Others {Nanofiltration, etc.}), By Sales Channel (Retail, Distributor, Direct, E-Commerce, Others {Plumber, Contractor, etc.}), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2027F

マレーシアの浄水器市場は、2021年に3億9,392万米ドルとなり、予測期間である2023年から2027年にかけて年率10.24%で成長し、2027年には7億2,170万米ドルの市場規模になると予測されています。国内では、清潔で衛... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年2月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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81 英語

 

サマリー

マレーシアの浄水器市場は、2021年に3億9,392万米ドルとなり、予測期間である2023年から2027年にかけて年率10.24%で成長し、2027年には7億2,170万米ドルの市場規模になると予測されています。国内では、清潔で衛生的な水の消費に対する関心が高まっていることから、浄水器の需要が急速に高まっています。健康志向の高い消費者の浄水器に対する需要の高まりと、複数の市場関係者による認証製品の増加が、今後5年間のマレーシアの浄水器市場の成長をさらに後押ししています。急速な都市化、人口の急増、国民の可処分所得の増加は、今後5年間のマレーシアの浄水器市場の成長をさらに後押ししています。また、住宅、複合施設、オフィス、工業施設などのインフラ整備も浄水器の需要を間接的に高めており、2027年までのマレーシアの浄水器市場の成長を実質的に後押ししています。純粋な飲料水に対する需要の高まりは、政府の補助制度や計画、コレラやA型肝炎などの感染症の原因となる汚れた水の消費に関する意識の向上にも起因しています。
浄水器は、水から望ましくない化学物質や生物学的不純物を除去し、飲料に適した状態にするための浄水システムを備えた台所用品です。ろ過のプロセスは、水の品質を向上させるために、多くの場合、マルチレベルです。逆浸透膜、紫外線フィルターシステム、ナノろ過などのような高度な技術を通じて、製品は、このようにそれがより消費者に好まれるようにキッチンやコンパクトなスペースに収容するために設計されています。
マレーシアの浄水器市場は、タイプ、技術、販売チャネル、地域分布、競合状況によって区分される。タイプ別では、カウンタートップ、アンダーシンク、蛇口取り付け型、タンクレス、スマート浄水器などのその他のタイプにさらに分類されます。カウンタートップ型浄水器は、今後5年間で最大の収益シェアを占め、市場セグメントを支配すると予想されます。企業のオフィスや商業ビル、住宅地での需要の増加が、今後5年間のマレーシアの浄水器市場の成長を牽引しています。
コーウェイ(マレーシア)社、CUCKOO International(MAL)社、Aqua Kent RO Malaysia社、パナソニックマレーシア社、3M Malaysia社、NEP Holdings(マレーシア)社、Amway(マレーシア)社、PureGen Water Sdn. Bhd,Nikom Global Marketing (M) Sdn. Bhd, and Bio Pure (Elken Global Sdn Bhd.)などがマレーシアの浄水器市場における主要な市場プレイヤーとして挙げられます。
本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2017年~2020年
基準年:2021年
予測年: 2022E
予測期間:2023F~2027F
調査の目的
- 2017年から2021年までのマレーシアの浄水器市場の市場規模の推移を分析すること。
- 2022E年から2027F年までのマレーシアの浄水器市場規模および2027Fまでの成長率を予測・推計すること。
- マレーシアの浄水器市場をタイプ、技術、販売チャネル、地域分布、競争環境に基づいて分類・予測する。
- マレーシアの浄水器市場における支配的な地域やセグメントを特定するため。
- マレーシアの浄水器市場のドライバーと課題を特定する。
- マレーシアの浄水器市場における事業拡大、新製品発表、M&Aなどの競争展開を検証する。
- マレーシアの浄水器市場で事業展開している主要企業のプロファイルを特定し、分析する。
- マレーシアの浄水器市場で市場関係者が採用する持続可能な主要戦略を特定する。
TechSci Researchは本調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。まず、TechSci Researchはマレーシア全土のメーカーのリストを入手した。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査を実施した。インタビューしながら、回答者には競合他社についても質問した。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、マレーシア全土のメーカー、流通チャネル、主要企業の存在を分析した。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来的な予測を行うボトムアップアプローチを用いて、マレーシアの浄水器市場の市場規模を算出した。TechSci Researchはこれらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品タイプの履歴データの分析を通じて外部で検証した。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- 浄水器メーカー、サプライヤ、流通業者、その他の関係者
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 浄水器関連の団体、フォーラム、アライアンス
- 市場調査会社、コンサルティング会社
本調査は、メーカー、サプライヤー、パートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、さらに、投資戦略を立て、市場機会を活用する上で有用である。
レポートの範囲
本レポートでは、マレーシアの浄水器市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- マレーシアの浄水器市場、タイプ別
o カウンタートップ
o シンク下
o 蛇口取付型
o その他
- マレーシアの浄水器市場:技術別
o RO
o UF
o UV
o メディア
o その他
- マレーシアの浄水器市場:販売チャネル別
o 小売
o ディストリビューター
o ダイレクト
o Eコマース
o その他
- マレーシアの浄水器市場(地域別
o 西マレーシア
o 東マレーシア

競合他社の状況
企業プロフィール。マレーシアの浄水器市場における主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchは与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析およびプロファイリング。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Voice of Customer
4.1. Factors Influencing Purchase Decision
4.2. Brand Awareness
4.3. Challenges/Unmet Needs
5. Malaysia Water Purifier Market Outlook, 2017-2027F
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value & Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Type ((Counter-Top, Under Sink, Faucet Mount & Others {Tankless, Smart Purifiers, etc.}))
5.2.2. By Technology (RO, UF, UV, Media & Others {Nanofiltration, etc.})
5.2.3. By Sales Channel (Retail, Distributor, Direct, E-Commerce, Others {Plumber, Contractor, etc.})
5.2.4. By Region
5.2.5. By Company (2021)
5.2.5.1. By Company, By Sales Channel
5.2.5.2. By Company (Top 2 Selling Models) By Model, Selling Price
5.3. Market Map (By Type, By Technology, By Sales Channel & By Region)
6. Malaysia Counter Top Water Purifier Market Outlook, 2017-2027F
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Technology
6.2.2. By Sales Channel
6.2.3. By Company (2021)
7. Malaysia Under Sink Water Purifier Market Outlook, 2017-2027F
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Technology
7.2.2. By Sales Channel
7.2.3. By Company (2021)
8. Malaysia Faucet Mount Water Purifier Market Outlook, 2017-2027F
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Technology
8.2.2. By Sales Channel
8.2.3. By Company (2021)
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends and Developments
11. Policy and Regulatory Landscape
12. Malaysia Economic Profile
13. Impact of COVID-19 on Malaysia Water Purifier Market
14. Competitive Landscape
14.1. Coway (Malaysia) Sdn. Bhd.
14.2. CUCKOO International (MAL) Sdn. Bhd
14.3. Aqua Kent RO Malaysia
14.4. Panasonic Malaysia Sdn. Bhd.
14.5. 3M Malaysia Sdn. Bhd.
14.6. NEP Holdings (Malaysia) Berhad
14.7. Amway (Malaysia) Sdn. Bhd
14.8. PureGen Water Sdn. Bhd.
14.9. Nikom Global Marketing (M) Sdn. Bhd.
14.10. Bio Pure (Elken Global Sdn Bhd.)
15. Strategic Recommendations

 

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Summary

Malaysia water purifier market was valued at USD393.92 million in 2021 and is anticipated to grow at a CAGR of 10.24% during the forecast period, 2023-2027, to achieve market value of USD721.70 million by 2027. Demands for water purifier are rapidly increasing in the country due to rising concerns toward clean and hygienic water consumption. Higher demand for water purifiers from the health-conscious consumers and growing certification products from the multiple market players are further supporting the growth of the Malaysia water purifier market in the next five years. Rapid urbanization, surging population of the country, and rising disposable income among the population of the country further aids the growth of the Malaysia water purifier market in the future five years. Also, expanding infrastructures like residential buildings, corporate complexes, offices, and industrial buildings are also indirectly increasing the demand for water purifiers and thus substantiating the growth of the Malaysia water purifier market in the forecast years through 2027. Upsurge in the demand for pure drinking water is also due to government aided schemes, plans, and raised awareness about the consumption of dirty water, which causes infectious diseases like cholera, Hepatitis A, etc.
Water purifiers are kitchen appliances that have water filtration system to remove undesired chemicals and biological impurities from the water and thus making it fit for drinking. The filtration process is often multi-level to improvise the quality of the water. Through advanced technologies like reverse osmosis, ultraviolet filter system, nano-filtration, etc., the products are designed to be accommodated in the kitchen or a compact space thus making it more preferred by the consumers.
The Malaysia water purifier market is segmented by type, technology, sales channel, regional distribution, and competitional landscape. Based on type, the market is further segmented into counter top, under sink, faucet mount & others like tankless, smart purifiers, etc. Counter top water purifiers are anticipated to hold the largest revenue shares of the market and dominate the market segment in the upcoming five years. Increasing demand from corporate offices, and commercial buildings along with the surging demand from residential places are driving the growth of the Malaysia water purifier market in the next five years.
Coway (Malaysia) Sdn. Bhd., CUCKOO International (MAL) Sdn. Bhd, Aqua Kent RO Malaysia, Panasonic Malaysia Sdn. Bhd., 3M Malaysia Sdn. Bhd., NEP Holdings (Malaysia) Berhad, Amway (Malaysia) Sdn. Bhd, PureGen Water Sdn. Bhd., Nikom Global Marketing (M) Sdn. Bhd, and Bio Pure (Elken Global Sdn Bhd.) are among the major market players in the Malaysia water purifier market.
Years considered for this report:
Historical Years: 2017-2020
Base Year: 2021
Estimated Year: 2022E
Forecast Period: 2023F–2027F
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of Malaysia water purifier market from 2017 to 2021.
• To estimate and forecast the market size of Malaysia water purifier market from 2022E to 2027F and growth rate until 2027F.
• To classify and forecast Malaysia water purifier market based on type, technology, sales channel, regional distribution, and competitional landscape.
• To identify dominant region or segment in the Malaysia water purifier market.
• To identify drivers and challenges for Malaysia water purifier market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in Malaysia water purifier market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in Malaysia water purifier market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in Malaysia water purifier market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across Malaysia. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across Malaysia.
TechSci Research calculated the market size of Malaysia water purifier market using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Water purifier manufacturers, suppliers, distributors and other stakeholders
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Organizations, forums and alliances related to water purifier
• Market research and consulting firms
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers, partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, Malaysia water purifier market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Malaysia Water Purifier Market, By Type:
o Counter Top
o Under Sink
o Faucet Mount
o Others
• Malaysia Water Purifier Market, By Technology:
o RO
o UF
o UV
o Media
o Others
• Malaysia Water Purifier Market, By Sales Channel:
o Retail
o Distributor
o Direct
o E-Commerce
o Others
• Malaysia Water Purifier Market, By Region:
o West Malaysia
o East Malaysia

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Malaysia water purifier market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Voice of Customer
4.1. Factors Influencing Purchase Decision
4.2. Brand Awareness
4.3. Challenges/Unmet Needs
5. Malaysia Water Purifier Market Outlook, 2017-2027F
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value & Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Type ((Counter-Top, Under Sink, Faucet Mount & Others {Tankless, Smart Purifiers, etc.}))
5.2.2. By Technology (RO, UF, UV, Media & Others {Nanofiltration, etc.})
5.2.3. By Sales Channel (Retail, Distributor, Direct, E-Commerce, Others {Plumber, Contractor, etc.})
5.2.4. By Region
5.2.5. By Company (2021)
5.2.5.1. By Company, By Sales Channel
5.2.5.2. By Company (Top 2 Selling Models) By Model, Selling Price
5.3. Market Map (By Type, By Technology, By Sales Channel & By Region)
6. Malaysia Counter Top Water Purifier Market Outlook, 2017-2027F
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Technology
6.2.2. By Sales Channel
6.2.3. By Company (2021)
7. Malaysia Under Sink Water Purifier Market Outlook, 2017-2027F
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Technology
7.2.2. By Sales Channel
7.2.3. By Company (2021)
8. Malaysia Faucet Mount Water Purifier Market Outlook, 2017-2027F
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Technology
8.2.2. By Sales Channel
8.2.3. By Company (2021)
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends and Developments
11. Policy and Regulatory Landscape
12. Malaysia Economic Profile
13. Impact of COVID-19 on Malaysia Water Purifier Market
14. Competitive Landscape
14.1. Coway (Malaysia) Sdn. Bhd.
14.2. CUCKOO International (MAL) Sdn. Bhd
14.3. Aqua Kent RO Malaysia
14.4. Panasonic Malaysia Sdn. Bhd.
14.5. 3M Malaysia Sdn. Bhd.
14.6. NEP Holdings (Malaysia) Berhad
14.7. Amway (Malaysia) Sdn. Bhd
14.8. PureGen Water Sdn. Bhd.
14.9. Nikom Global Marketing (M) Sdn. Bhd.
14.10. Bio Pure (Elken Global Sdn Bhd.)
15. Strategic Recommendations

 

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