ティッシュペーパー世界市場:製品別(トイレットペーパー、キッチンタオル、フェイシャルティシュー、ナプキン、その他)、エンドユーザー別(住宅、食品・飲料業界、病院、その他)、流通チャネル別(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、百貨店、薬局・ドラッグストア、オンライン販売チャネル、その他)、地域別、競争予測・機会、2026年
Global Tissue Paper Market, By Product (Toilet Paper, Kitchen Towel, Facial Tissues, Napkins, and Others), By End User (Residential, Food and Beverage Industry, Hospital, and Others), By Distribution Channel (Hypermarket/ Supermarket, Departmental Stores, Pharmacy/Drug Stores, Online Sales Channel, and Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2026
世界のティッシュペーパー市場は496億米ドルで、2026年までの年平均成長率は5.63%で、2026年末には679億8,000万米ドルに達すると予想されています。ティッシュペーパーは、個人の衛生状態や環境の清潔さを保つた... もっと見る
サマリー 世界のティッシュペーパー市場は496億米ドルで、2026年までの年平均成長率は5.63%で、2026年末には679億8,000万米ドルに達すると予想されています。ティッシュペーパーは、個人の衛生状態や環境の清潔さを保つために使用されます。ウェットティッシュ、トイレットペーパー、ペーパータオル、ナプキンなどがこのカテゴリーの製品で、日常的に使用されています。ティッシュペーパーは、人々の日常生活に欠かせないものとなっています。衛生的なだけでなく、清潔さ、健康、病気の予防など、さまざまな目的で使用されています。
この市場の主な傾向としては、人口の増加、都市化の進展、企業による革新的な製品の提供、健康や衛生への関心の高まりによるティッシュペーパー製品の需要の増加などが挙げられます。個人の衛生状態を維持することの重要性に対する人々の意識の高まりが、この市場で入手可能なアイテムの需要をさらに高めています。さらに、健康的で倫理的なライフスタイルや可処分所得の増加などの要因が、2026年までのこの市場の成長をさらに後押しするでしょう。
世界のティッシュペーパー市場は、エンドユーザーの観点から、住宅、病院、食品・飲料業界、その他に分類されます。中でも住宅分野は、消費者のライフスタイルや習慣の変化、健康や衛生への関心の高まりを背景に、世界のティッシュペーパー市場の約39%を占める最高の市場シェアを占めています。
世界のティッシュペーパー市場は、地域別に、アジア太平洋、北米、欧州、南米、中東・アフリカに分類されます。これらの地域の中では、北米が世界のティッシュペーパー市場を支配しており、ここでのティッシュペーパー製品の成長は、同大陸の人口に大きく依存しています。2016年の世界のティッシュペーパー市場において、北米地域市場の金額シェアは32.42%でしたが、予測期間終了後の2026年には29.84%まで低下すると予測されています。しかし、2020年には北米に肉薄すると予測されていたアジア太平洋地域のティッシュペーパー市場は、予測期間中に力強い成長を遂げ、2026年には約32.66%の最大の価値シェアを握ることになります。2020年の国別のティッシュペーパー業界で最大のシェアを持つのは米国であり、GDPや食品の消費パターンを考慮すると、今後も市場で1位を維持することが予想されます。米国に続き、世界レベルでは中国が第2位を占めています。
現在、世界のティシュペーパー市場は投資先として魅力的になっており、複数の大手多国籍企業がこの市場に参入しています。主な企業としては、Kimberly-Clark Corporation、Essity Aktiebolag (publ)、Vinda International Holdings Limited、The Procter & Gamble Company、Hengan International Group Company Ltd.、Clearwater Paper Corporation、Unicharm Corporation、Sofidel Group、Kruger Inc.、MPI Papermills Inc.などが挙げられます。世界のティッシュペーパー市場は、国内外の多くの企業が参入しているため、非常に細分化されています。
本レポートで考慮した年数
過去の年:2016年~2019年
ベースイヤー:2020年
推定期間: 2021E
予測期間: 2022F-2026F
本調査の目的
- 2016年から2020年までの世界のティッシュペーパー市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの世界のティッシュペーパー市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 世界のティッシュペーパー市場を、製品別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別、企業別に分類し、予測すること。
- 世界のティシュペーパー市場における支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 世界のティッシュペーパー市場のドライバーと課題を特定すること。
- 世界のティッシュペーパー市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競合他社の動向を調べること。
- 世界のティッシュペーパー市場で活動している主要企業のプロフィールを特定・分析すること。
- 世界のティッシュペーパー市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を明らかにする。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査の両方を行いました。まず最初に、TechSci Researchは世界中のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、国内のすべての主要プレーヤーの製造業者、販売業者、および存在を分析しました。
TechSci Research社は、ボトムアップアプローチにより、世界のティッシュペーパー市場の市場規模を算出しました。ここでは、様々なセグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Research社は、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、これらのセグメントの過去のデータを分析することで外部から検証し、適切な全体の市場規模を算出しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。
主なターゲットとなるオーディエンス
- メーカー、流通業者、エンドユーザー
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- ティッシュペーパー市場に関連する団体、フォーラム、アライアンスなど
本調査は、メーカー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資の戦略化や市場機会の活用に役立てることができます。
レポートの範囲
本レポートでは、世界のティッシュペーパー市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに以下に詳述している業界動向についても言及しています。
- ティッシュペーパーの世界市場、製品別
o トイレットペーパー
o キッチンタオル
o フェイシャルティシュー
o ナプキン
o その他
- ティッシュペーパーの世界市場:エンドユーザー別
o 住宅
o 病院
o 食品・飲料業界
o その他
- ティッシュペーパーの世界市場:流通チャネル別
o ハイパーマーケット・スーパーマーケット
o デパート
o 薬局・ドラッグストア
o オンライン販売
o その他
- ティッシュペーパーの世界市場:地域別
o 北アメリカ
アメリカ
カナダ
メキシコ
o アジア・パシフィック
中国
日本
韓国
オーストラリア
インド
欧州
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
スペイン
南米
ブラジル
アルゼンチン
チリ
o 中近東・アフリカ
南アフリカ
サウジアラビア
イラン
エジプト
競合他社の状況
企業プロフィール。ティッシュペーパーの世界市場に参入している主要企業の詳細な分析。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。
ページTOPに戻る
目次 1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.COVID-19の世界のティッシュペーパー市場への影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
5.1.購入の頻度
5.2.購入意思決定に影響を与える要因
5.3.購入後の課題
5.4.希望する販売チャネル
6.ティッシュペーパーの世界市場展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品別(トイレットペーパー、キッチンタオル、フェイシャルティシュー、ナプキン、その他(ワイプ、デコレーションティシューなど)) 2.
6.2.2.エンドユーザー別(住宅、病院、飲食業、その他(モール・シネコン、学校・大学など)) 2.3.
6.2.3.流通チャネル別(ハイパーマーケット・スーパー、デパート、薬局・薬店、オンライン販売、その他(直販店、一般小売店など)) 2.4.
6.2.4.地域別(北米、アジア太平洋、欧州、南米、中東・アフリカ) 2.5.
6.2.5.企業別(2020年
6.3.マーケットマップ
7.北米ティッシュペーパー市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェア・予測
7.2.1.製品別
7.2.2.エンドユーザー別
7.2.3.販売チャネル別
7.2.4.国別
7.3.北アメリカ国別分析
7.3.1.アメリカのティッシュペーパー市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと展望
7.3.1.2.1.製品別
7.3.1.2.2.エンドユーザー別
7.3.1.2.3.販売チャネル別
7.3.2.カナダのティッシュペーパー市場の展望
7.3.2.1.市場規模と予測
7.3.2.1.1.金額ベース
7.3.2.2.市場シェアと展望
7.3.2.2.1.製品別
7.3.2.2.2.エンドユーザー別
7.3.2.2.3.販売チャネル別
7.3.3.メキシコのティッシュペーパー市場の展望
7.3.3.1.市場規模と予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと展望
7.3.3.2.1.製品別
7.3.3.2.2.エンドユーザー別
7.3.3.2.3.販売チャネル別
8.アジア太平洋地域のティッシュペーパー市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェア・予測
8.2.1.製品別
8.2.2.エンドユーザー別
8.2.3.販売チャネル別
8.2.4.国別
8.3.アジア太平洋地域国別分析
8.3.1.中国 ティッシュペーパー市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと展望
8.3.1.2.1.製品別
8.3.1.2.2.エンドユーザー別
8.3.1.2.3.販売チャネル別
8.3.2.日本のティッシュペーパー市場の展望
8.3.2.1.市場規模と予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと展望
8.3.2.2.1.製品別
8.3.2.2.2.エンドユーザー別
8.3.2.2.3.販売チャネル別
8.3.3.韓国のティッシュペーパー市場の展望
8.3.3.1.市場規模と予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと展望
8.3.3.2.1.製品別
8.3.3.2.2.エンドユーザー別
8.3.3.2.3.販売チャネル別
8.3.4.オーストラリアのティッシュペーパー市場の展望
8.3.4.1.市場規模と予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと展望
8.3.4.2.1.製品別
8.3.4.2.2.エンドユーザー別
8.3.4.2.3.販売チャネル別
8.3.5.インドのティッシュペーパー市場の展望
8.3.5.1.市場規模と予測
8.3.5.1.1.金額ベース
8.3.5.2.市場シェアと展望
8.3.5.2.1.製品別
8.3.5.2.2.エンドユーザー別
8.3.5.2.3.販売チャネル別
9.欧州ティッシュペーパー市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェア・予測
9.2.1.製品別
9.2.2.エンドユーザー別
9.2.3.販売チャネル別
9.2.4.国別
9.3.ヨーロッパ国別分析
9.3.1.ドイツ ティッシュペーパー市場の展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと展望
9.3.1.2.1.製品別
9.3.1.2.2.エンドユーザー別
9.3.1.2.3.販売チャネル別
9.3.2.イギリスのティッシュペーパー市場の展望
9.3.2.1.市場規模と予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと展望
9.3.2.2.1.製品別
9.3.2.2.2.エンドユーザー別
9.3.2.2.3.販売チャネル別
9.3.3.フランスのティッシュペーパー市場の展望
9.3.3.1.市場規模と予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと展望
9.3.3.2.1.製品別
9.3.3.2.2.エンドユーザー別
9.3.3.2.3.販売チャネル別
9.3.4.イタリアのティッシュペーパー市場の展望
9.3.4.1.市場規模と予測
9.3.4.1.1.金額ベース
9.3.4.2.市場シェアと展望
9.3.4.2.1.製品別
9.3.4.2.2.エンドユーザー別
9.3.4.2.3.販売チャネル別
9.3.5.スペインのティッシュペーパー市場の展望
9.3.5.1.市場規模と予測
9.3.5.1.1.金額ベース
9.3.5.2.市場シェアと展望
9.3.5.2.1.製品別
9.3.5.2.2.エンドユーザー別
9.3.5.2.3.販売チャネル別
10.南米のティッシュペーパー市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェア・予測
10.2.1.製品別
10.2.2.エンドユーザー別
10.2.3.販売チャネル別
10.2.4.国別
10.3.南米国別分析
10.3.1.ブラジルのティッシュペーパー市場の展望
10.3.1.1.市場規模と予測
10.3.1.1.1.金額ベース
10.3.1.2.市場シェアと展望
10.3.1.2.1.製品別
10.3.1.2.2.エンドユーザー別
10.3.1.2.3.販売チャネル別
10.3.2.アルゼンチンのティッシュペーパー市場の展望
10.3.2.1.市場規模と予測
10.3.2.1.1.金額ベース
10.3.2.2.市場シェアと展望
10.3.2.2.1.製品別
10.3.2.2.2.エンドユーザー別
10.3.2.2.3.販売チャネル別
10.3.3.チリのティッシュペーパー市場の展望
10.3.3.1.市場規模と予測
10.3.3.1.1.金額ベース
10.3.3.2.市場シェアと展望
10.3.3.2.1.製品別
10.3.3.2.2.エンドユーザー別
10.3.3.2.3.販売チャネル別
11.中東・アフリカのティッシュペーパー市場展望
11.1.市場規模と予測
11.1.1.金額ベース
11.2.市場シェア・予測
11.2.1.製品別
11.2.2.エンドユーザー別
11.2.3.販売チャネル別
11.2.4.国別
11.3.中近東・アフリカ国別分析
11.3.1.南アフリカのティッシュペーパー市場の展望
11.3.1.1.市場規模と予測
11.3.1.1.1.金額ベース
11.3.1.2.市場シェアと展望
11.3.1.2.1.製品別
11.3.1.2.2.エンドユーザー別
11.3.1.2.3.販売チャネル別
11.3.2.サウジアラビアのティッシュペーパー市場の展望
11.3.2.1.市場規模と予測
11.3.2.1.1.金額ベース
11.3.2.2.市場シェアと展望
11.3.2.2.1.製品別
11.3.2.2.2.エンドユーザー別
11.3.2.2.3.販売チャネル別
11.3.3.イランのティッシュペーパー市場の展望
11.3.3.1.市場規模と予測
11.3.3.1.1.金額ベース
11.3.3.2.市場シェアと展望
11.3.3.2.1.製品別
11.3.3.2.2.エンドユーザー別
11.3.3.2.3.販売チャネル別
11.3.4.エジプトのティッシュペーパー市場の展望
11.3.4.1.市場規模と予測
11.3.4.1.1.金額ベース
11.3.4.2.市場シェアと展望
11.3.4.2.1.製品別
11.3.4.2.2.エンドユーザー別
11.3.4.2.3.販売チャネル別
12.マーケットダイナミクス
12.1.ドライバー
12.2.課題
13.市場動向と開発状況
14.競合状況
14.1.キンバリー・クラーク・コーポレーション(Kimberly-Clark Corporation
14.2.エッシティ・アクティボラグ(出版
14.3.ヴィンダ・インターナショナル・ホールディングス・リミテッド
14.4.ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー(The Procter & Gamble Company
14.5.Hengan International Group Company Ltd.
14.6.クリアウォーター・ペーパー・コーポレーション
14.7.ユニ・チャーム株式会社
14.8.ソフィデルグループ
14.9.クルーガー社
14.10.MPI Papermills Inc.
15.戦略的提言
16.会社概要・免責事項
ページTOPに戻る
Summary Global tissue paper market was valued USD49.6 billion and is expected to reach USD67.98 billion by the end of 2026, growing at a CAGR of 5.63% through 2026. Tissue papers are used to maintain personal hygiene and the cleanliness of the environment. Wet wipes, toilet paper, paper towels, and napkins are among the products in this category, which are used on a daily basis. Tissue papers have become an integral part of people's daily life. Apart from preserving hygiene, the items serve a variety of other goals, including cleanliness, excellent health, and illness prevention, among others.
Some of the major trends in this market include growing population, growing urbanization, innovative products offered by the companies and increasing demand for tissue paper products due to rising concerns regarding health and hygiene. People's growing awareness towards the importance of maintaining personal hygiene is further driving the demand for the items available in this market. Moreover, factors like healthy and ethical lifestyle and growing disposable income will further enhance the growth of this market through 2026.
In terms of end user, the global tissue paper market is categorized into residential, hospital, food and beverage industry, and others. Among them, residential segment represents the highest market share of around 39% of the global tissue paper market because of the changing lifestyle, habits and growing concern about health & hygiene among the consumers.
In terms of region, the global tissue paper market is categorized into Asia-Pacific, North America, Europe, South America, and Middle East & Africa. Among these regions, North America dominates the global tissue paper market and the growth of tissue paper products here is largely dependent upon the population of the continent. In 2016, the North American regional market had a value share of 32.42 percent in the worldwide tissue paper market, which is predicted to drop to 29.84 percent by the end of the forecast period in 2026. However, the Asia Pacific tissue paper market, which was predicted to be close behind North America in 2020, will see strong growth in the forecast period and hold the largest value share of around 32.66 percent by 2026. It is the United States that holds the largest share of the tissue paper industry in terms of the country in the year 2020 and it is expected to maintain the first position in the market considering the GDP and the food consumption pattern. After the United States, China holds the second position at the global level. Today, the global tissue paper market has become an attractive destination for investments and several large multinational companies are entering this market. Some of the major companies are Kimberly-Clark Corporation, Essity Aktiebolag (publ), Vinda International Holdings Limited, The Procter & Gamble Company, Hengan International Group Company Ltd., Clearwater Paper Corporation, Unicharm Corporation, Sofidel Group, Kruger Inc., and MPI Papermills Inc. The global tissue paper market is highly fragmented due to many local and international players.
Years considered for this report: Historical Years: 2016-2019 Base Year: 2020 Estimated Year: 2021E Forecast Period: 2022F–2026F Objective of the Study: • To analyze the historical growth in the market size of global tissue paper market from 2016 to 2020. • To estimate and forecast the market size of global tissue paper market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026. • To classify and forecast global tissue paper market based on by product, by end user, by distribution channel, by region, and by company. • To identify dominant region or segment in the global tissue paper market. • To identify drivers and challenges for global tissue paper market. • To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in global tissue paper market. • To identify and analyze the profile of leading players operating in global tissue paper market. • To identify key sustainable strategies adopted by market players in global tissue paper market. TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distributors, and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of the global tissue paper market using a bottom-up approach, wherein data for the various segment was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these segments for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience: • Manufacturers, distributors, and end-users • Market research and consulting firms • Government bodies such as regulating authorities and policymakers • Organizations, forums, and alliances related to tissue paper market
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, end-users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope: In this report, global Tissue Paper market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Global Tissue Paper Market, By Product: o Toilet Paper o Kitchen Towel o Facial Tissues o Napkins o Others • Global Tissue Paper Market, By End User: o Residential o Hospital o Food and Beverage Industry o Others • Global Tissue Paper Market, By Distribution Channel: o Hypermarket/ Supermarket o Departmental Stores o Pharmacy/Drug Stores o Online Sales Channel o Others • Global Tissue Paper Market, By Region: o North America United States Canada Mexico o Asia-Pacific China Japan South Korea Australia India o Europe Germany United Kingdom France Italy Spain o South America Brazil Argentina Chile o Middle East and Africa South Africa Saudi Arabia Iran Egypt
Competitive Landscape Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in global tissue paper market. Available Customizations: With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report: Company Information • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Product Overview 2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on Global Tissue Paper Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customer 5.1. Frequency of Purchase 5.2. Factors Affecting Purchase Decision 5.3. Challenges Post Purchase 5.4. Preferred Distribution Channel 6. Global Tissue Paper Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product (Toilet Paper, Kitchen Towel, Facial Tissues, Napkins, Others (Wipes, Decorative Tissue, etc.)) 6.2.2. By End User (Residential, Hospital, Food and Beverage Industry, and Others (Malls and Multiplex, Schools, Colleges, etc.)) 6.2.3. By Distribution Channel (Hypermarket/Supermarket, Departmental Stores, Pharmacy/Drug Stores, Online Sales Channel and Others (Direct Sellers, General Merchandized Retailers, etc.)) 6.2.4. By Region (North America, Asia-Pacific, Europe, South America, Middle East and Africa) 6.2.5. By Company (2020) 6.3. Market Map 7. North America Tissue Paper Market Outlook 7.1. Market Size and Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product 7.2.2. By End User 7.2.3. By Distribution Channel 7.2.4. By Country 7.3. North America: Country Analysis 7.3.1. United States Tissue Paper Market Outlook 7.3.1.1. Market Size and Forecast 7.3.1.1.1. By Value 7.3.1.2. Market Share and Forecast 7.3.1.2.1. By Product 7.3.1.2.2. By End User 7.3.1.2.3. By Distribution Channel 7.3.2. Canada Tissue Paper Market Outlook 7.3.2.1. Market Size and Forecast 7.3.2.1.1. By Value 7.3.2.2. Market Share and Forecast 7.3.2.2.1. By Product 7.3.2.2.2. By End User 7.3.2.2.3. By Distribution Channel 7.3.3. Mexico Tissue Paper Market Outlook 7.3.3.1. Market Size and Forecast 7.3.3.1.1. By Value 7.3.3.2. Market Share and Forecast 7.3.3.2.1. By Product 7.3.3.2.2. By End User 7.3.3.2.3. By Distribution Channel 8. Asia-Pacific Tissue Paper Market Outlook 8.1. Market Size and Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product 8.2.2. By End User 8.2.3. By Distribution Channel 8.2.4. By Country 8.3. Asia-Pacific: Country Analysis 8.3.1. China Tissue Paper Market Outlook 8.3.1.1. Market Size and Forecast 8.3.1.1.1. By Value 8.3.1.2. Market Share and Forecast 8.3.1.2.1. By Product 8.3.1.2.2. By End User 8.3.1.2.3. By Distribution Channel 8.3.2. Japan Tissue Paper Market Outlook 8.3.2.1. Market Size and Forecast 8.3.2.1.1. By Value 8.3.2.2. Market Share and Forecast 8.3.2.2.1. By Product 8.3.2.2.2. By End User 8.3.2.2.3. By Distribution Channel 8.3.3. South Korea Tissue Paper Market Outlook 8.3.3.1. Market Size and Forecast 8.3.3.1.1. By Value 8.3.3.2. Market Share and Forecast 8.3.3.2.1. By Product 8.3.3.2.2. By End User 8.3.3.2.3. By Distribution Channel 8.3.4. Australia Tissue Paper Market Outlook 8.3.4.1. Market Size and Forecast 8.3.4.1.1. By Value 8.3.4.2. Market Share and Forecast 8.3.4.2.1. By Product 8.3.4.2.2. By End User 8.3.4.2.3. By Distribution Channel 8.3.5. India Tissue Paper Market Outlook 8.3.5.1. Market Size and Forecast 8.3.5.1.1. By Value 8.3.5.2. Market Share and Forecast 8.3.5.2.1. By Product 8.3.5.2.2. By End User 8.3.5.2.3. By Distribution Channel 9. Europe Tissue Paper Market Outlook 9.1. Market Size and Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product 9.2.2. By End User 9.2.3. By Distribution Channel 9.2.4. By Country 9.3. Europe: Country Analysis 9.3.1. Germany Tissue Paper Market Outlook 9.3.1.1. Market Size and Forecast 9.3.1.1.1. By Value 9.3.1.2. Market Share and Forecast 9.3.1.2.1. By Product 9.3.1.2.2. By End User 9.3.1.2.3. By Distribution Channel 9.3.2. United Kingdom Tissue Paper Market Outlook 9.3.2.1. Market Size and Forecast 9.3.2.1.1. By Value 9.3.2.2. Market Share and Forecast 9.3.2.2.1. By Product 9.3.2.2.2. By End User 9.3.2.2.3. By Distribution Channel 9.3.3. France Tissue Paper Market Outlook 9.3.3.1. Market Size and Forecast 9.3.3.1.1. By Value 9.3.3.2. Market Share and Forecast 9.3.3.2.1. By Product 9.3.3.2.2. By End User 9.3.3.2.3. By Distribution Channel 9.3.4. Italy Tissue Paper Market Outlook 9.3.4.1. Market Size and Forecast 9.3.4.1.1. By Value 9.3.4.2. Market Share and Forecast 9.3.4.2.1. By Product 9.3.4.2.2. By End User 9.3.4.2.3. By Distribution Channel 9.3.5. Spain Tissue Paper Market Outlook 9.3.5.1. Market Size and Forecast 9.3.5.1.1. By Value 9.3.5.2. Market Share and Forecast 9.3.5.2.1. By Product 9.3.5.2.2. By End User 9.3.5.2.3. By Distribution Channel 10. South America Tissue Paper Market Outlook 10.1. Market Size and Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product 10.2.2. By End User 10.2.3. By Distribution Channel 10.2.4. By Country 10.3. South America: Country Analysis 10.3.1. Brazil Tissue Paper Market Outlook 10.3.1.1. Market Size and Forecast 10.3.1.1.1. By Value 10.3.1.2. Market Share and Forecast 10.3.1.2.1. By Product 10.3.1.2.2. By End User 10.3.1.2.3. By Distribution Channel 10.3.2. Argentina Tissue Paper Market Outlook 10.3.2.1. Market Size and Forecast 10.3.2.1.1. By Value 10.3.2.2. Market Share and Forecast 10.3.2.2.1. By Product 10.3.2.2.2. By End User 10.3.2.2.3. By Distribution Channel 10.3.3. Chile Tissue Paper Market Outlook 10.3.3.1. Market Size and Forecast 10.3.3.1.1. By Value 10.3.3.2. Market Share and Forecast 10.3.3.2.1. By Product 10.3.3.2.2. By End User 10.3.3.2.3. By Distribution Channel 11. Middle East & Africa Tissue Paper Market Outlook 11.1. Market Size and Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Product 11.2.2. By End User 11.2.3. By Distribution Channel 11.2.4. By Country 11.3. Middle East & Africa: Country Analysis 11.3.1. South Africa Tissue Paper Market Outlook 11.3.1.1. Market Size and Forecast 11.3.1.1.1. By Value 11.3.1.2. Market Share and Forecast 11.3.1.2.1. By Product 11.3.1.2.2. By End User 11.3.1.2.3. By Distribution Channel 11.3.2. Saudi Arabia Tissue Paper Market Outlook 11.3.2.1. Market Size and Forecast 11.3.2.1.1. By Value 11.3.2.2. Market Share and Forecast 11.3.2.2.1. By Product 11.3.2.2.2. By End User 11.3.2.2.3. By Distribution Channel 11.3.3. Iran Tissue Paper Market Outlook 11.3.3.1. Market Size and Forecast 11.3.3.1.1. By Value 11.3.3.2. Market Share and Forecast 11.3.3.2.1. By Product 11.3.3.2.2. By End User 11.3.3.2.3. By Distribution Channel 11.3.4. Egypt Tissue Paper Market Outlook 11.3.4.1. Market Size and Forecast 11.3.4.1.1. By Value 11.3.4.2. Market Share and Forecast 11.3.4.2.1. By Product 11.3.4.2.2. By End User 11.3.4.2.3. By Distribution Channel 12. Market Dynamics 12.1. Drivers 12.2. Challenges 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Kimberly-Clark Corporation 14.2. Essity Aktiebolag (publ) 14.3. Vinda International Holdings Limited 14.4. The Procter & Gamble Company 14.5. Hengan International Group Company Ltd. 14.6. Clearwater Paper Corporation 14.7. Unicharm Corporation 14.8. Sofidel Group 14.9. Kruger Inc. 14.10. MPI Papermills Inc. 15. Strategic Recommendations 16. About Us & Disclaimer
ページTOPに戻る
TechSci Research社の通信回線分野での最新刊レポート
-
米国ハードウェアウォレット市場、タイプ別(ホットウォレット、コールドウォレット)、接続タイプ別(近距離通信、USB、Bluetooth)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、エンドユーザー別(個人、商業)、エンドユーザー産業別(資本市場、BFSI(資本市場除く)、不動産、その他)、地域別、競合予測・機会、2028年版
-
Turkey Chocolate Market, By Product Type (Milk Chocolate, Dark Chocolate and White Chocolate), By Category (Tablets, Countline, Boxed Chocolates and Others (Assorted Chocolates, Dragee Chocolates, etc.), By Distribution Channel (Grocery Store, Supermarket & Hypermarket, Convenience Store, Online, Others (Food & Drinks Specialists, Vending Machines, etc.), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2017-2027
-
Turkey Washing Machine Market, By Type (Front Load Automatic, Top Load Automatic Semi-Automatic), By Machine Capacity (8 Kg and Above, Below 8 Kg), By Technology (Non-Smart, Smart Connected), By Distribution Channel (Multi-Branded Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online and Others (Direct Sales, Wholesales, etc.), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2017-2027F
-
United States Bread Market, By Type (Fresh, Frozen), By Ingredients (Inorganic Vs. Organic), By Product Type (Sandwich Slices, Bun, Rolls, Breadsticks, Ciabatta, and Others (Loaves, Brioche, Baguette, etc.), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Departmental Stores, Convenience Stores, Specialty Retailers, Online, and Others (Direct Sales, Distributor Sales, etc.), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2017-2027
-
Global Refrigerator Market By Type (Side-by-Side, Top Freezer, French Door, Bottom Freezer, Single Door), By Distribution Channel (Multi-Branded Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online and Others (Institutional Sales, Exclusive Stores)), By Region, Competition Forecast and Opportunities, 2027
-
Saudi Arabia Spare Parts Market, By Vehicle Type (Passenger Car, Commercial Vehicle), By Component Type (Tires, Batteries, Air Filter, Brake Shoe, Spark Plugs, Brake Pad, Brake Caliper, and other) By Service Channel {(DIFM (Do it for Me), OE (Delegating), and DIY (Do it Yourself)}, By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2017- 2027F
-
Global Smart Bedding Market By Product Type (Smart Mattress, Smart Pillow, Others includes Smart Duvet, Smart Mattress Pad, etc.), By Application (Residential, Hospital, Hospitality), By Distribution Channel (Specialty Store, Supermarket & Hypermarket, Online, Others (Retail Stores, Non-Retail Stores)), By Region, Competition Forecast and Opportunities, 2027
-
Global Therapeutic Contact Lens Market By Material Type (Senofilcon, Balafilcon, Lotrafilcon, Methafilcon, Others) By Application (Drug Delivery, Corneal Healing, Pain Relief, Sealing & Protection, Others) By Distribution Channel (Hospitals & Clinics, Online, Optical Retail Stores) By Region, Competition Forecast and Opportunities, 2027
-
India Water Heater Market, By Type (Electric Water Heater, Gas Water Heater), By Distribution Channel (Retail Sales, Industrial Sales/Project Sales and Online), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2018-2028
-
UAE Retail Market, By Type (Food Retail v/s Non-Food Retail), By Type of Market (Organized v/s Unorganized), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Online, Baqala Stores, Departmental Stores, Exclusive Stores and Specialty Retailers), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2027
本レポートと同じKEY WORD(tissue)の最新刊レポート
- 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。
よくあるご質問
TechSci Research社はどのような調査会社ですか?
テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|