世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州炭酸飲料市場:ABV含有量別(5%未満、5%以上)、流通チャネル別(コンビニ、オンライン、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、その他)、パッケージ別(ボトル、缶)、国別、企業予測&機会、2026年


Europe Seltzer Market, By ABV Content (Less Than and equal to 5%, More Than 5%), By Distribution Channel (Convenience stores, online, supermarkets/hypermarkets, Others), By Packaging (Bottle, Can), By Country, Company Forecast & Opportunities, 2026

欧州のセルツァー市場は、予測期間中に大きなペースで成長すると予想されます。消費者の可処分所得の上昇と消費者の支出能力の向上が、予測期間中のセルツァー市場成長の主要なドライバーとなっています。より良... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年9月1日 US$4,400
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
82 英語

 

サマリー

欧州のセルツァー市場は、予測期間中に大きなペースで成長すると予想されます。消費者の可処分所得の上昇と消費者の支出能力の向上が、予測期間中のセルツァー市場成長の主要なドライバーとなっています。より良い雇用機会や質の高い生活水準を求める人々の急速な都市化が、セルツァー市場の成長に影響を与えています。アルコールの消費量の増加と清涼飲料水の増加傾向は、同地域におけるセルツァーの需要を促進しています。ライフスタイルの変化と消費者の嗜好の変化が、今後5年間のセルツァー市場の成長を促進すると予想されます。炭酸飲料の消費量の増加や人々の健康志向の高まりが、セルツァー市場の需要を加速しています。炭酸水は低カロリーで、グルテンフリーであり、栄養価も高い。また、消費者の様々なニーズを満たすために、アルコールベースの代替品も提供されています。低アルコール、低カロリーの飲料に対する需要の高まりは、他のビールや混合飲料に比べて炭水化物含有量が少なく低カロリーであることから、欧州における炭酸飲料の需要を促進しています。
欧州の炭酸飲料市場は、ABV含有量、流通チャネル、パッケージング、地域分布、企業で区分することができます。パッケージングに基づき、市場はボトルと缶に二分することができます。ボトルセグメントは、缶よりもボトルによって提供される優れた美的体験のために、予測期間である2022-2026年に市場を支配すると予想されます。ボトルは透明であるため、ボトル内の材料をより効率的に表示することができ、これが消費者の間で高い嗜好性を持つ主な理由となっています。
欧州の炭酸飲料市場で事業を展開している主な企業は、Anheuser-Busch InBev、Constellation Brands (Corona Seltzer)、Boston Beer Company (Truly Hard Seltzer)、San Juan Seltzer Inc.です。MillerCoors (Henry's Hard Sparkling Water), Diageo (Smirnoff Seltzers), Molson Coors (Vizzy Hard Seltzer), Boathouse Beverage Co., Future Proof Brands LLC, Lift Bridge Brewing Co., White Claw Hard Seltzer (Mark Anthony Brands International) 等が挙げられる。主要企業は、市場での競争力を維持するために高度な技術開発を行っています。その他の競争戦略としては、M&Aなどがあります。
本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2016年~2019年
基準年:2020年
予測年:2021年
予測年:2022年〜2026年
調査の目的
- 欧州の炭酸飲料市場の市場規模を分析・予測するため。
- 欧州の炭酸飲料市場をABV含有量、流通経路、パッケージ、地域分布、企業に基づいて分類・予測する。
- ヨーロッパ産炭酸飲料市場の促進要因と課題を特定する。
- 欧州の炭酸飲料市場における事業拡大、新製品発売、M&Aなどの競争展開を検討する。
- 欧州の炭酸飲料市場で事業を展開する主要企業のプロフィールを特定し、分析すること。
TechSci Researchは、この調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。当初、TechSci Researchは世界中のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査の調査を実施した。インタビューしながら、回答者には競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、世界中のすべての主要メーカーのメーカー、流通チャネル、存在感を分析しました。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来的な予測を行うボトムアップアプローチを用いて、欧州の炭酸飲料市場の市場規模を算出した。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらのサービスやアプリケーションの履歴データの分析を通じて外部で検証しています。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、様々な二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- 炭酸飲料メーカー、サプライヤー、流通業者、その他の関係者。
- 炭酸飲料に関連する業界団体、組織、フォーラム、アライアンス。
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 業界団体
本調査は、メーカーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、さらに投資の戦略立案や市場機会の活用を可能にする上で有用です。
レポートの範囲
本レポートでは、欧州の炭酸飲料市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- 欧州のセルツァー市場、ABV含有量別。
o 5%未満および同等
o 5%以上
- 欧州の炭酸飲料市場:電池タイプ別
o コンビニエンスストア
o オンライン
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o その他
- 欧州の炭酸飲料市場:パッケージ別
o ボトル
o 缶
- 欧州の炭酸飲料市場(国別
o ドイツ
o ロシア
o イタリア
o フランス
o スペイン
o イギリス
o オランダ
o オーストリア
o ポーランド
スイス
競合他社の状況
企業プロファイル。欧州炭酸飲料市場における主要企業の詳細分析
カスタマイズが可能です。
TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業特有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加市場プレイヤーの詳細分析およびプロファイリング(最大5社まで)。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Europe Seltzer Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Brand Awareness
5.2. Satisfaction Level
5.3. Factors Faced Post Purchase
5.4. Factors Influencing Purchase Decision
6. Europe Seltzer Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By ABV Content (Less Than and equal to 5%, More Than 5%)
6.2.2. By Distribution Channel (Convenience stores, online, supermarkets/hypermarkets, others)
6.2.3. By Packaging (Bottle, Can)
6.2.4. By Company (2020)
6.2.5. By Country
6.3. Product Market Map
6.4. Europe: Country Analysis
6.4.1. Germany Seltzer Market Outlook
6.4.1.1. Market Size & Forecast
6.4.1.1.1. By Value
6.4.1.2. Market Share & Forecast
6.4.1.2.1. By Distribution Channel
6.4.1.2.2. By Company
6.4.2. Russia Seltzer Market Outlook
6.4.2.1. Market Size & Forecast
6.4.2.1.1. By Value
6.4.2.2. Market Share & Forecast
6.4.2.2.1. By Distribution Channel
6.4.2.2.2. By Company
6.4.3. Italy Seltzer Market Outlook
6.4.3.1. Market Size & Forecast
6.4.3.1.1. By Value
6.4.3.2. Market Share & Forecast
6.4.3.2.1. By Distribution Channel
6.4.3.2.2. By Company
6.4.4. France Seltzer Market Outlook
6.4.4.1. Market Size & Forecast
6.4.4.1.1. By Value
6.4.4.2. Market Share & Forecast
6.4.4.2.1. By Distribution Channel
6.4.4.2.2. By Company
6.4.5. Spain Seltzer Market Outlook
6.4.5.1. Market Size & Forecast
6.4.5.1.1. By Value
6.4.5.2. Market Share & Forecast
6.4.5.2.1. By Distribution Channel
6.4.5.2.2. By Company
6.4.6. United Kingdom Seltzer Market Outlook
6.4.6.1. Market Size & Forecast
6.4.6.1.1. By Value
6.4.6.2. Market Share & Forecast
6.4.6.2.1. By Distribution Channel
6.4.6.2.2. By Company
6.4.7. Netherlands Seltzer Market Outlook
6.4.7.1. Market Size & Forecast
6.4.7.1.1. By Value
6.4.7.2. Market Share & Forecast
6.4.7.2.1. By Distribution Channel
6.4.7.2.2. By Company
6.4.8. Austria Seltzer Market Outlook
6.4.8.1. Market Size & Forecast
6.4.8.1.1. By Value
6.4.8.2. Market Share & Forecast
6.4.8.2.1. By Distribution Channel
6.4.8.2.2. By Company
6.4.9. Poland Seltzer Market Outlook
6.4.9.1. Market Size & Forecast
6.4.9.1.1. By Value
6.4.9.2. Market Share & Forecast
6.4.9.2.1. By Distribution Channel
6.4.9.2.2. By Company
6.4.10. Switzerland Seltzer Market Outlook
6.4.10.1. Market Size & Forecast
6.4.10.1.1. By Value
6.4.10.2. Market Share & Forecast
6.4.10.2.1. By Distribution Channel
6.4.10.2.2. By Company
7. Market Dynamics
7.1. Drivers
7.2. Challenges
8. Market Trends & Developments
9. Competitive Landscape
9.1. Anheuser-Busch InBev
9.2. Constellation Brands (Corona Seltzer)
9.3. Boston Beer Company (Truly Hard Seltzer)
9.4. San Juan Seltzer Inc.
9.5. MillerCoors (Henry's Hard Sparkling Water)
9.6. Diageo (Smirnoff Seltzers)
9.7. Molson Coors (Vizzy Hard Seltzer)
9.8. Boathouse Beverage Co.
9.9. Future Proof Brands LLC
9.10. Lift Bridge Brewing Co.
9.11. White Claw Hard Seltzer (Mark Anthony Brands International)
10. Strategic Recommendations
11. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Europe seltzer market is expected to grow at a significant pace in the forecast period. The rise in disposable income of the consumers and the increased expenditure capacity of consumers are the major driver for the seltzer market growth in the forecast period. The rapid urbanization of people in search of better job opportunities and quality living standards is influencing the seltzer market growth. The growth in the consumption of alcohol and the rising trend of soft drinks is fostering the demand for seltzer in the region. Lifestyle changes and changes in consumer preferences are expected to fuel the growth of the seltzer market in the next five years. An increase in the consumption of carbonated beverages and a rise in the health-consciousness of people is accelerating the demand for the seltzer market. Seltzer contains lower calories, is gluten-free, and has high nutritional value. Seltzers are provided with alternative alcohol bases to satisfy the different consumer needs. The rising demand for low-alcohol and low-calorie containing beverages is fostering the demand for seltzer in Europe as seltzer contains lower carbohydrate content and reduced-calorie compared to other beers and other mixed drinks.
Europe seltzer market can be segmented into ABV content, distribution channel, packaging, regional distribution, and company. Based on packaging, the market can be bifurcated into the bottle and can. The bottle segment is expected to dominate the market in the forecast period, 2022-2026 owing to the better aesthetic experience offered by the bottles than cans. Due to the transparent nature of the bottles, the material inside the bottle can be displayed more efficiently which is the major reason for its high preference among the consumers.
The major players operating in the Europe seltzer market include Anheuser-Busch InBev, Constellation Brands (Corona Seltzer), Boston Beer Company (Truly Hard Seltzer), San Juan Seltzer Inc., MillerCoors (Henry's Hard Sparkling Water), Diageo (Smirnoff Seltzers), Molson Coors (Vizzy Hard Seltzer), Boathouse Beverage Co., Future Proof Brands LLC, Lift Bridge Brewing Co., White Claw Hard Seltzer (Mark Anthony Brands International), and others. Major companies are developing advanced technologies to stay competitive in the market. Other competitive strategies include mergers & acquisitions.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022–2026
Objective of the Study:
• To analyze and forecast the market size of Europe seltzer market.
• To classify and forecast Europe seltzer market based on ABV content, distribution channel, packaging, regional distribution, and company.
• To identify drivers and challenges for Europe seltzer market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in Europe seltzer market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the Europe seltzer market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major manufacturers across the globe.
TechSci Research calculated the market size of Europe seltzer market by using a bottom-up approach, where data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these services and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Seltzer manufacturers, suppliers, distributors, and other stakeholders.
• Trade associations, organizations, forums, and alliances related to seltzer.
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers
• Industry associations
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, Europe seltzer market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Europe Seltzers Market, By ABV Content:
o Less Than and equal to 5%
o More Than 5%
• Europe Seltzers Market, By Battery Type:
o Convenience stores
o Online
o Supermarkets/Hypermarkets
o Others
• Europe Seltzers Market, By Packaging:
o Bottle
o Can
• Europe Seltzers Market, By Country:
o Germany
o Russia
o Italy
o France
o Spain
o United Kingdom
o Netherlands
o Austria
o Poland
o Switzerland
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Europe seltzer market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Europe Seltzer Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Brand Awareness
5.2. Satisfaction Level
5.3. Factors Faced Post Purchase
5.4. Factors Influencing Purchase Decision
6. Europe Seltzer Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By ABV Content (Less Than and equal to 5%, More Than 5%)
6.2.2. By Distribution Channel (Convenience stores, online, supermarkets/hypermarkets, others)
6.2.3. By Packaging (Bottle, Can)
6.2.4. By Company (2020)
6.2.5. By Country
6.3. Product Market Map
6.4. Europe: Country Analysis
6.4.1. Germany Seltzer Market Outlook
6.4.1.1. Market Size & Forecast
6.4.1.1.1. By Value
6.4.1.2. Market Share & Forecast
6.4.1.2.1. By Distribution Channel
6.4.1.2.2. By Company
6.4.2. Russia Seltzer Market Outlook
6.4.2.1. Market Size & Forecast
6.4.2.1.1. By Value
6.4.2.2. Market Share & Forecast
6.4.2.2.1. By Distribution Channel
6.4.2.2.2. By Company
6.4.3. Italy Seltzer Market Outlook
6.4.3.1. Market Size & Forecast
6.4.3.1.1. By Value
6.4.3.2. Market Share & Forecast
6.4.3.2.1. By Distribution Channel
6.4.3.2.2. By Company
6.4.4. France Seltzer Market Outlook
6.4.4.1. Market Size & Forecast
6.4.4.1.1. By Value
6.4.4.2. Market Share & Forecast
6.4.4.2.1. By Distribution Channel
6.4.4.2.2. By Company
6.4.5. Spain Seltzer Market Outlook
6.4.5.1. Market Size & Forecast
6.4.5.1.1. By Value
6.4.5.2. Market Share & Forecast
6.4.5.2.1. By Distribution Channel
6.4.5.2.2. By Company
6.4.6. United Kingdom Seltzer Market Outlook
6.4.6.1. Market Size & Forecast
6.4.6.1.1. By Value
6.4.6.2. Market Share & Forecast
6.4.6.2.1. By Distribution Channel
6.4.6.2.2. By Company
6.4.7. Netherlands Seltzer Market Outlook
6.4.7.1. Market Size & Forecast
6.4.7.1.1. By Value
6.4.7.2. Market Share & Forecast
6.4.7.2.1. By Distribution Channel
6.4.7.2.2. By Company
6.4.8. Austria Seltzer Market Outlook
6.4.8.1. Market Size & Forecast
6.4.8.1.1. By Value
6.4.8.2. Market Share & Forecast
6.4.8.2.1. By Distribution Channel
6.4.8.2.2. By Company
6.4.9. Poland Seltzer Market Outlook
6.4.9.1. Market Size & Forecast
6.4.9.1.1. By Value
6.4.9.2. Market Share & Forecast
6.4.9.2.1. By Distribution Channel
6.4.9.2.2. By Company
6.4.10. Switzerland Seltzer Market Outlook
6.4.10.1. Market Size & Forecast
6.4.10.1.1. By Value
6.4.10.2. Market Share & Forecast
6.4.10.2.1. By Distribution Channel
6.4.10.2.2. By Company
7. Market Dynamics
7.1. Drivers
7.2. Challenges
8. Market Trends & Developments
9. Competitive Landscape
9.1. Anheuser-Busch InBev
9.2. Constellation Brands (Corona Seltzer)
9.3. Boston Beer Company (Truly Hard Seltzer)
9.4. San Juan Seltzer Inc.
9.5. MillerCoors (Henry's Hard Sparkling Water)
9.6. Diageo (Smirnoff Seltzers)
9.7. Molson Coors (Vizzy Hard Seltzer)
9.8. Boathouse Beverage Co.
9.9. Future Proof Brands LLC
9.10. Lift Bridge Brewing Co.
9.11. White Claw Hard Seltzer (Mark Anthony Brands International)
10. Strategic Recommendations
11. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

TechSci Research社の通信回線分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る