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ペットフード包装の世界市場 2022-2028


GLOBAL PET FOOD PACKAGING MARKET 2022-2028

市場の展望 Triton社のレポートによると、世界のペットフードパッケージング市場は、予測期間2022-2028年にかけて成長を示すとされています。 ペットのプレミアム化やヒューマニゼーションといったトレンドの高... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Triton Market Research
トリトンマーケットリサーチ
2022年1月10日 US$2,750
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188 英語

 

サマリー

市場の展望
Triton社のレポートによると、世界のペットフードパッケージング市場は、予測期間2022-2028年にかけて成長を示すとされています。
ペットのプレミアム化やヒューマニゼーションといったトレンドの高まりに加え、ペット飼育数の増加といった要因が、ペットフードパッケージング市場の成長を大きく後押ししています。さらに、プレミアムカテゴリーブランドの増加やペットフードのeコマース販売の急増は、市場が予想される成長に到達するための新たな道を開いています。
しかし、原材料コストの変動や厳しい安全規制などの特定の欠点は、世界のペットフードパッケージ市場の全体的な発展を妨げる可能性があります。
地域別展望
ペットフード包装の世界市場は、北米、アジア太平洋、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、中東、アフリカの地域をカバーしています。
アジア太平洋地域は、検討された段階で、ペットフードパッケージング市場で最も急成長している地域になると予想されます。可処分所得の増加、核家族の増加、急速な都市化などが市場成長の主な要因となっています。中国と日本は、ペットフードパッケージング市場のシェアの大部分を占めています。中国では、ペットフードの需要増に伴い、過去1年間にいくつかの投資や提携が行われました。例えば、ネスレは中国の天津でペットフードの製造を拡大するために多額の投資を行いました。このような動きは、地域全体のペットフードパッケージ市場の成長を大きく広げています。
競争展望
ペットフード包装市場の主要企業には、クラウン・ホールディングス、ベリー・グローバル・グループ・インク、アメリカン・パッケージング・コーポレーション、トランスコンチネンタルインク、アプター・グループ・インク、シルガン・ホールディングス、フタマキOYJ、ソノコプロダクツ・カンパニー、プロアンパック・ホールディングス、モンディPLC、Goglio SPA、Ardagh Group SA、Coveris Holdings SA、プリントパック社、Amcor Plc、ウィンパク社、コンスタンティア・フレキシブルズ社が含まれる。
Amcor Plcは、フレキシブ ルと硬質プラスチックの2つの事業分野でパッケージング・ソリューションを提供しています。同社の製品ラインには、ペットボトル、ジャー、パウチ、ラッパー、フローパックなど、プラスチック、繊維、金属、ガラスのパッケージング製品が含まれます。同社の製品は、スピリッツやワイン、生鮮食品、ペットフード、コーヒー、乳製品など、さまざまな産業分野で提供されています。Amcor 社は、北米、アジア太平洋地域、その他を含む複数の地域で事業を展開しています。本社はスイスのチューリッヒにある。


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目次

MARKET OUTLOOK
Triton’s report suggests that the global pet food packaging market is set to showcase growth over the forecast period 2022-2028.
Factors such as growth in pet ownership, in addition to a rising trend of premiumization and humanization of pets, majorly drive the pet food packaging market’s growth. Further, the increase in premium category brands and surge in ecommerce sales of pet food are opening new avenues for the market to reach its anticipated growth.
However, certain drawbacks, such as fluctuations in raw material costs and stringent safety regulations, might hamper the overall development of the global pet food packaging market.
REGIONAL OUTLOOK
The global pet food packaging market covers North America, Asia-Pacific, Latin America, Europe, Middle East and Africa regions.
The Asia-Pacific is anticipated to become the fastest-growing region in the pet food packaging market over the considered phase. The rise in disposable income, increase in nuclear families, and rapid urbanization are key factors contributing to the market’s growth. China and Japan capture the majority of the share in the pet food packaging market. The rising demand for pet food has attracted several investments and collaborations over the past year in China. For instance, Nestle invested significantly to expand its pet food manufacturing in Tianjin, China. Such developments are widening the growth of the pet food packaging market across the region to a large extent.
COMPETITIVE OUTLOOK
Leading enterprises in the pet food packaging market include Crown Holdings, Berry Global Group Inc, American Packaging Corporation, Transcontinental Inc, Aptar Group Inc, Silgan Holdings Inc, Huhtamaki OYJ, Sonoco Products Company, Proampac Holdings Inc, Mondi Plc, Goglio SPA, Ardagh Group SA, Coveris Holdings SA, Printpack Inc, Amcor Plc, Winpak Ltd, and Constantia Flexibles.
Amcor Plc offers packaging solutions in two business segments: flexibles and rigid plastics. Its product line includes plastic, fiber, metal, and glass packaging products, including pet bottles, jars, pouches, wrappers, and flow packs, among others. The company’s products are offered across various industries, such as spirits and wine, fresh produce, pet food, coffee, and dairy. Amcor has operations across multiple regions, including North America, Asia-Pacific, and others. It is headquartered in Zurich, Switzerland.





 

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Summary

MARKET OUTLOOK
Triton’s report suggests that the global pet food packaging market is set to showcase growth over the forecast period 2022-2028.
Factors such as growth in pet ownership, in addition to a rising trend of premiumization and humanization of pets, majorly drive the pet food packaging market’s growth. Further, the increase in premium category brands and surge in ecommerce sales of pet food are opening new avenues for the market to reach its anticipated growth.
However, certain drawbacks, such as fluctuations in raw material costs and stringent safety regulations, might hamper the overall development of the global pet food packaging market.
REGIONAL OUTLOOK
The global pet food packaging market covers North America, Asia-Pacific, Latin America, Europe, Middle East and Africa regions.
The Asia-Pacific is anticipated to become the fastest-growing region in the pet food packaging market over the considered phase. The rise in disposable income, increase in nuclear families, and rapid urbanization are key factors contributing to the market’s growth. China and Japan capture the majority of the share in the pet food packaging market. The rising demand for pet food has attracted several investments and collaborations over the past year in China. For instance, Nestle invested significantly to expand its pet food manufacturing in Tianjin, China. Such developments are widening the growth of the pet food packaging market across the region to a large extent.
COMPETITIVE OUTLOOK
Leading enterprises in the pet food packaging market include Crown Holdings, Berry Global Group Inc, American Packaging Corporation, Transcontinental Inc, Aptar Group Inc, Silgan Holdings Inc, Huhtamaki OYJ, Sonoco Products Company, Proampac Holdings Inc, Mondi Plc, Goglio SPA, Ardagh Group SA, Coveris Holdings SA, Printpack Inc, Amcor Plc, Winpak Ltd, and Constantia Flexibles.
Amcor Plc offers packaging solutions in two business segments: flexibles and rigid plastics. Its product line includes plastic, fiber, metal, and glass packaging products, including pet bottles, jars, pouches, wrappers, and flow packs, among others. The company’s products are offered across various industries, such as spirits and wine, fresh produce, pet food, coffee, and dairy. Amcor has operations across multiple regions, including North America, Asia-Pacific, and others. It is headquartered in Zurich, Switzerland.



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MARKET OUTLOOK
Triton’s report suggests that the global pet food packaging market is set to showcase growth over the forecast period 2022-2028.
Factors such as growth in pet ownership, in addition to a rising trend of premiumization and humanization of pets, majorly drive the pet food packaging market’s growth. Further, the increase in premium category brands and surge in ecommerce sales of pet food are opening new avenues for the market to reach its anticipated growth.
However, certain drawbacks, such as fluctuations in raw material costs and stringent safety regulations, might hamper the overall development of the global pet food packaging market.
REGIONAL OUTLOOK
The global pet food packaging market covers North America, Asia-Pacific, Latin America, Europe, Middle East and Africa regions.
The Asia-Pacific is anticipated to become the fastest-growing region in the pet food packaging market over the considered phase. The rise in disposable income, increase in nuclear families, and rapid urbanization are key factors contributing to the market’s growth. China and Japan capture the majority of the share in the pet food packaging market. The rising demand for pet food has attracted several investments and collaborations over the past year in China. For instance, Nestle invested significantly to expand its pet food manufacturing in Tianjin, China. Such developments are widening the growth of the pet food packaging market across the region to a large extent.
COMPETITIVE OUTLOOK
Leading enterprises in the pet food packaging market include Crown Holdings, Berry Global Group Inc, American Packaging Corporation, Transcontinental Inc, Aptar Group Inc, Silgan Holdings Inc, Huhtamaki OYJ, Sonoco Products Company, Proampac Holdings Inc, Mondi Plc, Goglio SPA, Ardagh Group SA, Coveris Holdings SA, Printpack Inc, Amcor Plc, Winpak Ltd, and Constantia Flexibles.
Amcor Plc offers packaging solutions in two business segments: flexibles and rigid plastics. Its product line includes plastic, fiber, metal, and glass packaging products, including pet bottles, jars, pouches, wrappers, and flow packs, among others. The company’s products are offered across various industries, such as spirits and wine, fresh produce, pet food, coffee, and dairy. Amcor has operations across multiple regions, including North America, Asia-Pacific, and others. It is headquartered in Zurich, Switzerland.





 

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