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中国血漿蛋白質治療薬市場(製品タイプ:アルブミン、免疫グロブリン、凝固因子、C1-エステラーゼ阻害剤、その他;および治療領域:免疫学、神経学、血液学、呼吸器学、その他) - 産業分析、規模、シェア、成長、トレンド、予測、2022-2031年


China Plasma Protein Therapeutics Market (Product Type: Albumins, Immunoglobulins, Coagulation Factors, C1-esterase Inhibitors, and Others; and Therapeutic Area: Immunology, Neurology, Hematology, Pulmonology, and Others) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2022-2031

中国血漿蛋白質治療薬市場-報告書のスコープ TMRの調査レポート「中国の血漿タンパク質治療薬市場」は、2022年から2031年までの予測期間における市場の指標について貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2023年1月9日 US$5,795
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サマリー

中国血漿蛋白質治療薬市場-報告書のスコープ
TMRの調査レポート「中国の血漿タンパク質治療薬市場」は、2022年から2031年までの予測期間における市場の指標について貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会も調査しています。本レポートでは、2021年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの血漿蛋白質治療薬市場の収益を提供しています。また、2022年から2031年までの血漿タンパク質治療薬市場の複合年間成長率(CAGR %)を掲載しています。

本レポートは、広範な調査を経て作成されました。一次調査では、アナリストが主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施し、調査作業の大部分を行いました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、中国の血漿タンパク質治療薬市場を把握しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関、ウェブサイト、業界団体の統計データも含まれます。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、中国の血漿タンパク質治療薬市場の様々な属性を調査しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、中国の血漿タンパク質治療薬市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、中国の血漿タンパク質治療薬市場への参入を検討している企業にとっても貴重なツールになります。

本レポートは、血漿タンパク質治療薬市場の競争環境について掘り下げています。中国の血漿タンパク質治療薬市場で活動する主要企業が特定され、これらの各企業は様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の開発状況、SWOTは、本レポートで紹介する血漿タンパク質治療薬市場のプレイヤーの属性である。

研究方法論
調査方法は、徹底的な一次調査と二次調査を組み合わせて、血漿タンパク質治療薬市場を分析します。

二次調査

二次調査として、企業文献、技術文書、特許データ、インターネット上の情報源、政府ウェブサイト、業界団体、機関などの統計データなどを調査しました。これは、正確なデータを入手し、業界関係者の洞察を得て、ビジネスチャンスを認識するために、最も信頼性が高く、効果的で成功した方法であることが証明されています。

参考にした二次研究資料には、これらに限定されるものではありません:

企業ウェブサイト、プレゼンテーション、アニュアルレポート、ホワイトペーパー、テクニカルペーパー、製品パンフレット
社内外の独自データベースや関連特許の紹介
各国政府資料、統計データベース、マーケットレポートなど
市場に参入している企業に特化したニュース記事、プレスリリース、ウェブキャストを配信しています。

具体的な二次資料

- 業界の情報源
o WorldWideScience.org
o Elsevier, Inc.
o 米国国立衛生研究所(NIH)
o PubMed
o NCBI
o ヘルスケアサービス部門
- 貿易データソース
o トレードマップ
o 国連コムトレード
o トレードアトラス
- 会社情報
o OneSource Business Browser
オ・フーバーズ
o ファクティバ
O ブルームバーグ
- M&A(合併・買収
o トムソンM&Aについて
o MergerStat
o プロファウンド

一次調査

調査期間中、幅広い業界関係者やオピニオンリーダーとの綿密なインタビューやディスカッションを実施しました。調査の大部分は一次調査であり、二次調査によって補完されています。

データと分析の検証のために、業界関係者やコメンテーターへの一次インタビューを実施しました。典型的なリサーチ・インタビューは、以下のような機能を果たしています:

市場規模、市場動向、成長トレンド、競争環境、展望などに関する生の情報を提供します。
二次調査結果の検証・強化に役立つ
分析チームの専門知識と市場理解の向上
地域ごとの市場、カテゴリー、セグメント、サブセグメントについて、電子メールでのやりとり、電話取材、対面取材を含むプライマリーリサーチを実施。

参加した参加者は、以下の通りです(ただし、これらに限定されません):

業界関係者の方マーケティング/プロダクトマネージャー、マーケットインテリジェンスマネージャー、リージョナルセールスマネージャー
購買・調達担当者、技術担当者、販売代理店
外部の専門家投資銀行、バリュエーション専門家、リサーチアナリストなど
各業界に特化したキーオピニオンリーダーたち
主な参加者は、これらに限定されるものではありません:

バイエルAG
エランコ・プロダクツ・カンパニー
メルク・アンド・カンパニー、インコーポレイテッド
セバ・サンテ・アニマーレ
Virbac SA

データの三角測量:二次資料・一次資料」から抽出された情報は、四半期ごとに更新される「TMR Knowledge Repository」とクロスチェックされます。

市場推定:市場規模の推定には、製品の特徴、最新技術、地理的存在、製品需要、販売データ(金額または数量)、過去の対前年成長率などの詳細な調査が含まれます。また、市場規模や予測を導き出すために、他のアプローチも活用した。ハードデータがない場合は、包括的なデータセットを作成するために、モデリング技法を用いました。厳密な方法論を採用し、入手可能なハードデータと以下のデータタイプを相互参照し、推定値を作成した:

人口統計データ:人口、インフレ率、その他
産業指標を掲載しています:生産データ、研究開発投資、技術段階、インフラ、部門成長、設備など

市場予測:様々なセグメントの市場予測は、市場の促進要因、阻害要因/課題、機会を考慮し、他のセグメント/サブセグメントに対するセグメント/サブセグメントの優位性/不利性を考慮することで導き出されます。ビジネス環境、過去の販売パターン、アンメットニーズ、競争力、国別消費データなども、市場予測を導き出すために考慮する重要な要素です。

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目次

1. Preface
    1.1. Market Definition and Scope
    1.2. Market Segmentation
    1.3. Key Research Objectives
    1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: China Plasma Protein Therapeutics Market
4. Market Overview
    4.1. Introduction
    4.2. Overview
    4.3. Market Dynamics
        4.3.1. Drivers
        4.3.2. Restraints
        4.3.3. Opportunities
5. Key Insights
    5.1. Albumin Overview
    5.2. Supply Chain of Human Serum Albumin (HSA) Market
    5.3. Annual Consumption of Human Albumin
    5.4. Key Product/Brand Analysis
    5.5. List of Customers & Distributors
    5.6. Impact of COVID-19 Pandemic on Industry
6. China Plasma Protein Therapeutics Market Analysis and Forecast, by Product Type
    6.1. Introduction & Definition
    6.2. Key Findings/Developments
    6.3. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
        6.3.1. Albumins
        6.3.2. Immunoglobulins
        6.3.3. Coagulation Factors
        6.3.4. C1-esterase Inhibitors
        6.3.5. Others
    6.4. Market Attractiveness Analysis, by Product Type
7. China Plasma Protein Therapeutics Market Analysis and Forecast, by Therapeutic Area
    7.1. Introduction & Definition
    7.2. Key Findings/Developments
    7.3. Market Value Forecast, by Therapeutic Area, 2017–2031
        7.3.1. Immunology
        7.3.2. Neurology
        7.3.3. Hematology
        7.3.4. Pulmonology
        7.3.5. Others
    7.4. Market Attractiveness Analysis, by Therapeutic Area
8. Competition Landscape
    8.1. Market Player – Competition Matrix (By Tier and Size of Companies)
    8.2. Market Share Analysis, by Company (2021)
    8.3. Company Profiles
        8.3.1. Biognosys AG
            8.3.1.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.1.2. Product Portfolio
            8.3.1.3. SWOT Analysis
            8.3.1.4. Strategic Overview
        8.3.2. Biotest AG
            8.3.2.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.2.2. Product Portfolio
            8.3.2.3. SWOT Analysis
            8.3.2.4. Strategic Overview
        8.3.3. China Biologic Products Holdings, Inc.
            8.3.3.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.3.2. Product Portfolio
            8.3.3.3. SWOT Analysis
            8.3.3.4. Strategic Overview
        8.3.4. CSL Behring
            8.3.4.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.4.2. Product Portfolio
            8.3.4.3. SWOT Analysis
            8.3.4.4. Strategic Overview
        8.3.5. Grifols, S.A.
            8.3.5.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.5.2. Product Portfolio
            8.3.5.3. SWOT Analysis
            8.3.5.4. Strategic Overview
        8.3.6. Octapharma AG
            8.3.6.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.6.2. Product Portfolio
            8.3.6.3. SWOT Analysis
            8.3.6.4. Strategic Overview
        8.3.7. Shanghai RAAS
            8.3.7.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.7.2. Product Portfolio
            8.3.7.3. SWOT Analysis
            8.3.7.4. Strategic Overview
        8.3.8. Takeda Pharmaceutical Company Limited
            8.3.8.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.8.2. Product Portfolio
            8.3.8.3. SWOT Analysis
            8.3.8.4. Strategic Overview
        8.3.9. Kedrion S.p.A.
            8.3.9.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.9.2. Product Portfolio
            8.3.9.3. SWOT Analysis
            8.3.9.4. Strategic Overview

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図表リスト

List of Tables

Table 01: China Plasma Protein Therapeutics Market Value (US$ Mn) Forecast, by Product Type, 2017–2031

Table 02: China Plasma Protein Therapeutics Market Value (US$ Mn) Forecast, by Therapeutic Area, 2017–2031

 

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Summary

China Plasma Protein Therapeutics Market – Scope of Report
TMR’s report on the plasma protein therapeutics market in China studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2022 to 2031. The report provides revenue of the plasma protein therapeutics market for the period 2017–2031, considering 2021 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of plasma protein therapeutics market from 2022 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the plasma protein therapeutics market in China.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the plasma protein therapeutics market in China.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the plasma protein therapeutics market in China. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the plasma protein therapeutics market in China.

The report delves into the competitive landscape of the plasma protein therapeutics market. Key players operating in the plasma protein therapeutics market in China have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the plasma protein therapeutics market profiled in this report.

Research Methodology
The research methodology is a combination of exhaustive primary and secondary research to analyze the plasma protein therapeutics market.

Secondary Research

Secondary research included a search of company literature, technical writing, patent data, Internet sources, and statistical data from government websites, trade associations, and agencies. This has proven to be the most reliable, effective, and successful approach for obtaining precise data, capturing industry participants’ insights, and recognizing business opportunities.

Secondary research sources that we referred to include, but are not limited to:

Company websites, presentations, annual reports, white papers, technical papers, product brochures
Internal and external proprietary databases and relevant patents
National government documents, statistical databases, and market reports
News articles, press releases, and webcasts specific to companies operating in the market

Specific Secondary Sources:

• Industry Sources:
o WorldWideScience.org
o Elsevier, Inc.
o National Institutes of Health (NIH)
o PubMed
o NCBI
o Department of Health Care Service
• Trade Data Sources
o Trade Map
o UN Comtrade
o Trade Atlas
• Company Information
o OneSource Business Browser
o Hoover’s
o Factiva
o Bloomberg
• Mergers & Acquisitions
o Thomson Mergers & Acquisitions
o MergerStat
o Profound

Primary Research

During the course of the research, we conducted in-depth interviews and discussions with a wide range of key industry participants and opinion leaders. Primary research represents the bulk of research efforts, supplemented by extensive secondary research.

We conducted primary interviews with industry participants and commentators to validate data and analysis. A typical research interview fulfills the following functions:

Provides first-hand information on market size, market trends, growth trends, competitive landscape, outlook, etc.
Helps in validating and strengthening secondary research findings
Develops the analysis team’s expertise and market understanding
Primary research involves e-mail interactions, telephonic interviews, as well as face-to-face interviews for each market, category, segment, and sub-segment across geographies

Participants who took part in the process include, but are not limited to:

Industry participants: Marketing/product managers, market intelligence managers, and regional sales managers
Purchasing/sourcing managers, technical personnel, distributors
Outside experts: Investment bankers, valuation experts, and research analysts
Key opinion leaders specializing in the market with respect to different industry verticals
Primary participants included, but are not limited to:

Bayer AG
Elanco Products Company
Merck & Co., Inc.
Ceva Sante Animale
Virbac SA

Data Triangulation: Information culled from “Secondary & Primary Sources” is cross-checked with “TMR Knowledge Repository”, which is updated every quarter

Market Estimation: Market size estimations involved an in-depth study of product features, technology updates, geographic presence, product demand, sales data (value or volume), historical year-on-year growth, and others. Other approaches were also utilized to derive market size and forecasts. Where no hard data was available, we used modeling techniques in order to produce comprehensive datasets. A rigorous methodology has been adopted, wherein the available hard data are cross-referenced with the following data types to produce estimates:

Demographic Data: Population, inflation rates, and others
Industry Indicators: Production data, R&D investment, technology stage, and infrastructure, sector growth, and facilities

Market Forecasting: Market forecasts for various segments are derived by taking into account drivers, restraints/challenges, opportunities prevailing in the market, and considering advantages/disadvantages of segments/sub-segments over other segments/sub-segments. Business environment, historical sales pattern, unmet needs, competitive intensity, and country-wise consumption data are the other pivotal factors considered to derive market forecasts.



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Table of Contents

1. Preface
    1.1. Market Definition and Scope
    1.2. Market Segmentation
    1.3. Key Research Objectives
    1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: China Plasma Protein Therapeutics Market
4. Market Overview
    4.1. Introduction
    4.2. Overview
    4.3. Market Dynamics
        4.3.1. Drivers
        4.3.2. Restraints
        4.3.3. Opportunities
5. Key Insights
    5.1. Albumin Overview
    5.2. Supply Chain of Human Serum Albumin (HSA) Market
    5.3. Annual Consumption of Human Albumin
    5.4. Key Product/Brand Analysis
    5.5. List of Customers & Distributors
    5.6. Impact of COVID-19 Pandemic on Industry
6. China Plasma Protein Therapeutics Market Analysis and Forecast, by Product Type
    6.1. Introduction & Definition
    6.2. Key Findings/Developments
    6.3. Market Value Forecast, by Product Type, 2017–2031
        6.3.1. Albumins
        6.3.2. Immunoglobulins
        6.3.3. Coagulation Factors
        6.3.4. C1-esterase Inhibitors
        6.3.5. Others
    6.4. Market Attractiveness Analysis, by Product Type
7. China Plasma Protein Therapeutics Market Analysis and Forecast, by Therapeutic Area
    7.1. Introduction & Definition
    7.2. Key Findings/Developments
    7.3. Market Value Forecast, by Therapeutic Area, 2017–2031
        7.3.1. Immunology
        7.3.2. Neurology
        7.3.3. Hematology
        7.3.4. Pulmonology
        7.3.5. Others
    7.4. Market Attractiveness Analysis, by Therapeutic Area
8. Competition Landscape
    8.1. Market Player – Competition Matrix (By Tier and Size of Companies)
    8.2. Market Share Analysis, by Company (2021)
    8.3. Company Profiles
        8.3.1. Biognosys AG
            8.3.1.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.1.2. Product Portfolio
            8.3.1.3. SWOT Analysis
            8.3.1.4. Strategic Overview
        8.3.2. Biotest AG
            8.3.2.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.2.2. Product Portfolio
            8.3.2.3. SWOT Analysis
            8.3.2.4. Strategic Overview
        8.3.3. China Biologic Products Holdings, Inc.
            8.3.3.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.3.2. Product Portfolio
            8.3.3.3. SWOT Analysis
            8.3.3.4. Strategic Overview
        8.3.4. CSL Behring
            8.3.4.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.4.2. Product Portfolio
            8.3.4.3. SWOT Analysis
            8.3.4.4. Strategic Overview
        8.3.5. Grifols, S.A.
            8.3.5.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.5.2. Product Portfolio
            8.3.5.3. SWOT Analysis
            8.3.5.4. Strategic Overview
        8.3.6. Octapharma AG
            8.3.6.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.6.2. Product Portfolio
            8.3.6.3. SWOT Analysis
            8.3.6.4. Strategic Overview
        8.3.7. Shanghai RAAS
            8.3.7.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.7.2. Product Portfolio
            8.3.7.3. SWOT Analysis
            8.3.7.4. Strategic Overview
        8.3.8. Takeda Pharmaceutical Company Limited
            8.3.8.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.8.2. Product Portfolio
            8.3.8.3. SWOT Analysis
            8.3.8.4. Strategic Overview
        8.3.9. Kedrion S.p.A.
            8.3.9.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
            8.3.9.2. Product Portfolio
            8.3.9.3. SWOT Analysis
            8.3.9.4. Strategic Overview

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List of Tables/Graphs

List of Tables

Table 01: China Plasma Protein Therapeutics Market Value (US$ Mn) Forecast, by Product Type, 2017–2031

Table 02: China Plasma Protein Therapeutics Market Value (US$ Mn) Forecast, by Therapeutic Area, 2017–2031

 

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