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鼻洗浄市場(製品タイプ:ネティポット、ベビーバルブシリンガー、アダプター付きウォーターピック製品タイプ:ネティポット、ベビーバルブシリンガー、Teledyne Waterpik with Adaptor; and Category:成人および小児科)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Nasal Irrigation Market (Product Type: Neti Pot, Baby Bulb Syringer, and Teledyne Waterpik with Adaptor; and Category: Adults and Pediatrics) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

鼻腔灌漑市場 - レポートの範囲 TMRの世界鼻腔灌漑市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年7月9日 US$5,795
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サマリー

鼻腔灌漑市場 - レポートの範囲
TMRの世界鼻腔灌漑市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の鼻腔灌漑市場の収益を提供します。また、2024年から2034年までの世界の鼻腔灌漑市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

このレポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照し、鼻腔灌漑市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれた。アナリストは、世界の鼻腔灌漑市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは世界の鼻腔灌漑市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の鼻腔灌漑市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界の鼻腔灌漑市場の競争環境について掘り下げています。世界の鼻腔灌漑市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、このレポートでプロファイリングされた世界の鼻腔灌漑市場のプレーヤーの属性です。

鼻腔灌漑の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における鼻腔灌漑の売上高/収益は?
- 世界の経鼻灌漑市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

鼻腔洗浄市場 - 調査目的と調査アプローチ
鼻腔灌漑の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品承認のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

当レポートでは、世界の鼻腔灌漑市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界の鼻腔灌漑市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。

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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:鼻腔洗浄の世界市場
4.市場概要
4.1.序論
4.1.1.製品の定義
4.1.2.業界の進化/発展
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.鼻洗浄器の世界市場分析と予測、2020-2034年
5.主な洞察
5.1.パイプライン分析
5.2.主要製品/ブランド分析
5.3.主要M&A
5.4.COVID-19パンデミックの業界への影響
6.鼻洗浄の世界市場分析と予測、製品タイプ別
6.1.序論と定義
6.2.主な調査結果/動向
6.3.市場価値予測、製品タイプ別、2020~2034年
6.3.1.ネティポット
6.3.2.ベビーバルブシリンジ
6.3.3.テレダイン・ウォーターピック(アダプター付き
6.4.市場の魅力(製品タイプ別
7.鼻洗浄の世界市場分析と予測、カテゴリー別
7.1.序論と定義
7.2.主な調査結果/動向
7.3.市場価値予測(カテゴリー別、2020~2034年
7.3.1.手動鼻腔洗浄器
7.3.2.電動/電池式鼻腔洗浄器
7.4.市場の魅力(カテゴリー別
8.鼻洗浄器の世界市場分析・予測:年齢層別
8.1.序論と定義
8.2.主な調査結果/動向
8.3.市場価値予測、年齢層別、2020~2034年
8.3.1.成人
8.3.2.小児科
8.4.市場の魅力, 年齢層別
9.鼻腔洗浄の世界市場分析と予測:適応症タイプ別
9.1.序論と定義
9.2.主な調査結果/動向
9.3.市場価値予測(適応症タイプ別、2020~2034年
9.3.1.鼻炎
9.3.2.副鼻腔炎
9.3.3.気管支炎
9.3.4.急性上気道炎
9.3.5.その他(術後呼吸器疾患など)
9.4.市場の魅力(適応症タイプ別
10.鼻腔洗浄の世界市場分析・予測:エンドユーザー別
10.1.序論と定義
10.2.主な調査結果/動向
10.3.市場価値予測、エンドユーザー別、2020~2034年
10.3.1.病院・診療所
10.3.2.在宅医療
10.3.3.その他(研究機関など)
10.4.市場の魅力(エンドユーザー別
11.鼻洗浄器の世界市場分析・予測:地域別
11.1.主な調査結果
11.2.2020~2034年地域別市場価値予測
11.2.1.北米
11.2.2.欧州
11.2.3.アジア太平洋
11.2.4.ラテンアメリカ
11.2.5.中東・アフリカ
11.3.市場の魅力(地域別
12.北米鼻洗浄市場の分析と予測
12.1.序論
12.1.1.主な調査結果
12.2.市場価値予測(製品タイプ別、2020~2034年
12.2.1.ネティポット
12.2.2.ベビーバルブシリンジ
12.2.3.テレダイン・ウォーターピック(アダプター付き
12.3.市場の魅力、製品タイプ別
12.4.市場価値予測、カテゴリー別、2020~2034年
12.4.1.手動式鼻腔洗浄器
12.4.2.電動/電池式鼻腔洗浄器
12.5.市場魅力度(カテゴリー別
12.6.市場金額予測、年齢層別、2020〜2034年
12.6.1.成人
12.6.2.小児科
12.7.市場の魅力, 年齢層別
12.8.市場価値予測、適応症タイプ別、2020-2034年
12.8.1.鼻炎
12.8.2.副鼻腔炎
12.8.3.気管支炎
12.8.4.急性上気道炎
12.8.5.その他(術後呼吸器疾患など)
12.9.市場の魅力(適応症タイプ別
12.10.市場金額予測、エンドユーザー別、2020年~2034年
12.10.1.病院・診療所
12.10.2.在宅医療
12.10.3.その他(研究機関など)
12.11.市場の魅力(エンドユーザー別
12.12.市場価値予測、国・地域別、2020年~2034年
12.12.1.米国
12.12.2.カナダ
12.13.市場魅力度分析
12.13.1.製品タイプ別
12.13.2.カテゴリー別
12.13.3.年齢層別
12.13.4.適応症タイプ別
12.13.5.エンドユーザー別
12.13.6.国別
13.欧州の鼻洗浄器市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.1.1.主な調査結果
13.2.市場価値予測(製品タイプ別、2020~2034年
13.2.1.ネティポット
13.2.2.ベビーバルブシリンジ
13.2.3.テレダイン・ウォーターピック(アダプター付き
13.3.市場の魅力、製品タイプ別
13.4.市場価値予測、カテゴリー別、2020~2034年
13.4.1.手動式鼻腔洗浄器
13.4.2.電動/電池式鼻腔洗浄器
13.5.市場魅力度(カテゴリー別
13.6.市場金額予測、年齢層別、2020〜2034年
13.6.1.成人
13.6.2.小児科
13.7.市場の魅力, 年齢層別
13.8.市場価値予測、適応症タイプ別、2020〜2034年
13.8.1.鼻炎
13.8.2.副鼻腔炎
13.8.3.気管支炎
13.8.4.急性上気道炎
13.8.5.その他(術後呼吸器疾患など)
13.9.市場の魅力(適応症タイプ別
13.10.市場金額予測、エンドユーザー別、2020年~2034年
13.10.1.病院・診療所
13.10.2.在宅医療
13.10.3.その他(研究機関など)
13.11.市場の魅力(エンドユーザー別
13.12.市場価値予測、国・地域別、2020年~2034年
13.12.1.ドイツ
13.12.2.英国
13.12.3.フランス
13.12.4.イタリア
13.12.5.スペイン
13.12.6.その他のヨーロッパ
13.13.市場魅力度分析
13.13.1.製品タイプ別
13.13.2.カテゴリー別
13.13.3.年齢層別
13.13.4.適応症タイプ別
13.13.5.エンドユーザー別
13.13.6.国/小地域別
14.アジア太平洋地域の鼻洗浄器市場の分析と予測
14.1.はじめに
14.1.1.主な調査結果
14.2.市場価値予測(製品タイプ別、2020~2034年
14.2.1.ネティポット
14.2.2.ベビーバルブシリンジ
14.2.3.テレダイン・ウォーターピック(アダプター付き
14.3.市場の魅力、製品タイプ別
14.4.市場価値予測、カテゴリー別、2020~2034年
14.4.1.手動式鼻腔洗浄器
14.4.2.電動/電池式鼻腔洗浄器
14.5.市場魅力度(カテゴリー別
14.6.市場金額予測、年齢層別、2020〜2034年
14.6.1.成人
14.6.2.小児科
14.7.市場の魅力, 年齢層別
14.8.市場価値予測、適応症タイプ別、2020-2034年
14.8.1.鼻炎
14.8.2.副鼻腔炎
14.8.3.気管支炎
14.8.4.急性上気道炎
14.8.5.その他(術後呼吸器疾患など)
14.9.市場の魅力(適応症タイプ別
14.10.市場金額予測、エンドユーザー別、2020年~2034年
14.10.1.病院・診療所
14.10.2.在宅医療
14.10.3.その他(研究機関など)
14.11.市場の魅力(エンドユーザー別
14.12.市場価値予測、国・地域別、2020年~2034年
14.12.1.中国
14.12.2.日本
14.12.3.インド
14.12.4.オーストラリア&ニュージーランド
14.12.5.その他のアジア太平洋地域
14.13.市場魅力度分析
14.13.1.製品タイプ別
14.13.2.カテゴリー別
14.13.3.年齢層別
14.13.4.適応症タイプ別
14.13.5.エンドユーザー別
14.13.6.国/小地域別
15.ラテンアメリカの鼻洗浄器市場の分析と予測
15.1.はじめに
15.1.1.主な調査結果
15.2.市場価値予測(製品タイプ別、2020~2034年
15.2.1.ネティポット
15.2.2.ベビーバルブシリンジ
15.2.3.テレダイン・ウォーターピック(アダプター付き
15.3.市場の魅力、製品タイプ別
15.4.市場価値予測、カテゴリー別、2020~2034年
15.4.1.手動式鼻腔洗浄器
15.4.2.電動/電池式鼻腔洗浄器
15.5.市場魅力度(カテゴリー別
15.6.市場金額予測、年齢層別、2020〜2034年
15.6.1.成人
15.6.2.小児科
15.7.市場の魅力, 年齢層別
15.8.市場価値予測、適応症タイプ別、2020-2034年
15.8.1.鼻炎
15.8.2.副鼻腔炎
15.8.3.気管支炎
15.8.4.急性上気道炎
15.8.5.その他(術後呼吸器疾患など)
15.9.市場の魅力(適応症タイプ別
15.10.市場金額予測、エンドユーザー別、2020年~2034年
15.10.1.病院・診療所
15.10.2.在宅医療
15.10.3.その他(研究機関など)
15.11.市場の魅力(エンドユーザー別
15.12.市場価値予測、国・地域別、2020年~2034年
15.12.1.ブラジル
15.12.2.メキシコ
15.12.3.その他のラテンアメリカ
15.13.市場魅力度分析
15.13.1.製品タイプ別
15.13.2.カテゴリー別
15.13.3.年齢層別
15.13.4.適応症タイプ別
15.13.5.エンドユーザー別
15.13.6.国/小地域別
16.中東・アフリカ鼻洗浄器市場の分析と予測
16.1.はじめに
16.1.1.主な調査結果
16.2.市場価値予測(製品タイプ別、2020~2034年
16.2.1.ネティポット
16.2.2.ベビーバルブシリンジ
16.2.3.テレダイン・ウォーターピック(アダプター付き
16.3.市場の魅力、製品タイプ別
16.4.市場価値予測、カテゴリー別、2020~2034年
16.4.1.手動式鼻腔洗浄器
16.4.2.電動/電池式鼻腔洗浄器
16.5.市場魅力度(カテゴリー別
16.6.市場金額予測、年齢層別、2020〜2034年
16.6.1.成人
16.6.2.小児科
16.7.市場の魅力, 年齢層別
16.8.市場価値予測、適応症タイプ別、2020-2034年
16.8.1.鼻炎
16.8.2.副鼻腔炎
16.8.3.気管支炎
16.8.4.急性上気道炎
16.8.5.その他(術後呼吸器疾患など)
16.9.市場の魅力(適応症タイプ別
16.10.市場金額予測、エンドユーザー別、2020年~2034年
16.10.1.病院・診療所
16.10.2.在宅医療
16.10.3.その他(研究機関など)
16.11.市場の魅力(エンドユーザー別
16.12.市場価値予測、国・地域別、2020年~2034年
16.12.1.GCC諸国
16.12.2.南アフリカ
16.12.3.その他の中東・アフリカ
16.13.市場魅力度分析
16.13.1.製品タイプ別
16.13.2.カテゴリー別
16.13.3.年齢層別
16.13.4.適応症タイプ別
16.13.5.エンドユーザー別
16.13.6.国/小地域別
17.競争状況
17.1.市場プレイヤー - 競争マトリックス(企業階層別、企業規模別)
17.2.企業別市場シェア分析(2023年)
17.3.企業プロフィール
17.3.1.メドトロニック
17.3.1.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
17.3.1.2.製品ポートフォリオ
17.3.1.3.財務概要
17.3.1.4.SWOT分析
17.3.1.5.戦略的概要
17.3.2.ニールメッド・ファーマシューティカルズ
17.3.2.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
17.3.2.2.製品ポートフォリオ
17.3.2.3.財務概要
17.3.2.4.SWOT分析
17.3.2.5.戦略的概要
17.3.3.シヌパルス
17.3.3.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
17.3.3.2.製品ポートフォリオ
17.3.3.3.財務概要
17.3.3.4.SWOT分析
17.3.3.5.戦略的概要
17.3.4.ライノシステムズ
17.3.4.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
17.3.4.2.製品ポートフォリオ
17.3.4.3.財務概要
17.3.4.4.SWOT分析
17.3.4.5.戦略的概要
17.3.5.ブレメド
17.3.5.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
17.3.5.2.製品ポートフォリオ
17.3.5.3.財務概要
17.3.5.4.SWOT分析
17.3.5.5.戦略的概要
17.3.6.東亜チャメド
17.3.6.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
17.3.6.2.製品ポートフォリオ
17.3.6.3.財務概要
17.3.6.4.SWOT分析
17.3.6.5.戦略的概要
17.3.7.フレムヌオヴァ
17.3.7.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
17.3.7.2.製品ポートフォリオ
17.3.7.3.財務概要
17.3.7.4.SWOT分析
17.3.7.5.戦略的概要
17.3.8.エア・リキード・メディカル・システムズ
17.3.8.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
17.3.8.2.製品ポートフォリオ
17.3.8.3.財務概要
17.3.8.4.SWOT分析
17.3.8.5.戦略的概要
17.3.9.バイエル薬品
17.3.9.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
17.3.9.2.製品ポートフォリオ
17.3.9.3.財務概要
17.3.9.4.SWOT分析
17.3.9.5.戦略的概要
17.3.10.MED2000 S.r.l.
17.3.10.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
17.3.10.2.製品ポートフォリオ
17.3.10.3.財務概要
17.3.10.4.SWOT分析
17.3.10.5.戦略的概要
17.3.11.ヒールフォース・バイオメディテック・ホールディングス
17.3.11.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
17.3.11.2.製品ポートフォリオ
17.3.11.3.財務概要
17.3.11.4.SWOT分析
17.3.11.5.戦略的概要
17.3.12.成都蘭倫生物科技有限公司
17.3.12.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
17.3.12.2.製品ポートフォリオ
17.3.12.3.財務概要
17.3.12.4.SWOT分析
17.3.12.5.戦略的概要

 

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Summary

Nasal Irrigation Market – Scope of Report
TMR’s report on the global nasal irrigation market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global nasal irrigation market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global nasal irrigation market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the nasal irrigation market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global nasal irrigation market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global nasal irrigation market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global nasal irrigation market.

The report delves into the competitive landscape of the global nasal irrigation market. Key players operating in the global nasal irrigation market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global nasal irrigation market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global nasal irrigation Market Report
• What is the sales/revenue generated by nasal irrigation across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global nasal irrigation market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Nasal Irrigation Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global nasal irrigation market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global nasal irrigation market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global nasal irrigation market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: Global Nasal Irrigation Market
4. Market Overview
4.1. Introduction
4.1.1. Product Definition
4.1.2. Industry Evolution / Developments
4.2. Overview
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. Global Nasal Irrigation Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5. Key Insights
5.1. Pipeline Analysis
5.2. Key Product/Brand Analysis
5.3. Key Mergers & Acquisitions
5.4. COVID-19 Pandemic Impact on Industry
6. Global Nasal Irrigation Market Analysis and Forecast, by Product Type
6.1. Introduction and Definitions
6.2. Key Findings/Developments
6.3. Market Value Forecast, by Product Type, 2020-2034
6.3.1. Neti Pot
6.3.2. Baby Bulb Syringe
6.3.3. Teledyne Waterpik with Adaptor
6.4. Market Attractiveness, by Product Type
7. Global Nasal Irrigation Market Analysis and Forecast, by Category
7.1. Introduction and Definitions
7.2. Key Findings/Developments
7.3. Market Value Forecast, by Category, 2020-2034
7.3.1. Manual Nasal Irrigators
7.3.2. Electric/Battery Powered Nasal Irrigators
7.4. Market Attractiveness, by Category
8. Global Nasal Irrigation Market Analysis and Forecast, By Age Group
8.1. Introduction and Definitions
8.2. Key Findings/Developments
8.3. Market Value Forecast, By Age Group, 2020-2034
8.3.1. Adults
8.3.2. Pediatrics
8.4. Market Attractiveness, By Age Group
9. Global Nasal Irrigation Market Analysis and Forecast, by Indication Type
9.1. Introduction and Definitions
9.2. Key Findings/Developments
9.3. Market Value Forecast, by Indication Type, 2020-2034
9.3.1. Rhinitis
9.3.2. Sinusitis
9.3.3. Bronchiolotis
9.3.4. Acute Upper Respiratory Infection
9.3.5. Others (Post-Operative Respiratory Condition, etc.)
9.4. Market Attractiveness, by Indication Type
10. Global Nasal Irrigation Market Analysis and Forecast, by End-user
10.1. Introduction and Definitions
10.2. Key Findings/Developments
10.3. Market Value Forecast, by End-user, 2020-2034
10.3.1. Hospitals & Clinics
10.3.2. Homecare Settings
10.3.3. Others (Research Institutes, etc.)
10.4. Market Attractiveness, by End-user
11. Global Nasal Irrigation Market Analysis and Forecast, by Region
11.1. Key Findings
11.2. Market Value Forecast, by Region, 2020-2034
11.2.1. North America
11.2.2. Europe
11.2.3. Asia Pacific
11.2.4. Latin America
11.2.5. Middle East & Africa
11.3. Market Attractiveness, by Region
12. North America Nasal Irrigation Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.1.1. Key Findings
12.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2020-2034
12.2.1. Neti Pot
12.2.2. Baby Bulb Syringe
12.2.3. Teledyne Waterpik with Adaptor
12.3. Market Attractiveness, by Product Type
12.4. Market Value Forecast, by Category, 2020-2034
12.4.1. Manual Nasal Irrigators
12.4.2. Electric/Battery Powered Nasal Irrigators
12.5. Market Attractiveness, by Category
12.6. Market Value Forecast, By Age Group, 2020-2034
12.6.1. Adults
12.6.2. Pediatrics
12.7. Market Attractiveness, By Age Group
12.8. Market Value Forecast, by Indication Type, 2020-2034
12.8.1. Rhinitis
12.8.2. Sinusitis
12.8.3. Bronchiolotis
12.8.4. Acute Upper Respiratory Infection
12.8.5. Others (Post-Operative Respiratory Condition, etc.)
12.9. Market Attractiveness, by Indication Type
12.10. Market Value Forecast, by End-user, 2020-2034
12.10.1. Hospitals & Clinics
12.10.2. Homecare Settings
12.10.3. Others (Research Institutes, etc.)
12.11. Market Attractiveness, by End-user
12.12. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
12.12.1. U.S.
12.12.2. Canada
12.13. Market Attractiveness Analysis
12.13.1. By Product Type
12.13.2. By Category
12.13.3. By Age Group
12.13.4. By Indication Type
12.13.5. By End-user
12.13.6. By Country
13. Europe Nasal Irrigation Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.1.1. Key Findings
13.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2020-2034
13.2.1. Neti Pot
13.2.2. Baby Bulb Syringe
13.2.3. Teledyne Waterpik with Adaptor
13.3. Market Attractiveness, by Product Type
13.4. Market Value Forecast, by Category, 2020-2034
13.4.1. Manual Nasal Irrigators
13.4.2. Electric/Battery Powered Nasal Irrigators
13.5. Market Attractiveness, by Category
13.6. Market Value Forecast, By Age Group, 2020-2034
13.6.1. Adults
13.6.2. Pediatrics
13.7. Market Attractiveness, By Age Group
13.8. Market Value Forecast, by Indication Type, 2020-2034
13.8.1. Rhinitis
13.8.2. Sinusitis
13.8.3. Bronchiolotis
13.8.4. Acute Upper Respiratory Infection
13.8.5. Others (Post-Operative Respiratory Condition, etc.)
13.9. Market Attractiveness, by Indication Type
13.10. Market Value Forecast, by End-user, 2020-2034
13.10.1. Hospitals & Clinics
13.10.2. Homecare Settings
13.10.3. Others (Research Institutes, etc.)
13.11. Market Attractiveness, by End-user
13.12. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
13.12.1. Germany
13.12.2. U.K.
13.12.3. France
13.12.4. Italy
13.12.5. Spain
13.12.6. Rest of Europe
13.13. Market Attractiveness Analysis
13.13.1. By Product Type
13.13.2. By Category
13.13.3. By Age Group
13.13.4. By Indication Type
13.13.5. By End-user
13.13.6. By Country/Sub-region
14. Asia Pacific Nasal Irrigation Market Analysis and Forecast
14.1. Introduction
14.1.1. Key Findings
14.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2020-2034
14.2.1. Neti Pot
14.2.2. Baby Bulb Syringe
14.2.3. Teledyne Waterpik with Adaptor
14.3. Market Attractiveness, by Product Type
14.4. Market Value Forecast, by Category, 2020-2034
14.4.1. Manual Nasal Irrigators
14.4.2. Electric/Battery Powered Nasal Irrigators
14.5. Market Attractiveness, by Category
14.6. Market Value Forecast, By Age Group, 2020-2034
14.6.1. Adults
14.6.2. Pediatrics
14.7. Market Attractiveness, By Age Group
14.8. Market Value Forecast, by Indication Type, 2020-2034
14.8.1. Rhinitis
14.8.2. Sinusitis
14.8.3. Bronchiolotis
14.8.4. Acute Upper Respiratory Infection
14.8.5. Others (Post-Operative Respiratory Condition, etc.)
14.9. Market Attractiveness, by Indication Type
14.10. Market Value Forecast, by End-user, 2020-2034
14.10.1. Hospitals & Clinics
14.10.2. Homecare Settings
14.10.3. Others (Research Institutes, etc.)
14.11. Market Attractiveness, by End-user
14.12. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
14.12.1. China
14.12.2. Japan
14.12.3. India
14.12.4. Australia & New Zealand
14.12.5. Rest of Asia Pacific
14.13. Market Attractiveness Analysis
14.13.1. By Product Type
14.13.2. By Category
14.13.3. By Age Group
14.13.4. By Indication Type
14.13.5. By End-user
14.13.6. By Country/Sub-region
15. Latin America Nasal Irrigation Market Analysis and Forecast
15.1. Introduction
15.1.1. Key Findings
15.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2020-2034
15.2.1. Neti Pot
15.2.2. Baby Bulb Syringe
15.2.3. Teledyne Waterpik with Adaptor
15.3. Market Attractiveness, by Product Type
15.4. Market Value Forecast, by Category, 2020-2034
15.4.1. Manual Nasal Irrigators
15.4.2. Electric/Battery Powered Nasal Irrigators
15.5. Market Attractiveness, by Category
15.6. Market Value Forecast, By Age Group, 2020-2034
15.6.1. Adults
15.6.2. Pediatrics
15.7. Market Attractiveness, By Age Group
15.8. Market Value Forecast, by Indication Type, 2020-2034
15.8.1. Rhinitis
15.8.2. Sinusitis
15.8.3. Bronchiolotis
15.8.4. Acute Upper Respiratory Infection
15.8.5. Others (Post-Operative Respiratory Condition, etc.)
15.9. Market Attractiveness, by Indication Type
15.10. Market Value Forecast, by End-user, 2020-2034
15.10.1. Hospitals & Clinics
15.10.2. Homecare Settings
15.10.3. Others (Research Institutes, etc.)
15.11. Market Attractiveness, by End-user
15.12. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
15.12.1. Brazil
15.12.2. Mexico
15.12.3. Rest of Latin America
15.13. Market Attractiveness Analysis
15.13.1. By Product Type
15.13.2. By Category
15.13.3. By Age Group
15.13.4. By Indication Type
15.13.5. By End-user
15.13.6. By Country/Sub-region
16. Middle East & Africa Nasal Irrigation Market Analysis and Forecast
16.1. Introduction
16.1.1. Key Findings
16.2. Market Value Forecast, by Product Type, 2020-2034
16.2.1. Neti Pot
16.2.2. Baby Bulb Syringe
16.2.3. Teledyne Waterpik with Adaptor
16.3. Market Attractiveness, by Product Type
16.4. Market Value Forecast, by Category, 2020-2034
16.4.1. Manual Nasal Irrigators
16.4.2. Electric/Battery Powered Nasal Irrigators
16.5. Market Attractiveness, by Category
16.6. Market Value Forecast, By Age Group, 2020-2034
16.6.1. Adults
16.6.2. Pediatrics
16.7. Market Attractiveness, By Age Group
16.8. Market Value Forecast, by Indication Type, 2020-2034
16.8.1. Rhinitis
16.8.2. Sinusitis
16.8.3. Bronchiolotis
16.8.4. Acute Upper Respiratory Infection
16.8.5. Others (Post-Operative Respiratory Condition, etc.)
16.9. Market Attractiveness, by Indication Type
16.10. Market Value Forecast, by End-user, 2020-2034
16.10.1. Hospitals & Clinics
16.10.2. Homecare Settings
16.10.3. Others (Research Institutes, etc.)
16.11. Market Attractiveness, by End-user
16.12. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
16.12.1. GCC Countries
16.12.2. South Africa
16.12.3. Rest of Middle East & Africa
16.13. Market Attractiveness Analysis
16.13.1. By Product Type
16.13.2. By Category
16.13.3. By Age Group
16.13.4. By Indication Type
16.13.5. By End-user
16.13.6. By Country/Sub-region
17. Competition Landscape
17.1. Market Player - Competition Matrix (By Tier and Size of Companies)
17.2. Market Share Analysis, by Company (2023)
17.3. Company Profiles
17.3.1. Medtronic plc
17.3.1.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
17.3.1.2. Product Portfolio
17.3.1.3. Financial Overview
17.3.1.4. SWOT Analysis
17.3.1.5. Strategic Overview
17.3.2. NeilMed Pharmaceuticals
17.3.2.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
17.3.2.2. Product Portfolio
17.3.2.3. Financial Overview
17.3.2.4. SWOT Analysis
17.3.2.5. Strategic Overview
17.3.3. SinuPulse
17.3.3.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
17.3.3.2. Product Portfolio
17.3.3.3. Financial Overview
17.3.3.4. SWOT Analysis
17.3.3.5. Strategic Overview
17.3.4. RhinoSystems, Inc.
17.3.4.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
17.3.4.2. Product Portfolio
17.3.4.3. Financial Overview
17.3.4.4. SWOT Analysis
17.3.4.5. Strategic Overview
17.3.5. Bremed
17.3.5.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
17.3.5.2. Product Portfolio
17.3.5.3. Financial Overview
17.3.5.4. SWOT Analysis
17.3.5.5. Strategic Overview
17.3.6. Dong-A Chammed
17.3.6.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
17.3.6.2. Product Portfolio
17.3.6.3. Financial Overview
17.3.6.4. SWOT Analysis
17.3.6.5. Strategic Overview
17.3.7. Flaemnuova
17.3.7.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
17.3.7.2. Product Portfolio
17.3.7.3. Financial Overview
17.3.7.4. SWOT Analysis
17.3.7.5. Strategic Overview
17.3.8. Air Liquide Medical Systems
17.3.8.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
17.3.8.2. Product Portfolio
17.3.8.3. Financial Overview
17.3.8.4. SWOT Analysis
17.3.8.5. Strategic Overview
17.3.9. Bayer Pharma AG
17.3.9.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
17.3.9.2. Product Portfolio
17.3.9.3. Financial Overview
17.3.9.4. SWOT Analysis
17.3.9.5. Strategic Overview
17.3.10. MED2000 S.r.l
17.3.10.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
17.3.10.2. Product Portfolio
17.3.10.3. Financial Overview
17.3.10.4. SWOT Analysis
17.3.10.5. Strategic Overview
17.3.11. Heal Force Bio-meditech Holdings Limited
17.3.11.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
17.3.11.2. Product Portfolio
17.3.11.3. Financial Overview
17.3.11.4. SWOT Analysis
17.3.11.5. Strategic Overview
17.3.12. Chengdu Lanrun Biological Technology Co., Ltd.
17.3.12.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
17.3.12.2. Product Portfolio
17.3.12.3. Financial Overview
17.3.12.4. SWOT Analysis
17.3.12.5. Strategic Overview

 

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