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ASEANの中古トラック市場(トラックタイプ別:ミニバン、セミトレーラ、フラットベッド、ステップデッキ、ドライバン、リーファー、ボックストラック、タンカー、ピックアップトラック、プラットフォームトラック、配送トラック、ダンプトラック、ゴミ収集車、運搬トラック、オフハイウェイトラック、コンクリートミキサートラック、クレーントラック、牽引トラック、多関節運搬車、その他) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


ASEAN Second Hand Truck Market (Truck Type: Mini-vans, Semi-trailers, Flatbeds, Step Decks, Dry Vans, Reefers, Box Trucks, Tankers, Pickup Trucks, Platform Trucks, Delivery Trucks, Dump Trucks, Garbage Trucks, Haul Trucks, Off-highway Trucks, Concrete Mixer Trucks, Crane Trucks, Tow Trucks, Articulated Haulers, and Others) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

ASEANの中古トラック市場 - レポートの範囲 TMRのASEAN中古トラック市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年6月7日 US$5,795
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80 英語

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サマリー

ASEANの中古トラック市場 - レポートの範囲
TMRのASEAN中古トラック市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までのASEAN中古トラック市場の収益を掲載しています。また2024年から2034年までのASEAN中古トラック市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、中古トラック市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストはトップダウンとボトムアップのアプローチを組み合わせて、ASEAN中古トラック市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートはASEAN中古トラック市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、ASEAN中古トラック市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、ASEAN中古トラック市場の競争状況について掘り下げています。ASEANの中古トラック市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されているASEAN中古トラック市場のプレーヤーの属性です。

ASEANの中古トラック市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域における中古トラックの売上高/収益は?
- ASEANの中古トラック市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威とは?
- 予測期間中、最も速いCAGRで拡大する地域市場は?
- 2034年にASEANで最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- ASEAN市場に進出している各企業の市場ポジションは?

ASEANの中古トラック市場 - 調査目的と調査アプローチ
ASEANの中古トラック市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、ASEANの中古トラック市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点における各セグメントごとの市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者はASEAN中古トラック市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

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目次

1.要旨 1.1.ASEAN市場の展望 1.1.1.市場規模 US$Mn、2020年~2034年 1.2.市場戦略 1.2.1.需要と供給の動向 1.2.2.潜在市場スペースの特定 1.2.3.顧客の購買プロセスの理解 1.2.4.望ましい販売・マーケティング戦略1.3.TMR分析と提言2.市場の概要2.1.市場の定義/範囲/限界2.2.マクロ経済要因2.3.市場ダイナミクス2.3.1.促進要因 2.3.2.阻害要因 2.3.3.機会 2.4.市場要因分析 2.4.1.ポーターのファイブフォース分析 2.4.2.SWOT分析 2.5.規制シナリオ 2.6.主要トレンド分析 2.7.バリューチェーン分析 2.8.コスト構造分析2.9.利益率分析3.ASEAN中古トラック市場:トラックタイプ別3.1.市場スナップショット3.1.1.序論、定義、主な調査結果3.1.2.市場成長率と前年比予測3.1.3.基点シェア分析 3.2.ASEAN中古トラック市場規模分析・予測、2020年~2034年、トラックタイプ別 3.2.1.ミニバン 3.2.2.セミトレーラー 3.2.3.フラットベッド 3.2.4.ステップデッキ 3.2.5.ドライバン 3.2.6.リーファー 3.2.7.ボックストラック 3.2.8.タンカー 3.2.9.ピックアップトラック 3.2.10.プラットフォームトラック 3.2.11.配送トラック 3.2.12.ダンプトラック 3.2.13.ゴミ収集車 3.2.14.運搬トラック 3.2.15.オフハイウェイ・トラック 3.2.16.コンクリートミキサートラック 3.2.17.クレーン・トラック 3.2.18.レッカー車 3.2.19.多関節運搬車 3.2.20.その他4.ASEAN中古トラック市場:トラッククラス別4.1.市場スナップショット4.1.1.序論、定義、主要調査結果4.1.2.市場成長率と前年比予測4.1.3.基点シェア分析 4.2.ASEAN中古トラック市場規模分析・予測、2020年~2034年、トラッククラス別 4.2.1.小型トラック 4.2.1.1.クラス1:6,000ポンド未満 4.2.1.2.クラス2:6,001~10,000ポンド 4.2.2.中型トラック 4.2.2.1.クラス3:10,001~14,000ポンド 4.2.2.2.クラス4:14,001 - 16,000 ポンド 4.2.2.3.クラス 5: 16,001 - 19,500 ポンド 4.2.2.4.クラス 6:19,501 - 26,000 ポンド 4.2.3.大型トラック 4.2.3.1.クラス7:26,001~33,000ポンド 4.2.3.2.クラス8:33,001ポンド未満5.ASEANの中古トラック市場:トラックの年式別5.1.市場スナップショット5.1.1.序論、定義、主な調査結果5.1.2.市場成長率と前年比予測 5.1.3.基点シェア分析 5.2.ASEAN中古トラック市場規模分析・予測、2020年~2034年、トラック年式別 5.2.1.5年未満 5.2.2.5~7年 5.2.3.7~10年 5.2.4.10~15年5.2.5.15年以上6.ASEANの中古トラック市場:国別6.1.市場スナップショット6.1.1.序論、定義、主要調査結果6.1.2.市場成長率と前年比予測6.1.3.基点シェア分析 6.2.ASEAN中古トラック市場規模分析・予測、2020年~2034年、地域別 6.2.1.インドネシア 6.2.2.マレーシア 6.2.3.ミャンマー 6.2.4.フィリピン 6.2.5.シンガポール 6.2.6.タイ 6.2.7.カンボジア6.2.8.ベトナム7.競争環境7.1.企業シェア分析/ブランドシェア分析、2022年7.2.各プレイヤーの企業分析7.3.企業プロファイル/主要プレイヤー7.3.1.AutoBeeb.com 7.3.1.1.会社概要 7.3.1.2.会社の足跡 7.3.1.3.製品ポートフォリオ 7.3.1.4.競合他社と顧客 7.3.1.5.子会社・親会社 7.3.1.6.最近の動向 7.3.1.7.財務分析 7.3.2.BuyNears.com 7.3.2.1.会社概要 7.3.2.2.会社の足跡 7.3.2.3.製品ポートフォリオ 7.3.2.4.競合他社と顧客 7.3.2.5.子会社・親会社 7.3.2.6.最近の動向 7.3.2.7.財務分析 7.3.3.KHM24(アセアン) 7.3.3.1.会社概要 7.3.3.2.会社の足跡 7.3.3.3.製品ポートフォリオ 7.3.3.4.競合他社・顧客 7.3.3.5.子会社・親会社 7.3.3.6.最近の動向 7.3.3.7.財務分析 7.3.4.Khmer66 7.3.4.1.会社概要 7.3.4.2.会社の足跡 7.3.4.3.製品ポートフォリオ 7.3.4.4.競合他社・顧客 7.3.4.5.子会社・親会社 7.3.4.6.最近の動向 7.3.4.7.財務分析 7.3.5.MyKhmerCar.com 7.3.5.1.会社概要 7.3.5.2.会社の足跡 7.3.5.3.製品ポートフォリオ 7.3.5.4.競合他社と顧客 7.3.5.5.子会社・親会社 7.3.5.6.最近の動向 7.3.5.7.財務分析 7.3.6.株式会社エス・ピー・カーマーケット 7.3.6.1.会社概要 7.3.6.2.会社の足跡 7.3.6.3.製品ポートフォリオ 7.3.6.4.競合他社・顧客 7.3.6.5.子会社・親会社 7.3.6.6.最近の動向 7.3.6.7.財務分析 7.3.7.株式会社志摩 7.3.7.1.会社概要 7.3.7.2.会社の足跡 7.3.7.3.製品ポートフォリオ 7.3.7.4.競合他社・顧客 7.3.7.5.子会社・親会社 7.3.7.6.最近の動向 7.3.7.7.財務分析 7.3.8.トヨタ(アセアン)株式会社 7.3.8.1.会社概要 7.3.8.2.会社の足跡 7.3.8.3.製品ポートフォリオ 7.3.8.4.競合他社・顧客 7.3.8.5.子会社・親会社 7.3.8.6.最近の動向 7.3.8.7.財務分析 7.3.9.UDトラックス株式会社 7.3.9.1.会社概要 7.3.9.2.会社の足跡 7.3.9.3.製品ポートフォリオ 7.3.9.4.競合他社と顧客 7.3.9.5.子会社・親会社 7.3.9.6.最近の動向 7.3.9.7.財務分析 7.3.10.その他の主要プレーヤー 7.3.10.1.会社概要 7.3.10.2.企業の足跡 7.3.10.3.製品ポートフォリオ 7.3.10.4.競合他社・顧客 7.3.10.5.子会社・親会社 7.3.10.6.最近の動向 7.3.10.7.財務分析

 

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Summary

ASEAN Second Hand Truck Market – Scope of Report
TMR’s report on the ASEAN second hand truck market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the ASEAN second hand truck market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the ASEAN second hand truck market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the second hand truck market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the ASEAN second hand truck market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the ASEAN second hand truck market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the ASEAN second hand truck market.

The report delves into the competitive landscape of the ASEAN second hand truck market. Key players operating in the ASEAN second hand truck market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the ASEAN second hand truck market profiled in this report.

Key Questions Answered in ASEAN second hand truck Market Report
• What is the sales/revenue generated by second hand truck across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the ASEAN second hand truck market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue ASEANly in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the ASEAN market?

ASEAN Second Hand Truck Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the ASEAN second hand truck market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the ASEAN second hand truck market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the ASEAN second hand truck market.



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Table of Contents

1. Executive Summary 1.1. ASEAN Market Outlook 1.1.1. Market Value US$ Mn, 2020-2034 1.2. Go to Market Strategy 1.2.1. Demand & Supply Side Trends 1.2.2. Identification of Potential Market Spaces 1.2.3. Understanding the Buying Process of Customers 1.2.4. Preferred Sales & Marketing Strategy 1.3. TMR Analysis and Recommendations2. Market Overview 2.1. Market Definition / Scope / Limitations 2.2. Macroeconomic Factors 2.3. Market Dynamics 2.3.1. Drivers 2.3.2. Restraints 2.3.3. Opportunity 2.4. Market Factor Analysis 2.4.1. Porter’s Five Force Analysis 2.4.2. SWOT Analysis 2.5. Regulatory Scenario 2.6. Key Trend Analysis 2.7. Value Chain Analysis 2.8. Cost Structure Analysis 2.9. Profit Margin Analysis3. ASEAN Second Hand Truck Market, By Truck Type 3.1. Market Snapshot 3.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings 3.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections 3.1.3. Base Point Share Analysis 3.2. ASEAN Second Hand Truck Market Size Analysis & Forecast, 2020-2034, By Truck Type 3.2.1. Mini-van 3.2.2. Semi-trailers 3.2.3. Flatbeds 3.2.4. Step Decks 3.2.5. Dry Vans 3.2.6. Reefers 3.2.7. Box Trucks 3.2.8. Tankers 3.2.9. Pickup Truck 3.2.10. Platform Truck 3.2.11. Delivery Truck 3.2.12. Dump Truck 3.2.13. Garbage Truck 3.2.14. Haul Trucks 3.2.15. Off-highway Trucks 3.2.16. Concrete Mixer Trucks 3.2.17. Crane Trucks 3.2.18. Tow Trucks 3.2.19. Articulated Haulers 3.2.20. Others4. ASEAN Second Hand Truck Market, By Truck Class 4.1. Market Snapshot 4.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings 4.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections 4.1.3. Base Point Share Analysis 4.2. ASEAN Second Hand Truck Market Size Analysis & Forecast, 2020-2034, By Truck Class 4.2.1. Light Duty Trucks 4.2.1.1. Class 1: <6,000 lbs 4.2.1.2. Class 2: 6,001 - 10,000 lbs 4.2.2. Medium Duty Trucks 4.2.2.1. Class 3: 10,001 - 14,000 lbs 4.2.2.2. Class 4: 14,001 - 16,000 lbs 4.2.2.3. Class 5: 16,001 - 19,500 lbs 4.2.2.4. Class 6: 19,501 - 26,000 lbs 4.2.3. Heavy Duty Trucks 4.2.3.1. Class 7: 26,001 - 33,000 lbs 4.2.3.2. Class 8: <33,001 lbs5. ASEAN Second Hand Truck Market, By Truck Age 5.1. Market Snapshot 5.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings 5.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections 5.1.3. Base Point Share Analysis 5.2. ASEAN Second Hand Truck Market Size Analysis & Forecast, 2020-2034, By Truck Age 5.2.1. Less than 5 Years 5.2.2. 5 to 7 Years 5.2.3. 7 to 10 Years 5.2.4. 10 to 15 Years 5.2.5. More than 15 Years6. ASEAN Second Hand Truck Market, By Country 6.1. Market Snapshot 6.1.1. Introduction, Definition, and Key Findings 6.1.2. Market Growth & Y-o-Y Projections 6.1.3. Base Point Share Analysis 6.2. ASEAN Second Hand Truck Market Size Analysis & Forecast, 2020-2034, By Region 6.2.1. Indonesia 6.2.2. Malaysia 6.2.3. Myanmar 6.2.4. Philippines 6.2.5. Singapore 6.2.6. Thailand 6.2.7. Cambodia 6.2.8. Vietnam7. Competitive Landscape 7.1. Company Share Analysis/ Brand Share Analysis, 2022 7.2. Company Analysis for each player 7.3. Company Profile/ Key Players 7.3.1. AutoBeeb.com 7.3.1.1. Company Overview 7.3.1.2. Company Footprints 7.3.1.3. Product Portfolio 7.3.1.4. Competitors & Customers 7.3.1.5. Subsidiaries & Parent Organization 7.3.1.6. Recent Developments 7.3.1.7. Financial Analysis 7.3.2. BuyNears.com 7.3.2.1. Company Overview 7.3.2.2. Company Footprints 7.3.2.3. Product Portfolio 7.3.2.4. Competitors & Customers 7.3.2.5. Subsidiaries & Parent Organization 7.3.2.6. Recent Developments 7.3.2.7. Financial Analysis 7.3.3. KHMER24 (ASEAN) 7.3.3.1. Company Overview 7.3.3.2. Company Footprints 7.3.3.3. Product Portfolio 7.3.3.4. Competitors & Customers 7.3.3.5. Subsidiaries & Parent Organization 7.3.3.6. Recent Developments 7.3.3.7. Financial Analysis 7.3.4. Khmer66 7.3.4.1. Company Overview 7.3.4.2. Company Footprints 7.3.4.3. Product Portfolio 7.3.4.4. Competitors & Customers 7.3.4.5. Subsidiaries & Parent Organization 7.3.4.6. Recent Developments 7.3.4.7. Financial Analysis 7.3.5. MyKhmerCar.com 7.3.5.1. Company Overview 7.3.5.2. Company Footprints 7.3.5.3. Product Portfolio 7.3.5.4. Competitors & Customers 7.3.5.5. Subsidiaries & Parent Organization 7.3.5.6. Recent Developments 7.3.5.7. Financial Analysis 7.3.6. S.P CAR MARKET CO., LTD 7.3.6.1. Company Overview 7.3.6.2. Company Footprints 7.3.6.3. Product Portfolio 7.3.6.4. Competitors & Customers 7.3.6.5. Subsidiaries & Parent Organization 7.3.6.6. Recent Developments 7.3.6.7. Financial Analysis 7.3.7. Shima Company Ltd. 7.3.7.1. Company Overview 7.3.7.2. Company Footprints 7.3.7.3. Product Portfolio 7.3.7.4. Competitors & Customers 7.3.7.5. Subsidiaries & Parent Organization 7.3.7.6. Recent Developments 7.3.7.7. Financial Analysis 7.3.8. TOYOTA (ASEAN) CO., LTD. 7.3.8.1. Company Overview 7.3.8.2. Company Footprints 7.3.8.3. Product Portfolio 7.3.8.4. Competitors & Customers 7.3.8.5. Subsidiaries & Parent Organization 7.3.8.6. Recent Developments 7.3.8.7. Financial Analysis 7.3.9. UD Trucks Corp. 7.3.9.1. Company Overview 7.3.9.2. Company Footprints 7.3.9.3. Product Portfolio 7.3.9.4. Competitors & Customers 7.3.9.5. Subsidiaries & Parent Organization 7.3.9.6. Recent Developments 7.3.9.7. Financial Analysis 7.3.10. Other Key Players 7.3.10.1. Company Overview 7.3.10.2. Company Footprints 7.3.10.3. Product Portfolio 7.3.10.4. Competitors & Customers 7.3.10.5. Subsidiaries & Parent Organization 7.3.10.6. Recent Developments 7.3.10.7. Financial Analysis

 

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