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中東地域暖房市場(供給源:地熱, 石炭, 天然ガス, 太陽エネルギー, その他; プラントタイプ:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Middle East District Heating Market (Source: Geothermal, Coal, Natural Gas, Solar Energy, and Others; and Plant Type: Combined Heat & Power, and Dedicated Plant) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

中東の地域暖房市場 - レポートの範囲 TMRの中東地域暖房市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年4月12日 US$5,795
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サマリー

中東の地域暖房市場 - レポートの範囲
TMRの中東地域暖房市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの中東地域暖房市場の収益を掲載しています。また2024年から2034年までの中東地域暖房市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、地域暖房市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、中東の地域暖房市場の様々な属性を調査しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、中東地域暖房市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、中東地域暖房市場への参入に関心のある企業だけでなく、既存の市場関係者にとっても貴重なツールとなります。

中東地域暖房市場の競争状況について掘り下げています。中東地域暖房市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTなどが本レポートで紹介されている中東地域暖房市場のプレイヤーの属性です。

中東地域暖房市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における地域暖房の売上高/収益は?
- 中東の地域暖房市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場は?
- 2034年に中東で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 中東市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

中東の地域暖房市場 - 調査目的と調査アプローチ
中東の地域暖房市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと販売業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

当レポートでは、中東の地域暖房市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は中東地域暖房市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


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目次

1.要旨
1.1.中東市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.主要データ
1.4.市場に影響を与えるトレンド
1.5.TMRの成長機会ホイール
2.市場概要
2.1.市場区分
2.2.主な動向
2.3.市場の定義
2.4.主な市場動向
2.5.市場ダイナミクス
2.5.1.促進要因
2.5.2.阻害要因
2.5.3.機会
2.6.中東地域暖房市場の分析と予測、2024~2034年
2.6.1.中東の地域暖房市場規模(GWh)
2.6.2.中東の地域暖房市場収益(US$ Mn)
2.7.ポーターのファイブフォース分析
2.8.規制情勢
2.9.バリューチェーン分析
2.9.1.メーカー一覧
2.9.2.ディーラー/ディストリビューター一覧
2.9.3.潜在顧客リスト
2.10.製品仕様分析
2.11.コスト構造分析
3.COVID-19影響分析
3.1.地域暖房のサプライチェーンへの影響
3.2.地域暖房需要への影響-危機の前後
4.現在の地政学的シナリオが市場に与える影響
5.価格動向分析と予測(US$/GWh)、2024~2034年
5.1.供給源別価格比較分析
5.2.国別価格比較分析
6.中東地域暖房市場の分析・予測:供給源別、2024-2034年
6.1.序論と定義
6.2.中東地域暖房市場の供給源別数量(GWh)および金額(US$ Mn)予測、2024-2034年
6.2.1.地熱
6.2.2.石炭
6.2.3.天然ガス
6.2.4.太陽エネルギー
6.2.5.その他
6.3.中東地域暖房市場の魅力(熱源別
7.中東地域暖房市場の分析と予測、プラントタイプ別、2024~2034年
7.1.序論と定義
7.2.中東地域暖房市場:プラントタイプ別電力量(GWh)・金額(US$ Mn)予測、2024-2034年
7.2.1.熱電併給
7.2.2.専用プラント
7.3.中東地域暖房市場の魅力(プラントタイプ別
8.中東地域暖房市場の分析と予測:コンポーネント別、2024-2034年
8.1.序論と定義
8.2.中東地域暖房市場:構成要素別電力量(GWh)・金額(US$ Mn)予測、2024-2034年
8.2.1.ボイラー
8.2.2.絶縁パイプライン
8.2.3.ポンプ
8.2.3.1.渦巻きポンプ
8.2.3.2.ヒートポンプ
8.2.4.熱交換器
8.2.5.ヒートメーター
8.2.6.その他
8.3.中東地域暖房市場の魅力(コンポーネント別
9.中東地域暖房市場の分析と予測:エンドユーザー、2024-2034年
9.1.序論と定義
9.2.中東の地域暖房市場:エンドユーザー別電力量(GWh)・金額(US$ Mn)予測、2024-2034年
9.2.1.住宅
9.2.2.商業用
9.2.3.工業用
9.3.中東地域暖房市場の魅力(エンドユーザー別
10.中東地域暖房市場の分析と予測:国別、2024-2034年
10.1.中東地域暖房市場の国別数量(GWh)および金額(US$ Mn)予測、2024-2034年
10.1.1.サウジアラビア
10.1.2.アラブ首長国連邦
10.1.3.その他の中東地域
10.2.中東地域暖房市場の魅力(国別
11.サウジアラビアの地域暖房市場の分析と予測、2024-2034年
11.1.サウジアラビアの地域暖房市場:供給源別数量(GWh)および金額(US$ Mn)予測、2024-2034年
11.2.サウジアラビアの地域暖房市場:発電所タイプ別、2024年~2034年
11.3.サウジアラビアの地域暖房市場規模(GWh)と金額(US$ Mn)予測:構成要素別、2024-2034年
11.4.サウジアラビアの地域暖房市場規模(GWh)と金額(US$ Mn)予測:エンドユーザー別、2024-2034年
12.UAEの地域暖房市場の分析と予測、2024年~2034年
12.1.UAEの地域暖房市場供給源別発電量(GWh)と金額(US$ Mn)予測、2024年~2034年
12.2.UAEの地域暖房市場:発電所タイプ別、2024年~2034年
12.3.UAEの地域暖房市場規模(GWh)と金額(US$ Mn)の予測:構成要素別、2024年~2034年
12.4.UAEの地域暖房市場規模(GWh)と金額(US$ Mn)の予測:エンドユーザー別、2024年~2034年
12.5.UAEの地域暖房市場規模(GWh)と金額(US$ Mn)の予測:国別、小国別、2024-2034年
13.その他の中東地域暖房市場の分析と予測、2024年~2034年
13.1.中東地域暖房の供給源別市場規模 (GWh) と金額 (US$ Mn)予測
13.2.中東地域暖房のその他の地域:発電所タイプ別発電量(GWh)と金額(US$ Mn)の市場予測、2024-2034年
13.3.中東地域暖房のその他の地域:電力量(GWh)および金額(百万米ドル)予測:構成要素別、2024年~2034年
13.4.中東地域暖房のその他の地域:電力量(GWh)と金額(US$ Mn)の市場予測:エンドユーザー別、2024年~2034年
13.5.中東地域暖房のその他の地域:国別・小国別電力量(GWh)・金額(US$ Mn)市場予測:2024-2034年
14.競争環境
14.1.市場参入企業 - 競争マトリックス(企業階層別、企業規模別)
14.2.市場シェア分析(2023年
14.3.市場フットプリント分析
14.3.1.ソース別
14.4.企業プロフィール
14.4.1.フォートゥム
14.4.1.1.売上高
14.4.1.2.事業概要
14.4.1.3.製品セグメント
14.4.1.4.地理的フットプリント
14.4.1.5.生産工場のタイプ/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.1.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.2.ヴァッテンフォールAB
14.4.2.1.会社収益
14.4.2.2.事業概要
14.4.2.3.製品セグメント
14.4.2.4.地理的フットプリント
14.4.2.5.生産工場のタイプ/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.2.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.3.エンギー
14.4.3.1.会社収益
14.4.3.2.事業概要
14.4.3.3.製品セグメント
14.4.3.4.地理的フットプリント
14.4.3.5.生産工場のタイプ/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.3.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.4.ダンフォス
14.4.4.1.企業収益
14.4.4.2.事業概要
14.4.4.3.製品セグメント
14.4.4.4.地理的フットプリント
14.4.4.5.生産工場のタイプ/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.4.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.5.クリアウェイエナジー社
14.4.5.1.会社収益
14.4.5.2.事業概要
14.4.5.3.製品セグメント
14.4.5.4.地理的フットプリント
14.4.5.5.生産工場のタイプ/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.5.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.6.スタットクラフト
14.4.6.1.会社収益
14.4.6.2.事業概要
14.4.6.3.製品セグメント
14.4.6.4.地理的フットプリント
14.4.6.5.生産工場のタイプ/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.6.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.7.株式会社新菱
14.4.7.1.会社収益
14.4.7.2.事業概要
14.4.7.3.製品セグメント
14.4.7.4.地理的フットプリント
14.4.7.5.生産工場の種類/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.7.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.8.LOGSTOR A/S
14.4.8.1.企業収益
14.4.8.2.事業概要
14.4.8.3.製品セグメント
14.4.8.4.地理的フットプリント
14.4.8.5.生産工場の種類/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.8.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.9.バイタルエナジー社
14.4.9.1.会社収益
14.4.9.2.事業概要
14.4.9.3.製品セグメント
14.4.9.4.地理的フットプリント
14.4.9.5.生産工場の種類/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.9.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.10.ケラグ
14.4.10.1.企業収益
14.4.10.2.事業概要
14.4.10.3.製品セグメント
14.4.10.4.地理的フットプリント
14.4.10.5.生産工場のタイプ/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.10.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.11.ヨーテボリ・エネルギ
14.4.11.1.会社収益
14.4.11.2.事業概要
14.4.11.3.製品セグメント
14.4.11.4.地理的フットプリント
14.4.11.5.生産工場のタイプ/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.11.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.12.FVBエナジー社
14.4.12.1.会社収益
14.4.12.2.事業概要
14.4.12.3.製品セグメント
14.4.12.4.地理的フットプリント
14.4.12.5.生産工場の種類/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.12.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.13.エクセルバッテリー
14.4.13.1.会社収益
14.4.13.2.事業概要
14.4.13.3.製品セグメント
14.4.13.4.地理的フットプリント
14.4.13.5.生産工場のタイプ/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.13.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.14.アルファ・ラバルAB
14.4.14.1.企業収益
14.4.14.2.事業概要
14.4.14.3.製品セグメント
14.4.14.4.地理的フットプリント
14.4.14.5.生産工場の種類/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.14.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.15.コンテンポラリー・アンペレックス・テクノロジー株式会社
14.4.15.1.会社収益
14.4.15.2.事業概要
14.4.15.3.製品セグメント
14.4.15.4.地理的フットプリント
14.4.15.5.生産工場のタイプ/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.15.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.16.ランボールグループ
14.4.16.1.企業収益
14.4.16.2.事業概要
14.4.16.3.製品セグメント
14.4.16.4.地理的フットプリント
14.4.16.5.生産工場のタイプ/工場の詳細など(※該当する場合のみ)
14.4.16.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
14.4.17.ヘレン
14.4.17.1.売上高
14.4.17.2.事業概要
14.4.17.3.製品セグメント
14.4.17.4.地理的フットプリント
14.4.17.5.生産工場のタイプ/工場の詳細など(*該当する場合)
14.4.17.6.戦略的パートナーシップ、工場タイプの拡大、新製品イノベーションなど
15.一次調査:主要インサイト
16.付録

 

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Summary

Middle East District Heating Market – Scope of Report
TMR’s report on the Middle East district heating market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the Middle East district heating market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the Middle East district heating market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the district heating market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the Middle East district heating market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the Middle East district heating market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the Middle East district heating market.

The report delves into the competitive landscape of the Middle East district heating market. Key players operating in the Middle East district heating market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the Middle East district heating market profiled in this report.

Key Questions Answered in Middle East district heating Market Report
• What is the sales/revenue generated by district heating across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the Middle East district heating market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue Middle Eastly in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the Middle East market?

Middle East District Heating Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the Middle East district heating market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the Middle East district heating market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the Middle East district heating market.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Middle East Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Key Facts and Figures
1.4. Trends Impacting Market
1.5. TMR’s Growth Opportunity Wheel
2. Market Overview
2.1. Market Segmentation
2.2. Key Developments
2.3. Market Definitions
2.4. Key Market Trends
2.5. Market Dynamics
2.5.1. Drivers
2.5.2. Restraints
2.5.3. Opportunities
2.6. Middle East District Heating Market Analysis and Forecasts, 2024-2034
2.6.1. Middle East District Heating Market Volume (GWh)
2.6.2. Middle East District Heating Market Revenue (US$ Mn)
2.7. Porter’s Five Forces Analysis
2.8. Regulatory Landscape
2.9. Value Chain Analysis
2.9.1. List of Manufacturers
2.9.2. List of Dealers/Distributors
2.9.3. List of Potential Customers
2.10. Product Specification Analysis
2.11. Cost Structure Analysis
3. COVID-19 Impact Analysis
3.1. Impact on Supply Chain of District Heating
3.2. Impact on Demand for District Heating - Pre & Post Crisis
4. Impact of Current Geopolitical Scenario on the Market
5. Price Trend Analysis and Forecast (US$/GWh), 2024-2034
5.1. Price Comparison Analysis by Source
5.2. Price Comparison Analysis by Country
6. Middle East District Heating Market Analysis and Forecast, by Source, 2024-2034
6.1. Introduction and Definitions
6.2. Middle East District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Source, 2024-2034
6.2.1. Geothermal
6.2.2. Coal
6.2.3. Natural Gas
6.2.4. Solar Energy
6.2.5. Others
6.3. Middle East District Heating Market Attractiveness, by Source
7. Middle East District Heating Market Analysis and Forecast, by Plant Type, 2024-2034
7.1. Introduction and Definitions
7.2. Middle East District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Plant Type, 2024-2034
7.2.1. Combined Heat & Power
7.2.2. Dedicated Plant
7.3. Middle East District Heating Market Attractiveness, by Plant Type
8. Middle East District Heating Market Analysis and Forecast, Component, 2024-2034
8.1. Introduction and Definitions
8.2. Middle East District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Component, 2024-2034
8.2.1. Boilers
8.2.2. Insulated Pipelines
8.2.3. Pumps
8.2.3.1. Centrifugal Pumps
8.2.3.2. Heat Pumps
8.2.4. Heat Exchangers
8.2.5. Heat Meters
8.2.6. Others
8.3. Middle East District Heating Market Attractiveness, by Component
9. Middle East District Heating Market Analysis and Forecast, End-user, 2024-2034
9.1. Introduction and Definitions
9.2. Middle East District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by End-user, 2024-2034
9.2.1. Residential
9.2.2. Commercial
9.2.3. Industrial
9.3. Middle East District Heating Market Attractiveness, by End-user
10. Middle East District Heating Market Analysis and Forecast, by Country, 2024-2034
10.1. Middle East District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Country, 2024-2034
10.1.1. Saudi Arabia
10.1.2. UAE
10.1.3. Rest of Middle East
10.2. Middle East District Heating Market Attractiveness, by Country
11. Saudi Arabia District Heating Market Analysis and Forecast, 2024-2034
11.1. Saudi Arabia District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Source, 2024-2034
11.2. Saudi Arabia District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Plant Type, 2024-2034
11.3. Saudi Arabia District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Component, 2024-2034
11.4. Saudi Arabia District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by End-user, 2024-2034
12. UAE District Heating Market Analysis and Forecast, 2024-2034
12.1. UAE District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Source, 2024-2034
12.2. UAE District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Plant Type, 2024-2034
12.3. UAE District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Component, 2024-2034
12.4. UAE District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by End-user, 2024-2034
12.5. UAE District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Country and Sub-country, 2024-2034
13. Rest of Middle East District Heating Market Analysis and Forecast, 2024-2034
13.1. Rest of Middle East District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Source
13.2. Rest of Middle East District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Plant Type, 2024-2034
13.3. Rest of Middle East District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Component, 2024-2034
13.4. Rest of Middle East District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by End-user, 2024-2034
13.5. Rest of Middle East District Heating Market Volume (GWh) and Value (US$ Mn) Forecast, by Country and Sub-country, 2024-2034
14. Competition Landscape
14.1. Market Players - Competition Matrix (by Tier and Size of Companies)
14.2. Market Share Analysis, 2023
14.3. Market Footprint Analysis
14.3.1. By Source
14.4. Company Profiles
14.4.1. Fortum
14.4.1.1. Company Revenue
14.4.1.2. Business Overview
14.4.1.3. Product Segments
14.4.1.4. Geographic Footprint
14.4.1.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.1.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.2. Vattenfall AB
14.4.2.1. Company Revenue
14.4.2.2. Business Overview
14.4.2.3. Product Segments
14.4.2.4. Geographic Footprint
14.4.2.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.2.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.3. Engie
14.4.3.1. Company Revenue
14.4.3.2. Business Overview
14.4.3.3. Product Segments
14.4.3.4. Geographic Footprint
14.4.3.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.3.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.4. Danfoss
14.4.4.1. Company Revenue
14.4.4.2. Business Overview
14.4.4.3. Product Segments
14.4.4.4. Geographic Footprint
14.4.4.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.4.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.5. Clearway Energy, Inc.
14.4.5.1. Company Revenue
14.4.5.2. Business Overview
14.4.5.3. Product Segments
14.4.5.4. Geographic Footprint
14.4.5.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.5.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.6. Statkraft
14.4.6.1. Company Revenue
14.4.6.2. Business Overview
14.4.6.3. Product Segments
14.4.6.4. Geographic Footprint
14.4.6.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.6.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.7. Shinryo Corporation
14.4.7.1. Company Revenue
14.4.7.2. Business Overview
14.4.7.3. Product Segments
14.4.7.4. Geographic Footprint
14.4.7.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.7.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.8. LOGSTOR A/S
14.4.8.1. Company Revenue
14.4.8.2. Business Overview
14.4.8.3. Product Segments
14.4.8.4. Geographic Footprint
14.4.8.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.8.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.9. Vital Energi Ltd.
14.4.9.1. Company Revenue
14.4.9.2. Business Overview
14.4.9.3. Product Segments
14.4.9.4. Geographic Footprint
14.4.9.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.9.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.10. Kelag
14.4.10.1. Company Revenue
14.4.10.2. Business Overview
14.4.10.3. Product Segments
14.4.10.4. Geographic Footprint
14.4.10.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.10.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.11. Göteborg Energi
14.4.11.1. Company Revenue
14.4.11.2. Business Overview
14.4.11.3. Product Segments
14.4.11.4. Geographic Footprint
14.4.11.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.11.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.12. FVB Energy, Inc.
14.4.12.1. Company Revenue
14.4.12.2. Business Overview
14.4.12.3. Product Segments
14.4.12.4. Geographic Footprint
14.4.12.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.12.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.13. Excell Battery Co.
14.4.13.1. Company Revenue
14.4.13.2. Business Overview
14.4.13.3. Product Segments
14.4.13.4. Geographic Footprint
14.4.13.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.13.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.14. Alfa Laval AB
14.4.14.1. Company Revenue
14.4.14.2. Business Overview
14.4.14.3. Product Segments
14.4.14.4. Geographic Footprint
14.4.14.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.14.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.15. Contemporary Amperex Technology Co., Limited
14.4.15.1. Company Revenue
14.4.15.2. Business Overview
14.4.15.3. Product Segments
14.4.15.4. Geographic Footprint
14.4.15.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.15.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.16. Ramboll Group A/S
14.4.16.1. Company Revenue
14.4.16.2. Business Overview
14.4.16.3. Product Segments
14.4.16.4. Geographic Footprint
14.4.16.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.16.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
14.4.17. Helen Ltd.
14.4.17.1. Company Revenue
14.4.17.2. Business Overview
14.4.17.3. Product Segments
14.4.17.4. Geographic Footprint
14.4.17.5. Production Plant Type/Plant Details, etc. (*As Applicable)
14.4.17.6. Strategic Partnership, Plant Type Expansion, New Product Innovation etc.
15. Primary Research: Key Insights
16. Appendix

 

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